Ez egy archivált weboldal! bővebben

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. szeptember 29. szerda, 22:18


atidesign írta:
vsop14 írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
Látod Yellow szerintem ez attól függ éppen melyik oldalon állsz. Emberi tulajdonság. Ha most 320i-d lenne hat hengerrel, akkor megmagyaráznád, hogy hiába csak a hang, neked akkor is az a legfontosabb. De mivel most ezen az oldalon állsz egy egynyolccal, ezért azt írod ami a kommentedben olvasható, pedig te sem próbálnál ilyen racionálisan gondolkozni ha anno amikor az autódat vetted ott állt volna mellette egy ugyanolyan, csak 320i-ben, ebben biztos vagyok. Szartál volna a racionalizmusra...


húúú, komolyan nem értem mit nem lehet érteni azon amit eddig írtam. a lényeg.

anno, amikor venni akartam autót, nem BMW-t akartam, de aztán láttam az árakat és miért ne...gondoltam. úgyis szerettem volna majd, hát legyen most. 2002-es autót akartam ez volt a kiindulás, ettől öregebbet semmiképp. 2.0 150 lovas nem volt ilyenbe, 2.2-est meg nem akartam. ekkor megláttam azt ami van. mondom üsse kő. megvettem. majd úgy voltam, ha látok jó ajánlatot akkor lecserélem, egy régebbire de 2.0 6cyl-re. ekkoriban jött a kis versengés én is azt hittem, sokkal jobb a 20i, de nem volt az. azóta hasonló erős autókat is néztem és nem. ekkor mondtam azt, és azóta mondom, hogy 20i-re nem váltanék, csak feljebb. de mondom ezt már ennek a tudatában, anno "tudatlanként" simán 20i-t vettem volna.
remélem érthető mindenki számára. ha 20i-m lenne most és jobb lenne egy 1.8 nem szégyelném.
de ettől jobban nem tudom elmondani a gondolataimat, ha nem érti valaki arról már nem tehetek. én így látom, ezt tapasztaltam. kész.
azt is írtam, hogy az is lehet, hogy valami buherálva van az autóval, de erről halvány gőzöm nincs. de többen mondták már, hogy nem megy rosszul, sőt.

lenne egy sztorim, aminek tanúja van, de már le sem merem írni. pedig én voltam az aki a legjobban meglepődött, aztán egy sebességmérő berendezés (nem traffi) is alátámasztott. majd eccer lehet leírom, ha lesz hangulatom hozzá.

nyugadalmas jó éccakát!



Már csak ezt nem értem, hogy az E39-et miért nem szerelték az egynyócas 16i-vel, ha lenyomja az M52-es 150 lovas 20i-t? Talán nem vették észre a gyárban?

mer' akkor a kutya nem vette volna az m5öt


Na de fiuk...!
Minek ez a szájtépés?
Sztem mindenki tudja hogy a 150 lovas 2.0 6 henegeres mocit nem nyomja le semmilyen 1.6 vagy 1.8....
Nekem is volt E36-ba és E46-ba is és az 1.6 és 1.8 soha nem volt ellenfél, de ez valahol logikus is.
Az a 2.0 amit lenyom egy 1.8 vagy 1.6 azzal valami nem kóser!
A 2.0 ból átülve egy 1.6 vagy 1.8 ba igen nagy visszalépés volt...




akkor Te sem vagy jó sofőr!! (én ezt kaptam jellótól, mivel én azt mondtam, h próbáltam e46ból is és e36ból is 316it és 318i-t is és nem hagyta ott egyik se a 20i-t. sőt e36 318is-t is ami azért már megközelíti a 320i-t, mert 140 ló, kisebb fordulaton megindul és könnyebb is, de azért pályán ott is a 20i nyert)
na mindegy, gagyi ez a 20i, nem tudom minek gyártott a bmw ilyen ipari hulladékot. megyek kihúzok egy trafót mert úgy már majdnem 4 henger és majdnem 1600ccm. hátha jobb lesz



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. szeptember 29. szerda, 22:19

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 29. szerda, 20:34


vsop14 írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
Látod Yellow szerintem ez attól függ éppen melyik oldalon állsz. Emberi tulajdonság. Ha most 320i-d lenne hat hengerrel, akkor megmagyaráznád, hogy hiába csak a hang, neked akkor is az a legfontosabb. De mivel most ezen az oldalon állsz egy egynyolccal, ezért azt írod ami a kommentedben olvasható, pedig te sem próbálnál ilyen racionálisan gondolkozni ha anno amikor az autódat vetted ott állt volna mellette egy ugyanolyan, csak 320i-ben, ebben biztos vagyok. Szartál volna a racionalizmusra...


