autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2017. február 19. vasárnap, 10:44


Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék tudna valaki nekem abban segíteni,hogy windows 10 el rendelkező gépre fel lehet tenni az INPA-t?Ha igen,hogyan?Meg tudnám valakivel csináltatni zalában?Köszi:Üdv

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. február 13. hétfő, 19:10


Valaki tud linkelni Dis progit?

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. február 06. hétfő, 15:15


Laza írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: de fosok mint állat


az a bibi, hogy nagyon sok BMW tulaj, amikor megveszi, azt hiszi valami különlegességet kap. úgy értem hiperszenzitív lesz. egy bogár koppan a szélvédőn és máris a fél autót cserélni akarja. pedig off márka esetén fel sem tűnne. ennek egyik oka az, hogy a BMW-hez drága az alkatrész, így rögtön aggódik mindenki, nehogy nagyobb baj legyen. pedig ez sem igaz. nyilván a hátsó futómű összetettebb mint sok off nép autónál, de kb ennyi. semmivel sem másabb, alkatrész árak sem. szóval kár rögtön ördögöt festeni a falra.
idős autók, ki tudja mennyi km-rel hány tulajjal a háta mögött. minden autó ilyen, nem csak a BMW. de sok esetben nem kell összetett hibákra gondolni, vagy nagy hibákra.
Igazad van,előttem csak két tulaja volt a legutóbbi meg 10 évig de nő... csak sajnos alapjáraton aggódós vagyok mert megmondom őszintén még csak féléve vettem (De ennél több volt mire összegyűjtöttem a pénzt hogy megvehessem az E34 helyett ) de amit kb egy hónap után vettem észre hogy a kartercső le volt kötve a szabadba (pollenszűrő alatt nem látszódott,takarta...) és elég büdös kartergáz jött belőle akkor a haver azt mondta hogy kopott a motor a tulajcsaj meg kiment németbe de telefonon meg azt mondta ő nemtudott róla hogy le van kötve (na persze...)cseréltem kartergázszűrőt és visszalehetett dugni a csövet a szűrőre mert előtte ugrált az alapjárat,abból kiindulva ragadt ez a bogár a fülembe hogy bármikor megvalósulhat hogy kopott motor (De csak 204000 van benne kb és a Tdsbe vagy 300 is volt hanem egy hold föld távolság és nem volt ekkora Co-ja Műszakin is lecsesztek :'( )és lehet befürdök vele és egyre inkább meleg mocinál sűrűbben jön elő a tőkehang,bánná a fene ha nehgerfejcsere csak csapágyas ne legyen,egyedül az olajlámpa nyugtat amíg nem villan fel de elvileg az csak 0.5 bár alatt jelezne ez igaz? Csak mert úgy tudom hogy a normál érték 2.5bár a mérnökök ekkora határt engedtek neki? A 0.5 mire elég? Az öngyújtómban van 1 bár... XD

Fejlemény! (leszámítva hogy nemtudtam nyomásmérőt szerezni..)Feljebb tettem 950-re az alapjáratot és néha közepesen megforgattam és két napja tünetmentesek a tőkék,a forgatás vagy az alapjárat miatt lett jobb?


Tiltásig kell forgatni, addig, amig minden hangja hallhatatlan nem lesz
Nem akarom,nincs másik motorom tartalékba Elég volt olyan 3000 ig kiforgatnom és kétnapja halk,lehet csak valamelyik tőkém ragadt le,még nem akarom elkiabálni ha gázvan írok



Laza
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz Laza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2017. február 06. hétfő, 14:55


