autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz Plk89

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2013. szeptember 14. szombat, 09:46


Pocses írta:
Plk89 írta:
YELLOW írta:
Plk89 írta:
YELLOW írta:
haka írta:
Plk89 írta: lenne egy problemam e46 316im van 1.9es motor.ingadozik az alapjapjaratom de csak melegen es ugy sem mindeg.alltalaban kuplung benyomasanal.es nem mindeg csinalja,olyan is elofordul h 1000 tol fennem marad az alapjarat, par pillanat es viszaal a normalra,kulomben ki van gyulv a motor ego.akinek hasonlo problemaja volt kerem irjon.........koszi


Hát ha kigyulladt már a műszerfalon a visszajelző, akkor csak el kéne vinni szervízbe, én legalább is tuti nem mászkálnék már így vele.
Meg ha már az ég, akkor tuti van hibakód is, amit már otthon is ki lehet olvasni, más kérdés, hogy meg nem javul tőle
A titkos menü elvileg ír hibakódot.


lehet a titkos menünek, van egy még titkosabb része, akkor Te tudsz valamit... de ilyenról én nem tudok, régebbi modellek kivillogták a hibát, amit dekódolni kellett

nézd meg lehúzott légtömegmérővel csinálja-e. ha nem, akkor légtömegmérőnek féktisztító spry-s tisztítás (leszerelve), vagy csere. vagy esetleg kartelgáz szellőztető szelep/szűrő. volt akinek ez volt a gond. egyenlőre másra nem gondolnék.


ez a szelep amirol beszelsz ez a pollenszuro allat talalhato?


hát nem tudom neked konkrétan hol van, de ott valahol. a szelepfedélből jön ki cső, és arra megy rá.


aszem volt mar cserelve.ez egy kerek muanyag valami.ha arra gondolok.de bontottan tettek ra ugyh lehet h ismet az a ludas


Azaz a kartergázszelep, de az nem dob hibát a BC-nek és nem jelez a műszerfalon.

hat akk mar nem tudom,lehet h megtisztitom a legtomegmerot es ha utana is viszajon a hibakod,akk kicserelem.nincs mas otletem....


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. szeptember 14. szombat, 07:48


Plk89 írta:
YELLOW írta:
Plk89 írta:
YELLOW írta:
haka írta:
Plk89 írta: lenne egy problemam e46 316im van 1.9es motor.ingadozik az alapjapjaratom de csak melegen es ugy sem mindeg.alltalaban kuplung benyomasanal.es nem mindeg csinalja,olyan is elofordul h 1000 tol fennem marad az alapjarat, par pillanat es viszaal a normalra,kulomben ki van gyulv a motor ego.akinek hasonlo problemaja volt kerem irjon.........koszi


Hát ha kigyulladt már a műszerfalon a visszajelző, akkor csak el kéne vinni szervízbe, én legalább is tuti nem mászkálnék már így vele.
Meg ha már az ég, akkor tuti van hibakód is, amit már otthon is ki lehet olvasni, más kérdés, hogy meg nem javul tőle
A titkos menü elvileg ír hibakódot.


lehet a titkos menünek, van egy még titkosabb része, akkor Te tudsz valamit... de ilyenról én nem tudok, régebbi modellek kivillogták a hibát, amit dekódolni kellett

nézd meg lehúzott légtömegmérővel csinálja-e. ha nem, akkor légtömegmérőnek féktisztító spry-s tisztítás (leszerelve), vagy csere. vagy esetleg kartelgáz szellőztető szelep/szűrő. volt akinek ez volt a gond. egyenlőre másra nem gondolnék.


ez a szelep amirol beszelsz ez a pollenszuro allat talalhato?


hát nem tudom neked konkrétan hol van, de ott valahol. a szelepfedélből jön ki cső, és arra megy rá.


aszem volt mar cserelve.ez egy kerek muanyag valami.ha arra gondolok.de bontottan tettek ra ugyh lehet h ismet az a ludas


Azaz a kartergázszelep, de az nem dob hibát a BC-nek és nem jelez a műszerfalon.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz Plk89

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2013. szeptember 13. péntek, 22:30


YELLOW írta:
Plk89 írta:
YELLOW írta:
haka írta:
Plk89 írta: lenne egy problemam e46 316im van 1.9es motor.ingadozik az alapjapjaratom de csak melegen es ugy sem mindeg.alltalaban kuplung benyomasanal.es nem mindeg csinalja,olyan is elofordul h 1000 tol fennem marad az alapjarat, par pillanat es viszaal a normalra,kulomben ki van gyulv a motor ego.akinek hasonlo problemaja volt kerem irjon.........koszi


