MattM325 fórum hozzászólásai

MattM325 Elküldve: 2014-02-26 15:56 Termosztát

rudo írta: Hali mindenkinek! Valaki megtudná mondani, hogy egr termosztátot miért nem raknak minden 20d ill. 30d -be?


Igen. Euro 3 vagy Eu.4.

MattM325 Elküldve: 2014-02-25 09:42 xenon próbléma.

Levi46 írta: nem biztos hogy jó helyre írom! ki milyen xenon izzót használ én 4300K-s és a 6000K-s között vacillálok, tapasztalat vkinek melyikkel látni jobban esőbe vizes úton?! a jobbos izzóm néha már enyhén pislog, ill. sárgább a színe. az igaz lehet hogy a dögledező izzó tönkre teheti a trafót? D2S típusú izzó kell a faceliftes gyáriba is? Előre is kösz!


Vizes úton a 4300K közeli a legjobb, azt nem tudom, hogy mennyire teheti tönkre a rossz izzó a trafót, de ha villog is akkor lehet, hogy pont a trafó is rosszalkodik.
D2S kell bele igen. Ami lényeg, hogy márkás, jó minőségű izzót vegyél!

MattM325 Elküldve: 2014-02-23 23:07 Motorolaj

p1tyeszka írta: Sziasztok!

LM Top Tec 4200 v. 4600 5W-30, Mobil 1 ESP Formula 5W-30 jó választás o.cserére? (251000km)


Nem lenne jobb egy 40-es olaj? A kilométert ne nézze senki, induljunk ki mondjuk 10000km-ből és maradjunk ennél a motornál.
Miért 30 és miért 40?

MattM325 Elküldve: 2014-02-21 13:02 angel eye

Még a jobbos fényszóró van hátra, valamint még azt nem tudom, hogy hova kössem az AE vezetéket, de szerintem a helyzetjelző lesz, nem szeretném ajtónyitásra kapcsolni.

MattM325 Elküldve: 2014-02-21 12:58 angel eye

Na elkezdtem az AE (G7 került bele) projektet, megsütöttem a lámpát, nagyon szépen szétjött, mehetett vissza a gyári ragasztóval, Ez a része nagyon könnyen ment!
De! Mivel úgy is szétszedem, gondoltam fejlesztem a projektort is, így hát vettem bele ZKW-R lencséket, de ahhoz, hogy ezt cserélni tudjam, ki kellett venni a lámpa belsejét ami elég bonyolultnak tűnt az elején, de megoldottam, az idő nagy része erre ment el...
Ami a lényeg, hogy belül vékony rétegben be volt homályosodva a plexi, azt szépen kitöröltem cleanel és most mint az új, iszonyat különbség van az előző állapothoz képest.
Képek vannak a galériában. Ha esetleg valaki kedvet kapna az AE fejlesztésben és elakad, pü-ben írjon szívesen segítek. Néhány kép:



MattM325 Elküldve: 2014-02-21 09:34 angel eye

Bero írta:
ans777 írta:
Köszi, h mindegyikre válaszoltál!
Egyelőre azért gondoltam, h olyannal csináltatom, aki ért hozzá, h megcsinálja a belső világításra is. Tudom, ez teljesen feleslegesnek hangzik, de megmondom őszintén, h ha rá lenne kötve, az lenne az egyetlen alkalom, amikor én is gyönyörködhetnék az angel eyes-ban, ahogy mondjuk közeledek az autó felé, mert ha már bent vagyok, sose fogom látni. Nagyon gyenge érv?
Köszi, akkor nemsokára megrendelem tőlük, ahogy mondtad.
Üdv!


Nincs mit! Nem gyenge érv,nekem is rá van kötve mióta megvan,nekem is tetszik amikor a sötétben felvillannak nyitásra a szép karikák Rendeld meg tőlük nyugodtan,nekem is tőlük van. Ja és ne felejtsd el megemlíteni a streetvoxnak,hogy ezen az oldalon tag vagy! Bero


És az jó ha kinyitod bármikor az ajtót, akkor is kivillan?

MattM325 Elküldve: 2014-02-18 23:12 vizpumpa

anubisz írta:
hil írta:
anubisz írta:
hil írta:
kamondyb írta:

Köszönöm a választ, de biztos van egy előírt csere intervalluma, mint egy szíjas autónál a vezérléssel együtt pl. 60-90-120 e km- ként. Erre lennék kíváncsi.


Szia!
A vízpumpa nincs benne a vezérlésben, nem onnan kapja hajtást, tehát attól nem kell félni!
Szerintem úgy 90K-nál azért érdemes ránézni. Nekem decemberben este pont az autópályán esett szét, így autómentővel Siófokra, meg a munkaidőn túli szereléssel 120K Ft-ba került az amúgy 15000Ft-os vízpumpa csere, amit magam csináltam előtte.
hil



Ha 90 ezret kibír, szóljatok, olyat veszek én is. Gyári BMW volt benne, talán 2 éve volt cserélve. Úgy esett szét, hogy törte a tárcsát,szakította a szíjat. ' pozitív volt, a vizet még akkor sem engedte, pedig a golyók már potyogtak ki belőle.


