Neo954 fórum hozzászólásai

Neo954 Elküldve: 2013-11-07 16:42 Képfeltöltés

Milan írta: Valaki tudja, hogy miért nem látszik az avatarom ha újonnan feltöltött képet állítok be?
Már a méretekkel is variáltam, kipróbáltam egyre kisebb és kisebb méreteket feltenni, akkor sem engedi illetve nem látni.


Szia
Én látom az avatarod az utolsó képed a galériádban.
Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-11-07 16:36 Gumi

Sziasztok!

Gondoltam megosztom veletek a gumik terén szerzett tapasztalatomat.
Nyár közepén dobattam le a közel slic-re kopott vredestein spottrac 3 gumijaimat, elég hirtelen kopott el a jelzőcsík elérésétől majdnem nullára kb 2500 kilóméter.
Mondom kell gumi mert így megbüntetnek, meg nem túl jó ilyen gumival a szakadó esőben nyomvályús úton menni.
Úgyhogy gyorsan megkerestem a neten az épp legolcsóbb gumikat, mert arra telet akkor.
Kettő jöhetett szóba az Infinity és a Wanli. Mondom mindegy 16ezerért elég ha 2 nyarat kibír. A Wanli S-1088 mellett döntöttem, mert láttam élőben Infinity gumit és nem nyerte el a tetszésem, és a Wanli 2ezerrel olcsóbb is volt.
Viszont utána olvastam a gumiknak a neten, teszteket mindent megnéztem, láttam olyan képet ahol egy Wanli guminak levált a futófelülete (impreza stx-el nem lehetett nehéz szétrugatni). Mondanom sem kell mindenhol lefikázták a gumi, nedves úti tapadás mindenhol 0 stb stb.
A gumira kaptam garanciát de most nem emlékszem mennyit, a lényeg, hogy a felrakás után írtózatos nyúzópróba vette kezdetét, mondom ha gyári hibás akkor derüljön ki előbb és még kicseréltetem. Közel 1500 kilométeren át rugdostam a gáz, fékeztem erőseket és semmi nem történt, de még komolyabban sem kopott meg sehol a gumi.
Most 6000 kilométer után a gumik még mindig úgy néznek ki mint az újak, nagyon jól lehet velük menni, kanyarban 140-160-as tempónál megindul az eleje, és gázadásra követi a hátulja is, de ezek izmos kanyarok, nem csak irányváltások mondanom sem kell, hogy a vredestein sem bírta jobban, pedig 3x ára van és nem kínai.
De ami a lényeg pár nappal ez előtt jöttem haza szakadó eső, nyomvályús út 5cm víz benne stb., és nem úszott fel, nem tört ki a segge (mondjuk ebben segít a sperr is) abban a kanyarban ahol szárazon 140-nél indul meg most 10 fokban vízben 110-nél kezdett ficánkolni.
Tehát én pozitívan csalódtam a kínai gumiiparban, ha még kibír 15ezer kilométert akkor már megérte az árát, és valószínűleg kibír ennyit mert most sincs komolyan megkopva sehol sem.

Ennyi lett volna

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-10-14 22:18 Társalgó

K_Gergo írta:
BarG írta: Hello Urak,
Kérdésem lenne, hozzáértőkhöz. Beszéltem ma egy bmw-ket bontó emberrel, aki belém tette az ideget. Azt mondta, hogy azonnal cseréltessem ki a vezérmű láncomat, mert 300k km-nél majdnem garantált a láncszakadás, nekem meg ugye 283k van már.
Én úgy tudtam, hogy az én M57N306D2 vasblokkos motorom még nem az a láncszakadós széria, az a későbbi alublokkos verziók valamelyike.
Rosszul tudtam?


hozzáértőnek nem nevezném magam, de csak beleszólok. a szerelővel pár hete beszéltem erről: szerinte láncszakadás nem minden előzmény nélkül történik. nézesd meg a vezérmű- és főtengely-jeladók értékeit, ha azok láncnyúlásra engednek következtetni, érdemes elgondolkodni.


Egyszerűbb módszer: beindít alapjáraton ráfekszel a motorra, és ha ciklikusan "surrógó" hangot hallasz akkor előfordulhat, hogy megnyúlt a vezérműláncod.