Hát ha kigyulladt már a műszerfalon a visszajelző, akkor csak el kéne vinni szervízbe, én legalább is tuti nem mászkálnék már így vele.
Meg ha már az ég, akkor tuti van hibakód is, amit már otthon is ki lehet olvasni, más kérdés, hogy meg nem javul tőle
A titkos menü elvileg ír hibakódot.


lehet a titkos menünek, van egy még titkosabb része, akkor Te tudsz valamit... de ilyenról én nem tudok, régebbi modellek kivillogták a hibát, amit dekódolni kellett

nézd meg lehúzott légtömegmérővel csinálja-e. ha nem, akkor légtömegmérőnek féktisztító spry-s tisztítás (leszerelve), vagy csere. vagy esetleg kartelgáz szellőztető szelep/szűrő. volt akinek ez volt a gond. egyenlőre másra nem gondolnék.


ez a szelep amirol beszelsz ez a pollenszuro allat talalhato?


hát nem tudom neked konkrétan hol van, de ott valahol. a szelepfedélből jön ki cső, és arra megy rá.


aszem volt mar cserelve.ez egy kerek muanyag valami.ha arra gondolok.de bontottan tettek ra ugyh lehet h ismet az a ludas

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. szeptember 13. péntek, 21:49


Plk89 írta:
YELLOW írta:
haka írta:
Plk89 írta: lenne egy problemam e46 316im van 1.9es motor.ingadozik az alapjapjaratom de csak melegen es ugy sem mindeg.alltalaban kuplung benyomasanal.es nem mindeg csinalja,olyan is elofordul h 1000 tol fennem marad az alapjarat, par pillanat es viszaal a normalra,kulomben ki van gyulv a motor ego.akinek hasonlo problemaja volt kerem irjon.........koszi


Hát ha kigyulladt már a műszerfalon a visszajelző, akkor csak el kéne vinni szervízbe, én legalább is tuti nem mászkálnék már így vele.
Meg ha már az ég, akkor tuti van hibakód is, amit már otthon is ki lehet olvasni, más kérdés, hogy meg nem javul tőle
A titkos menü elvileg ír hibakódot.


lehet a titkos menünek, van egy még titkosabb része, akkor Te tudsz valamit... de ilyenról én nem tudok, régebbi modellek kivillogták a hibát, amit dekódolni kellett

nézd meg lehúzott légtömegmérővel csinálja-e. ha nem, akkor légtömegmérőnek féktisztító spry-s tisztítás (leszerelve), vagy csere. vagy esetleg kartelgáz szellőztető szelep/szűrő. volt akinek ez volt a gond. egyenlőre másra nem gondolnék.


ez a szelep amirol beszelsz ez a pollenszuro allat talalhato?


hát nem tudom neked konkrétan hol van, de ott valahol. a szelepfedélből jön ki cső, és arra megy rá.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz Plk89

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2013. szeptember 13. péntek, 21:43


YELLOW írta:
haka írta:
Plk89 írta: lenne egy problemam e46 316im van 1.9es motor.ingadozik az alapjapjaratom de csak melegen es ugy sem mindeg.alltalaban kuplung benyomasanal.es nem mindeg csinalja,olyan is elofordul h 1000 tol fennem marad az alapjarat, par pillanat es viszaal a normalra,kulomben ki van gyulv a motor ego.akinek hasonlo problemaja volt kerem irjon.........koszi


Hát ha kigyulladt már a műszerfalon a visszajelző, akkor csak el kéne vinni szervízbe, én legalább is tuti nem mászkálnék már így vele.
Meg ha már az ég, akkor tuti van hibakód is, amit már otthon is ki lehet olvasni, más kérdés, hogy meg nem javul tőle
A titkos menü elvileg ír hibakódot.


lehet a titkos menünek, van egy még titkosabb része, akkor Te tudsz valamit... de ilyenról én nem tudok, régebbi modellek kivillogták a hibát, amit dekódolni kellett

nézd meg lehúzott légtömegmérővel csinálja-e. ha nem, akkor légtömegmérőnek féktisztító spry-s tisztítás (leszerelve), vagy csere. vagy esetleg kartelgáz szellőztető szelep/szűrő. volt akinek ez volt a gond. egyenlőre másra nem gondolnék.


