Ez egy archivált weboldal! bővebben

gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2010. szeptember 26. vasárnap, 16:14


bmw320d4 írta:
gampetibor írta:
Az egész kell vagy csak az utolsó akárhány / nem tudom pontosan hány/ karakter?


Az utolsó 7. PÜ-ben



OK


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 26. vasárnap, 15:53


gampetibor írta:
Az egész kell vagy csak az utolsó akárhány / nem tudom pontosan hány/ karakter?


Az utolsó 7. PÜ-ben



gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2010. szeptember 26. vasárnap, 15:49


bmw320d4 írta:
gampetibor írta:

Akkor az enyém lehet a szétesős?
CSak h tudjam mire számithatok. Meglehet ezt vhogy előzni mielött baj lenne?


Alvázszám után meg tudom nézni.



Az egész kell vagy csak az utolsó akárhány / nem tudom pontosan hány/ karakter?

gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2010. szeptember 26. vasárnap, 15:47


kempelen írta:
gampetibor írta:

Hát itt Yellow mellé kell h álljak. Tavaj Németországban az autópályán 3 fővel + csomagok mi is mentünk 210-et ha hiszitek ha nem. /2000. évj. 316i 1.6 motor facelift elötti masina/


Elhiszem.


YouTube videó

De szerintem nem muszáj kihajtani a belét...






Természetesen én sem 200km/h felett közlekedek de egyszer kipróbáltam mi a vége, kíváncsi voltam.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 26. vasárnap, 15:10


gampetibor írta:

Akkor az enyém lehet a szétesős?
CSak h tudjam mire számithatok. Meglehet ezt vhogy előzni mielött baj lenne?


Alvázszám után meg tudom nézni.



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 26. vasárnap, 13:40


gampetibor írta:

Hát itt Yellow mellé kell h álljak. Tavaj Németországban az autópályán 3 fővel + csomagok mi is mentünk 210-et ha hiszitek ha nem. /2000. évj. 316i 1.6 motor facelift elötti masina/


Elhiszem.


YouTube videó

De szerintem nem muszáj kihajtani a belét...






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. szeptember 26. vasárnap, 14:07

gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2010. szeptember 26. vasárnap, 13:00


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
melyik az? komolyan érdekelne... illetve mi hullik szét benne/rajta?


A VVT nélküli négyhengeresekből kihagyták a láncátugrás gátlót, emiatt idővel (nyúlik a lánc) átugrált a vezérlés és.... Egy ki szar lemezről van szó, amit később a gyár visszaépíttetett a szervizekkel, mert egyre több volt a garis motorcsere. Jrtom biztos tudna mesélni róla.



Akkor az enyém lehet a szétesős?
CSak h tudjam mire számithatok. Meglehet ezt vhogy előzni mielött baj lenne?


gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2010. szeptember 26. vasárnap, 12:47


kempelen írta:
YELLOW írta:
amúgy eddig 210-ig húzattam GPS-szel mérve, de még volt kb 500 fordulatom, de jött a vasúti átjáró



...és?? Csukva volt a sorompó?

Azért jó hogy leírtad. Én még nem mentem 210-et az enyémmel, de ezek után az esélytelenek nyugalmával meg sem próbálom....



Hát itt Yellow mellé kell h álljak. Tavaj Németországban az autópályán 3 fővel + csomagok mi is mentünk 210-et ha hiszitek ha nem. /2000. évj. 316i 1.6 motor facelift elötti masina/


Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2010. szeptember 26. vasárnap, 11:27


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
melyik az? komolyan érdekelne... illetve mi hullik szét benne/rajta?


