autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kovacst75

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 19:38


YELLOW írta:
kovacst75 írta: Sziasztok! Tegnap kaptam segítséget itt az autóm egyik szenzor hibájáról az egyik kedves hozzászólótól,amit szeretnék megvizsgálni,de sajnos ebben a típusú autóban sehol sem találom,és semmi információt sem találni róla,sem németül,sem magyarul,és a youtubon sincs róla semmi,hogy hol helyezkedhet el az autóban.Mintha ebben az autó típusban nem is létezne. Amit keresnék az a vezérmű érzékelő szenzor.(Nockenwellen sensor) BMW E46 318i típushoz! 2003.12.30. 0005 73400w7 Aki tudja hol helyezkedik el vagy tud róla valamilyen információt illetve képet az kérem jelezze! Köszönöm!


tök egyértelmű. vez.mű. mivel kettő tengely van, ezért kettő is lesz benne. ha leveszed a műanyag borítást középen amin a BMW jel van, látni is fogod.

itt a kipuf oldali, a szívó meg a másik a másik tengely alatt


Nagyon szépen köszönöm! Igen ilyennel találkoztam,csak én másfélét,és másfelé nézegettem! Még egyszer köszönöm szépen a segítséget!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 19:08


kovacst75 írta: Sziasztok! Tegnap kaptam segítséget itt az autóm egyik szenzor hibájáról az egyik kedves hozzászólótól,amit szeretnék megvizsgálni,de sajnos ebben a típusú autóban sehol sem találom,és semmi információt sem találni róla,sem németül,sem magyarul,és a youtubon sincs róla semmi,hogy hol helyezkedhet el az autóban.Mintha ebben az autó típusban nem is létezne. Amit keresnék az a vezérmű érzékelő szenzor.(Nockenwellen sensor) BMW E46 318i típushoz! 2003.12.30. 0005 73400w7 Aki tudja hol helyezkedik el vagy tud róla valamilyen információt illetve képet az kérem jelezze! Köszönöm!


tök egyértelmű. vez.mű. mivel kettő tengely van, ezért kettő is lesz benne. ha leveszed a műanyag borítást középen amin a BMW jel van, látni is fogod.

itt a kipuf oldali, a szívó meg a másik a másik tengely alatt


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kovacst75

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 18:47


Sziasztok! Tegnap kaptam segítséget itt az autóm egyik szenzor hibájáról az egyik kedves hozzászólótól,amit szeretnék megvizsgálni,de sajnos ebben a típusú autóban sehol sem találom,és semmi információt sem találni róla,sem németül,sem magyarul,és a youtubon sincs róla semmi,hogy hol helyezkedhet el az autóban.Mintha ebben az autó típusban nem is létezne. Amit keresnék az a vezérmű érzékelő szenzor.(Nockenwellen sensor) BMW E46 318i típushoz! 2003.12.30. 0005 73400w7 Aki tudja hol helyezkedik el vagy tud róla valamilyen információt illetve képet az kérem jelezze! Köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kovacst75

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 18:30


kovacst75 írta:
YELLOW írta:
kovacst75 írta:
Szia! Köszönöm a gyors választ! A hibát kitöröltük anno,de azóta többször merítettem le az aksit eredménytelenül. Mikor otthon vittem olajcserére ami nem most volt,akkor nem hozott hibát az autó,a hibák azóta jöttek ki rajta. 11 éves lettére 111 ezer km-errel vettem meg bankon keresztül kereskedőtől. De mondjuk a vez. tengely jeladó cserével még meg lehet próbálni!


jah akkor sorry.
de ezélrt írtam a vez. tengely jeladót. mert leginkább amiatt nem indul be. mivel az ECU nem tudja, hogy miylen pozícióban a van a tengely, ezért nem is fog csinálni nagyon semmit. lehet az üzemanyag rendszerrel is lesz valami, de annak nyomását meg tudod mérni egy nyomásmérővel. lehet az üzemanyagszűrő is dugult már. bár ilyen km-nél nem kéne. lehet sokat állt a bank telephelyén, megrágta valami a kábelt.


Nagyon szépen köszönöm a segítséget,mihamarabb utána járok annak a jeladónak!


