bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2013. május 29. szerda, 17:15


jons írta:
Ropika írta:
Ha a bármelyik porlasztónak az értéke eltér a megadottól (-4,0 +4,0) automatikusan beírná hibának, attól függetlenül lehet hogy még nem érte el azt a kritikus szintet hogy beírja hibának.


+ - 2,5-nél már rángatózhat. e39 530d legalábbis így tesz. Nem mindig, csak ha túlkorrigál.



így van ez igaz az e46-ra is... az a jó, hogy a hibatárolóba semmi nem lesz mert nálad cbsteve a másik 5 henger hamar kikorrigálja azt az egy rossz porlasztót... max ha annyira berázná akkor eltárolna egy egyenetlen alapjárat hibát...
ha pl lehúznád egyik porlasztót a 6-ból és kicsit ráállnál a gázra észre se vennéd hogy nem megy az egyik henger persze ne csináld de ez lenne.

Ha megnézeted az értékekből lehet látni melyik lehet a szar a többihez képest.
Vidd el ide itt megmérik meg ki is cserélik www.dieselek.hu



jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. május 29. szerda, 16:30


Ropika írta:
Ha a bármelyik porlasztónak az értéke eltér a megadottól (-4,0 +4,0) automatikusan beírná hibának, attól függetlenül lehet hogy még nem érte el azt a kritikus szintet hogy beírja hibának.


+ - 2,5-nél már rángatózhat. e39 530d legalábbis így tesz. Nem mindig, csak ha túlkorrigál.



Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2013. május 29. szerda, 16:28


cbsteve írta: Az értékekről fogalmam sincs, számítógépes diagnosztikára tette, de értékekről nem beszéltünk.
Ezért félek amúgy a dologtól, mert nem akarok belefutni felesleges alkatrész cserékbe amire kiderül mi volt a baj. Igazából azt érzem egyenlőre sötétben tapogatóznak, pedig rutinos, többek által is ajánlott BMW szervizbe hordom. Az eddigi (szerencsére) kevéske tapasztalatom is teljesen pozitív velük kapcsolatban.
Ide is azért írtam, hátha van valakinek használható ötlete, tippje, amire mi/ők nem gondolunk.
A cseréről nincs sok infóm, decemberben vettük. ( a volt tulaj meg kb mond amit akar...)


és a porlasztó értékek mik voltak? ha már diagon voltál... vagy csak úgy gyanakszik a "szerelő"
ha szar a porlasztó ahhoz keverhetsz bármit úgyis csak max húzod az időt meg az elkerülhetetlent. Milyen/melyik porlasztó volt cserélve?



[/quote]

Ha a bármelyik porlasztónak az értéke eltér a megadottól (-4,0 +4,0) automatikusan beírná hibának, attól függetlenül lehet hogy még nem érte el azt a kritikus szintet hogy beírja hibának.


cbsteve
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz cbsteve

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2013. május 29. szerda, 15:05


Az értékekről fogalmam sincs, számítógépes diagnosztikára tette, de értékekről nem beszéltünk.
Ezért félek amúgy a dologtól, mert nem akarok belefutni felesleges alkatrész cserékbe amire kiderül mi volt a baj. Igazából azt érzem egyenlőre sötétben tapogatóznak, pedig rutinos, többek által is ajánlott BMW szervizbe hordom. Az eddigi (szerencsére) kevéske tapasztalatom is teljesen pozitív velük kapcsolatban.
Ide is azért írtam, hátha van valakinek használható ötlete, tippje, amire mi/ők nem gondolunk.
A cseréről nincs sok infóm, decemberben vettük. ( a volt tulaj meg kb mond amit akar...)


és a porlasztó értékek mik voltak? ha már diagon voltál... vagy csak úgy gyanakszik a "szerelő"
ha szar a porlasztó ahhoz keverhetsz bármit úgyis csak max húzod az időt meg az elkerülhetetlent. Milyen/melyik porlasztó volt cserélve?

