MattM325 fórum hozzászólásai

MattM325 Elküldve: 2014-01-13 10:22 Mi lehet a baj?

hancurozo írta:
sotiz írta: Sziasztok markatarsak!
Segitsegetek, velemenyeketeket szeretnem kerni egy most aktualis hiba miatt. Sajnos sok autoszerelo nem egyertelmu hibat diagnosztizalt. Szoval e46 316 2004evj. Motorbol olyan dizeles kerrego hang ami folyamatosan jelen van. Mas jelenseg nincs. Hetvegen csereltunk lancfeszitot. Eloszor nagy orom, majd 5 perc jaras utan ismet elojott egy hang. Az biztos hogy a vezerlesnel van valami. Olyan mint ha a lanc oldala akadna valamelyik vezetobe. Vagy lehet vanos is? Valami otlet ,tapasztalat?
Elore is koszonom nektek!


Így még nehezebb megmondani a hibát. Hisz nem hallja, látja senki. Nincs lehetőség hibafeltárásra. Lehet hidrotőke, lánc, stb.


Vezetősíneket, láncot, is cserélni kellett volna. Olajnyomást megmérném.

MattM325 Elküldve: 2014-01-08 10:40 Töltés hiány

anubisz írta: Előbb mentem a városba, egyszer csak felvillant a töltés lámpa,1x 2x utána elment az ABS, aztán azóta nem világit a töltéslámpa, jó minden,nem jelez vissza semmi, de töltésem az nincs. Látom a műszeremen, 11,5 van menet közben világítás nélkül, viszont a töltés lámpa meg nem világit?
Miért nem világit? Ha nem nézem, nem is tudok róla, hogy nincs töltésem, csak mennék aztán egyszer csak,se kép,se hang.


Anno E36-nál volt hasonló hibám, töltésjelző nem világított, és nem is volt töltés, szénkefe volt a gond.

MattM325 Elküldve: 2014-01-08 09:40 Motorolaj

hancurozo írta:
gdobos02 írta:
compact írta:
gdobos02 írta: Sziasztok!
Sajnos nem találtam hozzá megfelelő topikot, így itt próbálom meg begyűjteni a kellő infót, illetve tapasztalatot.

Olajcserére készülök és arra jutottam, hogy ha már lúd legyen kövér, lecserélem a többi folyadékot is az autóban.
Ebben szeretném a segítségeteket kérni.
Motorolaj 5W40 Castrol Magnatec
Váltóolaj Esso ATF LT1
Szervo olaj: ATF Dex II Multivehicle (ebben nem vagyok biztos)
Fékolaj: Brake Fluid DOT 4
Diffi olaj: Syntrax Long Life 75W-90


A kékkel jelöltekben nem vagyok biztos, ha bárkinek van tapasztalata szerint jobb szívesen venném.



Magnatec és dot4-nél azért én jobbat adnék neki!



Nyár óta van nálam az autó, elsőre is ezt kapta, mármint magnatecből.
Idézem:

A Castrol Magnatec Diesel 5W-40 B4 a korszerű dízelmotorok speciális igényei alapján fejlesztett, speciális, teljesen szintetikus alapolajokat is tartalmazó motorolaj. Kifogástalan védelmet nyújt a kopással és a lerakódásokkal szemben így a motor sokáig megőrzi kedvező hatásfokát, élettartama meghosszabbítható. A Castrol Magnatec Diesel 5W-40 B4 a turbófeltöltős, töltőlevegő hűtővel felszerelt, közvetlen befecskendezésű, közös nyomásterű, részecskeszűrős dízelmotorral felszerelt széles köréhez használható, amelyekhez a gyártó ACEA A3/B3/B4, C3 vagy API CF minősítésű SAE 5W-40-es motorolaj használatát írja elő.

