Neo954 fórum hozzászólásai

Neo954 Elküldve: 2014-01-25 10:46 Társalgó

Jack írta:
Neo954 írta:
hancurozo írta:
Jack írta: Jelentkezem!.. Rossz hír.
Tegnap este böngészgettem pár órát még a netet és már nem tudom hanyadik link linkjének a linkjén keresztül találtam egy német szövegre amiből is rájöttem, hogy az én pici kis kocsim az egy olyan széria amiben a középső rostélyok nem fűtenek, csupán a kinti levegőt tudják fújni.. Fűteni a szélvédő fele és a lábtér fele tud. A középső rostélyok kapcsolói csupán O és I állásban állíthatóak... A legalapabb széria.. Pl a hátsó ülés sem dönthető és még kinyitható könyöklője sincs.. Bár ezt nem tudom át lehet e variálni, mármint átépíteni egy könyöklősét, mert az ülés háttámlájának a lemezén ott van a sízsáknak a kivágott helye.
Na szóval ennyi.. Akárhogy is erőlködök nem fog nekem az a középső rostély meleget fújni.. sajnos..
És még a havat is lapátolhatom.. kb 20 cm most..


Most néztem a képet. Ilyet, (mint a tied egy középső állítókerékkel a rostély alatt) még nem is láttam. Ami eddig megfordult a kezeim között (e36) azokon 2db állítókerék volt. (egy amivel a hideget/meleget állítod és egy amivel tudod zárni/nyitni a rostélyt)
Ne haragudj, ha félrevezettelek. Nem volt szándékos.


Basszus ezt én sem figyeltem, pedig látszik az I meg a O rajta.
De az oldalrostéjokon jön a meleg rendesen nem?
Talán a legjobban a láb és ablak (kb 10-11 óra) állásban lenne a legjobb, mivel a meleg levegő felfele száll.
Ha van belső keringetés kapcsolód azt is bekapcsolhatod.
A fűtés megy rendesen, a hűtővíz hőfok mutató középen van?

Üdv.:Neo



Nem vezettetek félre nincs gond! Nyugi.
Nem, az oldalsó rostélyokon is csak a hideg jön és nincs benne belső keringető.. Annyira jó lenne ha át lehetne valahogy alakítani, vagy beépíteni egy másikból. A hűtővíz hőfok mutatóval valami gond van mert amióta megvettem a kocsit eddig összesen 3-4-szer mutatott.. Amikor szerelőhöz vittem akkor is természetesen mutatott így azt mondták minden rendben. Átnéztem a csatlakozókat hátha kontaktos de nem. Vannak apróbb hibák a kocsin amik lassan előjönnek. Szeretném helyre hozni a kocsit, csak egyedül saját kútfőből nehéz. Ezért köszönöm mindanyiótoknak a segítő szándékot!!!


Itt egy oldal VIN-kód alapján kiadja az autódhoz tartozó alkatrész adatbázist, robbantott ábrákkal, segít a szerelésben, és alul ír cikkszámot is mindenhez.

BMW Teilekatalog

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-25 10:41 Gyertya csere, hogyan?

Robi1201 írta:
Zolee írta:
Robi1201 írta:
Neo954 írta:
Robi1201 írta: Sziasztok kerdesem lenne van egy BMW 320ci Cabriom 2002 evjarat milyen gyertyakulcs kell hozza pontosan?
Koszonom


Gyertya típus függő, de talán 19-es vagy max 21-es.


FGR7QP+ Bosch ez a gyertya valo hozza


Szia,
16-os kulcs kell hozzá


Koszy es estleg hosszusagra is tudnal valamit mondani?


Szia!

A legegyszerűbb, az a cső profilból kialakított gyertyakulcs, amin keresztül kell dugni egy fémrudat, vagy csavarhúzót.... Ez a legolcsóbb is, és kb mindenhol lehet kapni.



Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-25 10:30 Társalgó

hancurozo írta:
Jack írta: Jelentkezem!.. Rossz hír.
Tegnap este böngészgettem pár órát még a netet és már nem tudom hanyadik link linkjének a linkjén keresztül találtam egy német szövegre amiből is rájöttem, hogy az én pici kis kocsim az egy olyan széria amiben a középső rostélyok nem fűtenek, csupán a kinti levegőt tudják fújni.. Fűteni a szélvédő fele és a lábtér fele tud. A középső rostélyok kapcsolói csupán O és I állásban állíthatóak... A legalapabb széria.. Pl a hátsó ülés sem dönthető és még kinyitható könyöklője sincs.. Bár ezt nem tudom át lehet e variálni, mármint átépíteni egy könyöklősét, mert az ülés háttámlájának a lemezén ott van a sízsáknak a kivágott helye.
Na szóval ennyi.. Akárhogy is erőlködök nem fog nekem az a középső rostély meleget fújni.. sajnos..
És még a havat is lapátolhatom.. kb 20 cm most..


Most néztem a képet. Ilyet, (mint a tied egy középső állítókerékkel a rostély alatt) még nem is láttam. Ami eddig megfordult a kezeim között (e36) azokon 2db állítókerék volt. (egy amivel a hideget/meleget állítod és egy amivel tudod zárni/nyitni a rostélyt)
Ne haragudj, ha félrevezettelek. Nem volt szándékos.


Basszus ezt én sem figyeltem, pedig látszik az I meg a O rajta.
De az oldalrostéjokon jön a meleg rendesen nem?
Talán a legjobban a láb és ablak (kb 10-11 óra) állásban lenne a legjobb, mivel a meleg levegő felfele száll.
Ha van belső keringetés kapcsolód azt is bekapcsolhatod.
A fűtés megy rendesen, a hűtővíz hőfok mutató középen van?

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-24 20:44 Társalgó

Jack írta:
Neo954 írta:
hancurozo írta:
Jack írta:
hancurozo írta:
Jack írta: Üdv mindenkinek ebben a "csodás" hóesésben!!
Eddig nem nagyon nézegettem de most, hogy hideg lett már kicsit zavaró. Én nem tudom ez milyen fellángolásból eredt a BMW gyárban de elég botor meggondolás volt az, hogy a műszerfalon levő befúvókon nem lehet meleg levegőt fúvatni az utastérbe az e36-osokon... legalább is nálam igen csak a kellemes külső hőmérséklet simogatja orcámat rajta keresztül.. Lábnál meleget fúj, meg a szélvédőnél is, de ha a műszerfalra állítom a befúvást akkor ott csak hideg jön.. Ezt nem lehet valahogy megmókolni? Nyúlt már valaki hozzá?


Irigyellek, mert itt egy hópihe sem esett.
A középen lévő rostély alatt található kereket (ami a kormányhoz közelebb van) tekerd a piros jel felé.


A hóval annyira nem lenne gond csak dekorban dolgozom és ma is 3 autót kellett lefóliázni kint a hóesésben.. nem volt kellemes..
De a hazafelé út az tetszett!!!

Azt hiába tekerem.. mindenhova meleget fúj csak a középső rostélyokon nem.. és nem értem miért.


Akkor valami szétakadt, vagy eltörött. Ott tudod állítani a meleget (tőled jobbra tekerve).


Így van, 3 piros jelzést kell látnia, és akkor okádja a meleget.
Amúgy itt sem esett sok Móváron, de mondtam az asszonynak, ha holnap esik a hó szívesen elviszem dolgozni!


Fuh a képfeltöltéssel kicsit beszenvedtem bocsi.. szóval így megy most.. de levettem a kesztyűtartót és nem nagyon látom, hogy szét lenne csúszva valami is..



A középső rostélynál pirosak legyenek a szimbólumok, és a panelen állítsd feléd fújósra, ha így sem jön meleg, akkor ahogy Hancurozo írta valami eltört belül az állító részen.

Neo954 Elküldve: 2014-01-24 20:32 Gyertya csere, hogyan?

Robi1201 írta: Sziasztok kerdesem lenne van egy BMW 320ci Cabriom 2002 evjarat milyen gyertyakulcs kell hozza pontosan?
Koszonom


Gyertya típus függő, de talán 19-es vagy max 21-es.

Neo954 Elküldve: 2014-01-24 20:17 Társalgó

hancurozo írta:
Jack írta:
hancurozo írta:
Jack írta: Üdv mindenkinek ebben a "csodás" hóesésben!!
Eddig nem nagyon nézegettem de most, hogy hideg lett már kicsit zavaró. Én nem tudom ez milyen fellángolásból eredt a BMW gyárban de elég botor meggondolás volt az, hogy a műszerfalon levő befúvókon nem lehet meleg levegőt fúvatni az utastérbe az e36-osokon... legalább is nálam igen csak a kellemes külső hőmérséklet simogatja orcámat rajta keresztül.. Lábnál meleget fúj, meg a szélvédőnél is, de ha a műszerfalra állítom a befúvást akkor ott csak hideg jön.. Ezt nem lehet valahogy megmókolni? Nyúlt már valaki hozzá?


