MattM325 fórum hozzászólásai

MattM325 Elküldve: 2014-03-11 12:40 330D

nickname írta:
krissz írta:
si3rrabravo írta:
krissz írta: Urak, mi a megoldás akkor?


Símaszk, fegyvernek látszó tárgy és egy közeli posta vagy bank! Ki kell egészíteni az 1,3 milliót!


Jójó!
De mégis mennyit? Mi a reális ára szerintetek egy rendes 30d-nek (184ló)?


Facelift esetén 2 milla alatt csak oltàri szerencsével.


Facelift előttit találsz talán 2 körül ami jó.
Felejtsétek el a használt Suzuki árban BMW-t vásárolok történetet.

MattM325 Elküldve: 2014-03-10 23:29 BMW-s cuccok, kis mütyûrök, izék

adaki2004 írta: Hali,
E60-hoz keresek full fekete, akár használt hűtőrácsot, normál áron. Ebay-ről lehetne rendelni 5-6k között, de kell paypal hozzá, nincs kedvem össze vissza regisztrálgatni, ezért ha ilyen árban van valakinek, írjon.


Nem kötelező a paypal, de azért 20-25 Eurot számolhatsz még hozzá nyugodtan.

MattM325 Elküldve: 2014-03-10 10:17 Differenciálmû

gyurigyuri írta:
MattM325 írta:
gyurigyuri írta: Üdv!
SZeretném megnézetni a difiben az olajat. Ha már megnézik, kis is cseréltetem
Viszont nem mindegy , hogy SAF-XO vagy SAF-XJ olaj megy bele. AZ XJ-t a difizáras modellekhez ajánlják.
Én úgy vettem az autót, hogy EDS (Elektromos Differenciál Zár) van benne, de nem tudom biztosan hogy az van-e benne. AZt hol lehet kideríteni???
Azért lenne érdekes, mert az olajat én fogom vinni és jó lenne belevalót venni...
VIN szám alapján lekéréskor szerepel az EDS az extrák között?


Nem volt E46 -ban EDS. 75w90.

ui. Valószínűleg megvezettek.



Hát mivel nekem nem volt ezelőtt egyáltalán Bömösöm, elhiszm hogy nem volt... úgyhogy lehet hogy megvezettek...
De akkor sajnálom a többi leendő vásárlót is, mert ezek itt mind EDS-sel vannak hirdetve.

http://www.hasznaltauto.hu/tal...O55O/page1



Ami viszont érdekes, hogy a CASTROL kenőanyag listájában is úgy szerepel, hogy :
1,0liter SAF-XO normál differenciálmű esetén
1,2liter SAF-XJ önzáró differenciálmű esetén

És ez E46 sedan 2001-2004 évjáratra 320d (150LE EUR3) motorra van szűrve

Nekem azt mondták mikor vettem, hogy nem sperr difi van benne, hanem Elektromos differenciál záras diffi...

Az igazság viszont odaát van, és sajna nem is értek igazán hozzá...


Akkor sorban:

- A hasznaltauto.hu-n van egy olyan lehetőség, hogy csak pipálgatni kell, ezt a magyarok nagyon kedvelik és ész nélkül mindent bejelölnek, hogy extrásabbnak tűnjön a fapad is.

- A Castrol olajajánlójára ne alapozz, el szeretné adni a termékeit, olyat is feldob ami nem bele való, de nem lesz baj ha netán beleöntöd, pl. a saf-xj.

-EDS-t csak az újabbik nagyobb motoros BMW-kbe tettek, E46-ban soha, az M3-ban is sima sperr volt.

Most már biztos: átkúrtak, de ne foglalkozz vele, sokat nem veszítettél, ha sperr, akkor valami LSD.

MattM325 Elküldve: 2014-03-10 09:27 Differenciálmû

gyurigyuri írta: Üdv!
SZeretném megnézetni a difiben az olajat. Ha már megnézik, kis is cseréltetem
Viszont nem mindegy , hogy SAF-XO vagy SAF-XJ olaj megy bele. AZ XJ-t a difizáras modellekhez ajánlják.
Én úgy vettem az autót, hogy EDS (Elektromos Differenciál Zár) van benne, de nem tudom biztosan hogy az van-e benne. AZt hol lehet kideríteni???
Azért lenne érdekes, mert az olajat én fogom vinni és jó lenne belevalót venni...
VIN szám alapján lekéréskor szerepel az EDS az extrák között?