Szia!
Akkor szólok: Dolz nevű volt benne, kb 100-et ment és megpusztult a csapágy Keszthely előtt, akkor elkezdet vijjogni. (azt hittem feszítő görgő) Úgy még elmentem Zalaegerszegre, majd hazafelé 30Km-el Siófok előtt végleg megadta magát. Elengedte a fagyállót, mert lötyögött a tengelye nem kicsit. A többit már előbb leírtam. Most is az lett beletéve. Előtte nem volt semmi előjele, nem engedte a vizet. Ja és semmit nem vert szét, csak szépen nagy nyüszítés közepette megadta magát.
hil



Azt nem ismerem, én SKF et raktam bele most. nem mertem a 10 ezreseknek nekimenni.Nekem se köpte a vizet, pedig szétvert mindent,de BMW pecsétes volt benne.


Érdekesek ezek a vízpumpás tapasztalatok...
Mindenhonnan hallani,hogy a gyári nem bírja csak xx km-t, van akinek meg xxx-t.
Én 218e-nél cseréltem és még a gyári volt benne, semmi baja nem volt csak lecseréltem az összes szíjat és görgőt. Saleri-t vettem, ugyan az mint a gyári, még a számsort sem csiszolták ki.

MattM325 Elküldve: 2014-02-17 20:55 Autóvásárlás

YELLOW írta: most nézem, hogy ez a HAHU, de szar lett így, vagy csak szokni kell az újat?


Totál gáz, nem hiszem, hogy úgy meg lehet szokni mint az iOS7-et.

MattM325 Elküldve: 2014-02-15 01:13 Üzemanyag fogyasztás

viktor írta:
compact írta:

Nem szeretnék semmilyen vitába szállni, főleg nem olyanba ami a benzinről szól, csak megjegyzem, hogy ismert japán márka bizonyos motorjai ami érzékenyek az üzemanyagminőségre az a lukoilos benzintől és egyéb "olcsó" kút anyagát tankolva betárolja a "szegény üzemanyag keverék" című hibakódot és érezhetően szarabbul megy.
Az egy dolog, hogy seggre ném érzünk minden autónál különbséget, de a technika érzi és nem egy-két itt-ott tankolásnál fog kiderülni, hanem hosszútávon.
Dízelnél pl nem mindegy, hogy 100 vagy 300e km után kell a befecskendezőkhöz nyúlni sztem, amit nagyban befolyásol az üzemanyag minősége és itt nem a fizikai szennyeződésekről van szó amit meg lehet szűrni....



"Ismert japán márka" Mi ez kereskedelmi tv, hogy nem mered ideírni? Egyébként biztos van ilyen.


Nekem van egy tippem Szerintem Honda, ha abból indulok ki, hogy vvt-tekk megoldással eléggé fel van húzva a motor egy turmixgéphez képest.

MattM325 Elküldve: 2014-02-15 01:05 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

dedi1 írta:
Helioport írta:
jrtom írta:
dedi1 írta: Hello
az lenne a kérdésem hogy az alábbi lámpába mekkora (átmérő) karikákat kell venni.
BMW E46 2005 facelift lámpa, egyben van az indexel.


4x 131 mm t vegyek vagy
2x 131 és 2x 146

melyik kell bele?


a válaszokat előre is köszönöm.


Szia. Mivel ez egy faceliftes coupe lámpa ezért ebbe nem tudsz karikát venni, ugyanis az nem szétszedhető mert ragasztva van a búra. Vagyis lelehet venni csak nem egyszerű, de karikát nem tudsz belerakni.


A ragasztott lámpát nem melegítéssel kell/lehet szétszedni?


Koszonom a valaszt nem lesz karika.


Az biztos, hogy egyforma mind a 4, most nincs nálam centi. Szóval nekem nemrég jött meg a karika, tudtam venni, annyira nem egyszerű venni, mint bármi mást. Be is szerelem hamarosan, nem lesz kihívás!





MattM325 Elküldve: 2014-02-13 10:36 Üzemanyag fogyasztás

csbalu írta:
MattM325 írta:
csbalu írta: Elvtársak!

Most vagy szart tankoltam vagy szar a kocsi..
7.6L/100km autópályán tepomattal 120-130al +5Fok körül...
Televertem LUK-on az esett útba (sosem szoktam ezen a kúton tankolni) és 1 csíkkal kicsivel több mint 200km-t tudtam elmenni... végük 380km után ez a rátankolt fogyasztás jött ki.
Most kb 50/50 Shell/LUK van benne és habár verettem neki keményen az 1ik nap de megint kb 210km-t mentem egy 1 csíkkal a korábbi 280-340helyett.

A.: Fost tankoltam
B.: Valami fekália van a porlasztókkal

A teljesen LUK-al talán mintha nem is húzott volna úgy a gép.

