Marvin
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Marvin

Újonc

Elismertség: 12% (1 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. július 17. kedd, 15:31


kempelen írta:
Marvin írta:
Köszi szépen srácok!
Úgy látom tényleg nem lesz más kiút, mint egy diagnosztika, ill. a szükséges javítások. Csak gondoltam előtte talán kapok némi infót mire készüljek, remélhetőleg nem lesz több 100e-s a javítási ktsg.
A szervíz-lista alapján a legtöbben Hantos-Ricsit dícsérték, de lehet hogy megpróbálkozom egy nyíregyházi körrel. Megírom majd mire jutottam.


Nem Ricsi ellenében szólok, de ha Mikivel beszélsz, ad időpontot és el tudsz hozzá menni, akkor meg lesz oldva a problémád!


Bejelentkeztem első körben egy másik fórumtársunk ajánlására egy hibakódolvasásra/teljesítménymérésre az autokorbel-hez. Remélhetőleg közelebb jutok a megoldáshoz, utána pedig betervezem Nagy Miki-t!
Köszi mégegyszer nektek a sok hozzászólást, help-et!


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. július 17. kedd, 14:49


Marvin írta:
Köszi szépen srácok!
Úgy látom tényleg nem lesz más kiút, mint egy diagnosztika, ill. a szükséges javítások. Csak gondoltam előtte talán kapok némi infót mire készüljek, remélhetőleg nem lesz több 100e-s a javítási ktsg.
A szervíz-lista alapján a legtöbben Hantos-Ricsit dícsérték, de lehet hogy megpróbálkozom egy nyíregyházi körrel. Megírom majd mire jutottam.


Nem Ricsi ellenében szólok, de ha Mikivel beszélsz, ad időpontot és el tudsz hozzá menni, akkor meg lesz oldva a problémád!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2012. július 17. kedd, 14:16


Marvin írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
Marvin írta:
Marvin írta:
YELLOW írta:
Marvin írta: Sziasztok!

Először is Üdv mindenkinek, "nagelneu" vagyok az oldalon.
Ezután a lényeg: 4 napja vettem egy 2001/6 320d touring kombit, auto váltóval. A kocsiban már van 290e KM, de mondták h új adagoló, akksi, szervizkonyves.... állapota tényleg jónak mondható.
De.
Valamiért a kocsi nagyon lassúnak érződik, 100%-ra nem adja le a 136 LE-t, még nagyobb fordulatszámon sem, a lassú gyorsulásról nem is beszélve. A turboja alapból is kicsit hangosabb szerintem, mint lennie kelleneg, de ezt hétvégén megnéztük és valószínűleg csak a levegőcső tömítőgyűrűje szorul cserére.
Mit gondoltok, mi okozhatja a teljesítmény-vesztést:::

Segítségeteket előre is Köszönöm!

Marvin

P.S: Megvárnám mit 5leteltek és csak utána fognék bele egy szervízelésbe/szakvéleményeztetésbe valamelyik szerelőnél.


valaki írta valahol tegnap, vagy előtte, hogy neki az adagolót újra keleltt állítani, és utána kész álom lett. mivel azt írod cserélve lett, így gyanakodnék erre.


Köszi a tippet, rákérdek hogy anno volt-e vmiféle beállítás rajta, vagy csak cserélték. Anélkül elég "gány" meló lenne, de hát.... láttunk már karón varjút. Sajnos


Még pár fontos dolgot elfelejtettem hozzáírni:
- a fogyasztás sem normális xintem, autópályán 500km-t megtéve 8,5-9 lett az átlag.?
- tempomatot 138-ra berakva az érdi emelkedőnél visszafelé nem bírta tartani a sebességet, lecsökkent egészen 120ig, amikor először visszaváltott. ?
Szóval valami nagyon nem úgy működik benne, ahogy kellene, pls írjátok meg a véleményeteket. Eddig légtömegmérőre és adagolóra gondoltatok. Az eladó elmondása szerint utóbbi nagyjából 40e-km-vel ezelőtt volt cserélve, de szla persze nincs róla.

