Neo954 fórum hozzászólásai

Neo954 Elküldve: 2013-12-08 21:07 Társalgó

jokerface írta:
Neo954 írta: Sziasztok!

Érdekes a beszélgetés erről a rezesova ügyről.
Én kint dolgozom a felvidéken, nap mint nap találkozom ilyen idiótákkal mint ez a némber.
Sajnos odakint az a trend, hogy ha valaki megteheti, hogy vesz egy suv-ot annak elszáll az agya.
A főnökön faterjával mentem egyszer valami hyundai suv-al, igen baszta az agyam mondom rákérdezek, hogy itt mindenki 70-el megy lakott területen. Válasz igen. Mondom az fasza, mert ott is 50 a megengedett.
Nagyképű barommá változnak ezek ha megvesznek egy ilyen dögöt, legyen bmw audi vagy bármi más és úgy viselkednek az úton mint az ökrök.

Másik dolog kint a főutakon pl: 63 sz. főút ha beérsz valakit lehúzódik (van leállósáv szerűség, elméletileg tilos azon haladni!), hogy megtudd előzni, mióta BMW-m van azóta menekülnek előlem az emberek, pedig nem tolok senkit, meg nem erőszakoskodok az úton. Egyszerűen meglátják, hogy BMW és úristen menekülés.

Véleményem szerint ez az ügy sem lesz durvább mint a Stoll-ügy, pedig most már tényleg kellene tenni valamit, mert ez nem állapot, hogy bármikor jöhet egy részeg/narkós barom és életeket tesz tönkre.

Üdv.:Neo


Nem mintha védenék bárkit is,de nem veszek észre különbséget a két ország vezetési stílusában.

Egy felvidéki.



Gondolom ha Te meglátod, hogy mögötted egy Magyar rendszámos autó jön nem kapcsolod be neki a hátsó ködlámpád... ez csak egy példa a sok közül.

Illetve ezért írtam lentebb, hogy "Tisztelet a kivételnek!"

Neo954 Elküldve: 2013-12-08 19:53 Társalgó

hil írta:
Neo954 írta: Sziasztok!

Nagyképű barommá változnak ezek ha megvesznek egy ilyen dögöt, legyen bmw audi vagy bármi más és úgy viselkednek az úton mint az ökrök.

Másik dolog kint a főutakon pl: 63 sz. főút ha beérsz valakit lehúzódik (van leállósáv szerűség, elméletileg tilos azon haladni!), hogy megtudd előzni, mióta BMW-m van azóta menekülnek előlem az emberek, pedig nem tolok senkit, meg nem erőszakoskodok az úton. Egyszerűen meglátják, hogy BMW és úristen menekülés.

Üdv.:Neo

Szia!
Itthon, autópályán rám még soha nem dudált, villogott Szlovák vagy Cseh autó, Magyar az rendszeresen, pedig a megengedett sebességgel haladok a külső sávban, ebben főleg a népautók jeleskednek....


Szia!
Ellenpélda: Rajkára tömegesen költöznek be a szlovákok, mert olcsó a telek, és közel van pozsony a munkába járás miatt. Ott ha 50-el mész ami óra szerint majdnem 55-60 között van akkor míg átérsz a falun legalább 10 szlovák előz meg legalább 20-30 kilométeres sebesség különbséggel.

Minden sztereotípiát félretéve, és a saját tapasztalataimat nézve sajnos igaz, hogy nagyon bunkók a közlekedésben is és az életben is. Tisztelet a kivételnek.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-12-07 11:03 Társalgó

Sziasztok!

Érdekes a beszélgetés erről a rezesova ügyről.
Én kint dolgozom a felvidéken, nap mint nap találkozom ilyen idiótákkal mint ez a némber.
Sajnos odakint az a trend, hogy ha valaki megteheti, hogy vesz egy suv-ot annak elszáll az agya.
A főnökön faterjával mentem egyszer valami hyundai suv-al, igen baszta az agyam mondom rákérdezek, hogy itt mindenki 70-el megy lakott területen. Válasz igen. Mondom az fasza, mert ott is 50 a megengedett.
Nagyképű barommá változnak ezek ha megvesznek egy ilyen dögöt, legyen bmw audi vagy bármi más és úgy viselkednek az úton mint az ökrök.

Másik dolog kint a főutakon pl: 63 sz. főút ha beérsz valakit lehúzódik (van leállósáv szerűség, elméletileg tilos azon haladni!), hogy megtudd előzni, mióta BMW-m van azóta menekülnek előlem az emberek, pedig nem tolok senkit, meg nem erőszakoskodok az úton. Egyszerűen meglátják, hogy BMW és úristen menekülés.