Neo954 Elküldve: 2013-10-12 16:37 Társalgó

ember84 írta:
YELLOW írta:
Sword írta:
batigol09 írta:
YELLOW írta:
mmike írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: http://totalcar.hu/magazin/koz...bbe_bmw-t/

Aki még nem olvasta volna...


ahogy elkezdtem olvasni, először az első képről azt hittem egy porsche "terepjáró"
aztán ahogy olvasni kezdtem, mondom magamban, na végre egy BMW olajra visszavezetett téma lesz. bár a végére sem zártam volna ezt ki... mint ahogy tette a szakértő, meg mindneki. persze lehet valóban konstrukciós hiba, hisz láttunk már sok iylet, amit ugye a BMW nem szeret, nem akar elismerni.
azt viszont nagyon hülyeségnek tartom, hogy arra fogják, hogy a legnagyobb fokozatban nem engedi maximális fordulatra az autót, ugye ezzel van korlátozva 250km/h-ra a sebesség.
hát ezt kb az egyel alatta lévő fokozatban is eléri. illetve hogy ez azért van, hogy uyge ne legyen túlpörgetve a motor. hát kérem, ha egyesben, kettesben, stb fokozatban elengedi tiltásig, akkor mi értelme, hogy az utolsóban nem? üresben is el lehet füstölni egy motort, miközben nullával megyünk az tény, hogy kevesebb a terhelés, mert nincs ellenszél, amit plusszban le kell győzni, de a motor akkor is terhelt és pörög mint állat. szóval ez hülye indok. ez arra jó, hogy van mire fogni, nem hibázott a BMW, sem a szervíz, így nyelje be.
azt nem tudom ezeknél a motoroknál van-e konkrét olaj előírás, de gondolom még márkára lebontva is van, legalábbis itt már illő lenne. azt meg nm tudjuk a szervízben mit raktak bele. az, hogy vett hozzá "olyan" olajat, mint "amit beleraktak" az emgint egy olyan, hogy rámondani rá lehet iylen ment bele, iylet vigyen kettőt.
szóval nekem ez az ügy eléggé sántít, és amire fogták a hibát, pont annak volt a leginkább köze hozzá. itt mindneki leverte magáról a felelősséget, akinek a legnagyobb köze volt hozzá valószínűleg, mert ők "nagyok" a tulaj úgysem tud mit csinálni, kénytelen lesz beletörődni.

Nekem az első gondolatom az volt, hogy az érdi rossz körülmények között élő 'vállalkozó' nyilván azért vesz ilyen autót mert 1430-as fordulaton 92-vel szokott autózni. És nem azért hogy a pályán, úgy menjen el mellettem üvöltő motorral hogy a széllökés majdnem felborít
Plusz ki tudja mit kapott szegény autó már előzőleg...



szerinted aki ilyen autót vesz az azért veszi, hogy ne hajtsa? küldölfön pályákra járnak iylenekkel, ott mit kap? bírnia kellene akkor is. nem azért vesz valaki 500 lovas gépt mondjuk új áron 30 millába, hogy 90-nel autózgasson....


en elfogult rajongoként megjegyzem hogy nemrég arról irt a totalcar h 4 éves x5 nek szakadt el a lánc.. motor kuka... asszem 3.0 diesel volt


Fél éve vettem egy 2005 év végi 645ci-t 172e km-el. Azóta 18e km mentem vele. Az enyémben az ülések hibátlanok, sehol egy kopás kiülés.... Megkérdőjelezném azt is, hogy az említett M6-ban 92e km van. Plusz inkább gyakrabban cserélem a motorolajat mint amit a gyár előír (25e km). 10e kilométerenként lecserélem és ha netán szétmegy a motor, tudom nem én vagyok a hibás.


ha valaki rossz ruhában szálogat ki/be, akkor könnyen kikophat...


Minden jó szakember elmondja,hogy M-es motorba 10 ezrenként cserélni kell az olajat,és jót kell beletenni,ez a titka.


Az én véleményem szerint az a motor nem a túlpörgetésben döglött meg, hanem pont az ellenkezője miatt, sokat volt alacsony fordulaton terhelve, és nem kapott megfelelő olajzást a siklócsapágy, és miután megkopott fém a fémen akkor már csak idő kérdése a dolog.
Azt nem értem, hogy a fillérb@szó fogyasztás b@zi emberek minek vesznek M-es BMW-t, soha nem fog keveset enni egy ekkora motor, vagy ahogy ezt is, szépen tönkreteszik. Ez a gép közel áll a verseny technikához, nem láttam még versenypályán egy autót sem 1800-as fordulaton duruzsolni 6. fokozatban.....
A kommentek meg szépen tükrözik ,hogyan kell megbutítani egy ország népét.... Soha többet nem veszek BMW-t, akkor ne vegyél B@zmeg...

