YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2014. augusztus 08. péntek, 20:44


kisslacc írta:
kalmaristi írta:
YELLOW írta:
kalmaristi írta: Sziasztok!
Túl vagyok az olajcserén! Valvoline Synpower 5w-30 ment bele
Tavaly mikor vettem akkor xado csodaolaj lett betéve Rövid idő után kelepeltek a hidrotőkék (már kezdtem betervezni a h.tőke cserét ) Most az új olajjal mentem vagy 1000 km-ert megszünt a hidrotőkék hangja
Az olajcsere számlálót csak géppel lehet nullázni??? (a szerelő "elfelejtette")
Köszi!



ezaz egy újabb - a xado ellen.
magad is tudod, számtalan videó van róla youtube-on. keress rá, hogy e46 oil service reset, meg hasonló.

Köszi! Igazad van youtube a barátunk


Egyetlen aranyszabályt tartok be... 10 000 km-ént olajcsere. Az E46-nál és az E90-nél is csináltam-csinálom.
A gyári 30 000-es ajánlást persze lassan mindenki kiröhögi... de egy olcsó példa, hogy az új passat olajteknőjében lévő viszkozitás mérő 13 000 km-nél bejelzett. Castrol olajat kapott a Brill márkaszervben. A céges új Caddy 1.6-os dízele ugyanígy bejelez 18 000-él, 30 ezer helyett. Egyik autó sem futott le még 60 ezret se.

Szerintem tök mindegy hogy valvoline vagy aral vagy castrol olaj... 10 000 nél egyik sem bír többet...


részecskeszűrős dízeleknél tutti nem bír. de pl az én 10-12ezret futott olajomat megnézhetnéd. de egyet értek, 15ezer max!

kisslacc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz kisslacc

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2014. augusztus 08. péntek, 20:39


kalmaristi írta:
YELLOW írta:
kalmaristi írta: Sziasztok!
Túl vagyok az olajcserén! Valvoline Synpower 5w-30 ment bele
Tavaly mikor vettem akkor xado csodaolaj lett betéve Rövid idő után kelepeltek a hidrotőkék (már kezdtem betervezni a h.tőke cserét ) Most az új olajjal mentem vagy 1000 km-ert megszünt a hidrotőkék hangja
Az olajcsere számlálót csak géppel lehet nullázni??? (a szerelő "elfelejtette")
Köszi!



ezaz egy újabb - a xado ellen.
magad is tudod, számtalan videó van róla youtube-on. keress rá, hogy e46 oil service reset, meg hasonló.

Köszi! Igazad van youtube a barátunk


Egyetlen aranyszabályt tartok be... 10 000 km-ént olajcsere. Az E46-nál és az E90-nél is csináltam-csinálom.
A gyári 30 000-es ajánlást persze lassan mindenki kiröhögi... de egy olcsó példa, hogy az új passat olajteknőjében lévő viszkozitás mérő 13 000 km-nél bejelzett. Castrol olajat kapott a Brill márkaszervben. A céges új Caddy 1.6-os dízele ugyanígy bejelez 18 000-él, 30 ezer helyett. Egyik autó sem futott le még 60 ezret se.

Szerintem tök mindegy hogy valvoline vagy aral vagy castrol olaj... 10 000 nél egyik sem bír többet...


kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. augusztus 08. péntek, 20:01


YELLOW írta:
kalmaristi írta: Sziasztok!
Túl vagyok az olajcserén! Valvoline Synpower 5w-30 ment bele
Tavaly mikor vettem akkor xado csodaolaj lett betéve Rövid idő után kelepeltek a hidrotőkék (már kezdtem betervezni a h.tőke cserét ) Most az új olajjal mentem vagy 1000 km-ert megszünt a hidrotőkék hangja
Az olajcsere számlálót csak géppel lehet nullázni??? (a szerelő "elfelejtette")
Köszi!



ezaz egy újabb - a xado ellen.
magad is tudod, számtalan videó van róla youtube-on. keress rá, hogy e46 oil service reset, meg hasonló.