Véleményem szerint ez az ügy sem lesz durvább mint a Stoll-ügy, pedig most már tényleg kellene tenni valamit, mert ez nem állapot, hogy bármikor jöhet egy részeg/narkós barom és életeket tesz tönkre.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-11-25 17:57 Társalgó

nickname írta:
hancurozo írta: szotakdavid.
Lassan talán lehet csapatni Dobogókőn.
http://www.hir24.hu/belfold/20...dobogokon/


Na akkor lesz is pár TK -s autó a környéken.



Fő az optimizmus!

Neo954 Elküldve: 2013-11-25 11:46 Társalgó

Pocses írta:
Neo954 írta:
Pocses írta:
Tano írta:
medveborke írta: Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy amikor kuplungok és kanyarhoz közeledve lassítok, szépen lassan az aktuális fogyasztást mérő jelző felkúszik kb 10-15 literig? Fogyasztásban nem érzek változást, csak az a ketyere megy fel...

Valami problémára utal?

Köszi!


No para, ez teljesen normális mivel l/100km-ről van szó. Ahogy lasulsz úgy megy fel, és megállás elött le is nullázza, különben kimenne maxra, amitől biztos sokan paráznának.


Kár parázni, szinte a legkisebb gázadásra is ki lenül teljesen maxra, viszont országúton egész pontosan azt mutatja mint a BC mikor lesi az ember a fogyasztást...


Nálatok ha megálltok 0-át mutat a fogyasztás mérő járó motornál?
Nekem a végtelenbe lendűl, aztán ahogy elindulok jön vissza.
Lehet E36-nál ez a gyári

Üdv.:Neo


Igen. Oszt mikor elindulok akkor lendül ki és mutatja a pill. fogyit...


Akkor most már ezt is tudom! Köszi!

Neo954 Elküldve: 2013-11-25 11:33 Társalgó

Pocses írta:
Tano írta:
medveborke írta: Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy amikor kuplungok és kanyarhoz közeledve lassítok, szépen lassan az aktuális fogyasztást mérő jelző felkúszik kb 10-15 literig? Fogyasztásban nem érzek változást, csak az a ketyere megy fel...

Valami problémára utal?

Köszi!


No para, ez teljesen normális mivel l/100km-ről van szó. Ahogy lasulsz úgy megy fel, és megállás elött le is nullázza, különben kimenne maxra, amitől biztos sokan paráznának.


Kár parázni, szinte a legkisebb gázadásra is ki lenül teljesen maxra, viszont országúton egész pontosan azt mutatja mint a BC mikor lesi az ember a fogyasztást...


Nálatok ha megálltok 0-át mutat a fogyasztás mérő járó motornál?
Nekem a végtelenbe lendűl, aztán ahogy elindulok jön vissza.
Lehet E36-nál ez a gyári

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-11-25 11:15 Motorolaj

batigol09 írta:
nickname írta:
batigol09 írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Autóm 2.0 d "órában" 150e, 2003 as évj. Kigyulladt a sárga olaj lámpa. Az olajszint minimumon volt, úgy hogy június elején volt olajcsere. (7 ezer km -t menetem kb azóta)
4 deci kellett bele, hogy középre álljon ismét a nívó. Azt szeretném kérdezni, h (tudom örök dilemma) milyen olajat tegyek bele? Nem hiszem hogy normális 2 olajcsere között 1 liter olajfogyasztás 11 éves autónál... vagy igen? Sajnos nem tudom milyen olajat kaptam júniusban, mert turbo felujítással egybekötött volt, nem én vettem hozzá.

köszönöm előre is


Sziasztok!

Tud valaki segíteni? Ki milyen olakra esküszik?


Ez a fogyás nem természetes abban az esetben, ha normálisan használod, de ha sokat van nagy fordulaton akkor elképzelhető bár így sem reális.

Mindenképpen nézesd meg !!!

Ojabol BMW 5W30 Longlife LL-04 használj, GYÁRI bajod nem lehet belőle, bárki bármit mond.





Köszönöm a tanácsokat, akkor kap újat és meglátjuk mi lesz...? Ha továbbra is szökik, azaz 2 olajcsere között fél liter fogyás, akkor mi lehet? Mármint úgy értem elkezdett kopni(rohamosabban) a motor? 11 év után?