húúú, komolyan nem értem mit nem lehet érteni azon amit eddig írtam. a lényeg.

anno, amikor venni akartam autót, nem BMW-t akartam, de aztán láttam az árakat és miért ne...gondoltam. úgyis szerettem volna majd, hát legyen most. 2002-es autót akartam ez volt a kiindulás, ettől öregebbet semmiképp. 2.0 150 lovas nem volt ilyenbe, 2.2-est meg nem akartam. ekkor megláttam azt ami van. mondom üsse kő. megvettem. majd úgy voltam, ha látok jó ajánlatot akkor lecserélem, egy régebbire de 2.0 6cyl-re. ekkoriban jött a kis versengés én is azt hittem, sokkal jobb a 20i, de nem volt az. azóta hasonló erős autókat is néztem és nem. ekkor mondtam azt, és azóta mondom, hogy 20i-re nem váltanék, csak feljebb. de mondom ezt már ennek a tudatában, anno "tudatlanként" simán 20i-t vettem volna.
remélem érthető mindenki számára. ha 20i-m lenne most és jobb lenne egy 1.8 nem szégyelném.
de ettől jobban nem tudom elmondani a gondolataimat, ha nem érti valaki arról már nem tehetek. én így látom, ezt tapasztaltam. kész.
azt is írtam, hogy az is lehet, hogy valami buherálva van az autóval, de erről halvány gőzöm nincs. de többen mondták már, hogy nem megy rosszul, sőt.

lenne egy sztorim, aminek tanúja van, de már le sem merem írni. pedig én voltam az aki a legjobban meglepődött, aztán egy sebességmérő berendezés (nem traffi) is alátámasztott. majd eccer lehet leírom, ha lesz hangulatom hozzá.

nyugadalmas jó éccakát!



Már csak ezt nem értem, hogy az E39-et miért nem szerelték az egynyócas 16i-vel, ha lenyomja az M52-es 150 lovas 20i-t? Talán nem vették észre a gyárban?

mer' akkor a kutya nem vette volna az m5öt






atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2010. szeptember 29. szerda, 20:23


vsop14 írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
Látod Yellow szerintem ez attól függ éppen melyik oldalon állsz. Emberi tulajdonság. Ha most 320i-d lenne hat hengerrel, akkor megmagyaráznád, hogy hiába csak a hang, neked akkor is az a legfontosabb. De mivel most ezen az oldalon állsz egy egynyolccal, ezért azt írod ami a kommentedben olvasható, pedig te sem próbálnál ilyen racionálisan gondolkozni ha anno amikor az autódat vetted ott állt volna mellette egy ugyanolyan, csak 320i-ben, ebben biztos vagyok. Szartál volna a racionalizmusra...


húúú, komolyan nem értem mit nem lehet érteni azon amit eddig írtam. a lényeg.

anno, amikor venni akartam autót, nem BMW-t akartam, de aztán láttam az árakat és miért ne...gondoltam. úgyis szerettem volna majd, hát legyen most. 2002-es autót akartam ez volt a kiindulás, ettől öregebbet semmiképp. 2.0 150 lovas nem volt ilyenbe, 2.2-est meg nem akartam. ekkor megláttam azt ami van. mondom üsse kő. megvettem. majd úgy voltam, ha látok jó ajánlatot akkor lecserélem, egy régebbire de 2.0 6cyl-re. ekkoriban jött a kis versengés én is azt hittem, sokkal jobb a 20i, de nem volt az. azóta hasonló erős autókat is néztem és nem. ekkor mondtam azt, és azóta mondom, hogy 20i-re nem váltanék, csak feljebb. de mondom ezt már ennek a tudatában, anno "tudatlanként" simán 20i-t vettem volna.
remélem érthető mindenki számára. ha 20i-m lenne most és jobb lenne egy 1.8 nem szégyelném.
de ettől jobban nem tudom elmondani a gondolataimat, ha nem érti valaki arról már nem tehetek. én így látom, ezt tapasztaltam. kész.
azt is írtam, hogy az is lehet, hogy valami buherálva van az autóval, de erről halvány gőzöm nincs. de többen mondták már, hogy nem megy rosszul, sőt.

lenne egy sztorim, aminek tanúja van, de már le sem merem írni. pedig én voltam az aki a legjobban meglepődött, aztán egy sebességmérő berendezés (nem traffi) is alátámasztott. majd eccer lehet leírom, ha lesz hangulatom hozzá.

nyugadalmas jó éccakát!



