Neo954 fórum hozzászólásai

Neo954 Elküldve: 2014-01-20 23:14 alufelni

ans777 írta:
Fortysix írta:
YELLOW írta:
ans777 írta:
Methos írta:
ans777 írta: Üdv, ilyen felnit keresek, 2003-as E46-ra, mint ami a linken látható, 17-esbe. (A képen ennél nagyobb van.)
Tudnátok segíteni, h hol lehetne vásárolni?
http://img.carstyling.hu/userc...910941.jpg

Sokat megnéztem, és ez az egy ami tetszett, jó lenne rátalálni erre a típusra.
Vagy esetleg nagyon hasonló is érdekel, a lényeg, h 17-esnél nem akarok nagyobbat.
Köszönöm a segítséget.


Ha mégis elmennél 18ig akkor e46 ra való szuper szettet tudnék ajánlani...nyári gumival....


Maradok 17-esnél. De azért köszi, h gondoltál rám!


szerintem nem fog szépen kinézni, ez a felni nagyban jó. sőt szerintem 17-es nem is van belőle.

E-bay-en lehet kapni, ilyen BBS LM replikákat, amit mondjuk én nem javasolnék. Ennyi pénzért nagyon fasza felniket lehet már kapni, de itt egy pl http://www.ebay.com/itm/17x8-1...mp;vxp=mtr
Arra azért érdemes figyelni, amit Yellow kolléga mond. Az ilyen felnik 19col körül mutatnak szépen.



Amit küldtél linket, ez nagyon szép. Pont ilyenre gondoltam vagyis pont ez van a képen.
Replika mennyiben lenne más? Árban mennyivel kevesebb? Miért nem annyira ajánlatos?
Tudnátok linket mutatni? Köszönöm!











Szia!

Nekem JWL replika felnim van. Olasz gyártmány, átnézve a felnit szépen, igényesen megmunkált, igaz elég nehezek, de ebből gondolva nem spórolták ki belőle az anyagot.
Problémám még nem volt velük, max kicsit többet kell centírozni, bár ez a rajta lévő abroncstól is nagyban függ.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-19 20:41 Autóvásárlás

Alesi írta:
jlaci74 írta:
jrtom írta:
Csabi056 írta: Sziasztok,
320d-t szeretnék vásárolni, kinéztem pár darabot itthon, érdekelne a véleményetek, hátha valaki már megleste az egyiket, v épp ismeri:
Linkek:
ami a legjobban tetszik, csak a chiptuning var.
A link neve

2. :
A link neve

3.
A link neve

Vélemények??


Szia.
Én a 3.-at választanám, de mindenképpen vidd el átvizsgáltatni egy olyan helyre ahol már láttak BMW-t.
Egyébként az elsőnek semmi köze az M packet-hez, ráraktak egy kínai első lököst és kész.
A km meg szerintem mindegyikben több mint amit írnak.


Igen, 190e.-nél nem kell kormányt bőrözni ...
A 3. legszimpibb, bár 2M-ért nekem hiányzik egy gyári xenon meg egy üvegtető ...
( bár úgy emlékszem , hogy tavaly volt ez már 1,89 -ért is hirdetve a poweren ... )



En 48e km-rel vettem az automat (magyar, szervizkonyves), es mar akkor olyan kopott ovlt a kormany a tulaj csajanak gyurui miatt, hogy 70e-nel vittem is ujra borozni.

Ezt a kormany dolgot nem kell torvenyertekunek venni, meg kell nezni, de csak ebbol nem lehet kovetkeztetes levonni...


Ezzel teljes mértékben egyetértek! Rajtam egyszer volt az eljegyzési gyűrűm vezetés közben, pörgött vissza a kormány, és már húzta is rá a csíkot, azóta nem vezetek gyűrűben, de sajnos ezt az előző tulaj Frau nem vette figyelembe....

Neo954 Elküldve: 2014-01-19 10:10 Üzemanyag minõsítés és átverések!

YELLOW írta:

csodálkozom, hogy nem a sógoroddal volt valami





Üzemanyag forgalomról annyit tudok mondani, hogy Móváron az egyik OMV kútra mindig a Schwechat-i finomítóból jön az anyag, ismerem a tulajt és ő mondta személyesen. Viszont az észak-nyugati régió MOL kútjai sokszor a Pozsony-i Slovnaft finomítóból kapják az cuccost.