Nem olyan vészes az olajfogyásod, hogy ráparázz. Fő olajfogyasztó a turbó szokott lenni, a tengely mellett a szívócsőbe löki az olajat, de írtad, hogy új a turbód, valószínűleg a gyűrűknél megy el, vagy a szelepszárszimeringeknél.
A turbodat le tudod ellenőrizni, ha a szívosor környékén (ahol jobban hozzáférsz) lekötöd az intercoolertől jövő csövet, és megnézed a belső felét mennyire olajos, ha a turbócserekor ki lett takarítva az intercooler akkor nem lehet nagyon olajos a belseje.
Ha mégis az, akkor kérdezz rá a szerelőre aki csinálta.
Illetve nem tudni milyen olaj van benne, van amelyiket jobban szereti csipegetni a motor mint pl nekem a GM 10w40-et 8000km alatt majd egy litert megevett, a BMW-ből meg írtam mennyit fogyott.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-11-25 10:16 Motorolaj

batigol09 írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Autóm 2.0 d "órában" 150e, 2003 as évj. Kigyulladt a sárga olaj lámpa. Az olajszint minimumon volt, úgy hogy június elején volt olajcsere. (7 ezer km -t menetem kb azóta)
4 deci kellett bele, hogy középre álljon ismét a nívó. Azt szeretném kérdezni, h (tudom örök dilemma) milyen olajat tegyek bele? Nem hiszem hogy normális 2 olajcsere között 1 liter olajfogyasztás 11 éves autónál... vagy igen? Sajnos nem tudom milyen olajat kaptam júniusban, mert turbo felujítással egybekötött volt, nem én vettem hozzá.

köszönöm előre is


Sziasztok!

Tud valaki segíteni? Ki milyen olakra esküszik?


Nekem eddig bevállt a BMW LL-04 5w30 , kb. 4000 km és most olyan 1 deci hiányzik belőle.
Hogy ne gyulladjon ki az olajszint lámpád, tessék sűrűbben ellenőrizni a szintet.
Nem sok idő, és előbb észreveszed ha valami nem stimmel a motortérben!
Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-11-25 08:06 Üzemanyag fogyasztás

nickname írta: Dizel autó üzemeltetéssel kapcsolatos legfontosabb, szabályok


1. Közepes és hosszabb használat után, a leállítással várni kell !!!
2. Olaj csere legalább 10-11 ezer kilométerenként, minden második alkalommal JÓ MINŐSÉGŰ üzemanyag szűrő cseréje erősen javasolt.
3. Száraz időszakban erősen poros helyen történő használat után a légszűrő csere erősen javasolt.
4. ELVIEKBEN a kartergáz szűrőt is célszerű lenne minden második olajcsere ciklusnál cserélni.
5. Üzemanyag minősége CR motor esetében nagyon fontos !!!
6. Na és persze az alap dolgok hogy hidegen nem ütjük vágjuk az autót.



Ez így van!

Kis kiegészítés: Az adagolós dízeleknél is nagyon fontos a gázolaj minősége, mert mostanság sok helyen adalékmentes gázolajat kapni. Ezek nem kenik megfelelően az adagolóelemeket, ami gyorsan tönkreteheti az adagolót.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-11-21 21:05 Autóvásárlás

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
havernak volt 25d E39-ben, hallod belül, de kívül is alig hallottam, hogy dízel. vagyis belül semmi hang. mondjuk ő automatával sokat szívott el is adta, vagyis vissza adta a banknak amíg nem volt saját autóm, előtte rokonságban sokat vezettem, főleg dízelt. nem volt nekem azokkal bajom, de árút szállítottunk. nekem valahogy nem jön be sajátnak, de háét ez olyan, valaki az ét csokit szereti valaki a tejeset. illetve az új dízelek nagyon kényesek mindenre, a régi autók, 90-es évjárat elején ezért jobbak szerintem.
az a baj az új benyásokat is elkezdték túlbonyolítani, éljen a downsizing, kis motor turbo, stb.


Ja, a TDS soha nem volt hengerfejes 2 hetente, nem kellett rá adagoló minden hónapban és az olaj sem folyt belőle patakokban, mi? Ha ingyen adnának sem kéne...



Ez egy f@szság!
Nem lesz hengerfejes önmagától egyik sem, az adagolót szakemberre kell bízni, a tömítést meg ki kell cserélni ha folyik az olaj! Ennyi!
A net tele van rémtörténetekkel a TDS-ekről, nálam még egy sem jelentkezett, igaz vigyázok is a motorra.
340ezer kilométer van benne!
Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-11-21 20:12 Autóvásárlás

YELLOW írta: egy dolgot nem értek, hogy miért jellemző dízelesekre (nem csak bmw, és nem is szúrkálódás a célom), hogy hülyítik maguk, hogy 3 litert figyaszt és költségmentes. azt látom az emberek képesek hazudni maguknak, és még lehet el is hiszik.


