MattM325 fórum hozzászólásai

MattM325 Elküldve: 2013-12-20 09:59 Mi lehet a baj?

AteszE46 írta:
MattM325 írta:
Darius írta:
YELLOW írta:
Darius írta: A tempomat miért növelné a fogyasztást?Tapasztalatból tudom legalábbis nálam mindig jobb fogyasztast erek el a tempomattal,mint nélküle.Ráadasul még kényelmes is.



mert az mindig korrigál. néha ad kisebb gázokat, illetve ha lassulni kell, mondjuk lejtőn, akkor nem evszi el full a gáz, hanem minimálisan rajta van. ezt abból látod, hogy nem efkszik ki a pill. fogyimérő nullára. ezek sokat számítanak, főleg ha olyan helyen laksz, vagy mész.



Igen ezt én is észrevettem az eddigi tempomatos Bmw-imen amiket leírtál,de nekem az a tapasztalat h kevesebbet hozok ki vele.Hozzáteszem autopályán és hosszu távokon hasznalom.Nem hegyen völgyön ott élményautozom


Yellow jól beszél.
Én úgy tudom, és szerintem logikus, hogy pl. jön egy kisebb emelkedő, neki korrigálni kell és ha kell teljesen nyitott fojtószeleppel, olyankor ugye ömlik az üzemanyag.
Ha sík terepen használja valaki, akkor biztos takarékosabb, de M7-en pl. nekem nem vált be, ráadásul max éjszaka tudom kihasználni.



Tempomattal minden autó kevesebbet fogyaszt. Az ecu-nál jobban senki sem tudja, hogy a vezető által beállított sebesség eléréséhez mennyi gázt adjon. Nem is ad, se többet, se kevesebbet. Leejtőn lefelé elvesz mindent.


Ezek szerint az ECU tudja, hogy Neked bot lábad van, ha jó a vezetési technikád, akkor kevesebbet fog enni az autó.

"Amikor tempomattal közlekedünk, kicsit többet fog fogyasztani az autó, de ezt felülmúlja a kényelem, amit kapunk azért a kis üzemanyagért.
A tempomat elég tempósan gyorsít, illetve nem sokat vacakol egy emelkedő leküzdésekor, de mentségére szóljon, hogy számára sebesség és fordulatszám információk léteznek csak. Egy rutinos sofőr több mindent figyelembe vesz vezetés közben, ezért akár fél liter fogyasztáskülönbséget is tud produkálni. A tempomat állandó sebességet tart és nem tűr ellentmondást, míg ha fogyasztáscentrikusan vezetünk, nem zavar minket egy kis lassulás az emelkedőn és türelmesen gyorsuljuk vissza az elvesztett tempót. Ez sokat számít." Totalcar



MattM325 Elküldve: 2013-12-19 23:23 Mi lehet a baj?

Darius írta:
YELLOW írta:
Darius írta: A tempomat miért növelné a fogyasztást?Tapasztalatból tudom legalábbis nálam mindig jobb fogyasztast erek el a tempomattal,mint nélküle.Ráadasul még kényelmes is.



mert az mindig korrigál. néha ad kisebb gázokat, illetve ha lassulni kell, mondjuk lejtőn, akkor nem evszi el full a gáz, hanem minimálisan rajta van. ezt abból látod, hogy nem efkszik ki a pill. fogyimérő nullára. ezek sokat számítanak, főleg ha olyan helyen laksz, vagy mész.



Igen ezt én is észrevettem az eddigi tempomatos Bmw-imen amiket leírtál,de nekem az a tapasztalat h kevesebbet hozok ki vele.Hozzáteszem autopályán és hosszu távokon hasznalom.Nem hegyen völgyön ott élményautozom


Yellow jól beszél.
Én úgy tudom, és szerintem logikus, hogy pl. jön egy kisebb emelkedő, neki korrigálni kell és ha kell teljesen nyitott fojtószeleppel, olyankor ugye ömlik az üzemanyag.
Ha sík terepen használja valaki, akkor biztos takarékosabb, de M7-en pl. nekem nem vált be, ráadásul max éjszaka tudom kihasználni.

