státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. július 09. szerda, 21:45


Dagadtmokus írta:
gfeco írta:
Dagadtmokus írta: Meg tudná valaki mondani hány liter motorolaj kell a BMW 3 e46 316i-be?


4 liter


Köszönöm.


Pontosan 4,25 l

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Dagadtmokus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. július 09. szerda, 12:38


gfeco írta:
Dagadtmokus írta: Meg tudná valaki mondani hány liter motorolaj kell a BMW 3 e46 316i-be?


4 liter


Köszönöm.

gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2014. július 09. szerda, 05:56


Dagadtmokus írta: Meg tudná valaki mondani hány liter motorolaj kell a BMW 3 e46 316i-be?


4 liter

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Dagadtmokus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. július 09. szerda, 01:24


Meg tudná valaki mondani hány liter motorolaj kell a BMW 3 e46 316i-be?

leportp
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2006

státusz leportp

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. június 30. hétfő, 17:16


Padre323i írta:
leportp írta: Sziasztok!

Lehet hogy hülyeség a kérdés de inkább megkérdezem,ha nem jó helyre írtam szóljatok.
Adott egy Bmw e87 116i 2006-os 125 ezer km-el.
Ebben a szériában nincs nívópálca így csak a fedélzeti számítógép írja ki hogy mennyi olaj van benne. Adódott egy olyan gond a fedélzeti azt jelzi hogy minimum környékén van az olaj,10 ezer km ezelőtt volt cserélve akkor azt jelezte a fedélzeti hogy majdnem tele van.Bmw 5W-30-as lett beletöltve.Az autó normálisan viselkedik nincs olajfogyás,a motortérben is tiszta minden.Szóval nem vettem észre rajta semmi olyat.
Szerintetek mi lehet a gond az olajszint érzékelője vagy tegyek bele más olajat hogy ne fogyassz?Milyen olajat ajánlatotok az 5W-30-as után akár márkában is.


Nincs a műszerrel semmi gond,kell neki 1 liter olaj.Szerintem örülj hogy 10000km-en csak ennyit evett meg,ezek a motorok hajlamosak többet is enni.5W-30 kell bele.


Köszi szépen a segítséget.Szombaton olajcsere és kiderül mennyi is van benne.
Csak az előző olajcsere után a fedélzetije 3/4 ig mutatta az olajszintet pedig bele lett töltve az előírt 4.2 liter.Mindenesetre megvéve az 5W-30-as olaj cseréljük.



Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2014. június 28. szombat, 14:04


leportp írta: Sziasztok!

Lehet hogy hülyeség a kérdés de inkább megkérdezem,ha nem jó helyre írtam szóljatok.
Adott egy Bmw e87 116i 2006-os 125 ezer km-el.
Ebben a szériában nincs nívópálca így csak a fedélzeti számítógép írja ki hogy mennyi olaj van benne. Adódott egy olyan gond a fedélzeti azt jelzi hogy minimum környékén van az olaj,10 ezer km ezelőtt volt cserélve akkor azt jelezte a fedélzeti hogy majdnem tele van.Bmw 5W-30-as lett beletöltve.Az autó normálisan viselkedik nincs olajfogyás,a motortérben is tiszta minden.Szóval nem vettem észre rajta semmi olyat.
Szerintetek mi lehet a gond az olajszint érzékelője vagy tegyek bele más olajat hogy ne fogyassz?Milyen olajat ajánlatotok az 5W-30-as után akár márkában is.


Nincs a műszerrel semmi gond,kell neki 1 liter olaj.Szerintem örülj hogy 10000km-en csak ennyit evett meg,ezek a motorok hajlamosak többet is enni.5W-30 kell bele.


leportp
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2006

státusz leportp

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. június 28. szombat, 10:33


Sziasztok!

Lehet hogy hülyeség a kérdés de inkább megkérdezem,ha nem jó helyre írtam szóljatok.
Adott egy Bmw e87 116i 2006-os 125 ezer km-el.
Ebben a szériában nincs nívópálca így csak a fedélzeti számítógép írja ki hogy mennyi olaj van benne. Adódott egy olyan gond a fedélzeti azt jelzi hogy minimum környékén van az olaj,10 ezer km ezelőtt volt cserélve akkor azt jelezte a fedélzeti hogy majdnem tele van.Bmw 5W-30-as lett beletöltve.Az autó normálisan viselkedik nincs olajfogyás,a motortérben is tiszta minden.Szóval nem vettem észre rajta semmi olyat.
Szerintetek mi lehet a gond az olajszint érzékelője vagy tegyek bele más olajat hogy ne fogyassz?Milyen olajat ajánlatotok az 5W-30-as után akár márkában is.