Nem volt E46 -ban EDS. 75w90.

ui. Valószínűleg megvezettek.

MattM325 Elküldve: 2014-03-09 14:24 Lámpamosó

nickname írta:
MattM325 írta:
nickname írta:
MattM325 írta:
nickname írta:
anubisz írta:
Benw318d írta: Sziasztok!
Azt vettem észre,hogy a lámpamosóm nem húzódik vissza az alapállapotra. Lemossa a lámpát,majd elindul visszafelé , de kb. 10mm-re megáll a lököstől.Tud valaki megoldást? Mi lehet a probléma?...köszi a válaszokat.

Csere. Ez az E46 nál is nonstop csere, éjjel,nappal. Ki is kötöttem,nem fogom évente 2x cserélni.


Nekem még egyikbe sem kellet cserélni, nem értem ezt a gyakori csere dolgot.

Vagyis akkor igen ha bontott alkatrészekkel van pótolva mindig.



Milyen ablakmosó folyadékot használtok? Volt, hogy nekem is folyt, legutóbb a szélvédőmosó motor szűrős tömítését cseréltem. Érdekes mindig azután kezdte el, hogy készre kevert folyadékot (Sonax, Turtle wax) használtam, a koncentrátumoknál sosem jelentkezett, lehet nem véletlen, én már csak erre tudok gondolni.


Általában gyárit használok. "tudom ezen lehet vitatkozni"



Lehet, hogy pont az a "titok", hogy Neked még sosem volt vele gondod. Én is áttérek gyárira aztán majd meglátjuk. Melyiket veszed, a tablettást?


83-12-2-181-288 Gyári ötliteres kiszerelés, és duplába hígítom. akkor kb -30 C ig hiteles.

"Egyéb esetben egy átoknak tartom a tisztító rendszert "nyáron mikor felspriccel mindent a tiszta autóra"



Nyáriból milyet használsz? INPA-val ki lehet kapcsolni a spriccelést és korlátozni is lehet.

MattM325 Elküldve: 2014-03-09 11:54 Lámpamosó

nickname írta:
MattM325 írta:
nickname írta:
anubisz írta:
Benw318d írta: Sziasztok!
Azt vettem észre,hogy a lámpamosóm nem húzódik vissza az alapállapotra. Lemossa a lámpát,majd elindul visszafelé , de kb. 10mm-re megáll a lököstől.Tud valaki megoldást? Mi lehet a probléma?...köszi a válaszokat.

Csere. Ez az E46 nál is nonstop csere, éjjel,nappal. Ki is kötöttem,nem fogom évente 2x cserélni.


Nekem még egyikbe sem kellet cserélni, nem értem ezt a gyakori csere dolgot.

Vagyis akkor igen ha bontott alkatrészekkel van pótolva mindig.



Milyen ablakmosó folyadékot használtok? Volt, hogy nekem is folyt, legutóbb a szélvédőmosó motor szűrős tömítését cseréltem. Érdekes mindig azután kezdte el, hogy készre kevert folyadékot (Sonax, Turtle wax) használtam, a koncentrátumoknál sosem jelentkezett, lehet nem véletlen, én már csak erre tudok gondolni.


Általában gyárit használok. "tudom ezen lehet vitatkozni"



Lehet, hogy pont az a "titok", hogy Neked még sosem volt vele gondod. Én is áttérek gyárira aztán majd meglátjuk. Melyiket veszed, a tablettást?

MattM325 Elküldve: 2014-03-09 10:15 Nem indul. please help me!

Paco írta:
YELLOW írta:
Paco írta:
YELLOW írta:
Paco írta:
Sziasztok!

Megint megállt, most az outlet-be Biatorbágyon !
A jelenség: beindult, döccent néhányat, de leállt - hiába nyomtam a gázpedált. Ezt még néhányszor megtette, aztán nem kísérleteztem. Hibát nem ír!

