YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. március 03. szombat, 15:39


steve45 írta:
YELLOW írta:
steve45 írta: Sziasztok!

Egy eddig még sosem tapasztalt hibával szívat a drága kedvencem, adott egy 1999-es E46 316i az 1,9 literes motorú, 194E1 kódú verda! Pár napja indításnál olyat csinál, hogy a bendix ütemesen kattog és minden ami elektromos a kocsiban, virítva ég, vagy villog, a világítás, a szellőzőmotor, a belső fények a refik, tehát fullban és mellé az ütemes kattogás, semmi indítás, bikáztam is, hátha lemerült az aksi, de előző nap még mentem vele, igaz kicsit nehezebben forgattaaz indításnál, de aztán pöcc röff, másnap ez a tünet fogadott, azt hittem szét megyek!!

Mi lehet a baj, volt-e valakinek hasonló hibája, és ha igen, hogy tudta orvosolni?

Köszi előre is a segítő szándékot!!


gyenge az akksi. fel kell tölteni, vagy ki kell cserélni.
NEM, nem más a hiba!!! az akksi.
vagy ha az akksi jó/új, akkor a generátor nem tölti.
de a jelenség mindenképp merült akksira utal.


Nagyon köszi, én is erre gyanakodtam, no de bikáztam is, egy olyan trafós, hegesztős + töltős kombinációval, hogy egy óceánjárót el tudnék vele indítani, de oda sem ba..tt, a jelenség u.az!!! Sajnos én rosszabbra gyanakszom, hogy talán valami zárlat lett...!!


erre csak azt tudom mondani, hogy akármivel ne bikáztass.
vedd ki az akksit, vidd be szobára, vagy + 5 fok felé valahova, és egy normális akksi töltővel töltsd fel. ez kb 12 órát jelent. majd tedd vissza és próba. ha akkor is ez a helyzet, akkor már parázhatsz.

steve45
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz steve45

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2018. március 03. szombat, 15:33


YELLOW írta:
steve45 írta: Sziasztok!

Egy eddig még sosem tapasztalt hibával szívat a drága kedvencem, adott egy 1999-es E46 316i az 1,9 literes motorú, 194E1 kódú verda! Pár napja indításnál olyat csinál, hogy a bendix ütemesen kattog és minden ami elektromos a kocsiban, virítva ég, vagy villog, a világítás, a szellőzőmotor, a belső fények a refik, tehát fullban és mellé az ütemes kattogás, semmi indítás, bikáztam is, hátha lemerült az aksi, de előző nap még mentem vele, igaz kicsit nehezebben forgattaaz indításnál, de aztán pöcc röff, másnap ez a tünet fogadott, azt hittem szét megyek!!

Mi lehet a baj, volt-e valakinek hasonló hibája, és ha igen, hogy tudta orvosolni?

Köszi előre is a segítő szándékot!!


gyenge az akksi. fel kell tölteni, vagy ki kell cserélni.
NEM, nem más a hiba!!! az akksi.
vagy ha az akksi jó/új, akkor a generátor nem tölti.
de a jelenség mindenképp merült akksira utal.


Nagyon köszi, én is erre gyanakodtam, no de bikáztam is, egy olyan trafós, hegesztős + töltős kombinációval, hogy egy óceánjárót el tudnék vele indítani, de oda sem ba..tt, a jelenség u.az!!! Sajnos én rosszabbra gyanakszom, hogy talán valami zárlat lett...!!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. március 03. szombat, 15:16


steve45 írta: Sziasztok!

Egy eddig még sosem tapasztalt hibával szívat a drága kedvencem, adott egy 1999-es E46 316i az 1,9 literes motorú, 194E1 kódú verda! Pár napja indításnál olyat csinál, hogy a bendix ütemesen kattog és minden ami elektromos a kocsiban, virítva ég, vagy villog, a világítás, a szellőzőmotor, a belső fények a refik, tehát fullban és mellé az ütemes kattogás, semmi indítás, bikáztam is, hátha lemerült az aksi, de előző nap még mentem vele, igaz kicsit nehezebben forgattaaz indításnál, de aztán pöcc röff, másnap ez a tünet fogadott, azt hittem szét megyek!!