Sword

státusz Sword

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. június 20. péntek, 13:21


Sword írta:
Levi46 írta:
Sword írta:
Igazából nem szeretném...eddig meg voltam elégedve velük. Régen ide hordtam a másik kocsim javíttatni. Nem BMW-sek. Ha komolyabb baja van, akkor azt nem velük csináltatom. Eddig velük olajt cseréltettem, meg egy vízpumpát. Olaj csere 4 ezer volt, hogy én vittem az olajat, a vízpumpa is 30-40e ből kijött. Pont ezért mentem hozzájuk, mert eddig korrektek voltak. Hívtam előtte más bmw-s szervizest, az látatlanba mondta telefonon keresztül, hogy sok a 3l olaj 10e km után és a motort szét kell szedni, hagyjam ott 2-3 hétre. Loll. Pedig kérdeztem is, h nem szivároghat valahol stb. Nem is értem hogy mondhatnak egyből ilyet. Féltem is a motor mosástól, de elkerülhetetlen volt..tényleg nagyon olajos volt az alja. Ma megcsináltattam azt is, hála a jó égnek, semmi elektromos hibát nem jelzett. Régebbi kocsimnál jártam már hasonlóképen. 2 nap múlva viszem újra, remélhetőleg akkor már többet fogok tudni...



Igazabol a kérdéses helyeket ahol szivaroghat az olaj le lehet fújni féktisztítóval is, tökéletesen lehozza, nem muszaly a teljes motor mosas! Nem tesz tul jot a generatornak es az egyeb elektromos dolgoknak! A szerviznél meg erdemes mindig ottlenni, hacsak nincs sajat műhelyed v csaladtag szerelő!



Amikor tehetem, mindig ott vagyok. Generátorra is folyt rendesen olaj. Nem tudom, hogy meg lehetett volna úgy oldani, mert sajnos volt olaj mindenütt... De már túl van a kocsi a motormosáson. Nincs gond, az a lénye Holnap reggel viszem a kocsit, és remélem ki fog derülni, hogy hol szivárog az olaj. 1.5 éve van meg, eddig nem volt baj vele. Meg nagyon imádom. Tényleg nagyon megkímélt kocsi. Ahhoz képest amekkora motor van benne alig van fogyasztása. Nálam a vegyes 12.4 l. A motorja hibátlanul jár. Az meg, hogy szivárog az olaj, minden kocsival előfordul. Itt a gép



Megvan elvileg a hiba. Szelepfedél tömítést kell cserélni.


Sword

státusz Sword

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. június 19. csütörtök, 20:11


Levi46 írta:
Sword írta:
Igazából nem szeretném...eddig meg voltam elégedve velük. Régen ide hordtam a másik kocsim javíttatni. Nem BMW-sek. Ha komolyabb baja van, akkor azt nem velük csináltatom. Eddig velük olajt cseréltettem, meg egy vízpumpát. Olaj csere 4 ezer volt, hogy én vittem az olajat, a vízpumpa is 30-40e ből kijött. Pont ezért mentem hozzájuk, mert eddig korrektek voltak. Hívtam előtte más bmw-s szervizest, az látatlanba mondta telefonon keresztül, hogy sok a 3l olaj 10e km után és a motort szét kell szedni, hagyjam ott 2-3 hétre. Loll. Pedig kérdeztem is, h nem szivároghat valahol stb. Nem is értem hogy mondhatnak egyből ilyet. Féltem is a motor mosástól, de elkerülhetetlen volt..tényleg nagyon olajos volt az alja. Ma megcsináltattam azt is, hála a jó égnek, semmi elektromos hibát nem jelzett. Régebbi kocsimnál jártam már hasonlóképen. 2 nap múlva viszem újra, remélhetőleg akkor már többet fogok tudni...



Igazabol a kérdéses helyeket ahol szivaroghat az olaj le lehet fújni féktisztítóval is, tökéletesen lehozza, nem muszaly a teljes motor mosas! Nem tesz tul jot a generatornak es az egyeb elektromos dolgoknak! A szerviznél meg erdemes mindig ottlenni, hacsak nincs sajat műhelyed v csaladtag szerelő!



