Neo954 fórum hozzászólásai

Neo954 Elküldve: 2014-01-23 21:27 Motorolaj

anubisz írta:
Neo954 írta:
anubisz írta: Ma lecseréltem az olajat, előtte beleraktam a motor tisztítót, mentem vele úgy 100km ,mikor leeresztettem korom fekete olaj jött le. Pedig kb csak 15 ezret mentem vele. Hát volt benne lerakódás az biztos. Azért nem igen szeretek valamiket beletölteni az olajba,mindig azt vártám mikor sül be a motor. Nyugodtabb vagyok, hogy már a rendes olaj van benne.


A dízelben kb 500-1000 kilométer után koromfekete az olaj, ha nem akkor az az olaj rossz!
Én személy szerint megvárom a 450-500ezer kilométert (vezérműlánccsere) , aztán ha még nálam lesz, akkor a motort teljesen kipucolom kézzel.

Üdv.:Neo


Hát az enyém benzines, előtte a nívón még olyan világos barnáskás, átlátszós volt a színe, leengedéskor mintha egy diezel lett volna. Majdnem mint a folyékony szurok, kicsi barna árnyalattal.


Nincs kiírva a típus nálad, és itt a fórumon automatikusan 320d-re gondolok (nem megsértődni ).

Az jó, én csak azért nem öntök bele ilyet, mert nálam 343e km-nél már nagyon vastag lehet a lerakódás, és ha az beszorul valamelyik siklócsapágyhoz, annak nem örülnék.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-23 21:16 Motorolaj

anubisz írta: Ma lecseréltem az olajat, előtte beleraktam a motor tisztítót, mentem vele úgy 100km ,mikor leeresztettem korom fekete olaj jött le. Pedig kb csak 15 ezret mentem vele. Hát volt benne lerakódás az biztos. Azért nem igen szeretek valamiket beletölteni az olajba,mindig azt vártám mikor sül be a motor. Nyugodtabb vagyok, hogy már a rendes olaj van benne.


A dízelben kb 500-1000 kilométer után koromfekete az olaj, ha nem akkor az az olaj rossz!
Én személy szerint megvárom a 450-500ezer kilométert (vezérműlánccsere) , aztán ha még nálam lesz, akkor a motort teljesen kipucolom kézzel.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-23 21:12 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Szabi46 írta:
hancurozo írta:
hancurozo írta:
Szabi46 írta: BMW E36 328i sárga

Ezt az autót ismeri valaki?
Mit jelent az utolsó pár sorban leírt: "Az autó motorkódos bármilyen típus azonos motor beépíthető"


Azt, hogy a forgalmiban nincs motorszám, csak motorkód. Valami oknál fogva nem olvasható a motorszám. (külföldről hozott és bontás nélkül nem tudják leolvasni, vagy korrózió miatt nem leolvasható)
A külföldről hozott autók 99%-a ilyen.


Nem látom a full M packet-et, a napfénytetőt. Nem legális a xenon. A fékfolyadék fekete. (hogyan szervizelték?) Ez alapján mi lehet igaz a hirdetésből?


Van rajta tolótető. Amúgy törve volt, fejre álltak vele, akkor kapott új színt is(és motorcsere is akkor volt 325i-ről 328i-re+ M-lökhárítókat), majd a következő tulajnál a hátulját csapták telibe, de ez is helyre lett hozva, és most egy következő, azaz a jelenlegi tulaj árulja felárral...

325i-ként gyorsulásokon is részt vett






ebben az esetben én egy fillért nem adnék érte. ez a véleményem. hibátlan esetében is drágának tartanám, igaz nem nagyon. de hogy ennyit törték...

szerk.: jól bealudt a csávó a gyorsuláson biztos ettől a hatalmasan gyors reakcióidőtől törte össze is...


Nem biztos! Lehet tolatva elütött egy őzet!