[/quote]



bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2013. május 29. szerda, 14:06


cbsteve írta: Sziasztok!
Azóta annyi fejlemény történt, hogy voltam diagnosztikán, hibának jelezte az üzemanyagszűrőt és a motorelektronikánál valamit (ezeken kívül semmit), de azt mondták a szervizben, hogy az elektronikai hiba lehet a szűrő miatt. Szóval ma kicseréltük a szűrőt, a 2 hiba eltűnt a listából, az alapprobléma viszont megmaradt. Következő lépésnek egy üzemanyaghoz keverhető adalékot ajánlottak, ami kitisztít mindent, mert most a porlasztócsúcsokra gyanakszanak (már volt cserélve). Viszont most legalább ott is produkálta a hibát, így már a szerelőnk is látta mit csinál...
Valakinek van bármi ötlete? Nem szeretnék kicserélni mindent mire kiderül a hiba oka :S


és a porlasztó értékek mik voltak? ha már diagon voltál... vagy csak úgy gyanakszik a "szerelő"
ha szar a porlasztó ahhoz keverhetsz bármit úgyis csak max húzod az időt meg az elkerülhetetlent. Milyen/melyik porlasztó volt cserélve?



cbsteve
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz cbsteve

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2013. május 29. szerda, 13:14


Sziasztok!
Azóta annyi fejlemény történt, hogy voltam diagnosztikán, hibának jelezte az üzemanyagszűrőt és a motorelektronikánál valamit (ezeken kívül semmit), de azt mondták a szervizben, hogy az elektronikai hiba lehet a szűrő miatt. Szóval ma kicseréltük a szűrőt, a 2 hiba eltűnt a listából, az alapprobléma viszont megmaradt. Következő lépésnek egy üzemanyaghoz keverhető adalékot ajánlottak, ami kitisztít mindent, mert most a porlasztócsúcsokra gyanakszanak (már volt cserélve). Viszont most legalább ott is produkálta a hibát, így már a szerelőnk is látta mit csinál...
Valakinek van bármi ötlete? Nem szeretnék kicserélni mindent mire kiderül a hiba oka :S


cbsteve
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz cbsteve

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2013. május 23. csütörtök, 22:54


Sziasztok!
Ismét a segítségeteket kérném
2005ös 525D Touring gazdája vagyok. A drágaságom megint meglepett, most az alapjárat körül lehet valami baj. Pár napja kezdte, hogy indításkor olyan furcsán beremegett az autó eleje, és a fordulatszám mérő is egy picit leesett, aztán rendbe jött és ment minden tovább. Aztán ma már a piros lámpánál is megcsinálta. Nem minden indításnál lep meg ezzel a drága, csak ha úgy tartja kedve. A fogyasztása nem változott, megy rendesen, hibaüzenetet nem dobott, nem értem mi lehet a baja. Van valami ötletetek? Előre is köszönöm mindenkinek!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1993

státusz bmwtunner

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. november 09. péntek, 17:36


YELLOW írta:
bmwtunner írta:
anubisz írta:
zoley88 írta:
bmwtunner írta: Sziasztok, nekem e36 om van és nekem is olyan gondom van hogy hidegen inditás után ingadozik az alapjárat.De kb 10-15per műlva semmi probléma,itt láttam hogy irt mindenki ezt + azt én a konkrét válaszra lennék kiváncsi mi lehet a godja mert eléggé idegesítő ! A Válaszotokat elöre is köszönöm.


termosztát? nekem is lassan cserélni kell mert diag is hibát dob és annak is van szabályozó szerepe, de ez csak tipp!


Erre ne vegyél mérget. Ni köze hozzá. Ki sem nyit, amíg nem meleg a víz, ha meg nyitva marad, akkor a víz nem melegszik. Sokan észre se veszik, hogy rossz. Mi köze ennek az ingadozó alapjárathoz. Enyémbe van egy vízhőfok jelző gomba, más típusnál még az sincs a termosztát házba.


A termosztát új ki let cserélve,és szerintem sincs ahhoz semmi köze az alapjáratnak,Az egyik Ismerösöm szerint alapjárati motor a ludas,de nem tudom .
Am hibakod nincs .


ez sem feltétlen igaz... ilyenkor szokott nagyon sokba kerülni a dolog.
"há mi a baj? alapjáratnál ingadozik? hmmm.... jah persze az alapjárati motorban benne is van az alapjárat, akkor biztos az szar"
az ilyen esetekben 90% nem ez a hiba, sőt nagyon ritkán megy tönkre.
nagyobb a valószínűsége főtengely jeladónak, légtömegmérőnek (húzzátok le a csatiját, akkor csinálja-e), illetve meg kellene nézni kartergáz szellőztetőt. valahonnan nem szív-e false-ot. stb stb.