Szia! Tegnap beszéltünk az autóm jeladójáról. Sajnálatos módon nem találom azt a jeladót! Semmi információt nem találtam sem itt a neten,sem a youtubon hogy hol található. Mintha ez a típus nem is létezne a neten! Esetleg tudsz nekem ebben segiteni? Szerintem a szervíz is vakarná a fejét mi hol van benne!

david01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz david01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2015. február 11. szerda, 17:34


Üdv!
Olyan problémám lenne hogy reggel mikor beindítom az autot szépen indul semmi füst aztán ugye előjön a gőz ami nem büdös na a baj itt kezdődik mikor eltűnik a gőz is ilyen kékes büdös füstje van igaz nem nagy de zavar remélem nem komoly aztán mikor megyek az autoval a motor melegszik a kék füst eltűnik és utána nincs is semmi gond még fordulaton sem M ár hallottam légtömegmérőt egr-t is de nem tudom mi lehet a baja
Köszönöm a segítséget!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kovacst75

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. február 11. szerda, 16:59


YELLOW írta:
kovacst75 írta:
Szia! Köszönöm a gyors választ! A hibát kitöröltük anno,de azóta többször merítettem le az aksit eredménytelenül. Mikor otthon vittem olajcserére ami nem most volt,akkor nem hozott hibát az autó,a hibák azóta jöttek ki rajta. 11 éves lettére 111 ezer km-errel vettem meg bankon keresztül kereskedőtől. De mondjuk a vez. tengely jeladó cserével még meg lehet próbálni!


jah akkor sorry.
de ezélrt írtam a vez. tengely jeladót. mert leginkább amiatt nem indul be. mivel az ECU nem tudja, hogy miylen pozícióban a van a tengely, ezért nem is fog csinálni nagyon semmit. lehet az üzemanyag rendszerrel is lesz valami, de annak nyomását meg tudod mérni egy nyomásmérővel. lehet az üzemanyagszűrő is dugult már. bár ilyen km-nél nem kéne. lehet sokat állt a bank telephelyén, megrágta valami a kábelt.


Nagyon szépen köszönöm a segítséget,mihamarabb utána járok annak a jeladónak!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. február 11. szerda, 16:54


kovacst75 írta:
Szia! Köszönöm a gyors választ! A hibát kitöröltük anno,de azóta többször merítettem le az aksit eredménytelenül. Mikor otthon vittem olajcserére ami nem most volt,akkor nem hozott hibát az autó,a hibák azóta jöttek ki rajta. 11 éves lettére 111 ezer km-errel vettem meg bankon keresztül kereskedőtől. De mondjuk a vez. tengely jeladó cserével még meg lehet próbálni!


jah akkor sorry.
de ezélrt írtam a vez. tengely jeladót. mert leginkább amiatt nem indul be. mivel az ECU nem tudja, hogy miylen pozícióban a van a tengely, ezért nem is fog csinálni nagyon semmit. lehet az üzemanyag rendszerrel is lesz valami, de annak nyomását meg tudod mérni egy nyomásmérővel. lehet az üzemanyagszűrő is dugult már. bár ilyen km-nél nem kéne. lehet sokat állt a bank telephelyén, megrágta valami a kábelt.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kovacst75