A VVT nélküli négyhengeresekből kihagyták a láncátugrás gátlót, emiatt idővel (nyúlik a lánc) átugrált a vezérlés és.... Egy ki szar lemezről van szó, amit később a gyár visszaépíttetett a szervizekkel, mert egyre több volt a garis motorcsere. Jrtom biztos tudna mesélni róla.



jah igen erről hallottam. nekem is feszt ezzel jönnek, de azt tudom az enyémbe már van valami. ez a régi 102 vagy 105 lovas 1.6-os ha jól sejtem... vagy az M43-as motorok. bár asszem az is M43 az 1.6





Jókat -tam a hozzászólásaitokon..
Miki által említett 4hengeres szétesős moci: N40B16(AB) - azaz a faceliftes 1.6 = 1596 ccm, 115.6 LE, 150 Nm - enyim is ilyen, szerencsére még időben be lett építve a láncfeszítő. Amit viszont nem értek h miért nem garban és/vagy visszahívással oldották meg, 20 v 25e pénzbe volt 3 éve.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. szeptember 26. vasárnap, 05:06


BarG írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta: lenne egy sztorim, aminek tanúja van, de már le sem merem írni. pedig én voltam az aki a legjobban meglepődött, aztán egy sebességmérő berendezés (nem traffi) is alátámasztott. majd eccer lehet leírom, ha lesz hangulatom hozzá.

nyugadalmas jó éccakát!



Írd le léci! Léci léci léci! 250 tempomat? na! megöl a kíváncsiság!



gyorsulásról van szó. ment előttem egy haver, megálltunk zebránál, én mögötte. elindult, mint az állat sziszegés picsamegülés, szal nyomta neki, én meg simán tartottam. majd másnap egyik helyen kanyarodott ki a kereszteződésből egy olyan útra, ahol van mérő. kb 10-el gurulva jött majd úgy gyorsított. amikor láttam mit ment, utána én is megpróbáltam. álló helyzetből gyorsítottam, és amit én láttam sebességet az 10km/h-val volt lassabb mint az övé, de a köv értéket már nem láttam, pedig az jobb lehetett, tehát kb 5-tel mehetett jobbat sacc. azt nem írom le hány lovas autó volt a másik, alapból nem kevés, de van rajta okosítás nem kicsi... mondom vagy valami nem oké azzal a géppel (pedig jónak tűnt) vagy nem értem. nem kamuzok.

amúgy eddig 210-ig húzattam GPS-szel mérve, de még volt kb 500 fordulatom, de jött a vasúti átjáró

nah mentem tényleg, holnap meló, túlóra yeah!



Hali,
Miért nem az M30-on tesztelsz? Ott van egy köpésre és mérni se szoktak rajta. Muhi-Miskolc között az elmúlt 6 évben nem találkoztam méréssel a sztrádán, a normál országutakon meg naponta többször is. Forgalom se nagyon, néhány frekventált időszaktól eltekintve - pl péntek du - ott aztán el lehet ereszteni a gépet, hogy mit tud.



ezt tiszavasvári és polgár között néztem, ott van egy elég hosszú relatíve egyenes és jobb minőségű aszfaltrész. amúgy a lökös fényezőtől jöttem (ott nincs sorompó), ráadásul úgy hogy reggeli éjszakás műszak után nuku alvás. gondoltam mindegy. az volt a érdekes marha hamar hazaértem ott elég sűrűn mérnek, bár, hogy a pálya miatt csökkemnt a forgalom anynira nem jellemző. amúgy korábban a nyéki hídról lejövetel nézegettem, de akkor azt néztem 4.-ben meddig megy... 192-195 volt ott a vége. de mint mondottam nem szokásom kamuzni!

szerk: BarG már nem a TVK-n dolgozol? (lehet már kérdeztem)

jah meg az M30 fizetős amúgy?





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. szeptember 26. vasárnap, 05:16

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 23:34


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta: lenne egy sztorim, aminek tanúja van, de már le sem merem írni. pedig én voltam az aki a legjobban meglepődött, aztán egy sebességmérő berendezés (nem traffi) is alátámasztott. majd eccer lehet leírom, ha lesz hangulatom hozzá.

nyugadalmas jó éccakát!