Múlt héten hoztam el a szerelőtől, ahol vezérműlánc csere volt, mert meg volt nyúlva és átugrott. Azóta semmi gond, hangja is szebb lett, jobban húzott, de most meg nem indul.

Valaki van a közelben, esetleg egy olvasóval, vagy egy jó (olcsó) traier-es számot tudtok???

Esetleg valami ötlet? Délkörül megyünk ki érte! Hátha...!

Köszi!



azóta sem indul be? jelenség alapján gyújtótrafóra gondolnék. talán lehet írtam korábban is. próbáld újra beindítani. hátha még beindulna.


Nem tudom, nem sokára megyünk ki érte - ott lett hagyva Biatorbágyon.
Gyújtótekercs? Valahogy tudok csekkolni rajta?
Valami amit megtudok ott nézni - tegnap már sötét is volt, meg az ideg is szétbaszott, nem próbálkoztam. Szerelő azt mondta, hogy dugja rá hiba kiolvasót! Honnan....!?
Azért is írtam, hátha van valakinek arrafelé!
Megnézem, hogy van-e benzin nyomás, meg nem tudom...! Valami?
Ütögetve volt már a tank !
Ha nem megy akkor trailer-el el kell vitetnem a szerelőhöz!

Köszi a gyors választ.



nekem ugyanez volt, anno 2x csinálta, oylan 1000km-es közökkel, harmadikra emgadta magát végleg, igaz menet közben a gyújtótrafó. elvileg ha beindulna, akkor lenen hibaüzenet, meg check engine lámpa. igazából 3 hengerrel be kéne neki indulni, de lehet többhalt meg, nem csak egy trafó. igazából csekkolni nagyon nem tudsz mit, ha a burkolatot leszednéd (ha szemben állsz a jobb odalról) a motorról, de ahhoz kb a pollenszűrő tartóját is le kell venni, akkor fel lehetne cserélgetni a trafókat, hátha legalább beindulna. lehet ha pont az egyes hengeré hal meg, akkor nem indul be az autó. nekem a 3-asban volt, vagy a 2-esben már nem is tudom, de még beindult csak majd szét rázta az autót. előtte meg ugynaaz volt, mint neked indításnál.


Ja egyébként, olyan volt mintha, kevesebb henger menne...!
Fél óra múlva indulunk, majd megpróbálok belepillantani, de nem tudom...!
Ha szanaszét kell szedni, lehet nem állnék neki - így is millióan lesznek kint.
Nincs valami Biatorbágyi szerelő ismerősöd? Vagy közeli?
Mert még oda talán elvontatnánk!

Egyébként mi van, ha áll a kocsi,!? Miért indul be???

Köszi!


AC is csinál ilyeneket, hogy nem idnul, vársz néhány órát és indul. Meddig van a tank?


MattM325 Elküldve: 2014-03-09 10:00 Lámpamosó

nickname írta:
anubisz írta:
Benw318d írta: Sziasztok!
Azt vettem észre,hogy a lámpamosóm nem húzódik vissza az alapállapotra. Lemossa a lámpát,majd elindul visszafelé , de kb. 10mm-re megáll a lököstől.Tud valaki megoldást? Mi lehet a probléma?...köszi a válaszokat.

Csere. Ez az E46 nál is nonstop csere, éjjel,nappal. Ki is kötöttem,nem fogom évente 2x cserélni.


Nekem még egyikbe sem kellet cserélni, nem értem ezt a gyakori csere dolgot.

Vagyis akkor igen ha bontott alkatrészekkel van pótolva mindig.



Milyen ablakmosó folyadékot használtok? Volt, hogy nekem is folyt, legutóbb a szélvédőmosó motor szűrős tömítését cseréltem. Érdekes mindig azután kezdte el, hogy készre kevert folyadékot (Sonax, Turtle wax) használtam, a koncentrátumoknál sosem jelentkezett, lehet nem véletlen, én már csak erre tudok gondolni.

