m_attila fórum hozzászólásai

m_attila Elküldve: 2012-01-30 13:57 Kasza mester 0670-5799225

21e

si3rrabravo írta: Valamelyik autóból egy ilyet nem operáltatok ki?

part number: 51-16-7-001-410

Egy soros nem a különálló gombos változatot keresem a fenti gyári számmal és hamutartós verzió, mint a képen.






m_attila Elküldve: 2012-01-25 21:16 Lökhárító

Urak

E46 facelift első lökhárító fekete eladó..
nem m-es

a legjobb ajánlatért elvihető

m_attila


YELLOW írta: valaki keresett facelift előtti coupe lököst. hát itt van:

E46 COUPE FACELIFT ELŐTTI ELSŐ LÖKÖS HIBÁTLAN ÁLLAPOTBAN,KÖDLÁMPÁKKAL.

Ár:45ezer Ft KOMPLETTEN

Tel:20/5696748 E-mail:bamowe@freemail.hu



m_attila Elküldve: 2012-01-25 09:13 Torpanás

Annak irány az 50km

RePTaiL írta:
zoliika írta:
vivaladiesel írta: Sziasztok! Tanácsként írom le, hogy Mol kúton ne tankoljatok... Ha mol-t tankoltam (204D1) akkor alacsony fordulaton nagyon gyenge volt az autó (2000alatt)+ a motor járása durvább volt alapjáraton. (rázta az autót) Majd Omv-re váltottam. Azóta minden OK. (Ismerősöm Fabiájában, Molos tankolás után kigyulladt az Engine chechk lámpa...)


Az ÖMV (ausztria finomítóból hozzák és norvég kőolaj ha jól tudom)az egyetlen aminek nincs köze az orosz féle Mol üzemanyaghoz.Mind Mol kivétel nélkül legyen az shell,agip vagy bármi csak az adalékát rakják bele ,ha belerakják..........Erről már egyszer írtam és az egr szelep is sok mindent elárult a fogyasztásról és a menetdinamikáról nem is beszélve!



Atom, és akinek a 50 km-es közelében nincs OMW kút


m_attila Elküldve: 2012-01-24 09:00 kerékcsapágy

Szia
Ruville 10.300,- Gyárit csomagol!


tarkanyif írta: aki cserélt már kerékcsapágyat (hátsót) milyet tett be, vagy mit ajánl?
gyárit, Skf, meyle, fag ......stb?
ár miatt érdekel, mert gyári párti vagyok csak sokallom a 15400/db-ot



m_attila Elküldve: 2012-01-10 14:42 Szélvédő II. Újraragasztás,

Nem ázik be?


Mokkanat írta:
Tiba írta: Tuti a szélvédő recseg? próbáljátok meghúzni a két toronymerevítő csavarját, az is szokott érdekes hangokat kiadni.


Azt megtéptük, mint állat. Tuti, mert amikor aláspricceltek valami WD40-hez hasonló anyagot csak más volt a neve, ma megkérdezem tőlük mi volt az, akkor elhallgatott 2-3 hétig. Már azon is filóztam, hogy a szélvédő tetején lévő gumicsíkot, aminek az egyik fele odaragad a tetőhöz, azt feltépni, mert lehet, hogy a ragasztó recseg, de nem hinném, mert az aláfújt cucctól elhallgatott a zaj... Valami más ötlet?! Rendkívül irritáló


m_attila Elküldve: 2012-01-10 14:23 Futómû és hibái

Üdv Urak

Ha megengedtek néhány gondolatot.
A legtöbb cég csomagoló cég is
A Febi vesz is ..és saját maga gyárt is alkatrészeket. Pl a lengőkarszilentje az gyári bmw (kiköszörült gyári számmal).A lengőkar nem.
A Meyle tudomásom szerint még inkább csomagoló cég, ilyen márkából nagyon sok van a piacon, "marketing oldalról" vannak árazva.
Ha valaki már látott meyle fékbetétet az tudja miröl beszélek, bár ettől függetlenül van olyan kereskedő aki a meyle t is bmw gyári beszállítónak titulálja..illetve mindent

A lemförder az gyári beszállító és nem csomagol.


Üdvözlettel:
Mátyás Attila



Matt3er írta:
hil írta:
Matt3er írta:

Sziasztok!
Mennyire biztos ez, hogy a Meyle nem csomagoló cég? Nekem is hamarosan futóműcserém lesz, és még nem tudom mit tegyek alá.