Köszi! Igazad van youtube a barátunk


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2014. augusztus 08. péntek, 19:32


kalmaristi írta: Sziasztok!
Túl vagyok az olajcserén! Valvoline Synpower 5w-30 ment bele
Tavaly mikor vettem akkor xado csodaolaj lett betéve Rövid idő után kelepeltek a hidrotőkék (már kezdtem betervezni a h.tőke cserét ) Most az új olajjal mentem vagy 1000 km-ert megszünt a hidrotőkék hangja
Az olajcsere számlálót csak géppel lehet nullázni??? (a szerelő "elfelejtette")
Köszi!



ezaz egy újabb - a xado ellen.
magad is tudod, számtalan videó van róla youtube-on. keress rá, hogy e46 oil service reset, meg hasonló.

kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. augusztus 08. péntek, 19:23


Sziasztok!
Túl vagyok az olajcserén! Valvoline Synpower 5w-30 ment bele
Tavaly mikor vettem akkor xado csodaolaj lett betéve Rövid idő után kelepeltek a hidrotőkék (már kezdtem betervezni a h.tőke cserét ) Most az új olajjal mentem vagy 1000 km-ert megszünt a hidrotőkék hangja
Az olajcsere számlálót csak géppel lehet nullázni??? (a szerelő "elfelejtette")
Köszi!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. augusztus 08. péntek, 19:24

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. július 22. kedd, 19:31


notoriusbg írta:
anubisz írta:
notoriusbg írta: Elméleti kérdésem lenne: létezik olyan, hogy olajcsere után idővel egyre jobban eszi az olajat a motor, azaz nem egyenletesen? Ha igen, mi lehet az oka?
Az van, hogy szelepszár-szimmering és olajlehúzógyűrűk lettek cserélve a motorban (3.0 benzin, kb. 260ekm lehet benne), ezt követően kb. 6000km-rel örömmel konstatáltam, hogy 2dl olaj hiányzik, tehát boldogság van. Majd további kb. 4000km után kigyulladt a jelzőlámpa, még itt is úgy voltam vele, hogy 1L/10ekm teljesen jó, utána sem fog kelleni töltenem 2 olajcsere között (bár furcsálltam, hogy mennyivel több fogyott azóta, hogy legutóbb néztem). De azért rátöltöttem 1L-t, azóta max. 2000km-t mentem és ismét minimumon az olajszint...
Van valami ötletetek? Esetleg folyhat el úgy az olaj, hogy nem hagy tócsát a kocsi alatt?
Amint tudom, viszem a szerelőmhöz olajcserére, de addig is jó lenne némi "elméleti muníció", hogy esetleg mit nézessek meg vele... Előre is köszi!


M54 fogja is enni, enyém is pont ez csinálja, és nekem is volt cserélve sz.sz szimering.
Amint kezd öregedni az olaj,már enni kezdi. Nekem 10 000 alatt ment bele 2 liter. De az enyémbe már van vagy 400.minimum. Amint hígul az olaj,úgy eszi jobban. Én ez miatt át is állok a 15 000 nél olajcserére,mert utána fos már az olaj. És 12.6 a kompresszióm minden hengerbe. Ez van ezzel így kel élni. Vagy veszel egy új autót, az csak keveset fog enni.


Ok, értem, akkor ez van, köszi!
Dehogy veszek újat, kell a halálnak új autó, jó ez


Azt úgy írom, hogy most már nem hajtom, 120,130 pálya, orsz.út 80,90. Mikor 160,200 jártam akkor hamarabb ette mikor már öregebb volt az olaj, de akkor is kb 3 liter ment el 20 ezer alatt. Gondoltam majd szimering csere után fél litert fog enni 15 000 alatt, alig hajtva, hát lófaszt. Pont úgy 5,6 ezerig jól tartotta magát, utána kezdi falni az olajat apránként, szerintem akkorra indul el az olaj szarosodása. KB addig tartja magát.

notoriusbg
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz notoriusbg

Újonc

Elismertség: 13% (13 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2014. július 22. kedd, 19:15


anubisz írta:
notoriusbg írta: Elméleti kérdésem lenne: létezik olyan, hogy olajcsere után idővel egyre jobban eszi az olajat a motor, azaz nem egyenletesen? Ha igen, mi lehet az oka?
Az van, hogy szelepszár-szimmering és olajlehúzógyűrűk lettek cserélve a motorban (3.0 benzin, kb. 260ekm lehet benne), ezt követően kb. 6000km-rel örömmel konstatáltam, hogy 2dl olaj hiányzik, tehát boldogság van. Majd további kb. 4000km után kigyulladt a jelzőlámpa, még itt is úgy voltam vele, hogy 1L/10ekm teljesen jó, utána sem fog kelleni töltenem 2 olajcsere között (bár furcsálltam, hogy mennyivel több fogyott azóta, hogy legutóbb néztem). De azért rátöltöttem 1L-t, azóta max. 2000km-t mentem és ismét minimumon az olajszint...
Van valami ötletetek? Esetleg folyhat el úgy az olaj, hogy nem hagy tócsát a kocsi alatt?
Amint tudom, viszem a szerelőmhöz olajcserére, de addig is jó lenne némi "elméleti muníció", hogy esetleg mit nézessek meg vele... Előre is köszi!


