Neo954 fórum hozzászólásai

Neo954 Elküldve: 2014-01-05 15:51 Motorolaj

BarG írta:
Neo954 írta:
Részemről a gumi nem tartozik az autó alkatrészei közé, és nálam nem a banán kategóriába sorolható.
Mennyivel jobb egy Michelin papucsos csörgő zörgő, elhanyagolt retkes motorterű BMW?
Szerintem az hogy ki milyen gumit koptat az nem jellemzi a sofőrt.
Ez az én véleményem.
Üdv.:Neo

Ui.: Igen Wanli gumi van az autómon!


Pedig a legfontosabb alkatrésze .... a fék és a kormány mellett.


Ezen nem veszünk össze!
Nekem megfelel a Wanli is, tudok vele biztonságosan közlekedni.
A fék és a kormány pedig gyári.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-05 15:22 Társalgó

Darius írta:
Neo954 írta:
Darius írta: Egy jó ellenpélda a tds ellenzőknek!800.000km.Jó kis 2.5 tds nekem is volt e39 1998 as limusine imádtam!


http://suchen.mobile.de/auto-i...=Limousine


Ennyi!

Üdv.:Neo



Visszasírom!Szerettem.Király a kocsid Neo!


Köszönöm!
Let's Rock!

Neo954 Elküldve: 2014-01-05 15:11 Motorolaj

Darius írta:
BarG írta:
Darius írta:




Nem értek egyet veled.Szep is lenne egy szarfos Opel Astravsl megjelenni egy Packard előadáson.Ellőtte csak BMW-i voltak miert valtana szar opelra,ha az bevalt...?Az ár/érték et a szerviz minosegre ertettem...kinnt azt teszik bele ami bele valo.itthon meg azt ami epp van...hiaba fizeted ki a dragabbat.A haverom kollegái A8al meg Panamerakkal járnak,mert megtehetik,így ő még lefele lóg ki.Az hogy neked az hogy vki BMW el jár az magamutogatast jelent azt csak sajnalni tudom illetve ha igy gondolod akkor miert vagy itt?


Te a saját gondolataidat se tudod értelmezni?!
Ezt írtad: Tudod egy bizonyos szint felett szàmít hogy milyen autód van,nem mindegy hogy mivel jelensz meg,üzleti protokoll.
Kedves kolléga, ez hol szól az ár/érték arányról???
És én azért vagyok itt, mert IGÉNYEM volt a bmw-re, amit én a megszállottság kategóriába sorolok. És igen, amikor valaki bmw-t vesz, aztán meg teszi rá a matador meg wanli gumit, az szín magamutogatás, semmi egyéb. Meg megy a javítás helyett a "drótozzuk meg, Józsikám", mert másra már nincs zsé. Meg ott áll a szerelő udvarán a gép fél évig, mert nincs keret a javítás kifizetésére. De azért meg kellett venni a bmw-t!





Azért egy értő olvasás óra neked sem ártana.
Az ár/érték arány dolgot arra irtam hogy itthon az SI szolgaltatas nem azt jelenti mint Münchenben..Olvasd el még egyszer.Amit a későbbiekben leírtál azzal maximálisan eggyet értek:"Akinek van pénze majomra,annak legyen banánra is".Holott nem értem ennek mi köze a Service Inclusive szolgaltast jellemzo posztomhoz.Megnyugtatlak az 535d-n nem matador van...



Részemről a gumi nem tartozik az autó alkatrészei közé, és nálam nem a banán kategóriába sorolható.
Mennyivel jobb egy Michelin papucsos csörgő zörgő, elhanyagolt retkes motorterű BMW?
Szerintem az hogy ki milyen gumit koptat az nem jellemzi a sofőrt.
Ez az én véleményem.
Üdv.:Neo

Ui.: Igen Wanli gumi van az autómon!

Neo954 Elküldve: 2014-01-05 14:16 Motorolaj

BarG írta:

Szerintem meg, aki ár/érték arányban gondolkodik, az sose vesz bmw-t!


Ezzel nem értek egyet! Manapság egy E36-ot fél milla alatt is lehet venni. Ez azért eléggé jó ár/érték arány szerintem. Oké, hogy idős gépek, és biztos lesz hibája is jópár, de ha apránként rendbe teszed akkor lesz egy jó autód, és nem fog anyagilag leépíteni.