ez a szelep amirol beszelsz ez a pollenszuro allat talalhato?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. szeptember 13. péntek, 19:05


haka írta:
Plk89 írta: lenne egy problemam e46 316im van 1.9es motor.ingadozik az alapjapjaratom de csak melegen es ugy sem mindeg.alltalaban kuplung benyomasanal.es nem mindeg csinalja,olyan is elofordul h 1000 tol fennem marad az alapjarat, par pillanat es viszaal a normalra,kulomben ki van gyulv a motor ego.akinek hasonlo problemaja volt kerem irjon.........koszi


Hát ha kigyulladt már a műszerfalon a visszajelző, akkor csak el kéne vinni szervízbe, én legalább is tuti nem mászkálnék már így vele.
Meg ha már az ég, akkor tuti van hibakód is, amit már otthon is ki lehet olvasni, más kérdés, hogy meg nem javul tőle
A titkos menü elvileg ír hibakódot.


lehet a titkos menünek, van egy még titkosabb része, akkor Te tudsz valamit... de ilyenról én nem tudok, régebbi modellek kivillogták a hibát, amit dekódolni kellett

nézd meg lehúzott légtömegmérővel csinálja-e. ha nem, akkor légtömegmérőnek féktisztító spry-s tisztítás (leszerelve), vagy csere. vagy esetleg kartelgáz szellőztető szelep/szűrő. volt akinek ez volt a gond. egyenlőre másra nem gondolnék.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz Plk89

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2013. szeptember 13. péntek, 16:22


haka írta:
Plk89 írta: lenne egy problemam e46 316im van 1.9es motor.ingadozik az alapjapjaratom de csak melegen es ugy sem mindeg.alltalaban kuplung benyomasanal.es nem mindeg csinalja,olyan is elofordul h 1000 tol fennem marad az alapjarat, par pillanat es viszaal a normalra,kulomben ki van gyulv a motor ego.akinek hasonlo problemaja volt kerem irjon.........koszi


Hát ha kigyulladt már a műszerfalon a visszajelző, akkor csak el kéne vinni szervízbe, én legalább is tuti nem mászkálnék már így vele.
Meg ha már az ég, akkor tuti van hibakód is, amit már otthon is ki lehet olvasni, más kérdés, hogy meg nem javul tőle
A titkos menü elvileg ír hibakódot.


igazad van.nemreg is kigyulladt vittem szervizbe,kiolvastak h falts levegot sziv a motor.az oszes vakumcsovet kicsereltem ujjra.mentem vele 200km es ismet kigyulladt az ego es csinalja az ingadozast


haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. szeptember 13. péntek, 16:07


Plk89 írta: lenne egy problemam e46 316im van 1.9es motor.ingadozik az alapjapjaratom de csak melegen es ugy sem mindeg.alltalaban kuplung benyomasanal.es nem mindeg csinalja,olyan is elofordul h 1000 tol fennem marad az alapjarat, par pillanat es viszaal a normalra,kulomben ki van gyulv a motor ego.akinek hasonlo problemaja volt kerem irjon.........koszi


Hát ha kigyulladt már a műszerfalon a visszajelző, akkor csak el kéne vinni szervízbe, én legalább is tuti nem mászkálnék már így vele.
Meg ha már az ég, akkor tuti van hibakód is, amit már otthon is ki lehet olvasni, más kérdés, hogy meg nem javul tőle
A titkos menü elvileg ír hibakódot.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz Plk89

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2013. szeptember 13. péntek, 15:49


lenne egy problemam e46 316im van 1.9es motor.ingadozik az alapjapjaratom de csak melegen es ugy sem mindeg.alltalaban kuplung benyomasanal.es nem mindeg csinalja,olyan is elofordul h 1000 tol fennem marad az alapjarat, par pillanat es viszaal a normalra,kulomben ki van gyulv a motor ego.akinek hasonlo problemaja volt kerem irjon.........koszi

imre24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1993

státusz imre24

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. szeptember 05. csütörtök, 18:06


imre24 írta:
anubisz írta:
imre24 írta:
anubisz írta:
imre24 írta:
YELLOW írta:
imre24 írta:

Sziasztok!