M54 fogja is enni, enyém is pont ez csinálja, és nekem is volt cserélve sz.sz szimering.
Amint kezd öregedni az olaj,már enni kezdi. Nekem 10 000 alatt ment bele 2 liter. De az enyémbe már van vagy 400.minimum. Amint hígul az olaj,úgy eszi jobban. Én ez miatt át is állok a 15 000 nél olajcserére,mert utána fos már az olaj. És 12.6 a kompresszióm minden hengerbe. Ez van ezzel így kel élni. Vagy veszel egy új autót, az csak keveset fog enni.


Ok, értem, akkor ez van, köszi!
Dehogy veszek újat, kell a halálnak új autó, jó ez



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. július 22. kedd, 18:13


notoriusbg írta: Elméleti kérdésem lenne: létezik olyan, hogy olajcsere után idővel egyre jobban eszi az olajat a motor, azaz nem egyenletesen? Ha igen, mi lehet az oka?
Az van, hogy szelepszár-szimmering és olajlehúzógyűrűk lettek cserélve a motorban (3.0 benzin, kb. 260ekm lehet benne), ezt követően kb. 6000km-rel örömmel konstatáltam, hogy 2dl olaj hiányzik, tehát boldogság van. Majd további kb. 4000km után kigyulladt a jelzőlámpa, még itt is úgy voltam vele, hogy 1L/10ekm teljesen jó, utána sem fog kelleni töltenem 2 olajcsere között (bár furcsálltam, hogy mennyivel több fogyott azóta, hogy legutóbb néztem). De azért rátöltöttem 1L-t, azóta max. 2000km-t mentem és ismét minimumon az olajszint...
Van valami ötletetek? Esetleg folyhat el úgy az olaj, hogy nem hagy tócsát a kocsi alatt?
Amint tudom, viszem a szerelőmhöz olajcserére, de addig is jó lenne némi "elméleti muníció", hogy esetleg mit nézessek meg vele... Előre is köszi!


M54 fogja is enni, enyém is pont ez csinálja, és nekem is volt cserélve sz.sz szimering.
Amint kezd öregedni az olaj,már enni kezdi. Nekem 10 000 alatt ment bele 2 liter. De az enyémbe már van vagy 400.minimum. Amint hígul az olaj,úgy eszi jobban. Én ez miatt át is állok a 15 000 nél olajcserére,mert utána fos már az olaj. És 12.6 a kompresszióm minden hengerbe. Ez van ezzel így kel élni. Vagy veszel egy új autót, az csak keveset fog enni.

notoriusbg
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz notoriusbg

Újonc

Elismertség: 13% (13 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2014. július 22. kedd, 17:41


Elméleti kérdésem lenne: létezik olyan, hogy olajcsere után idővel egyre jobban eszi az olajat a motor, azaz nem egyenletesen? Ha igen, mi lehet az oka?
Az van, hogy szelepszár-szimmering és olajlehúzógyűrűk lettek cserélve a motorban (3.0 benzin, kb. 260ekm lehet benne), ezt követően kb. 6000km-rel örömmel konstatáltam, hogy 2dl olaj hiányzik, tehát boldogság van. Majd további kb. 4000km után kigyulladt a jelzőlámpa, még itt is úgy voltam vele, hogy 1L/10ekm teljesen jó, utána sem fog kelleni töltenem 2 olajcsere között (bár furcsálltam, hogy mennyivel több fogyott azóta, hogy legutóbb néztem). De azért rátöltöttem 1L-t, azóta max. 2000km-t mentem és ismét minimumon az olajszint...
Van valami ötletetek? Esetleg folyhat el úgy az olaj, hogy nem hagy tócsát a kocsi alatt?
Amint tudom, viszem a szerelőmhöz olajcserére, de addig is jó lenne némi "elméleti muníció", hogy esetleg mit nézessek meg vele... Előre is köszi!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2014. július 15. kedd, 08:16


Zolee írta:
hil írta:
anubisz írta: xadót elkezdte hamikálni a kocsi, most hogy kezd elhasználódni, már 2 liter ment bele mióta cseréltem. Pedig nem járok 160 200 al mostanában. szerintem még 10 et se mentem vele, vagy még kevesebbet.