Már csak ezt nem értem, hogy az E39-et miért nem szerelték az egynyócas 16i-vel, ha lenyomja az M52-es 150 lovas 20i-t? Talán nem vették észre a gyárban?

mer' akkor a kutya nem vette volna az m5öt


Na de fiuk...!
Minek ez a szájtépés?
Sztem mindenki tudja hogy a 150 lovas 2.0 6 henegeres mocit nem nyomja le semmilyen 1.6 vagy 1.8....
Nekem is volt E36-ba és E46-ba is és az 1.6 és 1.8 soha nem volt ellenfél, de ez valahol logikus is.
Az a 2.0 amit lenyom egy 1.8 vagy 1.6 azzal valami nem kóser!
A 2.0 ból átülve egy 1.6 vagy 1.8 ba igen nagy visszalépés volt...




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. szeptember 29. szerda, 20:43

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. szeptember 29. szerda, 19:22


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
Látod Yellow szerintem ez attól függ éppen melyik oldalon állsz. Emberi tulajdonság. Ha most 320i-d lenne hat hengerrel, akkor megmagyaráznád, hogy hiába csak a hang, neked akkor is az a legfontosabb. De mivel most ezen az oldalon állsz egy egynyolccal, ezért azt írod ami a kommentedben olvasható, pedig te sem próbálnál ilyen racionálisan gondolkozni ha anno amikor az autódat vetted ott állt volna mellette egy ugyanolyan, csak 320i-ben, ebben biztos vagyok. Szartál volna a racionalizmusra...


húúú, komolyan nem értem mit nem lehet érteni azon amit eddig írtam. a lényeg.

anno, amikor venni akartam autót, nem BMW-t akartam, de aztán láttam az árakat és miért ne...gondoltam. úgyis szerettem volna majd, hát legyen most. 2002-es autót akartam ez volt a kiindulás, ettől öregebbet semmiképp. 2.0 150 lovas nem volt ilyenbe, 2.2-est meg nem akartam. ekkor megláttam azt ami van. mondom üsse kő. megvettem. majd úgy voltam, ha látok jó ajánlatot akkor lecserélem, egy régebbire de 2.0 6cyl-re. ekkoriban jött a kis versengés én is azt hittem, sokkal jobb a 20i, de nem volt az. azóta hasonló erős autókat is néztem és nem. ekkor mondtam azt, és azóta mondom, hogy 20i-re nem váltanék, csak feljebb. de mondom ezt már ennek a tudatában, anno "tudatlanként" simán 20i-t vettem volna.
remélem érthető mindenki számára. ha 20i-m lenne most és jobb lenne egy 1.8 nem szégyelném.
de ettől jobban nem tudom elmondani a gondolataimat, ha nem érti valaki arról már nem tehetek. én így látom, ezt tapasztaltam. kész.
azt is írtam, hogy az is lehet, hogy valami buherálva van az autóval, de erről halvány gőzöm nincs. de többen mondták már, hogy nem megy rosszul, sőt.

lenne egy sztorim, aminek tanúja van, de már le sem merem írni. pedig én voltam az aki a legjobban meglepődött, aztán egy sebességmérő berendezés (nem traffi) is alátámasztott. majd eccer lehet leírom, ha lesz hangulatom hozzá.

nyugadalmas jó éccakát!



Már csak ezt nem értem, hogy az E39-et miért nem szerelték az egynyócas 16i-vel, ha lenyomja az M52-es 150 lovas 20i-t? Talán nem vették észre a gyárban?

mer' akkor a kutya nem vette volna az m5öt


m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2010. szeptember 28. kedd, 20:32


Önálló helyváltoztatásra alkalmas


BarG írta: Húúú, az nem semmi gép volt.
Az előző gépemet eladtam, a bömös még nem jött meg - egy ilyet kaptam , vagy 3 hétre használatra. Nem tudom, tizenhány éves volt, a fele ménes is elszökött, de minden!!! működött rajta. Csak nem ment.




m_attila írta:
518i e34 be volt....


m_attila


hil írta:
bmw320d4 írta:

Már csak ezt nem értem, hogy az E39-et miért nem szerelték az egynyócas 16i-vel, ha lenyomja az M52-es 150 lovas 20i-t? Talán nem vették észre a gyárban?


Volt 5-ös BMW 518(talán e39) 1,8-as motorral!!!!









YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. szeptember 28. kedd, 20:10


BarG írta: Húúú, az nem semmi gép volt.
Az előző gépemet eladtam, a bömös még nem jött meg - egy ilyet kaptam , vagy 3 hétre használatra. Nem tudom, tizenhány éves volt, a fele ménes is elszökött, de minden!!! működött rajta. Csak nem ment.



és milyet vettél? mellesleg hol melózol most?



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. szeptember 28. kedd, 19:55


Húúú, az nem semmi gép volt.
Az előző gépemet eladtam, a bömös még nem jött meg - egy ilyet kaptam , vagy 3 hétre használatra. Nem tudom, tizenhány éves volt, a fele ménes is elszökött, de minden!!! működött rajta. Csak nem ment.




m_attila írta:
518i e34 be volt....


m_attila


hil írta:
bmw320d4 írta:

Már csak ezt nem értem, hogy az E39-et miért nem szerelték az egynyócas 16i-vel, ha lenyomja az M52-es 150 lovas 20i-t? Talán nem vették észre a gyárban?


Volt 5-ös BMW 518(talán e39) 1,8-as motorral!!!!








m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2010. szeptember 28. kedd, 19:45



518i e34 be volt....


m_attila


hil írta:
bmw320d4 írta:

Már csak ezt nem értem, hogy az E39-et miért nem szerelték az egynyócas 16i-vel, ha lenyomja az M52-es 150 lovas 20i-t? Talán nem vették észre a gyárban?


Volt 5-ös BMW 518(talán e39) 1,8-as motorral!!!!





Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. szeptember 28. kedd, 19:45


hil írta:
bmw320d4 írta:

Már csak ezt nem értem, hogy az E39-et miért nem szerelték az egynyócas 16i-vel, ha lenyomja az M52-es 150 lovas 20i-t? Talán nem vették észre a gyárban?


Volt 5-ös BMW 518(talán e39) 1,8-as motorral!!!!






Az e34 volt !!!!


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. szeptember 28. kedd, 19:34


bmw320d4 írta:

Már csak ezt nem értem, hogy az E39-et miért nem szerelték az egynyócas 16i-vel, ha lenyomja az M52-es 150 lovas 20i-t? Talán nem vették észre a gyárban?


Volt 5-ös BMW 518(talán e39) 1,8-as motorral!!!!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. szeptember 28. kedd, 19:34

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2010. szeptember 28. kedd, 19:15


Nekem egy e36 97es 316 im van.

Ne a végsebességgel kérkedjünk, én is mentem autópályán vele 18as felnikkel 195-200 at, ami végül is nem rossz, de a gyorsulás nyomaték egészen más egy hathengeresnél , mondom annak tudatában az előző autóm e46 323 i volt.

Amúgy a 16i és 18i egy átlagos használathoz szerintem elég.

Ez a láncátugrásos probléma tudomásom szerint az "N" es motorkódnál volt jellemző hiba.

üdvözlettel

m_attila




bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
Látod Yellow szerintem ez attól függ éppen melyik oldalon állsz. Emberi tulajdonság. Ha most 320i-d lenne hat hengerrel, akkor megmagyaráznád, hogy hiába csak a hang, neked akkor is az a legfontosabb. De mivel most ezen az oldalon állsz egy egynyolccal, ezért azt írod ami a kommentedben olvasható, pedig te sem próbálnál ilyen racionálisan gondolkozni ha anno amikor az autódat vetted ott állt volna mellette egy ugyanolyan, csak 320i-ben, ebben biztos vagyok. Szartál volna a racionalizmusra...


húúú, komolyan nem értem mit nem lehet érteni azon amit eddig írtam. a lényeg.

anno, amikor venni akartam autót, nem BMW-t akartam, de aztán láttam az árakat és miért ne...gondoltam. úgyis szerettem volna majd, hát legyen most. 2002-es autót akartam ez volt a kiindulás, ettől öregebbet semmiképp. 2.0 150 lovas nem volt ilyenbe, 2.2-est meg nem akartam. ekkor megláttam azt ami van. mondom üsse kő. megvettem. majd úgy voltam, ha látok jó ajánlatot akkor lecserélem, egy régebbire de 2.0 6cyl-re. ekkoriban jött a kis versengés én is azt hittem, sokkal jobb a 20i, de nem volt az. azóta hasonló erős autókat is néztem és nem. ekkor mondtam azt, és azóta mondom, hogy 20i-re nem váltanék, csak feljebb. de mondom ezt már ennek a tudatában, anno "tudatlanként" simán 20i-t vettem volna.
remélem érthető mindenki számára. ha 20i-m lenne most és jobb lenne egy 1.8 nem szégyelném.
de ettől jobban nem tudom elmondani a gondolataimat, ha nem érti valaki arról már nem tehetek. én így látom, ezt tapasztaltam. kész.
azt is írtam, hogy az is lehet, hogy valami buherálva van az autóval, de erről halvány gőzöm nincs. de többen mondták már, hogy nem megy rosszul, sőt.

lenne egy sztorim, aminek tanúja van, de már le sem merem írni. pedig én voltam az aki a legjobban meglepődött, aztán egy sebességmérő berendezés (nem traffi) is alátámasztott. majd eccer lehet leírom, ha lesz hangulatom hozzá.

nyugadalmas jó éccakát!



