veszkoo85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz veszkoo85

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 212

Elküldve: 2014. március 04. kedd, 20:24


Totyasrac írta:
oxigen írta:
oxigen írta:
Egy 2004-es 320d automata sedan-rol beszelunk, 115km/óra környékén kb 2300-as fordulatnál tempomattal (és anélkül is) hangos búgás-zúgás és teljes kasztni rezonálás jön valahonnan alulról. (...) Próbálgattam még, és hasonló fordulatnál 80 környékén is előjön ugyan ez a daráló rezgés, csak nem ilyen hangosan.


Sziasztok, meglett a probléma -> automata váltó elhalálozott sajnos. Tipikus Wandler probléma a fent említett jelenség. (...)
Remélem segítettem a jövőbeli hasonló problémával küszködőknek.

(...)belefuthattok a fenti 4-500e Ft-os kiadásba, mint ahogy nekem is sikerült.(...)Kilométer állás teljesen mindegy, van amelyik 100e km után kuka, van ami kibír 300e-t.


Szia!

Melyik szervizben sikerült megoldani? Garanciát adtak-e (és ha igen, mennyi idő/km)?
Ha nem indiszkrét, mennyi lett a számla?

Előre is köszi a válaszokat!


Tényleg ha jó lett akkor segíthetnél a többi automatás kollégának,hogy ha patikára megcsinálták akkor hol??????mennyiért csinálták a műveletet..köszönöm a többi kolléga nevébe is.

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. március 04. kedd, 15:31


oxigen írta:
oxigen írta:
Egy 2004-es 320d automata sedan-rol beszelunk, 115km/óra környékén kb 2300-as fordulatnál tempomattal (és anélkül is) hangos búgás-zúgás és teljes kasztni rezonálás jön valahonnan alulról. (...) Próbálgattam még, és hasonló fordulatnál 80 környékén is előjön ugyan ez a daráló rezgés, csak nem ilyen hangosan.


Sziasztok, meglett a probléma -> automata váltó elhalálozott sajnos. Tipikus Wandler probléma a fent említett jelenség. (...)
Remélem segítettem a jövőbeli hasonló problémával küszködőknek.

(...)belefuthattok a fenti 4-500e Ft-os kiadásba, mint ahogy nekem is sikerült.(...)Kilométer állás teljesen mindegy, van amelyik 100e km után kuka, van ami kibír 300e-t.


Szia!

Melyik szervizben sikerült megoldani? Garanciát adtak-e (és ha igen, mennyi idő/km)?
Ha nem indiszkrét, mennyi lett a számla?

Előre is köszi a válaszokat!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. március 04. kedd, 14:57


oxigen írta:
oxigen írta: Sziasztok! Végig olvastam ezt a topicot (és több másikat is), de egyelőre nem találtam megoldást a problémámra, ezért leírom, hátha Ti már találkoztatok vele.

Egy 2004-es 320d automata sedan-rol beszelunk, 115km/óra környékén kb 2300-as fordulatnál tempomattal (és anélkül is) hangos búgás-zúgás és teljes kasztni rezonálás jön valahonnan alulról. Van, hogy pár másodperc múlva elmúlik, majd visszajön. Van, hogy ismétlődve 1mp-ig búg, 1-ig nem, aztán újra... Ha lassítok vagy gyorsítok, akkor egyből elmúlik.

Szinte pont olyan érzés, mintha az autópályán rámennél a záróvonalra. Tehát nem túl szenzitív vagyok, hanem tényleg hangos és zavaró rázás.

Próbálgattam még, és hasonló fordulatnál 80 környékén is előjön ugyan ez a daráló rezgés, csak nem ilyen hangosan. Illetve 80 felett gázelvétel után kb 1mp-el egy nagyon rövid ideig újra bezúg, majd elhalkul.

Volt valakinek hasonló tapasztalata? Ha igen, lett rá megoldás? Ötlet?


Sziasztok, meglett a probléma -> automata váltó elhalálozott sajnos. Tipikus Wandler probléma a fent említett jelenség. Ha esetleg másnak is fennáll a probléma, akkor érdemes mielőbb elvinni felújíttatni, különben kinyírja az egész váltót, ahogy nekem is. Az én váltóm 1000 km megtétele után iszonyatosan elkezdett csúszni a rezgés mellett, teljesen idióta fordulatoknál váltott el (4-esben 5000nél), ezen kívül R-be csak 1-2 mp gondolkodás után tette be a váltót.