Amikor tehetem, mindig ott vagyok. Generátorra is folyt rendesen olaj. Nem tudom, hogy meg lehetett volna úgy oldani, mert sajnos volt olaj mindenütt... De már túl van a kocsi a motormosáson. Nincs gond, az a lénye Holnap reggel viszem a kocsit, és remélem ki fog derülni, hogy hol szivárog az olaj. 1.5 éve van meg, eddig nem volt baj vele. Meg nagyon imádom. Tényleg nagyon megkímélt kocsi. Ahhoz képest amekkora motor van benne alig van fogyasztása. Nálam a vegyes 12.4 l. A motorja hibátlanul jár. Az meg, hogy szivárog az olaj, minden kocsival előfordul. Itt a gép



gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2014. június 19. csütörtök, 07:30


Kuszi írta: Normális ha alapjáraton, üresben, felengedett kuplungnál, lehet hallani, hogy a váltó forog... (más autónál eddig ezt nem vettem észre)!


Szerintem nyelestengely csapágy de nagyon rossz topicban vagy.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz Kuszi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. június 18. szerda, 22:05


Normális ha alapjáraton, üresben, felengedett kuplungnál, lehet hallani, hogy a váltó forog... (más autónál eddig ezt nem vettem észre)!

Levi46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Levi46

Újonc

Elismertség: 11% (6 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2014. június 18. szerda, 12:41


Sword írta:
Igazából nem szeretném...eddig meg voltam elégedve velük. Régen ide hordtam a másik kocsim javíttatni. Nem BMW-sek. Ha komolyabb baja van, akkor azt nem velük csináltatom. Eddig velük olajt cseréltettem, meg egy vízpumpát. Olaj csere 4 ezer volt, hogy én vittem az olajat, a vízpumpa is 30-40e ből kijött. Pont ezért mentem hozzájuk, mert eddig korrektek voltak. Hívtam előtte más bmw-s szervizest, az látatlanba mondta telefonon keresztül, hogy sok a 3l olaj 10e km után és a motort szét kell szedni, hagyjam ott 2-3 hétre. Loll. Pedig kérdeztem is, h nem szivároghat valahol stb. Nem is értem hogy mondhatnak egyből ilyet. Féltem is a motor mosástól, de elkerülhetetlen volt..tényleg nagyon olajos volt az alja. Ma megcsináltattam azt is, hála a jó égnek, semmi elektromos hibát nem jelzett. Régebbi kocsimnál jártam már hasonlóképen. 2 nap múlva viszem újra, remélhetőleg akkor már többet fogok tudni...



Igazabol a kérdéses helyeket ahol szivaroghat az olaj le lehet fújni féktisztítóval is, tökéletesen lehozza, nem muszaly a teljes motor mosas! Nem tesz tul jot a generatornak es az egyeb elektromos dolgoknak! A szerviznél meg erdemes mindig ottlenni, hacsak nincs sajat műhelyed v csaladtag szerelő!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. június 18. szerda, 14:23

Sword

státusz Sword

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. június 17. kedd, 17:06


MattM325 írta:
Sword írta:
Sword írta:
YELLOW írta:
Padre323i írta:
YELLOW írta:

akkó az enyém kivétel igaz nekem csak harmad akkora a moci
szerintem meg sok még ha alapból bele is megy vagy 7 liter olaj, azért oké a gyár aszondja sok márkánál, hogy 1000km/1L ok. hát bartososan mondva az "anyjuk picsáját". nem 30 éves ikarus buszok ezek...


Persze,a legjobb az lenne ha semmi sem fogyna,de hát tudjuk hogy az "újabb" motorok már sajnos ilyenek.Már az M54 is ilyen volt.



oké 10ezer/1L rendben. V8 amúgy is szereti az olajat, régebben is.
de pl az enyém, 12ezer alatt kb 1decit eszik meg. jó autópályán kb 1000km-t megy ez idő alatt azt is szabályoknak megfelelően, néha azért 200 környékére be van kergetve, de van város bőven.
M54 oké az valóban szereti az olajat.
nekem sosem lesz valószínű ekkora motorú autóm, de én aggódnék, ha ennyit megenne.


Biztos, ami biztos elviszem egy szervizbe és megnézetem.....


Ma voltam szerelőnél... tiszta olaj volt minden...valahol szivárog az olaj, így elküldtek egy motormosásra...utána meglátjuk. Ez legalább "jó jel" és nem a motor eszi az olajt.


Csak óvatosan a motormosással, főleg az autómosókra figyelj, lehet nem fogod megúszni egy tömítéscserével. Nem tudom hova vitted megnézetni, de látatlanban azt mondom messzire kerüld el a helyet, mivel a motor letakarítása az ő feladatuk lenne... Azok csinálják ezt, akiknek büdös a meló és csak a pénzhez szeretnek hozzányúlni.
Ha nem titok leírnád a "féreglyuk" nevét?