Köszi Yellow holnap ránézek a dologra , nagyon fainak vagytok és segitökészek 1000 köszönet nektek !.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 09. péntek, 17:32


YELLOW írta:
bmwtunner írta:
anubisz írta:
zoley88 írta:
bmwtunner írta: Sziasztok, nekem e36 om van és nekem is olyan gondom van hogy hidegen inditás után ingadozik az alapjárat.De kb 10-15per műlva semmi probléma,itt láttam hogy irt mindenki ezt + azt én a konkrét válaszra lennék kiváncsi mi lehet a godja mert eléggé idegesítő ! A Válaszotokat elöre is köszönöm.


termosztát? nekem is lassan cserélni kell mert diag is hibát dob és annak is van szabályozó szerepe, de ez csak tipp!


Erre ne vegyél mérget. Ni köze hozzá. Ki sem nyit, amíg nem meleg a víz, ha meg nyitva marad, akkor a víz nem melegszik. Sokan észre se veszik, hogy rossz. Mi köze ennek az ingadozó alapjárathoz. Enyémbe van egy vízhőfok jelző gomba, más típusnál még az sincs a termosztát házba.


A termosztát új ki let cserélve,és szerintem sincs ahhoz semmi köze az alapjáratnak,Az egyik Ismerösöm szerint alapjárati motor a ludas,de nem tudom .
Am hibakod nincs .


ez sem feltétlen igaz... ilyenkor szokott nagyon sokba kerülni a dolog.
"há mi a baj? alapjáratnál ingadozik? hmmm.... jah persze az alapjárati motorban benne is van az alapjárat, akkor biztos az szar"
az ilyen esetekben 90% nem ez a hiba, sőt nagyon ritkán megy tönkre.
nagyobb a valószínűsége főtengely jeladónak, légtömegmérőnek (húzzátok le a csatiját, akkor csinálja-e), illetve meg kellene nézni kartergáz szellőztetőt. valahonnan nem szív-e false-ot. stb stb.


Ebben egyet értek, elég Pl egy kis fals valahol, de hogy a termosztátnak ehhez semmi köze, az biztos.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. november 09. péntek, 17:18


bmwtunner írta:
anubisz írta:
zoley88 írta:
bmwtunner írta: Sziasztok, nekem e36 om van és nekem is olyan gondom van hogy hidegen inditás után ingadozik az alapjárat.De kb 10-15per műlva semmi probléma,itt láttam hogy irt mindenki ezt + azt én a konkrét válaszra lennék kiváncsi mi lehet a godja mert eléggé idegesítő ! A Válaszotokat elöre is köszönöm.


termosztát? nekem is lassan cserélni kell mert diag is hibát dob és annak is van szabályozó szerepe, de ez csak tipp!


Erre ne vegyél mérget. Ni köze hozzá. Ki sem nyit, amíg nem meleg a víz, ha meg nyitva marad, akkor a víz nem melegszik. Sokan észre se veszik, hogy rossz. Mi köze ennek az ingadozó alapjárathoz. Enyémbe van egy vízhőfok jelző gomba, más típusnál még az sincs a termosztát házba.


A termosztát új ki let cserélve,és szerintem sincs ahhoz semmi köze az alapjáratnak,Az egyik Ismerösöm szerint alapjárati motor a ludas,de nem tudom .
Am hibakod nincs .