Nem olyan régen tulajdonomba került egy csodálatos BMW 318I E36-os kategóriájú szgk.
A gépjármű 20 éves korához képest igen jó állapotban van full optikai tuning, nem rég cseréltem rajta üa és olaj szűrőt és a fonstosabb dolgokat olaj,vezérlés stb.
De mikor hosszútávon kipróbáltam, azaz Kazincbarcika-Bp. nem voltam elragadtatva a fogyasztásától!
Kb 15 l fogyasztása volt és a mutató is kb 110km/h-nál is durván 12-14 litert jelzett! O.o
Alapjárat szintén ingadozik olykor kuplungolok megállok és puff annyira le esik hogy le is ál a motor!
Kipufogó rendben van a motor szépen jár nem csörög nem csattog, a csöveket is végig néztem!
Olajat vizet nem evett eddig még.
17" alufelniken gördül a szép jószág!
Tanácstalan vagyok szerelőhöz még nem jutottam el sajnos kötött a munka időm!
Valaki valamit esetleg tudna segíteni?
Előre is köszönöm!


légtömegmérő gyanús a téma nekem...


Takarítani érdemes?
Liqui moly légszenzor tisztító spray-el?


féktisztító is jó,én is azzal szoktam. Meg sokan mások.


kontakt spray?


azt nem ajánlanám,úgy tudom (lehet rosszul ) abba van valami kenő anyag is, az meg nem tenne jót a tömegmérőnek.


Köszönöm nektek a segítséget megézzük műxik e


Hali!
mocskos volt eléggé a szenzor benne csoda hogy ezt csinálta :/
Megtakarítottam az egészet csilli villi kívül belül.
Körübelül fél órát mentem vele utána vártam 5 órát az alapjáratom hidegen 6-700 :O
Nem rángat,nem csattog,nem ingadozik és szerintem a fogyasztás is csökkent viszont valamiért éreztem hogy gyengébb lett szerintem, de köszi a segítséget szuperek vagytok

imre24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1993

státusz imre24

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. szeptember 05. csütörtök, 06:00


anubisz írta:
imre24 írta:
anubisz írta:
imre24 írta:
YELLOW írta:
imre24 írta:

Sziasztok!

Nem olyan régen tulajdonomba került egy csodálatos BMW 318I E36-os kategóriájú szgk.
A gépjármű 20 éves korához képest igen jó állapotban van full optikai tuning, nem rég cseréltem rajta üa és olaj szűrőt és a fonstosabb dolgokat olaj,vezérlés stb.
De mikor hosszútávon kipróbáltam, azaz Kazincbarcika-Bp. nem voltam elragadtatva a fogyasztásától!
Kb 15 l fogyasztása volt és a mutató is kb 110km/h-nál is durván 12-14 litert jelzett! O.o
Alapjárat szintén ingadozik olykor kuplungolok megállok és puff annyira le esik hogy le is ál a motor!
Kipufogó rendben van a motor szépen jár nem csörög nem csattog, a csöveket is végig néztem!
Olajat vizet nem evett eddig még.
17" alufelniken gördül a szép jószág!
Tanácstalan vagyok szerelőhöz még nem jutottam el sajnos kötött a munka időm!
Valaki valamit esetleg tudna segíteni?
Előre is köszönöm!


légtömegmérő gyanús a téma nekem...


Takarítani érdemes?
Liqui moly légszenzor tisztító spray-el?


féktisztító is jó,én is azzal szoktam. Meg sokan mások.


kontakt spray?


azt nem ajánlanám,úgy tudom (lehet rosszul ) abba van valami kenő anyag is, az meg nem tenne jót a tömegmérőnek.


Köszönöm nektek a segítséget megézzük műxik e


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 04. szerda, 23:21


imre24 írta:
anubisz írta:
imre24 írta:
YELLOW írta:
imre24 írta:

Sziasztok!

Nem olyan régen tulajdonomba került egy csodálatos BMW 318I E36-os kategóriájú szgk.
A gépjármű 20 éves korához képest igen jó állapotban van full optikai tuning, nem rég cseréltem rajta üa és olaj szűrőt és a fonstosabb dolgokat olaj,vezérlés stb.
De mikor hosszútávon kipróbáltam, azaz Kazincbarcika-Bp. nem voltam elragadtatva a fogyasztásától!
Kb 15 l fogyasztása volt és a mutató is kb 110km/h-nál is durván 12-14 litert jelzett! O.o
Alapjárat szintén ingadozik olykor kuplungolok megállok és puff annyira le esik hogy le is ál a motor!
Kipufogó rendben van a motor szépen jár nem csörög nem csattog, a csöveket is végig néztem!
Olajat vizet nem evett eddig még.
17" alufelniken gördül a szép jószág!
Tanácstalan vagyok szerelőhöz még nem jutottam el sajnos kötött a munka időm!
Valaki valamit esetleg tudna segíteni?
Előre is köszönöm!


légtömegmérő gyanús a téma nekem...


