Adott egy 2007 év végén 90 ezer kilométerrel vásárolt Bmw 320d 2004 touring eu 4.
Majd nemsokára kiderült róla, hogy hamis szervizkönyvet, adtak hozzá, és a Leier Autó Györ jóvoltából, a tulaj megtudta, hogy 2007 márciusában volt utoljára Németországban szervízben az autó 276.000km el. Per is lett belőle az autókereskedéssel szemben, de ez más téma.
Azóta 160ezer km került az autóba.
A német "valós" szervizlista alapján 0-276.000 km ig 26 szor volt az autó márkaszervizben
Amit addig cseréltek:
Kötelező szervizek, fékekkel fűszerezve, szélvédő, hátsó csomagtérajtó + lökhárító (koccanás miatt)
Plusz egyéb hülyeségek: ablaktörlő lapát , ablakmosó folyadék..stb
276.000- 436.000ig (2007-2012) 90.000-250.000- óra szerint
30 ezrenként olajcsere (összes szűrővel, karter, gázolaj is)
első hátsó féktárcsa és betétek
Termosztát sima + Egr
424.000km (238.000- óra szerint) kuplungszett + lendkerék
Most.. 436.000 (250.000- óra szerint)
Izzításvezérlő + 4 gyertya (de a gyertyák jók) csak ha már szétszedtük..
Hát ennyi.
Érdekesség képen , turbó, porlasztó nem volt cserélve
K_Gergo írta:
Alesi írta:
egy futóműelem nem ment tönkre? Mert akkor igazán szerencsés vagy
50e km a magyar utakon, és a lengőkar hibátlan, se egy szilent, se egy gömbcsukló nem fáradt el?!
én arra tudok gondolni, hogy mindenkinek más az ingerküszöbe...