Köszönöm az infókat!
Marvin



így ezt senki nem fogja megmondani, csak találgatni. mindenképp el kell vinni egy diag-ra. ha minden vákuum, meg egyéb csövet átnéztél és nincs repedés vagy ilyesmi, akkor diag. én azt mondom ez lehet annyira komoly, dolgo, hogy érdemes lenne elutaznod nyíregyházára bmw320d4 (Nagy Miki) kollégához. tudom neked az oda vissza 500km kb, de ha ő nem mondja meg mi a gond, akkor senki. bmw szervízben dolgozott, komoly diag cuccai vannak, ha gondja van hazsnálhatja a bmw szervízt is, olcsón tud alkatrészt szerezni, nah és persze a szakmai tudás, amivel rendelkezik, az nem sok embernek van meg. én azt mondom jelentkezz be hozzá, írhatsz neki itt is privát üzit. lehet telefonban fog nagyon tanácsokat mondani, és lehet el sem kell menned. én mindenképp őt ajánlom. lenne még, de nem hiszem, hogy közelebb lenne.


Ez így igaz Yellow kollégáé a pont Nagy Miklós Nyíregyháza de jó hogy csak 35km re lakok tőle


Köszi szépen srácok!
Úgy látom tényleg nem lesz más kiút, mint egy diagnosztika, ill. a szükséges javítások. Csak gondoltam előtte talán kapok némi infót mire készüljek, remélhetőleg nem lesz több 100e-s a javítási ktsg.
A szervíz-lista alapján a legtöbben Hantos-Ricsit dícsérték, de lehet hogy megpróbálkozom egy nyíregyházi körrel. Megírom majd mire jutottam.


én Ricsit nem ismerem személyesen, így nem tudok mit mondani, sokan dícsérik. viszont Mikit ismerem, voltam nála, sőt többen, én ezért mondom őt. Ricsi közelebb van neked, így lehet jó választás. max utána mész Mikihez. de gondold el ha az oldal atyaúristene képes pestről leutazni nyíregyre, többször is, akkor csak tud valamit a Miki fiú

Marvin
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Marvin

Újonc

Elismertség: 12% (1 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. július 17. kedd, 14:12


valter320d írta:
YELLOW írta:
Marvin írta:
Marvin írta:
YELLOW írta:
Marvin írta: Sziasztok!

Először is Üdv mindenkinek, "nagelneu" vagyok az oldalon.
Ezután a lényeg: 4 napja vettem egy 2001/6 320d touring kombit, auto váltóval. A kocsiban már van 290e KM, de mondták h új adagoló, akksi, szervizkonyves.... állapota tényleg jónak mondható.
De.
Valamiért a kocsi nagyon lassúnak érződik, 100%-ra nem adja le a 136 LE-t, még nagyobb fordulatszámon sem, a lassú gyorsulásról nem is beszélve. A turboja alapból is kicsit hangosabb szerintem, mint lennie kelleneg, de ezt hétvégén megnéztük és valószínűleg csak a levegőcső tömítőgyűrűje szorul cserére.
Mit gondoltok, mi okozhatja a teljesítmény-vesztést:::

Segítségeteket előre is Köszönöm!

Marvin

P.S: Megvárnám mit 5leteltek és csak utána fognék bele egy szervízelésbe/szakvéleményeztetésbe valamelyik szerelőnél.


valaki írta valahol tegnap, vagy előtte, hogy neki az adagolót újra keleltt állítani, és utána kész álom lett. mivel azt írod cserélve lett, így gyanakodnék erre.


Köszi a tippet, rákérdek hogy anno volt-e vmiféle beállítás rajta, vagy csak cserélték. Anélkül elég "gány" meló lenne, de hát.... láttunk már karón varjút. Sajnos


Még pár fontos dolgot elfelejtettem hozzáírni:
- a fogyasztás sem normális xintem, autópályán 500km-t megtéve 8,5-9 lett az átlag.?
- tempomatot 138-ra berakva az érdi emelkedőnél visszafelé nem bírta tartani a sebességet, lecsökkent egészen 120ig, amikor először visszaváltott. ?
Szóval valami nagyon nem úgy működik benne, ahogy kellene, pls írjátok meg a véleményeteket. Eddig légtömegmérőre és adagolóra gondoltatok. Az eladó elmondása szerint utóbbi nagyjából 40e-km-vel ezelőtt volt cserélve, de szla persze nincs róla.

