Neo954 fórum hozzászólásai

Neo954 Elküldve: 2013-12-12 10:50 Társalgó

YELLOW írta:

szerk: mondjuk a rendőrség ott van vele szemben a másik oldalon


Biztos díjaznák az ötletedet!

Neo954 Elküldve: 2013-12-12 10:47 Társalgó

BMWcompact2004 írta: Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem, hogy szinte minden menetnél egy kis időre egy furcsa, csípős, ferodol vagy olajszerű (de nem az) szagot érzek a fülkébe beáramolni. Nem a motortérből jön, mert ha megállok onnan nem érzem. Mi lehet ez? Megállás után a nívópálcát kihúzva rajta habos az olaj, ez normális jelenség?


Szia!

Közvetlen megállás után lehet buborékos olaj a pálcán, az nem baj, sötét fekete színe legyen.
Szoktál utána önteni olajat? Ha igen akkor figyelj rá, hogy mindig ugyanolyan kerüljön bele.
Azonos alapú olajoknál nem jellemző a felhabzás, általában szintetikus és ásványi olaj keveredésekor szokott előfordulni.

A szagot nem kuplung, vagy váltóolaj okozza? Esetleg kardántengely középső csapágya.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-12-11 22:02 Elsõ lámpák

Medvedisznoman írta:
szotakdavid írta:
Medvedisznoman írta:
Jobb, vagy bal oldalon?


jobb ha jól emlékszem,a pótkerék tartó jobb oldalán jön ki a kábele.

ha ez is oké akkor diagra kell tenni és megmondja melyik szinteződ szar.


Igen, ott van, megtaláltam. Ránézésre az is rendben van. Akkor holnap szerelő. Műszakin ezért megvágják az autót ugye?



Nem biztos, hogy egyből rohanni kell a szerelőhöz, lehet csak a csatlakozó korrodált, kontakthibás, húzd szét őket ha megtalálod, aztán adjál neki contact-sprayvel.

Neo954 Elküldve: 2013-12-11 20:16 Elsõ lámpák

Medvedisznoman írta:
Neo954 írta:
Medvedisznoman írta:
szotakdavid írta:
Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Nemrég vettem egy E46 318ci-t, gyári xenonos. Az első fényszórók elég alacsonyra világítanak, lehet őket állítani?


Illetve nyilván lehet állítani, de hogyan?



Szar a szinteződ,elsőnek nézd meg a jobb első lengőkaron lévőt nincs-e eltörve.


Köszönöm. Van erről esetleg rajz, vagy fénykép, hogy tudjam mit kell keresni?
Az is elég ha leírod, hogy hogy néz ki. Bocs, de nem láttam még ilyet.



Szia!

Itt ez az oldal: BMW Teilekatalog

A jobb felső sarokba beírod a VIN kódodat, és kiadja az autódhoz tartozó alkatrészábrákat, cikkszámmal kb. eurós árral, szépen leosztva főbb elemcsoportokban.

Nekem bevált lényegében egy online ETK így nem kell annyit bogarászni az eredeti ETK-ban.

Üdv.:Neo


Azt a mindenit! Hát ilyen is létezik?
Nagyon köszönöm a segítséget mindenkinek, nagyok vagytok!
Amúgy mi az ETK?


Villanygépkönyv

Szerelési segédlet tele robbantott ábrákkal, és cikkszámmal.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-12-11 20:15 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
dbpeti írta: Sziasztok!

Valamelyikőtök el tudja nekem magyarázni hogy ez a benzinnyomás dolog hogy működik az m52 motornál?

Leegyszerűsítve a következőképpen gondolom:
AC pumpa kiszipkázza a benzint, ami egy szűrőn keresztül eljut a befecskendezőszelepekig. Maga az AC pumpa építi fel a nyomást? És ezt a nyomást szabályozza a nyomásszabályzó szelep? Vagy a pumpa és a nyomásszabályzó közt van még egy külön befecskendezőszivattyú ami a nyomást felépíti? Hogy megy ez?