Plusz ha a váltó néha N-be vált, fékezéskor rug egyet visszaváltásnál, vagy hasonló fura dolgokat csinál, akkor szeleptömb meghibásodás (is) valószínű, ez +100e Ft környékén mozog (bontott).

Remélem segítettem a jövőbeli hasonló problémával küszködőknek.

Még egy jó tanács: vásárláskor menjetek legalább 30-40km-t az autóval lehetőleg autópályán, ahol egyenletes sebességnél ki tudjátok próbálni, különben belefuthattok a fenti 4-500e Ft-os kiadásba, mint ahogy nekem is sikerült. A márkaszervíz a váltóhibát NEM szűri ki. Kilométer állás teljesen mindegy, van amelyik 100e km után kuka, van ami kibír 300e-t.


Hol csinálták? ment vele és egyből megmondta mi a gond, vagy szétszedte utána? Néha már nekem is rugdos a váltóm, de még jól vált, de nem tökéletes, van már vagy 400 ezer benne. Rendbe kell hozatnom lassan.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 335xi
Évjárat: 2007

státusz oxigen

Újonc

Elismertség: 15% (4 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. március 04. kedd, 10:49


oxigen írta: Sziasztok! Végig olvastam ezt a topicot (és több másikat is), de egyelőre nem találtam megoldást a problémámra, ezért leírom, hátha Ti már találkoztatok vele.

Egy 2004-es 320d automata sedan-rol beszelunk, 115km/óra környékén kb 2300-as fordulatnál tempomattal (és anélkül is) hangos búgás-zúgás és teljes kasztni rezonálás jön valahonnan alulról. Van, hogy pár másodperc múlva elmúlik, majd visszajön. Van, hogy ismétlődve 1mp-ig búg, 1-ig nem, aztán újra... Ha lassítok vagy gyorsítok, akkor egyből elmúlik.

Szinte pont olyan érzés, mintha az autópályán rámennél a záróvonalra. Tehát nem túl szenzitív vagyok, hanem tényleg hangos és zavaró rázás.

Próbálgattam még, és hasonló fordulatnál 80 környékén is előjön ugyan ez a daráló rezgés, csak nem ilyen hangosan. Illetve 80 felett gázelvétel után kb 1mp-el egy nagyon rövid ideig újra bezúg, majd elhalkul.

Volt valakinek hasonló tapasztalata? Ha igen, lett rá megoldás? Ötlet?


Sziasztok, meglett a probléma -> automata váltó elhalálozott sajnos. Tipikus Wandler probléma a fent említett jelenség. Ha esetleg másnak is fennáll a probléma, akkor érdemes mielőbb elvinni felújíttatni, különben kinyírja az egész váltót, ahogy nekem is. Az én váltóm 1000 km megtétele után iszonyatosan elkezdett csúszni a rezgés mellett, teljesen idióta fordulatoknál váltott el (4-esben 5000nél), ezen kívül R-be csak 1-2 mp gondolkodás után tette be a váltót.

Plusz ha a váltó néha N-be vált, fékezéskor rug egyet visszaváltásnál, vagy hasonló fura dolgokat csinál, akkor szeleptömb meghibásodás (is) valószínű, ez +100e Ft környékén mozog (bontott).

Remélem segítettem a jövőbeli hasonló problémával küszködőknek.

Még egy jó tanács: vásárláskor menjetek legalább 30-40km-t az autóval lehetőleg autópályán, ahol egyenletes sebességnél ki tudjátok próbálni, különben belefuthattok a fenti 4-500e Ft-os kiadásba, mint ahogy nekem is sikerült. A márkaszervíz a váltóhibát NEM szűri ki. Kilométer állás teljesen mindegy, van amelyik 100e km után kuka, van ami kibír 300e-t.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 335xi
Évjárat: 2007

státusz oxigen

Újonc

Elismertség: 15% (4 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. február 25. kedd, 10:27


Sziasztok! Végig olvastam ezt a topicot (és több másikat is), de egyelőre nem találtam megoldást a problémámra, ezért leírom, hátha Ti már találkoztatok vele.