MattM325 Elküldve: 2013-12-19 19:25 Mi lehet a baj?

Zoli90 írta:
Darius írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
YELLOW írta:
Zoli90 írta:
kb 6km kell neki, addigra üzemi hőfokon megy, aztán utána ha okosan megyek viszonylag jól fogyaszt de azalatt a 6-7 kmen a bc-s visszaszámlálón 30 km is lemegy ha ez számít valamit. mindegy, egy szó mint száz városban kb 9 litert benyel az tuti lehet tizet is, pályán kb 7-et országúton 6 ami már nemrossz szerintem


jah amit mutat arra nem kell feltétlen alapozni. ha mésze gy hosszút, majd korrigálja magát.


iiigen feltűnt, volt hogy győrig elmentem és 100km-el többet mutatott mint amikor elindultam. de aztán amikot beértem győrbe az a 100 km vissza is esett egy az egyben mire célba értem... érteném minek van ha nincs értelme? tisztára rá vagyok feszülve arra a számlálóra.. ezzel biztos csak én vagyok így.lekell szoknom róla..dehát, mindegy. szeretem a vasat. annyira , hogy az se érdekel ha huszat eszik meg.


Majd a valós tankolás után számolt lesz az igazi. Amit mutogat az az aktuális és az addig mért adatok alapján számolgatja, de nem igazán érdemes nézni
Nekem teletanknál 1000-1100 km-et szokott írni aztán az sehogy nem jön össze
Azt a számlálót igazából akkor szoktam nézni, amikor para van csont szárazt tank miatt és benyakutat keresek. Az enyém elég pontosan mér így tudom, hogy tényleg mennyi km- van hátra. De ez igazából az utolsó 70 km szokott lenni.



jaja, rátankolással méricskélek.. a legjobb féltankkal kb 450 km volt..az vegyes de túlnyomóan pálya és országútvolt. csak a városi fogyi aggaszt, de mondom, elég rövidet megyek ilyenkor, míg az asszonnyal odaérek reggel a melóba meg este hazahozom. azon kívül pest, győr meg átlagos városjárás(vásárlás, ügyintézés stbstbstb) fehérvár meg elég kicsi, hogy hideg maradjon a motor. mire hazafelé jövök általában felfelé megy a számláló. tempomat spórol szerintetek?


Hát kérem! Aki asszonyt tart a háznál ...


A leírtak szerint a termosztát jól működhet. Az állóhelyzeti meg nem érné meg, mert ennyi km alatt nem tudná a moci visszatölteni az aksiba amit a fűtés kivesz belőle
Tempomatot nem tudom, mert városban nem szoktam használni, meg pesten nem is lenne értelme max hajnali 2 és 4 között


pályán használom, meg országúton. ezenkívül pesten általában hajnal 5kor megyek és éjfél-1órakor jövök. porlasztócsúcs csere hogyér amúgy?


Azok 35-45től indulnak amennyiben felújított mellett döntesz cserében. Vagyis úgy hogy a tiéd meg marad a felújítónál cserébe.
Ezen addig viszont nincs értelme agyalni, amíg nincs bevizsgálva mind a 4. Ez nem azt takarja, hogy a korrekciós értékeket megnézik gépen, mert az csak a csúcsok egymáshoz viszonyított állapotáról ad némi képet. Valós bemérésnél kiveszik a csúcsokat és megnézik a porlasztási képet, nyomáspróbázzák stb. Sajnos ennek az üzemanyag rendszernek egy az achilles sarka.


oh az fain. jólvan. akkor utána járok ha minden kötelező kört lefutottam. van egykét apró bibi a kicsikével, szóval sorra kerül. (nem nagyon akar hallgatni rám a tükörmozgató motor, a hátsó ablakmosó löttyöt alig éri el a törlőlapát, nagyon nehezen párátlanít hátul a fűtőszál, néha nem akaródzik lejátszani a cédéket..)




Sztem felesleges a városi fogyasztáson aggodnod.Nekem városba a 2004es 20d-m megette télen simán a 10litert, és a 18dm-sem eszik kevesebbet 8,5nél.De kint simán lemegy 5,5...6ra.