Köszönöm az infókat!
Marvin



így ezt senki nem fogja megmondani, csak találgatni. mindenképp el kell vinni egy diag-ra. ha minden vákuum, meg egyéb csövet átnéztél és nincs repedés vagy ilyesmi, akkor diag. én azt mondom ez lehet annyira komoly, dolgo, hogy érdemes lenne elutaznod nyíregyházára bmw320d4 (Nagy Miki) kollégához. tudom neked az oda vissza 500km kb, de ha ő nem mondja meg mi a gond, akkor senki. bmw szervízben dolgozott, komoly diag cuccai vannak, ha gondja van hazsnálhatja a bmw szervízt is, olcsón tud alkatrészt szerezni, nah és persze a szakmai tudás, amivel rendelkezik, az nem sok embernek van meg. én azt mondom jelentkezz be hozzá, írhatsz neki itt is privát üzit. lehet telefonban fog nagyon tanácsokat mondani, és lehet el sem kell menned. én mindenképp őt ajánlom. lenne még, de nem hiszem, hogy közelebb lenne.


Ez így igaz Yellow kollégáé a pont Nagy Miklós Nyíregyháza de jó hogy csak 35km re lakok tőle


Köszi szépen srácok!
Úgy látom tényleg nem lesz más kiút, mint egy diagnosztika, ill. a szükséges javítások. Csak gondoltam előtte talán kapok némi infót mire készüljek, remélhetőleg nem lesz több 100e-s a javítási ktsg.
A szervíz-lista alapján a legtöbben Hantos-Ricsit dícsérték, de lehet hogy megpróbálkozom egy nyíregyházi körrel. Megírom majd mire jutottam.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. július 17. kedd, 13:03


YELLOW írta:
Marvin írta:
Marvin írta:
YELLOW írta:
Marvin írta: Sziasztok!

Először is Üdv mindenkinek, "nagelneu" vagyok az oldalon.
Ezután a lényeg: 4 napja vettem egy 2001/6 320d touring kombit, auto váltóval. A kocsiban már van 290e KM, de mondták h új adagoló, akksi, szervizkonyves.... állapota tényleg jónak mondható.
De.
Valamiért a kocsi nagyon lassúnak érződik, 100%-ra nem adja le a 136 LE-t, még nagyobb fordulatszámon sem, a lassú gyorsulásról nem is beszélve. A turboja alapból is kicsit hangosabb szerintem, mint lennie kelleneg, de ezt hétvégén megnéztük és valószínűleg csak a levegőcső tömítőgyűrűje szorul cserére.
Mit gondoltok, mi okozhatja a teljesítmény-vesztést:::

Segítségeteket előre is Köszönöm!

Marvin

P.S: Megvárnám mit 5leteltek és csak utána fognék bele egy szervízelésbe/szakvéleményeztetésbe valamelyik szerelőnél.


valaki írta valahol tegnap, vagy előtte, hogy neki az adagolót újra keleltt állítani, és utána kész álom lett. mivel azt írod cserélve lett, így gyanakodnék erre.


Köszi a tippet, rákérdek hogy anno volt-e vmiféle beállítás rajta, vagy csak cserélték. Anélkül elég "gány" meló lenne, de hát.... láttunk már karón varjút. Sajnos


Még pár fontos dolgot elfelejtettem hozzáírni:
- a fogyasztás sem normális xintem, autópályán 500km-t megtéve 8,5-9 lett az átlag.?
- tempomatot 138-ra berakva az érdi emelkedőnél visszafelé nem bírta tartani a sebességet, lecsökkent egészen 120ig, amikor először visszaváltott. ?
Szóval valami nagyon nem úgy működik benne, ahogy kellene, pls írjátok meg a véleményeteket. Eddig légtömegmérőre és adagolóra gondoltatok. Az eladó elmondása szerint utóbbi nagyjából 40e-km-vel ezelőtt volt cserélve, de szla persze nincs róla.

Köszönöm az infókat!
Marvin



így ezt senki nem fogja megmondani, csak találgatni. mindenképp el kell vinni egy diag-ra. ha minden vákuum, meg egyéb csövet átnéztél és nincs repedés vagy ilyesmi, akkor diag. én azt mondom ez lehet annyira komoly, dolgo, hogy érdemes lenne elutaznod nyíregyházára bmw320d4 (Nagy Miki) kollégához. tudom neked az oda vissza 500km kb, de ha ő nem mondja meg mi a gond, akkor senki. bmw szervízben dolgozott, komoly diag cuccai vannak, ha gondja van hazsnálhatja a bmw szervízt is, olcsón tud alkatrészt szerezni, nah és persze a szakmai tudás, amivel rendelkezik, az nem sok embernek van meg. én azt mondom jelentkezz be hozzá, írhatsz neki itt is privát üzit. lehet telefonban fog nagyon tanácsokat mondani, és lehet el sem kell menned. én mindenképp őt ajánlom. lenne még, de nem hiszem, hogy közelebb lenne.