Tulajdonságai és előnyei:
A A Castrol Magnatec Diesel 50W-40 B4 az egyedi alapolaj kombináció eredményeként az szinte mágnesként tapad a motor belső felületeire, így mintegy negyedére csökkenti a kritikus indítási-felmelegedési szakaszban jelentkező kopást.
Kifogástalan védelmet nyújt
Autópályán és városban
Csikorgó fagyban és a legforróbb kánikulában
Az indítókulcs elfordításának pillanatától

Minősítések és jóváhagyások:
API CF
ACEA A3/B3/B4, C3
MB 229.31
VW 502 00/505 00


A fékolajról dunsztom sincs csak találtam egy keresőben.


Kicsit hiányolom a BMW LL04 jóváhagyást. Én olyan olajat használnák, ami bele való.


Érdekes, hogy a Castrol sem ajánlja ebbe a motorba ezt az olajat, bár a legújabb dpf-s már tudja a LL04-t, de akkor sem méltó egy ilyen autóba.

MattM325 Elküldve: 2014-01-08 09:36 nyomatékváltó

szotakdavid írta:
hil írta:
Medvedisznoman írta:


Nagyon köszönöm! Mindig bekulázok kicsit, hogy mennyi okosság van a neten ezekhez az autókhoz. Bezzeg az Opelhez csak egy "Így csináld" kézikönyv volt, bár az is hasznos volt sokszor.


Szia!
Az Opelhez szinte ugyanezek az okosságok megtalálhatók és fent vannak.
hil



Rakjatok Atf olajat bele az az..okos gondolat.


Félreérthető voltam, ATF Dexron VI

MattM325 Elküldve: 2014-01-07 13:40 nyomatékváltó

Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Pénteken megyek automataváltó szervízbe egy olajcserére és szeretném megtudni, hogy a váltóm melyik típus (ZF vagy GM) és hogy milyen olaj való bele, hogy a szerelő kezére csaphassak, ha nem azt löttyinti bele. Vin kód alapján számomra nem derült ki. Ja tényleg a VIN: PK91334. A két fajta váltó között mi a különbség?
Köszönöm


GM váltó, ATF olaj kell bele.

MattM325 Elküldve: 2014-01-07 12:47 Motorolaj

bmw320d4 írta:
MattM325 írta:
devility írta: sziasztok,

egy olyan kérdésem lenne, hogy aki benzines e46ot használ, az milyen olajat szokott a kocsiba tenni? 2001es 320as couperól van szó.

Előre is köszönöm!

üdv,

Norbi


Nekem a 0w40 vált be, de tehetsz bele 5w30, 5w40-t is, lényeg tudja a LL01-t, de azt jegyezd meg, ha valamelyik szerelő azt mondja 10w40 vagy vastagabb, akkor menekülj onnan!


Már megint ez a OW-5W-10W dilemma. Miért is a hidegoldali viszkozitás szerint kell olajat választani???


Az én véleményem az, hogy melegoldali viszkozitás majdnem, hogy mindegy, mert itt úgy sincsenek olyan melegek, a hidegoldali része meg azért fontos, mert hidegen kopik legjobban a motor, ilyenkor több másodpercen keresztül nem épül fel a teljes olajnyomás. Ez az én véleményem, nem vagyok szakértő, de így látom.

MattM325 Elküldve: 2014-01-07 10:59 Motorolaj

devility írta: sziasztok,

egy olyan kérdésem lenne, hogy aki benzines e46ot használ, az milyen olajat szokott a kocsiba tenni? 2001es 320as couperól van szó.

Előre is köszönöm!

üdv,

Norbi


Nekem a 0w40 vált be, de tehetsz bele 5w30, 5w40-t is, lényeg tudja a LL01-t, de azt jegyezd meg, ha valamelyik szerelő azt mondja 10w40 vagy vastagabb, akkor menekülj onnan!