Neo954 Elküldve: 2014-01-23 21:10 Termosztát

rece65 írta: Ma néztem én is a motor hőfokot 40 km-en át.
Nekem pont a skála közepéig megy föl és megáll ott mint a cövek,függőlegesen.
Kb 3-4 perc alatt ott volt nyugis tempó mellett.
Ez így jó vagy kevés?
Fűtés az jó volt de mégis kíváncsi vagyok rá..
Ez kb ? fok lehet?
A pontos hőfokot kitudom íratni menet közben vhogy hogy pontosan lássam mennyi,ne csak a mutatón saccoljam?(rejtett menü?)
2004-es E46 320D-m van.
Külső hőmérséklet "0" fok volt.


Tökéletes!
Lejjebb leírták a hőfokot, ha a mutató nem áll be középre, vagy 90-110-es (mondjuk kiérsz lakott területről és mész spórolósan) tempónál elkezd visszaaraszolni akkor kell a termosztát miatt aggódni.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-23 18:14 Autóvásárlás

Plk89 írta:
Pocses írta:
Neo954 írta: Sziasztok!

A témáról részemről csak annyit, hogy lehet olcsó autót venni, csak nem kell azt hinni, hogy soha egy fillért nem kell rákölteni.
Én az enyémet kint magánszemélytől 1000euró alatt vettem. Motor, váltó jó, futómű lassan felújítandó lesz, karosszéria főbb elemei jók itt ott kisebb rozsdával. Mindene működik, elég jól felszerelt ennyi.
Van vele munka, és egyenlőre örömömet lelem benne!

De! Soha nem gondoltam azt, hogy enyém a legjobb E36 és örökké jó lesz egy fillér ráköltése nélkül.

Üdv.:Neo


Hy Neo!

Nem is dicsekedtél, hogy "tecsós" áron vetted a vasat! Én láttam, néztem, lestem, szépen egyben van és amilyen jó gazdija vagy csak mindig jobb lesz...


szia.Neo.
igy utanaolvasva kivancsiva tettel megneztem a kocsid.hat mit mondhatnek nagyon szep gep.en is szivesen elfogadnam.igy kell egy bmw kinezzen.szep.


Pocses! Nem kérdezted mennyiért vettem! Köszönöm!

Plk89! Neked is köszi a dicséretet!

Van rajta még munka bőven, de ahogy tudom csinosítom, javítgatom aztán egyszer csak kész lesz.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-23 17:54 Autóvásárlás

Sziasztok!

A témáról részemről csak annyit, hogy lehet olcsó autót venni, csak nem kell azt hinni, hogy soha egy fillért nem kell rákölteni.
Én az enyémet kint magánszemélytől 1000euró alatt vettem. Motor, váltó jó, futómű lassan felújítandó lesz, karosszéria főbb elemei jók itt ott kisebb rozsdával. Mindene működik, elég jól felszerelt ennyi.
Van vele munka, és egyenlőre örömömet lelem benne!

De! Soha nem gondoltam azt, hogy enyém a legjobb E36 és örökké jó lesz egy fillér ráköltése nélkül.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-23 10:23 Krómozás, krómcsíkok

aeroengine89 írta:
Neo954 írta:
aeroengine89 írta:
aeroengine89 írta: Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni hogy az 2002-es E46 Touringra a hátsó oldalsó ablakra amire gözölték az antennát hogyan lehet kicserélni gyári alsó matt lécet Krómra? Ugyanis vettem egy króm szettet sikerült is kicserélnem kivéve a kátsó ablak-nál nem mert ahogy nézem az egybe van az ablak tömítésével? Talán alá majd rácsúsztató teknikával kell vagy hogy mert egyszerűen nem jövök rá!!!
Köszi előre is a segítséget


Tényleg senki nem csinált még ilyet vagy nem tud segíteni?????????? Egy kis segytség is sokat számítana.
Köszönöm


Szia!

Talán ez segít!
5-ös alkatrész
Valami klammer-ek fogják (3-as alkatrész).

Üdv.:Neo



Hát sokra nem jutottam de azért nagyon köszönöm szépen hogy segítettél!!


Fogj egy műanyag mondjuk szélvédő jégkaparót, aztán csúsztasd alá a lécnek. A képek alapján felfele ki kell pattannia a "klammer"-eknek.


Ui.:elméletileg ezek derékszög csatok, ha benyomod a fület rajta akkor könnyen ki kell jönniük, azért ne használj fém eszközt mert megkarcolhatja a fényezést!

