K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. július 20. péntek, 19:44


vivaladiesel írta: Torsten Cox, Ikrényben (Győr mellett) Töri a magyart, de Bmw-khez nagyon ért. Németországból települt át.

úgy menj oda, hogy csinálja meg, nagyon nem szereti, ha csak diagnózist kérnek tőle, szervizt nem, és ez érthető is. készülj fel pontosan az előzményekből, érdekelni fogja, szemlátomást szereti amit csinál.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. július 20. péntek, 18:53


BarG írta:
Kicsi az esélye, hogy egy féktárcsa, ami kiegyensúlyozott volt, egyszercsak kiegyensúlyozatlanná válik.


Éreztem, hogy magyarázatra szorul. A jobb első munkahenger dugattyújának a porvédője elöregedett, megsérült, akármi. Ettől korrodált a dugattyú. Eddig tiszta. Nem volt hajlandó teljesen visszahúzódni és állandóan hozzáért a tárcsához a betét, ami miatt remegett a kormány. Néha jobban, néha kevésbé, sőt néha egyáltalán nem, néha kis sebességnél néha nagynál, de általában egy állandó oszcilláló mozgás mindig volt, mégha finom akkor is. Ki lettek cserélve az említett alkatrészek és minden rendben lett.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 20. péntek, 18:54

troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2012. július 20. péntek, 18:43


BarG írta:
troooger írta:
jons írta:
kempelen írta:
troooger írta: Sziasztok.
Elkezdett rázni a kocsi eleje. Elvileg ki vannak centírozva a kerekek, az nem rázhat. Szerintetek mit érdemes még átnéznem? Lehet valami kopás?


Lengőkar alsó-hátsó szilentek....



Első féktárcsák, munkahengerek....


Na egyre hosszabbodik a lista...:S


Kicsi az esélye, hogy egy féktárcsa, ami kiegyensúlyozott volt, egyszercsak kiegyensúlyozatlanná válik. Ahhoz le kell törnie belőle egy darabnak, vagy a belselyébe be kell akadni valami szép, legalább 10 grammos akárminek. Sokkal nagyobb a lehetősége annak, hogy a felniről leesett a súly, vagy a gumin lett egy pukli, esetleg sárdarab(?) akadt meg a felniben. Vagy amit még a többiek írtak, hogy megpusztult valamelyik gumis szilent, etc. Szakember kell hozzá.



Köszi, átnézem a felnit, hátha leesett a súly, vagy pukli van-e- Sár nincs mert fogkefével tisztítom. Köszi a segítséget mindenkinek!

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. július 20. péntek, 18:35


troooger írta:
jons írta:
kempelen írta:
troooger írta: Sziasztok.
Elkezdett rázni a kocsi eleje. Elvileg ki vannak centírozva a kerekek, az nem rázhat. Szerintetek mit érdemes még átnéznem? Lehet valami kopás?


Lengőkar alsó-hátsó szilentek....



Első féktárcsák, munkahengerek....


Na egyre hosszabbodik a lista...:S


Kicsi az esélye, hogy egy féktárcsa, ami kiegyensúlyozott volt, egyszercsak kiegyensúlyozatlanná válik. Ahhoz le kell törnie belőle egy darabnak, vagy a belselyébe be kell akadni valami szép, legalább 10 grammos akárminek. Sokkal nagyobb a lehetősége annak, hogy a felniről leesett a súly, vagy a gumin lett egy pukli, esetleg sárdarab(?) akadt meg a felniben. Vagy amit még a többiek írtak, hogy megpusztult valamelyik gumis szilent, etc. Szakember kell hozzá.



troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2012. július 20. péntek, 18:07


jons írta:
kempelen írta:
troooger írta: Sziasztok.
Elkezdett rázni a kocsi eleje. Elvileg ki vannak centírozva a kerekek, az nem rázhat. Szerintetek mit érdemes még átnéznem? Lehet valami kopás?


Lengőkar alsó-hátsó szilentek....