MattM325 Elküldve: 2014-01-05 11:50 Üzemanyag fogyasztás

Neo954 írta:
interlagos írta:
interlagos írta:
interlagos írta: Köszönöm az infót, akkor olajleválasztószűrőt cserélek, és a hozzá tartozó csöveket első körben, persze új, gyári bmw.-re Akkor valószínű, hogy ez okozza a magas olajfogyasztást is, igaz? Utána meglátom, mi a helyzet.!


Gyakorlatilag egy ilyen készlet kell nekem, igaz?

http://www.ecstuning.com/BMW-E.../ES260025/


Illetve most nézem a gyári ETK-ban, van olyan, hogy Canada verzió/hideg éghajlat (ez a vákuumcsöveknél), miben különböznek a csövek? Vastagabb szigetelés van rajtuk? Érdemes ilyet venni?


Hogy miben különbözik nem tudom, de szerintem a normált vedd meg, nem hiszem, hogy a hideg éghajlatos díjazná a nyári 40 fokos hőséget. Nincs nálunk olyan hideg télen sem.


Igen, vastagabb a szigetelése. Szerintem jó belőle az utángyártott is, de a nívópálca tömítéseit is cseréld.

MattM325 Elküldve: 2014-01-04 12:18 Üzemanyag fogyasztás

haka írta:
interlagos írta:
MattM325 írta:
Pocses írta:
Neo954 írta:
interlagos írta: Hát nem vagytok túl segítőkészek...
Enyém az autó kvázi újkora óta, a motor nem volt benne megfőzve, szervószivattyún, gyújtótrafón kívül semmi hibája nem volt 10 év alatt, az olajat is szigorúan 10e KM-enként cserélem. Kartergázszűrő lehet a probléma? Kérlek segítsetek, mert ez a fogyasztás megesz engem is!



Szia!
Ha légtömegmérő probléma okozza a fogyasztásod, akkor igencsak füstölnie kell.
Próbáld meg lehúzni a légtömegmérő csatlakozóját, akkor azthiszem középértéken számolja a levegő-üzemanyag arányt. Nézd meg akkor, hogy fogyaszt de nagyon sokat ne menj így vele.
Az olaj problémád meg szerintem inkább szelepszár szimmering, de el nem hiszem, hogy nem okádik kék füstöt az autód.
Ha mégsem, akkor valahol elfolyik az olajad, és nem az égéstérbe jutva távozik a motorból.

Elsőre ennyit tudok hozzászólni a témához.
Majd még több infót írj, aztán akkor jobban megy az ötletelés.

Üdv.:Neo


Hy Neo!

A légmennyiségmérő csati lehúzást én is eljátszottam annó, de sokkal rosszabb lett mintha rajta hagytam úgy, hogy már sz@r@kodott.
Az olajfolyást +ugye látná Ő is ekkora mennyiségnél jól látható bárhol parkol egy pár órát.


Sziasztok!

Interlagos: A kartergáz leválasztót cseréld ki, az összes csövet is körülötte, nívópálca O gyűrűivel együtt, ezt írták már előttem is, ez talán javít az olajfogyasztásodon. BMW olaj eredeti?

Üzemanyag fogyasztás: Lambdákat mérd ki, ne legyenek belustulva,de hát 130e-nél: Márciusi hozzászólásodban még 160e-nél volt berohadva a rendszámvilágításod. Nézz körbe az üzemanyagcsöveknél, nem szivárog-e valahol, mondjuk ez a motor járásán is meglátszódhat. Diag szerint is bemelegszik a motor üzemi hőfokra, vagy csak a mutató van középen? Figyeld, nem füstöl-e hidegen/melegen.


Sziasztok!

Köszi az infókat, ez egy másik autó, nem az, amiről márciusban írtam
A motor a legújabb infó szerint "fals levegő"-t szív, ezt onnan sikerült megállapítanom, hogyha leveszem az olajbetöltő nyílás kupakját, semmi vákuumot nem tapasztalok, a motor simán jár tovább, be sem rezonál, ha ráteszem a tenyerem, semmi szívást nem tapasztalok . BMW szakik azt javasolták, hogy a szívóoldalon a vákuumcsöveket kéne átvizsgálni első körben, mert ha ott szív falsot, lehet hogy a légtömegmérőnek semmi baja. Vajon melyik vákuumcsövekre gondoltak? ezeket hol találom? TIS-ben nem sikerült még útmutatót találnom róla.