Köszönöm neked is a választ, sokkal nyugodtabb vagyok már


Na, akkor a tények.
Teljesen jó a fogyasztásod, ne aggódj miatta. Sokan terjesztik a világban, hogy a dízelük milyen keveset eszik, 5.5, max 6 liter, főleg a kínai Passat-os kollegák, ez egy 1.9 szívódízelnél így is van, de a cr már nem az a kategória, persze az újabb efficient dynamik megoldásoknál már elérhető az alacsonyabb fogyasztás.

Porlasztós téma: Felejtsétek el a felújítást, nem megoldható, próbálkozók persze vannak, egy darabig jó is lesz, mondjuk a következő olajcseréig, de vannak akik megelégednek azzal, hogy indul, jár, megy az autójuk, de 100%-os sosem lesz, csak a Bosch által felújított, és itt nem a sarki Bosch-ként üzemelt szervizekről beszélek.
Megoldás venni új/GYÁRI technológiával felújított új injektort, 50e körül dobálják.
Mielőtt bárki bármit mond, több dízel szakival állok kapcsolatban, Ő szavuknak hiszek, és a saját tapasztalatomban, kb. 3 hónapot bírtak a csúcsaim felújítás után.

Valaki írta, hogy a hibás injektor miatt lehet alacsonyabb a fogyasztás. Ez így van, saját tapasztalat.

Ja a tempomat: A fogyasztást nem csökkenti, hanem növeli.

MattM325 Elküldve: 2013-12-19 13:01 Hibakód

zmathe írta: Udv!
Megint nem tudok hova irni de csak kivancsi vagyok, hogy nekem nincs csak szerencsem a BMW hez vagy ez termeszetes?
165.000 km es e46, 316i 1.9l 2000 evj. bmw, tulvagyok mar vele egy motorcseren, hetente jelennek meg ujabbnal ujabb hibakodok... pl Legmennyisegmero, vezermutengely pozicionalo rendszer, uzemanyagellato rendszer, lamdaszonda, abs szenzor stb. Ha ez termeszetes valaki nyugtasson meg picit, mert mar az auto meggyujtasan is kezdtem elmelkedni.

Zoli.


Először is, több szaki is látta már az autódat, vagy mindig ugyan oda viszed?
Jellemzően olyan hibakódjaid vannak, amiknek több hibaforrásuk lehet, nem feltétlen az lesz a hiba amit kiolvasnak.

Ui. Egyébként a sok hiba nem jellemző, főleg egy 4 Zyl. benzinnél.

MattM325 Elküldve: 2013-12-19 09:23 ELLOPTÁK!!!

jencispy írta: Segítsetek!

MMH220

Volt - nincs

Bp. XI. kerület, Budaörs utcáról ellopták ma éjjel !!


Részvétem. Típusjelzés rajta volt az autón?

MattM325 Elküldve: 2013-12-19 08:38 Autóvásárlás

Pocses írta:
YELLOW írta:
viktor201 írta: bmw x6 3.5 automatát szeretnék vásárolni 2008- as évjáratút, xdrivost. mit kell tudni rola? mennyire szervízigényes? mit kell megnézni a választásnál? motorban, váltóban milyen meghibásodások lehetnek? válaszokat elöre is köszönöm.


ha ilyen autót akarsz venni, akkor nem mindegy? idézem az egyik kollégát, "akinek van pénz majomra, annak legyen banánra is"
nyílván ha azért kérdezed, mert ha szervízigányes, akkor nézel más márkát, de elmondom, ezek a technikák mindig magukban rejtik a váratlan nagy költségeket. ha nem tudod hivatalos szakszervízbe hordani, vagy javítani, akkor sok kis szervíz még látni sem látott ilyet, így egy apró hiba esetén is a gatyád rámehet. és igen ha úgy vesszük szervízigényesek, ha mindent cserélsz, amikor kell, sőt olajat hamarabb, akkor hálás darab lesz. ugyanannyira jellemző rá a hiba, mint bármely márkára, még a japánokra is. ha rossz előző gazdái voltak, amit sokszor nem tudhatsz, akkor lehet vele sok problémád. ha nem, akkor akár sok boldog pillanatot, puncit is hozhat neked


Asszem tudom, hogy kit idéztél...


