m_attila fórum hozzászólásai

m_attila Elküldve: 2011-05-24 09:53 Turbo-intercooler-kipufogó-chip

Nagyobb alátétet javaslok

SirToma írta:
SirToma írta: Csak a kat üres, vagy cseréltetted a csöveket is? Mert én rozsdamentes rendszerben gondolkodom a lentebb belinkelt kép miatt, csak aggódom, nehogy hangos legyen pályán a kipuff.



Nekem csak a katalizátor lett kibelezve, mert télen ahogy beleért a hóba, elkezdett zizegni, és megőrültem tőle!
Amit hallottam 20d abszulút nem volt hangos, csak picit mélyebben szólt, ennyi.
Most hogy mindent megcsináltam a kocsin, amit akartam, elkezdett rezegni a hátsó dobom!!!
Nagyon funky, sose lesz vége?


Na megnéztem este. A hátsó dob feletti hővédő esett le, kirohadt mind1ik csavar helye a lemezből.
Tud valaki esetleg bontottat, vagy újat?[/quote]

m_attila Elküldve: 2011-05-22 18:58 Olajzabálás

Nem tudom neki megoldódott.

+ karterszelepet, szelepfedél, olajteknő tömítést is cseréltünk neki,
m_attila

anubisz írta:
m_attila írta: Nekem pl egyik bmw -m sem ette az olajat.
25tds, 23i, 28i, 16i

Viszont talán egy kis segítség:
Most csináltunk egy e39 530i t. Az m54b30 ugyanaz a motor mint a 330i.

Szelepszár szimeringezéssel, megoldódott a probléma

m_attila


olyan sok elmegy a szelep szimeringnél?


m_attila Elküldve: 2011-05-22 18:45 Olajzabálás

Nekem pl egyik bmw -m sem ette az olajat.
25tds, 23i, 28i, 16i

Viszont talán egy kis segítség:
Most csináltunk egy e39 530i t. Az m54b30 ugyanaz a motor mint a 330i.

Szelepszár szimeringezéssel, megoldódott a probléma

m_attila

m_attila Elküldve: 2011-05-20 21:49 Fékjavítás

Szia

én küldök Neked Ate betétet, ha nem lesz jó....ajándék


anubisz írta: Amikor az olcsóbb ismét drágább lett.Történet,mikor megyek a kocsival és rá hajtok kb 1 centis út hibára (csatorna fedél stb )bal első keréktől erős fémes csattanás, rendszeresen,mintha valami törve lenne a futóműben.Hiba nem látszik,lengőkar,leng csill,szilentek,stb minden új ) 1 hét után meg unva BMW szerviz,meg emel,ráz nyom tol,pörget,semmi hiba,rá a leng.csill mérő gépre,meg rázza az első kereket,csill,jó mikor a végén úgy nagyon el kezd pattogni a kerék a gépen,éktelen csattogó hang.Ó mi a picsa,néz megint, beül megint ráz a géppel,közbe nyom a fékpedál,semmi csattogás.
Végeredmény. A fékpofa amit az UNIXBA vettem eredeti JURID gyári nem méret pontos,mikor meg pattan a kerék az úthibán,az mozdul el és csattan egyet a féknyeregben ( nyereg is le lett szedve,semmi nem látszott rajta. )
Ki derült hogy hiába JURID és igaz kb 10 rongyal olcsóbb mint amit a szervizbe veszek meg,ezen nincs felül egy kis lemez amit rá hajtanak vagy mit csinálnak hogy pont ez a mozgás ne történjen meg. Az UNIXOS Juridon nincs ilyen. Hiába a gyári beszállító. Ezt nem értem most szedhetem ki az uj fékpofákat,és vehetek egy még egy garnitúrát a szervizbe,mert az biztos jó,és legalább ha ilyen hiba van ki cserélik ingyen.Unixba most mehetek panaszra mikor már mentem vele vagy 3 ezret. Megint meg szívtam.
Röhej. Lehet hogy csak 100,vagy 1000 -ből nem stimmel de én ki fogtam azt.
Soha többet RFT gumit,mert tuti az rázta,csapta annyira a futóművemet hogy még a fékpofákat is szét rázta. Csak azért írtam le,ha valaki azonosítatlan hangot hall elölről,érdemes a fékpofára is gyanakodni. Nem általános de elő fordulhat.