Egy 2004-es 320d automata sedan-rol beszelunk, 115km/óra környékén kb 2300-as fordulatnál tempomattal (és anélkül is) hangos búgás-zúgás és teljes kasztni rezonálás jön valahonnan alulról. Van, hogy pár másodperc múlva elmúlik, majd visszajön. Van, hogy ismétlődve 1mp-ig búg, 1-ig nem, aztán újra... Ha lassítok vagy gyorsítok, akkor egyből elmúlik.

Szinte pont olyan érzés, mintha az autópályán rámennél a záróvonalra. Tehát nem túl szenzitív vagyok, hanem tényleg hangos és zavaró rázás.

Próbálgattam még, és hasonló fordulatnál 80 környékén is előjön ugyan ez a daráló rezgés, csak nem ilyen hangosan. Illetve 80 felett gázelvétel után kb 1mp-el egy nagyon rövid ideig újra bezúg, majd elhalkul.

Volt valakinek hasonló tapasztalata? Ha igen, lett rá megoldás? Ötlet?

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2014. január 25. szombat, 17:10


RONIN76 írta: Sziasztok,nemreg irtam ide mert nem ertem miert remeg be az egesz auto 90-100 kozott inkabb,es vegul leszedve a kereket ma reggel eszrevette a gumis hogy nincs rajta a felnin a kozponti gyuru,vagy tehermentesito gyuru ahogy mondjak,az a muanyag.Ez lehet a remeges oka gondolom,legalabbis szerinte. Ti hogy gondoljatok?:


Eléggé valószínű hogy ez a baj. Esztergályosom mondta, hogy akár tized mm-ek is számíthatnak, tehát méresd le pontosan ha nincs meg a gyári adata a kerékagynak és a felninek.

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 25. szombat, 10:59


RONIN76 írta: Sziasztok,nemreg irtam ide mert nem ertem miert remeg be az egesz auto 90-100 kozott inkabb,es vegul leszedve a kereket ma reggel eszrevette a gumis hogy nincs rajta a felnin a kozponti gyuru,vagy tehermentesito gyuru ahogy mondjak,az a muanyag.Ez lehet a remeges oka gondolom,legalabbis szerinte. Ti hogy gondoljatok?:


Szia!
Lehetséges, de én nem hiszem, hogy a tehermentesítő gyűrű műanyag lenne. Ha jól tudom 72mm az e34-es agymérete, és nem árt ha a felni-é is akkora!

Üdv.:Neo


autója adatai
Széria: 5
Típus: E34
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 1994

státusz RONIN76

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2014. január 25. szombat, 10:52


Sziasztok,nemreg irtam ide mert nem ertem miert remeg be az egesz auto 90-100 kozott inkabb,es vegul leszedve a kereket ma reggel eszrevette a gumis hogy nincs rajta a felnin a kozponti gyuru,vagy tehermentesito gyuru ahogy mondjak,az a muanyag.Ez lehet a remeges oka gondolom,legalabbis szerinte. Ti hogy gondoljatok?:

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. január 20. hétfő, 09:31


RONIN76 írta: Koszonom a valaszokat,idokozben felhivtam a volt tulajt es azt a valaszt kaptam hogy nala is ugyanezt produkalta mar egy ideje a nyari gumikkal is,azokat en pedig lecsereltem teliekre azonnal hiszen tel van,probautnal meg nem ereztem mert ott ahonnan vettem nagyon rossz az ut,raz mint a fene,csak miutan felujitott szakaszra ertem par nap mulva.Persze a tulaj se dicsekedett ezzel.Remelem hetvegen tobbet tudok,beszeltem egy bmw szakival,latni akarja,mindent megteszek a bombiert hogy perfekt guruljon,regen vagytam mar egy ilyenre,csak sajnos amiket neztem mind zuzva voltak.Megegyszer koszi a jotanacsokat,meg jelentkezem a fejlemenyekkel.Sziasztok.Tisztelettel:ZOLTAN


Lehet probléma a lengőkarral vagy a szilentekkel is! Nekem az okozott rázást bizonyos sebességnél, sőt néha komolyan bebúgott tőle autópályán az egész autó. Ilyenkor megálltál és újra indulásnál semmi.
Ellenőriztesd le az egész első futóművet! Nekem először 70-90 között volt csak rezgés, búgás és ugyanitt fékezésnél enyhe rázás.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E34
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 1994

státusz RONIN76

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2014. január 20. hétfő, 06:17