Mi lehet a baj, volt-e valakinek hasonló hibája, és ha igen, hogy tudta orvosolni?

Köszi előre is a segítő szándékot!!


gyenge az akksi. fel kell tölteni, vagy ki kell cserélni.
NEM, nem más a hiba!!! az akksi.
vagy ha az akksi jó/új, akkor a generátor nem tölti.
de a jelenség mindenképp merült akksira utal.

steve45
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz steve45

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2018. március 03. szombat, 14:23


Sziasztok!

Egy eddig még sosem tapasztalt hibával szívat a drága kedvencem, adott egy 1999-es E46 316i az 1,9 literes motorú, 194E1 kódú verda! Pár napja indításnál olyat csinál, hogy a bendix ütemesen kattog és minden ami elektromos a kocsiban, virítva ég, vagy villog, a világítás, a szellőzőmotor, a belső fények a refik, tehát fullban és mellé az ütemes kattogás, semmi indítás, bikáztam is, hátha lemerült az aksi, de előző nap még mentem vele, igaz kicsit nehezebben forgattaaz indításnál, de aztán pöcc röff, másnap ez a tünet fogadott, azt hittem szét megyek!!

Mi lehet a baj, volt-e valakinek hasonló hibája, és ha igen, hogy tudta orvosolni?

Köszi előre is a segítő szándékot!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 9% (14 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2018. március 02. péntek, 16:05


TomyMU írta: Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.


Akár még az is lehet. Úgy is bontani fogja, majd kiderül.. de azért reménykedj. Lehet hogy megúszod olcsóbban is. ( ennyi infó alapján csak találgatni lehet) Fehér átlátszó füst, fordulat elejtés, leállás mindenkiben egyből a - hűtőfolyadék a hengerben- gondolatot ébreszti, ami nem jó. De ez is csak találgatás. De ha így is lenne, még lehet hogy akkor is csak hengetfej tömítés a baja. Rosszabb esetben hengerfej...kíváncsian várom mit mond a szerelőd

TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 77

Elküldve: 2018. március 02. péntek, 12:00


Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz Tibo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2018. március 01. csütörtök, 17:56


Sziasztok, egy olyan problémával fordulok hozzátok hogy egyszer csak fogta magát a km. órám és fékezésnél szakaszosan elkezdett felfele kúszni amíg el nem érte a maximumot, kiszedtem a helyéről visszatekertem 0-ra aztán 1-2 napig jó volt utána ugyanez. Jelzem hogy kb. -15 fokba csinálta ezt, hátha van köze hozzá.
Esetleg valaki?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz sosa91

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2018. február 28. szerda, 11:58


Sziasztok!

E91 pre LCI autómban, leginkább ha balra tekerem a kormányt akkor szakaszosan nyikorgó hangot ad ki a kormány.
Mire tippelnétek?

autója adatai
Széria: Z4
Típus: E85
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 3.0i
Évjárat: 2003

státusz steiner

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. február 27. kedd, 19:06


halli bmw z4 2003 as smg válto 6, ban erősben gorsitok és kivált üresbe milehet a gond csréltek kuplungot és ketöstőmegütis


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2018. február 26. hétfő, 20:27


Rush írta: Sziasztok!

Kocsi típus: 2004, BMW 316ti Compact (E46)

Ma délután úgy jártam, hogy hazafele menet piroslámpánál lefulladt a motor.
Megpróbáltam beindítani többször, a motor be is indult, de kb 500-700 fordulatszám között "röfögött". Gázpedál lenyomására nem reagált. Kuplung engedésnél nyilván azonnal lefulladt.