Vákumcsöveket nálam is cserélni kellett, pikk pakk megcsinálja egy szaki és nem is drága dolog.
Amúgy mitől lukad ki egy vákum cső? Nálam is tök tropára voltak menve, de igazából most jutott eszembe, hogy nem vágom mitől tud az kilukadni. Egyszerűen megeszi az idő a cső anyagát?


Az, hogy nincs vákuum, az egyértelműen olajszeparátor probléma. Ha a vákuumcsövekkel lenne baj, akkor érezned kellene valamit a motor járásából, menetteljesítményéből, bárhogy. De cseréld ki mind, pár forint az egész. Hogy melyik csövekre gondolhattak a szakik, hát... ha értenek, hozzá akkor,ezekre, de csak kompletten érdemes cserélni mindennel együtt.
Hőtől, időtől, amelyikben olajgőz megy az meg attól is tönkremegy.



MattM325 Elküldve: 2014-01-04 00:00 Üzemanyag fogyasztás

Pocses írta:
Neo954 írta:
interlagos írta: Hát nem vagytok túl segítőkészek...
Enyém az autó kvázi újkora óta, a motor nem volt benne megfőzve, szervószivattyún, gyújtótrafón kívül semmi hibája nem volt 10 év alatt, az olajat is szigorúan 10e KM-enként cserélem. Kartergázszűrő lehet a probléma? Kérlek segítsetek, mert ez a fogyasztás megesz engem is!



Szia!
Ha légtömegmérő probléma okozza a fogyasztásod, akkor igencsak füstölnie kell.
Próbáld meg lehúzni a légtömegmérő csatlakozóját, akkor azthiszem középértéken számolja a levegő-üzemanyag arányt. Nézd meg akkor, hogy fogyaszt de nagyon sokat ne menj így vele.
Az olaj problémád meg szerintem inkább szelepszár szimmering, de el nem hiszem, hogy nem okádik kék füstöt az autód.
Ha mégsem, akkor valahol elfolyik az olajad, és nem az égéstérbe jutva távozik a motorból.

Elsőre ennyit tudok hozzászólni a témához.
Majd még több infót írj, aztán akkor jobban megy az ötletelés.

Üdv.:Neo


Hy Neo!

A légmennyiségmérő csati lehúzást én is eljátszottam annó, de sokkal rosszabb lett mintha rajta hagytam úgy, hogy már sz@r@kodott.
Az olajfolyást +ugye látná Ő is ekkora mennyiségnél jól látható bárhol parkol egy pár órát.


Sziasztok!

Interlagos: A kartergáz leválasztót cseréld ki, az összes csövet is körülötte, nívópálca O gyűrűivel együtt, ezt írták már előttem is, ez talán javít az olajfogyasztásodon. BMW olaj eredeti?

Üzemanyag fogyasztás: Lambdákat mérd ki, ne legyenek belustulva,de hát 130e-nél: Márciusi hozzászólásodban még 160e-nél volt berohadva a rendszámvilágításod. Nézz körbe az üzemanyagcsöveknél, nem szivárog-e valahol, mondjuk ez a motor járásán is meglátszódhat. Diag szerint is bemelegszik a motor üzemi hőfokra, vagy csak a mutató van középen? Figyeld, nem füstöl-e hidegen/melegen.