Szia Anubisz!
Mint ahogyan Y írta: nekem nagy csalódás volt a Xado, 2x próbáltam, mert nem hittem amit tapasztaltam. Nekem soha többé, meg a belevaló méregdrága szar sem. Viszont a Mobil super nagyon bejött (nekem).
hil

Sziasztok,
Nagyot nem csalódtam a Xado-ban (5w-30), de nem csodaszer az biztos..
2x próbáltam, első nekifutásra 1.5 liter 10e-en, most bő liternél járok és 9-et mentem vele, azért azt hozzáteszem, hogy Castrolból (0w és 5w-30) is simán megevett ennyit...


neked mennyi a kilaméter a motorban? vagy N40 a tiéd?
én mm-ben tudom mondani, nekem 12ezer alatt max kb 2mm-rel van lentebb az olajszint.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. július 14. hétfő, 22:34


Zolee írta:
hil írta:
anubisz írta: xadót elkezdte hamikálni a kocsi, most hogy kezd elhasználódni, már 2 liter ment bele mióta cseréltem. Pedig nem járok 160 200 al mostanában. szerintem még 10 et se mentem vele, vagy még kevesebbet.

Szia Anubisz!
Mint ahogyan Y írta: nekem nagy csalódás volt a Xado, 2x próbáltam, mert nem hittem amit tapasztaltam. Nekem soha többé, meg a belevaló méregdrága szar sem. Viszont a Mobil super nagyon bejött (nekem).
hil

Sziasztok,
Nagyot nem csalódtam a Xado-ban (5w-30), de nem csodaszer az biztos..
2x próbáltam, első nekifutásra 1.5 liter 10e-en, most bő liternél járok és 9-et mentem vele, azért azt hozzáteszem, hogy Castrolból (0w és 5w-30) is simán megevett ennyit...


Hát most veszek után tölteni, mert most raktam bele a maradékot,aztán kipróbálok egy másikat, csak hogy tudjak következtetést levonni. Tudtam,hogy nem csodaszer, csak ezt legalább nem tudják hamisítani, legalább olaj van benne. Persze nekem azért mindig ette, de most nem hajtom, szel,sz szimeringek is újak. Nekem is fogja enni, de megvárom mi lesz a vége, 15 ezerig, mert akkor szándékozom cserélni, ha másikból is majd ennyit fogyaszt akkor már tök mindegy. Majd rakok bele napraforgó olajat. Inkább az fogyjon.
Majd kipróbálom amit a Hil tanácsol. Bár az enyém már mindenből fog enni. Vagy 400 van benne. De még 12.6 a kompresszió minden hengerbe.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. július 14. hétfő, 22:36

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2014. július 14. hétfő, 21:58


hil írta:
anubisz írta: xadót elkezdte hamikálni a kocsi, most hogy kezd elhasználódni, már 2 liter ment bele mióta cseréltem. Pedig nem járok 160 200 al mostanában. szerintem még 10 et se mentem vele, vagy még kevesebbet.

Szia Anubisz!
Mint ahogyan Y írta: nekem nagy csalódás volt a Xado, 2x próbáltam, mert nem hittem amit tapasztaltam. Nekem soha többé, meg a belevaló méregdrága szar sem. Viszont a Mobil super nagyon bejött (nekem).
hil

Sziasztok,
Nagyot nem csalódtam a Xado-ban (5w-30), de nem csodaszer az biztos..
2x próbáltam, első nekifutásra 1.5 liter 10e-en, most bő liternél járok és 9-et mentem vele, azért azt hozzáteszem, hogy Castrolból (0w és 5w-30) is simán megevett ennyit...


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. július 14. hétfő, 21:35


anubisz írta: xadót elkezdte hamikálni a kocsi, most hogy kezd elhasználódni, már 2 liter ment bele mióta cseréltem. Pedig nem járok 160 200 al mostanában. szerintem még 10 et se mentem vele, vagy még kevesebbet.

Szia Anubisz!
Mint ahogyan Y írta: nekem nagy csalódás volt a Xado, 2x próbáltam, mert nem hittem amit tapasztaltam. Nekem soha többé, meg a belevaló méregdrága szar sem. Viszont a Mobil super nagyon bejött (nekem).
hil



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. július 14. hétfő, 20:56


YELLOW írta:
anubisz írta: xadót elkezdte hamikálni a kocsi, most hogy kezd elhasználódni, már 2 liter ment bele mióta cseréltem. Pedig nem járok 160 200 al mostanában. szerintem még 10 et se mentem vele, vagy még kevesebbet.


nem csodaszer. hil-nek sem vált be...
te meg jársz már 400ezer környékén nem?


Nem is vártam csodát,csak jeleztem,hogy mások se várjanak.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2014. július 14. hétfő, 20:48


anubisz írta: xadót elkezdte hamikálni a kocsi, most hogy kezd elhasználódni, már 2 liter ment bele mióta cseréltem. Pedig nem járok 160 200 al mostanában. szerintem még 10 et se mentem vele, vagy még kevesebbet.


nem csodaszer. hil-nek sem vált be...
te meg jársz már 400ezer környékén nem?