A kérdés hogy megkapják-e az adalékot az üzemanyagok, mert külön adózás van a külföldről érkező sima párlat és az adalékólt üzemanyagra. Sajnos emiatt van az, hogy nem egyformák az üzemanyagok. Ki mennyit önt bele, ha egyáltalán beleönti....

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-18 21:59 Társalgó

Pocses írta:
Neo954 írta: Sziasztok!

Köszi a jókívánságokat!

Ilyen felnit kapott.


Üdv.:Neo



Hy!

Kedden majd +lesem ha fent lesz...


Sajna még csak javítás alatt állnak, 2 meg volt padkázva, és ki kell egyengetni.
Meg még a polírozás is folyamat alatt áll. A belső fele fekete, a küllők külső része és attól kifele meg polírozom.

Neo954 Elküldve: 2014-01-17 16:22 Xenonlámpa

Bero írta:
Neo954 írta:
Bero írta: Amúgy honnan tudhatom,hogy ZKW vagy AL-es a lámpám? Nem az eredeti búra van rajta,hanem egy bontott. Facelift előtti coupe-ból van kiszedve. Vagy csak a faceliftesek ZKW-sek? Köszi!


ETK-ba beírod a VIN kódod és szerintem kiadja.

Üdv.:Neo


Ez mind szép és jó lenne,de nekem gyárilag foncsoros van és bontott gyári xenon-t tettem bele! Azért köszönöm!


Igen ez így már érdekesebb!
Esetleg nem különbözik a csatlakozója a lámpának? Pl. nekem nem jó bele a Bosch mert nekem ZKW csatlakozós, vagy valami ilyesmi.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-17 16:18 Xenonlámpa

Bero írta: Amúgy honnan tudhatom,hogy ZKW vagy AL-es a lámpám? Nem az eredeti búra van rajta,hanem egy bontott. Facelift előtti coupe-ból van kiszedve. Vagy csak a faceliftesek ZKW-sek? Köszi!


ETK-ba beírod a VIN kódod és szerintem kiadja.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-17 14:47 Olajzabálás

Szabi46 írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
Neo954 írta:
Szabi46 írta:
Neo954 írta:
Szabi46 írta: Sziasztok!
Annyi hsz-t olvastam már, hogy magam is össze keveredtem, pedig azt hittem értem
Szóval 230.000km-nél nekem még az 5w30as LL04 olaj van benne, vagyis én ilyet töltötem bele, de a szervizkönyvben is ilyen típusok láthatóak.
Na mármost ha elkezdi enni akkor milyenre érdemes cserélni?
10w40, vagy 5w40, esetleg 0w40 ?
Mert lassan csere érett és utánatölteni már nem akarok, akkor inkább lecserélni az egészet, mert vettem már rá olajcsere óta 1-litert.(~10.000km)


Szia!

Az első szám a hidegoldali viszkozitás a második a meleg, ha sűrűbb olajat szeretnél bele tenni, akkor a melegoldali viszkozitást kell növelni, mert üzemi hőfokon sűrűbb lesz így az olajad.
Mennyi olajad fogy egy egy olajcsere között? Ha ezer kilométerenként 1-2 deci, akkor nyugodtan maradhat az 5w30, mert az még normális.

Üdv.:Neo

1 liternél tartok csere óta, ami kb 10ezer km-el ezelőtt volt, azért akarok valami sűrűbbet


Az 1dl ezer kilométerenként, az semmi. Olajcserekor vegyél 1 literrel több olajat, és ha kell önts utána. A sűrűbb olajat nehezebben viszi az olajpumpa, nehezebben megy át a szűrőn, jobban felmelegedik a turbótengely, szerintem nem éri meg, 1 liter olaj áráért ennyit kockáztatni.

Üdv.:Neo


neki nincs turbóóóó


Akkó azt a részt kihagyjuk jó!