MattM325 Elküldve: 2014-01-01 13:03 Üzemanyag fogyasztás

SP_323i írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta:
SP_323i írta:
BarG írta:
SP_323i írta: Na csináltam egy kis fogyi tesztet. Egy marék nyugtató és ez az eredmény:

110 tempomat pálya és 50 es városi menetel 6,6-os átlag jön ki
(320d automat)
az utolsó 20km már fővárosi ótókázásban volt
porlasztó csúcsok cserélve, tuningbox most nincs benne, a váltóban is volt olajcsere, ja meg még téli gumi is fent van
kicsit sokkalom úgyhogy agyalok még kicsit

kövi nagyobb menetelnél megnézem hogy 130 tempomattal+50es városival mi az eredmény


Az tényleg sok!
Pályán 110, igaz nincs tempomatom, de az nálam 6 alatti fogyi 3d-vel! Nálad valami nincs rendben.



"Nálad valami nincs rendben."
Azt tudom!
És a kocsival?



Hát igen, az önkritika megléte egy lépés a gyógyulás felé



Termosztátok rendben vannak? Az AGR nincs levakolva? Légtömegmérő rendben? Turbó rendben?



Termosztát most lesz cserélve, mert városban nehezen melexik. EGR termosztát utána ha a nagy nem elég
EGR gyári. Turbó rendben (tudtommal).
A légtömegmérő kérdéses, de ahhoz majd diagolni kell.
Mondjuk pályán függőben állt a vízhőfok jelző és nem is ingadozott, szal a termosztátot csak a városi nehezen melegedés miatt cserélem




Azt nézd majd meg, hogy mikor függőben van a vízhőfok mutató, olyankor a "titkos" menüben hány fokot ír. Nálam is ez volt anno, és olyan 64° foknál feljebb nem ment.

MattM325 Elküldve: 2013-12-27 17:45 Mi lehet a baj?

sbalazs22 írta:

Szia

Én minden esetre megejtenék egy diagot.Találkoztam hasonlóval de ott vezérműtengely jeladó probléma volt.Ráadásként az új jeladók nagy része használhatatlan.
Remélem tudtam segíteni.


Mit értesz az alatt, hogy az új jeladók egy része használhatatlan?

MattM325 Elküldve: 2013-12-24 12:16 Ennyit a szervízekrõl!!!

Pocses írta:
MattM325 írta:
Pocses írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
dio írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
dio írta: Helllo
2013 decembere... BMW E46 M3 vásárlás előtti bevizsgáltatás... Rack Autó Budaörs...
Vélemény: ilyen csuda autót még sosem láttak, semmi hiba.
A vásárlás megtörtént, egyébként az autó teljesen tip-top, újszerű, a gazda fanatikusan vigyázott rá és karbantartotta. Egyetlen szépséghiba, ami csak nekem hülyének most tűnt fel: xenon lámpa, viszont sehol a lámpamosó, és van magasságállító. Én abban a hitben voltam, hogy minden M3 alapból csak xenonnal jött ki.
A Rack autós 2 ÓRÁS bevizsgálás mindössze CSAK 27.000 HUF-ba került, kaptam is egy papírt, hogy minden fasza. Persze ebbe az árba már egy nyavalyás felszereltséglista nem fért bele, a maga 3 db A4-es lapjával, illetve amin röhögtem, hogy a hűtőfolyadékhoz a checklistán a barom beikszelte, hogy utántöltés szükséges, nehogy már öntsenek bele 2 dl-t, mivel max kb. annyi kellett volna.
Na hát most felhívtam az úriembert, aki intézte a dolgot, hogy hogy is van ez: fizettem 27 e forintot és hogy nem tűnt fel, hogy utólagos xenon van a kocsiban? Amúgy is megvettem volna a kocsit, de legalább akkor alkudok belőle. Az emberke szerint az a fontos hogy a lámpa világít, működik. Amikor pedig feltettem azt a kérdést, hogy mit mondok majd ha a rendőr megállít és beleköt, illetve majd ezért szarakodhatok a műszakival is, mivel köztudott, hogy mostanában erre harapnak. Erre az volt a válasz, hogy szerinte ez nem probléma, illetve beszéljek az eladóval, ő nem tud mit tenni. Aztán kevésbé baráti hangon megköszöntem neki a segítséget, és most szeretném őket reklámozni. Eddig is gyűlöltem a lehúzós szervizeket, nem változott a véleményem. Fel kellene nyomni őket a fogyasztóvédelemnél... Hiszen azzal hogy ő kiad egy állapotlapot a kocsiról, szerintem vállalnia kell érte a felelősséget.
Amúgy máshol megkérdeztem, mindössze csak 118 e forintba kerül egy lámpamosós cucc beszerelése utólag...