MattM325 Elküldve: 2014-03-07 23:55 Chip tuning

compact írta:
MattM325 írta:

A hozzá nem értés nem jelenti azt, hogy nem lehet. Nekem 5 BMW-m volt eddig, egyiket sem kellett megbontani, illetve egyet olajszivárgás miatt, 480e km volt benne, hibátlan dugattyúkkal, igaz mind 6 hengeres volt + egy 20d. De azt se mondja nekem egy kobold kókler sem, hogy a 4 hengeres nem bírja, van az ismeretségemben olyan akinek 18i-je van és kompresszort szerelt rá, 200le körüli. Napi használatban van 4 éve (100e km. feletti futás) és köszöni szépen egyben vannak a dugattyúi. Túl sokat vagy együtt a Sógoroddal.



Gyere majd el egyszer egy pályanapra aztán megmutatom hogy hugyozom körbe a 20d-vel a 6 hengeresedet! Biztos el lehet vele csoszogni több 100e km-t de az nem nekem való.
Én az egész chippes témát lezártam minednki azt gondol amit akar és attól kér segítséget akitől akar.
Jah, a családi multivanom erősebb a te hathengeresednél úgy hogy rendszeresen húzza a trélert+nyáron a motorcsónakot és 320e km van benne bontatlanul.
Szép estét és jó álmodozásokat kívánok.
A témát lezártam.



Az autóskártyákból kinőttem és a pályanapokból is. Vedd figyelmen kívül amiket ezidáig írtam, nem mértem fel a szintedet.
Témát zártam, jó éjt szép álmokat.

MattM325 Elküldve: 2014-03-07 23:50 Chip tuning

compact írta:
MattM325 írta:
rece65 írta:
compact írta:
rece65 írta:
compact írta:
Én ismerem és a munkáját is, eddig az összes autómat ő csinálta ami dizel volt de vannak itt nagy szakértők, inkább őket kérdezd, mert nagyon okosak és biztos több a tapasztalatuk vele, mint nekem.
Én is megfizettem a tanulópénzt még anno az offos autómmat elvittem egy tróger csippeshez aminek szimpatikus volt az ára csak annyi volt a szépséghiba a dologban, hogy több kárt csinált mint hasznot. Igy pártoltam át Szabolcshoz.
Ha személyesen szeretnél meggyőződni akkor hivd fel vagy irj az e-mail cimére, max egy nap alatt válaszol minden kérdésedre aztán majd eldöntöd, hogy szimpatikus vagy sem.
Ne a konkurenciánál érdeklődj, azok úgyis mindent leszaroznak, mert csak az a fasza amit ők kókányolnak otthon a fusiban.


Na és neked Ő csinálta?(a sok kocsid közül esetleg többet is? )
És milyen lett,mi a véleményed a chip-ről?
Teljesítmény és fogyasztás,élettartam terén!
Mióta van a gépedben,volt-e vmi rendellenesség amióta benne van? stb...

Itt az ellenkező tábor aki csináltatott már ilyet.
Ezt szeretem ha mindkettő oldal elmondja a véleményét így könnyebb dönteni!!



Igen, ő csinálta. Az előző autóim mind vw és audi volt azokat ne emlitsük ide, mert 1000x jobban húzhatók, és strapabiróbbak, mint a BMW és azokra nem is ez a fajta program, ment hanem saját általa összeállitott program a nagyobb turbóhoz, befecskendezőkhöz...stb. igazitva.
A BMW-be az a program lett irva amivel elvileg 185 lovat és 405nm-t tud stabilan, minden mellékhatás nélkül.
Fél évet mentem még csak igy vele, kb.12.000km eddig semmi gond azt tudni kell, hogy nem boltbajárásra használom az autót, hanem kemény terhelés alatt áll folyamatosan fogyasztásváltozást nem észleltem semmilyen irányban viszont teljesitményben határozottan jobb lett alul és felül, igaz az elmúlt pár évek autói közül még mindig ez a leggyengébb.
Összességében én a BMW-nél sem csalódtam benne.
Annyi a lényeg, hogy csak hibátlan autóhoz kell hozzányúlni, mert ha szar vmelyik befecskendező vagy félhulla a turbó és azért kell valakinek a chip akkor nem kell sirni ha befosik vmi, arról nem ő tehet.
De ezt a normálisabbak elmondják mielőtt bármihez hozzányúlnak.