Most át mentem vagy 8 csatorna fedélen,mindegyiknél olyat csattant mintha a futómű akarni ki szakadni,utána újra végig mentem,kicsit nyomtam csak a féket,hangtalanul huppant át rajtuk. Röhej,ki hitte volna, 2 hónapig meg se mukkant,vagy akkor nem figyeltem anyura,és idővel szarabb lett.


m_attila Elküldve: 2011-05-20 15:44 hûtõ

Szia

Cseréld ki a vízpumpádat, és jó lesz. Elfordul a lapát a tengelyen.
Nézd meg hogy van e keringés , indítsd be lecsavart sapival egyenletes gázzal egyenletesen kell jönni a víznek.
Nekem ugyanezt csinálta, hidegen még nem volt gond, de ahogy bemelegedett a hűtővíz egyre jobban elforgott a lapát a tengelyen.


m_attila

m_attila Elküldve: 2011-05-16 13:47 Társalgó

Szia Tomi!

Rendben van minden az autóddal?

Attila

SirToma írta: Sziasztok Klubtársak.

Régóta nézelődök, olvasgatok, hogy melyik lenne a legjobb védelem a "drágaságom" számára.
Nézegettem defend lock zárat+uv gravír, de oda jutottam, hogy pajzs védelem!!!
Esetleg lenne még valaki, akit érdekelne a dolog?
Hátha lehetne egy kis kedvezményt is kicsikarni....

Pajzs védelem

Vagy esetleg központilag bmwfanatics-ra egy bizonyos százalék????


m_attila Elküldve: 2011-05-14 17:09 E36 318tds

Hülyeség

ha az adagolód hideg lesz elfog indulni, hidd el..próbáld ki öntsd le hideg vízzel

A szar motor hidegen nem indul!



kis_Dn írta: Nagyon szepen koszonom az infokat es hogy ijen hamar valaszoltal

le fogom veni az adagolot es feljittatom.
az egyik szerelo azt mondta h a gyuruk vanak elkopva a motorban h az adagolonak semi baja....de nem tudom.... lustabb mint regen az auto es kartergaz is van...ezekre hivatkozott..

Tovabbi szep napot

m_attila írta: Adagoló elem kopás, fel kell újítani , most csináltatok pont egy ilyen adagolót az is 18tds. Sajnos ez a 25tds ekre is jellemző hiba.
Egy ilyen adagoló felújítás költsége, ha a felső (elektromos) része jó, akkor 40-60-70 ezer forint körül mozog. Ilyenkor tömítéskészletet is cserélnek, és padon beállítják.
Vagy veszel egy bontottat, egy működő autóról, amin megtudod nézni hogy indul hidegen melegen.
És innét indul az időzített bomba
Egy barátom vett egy bontottat és 3 hónap múlva a orrán száján dőlt belőle a gázolaj. A tömítéskészlet csere lett a vége. Így lett neki 2 munkadíj fel le szerelés, és végül felújítás.

Remélem tudtam segíteni

m_attila



kis_Dn írta: ez mit jelent egy kicsit pontosabban ....es ezt megoldani hogyan lehet?









m_attila Elküldve: 2011-05-14 10:36 E36 318tds

Adagoló elem kopás, fel kell újítani , most csináltatok pont egy ilyen adagolót az is 18tds. Sajnos ez a 25tds ekre is jellemző hiba.
Egy ilyen adagoló felújítás költsége, ha a felső (elektromos) része jó, akkor 40-60-70 ezer forint körül mozog. Ilyenkor tömítéskészletet is cserélnek, és padon beállítják.
Vagy veszel egy bontottat, egy működő autóról, amin megtudod nézni hogy indul hidegen melegen.
És innét indul az időzített bomba
Egy barátom vett egy bontottat és 3 hónap múlva a orrán száján dőlt belőle a gázolaj. A tömítéskészlet csere lett a vége. Így lett neki 2 munkadíj fel le szerelés, és végül felújítás.