Akkor vegyek ismét 5w30as bele !? Mert oké, ha jó és elfogadható tény ez a mennyiség amit megeszik, akkor semmi gond, csak gondoltam kopott már annyit a motor, hogy nem a gyári 0km-esként előírt 5w30as LL04 menjen bele.


Nyugodtan, amíg nem kell 2-3 litert önteni bele 10ezrenként addig nem gáz.
Mennyi kilométer van benne? Illetve, hogy használod?

Neo954 Elküldve: 2014-01-17 14:23 Olajzabálás

YELLOW írta:
Neo954 írta:
Szabi46 írta:
Neo954 írta:
Szabi46 írta: Sziasztok!
Annyi hsz-t olvastam már, hogy magam is össze keveredtem, pedig azt hittem értem
Szóval 230.000km-nél nekem még az 5w30as LL04 olaj van benne, vagyis én ilyet töltötem bele, de a szervizkönyvben is ilyen típusok láthatóak.
Na mármost ha elkezdi enni akkor milyenre érdemes cserélni?
10w40, vagy 5w40, esetleg 0w40 ?
Mert lassan csere érett és utánatölteni már nem akarok, akkor inkább lecserélni az egészet, mert vettem már rá olajcsere óta 1-litert.(~10.000km)


Szia!

Az első szám a hidegoldali viszkozitás a második a meleg, ha sűrűbb olajat szeretnél bele tenni, akkor a melegoldali viszkozitást kell növelni, mert üzemi hőfokon sűrűbb lesz így az olajad.
Mennyi olajad fogy egy egy olajcsere között? Ha ezer kilométerenként 1-2 deci, akkor nyugodtan maradhat az 5w30, mert az még normális.

Üdv.:Neo

1 liternél tartok csere óta, ami kb 10ezer km-el ezelőtt volt, azért akarok valami sűrűbbet


Az 1dl ezer kilométerenként, az semmi. Olajcserekor vegyél 1 literrel több olajat, és ha kell önts utána. A sűrűbb olajat nehezebben viszi az olajpumpa, nehezebben megy át a szűrőn, jobban felmelegedik a turbótengely, szerintem nem éri meg, 1 liter olaj áráért ennyit kockáztatni.

Üdv.:Neo


neki nincs turbóóóó


Akkó azt a részt kihagyjuk jó!

Neo954 Elküldve: 2014-01-17 14:09 Olajzabálás

Szabi46 írta:
Neo954 írta:
Szabi46 írta: Sziasztok!
Annyi hsz-t olvastam már, hogy magam is össze keveredtem, pedig azt hittem értem
Szóval 230.000km-nél nekem még az 5w30as LL04 olaj van benne, vagyis én ilyet töltötem bele, de a szervizkönyvben is ilyen típusok láthatóak.
Na mármost ha elkezdi enni akkor milyenre érdemes cserélni?
10w40, vagy 5w40, esetleg 0w40 ?
Mert lassan csere érett és utánatölteni már nem akarok, akkor inkább lecserélni az egészet, mert vettem már rá olajcsere óta 1-litert.(~10.000km)


Szia!

Az első szám a hidegoldali viszkozitás a második a meleg, ha sűrűbb olajat szeretnél bele tenni, akkor a melegoldali viszkozitást kell növelni, mert üzemi hőfokon sűrűbb lesz így az olajad.
Mennyi olajad fogy egy egy olajcsere között? Ha ezer kilométerenként 1-2 deci, akkor nyugodtan maradhat az 5w30, mert az még normális.

Üdv.:Neo

1 liternél tartok csere óta, ami kb 10ezer km-el ezelőtt volt, azért akarok valami sűrűbbet


Az 1dl ezer kilométerenként, az semmi. Olajcserekor vegyél 1 literrel több olajat, és ha kell önts utána. A sűrűbb olajat nehezebben viszi az olajpumpa, nehezebben megy át a szűrőn, jobban felmelegedik a turbótengely, szerintem nem éri meg, 1 liter olaj áráért ennyit kockáztatni.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-17 12:57 320d Motor

SP_323i írta: Vki nem tudja, hogy az ábrán 5-össel látható cső hány mm-es?
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=45

Próbáltam EGR termosztátot cserélni, de ez a rohadék 5cm-es kis csőszakasz meggátolt benne.
Annyira el van öregedve, hogy csak darabokban lenne hajlandó lejönni, cseredarab hiányában viszont maradt a helyén. Meg az EGR termosztát is


21,3mm ha az az összekötő kell. Gondolom belső átmérő.