Ez így igaz Yellow kollégáé a pont Nagy Miklós Nyíregyháza de jó hogy csak 35km re lakok tőle

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2012. július 17. kedd, 11:51


Marvin írta:
Marvin írta:
YELLOW írta:
Marvin írta: Sziasztok!

Először is Üdv mindenkinek, "nagelneu" vagyok az oldalon.
Ezután a lényeg: 4 napja vettem egy 2001/6 320d touring kombit, auto váltóval. A kocsiban már van 290e KM, de mondták h új adagoló, akksi, szervizkonyves.... állapota tényleg jónak mondható.
De.
Valamiért a kocsi nagyon lassúnak érződik, 100%-ra nem adja le a 136 LE-t, még nagyobb fordulatszámon sem, a lassú gyorsulásról nem is beszélve. A turboja alapból is kicsit hangosabb szerintem, mint lennie kelleneg, de ezt hétvégén megnéztük és valószínűleg csak a levegőcső tömítőgyűrűje szorul cserére.
Mit gondoltok, mi okozhatja a teljesítmény-vesztést:::

Segítségeteket előre is Köszönöm!

Marvin

P.S: Megvárnám mit 5leteltek és csak utána fognék bele egy szervízelésbe/szakvéleményeztetésbe valamelyik szerelőnél.


valaki írta valahol tegnap, vagy előtte, hogy neki az adagolót újra keleltt állítani, és utána kész álom lett. mivel azt írod cserélve lett, így gyanakodnék erre.


Köszi a tippet, rákérdek hogy anno volt-e vmiféle beállítás rajta, vagy csak cserélték. Anélkül elég "gány" meló lenne, de hát.... láttunk már karón varjút. Sajnos


Még pár fontos dolgot elfelejtettem hozzáírni:
- a fogyasztás sem normális xintem, autópályán 500km-t megtéve 8,5-9 lett az átlag.?
- tempomatot 138-ra berakva az érdi emelkedőnél visszafelé nem bírta tartani a sebességet, lecsökkent egészen 120ig, amikor először visszaváltott. ?
Szóval valami nagyon nem úgy működik benne, ahogy kellene, pls írjátok meg a véleményeteket. Eddig légtömegmérőre és adagolóra gondoltatok. Az eladó elmondása szerint utóbbi nagyjából 40e-km-vel ezelőtt volt cserélve, de szla persze nincs róla.

Köszönöm az infókat!
Marvin



így ezt senki nem fogja megmondani, csak találgatni. mindenképp el kell vinni egy diag-ra. ha minden vákuum, meg egyéb csövet átnéztél és nincs repedés vagy ilyesmi, akkor diag. én azt mondom ez lehet annyira komoly, dolgo, hogy érdemes lenne elutaznod nyíregyházára bmw320d4 (Nagy Miki) kollégához. tudom neked az oda vissza 500km kb, de ha ő nem mondja meg mi a gond, akkor senki. bmw szervízben dolgozott, komoly diag cuccai vannak, ha gondja van hazsnálhatja a bmw szervízt is, olcsón tud alkatrészt szerezni, nah és persze a szakmai tudás, amivel rendelkezik, az nem sok embernek van meg. én azt mondom jelentkezz be hozzá, írhatsz neki itt is privát üzit. lehet telefonban fog nagyon tanácsokat mondani, és lehet el sem kell menned. én mindenképp őt ajánlom. lenne még, de nem hiszem, hogy közelebb lenne.

Marvin
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Marvin

Újonc

Elismertség: 12% (1 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. július 17. kedd, 11:29


Marvin írta:
YELLOW írta:
Marvin írta: Sziasztok!

Először is Üdv mindenkinek, "nagelneu" vagyok az oldalon.
Ezután a lényeg: 4 napja vettem egy 2001/6 320d touring kombit, auto váltóval. A kocsiban már van 290e KM, de mondták h új adagoló, akksi, szervizkonyves.... állapota tényleg jónak mondható.
De.
Valamiért a kocsi nagyon lassúnak érződik, 100%-ra nem adja le a 136 LE-t, még nagyobb fordulatszámon sem, a lassú gyorsulásról nem is beszélve. A turboja alapból is kicsit hangosabb szerintem, mint lennie kelleneg, de ezt hétvégén megnéztük és valószínűleg csak a levegőcső tömítőgyűrűje szorul cserére.
Mit gondoltok, mi okozhatja a teljesítmény-vesztést:::

Segítségeteket előre is Köszönöm!