Szia!
Mint írtam, 80%-ban csomagolással foglalkozik. Azonban engem ez nem befolyásol abban, hogy Meyle lengőkart vegyek.



Igen, én is utánanéztem, valóban csomagoló cég, viszont a HD típusjelzésű termékeik állítólag saját fejlesztés. Tehát én is alá tudom támasztani a lentebb leírtakat, ez biztos forrás. Valószínűleg én is ez mellett döntök, csakhogy gyárilag sport felfüggesztés van alatta, 17"-s felnivel így is határeset a hazai utakon. Kérdés már csak az, hogy mennyire fog eltérni, mennyivel fog "jobban?" pattogni a hazai utakon...
De majd a tapasztalat.


m_attila Elküldve: 2011-12-30 17:05 Futómû és hibái

Sziasztok!

A Bmw nek a lengőkarokat a Lemförder gyártja!
Sajnos a 45000km re azt kell, hogy mondjam nem rossz eredmény.. bár ez függ keréktől, utaktól, vezetési stílustól stb.

Árak érdekesség képen
Febi:26.000,-
Lemförder: 30.000

Gyári:65.000,-

m_attila




kempelen írta:
hancurozo írta:
kempelen írta:
hil írta:
Szia!
Én is ezért vagyok hitetlen és kérdezem a tapasztalati dolgokat, mert ha veszek, akkor tuti jót akarok venni. Az előző Febik kb 45 000Km-t tudtak, aztán a gömbfejek ki akartak esni a fészekből úgy kikoptak.

Sajnos úgy látom, nem járnak erre azok, akik talán tudják a tutit.



Helló Hil!

Nem biztos hogy nem járnak erre, csak lehet nem akarnak nyilatkozni, mert ami nekik tuti jó az másnak nem biztos hogy az lesz.
Én lemfördert vennék az már biztos, ha most nekem kellene cserélni.

A febi-t sem tartom rossznak, de bmw-be nem tenném. Viszont a munkás opelben van pár febi alkatrész és nagyon meg vagyok velük elégedve. Sőt annak idején még krisztus előtt a kadettban is nagyon jól szuperáltak a febi alkatrészek.



45e km-t az ocap is kibír


Muszáj lenne neki. Opelben nekem jó volt a febi soha nem volt vele bajom. De a bmw-be nem tenném, mint írtam is.

Lehet hil terepen használta azért nem bírt annyit... (persze nem csúfolódásból írom...)



m_attila Elküldve: 2011-12-24 11:29 Boldog Karácsonyt

Békés Boldog Karácsonyt Kívánok minden kedves klubtársamnak.

Mátyás Attila

m_attila Elküldve: 2011-11-29 08:41 Termosztát

Üdv

Fogyasztásod nem nőtt?



Coyote írta:
Tano írta: Jól írja ute kolléga, a titkos/szervíz menüben pontosan látható a számszerű érték.
A mutató 75 foktól áll középen, ezt a pozíciót tartja kb 105-110 fokig. Néhány fokos ingadozás van ilyen hidegben is, pl. motorféknél vagy városban amikor szinte csak gurulni kell, nekem a CarPC képernyőjén kijelzi és látom ezt az ingadozást. De az üzemi tartományt nem hagyja el, tehát a műszerfal mutatója végig középen áll, ez az ingadozás csak a szervíz menüben követhető le. Egy próbát megér szerintem.


Tegnap megjátszottam hazafelé, -3 fokban. 140 km/h, M7, 50 km-n át. 62-68 fok között ingadozott, motorféknél hűlt a víz. Termosztát lesz, már látom.


m_attila Elküldve: 2011-11-22 18:09 Autóvásárlás

Igen, akkor ezek szerint nem eladó a verda..



jokerface írta: Szeva Attila!
Köszi szépen,minden rendbe velem és a verdával is
Vásarlás elött vagyok,valami hasonlót szeretnék venni,mint a linkelt oldalon. A mostanit meg a bratyómnak adnám.
Csak nehéz kiválasztani a megfelelöt De ez közel van az elvárásaimnak.