Irigyellek, mert itt egy hópihe sem esett.
A középen lévő rostély alatt található kereket (ami a kormányhoz közelebb van) tekerd a piros jel felé.


A hóval annyira nem lenne gond csak dekorban dolgozom és ma is 3 autót kellett lefóliázni kint a hóesésben.. nem volt kellemes..
De a hazafelé út az tetszett!!!

Azt hiába tekerem.. mindenhova meleget fúj csak a középső rostélyokon nem.. és nem értem miért.


Akkor valami szétakadt, vagy eltörött. Ott tudod állítani a meleget (tőled jobbra tekerve).


Így van, 3 piros jelzést kell látnia, és akkor okádja a meleget.
Amúgy itt sem esett sok Móváron, de mondtam az asszonynak, ha holnap esik a hó szívesen elviszem dolgozni!

Neo954 Elküldve: 2014-01-24 19:06 Társalgó

Pocses írta:
Neo954 írta:
Pocses írta:
YouTube videó

Jó ez a szívóhang.


Majd legközelebb meghallgatod az 1200-1400-as fordulatnál muzsikáló filharmónikusomat.


Mindenképpen, februárban menünk nejemmel hozzátok. Majd pusztítunk egy kis szürke állományt.


Mi most is szürcsölgetünk, igaz még a szülinapi borocskámat.... nehogy megbuggyanjon!

Neo954 Elküldve: 2014-01-24 18:53 Társalgó

Pocses írta:
YouTube videó

Jó ez a szívóhang.


Majd legközelebb meghallgatod az 1200-1400-as fordulatnál muzsikáló filharmónikusomat.

Neo954 Elküldve: 2014-01-23 23:16 Termosztát

anubisz írta: Na meg egy piros lámpánál nincs 5 mp ed, hogy kilépj belőle?


Ezek a fiatalok......

Neo954 Elküldve: 2014-01-23 23:00 Autóvásárlás

Szabi46 írta:
Neo954 írta:
Szabi46 írta:

Most ez is tetszik


Most nézem te írtál az indexes fórumra is nem?!

Nekem ez tetszik.
kB 3-4 kilót rálocsol az ember és van egy szép nem Vanosos 325-öse, ami ki meg a világból.


Igen én voltam, ez viszont alapból nem tetszik, mármint ez a fehér


Én élek halok érte! Mármint a színért!
Sötét üveg meg a 3 színből /// valami szép minta a hátsó ajtó környékére, meg az első lökös géptető körül.

Nem is értem miért kéket vettem!


Ilyet ni!

Neo954 Elküldve: 2014-01-23 22:30 Autóvásárlás

Szabi46 írta:

Most ez is tetszik


Most nézem te írtál az indexes fórumra is nem?!

Nekem ez tetszik.
kB 3-4 kilót rálocsol az ember és van egy szép nem Vanosos 325-öse, ami ki meg a világból.

Neo954 Elküldve: 2014-01-23 22:25 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Szabi46 írta:
Most ez is tetszik


hát az E46-ért lehet nem fogsz többet kapni, így nem értem. legalábbis nem tom, nehéz lesz a mai világban. így enenk fényében nem látom értelmét, eladni az E46-ot, hacsak nincs valami nyomós indokod rá


juhhuuuhuuuu! Ez nagyon cefet!

Neo954 Elküldve: 2014-01-23 22:18 Termosztát

rece65 írta:
Neo954 írta:
rece65 írta: Ma néztem én is a motor hőfokot 40 km-en át.
Nekem pont a skála közepéig megy föl és megáll ott mint a cövek,függőlegesen.
Kb 3-4 perc alatt ott volt nyugis tempó mellett.
Ez így jó vagy kevés?
Fűtés az jó volt de mégis kíváncsi vagyok rá..
Ez kb ? fok lehet?
A pontos hőfokot kitudom íratni menet közben vhogy hogy pontosan lássam mennyi,ne csak a mutatón saccoljam?(rejtett menü?)
2004-es E46 320D-m van.
Külső hőmérséklet "0" fok volt.