Köszi előre is!


benzinesnél ha jól tudom, csak a tankban lévő AC állítja elő a kellő nyomást. ugye ha dugult a szűrő, akkor kevés lesz a befecskendezőknek. illetve az AC-ban van egy szelep, ami tartja a nyomást, magyraán nem engedi vissza az anyagot a tankba. ezt szokták nézni, hogy leállítás után csökken-e a csőben a nyomás, vissza enged-e az AC.
Ha nincs külön csatlakozási pont, akkor talán az ülés alatti szűrő után érdemes mérni a nyomást, csimán egy csővel rácsatlakozol a szűrő elejére, mármint ahonnan az injektorokig menne, tulajdonképpen a szűrő után, attúl függ merről nézzük. ha ott nincs meg a nyomás, azaz most már tudjuk, hogy a 3,5bar, akkor a szűrő előtt kihagyva a szűrőt is rá kell mérni (persze gyújtás kell majd, ha rajta a mérő). ha ott megvan az érték, akkor szűrő, ha nincs ott sem, akkor AC. én így gondolom el a dolgot.



Sziasztok!

Nem lehet, hogy a tankszellőzése a ludas? Lehet, vákuum van benne és ezért nem tudja a megfelelő nyomást?

Ez csak egy ötlet.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-12-11 20:00 Elsõ lámpák

Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta:
szotakdavid írta:
Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Nemrég vettem egy E46 318ci-t, gyári xenonos. Az első fényszórók elég alacsonyra világítanak, lehet őket állítani?


Illetve nyilván lehet állítani, de hogyan?



Szar a szinteződ,elsőnek nézd meg a jobb első lengőkaron lévőt nincs-e eltörve.


Köszönöm. Van erről esetleg rajz, vagy fénykép, hogy tudjam mit kell keresni?
Az is elég ha leírod, hogy hogy néz ki. Bocs, de nem láttam még ilyet.



http://rbcdn.hu/b/201211/04/251260_1024x768.jpg


Ő az?


Egy cikkszám segítene, én ezt találtam neked. Höhenstandsensor

Neo954 Elküldve: 2013-12-11 19:57 Elsõ lámpák

Medvedisznoman írta:
szotakdavid írta:
Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Nemrég vettem egy E46 318ci-t, gyári xenonos. Az első fényszórók elég alacsonyra világítanak, lehet őket állítani?


Illetve nyilván lehet állítani, de hogyan?



Szar a szinteződ,elsőnek nézd meg a jobb első lengőkaron lévőt nincs-e eltörve.


Köszönöm. Van erről esetleg rajz, vagy fénykép, hogy tudjam mit kell keresni?
Az is elég ha leírod, hogy hogy néz ki. Bocs, de nem láttam még ilyet.



Szia!

Itt ez az oldal: BMW Teilekatalog

A jobb felső sarokba beírod a VIN kódodat, és kiadja az autódhoz tartozó alkatrészábrákat, cikkszámmal kb. eurós árral, szépen leosztva főbb elemcsoportokban.

Nekem bevált lényegében egy online ETK így nem kell annyit bogarászni az eredeti ETK-ban.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-12-11 19:42 Társalgó

csbalu írta:
YELLOW írta:


Ez Hatalmas!!!

Egyetlen egy bajom van, hogy mióta egyszer egy parkolóban nekicsúsztam egy patkának(jég volt a hó alatt) és kitörött egy darab a felnimből, mindig óvakodva csapatok. Jó lenne egy olyan hely ahol szabadon nyugodt szívvel lehet gyakorolni.
Mátyásföldön van a repülőtér, de ott sem lehet tudni hogy hol van vége a betonnak és hol kezdődik a kátyús földes hepehupás rész.

Ötletek pesten az alábbi témára? Akár még egy talit is szervezhetnénk ha leesik a nagy hó!
Mondjuk azt megtanultam már hogy a körbe állunk kocsikkal és középen csapatjuk nagyon szar ügy, jópár autót láttam már összetörve

MINDENKI BÜNTETLENÜL "ÉGETHETNÉ LE" A GUMIKAT


A SPERR legyen veletek!