Valakinek van résolaj mérő berendezése? Szívesen megvizsgálnám a prolasztóimat, mert a diag szart sem mutat a valós állapotról.
Ha nincs senkinek, szerintem veszek 1-et.


2m cső, 4 üres kávéspohár. Ne szórakozz, inkább tankolj belőle OMV-t.


Kb milyen átmérőjű szilikoncsőre van szükség? Néztem hogy fecskendőket használnak mások. A csatlakozást pontosan hogyan lehet megoldani a porlasztóra?


Az injektor résolaj kivezetésére kell rádugni, tehát nem kell csatlakozó.
3,2mm a résolajcső, az helyett megteszi a 3mm-s mipolán cső. Nagyon sokan alkalmazzák ezt a megoldást.

MattM325 Elküldve: 2014-02-13 09:27 Üzemanyag fogyasztás

csbalu írta: Elvtársak!

Most vagy szart tankoltam vagy szar a kocsi..
7.6L/100km autópályán tepomattal 120-130al +5Fok körül...
Televertem LUK-on az esett útba (sosem szoktam ezen a kúton tankolni) és 1 csíkkal kicsivel több mint 200km-t tudtam elmenni... végük 380km után ez a rátankolt fogyasztás jött ki.
Most kb 50/50 Shell/LUK van benne és habár verettem neki keményen az 1ik nap de megint kb 210km-t mentem egy 1 csíkkal a korábbi 280-340helyett.

A.: Fost tankoltam
B.: Valami fekália van a porlasztókkal

A teljesen LUK-al talán mintha nem is húzott volna úgy a gép.

Valakinek van résolaj mérő berendezése? Szívesen megvizsgálnám a prolasztóimat, mert a diag szart sem mutat a valós állapotról.
Ha nincs senkinek, szerintem veszek 1-et.


2m cső, 4 üres kávéspohár. Ne szórakozz, inkább tankolj belőle OMV-t.

MattM325 Elküldve: 2014-02-11 11:37 xenon próbléma.

MattM325 Elküldve: 2014-02-11 08:12 xenon próbléma.

Puli írta:
Puli írta:
YELLOW írta:
Puli írta:
Még nem derült ki,hogy mi a baj! De tettem egy kísérletet,hogy cseréljék ki nekem gyárira, úgy hogy ráfizetek...
Azt szeretnék,ha elküldeném és, akkor beméretik,hogy tudja-e a Xenon izzó fényereje 1700-3200 lumen között van ezt lehet mérni,fényszóró állító készülékkel...
de nem akarok bele menni több hetes postázgatásba...


tudod ezt elküldöd, úgyis azt mondják nincs semmi baja, mert bemérték és jó... oszt ki is fizettetik veled a postát, meg mindent. ezért kell üzletben venni, ahova személyesen be tudod vinni. szerintem, azt kell mondjam ezt nyeld be, rakd el tartalékba ha kiégne útközben az új, akkor legalább be lehet tenni. aztán vegyél újat. az ilyen küldözgetős garanciás dolgokban nem hiszek, főleg ilyen értéknél, kár vele szarakodni.


Valóban ez lenne a legjobb megoldás,csak nem tudom,hogy Fehérváron hol tudok venni ilyen gyárit!?


Csak tanulságképpen! Nincs semmi baja az izzómnak és jól világít!




És mi a tanulság, rákötöttél még egy akksit?

MattM325 Elküldve: 2014-02-10 10:32 xenon próbléma.

YELLOW írta:
Puli írta:
YELLOW írta:
Puli írta: Urak,

1 hónapja cseréltem az izzóimat.
Ilyet vettem: http://tuningbolt.hu/termeklei...1/TERMEK/x

Elhalványult a fénye! Amikor megkaptam beszereltem őket és jól is működtek. Egészen néhány nappal ezelőttig, amikor is azt vettem észre,hogy este alig látok vele! Tegnap pedig esett az eső is, és konkrétan nem láttam semmit! Reflekotorral tudtam haza menni,ha pedig jöttek szembe,akkor ködlámpát kellett kapcsolnom,hogy lássak valamit. örülhettek nekem a szembejövők!
Mi lehet a gond?
Természetesen írtam nekik,mivel garanciás! De azért fura? Nem találkoztam még ilyennel...


ilyen nevesincs sz@rtól mit vártál? párszor le lett már írva, hgy semmit nem érnek. tudom én, hogy drága egy minőségi xenon izzó, de sokan a halogént lecserélik, aztán, amikor izzót kell bele venni, akkor meg...
szóval szerintem vegyél Philips-et vagy valami ismertebb márkát.
vagy az is lehet, hogy ez a hűdeszuper izzód megégette a foncsort.



Gondoltam,hogy Te leszel az első,aki ezt fogja ideírni...
Ez előtt a bimmer-en vettem Osram-ot! Az jó volt 3 évig! De mivel garival adták ezt és nem drága gondoltam egy próbát megér...


hát, de nincs igazam?


Akkor én vagyok a második. Vegyél normális izzót, ezek max trafótesztelésre valók.