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. február 11. szerda, 16:50


YELLOW írta:
kovacst75 írta: Sziasztok! Elkeseredésemben írok az oldalra. Vásároltam egy Bmw e46 318i típusú autót. 2003.December havi. Németországban dolgozok,és január elején jöttem vissza,de fél úton az autónak az ereje elment,nem húzott már,és éppen hogy sikerült vissza érnem.Ennek már több mint egy hónapja,azóta az autó nem indul... Volt úgy,hogy elakarta kapni,de most már azt sem teszi. Kicseréltem a légtömegmérőt,és annyit sikerült elérnem,hogy a német kollégám műszer segítségével megállapította,hogy több hibát talált amit lentebb google fordítóval be is másolok. Sajnálatos módon mivel az autó magától nem megy sehova,így majd vontatnom kellene ami nem okozna gondot,csak hát mivel a motor nem indul így szervó,és fékrásegítő nélkül szinte életveszélyes! A kollégával próbáltuk azt a funkciót ami lehetővé teszi probléma esetén,hogy elinduljon,persze esélytelennek bizonyult. Szervizbe nem tudom vinni,mert csillagászati árakat kérnek érte,és nem hogy nem akarom,hanem nem tudom kifizetni azt az összeget. Ha valakinek lenne valami ötlete,vagy találkozott már hasonló hibával akkor kérem segítsen,mert itt ragadtam Németországba,és nem tudok autó nélkül haza menni! Nem hinném,hogy nagy lenne a baj! Köszönöm előre is a segítséget. Egy elkeseredett apuka! Motor Control:
Motor / Motor
Hiba: vezérműtengely érzékelő aljzat
Kód: 2782
Hiba: vezérműtengely-szabályozás aljzat
Kód: 27BB
Hiba: E Geblaese Működtető elektromos diagnosztikai
Kód: 27B8
Hiba: DK-potenciométer
Kód: 2785
Hiba: Plausible üzemanyag nyomásérzékelő mech. membránházat
Kód: 2786
Hiba: az üzemanyag nyomást képest vezérelt működés
Kód: 2787
Hiba: Megszakítás DV alkalmazkodás, mert a környezet
Kód: 2799
ABS / DSC / Brake:
légzsák:
Transmission Control:
gólra:
Eső / kontroll:
Fűtés / AC:
Légkondicionáló / klíma
Hiba: AUC fűtés
Kód: 0020
Parkolás támogatások / PDC:
Park Distance Control / PDC
Hiba: Oscillation végződő hibát ultrahangos érzékelő, jobb hátsó
Kód: 1108
Systems:
Gateway / CCU
Hiba: Beltéri: Szakadás
Kód: 0048
Karosszéria:
Elektronikus Jármű immobilizáció
Hiba: Bekapcsolás visszaállítása
Kód: 000F


itt van hibakód bőven. de ezek olvasatán, ez az autó nagyon zsákbamacska, lehet jól meg volt törve...

mivel írja a vez. tengely jeladót, így azt, azokat kellene cserélni. a légtömegmérőnek nem sok köze volt a dologhoz. (mondjuk én elsőnek törölném az összes hibát, levenném az akksit, majd utána próbálnék egy indítást). egyéb módon nem fogod tudni beindítani, csak ha elkezdesz sorba menni a hibákon. de ezt cak szervízben. vagy marad a tréler.


Szia! Köszönöm a gyors választ! A hibát kitöröltük anno,de azóta többször merítettem le az aksit eredménytelenül. Mikor otthon vittem olajcserére ami nem most volt,akkor nem hozott hibát az autó,a hibák azóta jöttek ki rajta. 11 éves lettére 111 ezer km-errel vettem meg bankon keresztül kereskedőtől. De mondjuk a vez. tengely jeladó cserével még meg lehet próbálni!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. február 11. szerda, 16:40


kovacst75 írta: Sziasztok! Elkeseredésemben írok az oldalra. Vásároltam egy Bmw e46 318i típusú autót. 2003.December havi. Németországban dolgozok,és január elején jöttem vissza,de fél úton az autónak az ereje elment,nem húzott már,és éppen hogy sikerült vissza érnem.Ennek már több mint egy hónapja,azóta az autó nem indul... Volt úgy,hogy elakarta kapni,de most már azt sem teszi. Kicseréltem a légtömegmérőt,és annyit sikerült elérnem,hogy a német kollégám műszer segítségével megállapította,hogy több hibát talált amit lentebb google fordítóval be is másolok. Sajnálatos módon mivel az autó magától nem megy sehova,így majd vontatnom kellene ami nem okozna gondot,csak hát mivel a motor nem indul így szervó,és fékrásegítő nélkül szinte életveszélyes! A kollégával próbáltuk azt a funkciót ami lehetővé teszi probléma esetén,hogy elinduljon,persze esélytelennek bizonyult. Szervizbe nem tudom vinni,mert csillagászati árakat kérnek érte,és nem hogy nem akarom,hanem nem tudom kifizetni azt az összeget. Ha valakinek lenne valami ötlete,vagy találkozott már hasonló hibával akkor kérem segítsen,mert itt ragadtam Németországba,és nem tudok autó nélkül haza menni! Nem hinném,hogy nagy lenne a baj! Köszönöm előre is a segítséget. Egy elkeseredett apuka! Motor Control:
Motor / Motor
Hiba: vezérműtengely érzékelő aljzat
Kód: 2782
Hiba: vezérműtengely-szabályozás aljzat
Kód: 27BB
Hiba: E Geblaese Működtető elektromos diagnosztikai
Kód: 27B8
Hiba: DK-potenciométer
Kód: 2785
Hiba: Plausible üzemanyag nyomásérzékelő mech. membránházat
Kód: 2786
Hiba: az üzemanyag nyomást képest vezérelt működés
Kód: 2787
Hiba: Megszakítás DV alkalmazkodás, mert a környezet
Kód: 2799
ABS / DSC / Brake:
légzsák:
Transmission Control:
gólra:
Eső / kontroll:
Fűtés / AC:
Légkondicionáló / klíma
Hiba: AUC fűtés
Kód: 0020
Parkolás támogatások / PDC:
Park Distance Control / PDC
Hiba: Oscillation végződő hibát ultrahangos érzékelő, jobb hátsó
Kód: 1108
Systems:
Gateway / CCU
Hiba: Beltéri: Szakadás
Kód: 0048
Karosszéria:
Elektronikus Jármű immobilizáció
Hiba: Bekapcsolás visszaállítása
Kód: 000F