Takarítani érdemes?
Liqui moly légszenzor tisztító spray-el?


féktisztító is jó,én is azzal szoktam. Meg sokan mások.


kontakt spray?


azt nem ajánlanám,úgy tudom (lehet rosszul ) abba van valami kenő anyag is, az meg nem tenne jót a tömegmérőnek.

imre24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1993

státusz imre24

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. szeptember 04. szerda, 23:14


anubisz írta:
imre24 írta:
YELLOW írta:
imre24 írta:

Sziasztok!

Nem olyan régen tulajdonomba került egy csodálatos BMW 318I E36-os kategóriájú szgk.
A gépjármű 20 éves korához képest igen jó állapotban van full optikai tuning, nem rég cseréltem rajta üa és olaj szűrőt és a fonstosabb dolgokat olaj,vezérlés stb.
De mikor hosszútávon kipróbáltam, azaz Kazincbarcika-Bp. nem voltam elragadtatva a fogyasztásától!
Kb 15 l fogyasztása volt és a mutató is kb 110km/h-nál is durván 12-14 litert jelzett! O.o
Alapjárat szintén ingadozik olykor kuplungolok megállok és puff annyira le esik hogy le is ál a motor!
Kipufogó rendben van a motor szépen jár nem csörög nem csattog, a csöveket is végig néztem!
Olajat vizet nem evett eddig még.
17" alufelniken gördül a szép jószág!
Tanácstalan vagyok szerelőhöz még nem jutottam el sajnos kötött a munka időm!
Valaki valamit esetleg tudna segíteni?
Előre is köszönöm!


légtömegmérő gyanús a téma nekem...


Takarítani érdemes?
Liqui moly légszenzor tisztító spray-el?


féktisztító is jó,én is azzal szoktam. Meg sokan mások.


kontakt spray?


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 04. szerda, 22:51


imre24 írta:
YELLOW írta:
imre24 írta:

Sziasztok!

Nem olyan régen tulajdonomba került egy csodálatos BMW 318I E36-os kategóriájú szgk.
A gépjármű 20 éves korához képest igen jó állapotban van full optikai tuning, nem rég cseréltem rajta üa és olaj szűrőt és a fonstosabb dolgokat olaj,vezérlés stb.
De mikor hosszútávon kipróbáltam, azaz Kazincbarcika-Bp. nem voltam elragadtatva a fogyasztásától!
Kb 15 l fogyasztása volt és a mutató is kb 110km/h-nál is durván 12-14 litert jelzett! O.o
Alapjárat szintén ingadozik olykor kuplungolok megállok és puff annyira le esik hogy le is ál a motor!
Kipufogó rendben van a motor szépen jár nem csörög nem csattog, a csöveket is végig néztem!
Olajat vizet nem evett eddig még.
17" alufelniken gördül a szép jószág!
Tanácstalan vagyok szerelőhöz még nem jutottam el sajnos kötött a munka időm!
Valaki valamit esetleg tudna segíteni?
Előre is köszönöm!


légtömegmérő gyanús a téma nekem...


Takarítani érdemes?
Liqui moly légszenzor tisztító spray-el?


féktisztító is jó,én is azzal szoktam. Meg sokan mások.

imre24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1993

státusz imre24

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. szeptember 04. szerda, 22:42


YELLOW írta:
imre24 írta:

Sziasztok!

Nem olyan régen tulajdonomba került egy csodálatos BMW 318I E36-os kategóriájú szgk.
A gépjármű 20 éves korához képest igen jó állapotban van full optikai tuning, nem rég cseréltem rajta üa és olaj szűrőt és a fonstosabb dolgokat olaj,vezérlés stb.
De mikor hosszútávon kipróbáltam, azaz Kazincbarcika-Bp. nem voltam elragadtatva a fogyasztásától!
Kb 15 l fogyasztása volt és a mutató is kb 110km/h-nál is durván 12-14 litert jelzett! O.o
Alapjárat szintén ingadozik olykor kuplungolok megállok és puff annyira le esik hogy le is ál a motor!
Kipufogó rendben van a motor szépen jár nem csörög nem csattog, a csöveket is végig néztem!
Olajat vizet nem evett eddig még.
17" alufelniken gördül a szép jószág!
Tanácstalan vagyok szerelőhöz még nem jutottam el sajnos kötött a munka időm!
Valaki valamit esetleg tudna segíteni?
Előre is köszönöm!


légtömegmérő gyanús a téma nekem...


Takarítani érdemes?
Liqui moly légszenzor tisztító spray-el?