Már csak egy kép hiányzik az ülésekről!

MattM325 Elküldve: 2013-12-15 19:48 Fék nyereg csere nagyobbra, kérnék infót

Rocker0728 írta:
compact írta:
Rocker0728 írta:
compact írta:
Rocker0728 írta: Helló Szia mindenkinek

Lenne egy kérdessem hamarosan jön egy 2001-es 330D sedan
nagyobb féket hogy lehet rá pakolni előre hátra, pl nagyobb kategória típus társ stb
azért lenne le cserélve mert a gyári 186 LE kicsit fel lenne húzva olyan 350 LE kb és első a fék még ha nincs is meg a motor teljesítmény verseny fékrendszert nem szeretnék venni 300+ ezer ért :S bárkinek valami hasznos információja van meg köszönném


Ha jól értelmeztem akkor az autó még meg sincs, de te már a tuningon gondolkodsz úgy hogy ki tudja milyen alapvető gondjai vannak az autónak, verseny fékre nincs pénzed de a 300 lóra van. Erősen zavaros a dolog és hihetetlen, hogy minden héten felbukkan egy ilyen ember.
Ha nem titok miből áll össze a motor erősités és ki fogja csinálni?
Tisztában vagy a motor gyenge pontjaival egyáltalán?
Azt a teljesitményt le is kell vinni az útra és urallni is kell!
EBC fékben amúgy tudok segiteni ha úgy döntesz, hogy normális féket akarsz!



Kicsit utána néztem a dolgoknak kovácsolt dugattyú más főtengely stb és szép kis finomság .... elég jó kis összeg de meg éri, így a fék tényleg nem lesz hozzá "nagy téttel" kocsit azt hála istenek meg tudjuk csinálni elég jó autószerelő rokonom van tuningolásba is jártas jah kérdésre ami úgy szól miért nem veszek nagyobb jobb autót
nem mindig jobb az egyszerűbb út, nekem nagyobb élvezett másokat meg enni több milliós kocsikat meg "alázni" de srácok nem vagyunk egyformák én ezt szeretem, akinek nem tetszik sajnálom.... (jah és nem egy hét alatt terveztem ezt az egészet )


Jól sejtettem, ebből a pár sorból nekem le is jött, hogy gőzöd sincs, hogy hogy fog és egyáltalán miből áll össze egy ilyen dolog!
Ahogy irtad nem vagyunk egyformák "még szerencse", úgyhogy én jó álmodozást kivánok neked!

Nem baj látom a kérdésre konkrétan senki nem válaszolt csak a másik "fikázása" mert valamit meg akar valósítani stb... lehet nem itt kell keresni a megoldást






Az biztos, hogy nem itt kell megoldást keresned, illetve már megírták. Vegyél egy számodra megfelelő teljesítményű autót. Mindenesetre a koromfelhővel majd csinálj valamit, nehogy mégis gyengére sikeredjen az alkotásod és befékezzen valaki előtted te meg kispóroltad a féket.

MattM325 Elküldve: 2013-12-14 23:51 Fék nyereg csere nagyobbra, kérnék infót

Rocker0728 írta: Helló Szia mindenkinek

Lenne egy kérdessem hamarosan jön egy 2001-es 330D sedan
nagyobb féket hogy lehet rá pakolni előre hátra, pl nagyobb kategória típus társ stb
azért lenne le cserélve mert a gyári 186 LE kicsit fel lenne húzva olyan 350 LE kb és első a fék még ha nincs is meg a motor teljesítmény verseny fékrendszert nem szeretnék venni 300+ ezer ért :S bárkinek valami hasznos információja van meg köszönném


Ha valahogy el is éred azt a teljesítményt, előbb lesz szükséged új motorra, de mindenek előtt valami füstfogót találj ki rá. Remélem sokat segítettem.