Már csak ezt nem értem, hogy az E39-et miért nem szerelték az egynyócas 16i-vel, ha lenyomja az M52-es 150 lovas 20i-t? Talán nem vették észre a gyárban?




bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 28. kedd, 18:55


YELLOW írta:
kempelen írta:
Látod Yellow szerintem ez attól függ éppen melyik oldalon állsz. Emberi tulajdonság. Ha most 320i-d lenne hat hengerrel, akkor megmagyaráznád, hogy hiába csak a hang, neked akkor is az a legfontosabb. De mivel most ezen az oldalon állsz egy egynyolccal, ezért azt írod ami a kommentedben olvasható, pedig te sem próbálnál ilyen racionálisan gondolkozni ha anno amikor az autódat vetted ott állt volna mellette egy ugyanolyan, csak 320i-ben, ebben biztos vagyok. Szartál volna a racionalizmusra...


húúú, komolyan nem értem mit nem lehet érteni azon amit eddig írtam. a lényeg.

anno, amikor venni akartam autót, nem BMW-t akartam, de aztán láttam az árakat és miért ne...gondoltam. úgyis szerettem volna majd, hát legyen most. 2002-es autót akartam ez volt a kiindulás, ettől öregebbet semmiképp. 2.0 150 lovas nem volt ilyenbe, 2.2-est meg nem akartam. ekkor megláttam azt ami van. mondom üsse kő. megvettem. majd úgy voltam, ha látok jó ajánlatot akkor lecserélem, egy régebbire de 2.0 6cyl-re. ekkoriban jött a kis versengés én is azt hittem, sokkal jobb a 20i, de nem volt az. azóta hasonló erős autókat is néztem és nem. ekkor mondtam azt, és azóta mondom, hogy 20i-re nem váltanék, csak feljebb. de mondom ezt már ennek a tudatában, anno "tudatlanként" simán 20i-t vettem volna.
remélem érthető mindenki számára. ha 20i-m lenne most és jobb lenne egy 1.8 nem szégyelném.
de ettől jobban nem tudom elmondani a gondolataimat, ha nem érti valaki arról már nem tehetek. én így látom, ezt tapasztaltam. kész.
azt is írtam, hogy az is lehet, hogy valami buherálva van az autóval, de erről halvány gőzöm nincs. de többen mondták már, hogy nem megy rosszul, sőt.

lenne egy sztorim, aminek tanúja van, de már le sem merem írni. pedig én voltam az aki a legjobban meglepődött, aztán egy sebességmérő berendezés (nem traffi) is alátámasztott. majd eccer lehet leírom, ha lesz hangulatom hozzá.

nyugadalmas jó éccakát!



Már csak ezt nem értem, hogy az E39-et miért nem szerelték az egynyócas 16i-vel, ha lenyomja az M52-es 150 lovas 20i-t? Talán nem vették észre a gyárban?

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. szeptember 26. vasárnap, 18:24


YELLOW írta:
főnökömnek 750i-je van, de még nem vitt egy körre vele V12... fene a főnök alkalmazotti kapcsolatba


minek akarsz vele menni? sztem a csoda 16i-d tuti lealázza. 180ig
persze A-ból B-be elvisz a 750, de azért nem egy sorhat gyilkos 16i



JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. szeptember 26. vasárnap, 16:40


hil írta:

A lényeg az, ha nem száguldozni akarsz és büntiket fizetni, akkor jó az a 316. Ugyanoda elvisz és a hazai távolságokat nézve 20 percet nyerhetsz, meg az életedet.



Hát...ezen is lehetne vitatkozni.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 26. vasárnap, 16:37


gampetibor írta:
bmw320d4 írta:
gampetibor írta:
Az egész kell vagy csak az utolsó akárhány / nem tudom pontosan hány/ karakter?


Az utolsó 7. PÜ-ben



OK


A tied M43, azzal nincs ilyen probléma.