Neo954 Elküldve: 2014-01-22 20:43 Autóvásárlás

RyanWest írta:
szotakdavid írta:
RyanWest írta:
Szerintem ezt meg sem nézem, van egy másik kiszemelt ami sokkal jobb állapotban van ennél igaz drágább is


Adjad a linket hagy csámcsogjunk rajt!


Hát jó! Ő az:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-7558066


Ez egész korrekt, pofás darab!

Neo954 Elküldve: 2014-01-22 17:35 Duda szól légzsákjelzõ folyamat világít!!!!!!

pepermint írta:
Isti írta: Aham értem.S ehhez ki kell cserélnem a kormányt???Vagy mi a teendõ???


Helló,
Sikerult megoldani a gondot? Nekem ugyan ez a problémám és nem tudom hogy kezdjek hozzá.


Szia!

A lap alján vannak a kormányok, keresd meg a tiédet, és ahogy a rajzon látod szedd szét, és nézd meg a vezetékeket. Ha ott minden rendben akkor lehet, hogy a szalagvezeték szakadt el.

lenkung

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-22 17:28 Krómozás, krómcsíkok

aeroengine89 írta:
aeroengine89 írta: Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni hogy az 2002-es E46 Touringra a hátsó oldalsó ablakra amire gözölték az antennát hogyan lehet kicserélni gyári alsó matt lécet Krómra? Ugyanis vettem egy króm szettet sikerült is kicserélnem kivéve a kátsó ablak-nál nem mert ahogy nézem az egybe van az ablak tömítésével? Talán alá majd rácsúsztató teknikával kell vagy hogy mert egyszerűen nem jövök rá!!!
Köszi előre is a segítséget


Tényleg senki nem csinált még ilyet vagy nem tud segíteni?????????? Egy kis segytség is sokat számítana.
Köszönöm


Szia!

Talán ez segít!
5-ös alkatrész
Valami klammer-ek fogják (3-as alkatrész).

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-22 14:11 Autóvásárlás

YELLOW írta:
laleeboy írta:
YELLOW írta: azért ez jobbnak tűnik, bár nem sárga, de olcsóbb és fiatalabb, ami lehet akár gyanús is.
nekem azért furcsa, hogy egy 28i-n még elfér a 15-ös kerék, keveslem a féket.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...al-7538829


E36-on csak az M3-akon volt 286mm-nél nagyobb fék így a 15-ös pont jó sőt az volt az alap mindhez


ez kicsit gáz nem? ezt nem tudtam, azt tudtam, hogy a 20i-n 286 volt, de azt hittem azért a nagyob típusra nagyobbat raktak. azt tudtam, hogy E34-nél azonos volt, mondjuk ot a V8-asokon nagyobb volt tán.


Miért gáz? Megáll a nagyobb-nehezebb is ezekkel a fékekkel vígan. Szerintem a tervezésnél kinézhettek egy középutat aztán így lett mindegyiken ekkora a fék.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-21 21:09 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Szabi46 írta:
laleeboy írta:
Szabi46 írta: BMW E36 328i sárga

Ezt az autót ismeri valaki?
Mit jelent az utolsó pár sorban leírt: "Az autó motorkódos bármilyen típus azonos motor beépíthető"



93-ban még nem volt 328 ( http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52 )az csak 94 után mert M52.
Előtte volt az M50 és az M50TU mindkettőből 25-ös volt a legnagyobb 192 Le-vel valószínűleg ezért motorkódos és eredetileg 20-as vagy 25-ös lehetett

+ ha 93-as akkor kisvesésnek kellene lennie és a színe is gyanúsan élénk, lehet hogy már volt javít(gat)va

Egyébként a képek alapján nem rossz de élőben kellene látni és menni vele



Most kaptam infót a face-n, hogy gyárilag nem M-paket, és 325i volt igazából(de megadta magát), és kapott egy 28i-t 1996-ból
Lőjjetek le, de nekem tetszik



akkor ketten halunk


Jól néz ki, csak nem értem miért került rá a 25-ös szívósor. Azt 323-ra szokták tenni, meg még pár holmit és akkor lényegében 325 lett a motorból, mert valójában a 323 az egy buta 325.

