Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2018-02-05 11:53 Hûtõvíz

gandalfcappy írta: Annak, hogy jobb vagy bal kormányos, mi köze lehet ehez a történethez?


Mint látható a rajzból, annyi a különbség, hogy másik testpontra van rákötve, a másik oldalra.

Tano Elküldve: 2018-02-04 17:45 Hûtõvíz

John írta: Nem kell semmi volt neki,fogod azt alapjáraton lehúzod az alsó cső vízhőfokérzékelőjének a csatiját és maxon fog forogni míg vissza nem dugod...


A 16i-nél igen, de a 20d-nél ez nem fog működni.

Tano Elküldve: 2018-02-04 16:06 Hûtõvíz

gandalfcappy írta: Hűtőventilátort valaki ellenörzött már úgy, h 12v-ot adott neki?
Szembe állva a kocsival, a hűtő bal oldalán van egy csati 3 vezetékkel, 1 piros, meg 1 barna vastag, illetve egy vékony vezetékkel. Gondolom ez a ventilátorhoz megyen. Ha adok a pirosra 12v-ot, a feketére testet, akkor forognia kéne neki, vagy a vékony szállal is kell vmit csinálni? Mert nekem semmit nem csinál. Megszorulva nincsen.


A vékony vezeték a motorvezérlőtől jön, mivel az szabályozza PWM szignállal a venti sebességet. Tehát ahhoz hogy menjen kell jel a harmadik vezetéken is.

Tano Elküldve: 2018-02-04 11:12 Hûtõvíz

Csináljátok a gyári eljárás szerint és akkor jól lesz légtelenítve, nem kell utólag töltögetni.

Tano Elküldve: 2018-02-02 15:45 Mi lehet a baj?_

Zoli33 írta: Sziasztok!
Van egy 2003-as 320d-m a 110kw-os. Évek óta semmi problémám nem volt vele, ma viszont egyszer csak leállt és azóta nem indul. :/ Pirosnál álltam szépen járt a motor, zöldnél indulnék de lefulladt. Azt hittem én bénáztam, inditózók, de csak teker teker de semmi. Inpara rádugtam, és a rail nyomásra panaszkodik (Raildruckregelventil
, Raildruck-Plausibilitaet mengengeregelt, Raildruckueberwachung bei Motorstart), van ötletetek mi lehet a baja?


A vezetőülés alatti részen hallatszik az üzaszivattyú gyújtáson?

Tano Elküldve: 2018-01-31 13:15 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Hopi írta: Nekem is van egy ilyen INPA kábelem, ráadásul még WinXP alatt használnám, de nem igazán akar kommunikálni az autóval 100%-osan...

Mikor oda megyek, hogy motor kiválasztás, M54, akkor kidob egy olyan üzenetet, hogy "Version do not match. Malfunction Possible"

Ezt le OK-zva még tudok nézni Error Memory Reportot is

De Chassis és Body esetében már csak mindig a IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROL UNIT hibát dobja be, így pont arra nem tudom használni, amire kellene szóval én fel is adom lassan vele a harcot mert megőrjít...


7-8-as láb össze van kötve?
Tudom ajánlani a Rheingoldot is, egyszerű.

Tano Elküldve: 2018-01-30 17:31 Elsõ lámpák

Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46 bixenon AL fényszóró vetítési képet tudtok nekem mutatni?
Tegnap tünt fel ,hogy az egyik a "repülőket" világítja a másik meg egyenesen világít.
Szóval merőleges falra állva az egyik vetítési képe mint egy fordított karácsony fa a másik pedig egy ellipszisre hasonlít...Melyik a jó?


Voila.

Tano Elküldve: 2018-01-26 15:25 Elsõ lámpák

Slade írta: Sziasztok!

Szeretnék egy kis segítséget kérni. Van egy 2006-os E91 szépségem. Szeretném kicserélni az első fényszórókat olyanra amiben van Angel Eyes. Elméletileg az LCI-s lámpa jó, azon nem változtattak. Lenne is nem túl rossz áron Jobbkormányos autóból.
A konkrét kérdés, hogy át lehet állítani, hogy balos vílágítási képe legyen vagy nem?

Előre is köszönöm!!!
Szép napot


Át lehet állítani, igaz szét kell kicsit kapni a lámpát hozzá.