Nos ez meggyőző hsz.!
Ellenvélemény nincsen?
Egyébként máshol is ennyiért csinálják pár ezer ft eltéréssel!
Ha a fogyasztás nem emelkedik a teljesítmény meg annyival nő akkor is megérheti annak akinek a teljesítmény kell!
Még várok véleményeket hátha ír még más is..

Az nem tűnik fel senkinek a fenti eprom/ecu hackelő bajnokról, hogy ugyan úgy forgalmazza a tuningboxokat és isteníti is, amik a jeladók jeleit basztatják?
Ha mégsem meg elküldik "külföldre" a kiolvasott computeeert, kötnek rá egy "minicaskot", aztán Isten áldjon? Semmi autóhoz igazítás? Fékpad?
Na ez a

Szardobálózás helyett vedd már a fáradtságot és hívd fel mond el neki, hogy mi bajod van, viheted padra és garanciát is vállal.
Mutass még egy olyat aki bármilyen teljesítménynövelésre garanciát vállal!
Ennyire fáj, hogy valakinek bejött ami neked nem vagy miért csípi ennyire a szemed a dolog?


Inkább idézek.
"Német partnerünk rendelkezik azokkal az engedélyekkel, amik lehetővé teszik azt, hogy garanciát adjon a termékeire, amely 1-2-3 évre szólhat. Ez természetesen, pénzbe kerül." "
Ami még lényeges a sok tuningcsoda között, ha valamilyen dobozkához, vagy Chiphez nem lehet garanciát vásárolni, akkor az nem egy profi tuningolás, mert ha az lenne, akkor a háttérben lenne egy biztosítótársaság aki tuningoláshoz adná a nevét. Nálunk ilyen a svájci RSA Biztosító társaság "
Ez lenne a garancia? Kötnek rá biztosítást?
Nekem fáj? Miért fájna? Honnan tudod, hogy nekem mi jött be és mi nem?
Most már tényleg jobb ha felkeresed a Sógorodat és elmész vele audit venni.





MattM325 Elküldve: 2014-03-07 23:43 Chip tuning

compact írta:
MattM325 írta:
compact írta:
Igen, ő csinálta. Az előző autóim mind vw és audi volt azokat ne emlitsük ide, mert 1000x jobban húzhatók, és strapabiróbbak, mint a BMW és azokra nem is ez a fajta program, ment hanem saját általa összeállitott program a nagyobb turbóhoz, befecskendezőkhöz...stb. igazitva.
A BMW-be az a program lett irva amivel elvileg 185 lovat és 405nm-t tud stabilan, minden mellékhatás nélkül.
Fél évet mentem még csak igy vele, kb.12.000km eddig semmi gond azt tudni kell, hogy nem boltbajárásra használom az autót, hanem kemény terhelés alatt áll folyamatosan fogyasztásváltozást nem észleltem semmilyen irányban viszont teljesitményben határozottan jobb lett alul és felül, igaz az elmúlt pár évek autói közül még mindig ez a leggyengébb.
Összességében én a BMW-nél sem csalódtam benne.
Annyi a lényeg, hogy csak hibátlan autóhoz kell hozzányúlni, mert ha szar vmelyik befecskendező vagy félhulla a turbó és azért kell valakinek a chip akkor nem kell sirni ha befosik vmi, arról nem ő tehet.
De ezt a normálisabbak elmondják mielőtt bármihez hozzányúlnak.


Mitől strapabíróbb a Vw/Audi és mitől lehet őket jobban húzni? BMW-be szétolvad a dugattyú vagy mi? Ne a hazai truttying mesterek között keresgéljünk már, inkább írd be a keresőbe: g-power. Ja, hogy ott értenek hozzá... Mondjuk lehet, hogy a VW könnyebb pár kilóval és jobban bírja a kötél ha húzni kell.