Leállítottam, beindítottam párszor. Kb. 30 másodpercem keresztül próbálkoztam, azután beindult.
Viszont! Ugyan hibajelzésem nincsen, de a motor teljesítménye nagyon érezhetően visszaesett. Feltételezem vészüzemmódba kapcsolt.
Nulláson hazafele jövet 100-110et alig tudtam megütni. Hiába nyomom padlóig a gázt, 3000rpm fölé nem nagyon pörög. Emelkedőn alig tud kúszni.

Hazaértem, járattam a motort, próbáltam keresni valami szembeötlő hibát, de semmi.
Ki-be indítottam, pöccre indult, furcsa hangja sincsen neki, nem 3 hengerezik. Vezérműlánc se csörög.

Elviszem szervizbe, ahogy lehet, de ha tudtok esetleg valami mélyebb rálátást adni, hogy ez mi lehetett, azért hálás lennék. Állítólag, ha csak egyszeri hiba volt, ez a vészüzemmód is megszűnik... De ez majd kiderül. Eléggé szomorú így vezetni, hogy nincs kakaó.

Köszi a válaszokat!


Szia,
megnézném a tüzelőanyag nyomását, A szívósoron van egy szelep úgy mint a gumikon és a gumihoz használatos nyomásmérővel meg lehet mérni a nyomást. Lehet, hogy haldoklik a tüza. szivattyú, vagy valahol dugulás van, pl. tüza szűrőnél.



Rush
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2004

státusz Rush

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2018. február 26. hétfő, 19:22


Sziasztok!

Kocsi típus: 2004, BMW 316ti Compact (E46)

Ma délután úgy jártam, hogy hazafele menet piroslámpánál lefulladt a motor.
Megpróbáltam beindítani többször, a motor be is indult, de kb 500-700 fordulatszám között "röfögött". Gázpedál lenyomására nem reagált. Kuplung engedésnél nyilván azonnal lefulladt.

Leállítottam, beindítottam párszor. Kb. 30 másodpercem keresztül próbálkoztam, azután beindult.
Viszont! Ugyan hibajelzésem nincsen, de a motor teljesítménye nagyon érezhetően visszaesett. Feltételezem vészüzemmódba kapcsolt.
Nulláson hazafele jövet 100-110et alig tudtam megütni. Hiába nyomom padlóig a gázt, 3000rpm fölé nem nagyon pörög. Emelkedőn alig tud kúszni.

Hazaértem, járattam a motort, próbáltam keresni valami szembeötlő hibát, de semmi.
Ki-be indítottam, pöccre indult, furcsa hangja sincsen neki, nem 3 hengerezik. Vezérműlánc se csörög.

Elviszem szervizbe, ahogy lehet, de ha tudtok esetleg valami mélyebb rálátást adni, hogy ez mi lehetett, azért hálás lennék. Állítólag, ha csak egyszeri hiba volt, ez a vészüzemmód is megszűnik... De ez majd kiderül. Eléggé szomorú így vezetni, hogy nincs kakaó.

Köszi a válaszokat!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. február 26. hétfő, 19:24

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. február 26. hétfő, 12:33


magnat200 írta: Sziasztok márkatársak! Reggel nem indult az autom (320d 2003) Majd bikázást követően a dsc és a kézifék visszajelzőm sárga. Tudnátok mi a gond esetleg mit nyírtam ki??


próbának kösd le az akksit egy negyed órára. ha utána is bent maradnak a jelek, akkor hibakódolvasás. de nem univerzális sz@rral.

magnat200
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz magnat200

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2018. február 26. hétfő, 12:31


Sziasztok márkatársak! Reggel nem indult az autom (320d 2003) Majd bikázást követően a dsc és a kézifék visszajelzőm sárga. Tudnátok mi a gond esetleg mit nyírtam ki??