szerintem meg kabbe, amijé M3-od van




Itt ha beütöd a VIN kódot ad felszereltség listát amit pdf-ben le tudsz menteni.

bmw archiv


Köszi, de már lekérdeztem a másik szervízben...


nem mindenhol menő a xenon, sok helyen direkt nem kérik.


Rack autó Budaörsről én is csak rosszakat hallottam másoktólis, múltkor software frissítést csináltattam volna, ugyan így 27e-t mondtak, és hogy csak akkor csinálják ha valami baj van az autóval egyébként nem, és nem vállalnak érte felelősséget ha nem sikerül. Kérdezem tőlük, hogy nem az a legjobb az autónak, ha mindig a legújabb firmware van rajta, a bmw.hu-n is ez áll... -Jaa ez más, ez tönkremehet mert smg-s, de megcsináljuk ha vállalja a felelősséget... Erre bepöccentem, mondom és akkor az olajcserékre, hogy vállaltok felelősséget, mikor berakjátok a sarokba az autót ameddig az ügyfél várakozik és 1-2 óra múlva megkapja, azt nem történt vele semmi? Annyira nem akadtak ki.


Az olajat azért leszokták cserélni mindenhol, mert ugye az látszik. a többit meg viszik haza a szerelők maszekban eladják.
Vőm anno dolgozott az egyik győri opel márkakereskedés szervízében, mint autómosó. Na ott oktatták a "szerelők" mit hogyan merre...
A másik szervizben szintén opel, ott meg anyósomnak a kis corsa ótójánál felszámolták a kulcsban az elemcserét a gond csak az, hogy még központi zár sincs benne!


Láttál már dízel autót, és abból leengedett éppen csak átforgatott olajat?
Ha már a Vőd mindenhol volt és dolgozott, akkor tudhatná, hogy az Opel Di-fer-ben is azt játszák, hogy Ügyfél leültet, kocsi betol egy sarokba, megvárják normaidőt és átadják a "kész" autót. Erről történetesen videófelvétel készült, de persze Ők pereltek, hogy miazhogy videó, személyi jogokat sértett...


Természetesen nem láttam. A vőm nem mindenhol dolgozott, de autó építő, jelenleg az Audi akadémián oktató, és csakis a dízel Fówágen ami bejön neki!
A legutóbbi Golf 4 1.9 TDI amit vett 560 ezerért, arra 2 millát locsolt rá.
Ma is használják eladta, már most filózik egy újabb tuning vason a lányommal csak nevettünk.
Amit korábban leírtam a valóságnak maximálisan megfelel, nem egy lógó valgú farmergatyás
fitymahuszár vagyok.


Ne értsd félre, nem megkérdőjeleztem azt amit leírtál, csupán az olajcserét, illetve le nem cserélését vontad kétségbe, erre írtam, hogy igenis ezt teszik, amit mások már bizonyítottak is.

MattM325 Elküldve: 2013-12-23 21:02 Ennyit a szervízekrõl!!!

