
- autója adatai
- Széria: 5
- Típus: E39
- Kivitel: Touring
- Modell: 530d
- Évjárat: 2003
Elküldve: 2010. szeptember 29. szerda, 22:18
atidesign írta:vsop14 írta:bmw320d4 írta:YELLOW írta:kempelen írta:
Látod Yellow szerintem ez attól függ éppen melyik oldalon állsz. Emberi tulajdonság. Ha most 320i-d lenne hat hengerrel, akkor megmagyaráznád, hogy hiába csak a hang, neked akkor is az a legfontosabb. De mivel most ezen az oldalon állsz egy egynyolccal, ezért azt írod ami a kommentedben olvasható, pedig te sem próbálnál ilyen racionálisan gondolkozni ha anno amikor az autódat vetted ott állt volna mellette egy ugyanolyan, csak 320i-ben, ebben biztos vagyok.Szartál volna a racionalizmusra...
húúú, komolyan nem értem mit nem lehet érteni azon amit eddig írtam. a lényeg.
anno, amikor venni akartam autót, nem BMW-t akartam, de aztán láttam az árakat és miért ne...gondoltam. úgyis szerettem volna majd, hát legyen most. 2002-es autót akartam ez volt a kiindulás, ettől öregebbet semmiképp. 2.0 150 lovas nem volt ilyenbe, 2.2-est meg nem akartam. ekkor megláttam azt ami van. mondom üsse kő. megvettem. majd úgy voltam, ha látok jó ajánlatot akkor lecserélem, egy régebbire de 2.0 6cyl-re. ekkoriban jött a kis versengés én is azt hittem, sokkal jobb a 20i, de nem volt az. azóta hasonló erős autókat is néztem és nem. ekkor mondtam azt, és azóta mondom, hogy 20i-re nem váltanék, csak feljebb. de mondom ezt már ennek a tudatában, anno "tudatlanként" simán 20i-t vettem volna.
remélem érthető mindenki számára. ha 20i-m lenne most és jobb lenne egy 1.8 nem szégyelném.
de ettől jobban nem tudom elmondani a gondolataimat, ha nem érti valaki arról már nem tehetek. én így látom, ezt tapasztaltam. kész.
azt is írtam, hogy az is lehet, hogy valami buherálva van az autóval, de erről halvány gőzöm nincs. de többen mondták már, hogy nem megy rosszul, sőt.
lenne egy sztorim, aminek tanúja van, de már le sem merem írni. pedig én voltam az aki a legjobban meglepődött, aztán egy sebességmérő berendezés (nem traffi) is alátámasztott. majd eccer lehet leírom, ha lesz hangulatom hozzá.
nyugadalmas jó éccakát!
Már csak ezt nem értem, hogy az E39-et miért nem szerelték az egynyócas 16i-vel, ha lenyomja az M52-es 150 lovas 20i-t? Talán nem vették észre a gyárban?
mer' akkor a kutya nem vette volna az m5öt
Na de fiuk...!
Minek ez a szájtépés?
Sztem mindenki tudja hogy a 150 lovas 2.0 6 henegeres mocit nem nyomja le semmilyen 1.6 vagy 1.8....
Nekem is volt E36-ba és E46-ba is és az 1.6 és 1.8 soha nem volt ellenfél, de ez valahol logikus is.
Az a 2.0 amit lenyom egy 1.8 vagy 1.6 azzal valami nem kóser!
A 2.0 ból átülve egy 1.6 vagy 1.8 ba igen nagy visszalépés volt...
akkor Te sem vagy jó sofőr!! (én ezt kaptam jellótól, mivel én azt mondtam, h próbáltam e46ból is és e36ból is 316it és 318i-t is és nem hagyta ott egyik se a 20i-t. sőt e36 318is-t is ami azért már megközelíti a 320i-t, mert 140 ló, kisebb fordulaton megindul és könnyebb is, de azért pályán ott is a 20i nyert)
na mindegy, gagyi ez a 20i, nem tudom minek gyártott a bmw ilyen ipari hulladékot. megyek kihúzok egy trafót mert úgy már majdnem 4 henger és majdnem 1600ccm. hátha jobb lesz


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. szeptember 29. szerda, 22:19