Igazából nem szeretném...eddig meg voltam elégedve velük. Régen ide hordtam a másik kocsim javíttatni. Nem BMW-sek. Ha komolyabb baja van, akkor azt nem velük csináltatom. Eddig velük olajt cseréltettem, meg egy vízpumpát. Olaj csere 4 ezer volt, hogy én vittem az olajat, a vízpumpa is 30-40e ből kijött. Pont ezért mentem hozzájuk, mert eddig korrektek voltak. Hívtam előtte más bmw-s szervizest, az látatlanba mondta telefonon keresztül, hogy sok a 3l olaj 10e km után és a motort szét kell szedni, hagyjam ott 2-3 hétre. Loll. Pedig kérdeztem is, h nem szivároghat valahol stb. Nem is értem hogy mondhatnak egyből ilyet. Féltem is a motor mosástól, de elkerülhetetlen volt..tényleg nagyon olajos volt az alja. Ma megcsináltattam azt is, hála a jó égnek, semmi elektromos hibát nem jelzett. Régebbi kocsimnál jártam már hasonlóképen. 2 nap múlva viszem újra, remélhetőleg akkor már többet fogok tudni...



MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. június 17. kedd, 15:09


Sword írta:
Sword írta:
YELLOW írta:
Padre323i írta:
YELLOW írta:

akkó az enyém kivétel igaz nekem csak harmad akkora a moci
szerintem meg sok még ha alapból bele is megy vagy 7 liter olaj, azért oké a gyár aszondja sok márkánál, hogy 1000km/1L ok. hát bartososan mondva az "anyjuk picsáját". nem 30 éves ikarus buszok ezek...


Persze,a legjobb az lenne ha semmi sem fogyna,de hát tudjuk hogy az "újabb" motorok már sajnos ilyenek.Már az M54 is ilyen volt.



oké 10ezer/1L rendben. V8 amúgy is szereti az olajat, régebben is.
de pl az enyém, 12ezer alatt kb 1decit eszik meg. jó autópályán kb 1000km-t megy ez idő alatt azt is szabályoknak megfelelően, néha azért 200 környékére be van kergetve, de van város bőven.
M54 oké az valóban szereti az olajat.
nekem sosem lesz valószínű ekkora motorú autóm, de én aggódnék, ha ennyit megenne.


Biztos, ami biztos elviszem egy szervizbe és megnézetem.....


Ma voltam szerelőnél... tiszta olaj volt minden...valahol szivárog az olaj, így elküldtek egy motormosásra...utána meglátjuk. Ez legalább "jó jel" és nem a motor eszi az olajt.


Csak óvatosan a motormosással, főleg az autómosókra figyelj, lehet nem fogod megúszni egy tömítéscserével. Nem tudom hova vitted megnézetni, de látatlanban azt mondom messzire kerüld el a helyet, mivel a motor letakarítása az ő feladatuk lenne... Azok csinálják ezt, akiknek büdös a meló és csak a pénzhez szeretnek hozzányúlni.
Ha nem titok leírnád a "féreglyuk" nevét?


Sword

státusz Sword

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. június 17. kedd, 14:38


Sword írta:
YELLOW írta:
Padre323i írta:
YELLOW írta:

akkó az enyém kivétel igaz nekem csak harmad akkora a moci
szerintem meg sok még ha alapból bele is megy vagy 7 liter olaj, azért oké a gyár aszondja sok márkánál, hogy 1000km/1L ok. hát bartososan mondva az "anyjuk picsáját". nem 30 éves ikarus buszok ezek...


Persze,a legjobb az lenne ha semmi sem fogyna,de hát tudjuk hogy az "újabb" motorok már sajnos ilyenek.Már az M54 is ilyen volt.



oké 10ezer/1L rendben. V8 amúgy is szereti az olajat, régebben is.
de pl az enyém, 12ezer alatt kb 1decit eszik meg. jó autópályán kb 1000km-t megy ez idő alatt azt is szabályoknak megfelelően, néha azért 200 környékére be van kergetve, de van város bőven.
M54 oké az valóban szereti az olajat.
nekem sosem lesz valószínű ekkora motorú autóm, de én aggódnék, ha ennyit megenne.


Biztos, ami biztos elviszem egy szervizbe és megnézetem.....


Ma voltam szerelőnél... tiszta olaj volt minden...valahol szivárog az olaj, így elküldtek egy motormosásra...utána meglátjuk. Ez legalább "jó jel" és nem a motor eszi az olajt.