MattM325 Elküldve: 2013-12-12 11:55 Elsõ lámpák

anubisz írta:
MattM325 írta:
anubisz írta:

Nem is értem, hogy mindenkinek csak az lehet rossz,ami eltörött, attól még lehet szar, ha kívülről ép. Amúgy hátul is van egy, az mit szabályoz? Azt nem kell megnézni?
Nekem az volt a szar, az lett cserélve. Arról nem is beszélve, hogy szépen be tud rágódni,mivel ilyen gombcsuklós áttétes megoldása van.


Baj van a látásoddal vagy nem tudod értelmezni a mondatot? Pont ezt írtam, nem volt eltörve, ezért ellenőriztem a szintszabályzót. Hátul is van, feltételeztem mindenki tudja, mivel téma volt az elmúlt 24 órában. Aki meg ennyit nem képes megtenni, hogy visszaolvasson az **** **.


A látásoddal neked van baj, ha értelmeznéd a szöveget, ki írt neked? én azoknak írtam akik a törést emlegették már huszadszor. ( Nem is értem, hogy mindenkinek csak az lehet rossz,ami eltörött ) annyira ne képzelj sokat magadról, hogy minden neked szól, aki oda merészel írni, egy 30 hozzászólásból összeállt piramisba


Akkor bocsánat. Csak én írtam egyedül ebbe a piramisba a törést, ezért ezt szűrtem ki.
Nem képzelek sokat, csak nemrég volt ilyen hibám, gondoltam segítek, nem csak írok mindenre mindent, mert muszáj.




MattM325 Elküldve: 2013-12-12 11:37 Elsõ lámpák

Medvedisznoman írta:
Jogos! Nem akarok én ezen spórolni, a fixre állítás csak legvégső megoldás és az is csak a keddi műszaki vizsga erejéig. Mindenesetre bízom benne, hogy meg lesz a baj és kerül, amibe kerül meg fogom csináltatni. Nem szeretem, ha valami nem működik úgy ahogy kell.


Műszakin nem hiszem, hogy ezzel foglalkoznak.

MattM325 Elküldve: 2013-12-12 11:35 Elsõ lámpák

anubisz írta:
Medvedisznoman írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Nemrég vettem egy E46 318ci-t, gyári xenonos. Az első fényszórók elég alacsonyra világítanak, lehet őket állítani?


1: nézzétek meg azt, hogy menet közben járó motornál valaki nézi a lámpát, aztán vagy ketten üljenek be hátra, esetleg a csomagtartó peremére (kinyitva). ha mozog, akkor szabályoz.
2: azért mondom ezt, mert vannak országok, ha jól emlékszem, ahol más a beállított értékek, azaz alapból lentebb világít. az alap beállítást manuálisan kell elvégezni a lámpatesten a belső részén, ezt műszakiztató helyen meg tudják csinálni. vagy épp lámpát cseréltek, és sok esetben gyárilag alacsonyra vannak állítva, így beszerelésnél nem vajítasz el senkit, ha meg nem látsz úgyis elviszed beszinteztetni. az automata állítás, csak minimálisan állít, a súlypontoktól, terhelés következtében bekövetkező szint különbségek függvényében.


Minimálisan állít a szintszabályzó??? Az enyémnél 10m-re világított, néha-néha szintezett csak, aztán jött ez a baromság, hogy munkából hazamenet már tök sötét van és megelégeltem. Kerék leszed, szintszabályzó "kutyacsontja" nem törött, így kiszereltem a szabályzót, csatlakozót rajta hagyva kézzel megmozgattam, semmit nem reagált. Vettem egy újat, beszereltem, azóta mintha egy fénycsőben közlekednék, és lámpa állító csavarokhoz hozzá sem nyúltam.

Ui. Nagyon fontos, hogy előtte ellenőrizd a szintezőket, mert ha az beszart, akkor a legalacsonyabb állásba pozicionálja magát!


Elvittem szerelőhöz, hibakódot is generált a dolog. Alaposabban megnézi, aztán kiderül. Én nem akartam piszkálni, mert nem értek hozzá. A lényeg, hogy nem szintez. Ha nagy a baj, akkor kézzel beállítja úgy hogy a műszakin átmenjen, aztán jövőre foglalkozunk vele.