Neo954 Elküldve: 2013-12-09 21:28 Oldal index

Bero írta: Sziasztok! Az érdekelne,hogy a faceliftes oldalindexet bele lehet rakni az én kocsimba? Jobban tetszik a formája! Kisebb faragással esetleg belemegy? Valaki csinált már ilyet? Köszi!


Szia!

Kinézetre eléggé megegyező a két index hátulja, bár lehet a faceliftesnek a belső része egy kicsit rövidebb, lehet a farigcsálás inkább toldás lesz.
Egy próbát megér, maximum makettezel egy kicsit velük.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-12-09 20:17 Társalgó

hil írta: Sziasztok!
Gondolom megosztom Veletek:
Polltom szervizben hallottam várakozás közben: két ember beszélgetett mellettem pontosabban az egyik, a másik inkább hallgatott. Mint utóbb kiderült állapot felmérésre vitték az autót, a beszédes volt az eladó, aki borzasztóan fényezte magát, meg a portékát úgy háromnegyed órán át. Aztán jött Gergő szakvéleménnyel: az egekig magasztalt Bimmer (talán 330d) futóműve szar, sérülésmentesnek mondott bal hátulja és jobb eleje javított, kormánymű javításra szorul, motor kopog mint a fene (ezt én is hallottam) Eladó mondta, hogy egy dugó volt cserélve benne osztrák BMW specialistánál, Gergő mondta,. hogy hf síkolás után a normál méretű hf tömítéssel rakták össze, stb.
Aztán Gergő mondta, hogy van ott egy x5, USA-ból származik, 2011-es évjárat, aztán rommá ment motor hajtókar kikönyökölés miatt. Szétszedték a motort és látták az előző "mester" javítását, amit amcsiban követtek el. Dugattyú gond volt vele, szétszedték az egész motort, minden tömítést cseréltek, ami ehhez a munkához kellett, a dugattyú el volt törve a csapszegnél, amit a "mester" nemes egyszerűséggel meghegesztett. Itthon még 10K-t bírt, aztán beállt a reccs. Na ez az igazi fillérb@szás.....
Gondolom, tanulságos,
hil


Azért az a dugattyúhegesztés az komoly..... nem hiszem, hogy a tengerentúlon ennyire nagy a córesz alkatrész ellátás ügyben...

Nekem volt egy japán belpiacos suzuki enduróm, egyszer elugrott a vezérlés, és eltörte az egyik szelephimbát. Ismerősöm elvitte valami mesterhez Zalaegerszegre az épp darabbal együtt, mikor meghozta elsőre nem tudtam megkülönböztetni a kettőt egymástól úgy meghegesztették, kisúlyozták, azóta is megy a motor, pedig 2002-ben volt. Na de egy dugattyút meghegeszteni az besz@rás.

Neo954 Elküldve: 2013-12-09 18:29 Heeelp...!

hancurozo írta:
Neo954 írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta: Üdv
Az szeretném megkérdezni hogy hol kell teljesen leengedni a hütövízet a bmw 320d ből,
mert szerintem csak egy része folyt ki a hötönek az alsó sarkában volt egy kék csavar azt csavartam ki de nem jött ki minden víz külön kel leenegedni a kiskört is?


Nem cserélt még senki hütövizet?



Szia!

Valószínűleg a blokkban benne maradt a folyadék, a termosztát és a hűtő közti csövet bontsd meg, és akkor kifolyik a motorból is, ha nem akkor passz.

Szerk.: Hülyeséget írtam! (mert az a cső direktben rámegy a hűtőre, és abból ha kifolyik akkor az már kifolyt amikor kiengedted az alján a csavarnál.) Inkább a termosztátot vedd ki, de ha megbontod lehet kell új tömítés hozzá.