John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: de fosok mint állat


az a bibi, hogy nagyon sok BMW tulaj, amikor megveszi, azt hiszi valami különlegességet kap. úgy értem hiperszenzitív lesz. egy bogár koppan a szélvédőn és máris a fél autót cserélni akarja. pedig off márka esetén fel sem tűnne. ennek egyik oka az, hogy a BMW-hez drága az alkatrész, így rögtön aggódik mindenki, nehogy nagyobb baj legyen. pedig ez sem igaz. nyilván a hátsó futómű összetettebb mint sok off nép autónál, de kb ennyi. semmivel sem másabb, alkatrész árak sem. szóval kár rögtön ördögöt festeni a falra.
idős autók, ki tudja mennyi km-rel hány tulajjal a háta mögött. minden autó ilyen, nem csak a BMW. de sok esetben nem kell összetett hibákra gondolni, vagy nagy hibákra.
Igazad van,előttem csak két tulaja volt a legutóbbi meg 10 évig de nő... csak sajnos alapjáraton aggódós vagyok mert megmondom őszintén még csak féléve vettem (De ennél több volt mire összegyűjtöttem a pénzt hogy megvehessem az E34 helyett ) de amit kb egy hónap után vettem észre hogy a kartercső le volt kötve a szabadba (pollenszűrő alatt nem látszódott,takarta...) és elég büdös kartergáz jött belőle akkor a haver azt mondta hogy kopott a motor a tulajcsaj meg kiment németbe de telefonon meg azt mondta ő nemtudott róla hogy le van kötve (na persze...)cseréltem kartergázszűrőt és visszalehetett dugni a csövet a szűrőre mert előtte ugrált az alapjárat,abból kiindulva ragadt ez a bogár a fülembe hogy bármikor megvalósulhat hogy kopott motor (De csak 204000 van benne kb és a Tdsbe vagy 300 is volt hanem egy hold föld távolság és nem volt ekkora Co-ja Műszakin is lecsesztek :'( )és lehet befürdök vele és egyre inkább meleg mocinál sűrűbben jön elő a tőkehang,bánná a fene ha nehgerfejcsere csak csapágyas ne legyen,egyedül az olajlámpa nyugtat amíg nem villan fel de elvileg az csak 0.5 bár alatt jelezne ez igaz? Csak mert úgy tudom hogy a normál érték 2.5bár a mérnökök ekkora határt engedtek neki? A 0.5 mire elég? Az öngyújtómban van 1 bár... XD

Fejlemény! (leszámítva hogy nemtudtam nyomásmérőt szerezni..)Feljebb tettem 950-re az alapjáratot és néha közepesen megforgattam és két napja tünetmentesek a tőkék,a forgatás vagy az alapjárat miatt lett jobb?


Tiltásig kell forgatni, addig, amig minden hangja hallhatatlan nem lesz


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. február 06. hétfő, 12:37


John írta:
YELLOW írta:
John írta: de fosok mint állat


az a bibi, hogy nagyon sok BMW tulaj, amikor megveszi, azt hiszi valami különlegességet kap. úgy értem hiperszenzitív lesz. egy bogár koppan a szélvédőn és máris a fél autót cserélni akarja. pedig off márka esetén fel sem tűnne. ennek egyik oka az, hogy a BMW-hez drága az alkatrész, így rögtön aggódik mindenki, nehogy nagyobb baj legyen. pedig ez sem igaz. nyilván a hátsó futómű összetettebb mint sok off nép autónál, de kb ennyi. semmivel sem másabb, alkatrész árak sem. szóval kár rögtön ördögöt festeni a falra.
idős autók, ki tudja mennyi km-rel hány tulajjal a háta mögött. minden autó ilyen, nem csak a BMW. de sok esetben nem kell összetett hibákra gondolni, vagy nagy hibákra.
Igazad van,előttem csak két tulaja volt a legutóbbi meg 10 évig de nő... csak sajnos alapjáraton aggódós vagyok mert megmondom őszintén még csak féléve vettem (De ennél több volt mire összegyűjtöttem a pénzt hogy megvehessem az E34 helyett ) de amit kb egy hónap után vettem észre hogy a kartercső le volt kötve a szabadba (pollenszűrő alatt nem látszódott,takarta...) és elég büdös kartergáz jött belőle akkor a haver azt mondta hogy kopott a motor a tulajcsaj meg kiment németbe de telefonon meg azt mondta ő nemtudott róla hogy le van kötve (na persze...)cseréltem kartergázszűrőt és visszalehetett dugni a csövet a szűrőre mert előtte ugrált az alapjárat,abból kiindulva ragadt ez a bogár a fülembe hogy bármikor megvalósulhat hogy kopott motor (De csak 204000 van benne kb és a Tdsbe vagy 300 is volt hanem egy hold föld távolság és nem volt ekkora Co-ja Műszakin is lecsesztek :'( )és lehet befürdök vele és egyre inkább meleg mocinál sűrűbben jön elő a tőkehang,bánná a fene ha nehgerfejcsere csak csapágyas ne legyen,egyedül az olajlámpa nyugtat amíg nem villan fel de elvileg az csak 0.5 bár alatt jelezne ez igaz? Csak mert úgy tudom hogy a normál érték 2.5bár a mérnökök ekkora határt engedtek neki? A 0.5 mire elég? Az öngyújtómban van 1 bár... XD