Marvin

P.S: Megvárnám mit 5leteltek és csak utána fognék bele egy szervízelésbe/szakvéleményeztetésbe valamelyik szerelőnél.


valaki írta valahol tegnap, vagy előtte, hogy neki az adagolót újra keleltt állítani, és utána kész álom lett. mivel azt írod cserélve lett, így gyanakodnék erre.


Köszi a tippet, rákérdek hogy anno volt-e vmiféle beállítás rajta, vagy csak cserélték. Anélkül elég "gány" meló lenne, de hát.... láttunk már karón varjút. Sajnos


Még pár fontos dolgot elfelejtettem hozzáírni:
- a fogyasztás sem normális xintem, autópályán 500km-t megtéve 8,5-9 lett az átlag.?
- tempomatot 138-ra berakva az érdi emelkedőnél visszafelé nem bírta tartani a sebességet, lecsökkent egészen 120ig, amikor először visszaváltott. ?
Szóval valami nagyon nem úgy működik benne, ahogy kellene, pls írjátok meg a véleményeteket. Eddig légtömegmérőre és adagolóra gondoltatok. Az eladó elmondása szerint utóbbi nagyjából 40e-km-vel ezelőtt volt cserélve, de szla persze nincs róla.

Köszönöm az infókat!
Marvin




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2012. július 17. kedd, 07:28


InsectKiller írta:
Hát optikailag semmi baja nincs annak a csavarnak, szépen bele tudom tenni a csavarhúzót és tekerni vele. Viszont a kiegyenlítőn lévő kupak közrejátszik a nyomásszabályzásban ha jól tudom. Na azt cseréltem.
A tünetek: bizonyos sebességtartományban megjelenik a jel, h kevés a folyadékom:
De a szintem jó. Sőt, ha ebből a tartományból kijövök, meg is szűnik a jel. Ha állok nincs jel. De most már ott tartunk, h ha a városba megyek huzamosan 60-al, akkor végig kint van. Megállok lámpánál, eltűnik, majd megint visszajön.



én arra tudok gondolni, hogy amikor gyorsabban mész, akkor van elég hűtés és a nagy kör lezár. csak a kis körben keriing a víz. viszont amikor lassan mész, kevés a hűtés kinyit a termosztát a nagy körre és akkor a kiegyenlítőből annyira lecsökken a víz, hogy bejelez a szenzor. ergó amíg a körön végig megy a víz, addig elfogy a kiegyenlítőből.
én azt csinálnám, hogy amikor jó meleg a motor, és nincs hűtés levenném a tartály kupakját. és úgy nézném a szintet. szerintem még levegő is van benne és kevés a lé.
ezért van az, hogy nem spriccol a kis lyukon a víz, hanem eccer csak abba marad, mert kevés a hűtőfolyadék. aztán ha várnál, egy idő után megint jönne, mikor körbe ér...
nekem víz csere után, sok km-enkersztül még mindig öntögetnem kellett hozzá... most már jó

Marvin
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Marvin

Újonc

Elismertség: 12% (1 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 23:25


YELLOW írta:
Marvin írta: Sziasztok!

Először is Üdv mindenkinek, "nagelneu" vagyok az oldalon.
Ezután a lényeg: 4 napja vettem egy 2001/6 320d touring kombit, auto váltóval. A kocsiban már van 290e KM, de mondták h új adagoló, akksi, szervizkonyves.... állapota tényleg jónak mondható.
De.
Valamiért a kocsi nagyon lassúnak érződik, 100%-ra nem adja le a 136 LE-t, még nagyobb fordulatszámon sem, a lassú gyorsulásról nem is beszélve. A turboja alapból is kicsit hangosabb szerintem, mint lennie kelleneg, de ezt hétvégén megnéztük és valószínűleg csak a levegőcső tömítőgyűrűje szorul cserére.
Mit gondoltok, mi okozhatja a teljesítmény-vesztést:::

Segítségeteket előre is Köszönöm!