Itt írja: 5ös cső

Üdv.:Neo


Ui.: Dehogy is az a bilincs átmérője! Bocsi

Neo954 Elküldve: 2014-01-17 12:46 Olajzabálás

Szabi46 írta: Sziasztok!
Annyi hsz-t olvastam már, hogy magam is össze keveredtem, pedig azt hittem értem
Szóval 230.000km-nél nekem még az 5w30as LL04 olaj van benne, vagyis én ilyet töltötem bele, de a szervizkönyvben is ilyen típusok láthatóak.
Na mármost ha elkezdi enni akkor milyenre érdemes cserélni?
10w40, vagy 5w40, esetleg 0w40 ?
Mert lassan csere érett és utánatölteni már nem akarok, akkor inkább lecserélni az egészet, mert vettem már rá olajcsere óta 1-litert.(~10.000km)


Szia!

Az első szám a hidegoldali viszkozitás a második a meleg, ha sűrűbb olajat szeretnél bele tenni, akkor a melegoldali viszkozitást kell növelni, mert üzemi hőfokon sűrűbb lesz így az olajad.
Mennyi olajad fogy egy egy olajcsere között? Ha ezer kilométerenként 1-2 deci, akkor nyugodtan maradhat az 5w30, mert az még normális.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-17 12:29 Mi lehet a baj?

csbalu írta:
Neo954 írta:
Medvedisznoman írta:

A generátort már fel lett újítva (csúszógyűrű, szénkefe, csapágyak, szabadonfutó), épp csak a fesz-szabályzó nem lett cserélve. Mivel az akkumulátor is fiatalka, ezért nagyon én sem tudok másra gondolni. Amit a meghajtásról mondtál az viszont elgondolkodtatott, nagyon nyugdíjasan vezetek, lehet, hogy az sem ártana, ha néha megpörgetném tartósabban, még ha nem is ez a probléma forrása.


Igen, nem árt néha kikormolni... Én ha hosszabb útra megyek, akkor olyan 40-50kilóméter után (mikor már minden tutira üzemmeleg, és kezdek unatkozni, vagy jön egy jó szakasz) akkor szoktam elkenni kicsit, csak a biztonság kedvéért... Ilyenkor hallgatózok, nézem a tükröt nem-e füstöl stb stb, aztán 10-15km gyorsasági után visszaállok sima tempóra és kész.

Üdv.:Neo





BMW-t sosem árt meghajtani


Ez így van! Mikor megfogom két kézzel a kormányt, asszonyka már nyúl is a majrévasért!

Neo954 Elküldve: 2014-01-17 12:08 Mi lehet a baj?

Medvedisznoman írta:

A generátort már fel lett újítva (csúszógyűrű, szénkefe, csapágyak, szabadonfutó), épp csak a fesz-szabályzó nem lett cserélve. Mivel az akkumulátor is fiatalka, ezért nagyon én sem tudok másra gondolni. Amit a meghajtásról mondtál az viszont elgondolkodtatott, nagyon nyugdíjasan vezetek, lehet, hogy az sem ártana, ha néha megpörgetném tartósabban, még ha nem is ez a probléma forrása.


Igen, nem árt néha kikormolni... Én ha hosszabb útra megyek, akkor olyan 40-50kilóméter után (mikor már minden tutira üzemmeleg, és kezdek unatkozni, vagy jön egy jó szakasz) akkor szoktam elkenni kicsit, csak a biztonság kedvéért... Ilyenkor hallgatózok, nézem a tükröt nem-e füstöl stb stb, aztán 10-15km gyorsasági után visszaállok sima tempóra és kész.

Üdv.:Neo



Neo954 Elküldve: 2014-01-17 11:28 Mi lehet a baj?