Én a 6 henger miatt döntöttem a BMW mellett, nem bántam meg!

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-05 13:32 Motorolaj

haka írta:
Darius írta:
Pontosan a fent említett dolgok és az SI miatt hordja az ismerősöm Münchenbe a BMW-hez az E60 535d-jét az időszakos szervízekre,mert mint mondja az az időnkénti kiruccanás megér annyit hogy nem az itthoni kókány (Rack,Wallis,Schneider) tábaszós lehúzos cégekhez hordja az autót.


Kicsit ilyenkor mindig elcsodálkozom, hogy vajon én vagyok-e a hülye, hogy autónak kezelem a kocsit, amiből életem során lesz 15 legalább és jó esetben 3-4 márka lehetőleg folyton egyre jobb
Persze tudom nyilván itt azért vannak teljesen fanatikusok ami rendben is van.
Csak úgy látom, hogy talán sok ember többre tartja a kocsiját a gyerekénél, feleségénél, ami talán már túlzás vagy nekem legalább is fura


BMWFanatics érted?!

Viccet félretéve, én személy szerint úgy állok a dologhoz, hogy az autóm mindig megbízható legyen, és soha ne hagyjon cserbe bármilyen világégés is van.
Ennek megfelelően ha előjön rajta valami hiba, akkor azt úgy akarom megjavítani, hogy többet ne jöjjön elő.
Az olaj meg nem játék, mert ha kikönyököl a hajtókar mondjuk az nem épp szép látvány, és akkor már nem kell aggódni, hogy pl. a feleség hogy megy a boltba a gyerek meg az oviba.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-05 12:08 Üzemanyag fogyasztás

SP_323i írta:
Tano írta:
SP_323i írta: Egy kérdés:
tudja vki, hogy a légszűrő ház alján lévő "csatorna" (amiből egy gumicső megy a fent említett műanyag szívócsőbe a légmennyiség mérő és a turbo közti szakaszon) mire szolgál? És hogy egészséges e az, hogy onnan olaj folyt ki amikor a csövet leszedtem?


Az a kartergáz visszavezető cső, ez jön a karterszűrőtől, és normális hogy van benne némi olaj mivel a karterszűrő nem tud minden olajat kiszűrni/lecsapatni.


De így a turbo is kap olajat. Legalábbis nekem állt egy kis olaj a kompresszor lapátok előtt. Vagy ez is természetes akkor?



Szia!
A turbó mindig olajos, csak mikor új akkor kevésbé, ez amiatt van, hogy a csapágyhoz nem lehet gumi szimmeringet tenni, mert elolvadna a hőtől, meg a fordulatszámtól.
Amíg nincs >1 literes olajfogyasztásod 10ezrenként, addig nincs okod az aggodalomra!
Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-05 11:42 Társalgó

Darius írta: Egy jó ellenpélda a tds ellenzőknek!800.000km.Jó kis 2.5 tds nekem is volt e39 1998 as limusine imádtam!


http://suchen.mobile.de/auto-i...=Limousine


Ennyi!

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-05 08:37 Üzemanyag fogyasztás

interlagos írta:
interlagos írta:
interlagos írta: Köszönöm az infót, akkor olajleválasztószűrőt cserélek, és a hozzá tartozó csöveket első körben, persze új, gyári bmw.-re Akkor valószínű, hogy ez okozza a magas olajfogyasztást is, igaz? Utána meglátom, mi a helyzet.!


Gyakorlatilag egy ilyen készlet kell nekem, igaz?

http://www.ecstuning.com/BMW-E.../ES260025/


Illetve most nézem a gyári ETK-ban, van olyan, hogy Canada verzió/hideg éghajlat (ez a vákuumcsöveknél), miben különböznek a csövek? Vastagabb szigetelés van rajtuk? Érdemes ilyet venni?


Hogy miben különbözik nem tudom, de szerintem a normált vedd meg, nem hiszem, hogy a hideg éghajlatos díjazná a nyári 40 fokos hőséget. Nincs nálunk olyan hideg télen sem.