Remélem tudtam segíteni

m_attila



kis_Dn írta: ez mit jelent egy kicsit pontosabban ....es ezt megoldani hogyan lehet?





m_attila Elküldve: 2011-05-14 10:15 E36 318tds

sZIA

Sajnos adagolós az autód, mechanikus kopás okozza ezt a problémát.
Meleg motornál öntsd le hideg vízzel az adagolót , el fog indulni

kis_Dn írta: helo mindenkinek
lene egy ojan gondom hogy van egy 318tds es regel vagyis mikor hideg a motor viszonylag jol indul a motor de miutan felmelegedett lealitom az istennek nem akar beindulni mig le nem hul.. szerintetek mi lehet a gond???
elore is koszonom


m_attila Elküldve: 2011-05-13 22:17 Hütővízjelző kivillan majd rátöltök és durván melegszik a motor majd letílt.

Szia

Akkor a valóság!

A hűtősapka rendelkezik egy túlnyomás elleni szeleppel, ha túl nagy a nyomás kinyomja ezen a szelepen keresztűl, nem robbanik, törik szét semmi.
Ha jön hozzánk szervizre egy bmw , feltöltjük fullra , ami nem kell neki elengedi...

m_Attila

YELLOW írta: nekem olyat is hazudtak, ami valszeg igaz, hogy van egy szelep ami elengedi a túlnyomást, főleg akkor jellemző, ha hajtod a gépet magasabb fordulaton. persze ez is gőz, de sok kicsi sokra megy.


m_attila Elküldve: 2011-05-10 21:01 316 1.6 motor

Légyszi ne tévessz meg senkit...

Nyílván nem, 18tds helyett 25tds, 20d helyett 30d, 16i helyett 28ire gondoltam.

De ha tönkremegy egy 16i motorod és helyette 18i t raksz bele, vagy 20i helyett 23i 28i lesz, azt senki nem fogja észrevenni.

m_attila


[quote="Qucsy"]
m_attila írta: Szia

Teendő...

Rakjátok bele az új motort, lehetőleg motorszám nélkül, vagy nehezen olvasható motorszámmal, erre vannak különböző módszerek.
Járjál vele, mintha mindig is ez a motor lett volna bent
Aztán majd eljön a műszaki ideje, elmész műszakira, ott ugye megnézik a motorszámot. Te továbbra is úgy viselkedsz mintha nem is tudnál az egészről.
Megállapítják, hogy olvashatatlan a motorszámod, erről kapsz egy hivatalos papírt a NKH tól (nemzeti közlekedési hatóság), amely tartalmazza a lehetséges motorkódodat, majd bemész az okmányirodába ezzel a papírral, és kapsz egy új forgalmit, mely csak motorkódot fog tartalmazni. Innentől kezdve legális a gép.

üdv

m_attila

..na akkor elmondom ennek a kicsivel komolyabb változatát nem csak műszakin tudnak megszívatni.. azt tudnod kel 1 komolyabb út menti ellenőrzés alatt( ami már gépes) nem csak az autót veszik el tőled de 1 komolyabb eljárás is indul ellened okirat hamisítás vádjával amit nagyon nehéz kimagyarázni. a vizsgálatok úgysem a te javadra fognak dönteni..hidd el nagy bajod származhat még belőled..



m_attila Elküldve: 2011-05-06 23:22 Heeelp...!

Szia Robinson!

A tied 136 lovas

Atié 150, de hétfőn utánanézek, a tiednek is.
Tényleg kell?



Robinson írta:
m_attila írta: Szia

Lesz itt megoldás

Attila


90bő' turbó? az milyen? engem is érdekelne.



m_attila Elküldve: 2011-05-06 23:18 Heeelp...!

Szia

Lesz itt megoldás

Attila

Robinson írta:
atidesign írta: Köszi az infót, tisztában vagyok vele.
De sajna 70-90 -nél többet nem tudok rákölteni.
Vatta újat 150 ért tudok én is de nincs most "kedvem" hozzá...