itt van hibakód bőven. de ezek olvasatán, ez az autó nagyon zsákbamacska, lehet jól meg volt törve...

mivel írja a vez. tengely jeladót, így azt, azokat kellene cserélni. a légtömegmérőnek nem sok köze volt a dologhoz. (mondjuk én elsőnek törölném az összes hibát, levenném az akksit, majd utána próbálnék egy indítást). egyéb módon nem fogod tudni beindítani, csak ha elkezdesz sorba menni a hibákon. de ezt cak szervízben. vagy marad a tréler.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kovacst75

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. február 11. szerda, 16:14


Sziasztok! Elkeseredésemben írok az oldalra. Vásároltam egy Bmw e46 318i típusú autót. 2003.December havi. Németországban dolgozok,és január elején jöttem vissza,de fél úton az autónak az ereje elment,nem húzott már,és éppen hogy sikerült vissza érnem.Ennek már több mint egy hónapja,azóta az autó nem indul... Volt úgy,hogy elakarta kapni,de most már azt sem teszi. Kicseréltem a légtömegmérőt,és annyit sikerült elérnem,hogy a német kollégám műszer segítségével megállapította,hogy több hibát talált amit lentebb google fordítóval be is másolok. Sajnálatos módon mivel az autó magától nem megy sehova,így majd vontatnom kellene ami nem okozna gondot,csak hát mivel a motor nem indul így szervó,és fékrásegítő nélkül szinte életveszélyes! A kollégával próbáltuk azt a funkciót ami lehetővé teszi probléma esetén,hogy elinduljon,persze esélytelennek bizonyult. Szervizbe nem tudom vinni,mert csillagászati árakat kérnek érte,és nem hogy nem akarom,hanem nem tudom kifizetni azt az összeget. Ha valakinek lenne valami ötlete,vagy találkozott már hasonló hibával akkor kérem segítsen,mert itt ragadtam Németországba,és nem tudok autó nélkül haza menni! Nem hinném,hogy nagy lenne a baj! Köszönöm előre is a segítséget. Egy elkeseredett apuka! Motor Control:
Motor / Motor
Hiba: vezérműtengely érzékelő aljzat
Kód: 2782
Hiba: vezérműtengely-szabályozás aljzat
Kód: 27BB
Hiba: E Geblaese Működtető elektromos diagnosztikai
Kód: 27B8
Hiba: DK-potenciométer
Kód: 2785
Hiba: Plausible üzemanyag nyomásérzékelő mech. membránházat
Kód: 2786
Hiba: az üzemanyag nyomást képest vezérelt működés
Kód: 2787
Hiba: Megszakítás DV alkalmazkodás, mert a környezet
Kód: 2799
ABS / DSC / Brake:
légzsák:
Transmission Control:
gólra:
Eső / kontroll:
Fűtés / AC:
Légkondicionáló / klíma
Hiba: AUC fűtés
Kód: 0020
Parkolás támogatások / PDC:
Park Distance Control / PDC
Hiba: Oscillation végződő hibát ultrahangos érzékelő, jobb hátsó
Kód: 1108
Systems:
Gateway / CCU
Hiba: Beltéri: Szakadás
Kód: 0048
Karosszéria:
Elektronikus Jármű immobilizáció
Hiba: Bekapcsolás visszaállítása
Kód: 000F

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2015. január 28. szerda, 21:50


szegenysanyi írta: Sziasztok!

Próbálltam keresgélni, de túl sok itt az infó, na mind1 reméllem jó helyre írok.

6 hete vettem a kocsit (318i E46 automata), vagy 2hete haver mutatta meg, hogy ilyen easytronic váltós (ha nem mondja magamtól sose tudom meg), és vezette 1 kört a városban de az egyik lámpánál folyton leállt vagy 4szer újra kellett indítani...