Fejlemény! (leszámítva hogy nemtudtam nyomásmérőt szerezni..)Feljebb tettem 950-re az alapjáratot és néha közepesen megforgattam és két napja tünetmentesek a tőkék,a forgatás vagy az alapjárat miatt lett jobb?



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. február 03. péntek, 20:21


YELLOW írta:
John írta: de fosok mint állat


az a bibi, hogy nagyon sok BMW tulaj, amikor megveszi, azt hiszi valami különlegességet kap. úgy értem hiperszenzitív lesz. egy bogár koppan a szélvédőn és máris a fél autót cserélni akarja. pedig off márka esetén fel sem tűnne. ennek egyik oka az, hogy a BMW-hez drága az alkatrész, így rögtön aggódik mindenki, nehogy nagyobb baj legyen. pedig ez sem igaz. nyilván a hátsó futómű összetettebb mint sok off nép autónál, de kb ennyi. semmivel sem másabb, alkatrész árak sem. szóval kár rögtön ördögöt festeni a falra.
idős autók, ki tudja mennyi km-rel hány tulajjal a háta mögött. minden autó ilyen, nem csak a BMW. de sok esetben nem kell összetett hibákra gondolni, vagy nagy hibákra.
Igazad van,előttem csak két tulaja volt a legutóbbi meg 10 évig de nő... csak sajnos alapjáraton aggódós vagyok mert megmondom őszintén még csak féléve vettem (De ennél több volt mire összegyűjtöttem a pénzt hogy megvehessem az E34 helyett ) de amit kb egy hónap után vettem észre hogy a kartercső le volt kötve a szabadba (pollenszűrő alatt nem látszódott,takarta...) és elég büdös kartergáz jött belőle akkor a haver azt mondta hogy kopott a motor a tulajcsaj meg kiment németbe de telefonon meg azt mondta ő nemtudott róla hogy le van kötve (na persze...)cseréltem kartergázszűrőt és visszalehetett dugni a csövet a szűrőre mert előtte ugrált az alapjárat,abból kiindulva ragadt ez a bogár a fülembe hogy bármikor megvalósulhat hogy kopott motor (De csak 204000 van benne kb és a Tdsbe vagy 300 is volt hanem egy hold föld távolság és nem volt ekkora Co-ja Műszakin is lecsesztek :'( )és lehet befürdök vele és egyre inkább meleg mocinál sűrűbben jön elő a tőkehang,bánná a fene ha nehgerfejcsere csak csapágyas ne legyen,egyedül az olajlámpa nyugtat amíg nem villan fel de elvileg az csak 0.5 bár alatt jelezne ez igaz? Csak mert úgy tudom hogy a normál érték 2.5bár a mérnökök ekkora határt engedtek neki? A 0.5 mire elég? Az öngyújtómban van 1 bár... XD