Marvin

P.S: Megvárnám mit 5leteltek és csak utána fognék bele egy szervízelésbe/szakvéleményeztetésbe valamelyik szerelőnél.


valaki írta valahol tegnap, vagy előtte, hogy neki az adagolót újra keleltt állítani, és utána kész álom lett. mivel azt írod cserélve lett, így gyanakodnék erre.


Köszi a tippet, rákérdek hogy anno volt-e vmiféle beállítás rajta, vagy csak cserélték. Anélkül elég "gány" meló lenne, de hát.... láttunk már karón varjút. Sajnos

Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2012. július 17. kedd, 11:30

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 22:20


Nem kell hozzá spéci cucc.

InsectKiller írta:
jrtom írta: Annyira nem bonyolúlt. Nem tudom menyire szerelgeted az autódat. Ha nem nagyon akkor inkább szerelő vegye ki mert elég erőteljesen kell bánni vele


Hát szoktam szerelgetni. Pl szelepfedél tömítést is cseréltem már!
Amihez nem kell spec szerszám, azt meg szoktam csinálni.




InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 22:17


jrtom írta: Annyira nem bonyolúlt. Nem tudom menyire szerelgeted az autódat. Ha nem nagyon akkor inkább szerelő vegye ki mert elég erőteljesen kell bánni vele


Hát szoktam szerelgetni. Pl szelepfedél tömítést is cseréltem már!
Amihez nem kell spec szerszám, azt meg szoktam csinálni.


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 22:15


Annyira nem bonyolúlt. Nem tudom menyire szerelgeted az autódat. Ha nem nagyon akkor inkább szerelő vegye ki mert elég erőteljesen kell bánni vele

InsectKiller írta:
jrtom írta: Vagy esetleg kivenni a tartályt és kimosni valami csodaszerrel mert lehet valami kosztól ragad a szenzor úszókája.

InsectKiller írta:
jrtom írta: Akkor még sanszos a tartály maga.

InsectKiller írta:
jrtom írta: Lehet, hogy a szenzor baromkodik vagy a kiegyenlítő tartályban a kis úszó amibe belemegy a szenzor. (nem a piros úszóra gondolok ami kijön a tartáyból)


A kiegyenlítő tartály alján lévő szenzor cserélve, gyári új BMW teile.




Igen itt tartok én is, de mielőtt ezt is cserélném, gondoltam ide is feltolom a kérdést.




Mert azt a tartályt annyira könnyű kiszedni?




InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 22:12


jrtom írta: Vagy esetleg kivenni a tartályt és kimosni valami csodaszerrel mert lehet valami kosztól ragad a szenzor úszókája.

InsectKiller írta:
jrtom írta: Akkor még sanszos a tartály maga.

InsectKiller írta:
jrtom írta: Lehet, hogy a szenzor baromkodik vagy a kiegyenlítő tartályban a kis úszó amibe belemegy a szenzor. (nem a piros úszóra gondolok ami kijön a tartáyból)


A kiegyenlítő tartály alján lévő szenzor cserélve, gyári új BMW teile.




Igen itt tartok én is, de mielőtt ezt is cserélném, gondoltam ide is feltolom a kérdést.




Mert azt a tartályt annyira könnyű kiszedni?


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 22:08


Vagy esetleg kivenni a tartályt és kimosni valami csodaszerrel mert lehet valami kosztól ragad a szenzor úszókája.

InsectKiller írta:
jrtom írta: Akkor még sanszos a tartály maga.

InsectKiller írta:
jrtom írta: Lehet, hogy a szenzor baromkodik vagy a kiegyenlítő tartályban a kis úszó amibe belemegy a szenzor. (nem a piros úszóra gondolok ami kijön a tartáyból)


A kiegyenlítő tartály alján lévő szenzor cserélve, gyári új BMW teile.




Igen itt tartok én is, de mielőtt ezt is cserélném, gondoltam ide is feltolom a kérdést.




InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 22:05


jrtom írta: Akkor még sanszos a tartály maga.

InsectKiller írta:
jrtom írta: Lehet, hogy a szenzor baromkodik vagy a kiegyenlítő tartályban a kis úszó amibe belemegy a szenzor. (nem a piros úszóra gondolok ami kijön a tartáyból)


A kiegyenlítő tartály alján lévő szenzor cserélve, gyári új BMW teile.




Igen itt tartok én is, de mielőtt ezt is cserélném, gondoltam ide is feltolom a kérdést.