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz esumeg0609

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. február 24. szombat, 21:17


Adriano98 írta:
esumeg0609 írta:
Adriano98 írta:
gabi88 írta:
esumeg0609 írta: Sziasztok. (e46 320d kombi 1999)
Körülbelül 3 hónapja a jobb első keréktől nyikorgást hallunk. Eleinte csak néha mostmár a sebesség is mindegy nyikorog. Vettünk féktisztitót, voltunk szerelőnél féktisztításon. Mai nap folyamán kicseréltek mindent kivéve a féktárcsát. A probléma még mindig megvan és már nem tudjuk hogy mit csináljunk. Lehetséges hogy a lengéscsillapító cserénél történt valami? Mivel azt csináltattuk 3 hónappal ezelőtt. Köszönöm az ötletek előre is.

femes nyikorgas?mit csereltek ki betetet,
nincs meg egetve tarcsa vagy betet?
a munkahenger ha nem tokéletes es eri a betet a tarcsat akkor lehet az


Szia! Folyamatosan hallod, vagy szakaszosan? Nekem az okozott hasonlót, hogy az egyik kerék rögzítőcsavar cserélve lett egy kicsit hosszabbra, el ért valami fémet és az okozott nyikorgó, néha kopogó hangot. De nem valószínű, hogy nálad ez lesz, ha 3 hónapja folyamatosan tart.




Igen fémes de nem annyira mint amikor a hátsó fékporvédő lemez volt rozsdás. Nincs égetve, Új a fékpofa és a betét is. A hangot kisebb sebességnél hangosabban hallani. Régebben ritkábban mostmar kb 2km után folyamatosan.


Szia! Nekem teljesen ugyan ilyen volt amikor a csavarral volt a gond. Városi sebességnél fülsüketítően nyikorgott, autópályát meg a hangja egyáltalán nem hallatszott. Az itteni bejegyzések és egy ismerősöm autója alapján difi hibának véltem, de csak egy csavar miatt volt (szerencsére). De 2-3 hét elteltével elmőlt a hang. Ezt nálam az eltérő téli-nyári méret okozta, a nyárinál el érte a csavar azt a fémet és kiadta a hangot, a télinél már nem. Maximum az lehetne rá a megoldás, HA EZ A GOND, mint nálam, hogy ha megvan az a bizonyos csavar amelyik rossz, akkor kicsit lereszelsz a végéből, így meggyorsítod a kopást. Akkoriban nekem ezt mondták a szervizben.


Holnap megnézzük a csavarokat köszi a tippet


autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2007

státusz lakacsama

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2018. február 24. szombat, 20:33


lakacsama írta:
YELLOW írta:
lakacsama írta: Sziasztok!
Időnként, főleg alacsony fordulatszámon három hengereik a 116i, de magason is elő-elő fordul, annyi a szerencse(?), hogy az út maximum 20%ában csinálja.. Rákötöttük hibakót olvasóra, a 2E33 kódot dobta ki, ami az injektorra utalt, majd tettünk a tankba spurit bőven, kb 100km-en keresztül nem jött vissza a motor check engine kód, és nem is 3 hengerezett, azonban ma újból elkezdte. Esetleg ötletek, hogy az injektor tisztítón kívül mit lehetne megnézni, kipróbálni? Lehet máshol is gond az injektoron kívül a hibakód olvasó ellenére?
Egyéb ötletek, tapasztalatok?
Köszönöm!



N43B16 motorkód? akkor injektor csere lesz ebből. ha csak nem a koksz van a szelepekhez beragadva.


N45-ös motor van benne, 340000km-el, használtan vettem, minden léyneges dolog cserélve volt benne, de az injektort nem mondták. Egész injektorsort vagy elég a rossz fejet?

Elég valószínű, hogyha a spurira reagált és egy darabig eltűnt a motor check engine kód és jól is ment 100km-ig, hogy az injektor lesz a felelős? Valamint egy mezei hibakód olvasó 2E33-as kódot dobta ki, ami ugyebár az injektorra utal, és a spuri után tűntek el az olvasó által kiírt kódok és állt be szépen. Mit gondolsz?

Tipp esetleg?



Mai nap mentem vele ujbol es nem harom hengerezett, pici ido utan a motor check engine hibajel is eltunt a muszerfalrol es minden patent volt.

Tovabbi tippek esetleg?