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. február 03. péntek, 19:57


John írta: de fosok mint állat


az a bibi, hogy nagyon sok BMW tulaj, amikor megveszi, azt hiszi valami különlegességet kap. úgy értem hiperszenzitív lesz. egy bogár koppan a szélvédőn és máris a fél autót cserélni akarja. pedig off márka esetén fel sem tűnne. ennek egyik oka az, hogy a BMW-hez drága az alkatrész, így rögtön aggódik mindenki, nehogy nagyobb baj legyen. pedig ez sem igaz. nyilván a hátsó futómű összetettebb mint sok off nép autónál, de kb ennyi. semmivel sem másabb, alkatrész árak sem. szóval kár rögtön ördögöt festeni a falra.
idős autók, ki tudja mennyi km-rel hány tulajjal a háta mögött. minden autó ilyen, nem csak a BMW. de sok esetben nem kell összetett hibákra gondolni, vagy nagy hibákra.


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. február 03. péntek, 19:41


Laza írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
John írta:
John írta:
Laza írta:
John írta: (Zárójelben egy kérdés,Inpa tud olajnyomást mérni vagy ne is keressem? )



Tud: link
Köszönöm "Szájbarágósan" Tudsz segíteni? Ez a Toolset-ben van?

Inpát,Dummyt használtam már ezeket nem ismerem,itt lesz?
https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=5946B316
Szakértő barátom ezt írta:"[ 2017. február 3. 14:27 ] mármint hogy M43 BMS42 vezérlőnél?
[ 2017. február 3. 14:28 ] mert a link egy MS80-ról szól ami lényegesen újabb vezérlő!
[ 2017. február 3. 14:28 ] NINCS OLAJ MÉRŐ SZENZOR az M43-ban!"

Nincs itt valaki Újszilvás vagy Tápiószeléről aki mérne nekem olajnyomást? Elvagyok vágva a külvilágtól és kezdem úgyérezni hogy az Inpa semmit sem ér mert legalább bedobna valami hibát de nem... Felkéne mennem Pestre de else merek indulni,haver azt mondja ne fossak hanem padlógáz bár tudnám hogy kamuzik-e.. (Olajgomba nem jelez hibát legalább jelezne hogy baj va és nincs nyomás de nem..)


túlságosan túlpörgöd. nem ismételném magam.
Rendben nagyon gondolkodom hogy veszek egy Swiftet ezt meg apránként motorgenerált csináltatok és kezdek gyűjteni pedig csak 204000 km körül van benne (így fejből saccolok..)bár innen is látszik hogy 10 évig női tulajé volt és városban használta...


milyen motorgenerál? te olvasod magad kivülről?
cserélj olajat, meg szűrőt, amiket írtam oszt majd nem fogsz aggódni tovább. egy 10-esből meg van az egész. aztán ha még sem oké, majd akkor aggódj.
Köszi Amint megjön a fizu lecserélem,köszönöm hogy tartod bennem a lelket de fosok mint állat Azt nemtudom hogy hallgassak-e a haverra hogy ha nem lenne nyomásom akkor már megállt volna és menjek nyugodtan Pestre és padlózzam,elmerjek indulni vagy sem? Tényleg nemkérdezek többet igérem és rendes vagy köszi


Te egy kissé lökött (aka: nem normális) vagy Hallgass a haverodra, padlógáz neki, ha kibirja a pesti utat, akkor ki a fűre és forgassad tiltásig. Ez kell neki!
Tudom hogy csak viccelsz nem hajtom nehogy hazavágjam



Laza
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz Laza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2017. február 03. péntek, 19:30


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
John írta:
John írta:
Laza írta:
John írta: (Zárójelben egy kérdés,Inpa tud olajnyomást mérni vagy ne is keressem? )



Tud: link
Köszönöm "Szájbarágósan" Tudsz segíteni? Ez a Toolset-ben van?