Tano Elküldve: 2018-01-20 19:33 Segítség, beázik az autóm!!!!

leonaprofi írta: 2005 e83 x3 2.0d Mindig nedves a vezető oldali gumiszőnyeg alatt ! Mélygarázsban is bepárásodik a gumiszőnyeg alatt! ( a piros rész tocsog vizben, a kék meg nagyon nedves) Nemtudom honnan mint jön be várom a nyarat hogy végig locsoljam... addig valakinek ötlet?


E46-nál ilyen esetben az első gyanúsított az ajtóburkolat alatti vízelvezető szigetelés ragasztásának elválása. Ha a küszöbkédernél látsz víznyomot akkor 100! hogy ez lesz.
Ha nem ott, akkor még a szélvédő alsó részénél a vízelvezetőt érdemes lehet megnézni.

Tano Elküldve: 2018-01-20 19:30 Lámpakapcsoló

leonaprofi írta: e83 2005 2.0d kormány alatti kis kapcsoló mire jó?


Számomra nem tűnik gyárinak, mintha utólagos beépítés lenne.

Tano Elküldve: 2018-01-19 22:12 Hűtővíz..:S

gandalfcappy írta: Helló!
Szerintetek az milyen mikor 2 havonta kb 5dl vizet kell öntenem a hűtőbe, hogy feljöjjön a hűtő úszója, de viszont motorolajat még nem öntöttem bele, és most vívó felső jelzés felett van picikét (2mm-rel), az előtt alatta volt. Honnan lehet megtudni, hogy van e víz a motorolajba vajon? Hengerfejtömítés cserénél ugye nem kell előrehúzni a motrot a helyéről?


Ha víz kerül a motorolajba akkor megváltozik a színe illetve az állaga is, youtube-on vannak ilyen videók.
Amit érdemes lehet megnézni még az az EGR hűtő, ott is elmehet a víz úgy hogy nincs nyoma. Anno nekem is ez volt.

Tano Elküldve: 2018-01-17 22:36 km óra

hil írta: Sziasztok,
egyszer jó régen már kérdeztem, de nem kaptam választ: az FL autóba be lehet-e tenni az FL előtti autó műszer egységét? Gondolok itt arra, hogy a csatlakozók azonosak, fog-e működni??
Köszi: hil


Ahogy nézem a WDS-ben beletenni be lehet, a csatlakozók azonosak. Legfeljebb szoftveres oldalon lehet eltérés a kódolásnál mint egyéb moduloknál is.

Tano Elküldve: 2017-12-28 22:45 Mi lehet a baj?

Jani69 írta: Sziasztok! Vettem egy Scanert 1.4.0.Sikerült feltelepíteni nagy nehezen és nem látja csak a motort és a váltót. A többire azt írja "not found".Mit kell csinálni,hogy mindent lásson? Amit viszont hibának ír " Swirl flap actuator" .A Google fordító szerint "Örvénykamra működtető" "Hiba jelen van",négy izzítógyertyára pedig "Hiba nincs jelen". A kérdésem az lenne,hogy az Örvénykamra működtető az "Izzítás vezérlő" lenne? Előre is köszönöm!


A kettő hiba teljesen külön kezelendő. A "Swirl flaps" az a beömlőben lévő pillangószelepek, ezeknek vákuumos/elektromos szelepes a vezérlése. A hibajeled erre vonatkozik. Lásd még itt.

Tano Elküldve: 2017-12-25 22:37 Ablaktörlõ

Adriano98 írta: ...
De olyan is van, hogy ha használom az ablakmosót, legtöbbször nem, de néha magától töröl hármat. Gondolom itt is valami rossz programozás van a háttérben, vagy van esetleg más ötletetek is?


Ha használod kellő ideig a mosót, akkor az a normális rendje, hogy töröl 3-at. Ez így okés.

Tano Elküldve: 2017-12-24 21:35 Társalgó

YELLOW írta: köszi Tano! nagy vagy

szerk.: mondjuk nekem fura, mert nem tűnik ilyen egyenletesnek. kíváncsi lennék mit mérnének most az enyémen. mert én hasonlót érzek, mint amit VTEC-es motorosok, csak jóval alacsonyabb fordulaton. de akkor ezek szerint ez másképp szabályozza össze a dolgokat.


Szívesen.
A gyári görbék azért mások mint a valós érzet, mivel azokat teljesen máshogy mérik.