
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 318i
- Évjárat: 2003
Elküldve: 2010. december 26. vasárnap, 13:57
lacaca írta:
akkor a start-stop rendszerek a Te logikád szerint még több károsanyagot bocsátanak ki, holott azért is találták ki, h a károsanyag emissziót és a fogyasztást csökkentsék

A start-stop rendszert a sok megvett szürkeállomány hiányos félelmebeteg "környezetvédő" miatt alkalmazzák és szerintem többet árt mint használ.Ugyanis, a hosszú állásidejű közlekedésnél lehet hogy ér valamit (PL vasúti átjáró előtti vagy hosszú idejű piros jelzés bárhol de itt néhány perc után úgy is leállítjuk a motort) de mivel ezt a rendszert üa.megtakarítás céljából?vagy káros anyag kib.csökkentése céljából? alkalmazzák ezért csak elméletileg jó megoldás.Gondolj csak bele pl. Bp. Lágymányosi híd -Kálvin tér kb.4 km. menetidő 50 perc "araszolás" hány indítás ?biztos kisebb lesz a fogyasztás? -a motor leáll de egyes elektronikai berendezéseknek működniük kell tehát plusz akkumulátorok kellenek !!+ a rendszer!mennyivel is több az autó előállítási költsége és mennyi környezetszennyezést von maga után ? - és mindezt 5% megtakarításért ? -többe kerül a leves mint a hús !! Biztos jó ötlet??


[/quote]
Már rájöttek, hogy a hybrid autók közel sem annyira környezetbarátok, mint azt eddig gondolták és mindez pont a motor újraindítása miatt.
A zöldek pedig: otthon hidegben élnek télen, nem világítanak, nem főznek, stb. "Egyáltalán mi a fa...nak kell erőműveket építeni, hiszen a konnektorban ott az áram."(vsop14)
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. december 26. vasárnap, 19:17