Akkor csak a bontó marad, mivel a felújító szett is 110-nél kezdődik ahogy tudom :/


m_attila Elküldve: 2011-04-27 18:04 Porlasztó

Sajnálom Ati!

de ugye szóltam előre...




atidesign írta: Nos!
Tanuljatok az én káromon (320d E46 110Kw)
Kocsi terhelésnél egy bizonyos fordulaton becsörgött, erőtlen lett, de viszont keveset fogyasztott
Befecskendezők ki, bemérés (25e) 4 ből 3 szar(visszaengedi az üzemanyagot a részolajba).
Szerelő azt mondja hogy 65e/db. Bosch gyári felújított garival.
Ááááá az sok, jó lessz a bontott...
Ok., 4 bontott befecskendezőt bele azt go! bontott porlasztó belerak, indít, csörög, zörög füstöl, nem megy...
Mi a szar lehet? elsőre szűrjük ki mi nem jó! a 4 bontott porlasztó bemérés(25e), a 4 porlasztóból 4 rossz , vissza a feladónak.
Ok, nincs más hátra a sajátokat kell kell újíttatni!
Keres.... Wilker - Bosch szerviz csereporlasztó, 120e + 10e útiköltség és kézben a 4 Bosch szerviz által felújított befecskendezők.
Szerelő bepattintja, indít, , kerreg, csörög....
Azongya hogy ecsém mostmár gáz lehet mert mindegyikkel ezt csinálja lehet szétkapom a mocit... DE!
Mielőtt szétkapnám vigyük el beméretni ezeket is...
Na ne....! Ne nem vagyok én madár, vagy tán jutalékod van belőle vagy mi?
Ok azt mondja hogy figyelj én szerintem 99% hogy a porlasztók szarok!
Mondom hogy lenne már az! Bosch szerviz által felújított porlasztók...!
Ok, azt mondja figyelj! elmegyünk a Bosch műhelybe és beméretjük, ha jó én fizetem, ha szar te!
Mondom ok!
Másnap reggel, Bosch műhely, a "Bosch szerviz" (Wilker) által felújított porlasztókat rápattintja a gépre...
Ott voltam én is és végignéztem...!
Az első már a nyomáspróbán elvérzett, úgy spriccelt az összeillesztésnél mintha fölül is kéne befecskendeznie...
Na ez volt a probléma mondom én, erre a végén mondja a szerelő Bosch spec. hogy ecsém ezek szarabbak mindegyik mint amit odaadtál értük és még fizettél rá 120 ezret, ráadásul nem Bosch csúcsokat raktak bele hanem valami szar cseszkót.
Víz felkap, kéz remeg, telefon előkap, Wilker caling.....
Mondom mi a szitu, aszongya a "szakszervizes" jaja előfordul az ilyen a BMW és Land Rovernél, vigyem vissza és visszaadják a lét meg a befecskendezőimet.
Reggel go Fót (+10e) kis balhé meg kioktatás befecskendező csere lé vissza persze csak a 120e mert hogy ők nem kértek meg rá hogy méressem be.
Szerelő kérdezi hogy próbálkozzunk még valami porlaszófélékkel vagy rendelje meg a Bosch gyári felújítottat (65e/db) mert már majdnem kifizettem a garnitúrát amennyit potyára kidobtam...
Mondom itt a vége! Rendeld meg és bökd bele, de ha nem jó így sem akkor nemtudom mit mondasz majd...
2 nap múlva hív hogy mikor megyek már a kocsiért mert kész van és csak foglalja a helyet....

Ennyi....






m_attila Elküldve: 2011-04-14 19:52 Lökhárító

Szerintem inkább a facelift előttire jell.


Alesi írta:
Zolee írta:
m_attila írta:
m packett 1




Alesi írta: Nem tudja esetleg valaki, hogy ilyen loklapot honnan tudnek szerezni?:

http://forum.e46fanatics.com/a...1212552664




nekem is sokkal jobban bejön az m packet I. nem tudom hol lehet beszerezni, már 1 éve keresem - sehol nem találtam, ha találsz valahol jelezd légyszi!

Mj: van 1 gyári m packet II-es első lökösöm, nem eladó, de szívesen elcserélném m packet I-re


Hmm, es ez volt facelifteshez is vagy csak azelottihez?