Nem is értem, hogy mindenkinek csak az lehet rossz,ami eltörött, attól még lehet szar, ha kívülről ép. Amúgy hátul is van egy, az mit szabályoz? Azt nem kell megnézni?
Nekem az volt a szar, az lett cserélve. Arról nem is beszélve, hogy szépen be tud rágódni,mivel ilyen gombcsuklós áttétes megoldása van.


Baj van a látásoddal vagy nem tudod értelmezni a mondatot? Pont ezt írtam, nem volt eltörve, ezért ellenőriztem a szintszabályzót. Hátul is van, feltételeztem mindenki tudja, mivel téma volt az elmúlt 24 órában. Aki meg ennyit nem képes megtenni, hogy visszaolvasson az **** **.

MattM325 Elküldve: 2013-12-12 11:27 Elsõ lámpák

Medvedisznoman írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Nemrég vettem egy E46 318ci-t, gyári xenonos. Az első fényszórók elég alacsonyra világítanak, lehet őket állítani?


1: nézzétek meg azt, hogy menet közben járó motornál valaki nézi a lámpát, aztán vagy ketten üljenek be hátra, esetleg a csomagtartó peremére (kinyitva). ha mozog, akkor szabályoz.
2: azért mondom ezt, mert vannak országok, ha jól emlékszem, ahol más a beállított értékek, azaz alapból lentebb világít. az alap beállítást manuálisan kell elvégezni a lámpatesten a belső részén, ezt műszakiztató helyen meg tudják csinálni. vagy épp lámpát cseréltek, és sok esetben gyárilag alacsonyra vannak állítva, így beszerelésnél nem vajítasz el senkit, ha meg nem látsz úgyis elviszed beszinteztetni. az automata állítás, csak minimálisan állít, a súlypontoktól, terhelés következtében bekövetkező szint különbségek függvényében.


Minimálisan állít a szintszabályzó??? Az enyémnél 10m-re világított, néha-néha szintezett csak, aztán jött ez a baromság, hogy munkából hazamenet már tök sötét van és megelégeltem. Kerék leszed, szintszabályzó "kutyacsontja" nem törött, így kiszereltem a szabályzót, csatlakozót rajta hagyva kézzel megmozgattam, semmit nem reagált. Vettem egy újat, beszereltem, azóta mintha egy fénycsőben közlekednék, és lámpa állító csavarokhoz hozzá sem nyúltam.

Ui. Nagyon fontos, hogy előtte ellenőrizd a szintezőket, mert ha az beszart, akkor a legalacsonyabb állásba pozicionálja magát!


Elvittem szerelőhöz, hibakódot is generált a dolog. Alaposabban megnézi, aztán kiderül. Én nem akartam piszkálni, mert nem értek hozzá. A lényeg, hogy nem szintez. Ha nagy a baj, akkor kézzel beállítja úgy hogy a műszakin átmenjen, aztán jövőre foglalkozunk vele.



Pont ezért írtam, hogy vigyázz vele, mert ha szar a szintező és feljebb állítjátok max értékhez közel, és mondjuk gondol egyet és elkezd szintezni, lehet hogy nem fogja tolerálni és leszakít valamit a lámpában, de nem tudom. Nem akarsz sokat beleölni, akkor vegyél bontottat vagy tedd le az autót, mert úgy ne menj ki az utakra, hogy a Marsot világítja a fényszóród, mert lehet pár embernek nem fog tetszeni.

MattM325 Elküldve: 2013-12-12 09:18 Elsõ lámpák

YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Nemrég vettem egy E46 318ci-t, gyári xenonos. Az első fényszórók elég alacsonyra világítanak, lehet őket állítani?


1: nézzétek meg azt, hogy menet közben járó motornál valaki nézi a lámpát, aztán vagy ketten üljenek be hátra, esetleg a csomagtartó peremére (kinyitva). ha mozog, akkor szabályoz.
2: azért mondom ezt, mert vannak országok, ha jól emlékszem, ahol más a beállított értékek, azaz alapból lentebb világít. az alap beállítást manuálisan kell elvégezni a lámpatesten a belső részén, ezt műszakiztató helyen meg tudják csinálni. vagy épp lámpát cseréltek, és sok esetben gyárilag alacsonyra vannak állítva, így beszerelésnél nem vajítasz el senkit, ha meg nem látsz úgyis elviszed beszinteztetni. az automata állítás, csak minimálisan állít, a súlypontoktól, terhelés következtében bekövetkező szint különbségek függvényében.