Pocses írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
dio írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
dio írta: Helllo
2013 decembere... BMW E46 M3 vásárlás előtti bevizsgáltatás... Rack Autó Budaörs...
Vélemény: ilyen csuda autót még sosem láttak, semmi hiba.
A vásárlás megtörtént, egyébként az autó teljesen tip-top, újszerű, a gazda fanatikusan vigyázott rá és karbantartotta. Egyetlen szépséghiba, ami csak nekem hülyének most tűnt fel: xenon lámpa, viszont sehol a lámpamosó, és van magasságállító. Én abban a hitben voltam, hogy minden M3 alapból csak xenonnal jött ki.
A Rack autós 2 ÓRÁS bevizsgálás mindössze CSAK 27.000 HUF-ba került, kaptam is egy papírt, hogy minden fasza. Persze ebbe az árba már egy nyavalyás felszereltséglista nem fért bele, a maga 3 db A4-es lapjával, illetve amin röhögtem, hogy a hűtőfolyadékhoz a checklistán a barom beikszelte, hogy utántöltés szükséges, nehogy már öntsenek bele 2 dl-t, mivel max kb. annyi kellett volna.
Na hát most felhívtam az úriembert, aki intézte a dolgot, hogy hogy is van ez: fizettem 27 e forintot és hogy nem tűnt fel, hogy utólagos xenon van a kocsiban? Amúgy is megvettem volna a kocsit, de legalább akkor alkudok belőle. Az emberke szerint az a fontos hogy a lámpa világít, működik. Amikor pedig feltettem azt a kérdést, hogy mit mondok majd ha a rendőr megállít és beleköt, illetve majd ezért szarakodhatok a műszakival is, mivel köztudott, hogy mostanában erre harapnak. Erre az volt a válasz, hogy szerinte ez nem probléma, illetve beszéljek az eladóval, ő nem tud mit tenni. Aztán kevésbé baráti hangon megköszöntem neki a segítséget, és most szeretném őket reklámozni. Eddig is gyűlöltem a lehúzós szervizeket, nem változott a véleményem. Fel kellene nyomni őket a fogyasztóvédelemnél... Hiszen azzal hogy ő kiad egy állapotlapot a kocsiról, szerintem vállalnia kell érte a felelősséget.
Amúgy máshol megkérdeztem, mindössze csak 118 e forintba kerül egy lámpamosós cucc beszerelése utólag...


szerintem meg kabbe, amijé M3-od van




Itt ha beütöd a VIN kódot ad felszereltség listát amit pdf-ben le tudsz menteni.

bmw archiv


Köszi, de már lekérdeztem a másik szervízben...


nem mindenhol menő a xenon, sok helyen direkt nem kérik.


Rack autó Budaörsről én is csak rosszakat hallottam másoktólis, múltkor software frissítést csináltattam volna, ugyan így 27e-t mondtak, és hogy csak akkor csinálják ha valami baj van az autóval egyébként nem, és nem vállalnak érte felelősséget ha nem sikerül. Kérdezem tőlük, hogy nem az a legjobb az autónak, ha mindig a legújabb firmware van rajta, a bmw.hu-n is ez áll... -Jaa ez más, ez tönkremehet mert smg-s, de megcsináljuk ha vállalja a felelősséget... Erre bepöccentem, mondom és akkor az olajcserékre, hogy vállaltok felelősséget, mikor berakjátok a sarokba az autót ameddig az ügyfél várakozik és 1-2 óra múlva megkapja, azt nem történt vele semmi? Annyira nem akadtak ki.


Az olajat azért leszokták cserélni mindenhol, mert ugye az látszik. a többit meg viszik haza a szerelők maszekban eladják.
Vőm anno dolgozott az egyik győri opel márkakereskedés szervízében, mint autómosó. Na ott oktatták a "szerelők" mit hogyan merre...
A másik szervizben szintén opel, ott meg anyósomnak a kis corsa ótójánál felszámolták a kulcsban az elemcserét a gond csak az, hogy még központi zár sincs benne!