A turbo amit hoztál nagyon jól teszi a dolgát. Az ATE fékcucc meg csúcs. Nem csalódtam benne

Veled is remélem minden OK!


m_attila Elküldve: 2011-11-22 16:45 Autóvásárlás

Szia

Nekem is
Hogy vagy mostanában?
Rég beszéltünk...

Attila

jokerface írta: Hello!
Ehhez mit szóltok,megéri a pénzét?
http://auto.bazos.sk/inzerat/1...-170kw.php

Nekem tetszik


m_attila Elküldve: 2011-11-18 08:48 Turbo

1 euró = 308ft



Robinson írta:
pampi írta: Bruttó 185 ezer számlásan?


Tavaly még 180 volt mindenhol, de ezek szerint infláció van



m_attila Elküldve: 2011-11-17 23:07 Turbo

185 ezer forint az új Garett garanciával!



pampi írta: Hali! Én most cseréltem, de az új Garett turbó mellet döntöttem! Gondolkodtam rengeteget a felújításon, de sok jót nem hallottam róla. 220 mínusz áfa lett a vége!!!

BarG írta:
halipapa írta: Helló!
Lenne egy témába vágó kérdésem, elképzelhető hogy cserélnem kell a turbóm de még nem biztos, holnap állok neki bontani utána derül ki de addig is felkészülnék minden eshetőségre. Akik már cseréltek nálatok mi vált be utángyártott vagy eredeti Garett?
Nekem egy bótba az gyárira 400.000-at mondtak . Utángyártottra halottam 250.000 Ft-ot. De nem akarok hülye se lenni hogy veszek egy u. gyártottat aztán 2 hét múlva esetleg megadja magát nem tudom mennyire strapák az u. gyártott turbók. Vagy esetleg javítás? És ha javítás hol? Ha pedig vásárlás akkor hol kapok olcsón?
Köszönöm előre is!
halipapa


Utángyártott turbó, ez jóóóó!
Esetleg még vigyázz, nehogy hamisítványt vegyél, mert az az igazi szopás.





m_attila Elküldve: 2011-11-15 21:53 Társalgó

Sziasztok

Köszönet mindenkinek aki bármilyen formában, de kiállt mellettem.
A szervízértékelésre reagálva annyit, még nem fordult elő olyan eset, hogy ne tudtunk volna megjavítani egy bmw-t. Ettől függetlenül előfordulhat, és nyilván abban az esetben az összebarmolás helyet, vagy nem vállalnánk el a munkát, vagy csak külső, az adott kérdésben értő szakember bevonásával.
Megjegyzem a fent említett "úriembert" nem ismerem Valójában fogalmam sincs hogy ki az.

Üdvözlettel:
Attila

m_attila Elküldve: 2011-11-15 14:09 Társalgó

De ez nem vicces, ez vérforraló, hogy egyesek mit képzelnek magukról


Coyote írta:
gyorilaszlo írta:
m_attila írta: "Ez mar szanalmas ember. Hirt kell csinalni abbol hogy rendeltel egy olajszurot es megerkezett? A rendeles elott vagy utan kert meg a csavoka hogy ird meg a forumon ezt a hihetetlen tejjesitmenyt? "

Smas- által írt hozzászólás idézete (tele helyesírási hibákkal)

Smas!

Annak a csávókanák van neve, úgy hívják Mátyás Attila
Nem kértem meg senkit semmire, főleg nem ilyenre amit állítasz, egyszerűen vérforraló amit itt említesz, és amilyen stílusban.

Győri Lászlónak köszönöm a hozzászólást, még ha talán egy picit eltúlzott is volt. (ez a munkánk)

Neked meg kívánom, hogy Veled is Valaki elégedett legyen a jövőben, és megemlítse azt.

Üdvözlettel:
Mátyás Attila



Attila igazán nincs mit,lehet hogy picit túloztam de volt már nem 1 baki 1-2 helyen amit rendeltem... Megadott pontos autó típus,évjárat,alvázszám minden... És nem volt jó az alkatrész... Erről ennyit!

Az árak miatt meg megérdemli Attila a dicséretet!


Ez olyan, mint a pontgyűjtő kártya? Ha eleget dicséred, kapsz 10% engedményt? 5 vásárlás után plüssmackó?

(Hozzáteszem, biztos, hogy Attila jól csinálja a dolgát, nem is ezen poénkodok, hanem a benyalós kommenteken. )