Neo954 Elküldve: 2014-01-21 20:32 Társalgó

Pocses írta:
Neo954 írta:
dodo7701 írta: 27BB hibakod mit takar


27BB CDKANWS - Camshaft control outlet - VANOS

Vezérműtengely, vezérlés probléma, valószínűleg jeladó hiba.


Szevasz Neo!

Jó volt találkozni beszélgetni, remélem a tavaszi tervezett "labanciába" kirándulásra sok márkatársat össze tudunk majd verbuválni...



Szia!

Úgyszintén, mi is nagyon reméljük!

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-21 11:23 Kulcs hiány!

rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
Zolee írta:
rece65 írta: Az igaz hogy 4-5 évente tönkre mennek(lemerülnek)ezekben a kulcsokban az aksik és emiatt kb.50 ezerért kell újakat csináltatni?

Nem!

Egy régi Bmw-s mondta nekem hogy ez így van.
Hogy nem lehet szétszedni a kulcsot az E46-hoz és amikor lemerül benne az aksi (és nem lehet tölteni az aksit)akkor cserélni kell kb. 5 évente.
Ha ez nem igaz akkor milyen időközönként kell cserélni a kulcsokat.



ez hülyeség. az újabb E46 kulcsokban (rombusz alakú) akksi van. nekem már lassan 12 évesek lesznek és gyáriak, mint az előbb is írtam, amit nem hazsnálok sincs lemerülve. amúgy emg töltődik. ha mégis cserélni kellene az akksit benne, akkor óvatosan megbontható, de sérül. vagy csak csúnyán lehet összerakni.

ilyenkor célszerű egy utángyárott kulcsházat venni, és az elektronikát átrakni, a tollazatot lemásolni. ez a legolcsóbb megoldás. amelyik akksis kulcs lemerül vagy akksit kell benne cserélni, ott nem azzal van baj. szerintem. a korábbi kulcsokban meg elem, van, ami cserélhető simán.

OK!
Nem én találtam ki csak hallottam!
És valóban töltődik a gyujtáskapcsolóban amikor megyünk vele?
Az ilyen beavatkozás amit írtál mennyibe kerül és ki csinálja meg?(után gyártott)
Ahol lemerül az aksi ott mi lehet a baj?
Nem vagyok szaki ezért kérdezek ennyit(de szeretek képben lenni) és az autót is csak 1 hete vettem!



igen töltődik transzponderen keresztül, elektromágneses hullám gerjeszti a kulcsban lévő tekercset, amin feszültség, áram indukálódik, és az tölti az akkut. nem tudom, menniy lehet, de 10-15ezerből utángyártott kihozható, ha csak át kell rakni az elektronikát. bár a szétszedésnél óvatosan kell eljárni, mert sérülhet a panel, vagy alkatrész.
ahol lemerül mi lehet a baj? sokat hazsnálják a kulcsot, de alig mennek vele. pl gyerek játszik vele, az ablakot mozgatja egy órán keresztül a kulcson kerezstül. ezt mondjuk minél távolabbról végezve. én arra akartam utalni, hogy sok esetben nem az akksi van lemerülve, hanem elpattant egy alkatrész forrasztása, nincs meg a kontakt (pl ha sokat leejtik a kulcsot), vagy sok esetben csak be kellene tanítani a kulcsot, ha smemire nem reagál. ha reagál, de nem emgy a zár, akkor általában GM-ben a relék szarok, vagy maga a zárszerkezet az ajtóban.


Köszi,így már világos!

A kulcs betanítást otthon is megtudom csinálni?
Mit lehet betanítani a kulcsra és hogyan?
Ha van erről leírás magyarul az is jöhet,szeretek olvasni..



Meglehet csinálni 3 perc, olvass utána itt a fórumon már leírták jópárszor.
Pl.: Ajtónyitási gondok topicban.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-21 10:28 Társalgó

dodo7701 írta: 27BB hibakod mit takar


27BB CDKANWS - Camshaft control outlet - VANOS

Vezérműtengely, vezérlés probléma, valószínűleg jeladó hiba.