Így van, a lényegre rögtön rátapintottál, a BMW dugattyúja már széria állapotban is ha keményen hajtva van akkor repedezik ha pedig hozzá van nyúlva vagy egy picit is szarabbak a befecskendezők és úgy van hajtva akkor gyönyörű szépen olvadoznak elfelé. Ez csak egy gyenge pont a nagyon sok közül.
Amikor én a BMW-vel el akartam azt játszani, mint az audival akkor egy idő után úgy éreztem, hogy zárt ajtókon kopogtatok, mivel senki nem tudott mondani egy normális konfigot amivel el lehetett volna indulni mindenki azt mondta, hogy örüljek, hogy ilyen fasza ne bántsam, nincs kijárt út nincs semmi amin el lehet indulni és összességében nem is bírják a kemény nyúzást ezek a motorok és nem is nagyon ért hozzá itt senki. Pár hónap keresgélés után meguntam, én nem fogom kifizetni a tanulópénzt senkinek. Beláttam, hogy ez van csak akkor nem értem mire van elszállva a sok BMW-s.
Pár nappal ezelőtt bekérdezett valaki a chipről és azóta itt sír mindenki, hogy nem szabad hozzányúlni, mert ez meg az megdöglik.
Ez egy stabil rendszer? Valakinek biztos az...
Én űzöm amíg lehet, örülök neki amíg lehet aztán visszatérek a jól kijárt gondmentes útra ahol nem kell azt várni, hogy mikor mi döglik meg mert egy kicsit meghajtottam.



A hozzá nem értés nem jelenti azt, hogy nem lehet. Nekem 5 BMW-m volt eddig, egyiket sem kellett megbontani, illetve egyet olajszivárgás miatt, 480e km volt benne, hibátlan dugattyúkkal, igaz mind 6 hengeres volt + egy 20d. De azt se mondja nekem egy kobold kókler sem, hogy a 4 hengeres nem bírja, van az ismeretségemben olyan akinek 18i-je van és kompresszort szerelt rá, 200le körüli. Napi használatban van 4 éve (100e km. feletti futás) és köszöni szépen egyben vannak a dugattyúi. Túl sokat vagy együtt a Sógoroddal.

MattM325 Elküldve: 2014-03-07 22:50 Motorolaj

anubisz írta:
MattM325 írta:
nickname írta:
hil írta:
nickname írta:


Nem tudom mi a gondod a gyári BMW olajjal. ?


Szia!
szerintem az, hogy a BMW sem (mint ahogyan általában más autógyártó sem ) gyárt olajat! A flakont, illetve annak formáját, címkéjét adják és az tölti meg, aki azt olcsóbban tudja megtenni. A világ már csak ilyen.
hil



Értem én de a BMW flakonba töltött CASTROL olaj, semmivel nem drágább mint az egyéb csomagolásba töltött jobb minőségű olaj.

Továbbá a GYÁRI olajat a BMW Kémiai laboratóriumában, folyamatosan tesztelik az új igényekhez igazítva.

Persze mindenki azt használ amit akar. Ámbár azt személyes tényként kezelem hogy a gyári flakonos olaj használatával az előző E46 320D -m jelenleg 300.000 Km futásteljesítményt meghaladóan is az eredeti gyári turbóval megy.





Castrol/ nem Castrol, szerintem a gyári BMW olajjal nagyon nem lehet mellényúlni, ott nem csak a minősítését, hanem a nevét is adja hozzá a gyártó. Egyébként a szaga is más mint a Castrolnak, engem a Liqui Moly-ra emlékeztet.
Az LL xx BMW minősítéshez: Egyiktől olajsár marad a motorban a másiktól nem.


Én csak BMW olajat használtam mindig, ( min 150 000km én km ennyit raktam bele ) motortisztító 150km, 13000km olaj,ilyen lett leengedés után. Benzines.


Ja, és igen szoktam olajszűrőt is cserélni, Mann


Ez olyan dolog, hogy motoröblítés után kellett volna a 150.000km-es teszt, előtte nem tudhattad, hogy mit tettek bele és milyen időközönként cserélték. Te mindig 13ezernél cserélted? Én annyira nem ismerem a BMW olajat, hogy minősíthessem, 3 alkalommal használtam, nem tűnt rossznak, de ennek ellenére mégis Mobil 1-et használok, jobban bízom benne, ez szubjektív.
Milyen motortisztítót használtál? Sokat gondolkodtam rajta én is, többen leakartak beszélni, de döntöttem. Veszek bele, lesz ami lesz. Van olyan, hogy menni kell vele ca. 200km-t, illetve alapjáraton ketyegtetni néhány percig, nem tudom melyik lehet a hatásosabb. Okozott bárminemű hibát a tisztító? Gondolom nem...