Láttál már dízel autót, és abból leengedett éppen csak átforgatott olajat?
Ha már a Vőd mindenhol volt és dolgozott, akkor tudhatná, hogy az Opel Di-fer-ben is azt játszák, hogy Ügyfél leültet, kocsi betol egy sarokba, megvárják normaidőt és átadják a "kész" autót. Erről történetesen videófelvétel készült, de persze Ők pereltek, hogy miazhogy videó, személyi jogokat sértett...

MattM325 Elküldve: 2013-12-23 14:08 Ennyit a szervízekrõl!!!

YELLOW írta:
dio írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
dio írta: Helllo
2013 decembere... BMW E46 M3 vásárlás előtti bevizsgáltatás... Rack Autó Budaörs...
Vélemény: ilyen csuda autót még sosem láttak, semmi hiba.
A vásárlás megtörtént, egyébként az autó teljesen tip-top, újszerű, a gazda fanatikusan vigyázott rá és karbantartotta. Egyetlen szépséghiba, ami csak nekem hülyének most tűnt fel: xenon lámpa, viszont sehol a lámpamosó, és van magasságállító. Én abban a hitben voltam, hogy minden M3 alapból csak xenonnal jött ki.
A Rack autós 2 ÓRÁS bevizsgálás mindössze CSAK 27.000 HUF-ba került, kaptam is egy papírt, hogy minden fasza. Persze ebbe az árba már egy nyavalyás felszereltséglista nem fért bele, a maga 3 db A4-es lapjával, illetve amin röhögtem, hogy a hűtőfolyadékhoz a checklistán a barom beikszelte, hogy utántöltés szükséges, nehogy már öntsenek bele 2 dl-t, mivel max kb. annyi kellett volna.
Na hát most felhívtam az úriembert, aki intézte a dolgot, hogy hogy is van ez: fizettem 27 e forintot és hogy nem tűnt fel, hogy utólagos xenon van a kocsiban? Amúgy is megvettem volna a kocsit, de legalább akkor alkudok belőle. Az emberke szerint az a fontos hogy a lámpa világít, működik. Amikor pedig feltettem azt a kérdést, hogy mit mondok majd ha a rendőr megállít és beleköt, illetve majd ezért szarakodhatok a műszakival is, mivel köztudott, hogy mostanában erre harapnak. Erre az volt a válasz, hogy szerinte ez nem probléma, illetve beszéljek az eladóval, ő nem tud mit tenni. Aztán kevésbé baráti hangon megköszöntem neki a segítséget, és most szeretném őket reklámozni. Eddig is gyűlöltem a lehúzós szervizeket, nem változott a véleményem. Fel kellene nyomni őket a fogyasztóvédelemnél... Hiszen azzal hogy ő kiad egy állapotlapot a kocsiról, szerintem vállalnia kell érte a felelősséget.
Amúgy máshol megkérdeztem, mindössze csak 118 e forintba kerül egy lámpamosós cucc beszerelése utólag...


szerintem meg kabbe, amijé M3-od van




Itt ha beütöd a VIN kódot ad felszereltség listát amit pdf-ben le tudsz menteni.

bmw archiv


Köszi, de már lekérdeztem a másik szervízben...


nem mindenhol menő a xenon, sok helyen direkt nem kérik.


Rack autó Budaörsről én is csak rosszakat hallottam másoktólis, múltkor software frissítést csináltattam volna, ugyan így 27e-t mondtak, és hogy csak akkor csinálják ha valami baj van az autóval egyébként nem, és nem vállalnak érte felelősséget ha nem sikerül. Kérdezem tőlük, hogy nem az a legjobb az autónak, ha mindig a legújabb firmware van rajta, a bmw.hu-n is ez áll... -Jaa ez más, ez tönkremehet mert smg-s, de megcsináljuk ha vállalja a felelősséget... Erre bepöccentem, mondom és akkor az olajcserékre, hogy vállaltok felelősséget, mikor berakjátok a sarokba az autót ameddig az ügyfél várakozik és 1-2 óra múlva megkapja, azt nem történt vele semmi? Annyira nem akadtak ki.