Neo954 Elküldve: 2013-10-04 22:20 Akkumulátor

YELLOW írta:
Neo954 írta:
Bero írta: A gyári hány amperes? Milyet érdemes berakni? Köszi


Szivesen!

Azthiszem 80 vagy 95 Amperórás, a 100 vagy 110-es már elég bele, bár kérdés mekkora a erősítő étvágya



lótúrót! 55Ah-s a gyári, nem dízelről van szó. én 65öst vettem bele de nincs zeném. azért túl nagyot sem érdemes, mert a generátor nem biztos fel tudja tölteni, főleg ha keveset jársz alacsony fordulatokon. általában a gyáritól max 20Ah- szabad eltérni, vagyis a 75Ah fér bele még, amit képes tölteni normálisan. aki komolyan zenél, annak hátul plussz akksi van.


E46 316i battery

Itt olvastam!

Neo954 Elküldve: 2013-10-04 22:11 Akkumulátor

Bero írta: A gyári hány amperes? Milyet érdemes berakni? Köszi


Szivesen!

Azthiszem 80 vagy 95 Amperórás, a 100 vagy 110-es már elég bele, bár kérdés mekkora a erősítő étvágya

Neo954 Elküldve: 2013-10-04 21:54 Akkumulátor

Bero írta: Így,nagyobb hangrendszer mellett nagyobb ampereset vegyek?


Nem árt ha van miből zenélni

Neo954 Elküldve: 2013-10-04 21:35 Akkumulátor

Bero írta: Sziasztok! Akksi gondom van.. 2 perc zene hallgatás után (halkan) lemerül az akksi. megmértem és alapból 12.04 Voltot mértem,amikor ment a motor akkor 14.03 körül. Mi lehet a baj? Nemrég kapott egy jobb hangrendszert( mélynyomó,erősítő) és az eddigi akksira tettem rá. mióta nálam van a vas (4 év kb) nem volt még cserélve.


Szia!
Lassan megérett a cserére, bár ha 12 Volt-ot mutat akkor nem olyan rossz az akksi, de lehet hogy pár cella már zárlatos és kevés a teljesítménye. A töltésed jó.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-09-29 21:57 Autóvásárlás

YELLOW írta:
ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
compact írta:
YELLOW írta:
jons írta:
Sparta írta:
Hát olyan 1m ft körül


1M Ft körül ne vegyél e46-ot.


de okosat szóltál, én iylenért vagyok leugatva. akkor csak egyet értünk ugye-ugye


Csatlakozom én is az "1M Ft körül ne vegyél e46-ot" táborhoz, csak én óvatosabban próbáltam tálalni!



E36-ból nem nagyon van normális 1 millába. múltkor egy 92-est láttam igaz agyon újítva de 1,8 misiért volt. nah az is durva...


Na azért már hülyeségeket nem kéne írni "E36-ból nem nagyon van normális 1 millába"


nem = sem, értem ezlatt, hogy a normálisabb E36-ja is 1 milla körül van vagy éppen több. de azok már elég jók. bocs ha rosszul fogamaztam.,


Ebben igazad van!
Nekem kb fél milla volt a kocsi meg a papírozás, mire minden rendben lesz rajta simán benne leszek 8-9százban, de akkor sokáig tip-top lesz a gép.

Neo954 Elküldve: 2013-09-29 21:50 Autóvásárlás

nickname írta:
compact írta:
zoli900 írta:
Neo954 írta:
Pocses írta:
nickname írta:
zoli900 írta:
hancurozo írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
Markkkk írta: Okok.

Még egy kérdés aztán hagylak békében titeket.

Mivel azt néztem, hogy kurva jól vannak összerakva ezek az autók, kevésbé könnynen megállapítható a futott km és az igénybevétel.
Nem vagyok egy kilóméter freak, több autót vettem -adtam már el 300.000 km feletti futással, de jó tudni, hogy mennyi az annyi pontosan.