Üdv.:Neo



Úgy sem jön le az összes. A motor jobb oldalán van egy csavar. (nem rögzít semmit csak be van csavarva a motorba) Azt kitekerve teljesen le tudod engedi.
A légtelenítésre majd figyelj, ha töltöd fel. (ez 318i de ilyet keress: http://img355.imageshack.us/im...1stou0.jpg http://forum.e46fanatics.com/a...1247346242 )





Mennyivel egyszerűbb így!
Azthiszem megtaláltam az ETK-ban is.
motorblokk
Ha jól tippelek a 8-as csavar lesz az.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-12-09 18:17 Heeelp...!

kecsurobi írta:
Neo954 írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta: Üdv
Az szeretném megkérdezni hogy hol kell teljesen leengedni a hütövízet a bmw 320d ből,
mert szerintem csak egy része folyt ki a hötönek az alsó sarkában volt egy kék csavar azt csavartam ki de nem jött ki minden víz külön kel leenegedni a kiskört is?


Nem cserélt még senki hütövizet?



Szia!

Valószínűleg a blokkban benne maradt a folyadék, a termosztát és a hűtő közti csövet bontsd meg, és akkor kifolyik a motorból is, ha nem akkor passz.

Üdv.:Neo

köszi



Előző hozzászólásom szerkesztettem!

Itt van ábra a termosztátról.
kühlsystem wasserpumpe

A 6-os a tömítés.
Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-12-09 18:06 Heeelp...!

kecsurobi írta:
kecsurobi írta: Üdv
Az szeretném megkérdezni hogy hol kell teljesen leengedni a hütövízet a bmw 320d ből,
mert szerintem csak egy része folyt ki a hötönek az alsó sarkában volt egy kék csavar azt csavartam ki de nem jött ki minden víz külön kel leenegedni a kiskört is?


Nem cserélt még senki hütövizet?



Szia!

Valószínűleg a blokkban benne maradt a folyadék, a termosztát és a hűtő közti csövet bontsd meg, és akkor kifolyik a motorból is, ha nem akkor passz.

Szerk.: Hülyeséget írtam! (mert az a cső direktben rámegy a hűtőre, és abból ha kifolyik akkor az már kifolyt amikor kiengedted az alján a csavarnál.) Inkább a termosztátot vedd ki, de ha megbontod lehet kell új tömítés hozzá.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-12-09 14:13 Autóvásárlás

Medvedisznoman írta:
nickname írta:
nickname írta:
Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta:
gzu11 írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
A kérdésem az lenne, hogy mi a menete az alvázszám alapján történő szervízmúlt lekérdezésnek? Gondolom telefonon a BMW szervíz max édesanyám foglalkozásáról fog tájékoztatni. Valakinek van esetleg ilyen kontaktja?


Megmondod, hogy autót szeretnél vásárolni, és le akarod kérni az adatait!

Megadják addig, amíg BMW szakszervízben volt szervizelve a teljes múltját.
Személyesen még felszereltségi listát is nyomtatnak, és ezt mind INGYEN!!!

Érdemes lekérni mind a kettőt, mert sokmindent meglehet tudni belőle...


Nem gondoltam volna, hogy BMW szervízben bármit is adnak ingyen a cukorkán kívül
Szerinted akár telefonon keresztül is elmondják?



... a válasz az hogy nem megpróbáltam


Az az ingyen 26 ezer forint körül van, és vinni kell forgalmit is



A képen látható szerviz történet dija 26 ezer körül van, ellentétben megállapításoddal nem beszélek hülyeséget. "persze néha megfeledkeznek magukról és kiadják ingyen ami Magyarország vagy helyben lett szervizelve"


Na, végre túl vagyok a vásárláson. Kapuváron sikerült rálelni az áldozatra és bár nem akartam automatát, mégsem tudtam otthagyni, első sorban a beltér miatt annyira patent volt. Azért mindenesetre egy könyöktámaszt rendelhetett volna az előző tulaj
m_attilának nagy hála az utánajárásért!




Nagyon szép! Gratula!

Neo954 Elküldve: 2013-12-09 09:57 Autóvásárlás

YELLOW írta: van benne egy rész, ami az automata váltók teszteléséről szól, talán hasznos lehet valakinek, hogy is ellenőrizze, megvétel előtt, vagy akár sajátja ként is

http://www.vezess.hu/hasznalt_..._bmw_5_e39


Köszi Yellow!

Az enyémen nem vettem észre, hogy váltásoknál rángatna, de ma kipróbálom ezt a fékezős gáznyomós próbát.

Üdv.:Neo