Tökéletes!
Lejjebb leírták a hőfokot, ha a mutató nem áll be középre, vagy 90-110-es (mondjuk kiérsz lakott területről és mész spórolósan) tempónál elkezd visszaaraszolni akkor kell a termosztát miatt aggódni.
Akkor megnyugodtam!
A rejtett menüt előlehet hozni menet közben is úgy hogy folyamatosan tudjak lépkedni a menüpontok között?Hőfok pill.fogyasztás,külső hőfok stb...
Tudom nem ide tartozik de ha már szóba került...

Üdv.:Neo




Nem tudom, majd az E46-osok megmondják, vagy olvass utána, hátha leírta már valaki.

Ui.: A hozzászólásoknál figyelj rá, hogy az utolsó /quote után írj, mert ez így elég érdekes lett!

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-23 21:52 Futómû és hibái

anubisz írta:
Neo954 írta:
anubisz írta: Ha újra kezdhetném, már nem vennék E46 ot. A futómű egy pénz temető. Déva vára.
Pedig mostanában nagyon óvatos vagyok.
Max 2 éves csillapíttók, max 2 éves lengőkarok,szilentek, kb 6 hónapja cseréltem a jobb talpas gömbfejet,utána kb 2,3 hónapja a bal talpas gömbfejet. Már megint úgy csattog, szól az eleje, mintha egy elhanyagolt, 30 éves fostalicskába ülnék. Mintha a szétesés határán lenne. Ez nagyon állul van tervezve az E46 futóműve, hiába jó, ha szétesik 2 évente, és apránként. Amit ma befoltozol, az 1 hónap múlva a másik oldalon jön ki, és sorba, és sorba, és soha nincs vége. Gyári kerékmérettel.
Már el se tudom képzelni, megint mi a fasz van ezzel a szarral. Telebaszhatná már egy kamion vagy 100 al, mikor nem ülök benne.


Lelkes BMWFanatics vagy!

Viccet félretéve nekem is szól már rendesen, de még gyűjtögetek aztán ha fel lesz emelve akkor egyszerre mindent.


Komolyan mondom,az őrület határán vagyok, szólt a jobb talpas, kicseréltem, utána egy hétre elkezdte a bal, kicseréltem, 1 hónapig semmi, utána megint halkan kezdett valami kattogni, apró úthibákon,lassú tempónál, már egyre rosszabb, most vagy ennyit bírtak a talpasok, vagy kezdhetem előröl újra a lengőkarokkal, aztán újra, meg újra, meg újra.... KB 2 éve van benne, gyári BMW vagy 75 ezer darabáron....ha jól emlékszem..


Nekem kopog valami benne, ha ilyen mucsai utakon megyek vele, de eszméletlenül. Az egész alját átnéztem, minden burkolatot, megrángattam mindent és semmit nem találtam.
Tudod mit mondott a szerelő?
Hangosítsd fel a zenét!
Mondom fasza!

Neo954 Elküldve: 2014-01-23 21:35 Futómû és hibái

anubisz írta: Ha újra kezdhetném, már nem vennék E46 ot. A futómű egy pénz temető. Déva vára.
Pedig mostanában nagyon óvatos vagyok.
Max 2 éves csillapíttók, max 2 éves lengőkarok,szilentek, kb 6 hónapja cseréltem a jobb talpas gömbfejet,utána kb 2,3 hónapja a bal talpas gömbfejet. Már megint úgy csattog, szól az eleje, mintha egy elhanyagolt, 30 éves fostalicskába ülnék. Mintha a szétesés határán lenne. Ez nagyon állul van tervezve az E46 futóműve, hiába jó, ha szétesik 2 évente, és apránként. Amit ma befoltozol, az 1 hónap múlva a másik oldalon jön ki, és sorba, és sorba, és soha nincs vége. Gyári kerékmérettel.
Már el se tudom képzelni, megint mi a fasz van ezzel a szarral. Telebaszhatná már egy kamion vagy 100 al, mikor nem ülök benne.


Lelkes BMWFanatics vagy!

Viccet félretéve nekem is szól már rendesen, de még gyűjtögetek aztán ha fel lesz emelve akkor egyszerre mindent.