Lehet nincs köze hozzá. De ma jöttem haza melóból piros lámpánál látom, hogy ingadozik a fordulat, meg mint ahogy másoknak is leesik 500ra de aztán nem állt le hanem magától helyre jön aztán amikor magának vált lefelé baromi durván baromi nagyot ránt a kocsi, és kígyulladt egy hiba lámpa (gondolom az lehet) ott ahol írja, hoy "N" vagy "D" mellette egy kis fogaskerék ikon benne egy felkiáltó jel.
Megálltam vásárolni, mikor újra indultam már nem volt kis ikon meg semmi baja sem...
Bocsa a sok szövegért, vajon nagy lehet a baj.


Szia!
Mérjetek feszültséget is álló- és járó motornál is. Töltés vagy akkumulátor hiba is tud csinálni hasonlót. Lehet hogy mellényúlok, de egy mérés nem kerül semmibe.

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2015. január 28. szerda, 14:48


maestro006 írta:
szegenysanyi írta: Automataváltóba milyen olajat tegyek szerintetek vagy amit adnak az autós boltba és kész?
Mennyi kell bele?
Az olajcseréje csak annyi, hogy alul van egy leeresztő csavar felül meg egy betöltő?


Hello
Én épp nemrég estem át váltóolaj cserén, nagyon nem mind egy milyen olajat teszel bele, jól nézz utána milyen váltód van! a váltóolaj teknőn találsz egy cimkét, hogy milyen olaj kell bele, illetve hogy milyen fajta a te váltód. Nekem ZF váltóm van és Liqui Moly top tec 1200 at tettem bele. Ha cseréled a váltóolajat akkor szűrőt és tömítést is cserélj! Én 6 litert tudtam lecserélni, a ZF be 9 van összesen de nem lehet mindet leengedni ezért javasolta a szerelő, hogy kb 20 ezer km után cseréljem le újra. remélem tudtam segíteni


Vagy elviszed egy olyan helyre ahol tudják hogy mit csinálnak.
Autamatánál nem játszanék az otthoni cserével.

Egy specialista (minr pl Székesfehérváron a Szakonyi kft)tudja hogy mennyi és milyen olaj kell bele és hogy lehet leereszteni illetve feltölteni(ha jól tudom akkor egy vákuumos berendezéssel ki lehet szedni az összes olajat)



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz maestro006

Újonc

Elismertség: 13% (5 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2015. január 28. szerda, 00:59


szegenysanyi írta: Automataváltóba milyen olajat tegyek szerintetek vagy amit adnak az autós boltba és kész?
Mennyi kell bele?
Az olajcseréje csak annyi, hogy alul van egy leeresztő csavar felül meg egy betöltő?


Hello
Én épp nemrég estem át váltóolaj cserén, nagyon nem mind egy milyen olajat teszel bele, jól nézz utána milyen váltód van! a váltóolaj teknőn találsz egy cimkét, hogy milyen olaj kell bele, illetve hogy milyen fajta a te váltód. Nekem ZF váltóm van és Liqui Moly top tec 1200 at tettem bele. Ha cseréled a váltóolajat akkor szűrőt és tömítést is cserélj! Én 6 litert tudtam lecserélni, a ZF be 9 van összesen de nem lehet mindet leengedni ezért javasolta a szerelő, hogy kb 20 ezer km után cseréljem le újra. remélem tudtam segíteni

szegenysanyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szegenysanyi

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2015. január 27. kedd, 22:59


[quote="szegenysanyi"]
viktor írta:
YELLOW írta:

Mielőtt nagyon költekeznél, az alapjárat vezérlő motort próbáld kitakarítani.



És ez az alapjárati motor takarítás könnyű? esetleg nincs rólla youtub-os videó?


Muszály leszek 7végén neki esni ennek az alpjárati motornak, mert még néha szaraxik, erről van valami videó?


szegenysanyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szegenysanyi

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. december 30. kedd, 14:52


szegenysanyi írta: Automataváltóba milyen olajat tegyek szerintetek vagy amit adnak az autós boltba és kész?
Mennyi kell bele?
Az olajcseréje csak annyi, hogy alul van egy leeresztő csavar felül meg egy betöltő?


ja, csak keresgélni kellett:

https://www.youtube.com/watch?v=TIMSzaPRxYU