Hallottam valami ilyet, de lehet, hogy hülyeség, hogy a bmwnek a kulcsában is el van mentve a km- meg valami még két helyen legalább és hogy létezik olyan amiből nem tudják "kiütni/átírni".. Ez igaz ez vagy csak tündérmese?

Egy ilyen 318d-nek mennyi életet szántak ha karban van tartva?
kimegy a világból típusú motor, vagy általában 300nál letérdel? (természetesen ésszerű karbantartások mellet kérdezem)

Nagyon köszi..


dízelről majd nyilatkoznak. igen kulcsból ki lehet olvasni, de ő is veszi az infót egy belső egységtől. mindent át lehet írni, ha valaki profi. több helyen tárol, nem mindet írják át, akkor lehet, de szintén profi kell, aki az öszes modulba bele tud nézni.


Nekünk 20d-nk van,de az 1,8d is ugyanakkora köbcentis,csak le van "butítva" az elektronika,ha jól tudom.
Hát nekünk már ment el benne adagoló 2 turbó,meg egyszer 244 ezernél főtengelyes lett-motorcsere.
Én 100 százalék ,hogy benzinest vennék,csöndesebb,nem ráz,nincs annyi baj vele.


Nekem is 20d van. Gyári az adagoló, a turbó, a lendkerék, és szinte minden. (300e km-t ezek már biztosan kibírtak nálam)


Hát én is sokallom már ezeket a dolgokat,nem tudom mitől megy ennyi minden tönkre benne.


Az elözö 320D ami volt jelenleg 310.000 ezer környékén van benne, turbo kuplung nem volt még benne cserélve.



Akkor elgondolkodtató, hogy mennyit futhatott az, amelyikben már ezeket cserélni kell...


Tönkre mehet ha 30ezrenként cserélnek benne olajat a turbó olajcső "elsarasodik" aztán már nem is kap rendesen kenést, illetve az olaj minősége sem mindegy.
Nem bántó szándékkal írtam!

Üdv.:Neo


Olajat mindig jó minőségűt veszek,illetve 20000 kilométerenként cserélem le,az előírtak szerint.
A turbó olajcső jó ötlet azt majd megnézem,az elrepedt turbócső károsíthatja a turbót?


Sem a motor sem a turbó nem örül neki!



Pedig tízezrenként kellene cserélni.



Így van én is 10ezres intervallumon vagyok, de ha érzem, hogy fárad az olaj (hangosodik a vezérlés, később jön meg az olajnyomás) akkor előbb dobatom le.

Ha a turbócső elreped azt észreveszed mert elfolyik a motorolaj.

Neo954 Elküldve: 2013-09-29 20:46 Autóvásárlás

Sparta írta: Megéri kintről behozni e46otMondjuk Németből?Azt hallottam ausztriábol nem érdemes,mert ott sincsenek valami jók.én nem dizelben gondolkodok.
És a 200000km egy 2000-2002 es autonál reális?


Nézd meg az itthoni árakat, utána nézd meg a kinti árakat add hozzá a regadót papírozást meg a behozatal költségeit és kiderül megéri-e.
Az évi 15-20 ezer kilométer az elég reális lehet.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-09-29 19:38 Autóvásárlás

Pocses írta:
nickname írta:
zoli900 írta:
hancurozo írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
Markkkk írta: Okok.

Még egy kérdés aztán hagylak békében titeket.

Mivel azt néztem, hogy kurva jól vannak összerakva ezek az autók, kevésbé könnynen megállapítható a futott km és az igénybevétel.
Nem vagyok egy kilóméter freak, több autót vettem -adtam már el 300.000 km feletti futással, de jó tudni, hogy mennyi az annyi pontosan.

Hallottam valami ilyet, de lehet, hogy hülyeség, hogy a bmwnek a kulcsában is el van mentve a km- meg valami még két helyen legalább és hogy létezik olyan amiből nem tudják "kiütni/átírni".. Ez igaz ez vagy csak tündérmese?

Egy ilyen 318d-nek mennyi életet szántak ha karban van tartva?
kimegy a világból típusú motor, vagy általában 300nál letérdel? (természetesen ésszerű karbantartások mellet kérdezem)

Nagyon köszi..


dízelről majd nyilatkoznak. igen kulcsból ki lehet olvasni, de ő is veszi az infót egy belső egységtől. mindent át lehet írni, ha valaki profi. több helyen tárol, nem mindet írják át, akkor lehet, de szintén profi kell, aki az öszes modulba bele tud nézni.