Koszonom a valaszokat,idokozben felhivtam a volt tulajt es azt a valaszt kaptam hogy nala is ugyanezt produkalta mar egy ideje a nyari gumikkal is,azokat en pedig lecsereltem teliekre azonnal hiszen tel van,probautnal meg nem ereztem mert ott ahonnan vettem nagyon rossz az ut,raz mint a fene,csak miutan felujitott szakaszra ertem par nap mulva.Persze a tulaj se dicsekedett ezzel.Remelem hetvegen tobbet tudok,beszeltem egy bmw szakival,latni akarja,mindent megteszek a bombiert hogy perfekt guruljon,regen vagytam mar egy ilyenre,csak sajnos amiket neztem mind zuzva voltak.Megegyszer koszi a jotanacsokat,meg jelentkezem a fejlemenyekkel.Sziasztok.Tisztelettel:ZOLTAN


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. január 19. vasárnap, 21:28


RONIN76 írta: Es a szalszakadasos guminak vannak szemmel lathato jelei?


attól függ. ha az oldala szakadt, akkor pupli kifelé, de lehet csak minimális. de a futófelületen is előfordulhat. gumisnál ha felteszik a gépre, akkor pörgetésnél kiadja. illetve marha nagy súlyt kér a gép.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E34
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 1994

státusz RONIN76

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2014. január 19. vasárnap, 20:57


Es a szalszakadasos guminak vannak szemmel lathato jelei?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. január 19. vasárnap, 15:14


RONIN76 írta: Sziasztok,meg uj vagyok itt,szeretnem a tanacsotokat kerni,vettem egy 94-es 520-as gepet,150 lovas vanos,a gondom hogy 90 es 100 kozott remeg az egesz auto,a gumik most lettek cserelve igaz hasznalt good-year de jo allapotuak,alufelni kicentirozva.Mikor tullepem a 100-at alabbhagy a remeges.Megjegyeznem hogy a hatso fektarcsak most lesznek cserelve mivel fekezesnel elegge remeg a pedal es az auto is,vajon ettol is lehet az a bizonyos remeges?? Minden tanacsot tisztelettel megkoszonok.


Szia!
Lehet, hogy szálszakadásos a gumi(k).
hil



autója adatai
Széria: 5
Típus: E34
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 1994

státusz RONIN76

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2014. január 19. vasárnap, 13:25


Sziasztok,meg uj vagyok itt,szeretnem a tanacsotokat kerni,vettem egy 94-es 520-as gepet,150 lovas vanos,a gondom hogy 90 es 100 kozott remeg az egesz auto,a gumik most lettek cserelve igaz hasznalt good-year de jo allapotuak,alufelni kicentirozva.Mikor tullepem a 100-at alabbhagy a remeges.Megjegyeznem hogy a hatso fektarcsak most lesznek cserelve mivel fekezesnel elegge remeg a pedal es az auto is,vajon ettol is lehet az a bizonyos remeges?? Minden tanacsot tisztelettel megkoszonok.

PG_Junior
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz PG_Junior

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2011. november 26. szombat, 22:12


Lehet, hogy ezt a nyarat, vagyis a 2012-est én is lenyomom már ezekkel a téli gumikkal, mert jövő télre ezek már úgysem mennek el, ezért abból is kell vennem újat. Egy évben meg télit és nyárit is venni, az úgy nem lesz olcsó. Most adtál egy jó ötletet.


anubisz írta:
PG_Junior írta: Nem sípoltak nyáron?


anubisz írta: Nekem volt 8 télim,így nem vettem most nyárit,hogy elkoptassam a 4 télit ami rajta volt,egész nyáron nyomtam vele,nem sikerült,most levettem,de még mindig nem érte el a jelölést,egy 5 ezret még mindig tudok kérni darabjáért. Pedig azt hittem, semmi nem marad belőle.




Á. semmi,a kanyarokba kellett figyelni jobban,mondjuk ez a nyár csupa eső volt,meleg szinte alig,így még jól is jött.Azért nem hajtottam velük,mondjuk 200-al csak ritkán. Ott már lehet sikított volna. Gondoltam utána úgyis kidobom,de nem ette meg,így eladom majd aprópénzért.Felnim görgőzését majdnem fedezi is majd talán.