Medvedisznoman írta:
Neo954 írta:
Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta:
Neo954 írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok.
E46 318ci automatánál olyan gondom van, hogy intenzívebb kigyorsítás után kivillan a DSC és az ABS hibalámpája, ezzel egyidőben lekapcsol a rádió és a klíma. Mindez tart 2-3 másodpercig, utána a jelzések eltűnnek, a rádió visszajön. Ezen kívül semmit sem befolyásol a jelenség, az autó simán megy, nem torpan meg. Bár a leutóbbi más egy kicsit kajakabb volt, akkor 10-15 másodpercig tartott a történet, pedig akkor épp lassítottam. A rádió és a klíma ki-be kapcsolgatott, ráadásul a múszerfalon a váltó fokozatvisszajezője mellett megjent egy fogaskerék, benne egy felkiáltójel. A váltó is furán viselkedett utána, eléggé csúsztatott indulásnál, és a fokozatok között is lassabb volt a váltás. Leállítás és újraindítás után a jelenség megszűnt a hibajellel együtt.
Van valakinek ötlete?
Köszi előre is


Szia!
Az első az valamilyen elektronikai hiba lehet, kábel kidörzsölődés, vagy kontakt. Esetleg generátor.

A második már rosszabb ha a fogaskerék világít akkor a váltó olajnyomás, szivattyú, vagy váltóelektronika lehet. Mindenképp nézesd meg a váltód szakemberrel!

Üdv.:Neo


Köszönöm szépen, megfogadom!



Sziasztok!
Megoldódott a probléma, gondoltam megosztom a tapasztalatot, hátha máson is segít. Neo, igazad volt, a bűnös a generátor volt. Szénkefék már alig voltak, a csúszógyűrű sem volt túl pompás. Ezek cseréje, és természetesen csapágyazás + szabadonfutó (totál be volt állva) csere óta a jelenség megszűnt. Az automata váltó hibajel szintén a feszültség ellátás bizonytalanságából adódott. Ismételten köszönöm a segítő hozzászólásokat!


Örülök, hogy sikerült megoldani a problémát!


Úgy fest, elkiabáltam a dolgot, továbbra is jelentkezik a tünet, igaz ritkábban, mint eddig. Nálam okosabb és tapasztaltabb emberek szerint a fesz-szabályzó lesz a ludas, ugyanis a gyári(!) műszer szerint van ilyen hiba hogy ABS fesz alacsony, meg magas. Egyenlőre szerintem még várok ezzel, ugyanis az említett eszköz nem olcsó, utángyártottat állítólag nem szereti. Nem is ez a gond, szívesen kicserélem én, csak ha meg mégsem ez a baj, akkor kidobtam a pénzt az ablakon. Véleményeket továbbra is szívesen fogadom. Köszi



Szia!

Az embereidnek igaza van! Nálam is néha bevillan az ABS lámpa, főként indításnál mikor az akkumulátor a leginkább szenved.
Sajna elég ritkán hajtom az autót mostanság, és emiatt egyre sűrűbben világít, de ha megyek vele hosszabb úton megszűnik a jelenség egy időre.
Lehet nekem is döglődik a generátorom, de egyenlőre indul rendesen, majd ha már gyengélkedik rámérek a dolgokra.

Próbálj meg bontott generátort szerezni, szerintem lényegesen olcsóbban megúszod, és a másikat meg felújíttatod ha lesz rá keret és ha kifingik akkor csak leemeled a polcról.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-17 09:59 Autóvásárlás

Lajko írta: Helló. Kb 90% ban úgy néz ki,hogy megveszem ezt az autót. Véleményt szeretnék kérni,hogy ez a 318tds motor mennyire állja meg a helyét és,hogy mi a véleményetek az autóról. Biztosan lesz olyan aki ismeri. Köszönöm.

http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=27493


Szia!
Szerintem is rendben van az autó, kívülről nagyon szép, ahogy Yellow is írta, tényleg ki volt nyalva a segge a kocsinak. Én csak a képek alapján írom.

A TDS-el kapcsolatban pedig csak a szokásost tudom leírni, hidegen ne hajtsd meg, megállítás előtt várj vele fél percet. Mindig cseréld le az olajat 10ezrenként, és ne rakj bele moslék gázolajat, meg 1,5 évente gázolajszűrő csere... aztán sokáig elmegy.

Üdv.:Neo