Akkor lehet velem van a hiba, de én azért vettem diesel-t, mert szeretem, főleg a hathengeres típusokat.
Egész életemben nagy diesel-ek közelében voltam, dolgoztam velük, aztán egyszer meghalottam egy 30D-t...
Haverok is ámulnak mikor meglátják a motorteret, aztán egyből jön a kérdés mennyit eszik... Ki nem sz@rja le... ez egy mozdony b@zmeg
Amúgy az átlagom 10liter körül van, ha nagyon sietek 12 ,ha meg spórolok akkor 7,5.
Ez ilyen.
Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-11-12 21:49 Termosztát

Pocses írta:
Neo954 írta:
Pocses írta:
Neo954 írta: Lenne egy kérdésem hozzátok!
Szerintetek megkenjem a termosztátházat körbe valami loctite tömítővel összerakáskor?
Vagy elég az új gumigyűrű?
Előre is köszi a választ!
Üdv.:Neo





Gyári alkatrész jó lesz, ne az után gyártottat válaszd.


Vahler gyári minőség, de nem ez volt a kérdés!


Értem, és az elnézése kérem. Én vagyok a hule. Nálam a fékjavításnál is elég volt, hogy a gyári javítókészlet tömítései lett használva, nem beszállítóé, és nem szivárog.


Szerintem fiatalabb vagyok mint te szóval tegezhetsz nyugodtan!
A fék azért az kicsit komolyabb dolog minthogy esetlegessen cseppenik egy kis hűtőfolyadék. Szerintem összerakom simán az új gumigyűrűvel, aztán ha cseppenik max leveszem és megkenem tömítőmasszával.
Bár szépen bedugták a vákumpumpa alá szóval élmény lesz leszedni. Ráadásul műanyag a könyök ami a termosztát háza is egyben.

Ui.:Már akartam írni, hogy majd valamikor összefuthatnánk egyet személyesen dumálni, mert nem vagyunk olyan messze.

Neo954 Elküldve: 2013-11-12 21:35 Termosztát

Pocses írta:
Neo954 írta: Lenne egy kérdésem hozzátok!
Szerintetek megkenjem a termosztátházat körbe valami loctite tömítővel összerakáskor?
Vagy elég az új gumigyűrű?
Előre is köszi a választ!
Üdv.:Neo





Gyári alkatrész jó lesz, ne az után gyártottat válaszd.


Vahler gyári minőség, de nem ez volt a kérdés!

Neo954 Elküldve: 2013-11-12 21:30 Termosztát

Lenne egy kérdésem hozzátok!
Szerintetek megkenjem a termosztátházat körbe valami loctite tömítővel összerakáskor?
Vagy elég az új gumigyűrű?
Előre is köszi a választ!
Üdv.:Neo



Neo954 Elküldve: 2013-11-12 20:07 Termosztát

YELLOW írta:
GRM írta: Sziasztok!

Nem melegszik fel üzemi hőfokra a hűtővíz. Az autó 320d – EU4-es motorral.
Tegnap éjjel visszaolvastam itt több mint húsz oldalt, ezért a kis termosztát cserével fogom kezdeni.
Ma még azért megnéztem a rejtett menüvel is – külső hőmérséklet 12 fok – autó indít, kis járatás után 27 fokos vízzel indultam, nyugodt tempóval kb. 15 km – az eredmény 67 fokos víz.
Levettem a motor burkolatot, gyári a kis termosztát – lehet még az eredeti. (8 éves a kocsi)
Viszont meglepődve tapasztaltam a kiegyenlítő tartályban kevés a víz, a kis pálca nem teljesen hideg motornál lent van a tartály pereme alatt.(legalább 2 centivel) Még azért „úszik” – lenyomtam egy párszor.
Most a kérdés: miért nem jelzi a műszerfalon hogy kevés a hűtővíz? A műszerfal tesztet gyorsan megcsináltam és ott világít a szimbólum.


nekem sem jelezte anno, amikor ilyen keves volt benne, de mégis melegedett rendesen, és nem melegedett sosem túl. hidegen önts hozzá, bár annak a hőfokhoz nem lesz köze. valamelyik termosztát lesz.


Hasonló cipőben járok én is, már megvan a termosztát, ha időm lesz le is cserélem, addig meg pakolom vissza a sebességfokozatokat...