Írd le léci! Léci léci léci! 250 tempomat? na! megöl a kíváncsiság!



gyorsulásról van szó. ment előttem egy haver, megálltunk zebránál, én mögötte. elindult, mint az állat sziszegés picsamegülés, szal nyomta neki, én meg simán tartottam. majd másnap egyik helyen kanyarodott ki a kereszteződésből egy olyan útra, ahol van mérő. kb 10-el gurulva jött majd úgy gyorsított. amikor láttam mit ment, utána én is megpróbáltam. álló helyzetből gyorsítottam, és amit én láttam sebességet az 10km/h-val volt lassabb mint az övé, de a köv értéket már nem láttam, pedig az jobb lehetett, tehát kb 5-tel mehetett jobbat sacc. azt nem írom le hány lovas autó volt a másik, alapból nem kevés, de van rajta okosítás nem kicsi... mondom vagy valami nem oké azzal a géppel (pedig jónak tűnt) vagy nem értem. nem kamuzok.

amúgy eddig 210-ig húzattam GPS-szel mérve, de még volt kb 500 fordulatom, de jött a vasúti átjáró

nah mentem tényleg, holnap meló, túlóra yeah!



Hali,
Miért nem az M30-on tesztelsz? Ott van egy köpésre és mérni se szoktak rajta. Muhi-Miskolc között az elmúlt 6 évben nem találkoztam méréssel a sztrádán, a normál országutakon meg naponta többször is. Forgalom se nagyon, néhány frekventált időszaktól eltekintve - pl péntek du - ott aztán el lehet ereszteni a gépet, hogy mit tud.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 23:15


kempelen írta:
YELLOW írta:
amúgy eddig 210-ig húzattam GPS-szel mérve, de még volt kb 500 fordulatom, de jött a vasúti átjáró



...és?? Csukva volt a sorompó?

Azért jó hogy leírtad. Én még nem mentem 210-et az enyémmel, de ezek után az esélytelenek nyugalmával meg sem próbálom....





státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 23:12


YELLOW írta:
amúgy eddig 210-ig húzattam GPS-szel mérve, de még volt kb 500 fordulatom, de jött a vasúti átjáró



...és?? Csukva volt a sorompó?

Azért jó hogy leírtad. Én még nem mentem 210-et az enyémmel, de ezek után az esélytelenek nyugalmával meg sem próbálom....



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 23:05


bmw320d4 írta:
YELLOW írta: lenne egy sztorim, aminek tanúja van, de már le sem merem írni. pedig én voltam az aki a legjobban meglepődött, aztán egy sebességmérő berendezés (nem traffi) is alátámasztott. majd eccer lehet leírom, ha lesz hangulatom hozzá.

nyugadalmas jó éccakát!



Írd le léci! Léci léci léci! 250 tempomat? na! megöl a kíváncsiság!



gyorsulásról van szó. ment előttem egy haver, megálltunk zebránál, én mögötte. elindult, mint az állat sziszegés picsamegülés, szal nyomta neki, én meg simán tartottam. majd másnap egyik helyen kanyarodott ki a kereszteződésből egy olyan útra, ahol van mérő. kb 10-el gurulva jött majd úgy gyorsított. amikor láttam mit ment, utána én is megpróbáltam. álló helyzetből gyorsítottam, és amit én láttam sebességet az 10km/h-val volt lassabb mint az övé, de a köv értéket már nem láttam, pedig az jobb lehetett, tehát kb 5-tel mehetett jobbat sacc. azt nem írom le hány lovas autó volt a másik, alapból nem kevés, de van rajta okosítás nem kicsi... mondom vagy valami nem oké azzal a géppel (pedig jónak tűnt) vagy nem értem. nem kamuzok.

amúgy eddig 210-ig húzattam GPS-szel mérve, de még volt kb 500 fordulatom, de jött a vasúti átjáró

nah mentem tényleg, holnap meló, túlóra yeah!



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 23:00


YELLOW írta:

lenne egy sztorim, aminek tanúja van, de már le sem merem írni. pedig én voltam az aki a legjobban meglepődött, aztán egy sebességmérő berendezés (nem traffi) is alátámasztott. majd eccer lehet leírom, ha lesz hangulatom hozzá.




nem jó az ilyet magadban tartani, mert rosszat álmodsz

kivele halljuk! halljuk!