Neo954 Elküldve: 2014-01-04 13:23 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
a relék be vannak forrasztva, csak úgy nem tudja kivenni, még kiforrasztani is vigyázva kell, ráadásul le van lakkozva.

mivel ez egy FL előtti modell, így a kulcsban elem van. lehet le van merülve. előbb ezt kellene cserélni, aztán a leírt módon betanítani a kulcsot. de mondom ez csak akkor, ha gombnyomásra sem az ablak, sem a belsőtér világítás nem reagál.


Jah azt nem tudtam, hogy ilyenek a relék!

A kulcson nincsen neki lámpa ami villog ha nyomja a gombot? Mert ha lemerült akkor nem villog.

Neo954 Elküldve: 2014-01-04 13:19 Kipufogó

hil írta: Sziasztok!
Mielőbb tennék valamit, kérdezek: van egy hibajelzésem csupán INPA-val kiolvasva, az autó működésében semmi nem vehető észre, semmi lámpa nem világít:
165 katalysatorkonvertierung megnevezéssel.
A katalizátort már megvettem fél éve, most lenne időm berakatni. Az a kérdésem, ez megoldja-e ezt a problémát, vagy a lambda szondát kéne cserélnem? Feleslegesen nem vágatnám szét a kipufogó rendszert.
Előre is köszi a válaszokat,
hil




Szia!

Lengyel fórumon olvastam, hogy vagy a lambda szonda döglött meg, vagy a katalizátor.
A hibakód amúgy annyit ír, hogy a katalizátorod küszöbérték alatt teljesít, de mondom ez lehet hibás szonda miatt is.
Illetve olvastam, hogy az egyik figurának bedobta a hibakódot kitörölte, és azóta nem jött elő neki, szal lehetett csak pillanatnyi kontakthiba miatt is.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-04 13:06 Mi lehet a baj?

dzsoki írta:
dzsoki írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
dzsoki írta:
Bero írta:
dzsoki írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
most vettem egy e46 316i 1.9 bmw-t. 99-es évjárat.
süt főz megvan minden ami kell... eddig!!!
tegnap este nem tudtam távval kinyitni a kocsit!
indul, megy, nincs semmi motorikus baj...de nem működik a központi zár, az elektromos ablakok 4db, a beltér világítás és az ablaktörlő sem. minden elszállt egyszerre. pfffff
minden bizti jó a kesztűtartóban és ötletem sincs!
látott már valaki ilyet???!
segítsetek kérlek!!! szétvág az ideg!!!!!!
köszönöm



Nem akarok hülyeséget írni,de szerintem a ground modullal lett valami. Én úgy tudom az irányítja ezeket a dolgokat! Kesztyűtartóban a biztosítéktáblánál van ez a modul,szerintem ott is nézz körül!



köszönöm a tippet!
az gondolom az a dobozka ami a tábla mögé van bepattintva...
csatik rajta de bele nem látok sajnos.
tökönszúrom magam ha elszállt.
köszönöm mégegyszer a gyors választ!



szerintem meg csináld meg ezt, ha csak egy távos kulcsod van, akkor elég csak a felét megcsinálni.

E46 kulcs betanítás:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust


Azt elfelejtetted, hogy minden ajtó csukva van!
Előfordulhat, hogy a kulcsot nem ismeri fel a vas, és ezért nem megy a GM funkciói?

Üdv.:Neo


OK!
rajta vagyok!
majd jelentkezem az eredménnyel kapcsolatban!
bár az ablaktörlő nem értem hogy esik a képbe de mit veszíthetek??
na majd megírom mi lett!





hát csöcs!
nem segített a bajomon!
többszöri próba után sem akarja a jót!!




Esetleg a reléket mozgasd meg, vagy vedd ki őket, és csiszold meg kicsit a lábaikat, meg contactspray. Hátha csak ilyen baja van, ha nem akkor meg keress valakit akinek van GrundModul-ja és próbáljátok ki egy másik modullal.
Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-04 11:57 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
dzsoki írta:
Bero írta:
dzsoki írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
most vettem egy e46 316i 1.9 bmw-t. 99-es évjárat.
süt főz megvan minden ami kell... eddig!!!
tegnap este nem tudtam távval kinyitni a kocsit!
indul, megy, nincs semmi motorikus baj...de nem működik a központi zár, az elektromos ablakok 4db, a beltér világítás és az ablaktörlő sem. minden elszállt egyszerre. pfffff
minden bizti jó a kesztűtartóban és ötletem sincs!
látott már valaki ilyet???!
segítsetek kérlek!!! szétvág az ideg!!!!!!
köszönöm