Minimálisan állít a szintszabályzó??? Az enyémnél 10m-re világított, néha-néha szintezett csak, aztán jött ez a baromság, hogy munkából hazamenet már tök sötét van és megelégeltem. Kerék leszed, szintszabályzó "kutyacsontja" nem törött, így kiszereltem a szabályzót, csatlakozót rajta hagyva kézzel megmozgattam, semmit nem reagált. Vettem egy újat, beszereltem, azóta mintha egy fénycsőben közlekednék, és lámpa állító csavarokhoz hozzá sem nyúltam.

Ui. Nagyon fontos, hogy előtte ellenőrizd a szintezőket, mert ha az beszart, akkor a legalacsonyabb állásba pozicionálja magát!

MattM325 Elküldve: 2013-12-11 10:20 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
dbpeti írta:

Ejha
Hát, köszi a vitát, remélem azért nem mentek ölre Szóval akkor ha jól értem, meg kell keressem a hiba okát, amiért alacsonyabb a nyomásom a kelleténél. Miken menjek végig? AC pumpa, benzinszűrő, befecskendező szivattyú?

Ja, és bebizonyosodott, hogy a viták tudásnövekedéshez vezetnek


Nem hiszem, hogy ölre mennénk
az utolsó mondtatod meg igaz! csak ezt nem mindenki lássa így.
hát előbb mindenképp a szűrőkkel kezdd, főleg ha nem tudod mikor volt cserélve, meg az a legolcsóbb megoldás.


Dehogy megyünk ölre, ez egy fórum, csak beszélgetünk!
Első körben nézd végig a csöveket, motornál és a szűrőnél. Ellenőrizd a túlnyomás szeleped, ez Neked a motortérben van még.

MattM325 Elküldve: 2013-12-11 08:22 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
teletanknál is ah csinálja, akkor nem hiszem, hogy AC.
szerintem a 3Bar még talán elfogadható, pontosan nem tudom. én a videón nem sok mindent hallok, hogy őszinte legyek, pedig maxra tekertem mindent...


Hagyjátok már ezt a teletank / nem teletank AC hibaszűrést!
Tök mindegy mi van, 3.5Bar kell állandóan, alapjárat, leállítás után, folyamatosan!!!


pedig számít. oké 3,5barnak kell lenni, de ha végét járja a szivattyú és nem segít rá a nafta, akkor miért ne lehetne alacsonyabb? (menet közben teszem hozzá)


Csak ugye kiszűrted a teletankal az ac-t, mint hibaforrást.
Pl .dízelnél, ahol van külső ac is, ott számít valóban, de itt egyértelmű a hiba. Nem tartja meg a nyomást, ami lehet üzemanyagszűrő, üzemanyagcső, túlnyomás szelep, vagy ugye a pumpa.




nyílván ezért kérdeztem rá, hogy teletanknál csinálja-e. mert talán ez a legegyszerűbb, hogy megtankolni, mint rögtön szűrőt cserélni. bár ha teletanknál nem csinálta volna, sem mondtam volna azt, hogy rögtön cseréljen AC-t, hanem szűrőket először. talán érdemes amúgyis, főleg ha új autót vesz az ember. szégyen én nem így tettem, nekem 85ezer környékén lett lecserélve a gyári benzinszűrőm, de semmi problémám nem volt vele, de már gáznak tartottam


De azt nem érted, hogy 3Bar az nem jó, 1 literrel is tudnia kell a 3.5Bart, de ha elvan tömődve a szűrő, akkor hiába tud 10Bart akár a pumpa, akkor sem lesz a rendszerben elegendő nyomás. Ugye ez nem ejtőtankos mint a trabant...
Én 218e-nél cseréltem a gyári benzinszűrőt (Kayser), de még hibátlan volt.