MattM325 Elküldve: 2014-03-07 21:21 Motorolaj

nickname írta:
hil írta:
nickname írta:


Nem tudom mi a gondod a gyári BMW olajjal. ?


Szia!
szerintem az, hogy a BMW sem (mint ahogyan általában más autógyártó sem ) gyárt olajat! A flakont, illetve annak formáját, címkéjét adják és az tölti meg, aki azt olcsóbban tudja megtenni. A világ már csak ilyen.
hil



Értem én de a BMW flakonba töltött CASTROL olaj, semmivel nem drágább mint az egyéb csomagolásba töltött jobb minőségű olaj.

Továbbá a GYÁRI olajat a BMW Kémiai laboratóriumában, folyamatosan tesztelik az új igényekhez igazítva.

Persze mindenki azt használ amit akar. Ámbár azt személyes tényként kezelem hogy a gyári flakonos olaj használatával az előző E46 320D -m jelenleg 300.000 Km futásteljesítményt meghaladóan is az eredeti gyári turbóval megy.





Castrol/ nem Castrol, szerintem a gyári BMW olajjal nagyon nem lehet mellényúlni, ott nem csak a minősítését, hanem a nevét is adja hozzá a gyártó. Egyébként a szaga is más mint a Castrolnak, engem a Liqui Moly-ra emlékeztet.
Az LL xx BMW minősítéshez: Egyiktől olajsár marad a motorban a másiktól nem.

MattM325 Elküldve: 2014-03-07 20:40 Chip tuning

rece65 írta:
compact írta:
rece65 írta:
compact írta:
rece65 írta:
compact írta:
kundof1 írta: Sokat vissza olvastam itt, de nem találtam meg amit keresek. 320d-m van szeretnék rá chippet, de közbe félek is, h tönkre vág benne valamit, mert nem olcso a motor része ezeknek. Am így is jól megy a vas, de azért ha lehet picit mehetne jobban is..am van itt akinek chippes a 150le motorja? mennyire dinamikus a chipp miatt? Am jászszentlászlói chippesre gondoltam, h ott csináltatni, mert haveri körbe ő csinálta és jól csinálta a dolgát!


WWW.kollarchip.hu minden információt megtalálsz.
Nincs kockázat és rizikó, 100%-os a siker, sok ügyes szakértő van az országban, de ilyen háttérrel senki nem dolgozik éppen ezért drágább, mint a mezei chipesek viszont itt nem nagyon van kockázat meg ilyen vagy sikerül vagy nem, meg kormol mint az állat chip után stb... Én nagyon elégedett vagyok.




Ezt az említett Kollarchip-et ismeri vki?
Ha igen,mi a tapasztalat róla,pozitív -negatív érdekelne.
Jobb lehet mint az "átlagos"csip-esek?
Lehet megpróbálnám ezt a chip dolgot,de tutira akarnék menni,nem valami koklerhez aki hazavágja a gépemet!


Én ismerem és a munkáját is, eddig az összes autómat ő csinálta ami dizel volt de vannak itt nagy szakértők, inkább őket kérdezd, mert nagyon okosak és biztos több a tapasztalatuk vele, mint nekem.
Én is megfizettem a tanulópénzt még anno az offos autómmat elvittem egy tróger csippeshez aminek szimpatikus volt az ára csak annyi volt a szépséghiba a dologban, hogy több kárt csinált mint hasznot. Igy pártoltam át Szabolcshoz.
Ha személyesen szeretnél meggyőződni akkor hivd fel vagy irj az e-mail cimére, max egy nap alatt válaszol minden kérdésedre aztán majd eldöntöd, hogy szimpatikus vagy sem.
Ne a konkurenciánál érdeklődj, azok úgyis mindent leszaroznak, mert csak az a fasza amit ők kókányolnak otthon a fusiban.