Nekünk 20d-nk van,de az 1,8d is ugyanakkora köbcentis,csak le van "butítva" az elektronika,ha jól tudom.
Hát nekünk már ment el benne adagoló 2 turbó,meg egyszer 244 ezernél főtengelyes lett-motorcsere.
Én 100 százalék ,hogy benzinest vennék,csöndesebb,nem ráz,nincs annyi baj vele.


Nekem is 20d van. Gyári az adagoló, a turbó, a lendkerék, és szinte minden. (300e km-t ezek már biztosan kibírtak nálam)


Hát én is sokallom már ezeket a dolgokat,nem tudom mitől megy ennyi minden tönkre benne.


Az elözö 320D ami volt jelenleg 310.000 ezer környékén van benne, turbo kuplung nem volt még benne cserélve.



Akkor elgondolkodtató, hogy mennyit futhatott az, amelyikben már ezeket cserélni kell...


Tönkre mehet ha 30ezrenként cserélnek benne olajat a turbó olajcső "elsarasodik" aztán már nem is kap rendesen kenést, illetve az olaj minősége sem mindegy.
Nem bántó szándékkal írtam!

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-09-29 16:41 ablakmosó folyadékok

dbtibi írta: Sziasztok !
A kérdésem a következő lenne, valahogy le lehet engedni az ablakmosó tartályból a folyadékot alul vagy ki kell szívni belőle ??
Nem voltam hozzászokva ekkora tartályhoz az előző autómnál, olyan boldogan töltöttem tele 3hónapja, mondom ez bőőőven elég lesz Most pedig hogy jön a hideg, szeretném feltölteni téli ablakmosóval, a tartály pedig jelenleg - a nyárival persze - még 3/4ig van ...

Ui.: az ablakmosó fúvókákba nekem is mennek vezetékek gondolom ezáltal fűthetőek ... remélem


Szia!

Végy téli ablakmosó koncentrátumot, tegyél bele 5 liternek megfelelőt, aztán töltsd tele vízzel, keverd össze járasd meg és kész.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-09-29 12:58 Autóvásárlás

Markkkk írta: Okok.

Még egy kérdés aztán hagylak békében titeket.

Mivel azt néztem, hogy kurva jól vannak összerakva ezek az autók, kevésbé könnynen megállapítható a futott km és az igénybevétel.
Nem vagyok egy kilóméter freak, több autót vettem -adtam már el 300.000 km feletti futással, de jó tudni, hogy mennyi az annyi pontosan.

Hallottam valami ilyet, de lehet, hogy hülyeség, hogy a bmwnek a kulcsában is el van mentve a km- meg valami még két helyen legalább és hogy létezik olyan amiből nem tudják "kiütni/átírni".. Ez igaz ez vagy csak tündérmese?

Egy ilyen 318d-nek mennyi életet szántak ha karban van tartva?
kimegy a világból típusú motor, vagy általában 300nál letérdel? (természetesen ésszerű karbantartások mellet kérdezem)

Nagyon köszi..


Szia!

Alapvetően a BMW-k kimennek a világból, a dízelnél figyelj a bemelegítésre, amíg nincs középen a hűtőfoly. hőmérséklet mutató, addig lehetőleg 2000-es fordulat alatt tartsd, ha megküldöd mindig hagyd alapjáratom hűlni egy kicsit ne állítsd le egyből mert a turbonak meg a hengerfejnek nem tesz jót. Ha adagolós figyelj a gázolaj minőségére, mert nem szeretik az elspórolt adalékmentes gázolajat az adagoló elemek.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-09-28 22:30 e36

YELLOW írta:
Neo954 írta: Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy a "titkos" menüben mit mér az első LESE 01 menüpont?

Előre is köszi a választ!

Üdv.:Neo


nekem nem sikerült E36-nál egyik menüpontot sem elérni csak a 8-ast ami a műszerfalteszt asszem. amit írsz arra gondolnék, talán műszerfak infókat írna ki, alvázszám, stb.


Szia!
Köszi a választ!
Nyomva tartva a napi kilométer nullázót az egyes gyújtáshelyetbe kapcsolva jön elő, és a gomb nyomkodásával lehet léptetni, LESE 14 -ig van. Ami a kérdésem indoka, hogy a normál kilométer az autómban 340ezret mutat a lese01 meg 362ezret.
Üdv.:Neo