ez sem feltétlen igaz... ilyenkor szokott nagyon sokba kerülni a dolog.
"há mi a baj? alapjáratnál ingadozik? hmmm.... jah persze az alapjárati motorban benne is van az alapjárat, akkor biztos az szar"
az ilyen esetekben 90% nem ez a hiba, sőt nagyon ritkán megy tönkre.
nagyobb a valószínűsége főtengely jeladónak, légtömegmérőnek (húzzátok le a csatiját, akkor csinálja-e), illetve meg kellene nézni kartergáz szellőztetőt. valahonnan nem szív-e false-ot. stb stb.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1993

státusz bmwtunner

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. november 09. péntek, 16:47


anubisz írta:
zoley88 írta:
bmwtunner írta: Sziasztok, nekem e36 om van és nekem is olyan gondom van hogy hidegen inditás után ingadozik az alapjárat.De kb 10-15per műlva semmi probléma,itt láttam hogy irt mindenki ezt + azt én a konkrét válaszra lennék kiváncsi mi lehet a godja mert eléggé idegesítő ! A Válaszotokat elöre is köszönöm.


termosztát? nekem is lassan cserélni kell mert diag is hibát dob és annak is van szabályozó szerepe, de ez csak tipp!


Erre ne vegyél mérget. Ni köze hozzá. Ki sem nyit, amíg nem meleg a víz, ha meg nyitva marad, akkor a víz nem melegszik. Sokan észre se veszik, hogy rossz. Mi köze ennek az ingadozó alapjárathoz. Enyémbe van egy vízhőfok jelző gomba, más típusnál még az sincs a termosztát házba.


A termosztát új ki let cserélve,és szerintem sincs ahhoz semmi köze az alapjáratnak,Az egyik Ismerösöm szerint alapjárati motor a ludas,de nem tudom .
Am hibakod nincs .


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 09. péntek, 16:48

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 09. péntek, 16:30


zoley88 írta:
bmwtunner írta: Sziasztok, nekem e36 om van és nekem is olyan gondom van hogy hidegen inditás után ingadozik az alapjárat.De kb 10-15per műlva semmi probléma,itt láttam hogy irt mindenki ezt + azt én a konkrét válaszra lennék kiváncsi mi lehet a godja mert eléggé idegesítő ! A Válaszotokat elöre is köszönöm.


termosztát? nekem is lassan cserélni kell mert diag is hibát dob és annak is van szabályozó szerepe, de ez csak tipp!


Erre ne vegyél mérget. Ni köze hozzá. Ki sem nyit, amíg nem meleg a víz, ha meg nyitva marad, akkor a víz nem melegszik. Sokan észre se veszik, hogy rossz. Mi köze ennek az ingadozó alapjárathoz. Enyémbe van egy vízhőfok jelző gomba, más típusnál még az sincs a termosztát házba.


zoley88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz zoley88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2012. november 09. péntek, 16:00


bmwtunner írta: Sziasztok, nekem e36 om van és nekem is olyan gondom van hogy hidegen inditás után ingadozik az alapjárat.De kb 10-15per műlva semmi probléma,itt láttam hogy irt mindenki ezt + azt én a konkrét válaszra lennék kiváncsi mi lehet a godja mert eléggé idegesítő ! A Válaszotokat elöre is köszönöm.


termosztát? nekem is lassan cserélni kell mert diag is hibát dob és annak is van szabályozó szerepe, de ez csak tipp!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1993

státusz bmwtunner

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. november 09. péntek, 10:09


Sziasztok, nekem e36 om van és nekem is olyan gondom van hogy hidegen inditás után ingadozik az alapjárat.De kb 10-15per műlva semmi probléma,itt láttam hogy irt mindenki ezt + azt én a konkrét válaszra lennék kiváncsi mi lehet a godja mert eléggé idegesítő ! A Válaszotokat elöre is köszönöm.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 19:12


YELLOW írta:
anubisz írta:
Ezt amúgy nem értem, mikor megmondta a BMW szervizbe a gyerek, hogy lambda nem szabályoz hidegen. Állítólag addig egy alap beállításba vezérli a befecskendezést az elektronika. Addig nem szabályoz bele, amíg nem melegszik x hőfokra a szonda. No meg a katalizátor. Pont ezért kérdeztem rá, nem e az okozta nekem a gondot, és azért mondta.


ezért kell zöldkártya esetén mérés előtt 3ezres fordulaton pörgetni x ideig, hogy bemelegedjen a szonda és ne dobjon valótlan értéket.


Azért írtam, mert látod azt írta, hogy kicserélte a szondát, és megszűnt az indítási gondja.