Inpát,Dummyt használtam már ezeket nem ismerem,itt lesz?
https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=5946B316
Szakértő barátom ezt írta:"[ 2017. február 3. 14:27 ] mármint hogy M43 BMS42 vezérlőnél?
[ 2017. február 3. 14:28 ] mert a link egy MS80-ról szól ami lényegesen újabb vezérlő!
[ 2017. február 3. 14:28 ] NINCS OLAJ MÉRŐ SZENZOR az M43-ban!"

Nincs itt valaki Újszilvás vagy Tápiószeléről aki mérne nekem olajnyomást? Elvagyok vágva a külvilágtól és kezdem úgyérezni hogy az Inpa semmit sem ér mert legalább bedobna valami hibát de nem... Felkéne mennem Pestre de else merek indulni,haver azt mondja ne fossak hanem padlógáz bár tudnám hogy kamuzik-e.. (Olajgomba nem jelez hibát legalább jelezne hogy baj va és nincs nyomás de nem..)


túlságosan túlpörgöd. nem ismételném magam.
Rendben nagyon gondolkodom hogy veszek egy Swiftet ezt meg apránként motorgenerált csináltatok és kezdek gyűjteni pedig csak 204000 km körül van benne (így fejből saccolok..)bár innen is látszik hogy 10 évig női tulajé volt és városban használta...


milyen motorgenerál? te olvasod magad kivülről?
cserélj olajat, meg szűrőt, amiket írtam oszt majd nem fogsz aggódni tovább. egy 10-esből meg van az egész. aztán ha még sem oké, majd akkor aggódj.
Köszi Amint megjön a fizu lecserélem,köszönöm hogy tartod bennem a lelket de fosok mint állat Azt nemtudom hogy hallgassak-e a haverra hogy ha nem lenne nyomásom akkor már megállt volna és menjek nyugodtan Pestre és padlózzam,elmerjek indulni vagy sem? Tényleg nemkérdezek többet igérem és rendes vagy köszi


Te egy kissé lökött (aka: nem normális) vagy Hallgass a haverodra, padlógáz neki, ha kibirja a pesti utat, akkor ki a fűre és forgassad tiltásig. Ez kell neki!


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. február 03. péntek, 18:07


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
John írta:
John írta:
Laza írta:
John írta: (Zárójelben egy kérdés,Inpa tud olajnyomást mérni vagy ne is keressem? )



Tud: link
Köszönöm "Szájbarágósan" Tudsz segíteni? Ez a Toolset-ben van?

Inpát,Dummyt használtam már ezeket nem ismerem,itt lesz?
https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=5946B316
Szakértő barátom ezt írta:"[ 2017. február 3. 14:27 ] mármint hogy M43 BMS42 vezérlőnél?
[ 2017. február 3. 14:28 ] mert a link egy MS80-ról szól ami lényegesen újabb vezérlő!
[ 2017. február 3. 14:28 ] NINCS OLAJ MÉRŐ SZENZOR az M43-ban!"

Nincs itt valaki Újszilvás vagy Tápiószeléről aki mérne nekem olajnyomást? Elvagyok vágva a külvilágtól és kezdem úgyérezni hogy az Inpa semmit sem ér mert legalább bedobna valami hibát de nem... Felkéne mennem Pestre de else merek indulni,haver azt mondja ne fossak hanem padlógáz bár tudnám hogy kamuzik-e.. (Olajgomba nem jelez hibát legalább jelezne hogy baj va és nincs nyomás de nem..)


túlságosan túlpörgöd. nem ismételném magam.
Rendben nagyon gondolkodom hogy veszek egy Swiftet ezt meg apránként motorgenerált csináltatok és kezdek gyűjteni pedig csak 204000 km körül van benne (így fejből saccolok..)bár innen is látszik hogy 10 évig női tulajé volt és városban használta...