Na és neked Ő csinálta?(a sok kocsid közül esetleg többet is? )
És milyen lett,mi a véleményed a chip-ről?
Teljesítmény és fogyasztás,élettartam terén!
Mióta van a gépedben,volt-e vmi rendellenesség amióta benne van? stb...

Itt az ellenkező tábor aki csináltatott már ilyet.
Ezt szeretem ha mindkettő oldal elmondja a véleményét így könnyebb dönteni!!



Igen, ő csinálta. Az előző autóim mind vw és audi volt azokat ne emlitsük ide, mert 1000x jobban húzhatók, és strapabiróbbak, mint a BMW és azokra nem is ez a fajta program, ment hanem saját általa összeállitott program a nagyobb turbóhoz, befecskendezőkhöz...stb. igazitva.
A BMW-be az a program lett irva amivel elvileg 185 lovat és 405nm-t tud stabilan, minden mellékhatás nélkül.
Fél évet mentem még csak igy vele, kb.12.000km eddig semmi gond azt tudni kell, hogy nem boltbajárásra használom az autót, hanem kemény terhelés alatt áll folyamatosan fogyasztásváltozást nem észleltem semmilyen irányban viszont teljesitményben határozottan jobb lett alul és felül, igaz az elmúlt pár évek autói közül még mindig ez a leggyengébb.
Összességében én a BMW-nél sem csalódtam benne.
Annyi a lényeg, hogy csak hibátlan autóhoz kell hozzányúlni, mert ha szar vmelyik befecskendező vagy félhulla a turbó és azért kell valakinek a chip akkor nem kell sirni ha befosik vmi, arról nem ő tehet.
De ezt a normálisabbak elmondják mielőtt bármihez hozzányúlnak.





Nos ez meggyőző hsz.!
Ellenvélemény nincsen?
Egyébként máshol is ennyiért csinálják pár ezer ft eltéréssel!
Ha a fogyasztás nem emelkedik a teljesítmény meg annyival nő akkor is megérheti annak akinek a teljesítmény kell!
Még várok véleményeket hátha ír még más is..


Az nem tűnik fel senkinek a fenti eprom/ecu hackelő bajnokról, hogy ugyan úgy forgalmazza a tuningboxokat és isteníti is, amik a jeladók jeleit basztatják?
Ha mégsem meg elküldik "külföldre" a kiolvasott computeeert, kötnek rá egy "minicaskot", aztán Isten áldjon? Semmi autóhoz igazítás? Fékpad?
Na ez a

MattM325 Elküldve: 2014-03-07 20:34 Chip tuning

compact írta:
Igen, ő csinálta. Az előző autóim mind vw és audi volt azokat ne emlitsük ide, mert 1000x jobban húzhatók, és strapabiróbbak, mint a BMW és azokra nem is ez a fajta program, ment hanem saját általa összeállitott program a nagyobb turbóhoz, befecskendezőkhöz...stb. igazitva.
A BMW-be az a program lett irva amivel elvileg 185 lovat és 405nm-t tud stabilan, minden mellékhatás nélkül.
Fél évet mentem még csak igy vele, kb.12.000km eddig semmi gond azt tudni kell, hogy nem boltbajárásra használom az autót, hanem kemény terhelés alatt áll folyamatosan fogyasztásváltozást nem észleltem semmilyen irányban viszont teljesitményben határozottan jobb lett alul és felül, igaz az elmúlt pár évek autói közül még mindig ez a leggyengébb.
Összességében én a BMW-nél sem csalódtam benne.
Annyi a lényeg, hogy csak hibátlan autóhoz kell hozzányúlni, mert ha szar vmelyik befecskendező vagy félhulla a turbó és azért kell valakinek a chip akkor nem kell sirni ha befosik vmi, arról nem ő tehet.
De ezt a normálisabbak elmondják mielőtt bármihez hozzányúlnak.


Mitől strapabíróbb a Vw/Audi és mitől lehet őket jobban húzni? BMW-be szétolvad a dugattyú vagy mi? Ne a hazai truttying mesterek között keresgéljünk már, inkább írd be a keresőbe: g-power. Ja, hogy ott értenek hozzá... Mondjuk lehet, hogy a VW könnyebb pár kilóval és jobban bírja a kötél ha húzni kell.