Nem akarok hülyeséget írni,de szerintem a ground modullal lett valami. Én úgy tudom az irányítja ezeket a dolgokat! Kesztyűtartóban a biztosítéktáblánál van ez a modul,szerintem ott is nézz körül!



köszönöm a tippet!
az gondolom az a dobozka ami a tábla mögé van bepattintva...
csatik rajta de bele nem látok sajnos.
tökönszúrom magam ha elszállt.
köszönöm mégegyszer a gyors választ!



szerintem meg csináld meg ezt, ha csak egy távos kulcsod van, akkor elég csak a felét megcsinálni.

E46 kulcs betanítás:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust


Azt elfelejtetted, hogy minden ajtó csukva van!
Előfordulhat, hogy a kulcsot nem ismeri fel a vas, és ezért nem megy a GM funkciói?

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-03 17:21 Üzemanyag fogyasztás

interlagos írta: Hát nem vagytok túl segítőkészek...
Enyém az autó kvázi újkora óta, a motor nem volt benne megfőzve, szervószivattyún, gyújtótrafón kívül semmi hibája nem volt 10 év alatt, az olajat is szigorúan 10e KM-enként cserélem. Kartergázszűrő lehet a probléma? Kérlek segítsetek, mert ez a fogyasztás megesz engem is!



Szia!
Ha légtömegmérő probléma okozza a fogyasztásod, akkor igencsak füstölnie kell.
Próbáld meg lehúzni a légtömegmérő csatlakozóját, akkor azthiszem középértéken számolja a levegő-üzemanyag arányt. Nézd meg akkor, hogy fogyaszt de nagyon sokat ne menj így vele.
Az olaj problémád meg szerintem inkább szelepszár szimmering, de el nem hiszem, hogy nem okádik kék füstöt az autód.
Ha mégsem, akkor valahol elfolyik az olajad, és nem az égéstérbe jutva távozik a motorból.

Elsőre ennyit tudok hozzászólni a témához.
Majd még több infót írj, aztán akkor jobban megy az ötletelés.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-03 13:04 Társalgó

YELLOW írta:
anubisz írta:
Bero írta: A dobozt ugyan még mindig nem sikerült kideríteni,hogy mi lehet. Viszont nekem a doboz előtti részen ahol jön a levegő,nekem ott van ilyen harmónika szerű műanyag cső ahol jön a levegő. itt kerestem: http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=20 Itt nem mutatja pontosan,de igazából ez a harmónika valamin megy keresztül a levegő a szűrőig. Ez a cső nekem elrepedt és kiszeretném cserélni,de rendelni akartam autósboltban és nem találták ők sem meg és én se neten a cikkszámot,de még a nevét sem! Valaki tudna segíteni nekem? Köszönöm!


Amúgy nem értem miért nem találtad meg a kocsidhoz, mert itt is itt van.
http://bmwfans.info/parts-cata...cartridge/
Mert be kéne írni az alvázszámot,aztán elmenteni az oldalt,akkor mindig rá tudnál keresni a kocsidhoz való alkatrészekre.


szerintem Bero minden nap agymosáson vesz részt, fogadjunk nézi a szenny csatornákat, pedig korábban, nagy Enigmás volt biztos a chamtrail hatással van rá


Ó máj Gáááád!

Neo954 Elküldve: 2014-01-03 11:56 Társalgó

Bero írta: A dobozt ugyan még mindig nem sikerült kideríteni,hogy mi lehet. Viszont nekem a doboz előtti részen ahol jön a levegő,nekem ott van ilyen harmónika szerű műanyag cső ahol jön a levegő. itt kerestem: http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=20 Itt nem mutatja pontosan,de igazából ez a harmónika valamin megy keresztül a levegő a szűrőig. Ez a cső nekem elrepedt és kiszeretném cserélni,de rendelni akartam autósboltban és nem találták ők sem meg és én se neten a cikkszámot,de még a nevét sem! Valaki tudna segíteni nekem? Köszönöm!


Szia. Ilyet találtam neked. Meglehet a 6-os alkatrész az.
légszűrőrendszer
Üdv.:Neo