milyen motorgenerál? te olvasod magad kivülről?
cserélj olajat, meg szűrőt, amiket írtam oszt majd nem fogsz aggódni tovább. egy 10-esből meg van az egész. aztán ha még sem oké, majd akkor aggódj.
Köszi Amint megjön a fizu lecserélem,köszönöm hogy tartod bennem a lelket de fosok mint állat Azt nemtudom hogy hallgassak-e a haverra hogy ha nem lenne nyomásom akkor már megállt volna és menjek nyugodtan Pestre és padlózzam,elmerjek indulni vagy sem? Tényleg nemkérdezek többet igérem és rendes vagy köszi

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. február 03. péntek, 17:56


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
John írta:
John írta:
Laza írta:
John írta: (Zárójelben egy kérdés,Inpa tud olajnyomást mérni vagy ne is keressem? )



Tud: link
Köszönöm "Szájbarágósan" Tudsz segíteni? Ez a Toolset-ben van?

Inpát,Dummyt használtam már ezeket nem ismerem,itt lesz?
https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=5946B316
Szakértő barátom ezt írta:"[ 2017. február 3. 14:27 ] mármint hogy M43 BMS42 vezérlőnél?
[ 2017. február 3. 14:28 ] mert a link egy MS80-ról szól ami lényegesen újabb vezérlő!
[ 2017. február 3. 14:28 ] NINCS OLAJ MÉRŐ SZENZOR az M43-ban!"

Nincs itt valaki Újszilvás vagy Tápiószeléről aki mérne nekem olajnyomást? Elvagyok vágva a külvilágtól és kezdem úgyérezni hogy az Inpa semmit sem ér mert legalább bedobna valami hibát de nem... Felkéne mennem Pestre de else merek indulni,haver azt mondja ne fossak hanem padlógáz bár tudnám hogy kamuzik-e.. (Olajgomba nem jelez hibát legalább jelezne hogy baj va és nincs nyomás de nem..)


túlságosan túlpörgöd. nem ismételném magam.
Rendben nagyon gondolkodom hogy veszek egy Swiftet ezt meg apránként motorgenerált csináltatok és kezdek gyűjteni pedig csak 204000 km körül van benne (így fejből saccolok..)bár innen is látszik hogy 10 évig női tulajé volt és városban használta...


milyen motorgenerál? te olvasod magad kivülről?
cserélj olajat, meg szűrőt, amiket írtam oszt majd nem fogsz aggódni tovább. egy 10-esből meg van az egész. aztán ha még sem oké, majd akkor aggódj.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. február 03. péntek, 17:48


YELLOW írta:
John írta:
John írta:
John írta:
John írta:
Laza írta:
John írta: (Zárójelben egy kérdés,Inpa tud olajnyomást mérni vagy ne is keressem? )



Tud: link
Köszönöm "Szájbarágósan" Tudsz segíteni? Ez a Toolset-ben van?

Inpát,Dummyt használtam már ezeket nem ismerem,itt lesz?
https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=5946B316
Szakértő barátom ezt írta:"[ 2017. február 3. 14:27 ] mármint hogy M43 BMS42 vezérlőnél?
[ 2017. február 3. 14:28 ] mert a link egy MS80-ról szól ami lényegesen újabb vezérlő!
[ 2017. február 3. 14:28 ] NINCS OLAJ MÉRŐ SZENZOR az M43-ban!"

Nincs itt valaki Újszilvás vagy Tápiószeléről aki mérne nekem olajnyomást? Elvagyok vágva a külvilágtól és kezdem úgyérezni hogy az Inpa semmit sem ér mert legalább bedobna valami hibát de nem... Felkéne mennem Pestre de else merek indulni,haver azt mondja ne fossak hanem padlógáz bár tudnám hogy kamuzik-e.. (Olajgomba nem jelez hibát legalább jelezne hogy baj va és nincs nyomás de nem..)


túlságosan túlpörgöd. nem ismételném magam.
Rendben nagyon gondolkodom hogy veszek egy Swiftet ezt meg apránként motorgenerált csináltatok és kezdek gyűjteni pedig csak 204000 km körül van benne (így fejből saccolok..)bár innen is látszik hogy 10 évig női tulajé volt és városban használta...




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. február 03. péntek, 17:32


John írta:
John írta:
John írta:
John írta:
Laza írta:
John írta: (Zárójelben egy kérdés,Inpa tud olajnyomást mérni vagy ne is keressem? )



Tud: link
Köszönöm "Szájbarágósan" Tudsz segíteni? Ez a Toolset-ben van?

Inpát,Dummyt használtam már ezeket nem ismerem,itt lesz?
https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=5946B316
Szakértő barátom ezt írta:"[ 2017. február 3. 14:27 ] mármint hogy M43 BMS42 vezérlőnél?
[ 2017. február 3. 14:28 ] mert a link egy MS80-ról szól ami lényegesen újabb vezérlő!
[ 2017. február 3. 14:28 ] NINCS OLAJ MÉRŐ SZENZOR az M43-ban!"

Nincs itt valaki Újszilvás vagy Tápiószeléről aki mérne nekem olajnyomást? Elvagyok vágva a külvilágtól és kezdem úgyérezni hogy az Inpa semmit sem ér mert legalább bedobna valami hibát de nem... Felkéne mennem Pestre de else merek indulni,haver azt mondja ne fossak hanem padlógáz bár tudnám hogy kamuzik-e.. (Olajgomba nem jelez hibát legalább jelezne hogy baj va és nincs nyomás de nem..)


túlságosan túlpörgöd. nem ismételném magam.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. február 03. péntek, 17:13


John írta:
John írta:
John írta:
Laza írta:
John írta: (Zárójelben egy kérdés,Inpa tud olajnyomást mérni vagy ne is keressem? )



Tud: link
Köszönöm "Szájbarágósan" Tudsz segíteni? Ez a Toolset-ben van?

Inpát,Dummyt használtam már ezeket nem ismerem,itt lesz?
https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=5946B316
Szakértő barátom ezt írta:"[ 2017. február 3. 14:27 ] mármint hogy M43 BMS42 vezérlőnél?
[ 2017. február 3. 14:28 ] mert a link egy MS80-ról szól ami lényegesen újabb vezérlő!
[ 2017. február 3. 14:28 ] NINCS OLAJ MÉRŐ SZENZOR az M43-ban!"

Nincs itt valaki Újszilvás vagy Tápiószeléről aki mérne nekem olajnyomást? Elvagyok vágva a külvilágtól és kezdem úgyérezni hogy az Inpa semmit sem ér mert legalább bedobna valami hibát de nem... Felkéne mennem Pestre de else merek indulni,haver azt mondja ne fossak hanem padlógáz bár tudnám hogy kamuzik-e.. (Olajgomba nem jelez hibát legalább jelezne hogy baj va és nincs nyomás de nem..)



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. február 03. péntek, 14:29


John írta:
John írta:
Laza írta:
John írta: (Zárójelben egy kérdés,Inpa tud olajnyomást mérni vagy ne is keressem? )



Tud: link
Köszönöm "Szájbarágósan" Tudsz segíteni? Ez a Toolset-ben van?

Inpát,Dummyt használtam már ezeket nem ismerem,itt lesz?
https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=5946B316
Szakértő barátom ezt írta:"[ 2017. február 3. 14:27 ] mármint hogy M43 BMS42 vezérlőnél?
[ 2017. február 3. 14:28 ] mert a link egy MS80-ról szól ami lényegesen újabb vezérlő!
[ 2017. február 3. 14:28 ] NINCS OLAJ MÉRŐ SZENZOR az M43-ban!"