Első féktárcsák, munkahengerek....


Na egyre hosszabbodik a lista...:S

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. július 19. csütörtök, 19:08


kempelen írta:
troooger írta: Sziasztok.
Elkezdett rázni a kocsi eleje. Elvileg ki vannak centírozva a kerekek, az nem rázhat. Szerintetek mit érdemes még átnéznem? Lehet valami kopás?


Lengőkar alsó-hátsó szilentek....



Első féktárcsák, munkahengerek....


troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2012. július 19. csütörtök, 18:44


kempelen írta:
troooger írta: Sziasztok.
Elkezdett rázni a kocsi eleje. Elvileg ki vannak centírozva a kerekek, az nem rázhat. Szerintetek mit érdemes még átnéznem? Lehet valami kopás?


Lengőkar alsó-hátsó szilentek....



Köszönöm! Utána nézek!


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. július 19. csütörtök, 18:33


troooger írta: Sziasztok.
Elkezdett rázni a kocsi eleje. Elvileg ki vannak centírozva a kerekek, az nem rázhat. Szerintetek mit érdemes még átnéznem? Lehet valami kopás?


Lengőkar alsó-hátsó szilentek....



troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2012. július 19. csütörtök, 18:31


Sziasztok.
Elkezdett rázni a kocsi eleje. Elvileg ki vannak centírozva a kerekek, az nem rázhat. Szerintetek mit érdemes még átnéznem? Lehet valami kopás?

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. július 19. csütörtök, 10:58


bbubbuka írta: Szerk.: Sopron közelébe nem tud valaki mondani egy olyan szerelőt aki 100% megtudja mondani mi a baja???


Torsten Cox, Ikrényben (Győr mellett) Töri a magyart, de Bmw-khez nagyon ért. Németországból települt át.

bbubbuka írta:
A1-Győrbe elviszem mennyit kérnének el, csak azért hogy megtalálják a hibát?



Egy vagyont fognak elkérni, de nem 100%, hogy megtalálják a hibát!!





bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. július 19. csütörtök, 09:54


Szerk.: Sopron közelébe nem tud valaki mondani egy olyan szerelőt aki 100% megtudja mondani mi a baja???
A1-Győrbe elviszem mennyit kérnének el, csak azért hogy megtalálják a hibát?


Hosszabb távon amúgy mi baja lehet az autónak, ha így hogy néha leáll a 4. henger alapjáraton használom?
Nem mintha ez lenne a célom, csak kíváncsi vagyok. Úgy érzem amúgy, hogy ha egy kis gázt adok akkor a 4.henger már be is indul és fordulat alatt nem hagy ki.. De lehet észre se veszem és úgy kihagy..





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 19. csütörtök, 10:39

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. július 19. csütörtök, 08:55


Ezek már mind megvoltak, végig mentek minden kábelen. Több hétig mojoltak a kocsin, de semmi.
A szoftver újraprogramozás után jó volt 1000km-ig, majd megint elkezdte, most meg hol csinálja, hol nem..
Azt nem értem, ha mechanikai hiba lenne, akkor az h a francba lehet, hogy hol jó hol nem??

YELLOW írta:
bbubbuka írta: próbáltuk másik trafóval is, akkor is csak a 4. hengeren van gyújtáskimaradás.
és csak a diag is ennyit ir.
ezért mondta a szerelőm. hogy mind a 4-et kellene!
nem tudom, szted?


YELLOW írta:
bbubbuka írta: Sziasztok!

Kezdek megörülni a bömösemmel kapcsolatban.
Van egy olyan hibám, hogy alapjáraton leáll a 4. hengerem.
Már volt nézve minden amit ellehet képzelni.
Voltam a gyári bmw szalonban is, hogy újra programozzák a vezérlőegységemet.
Azután 1000km-et mentem és addig szuper volt. Most megint elkezdte, néha csinálja néha nem. Van, hogy 5.dikbe csinálja 2000-es fordulatnál.
Néztek már mindent amit ellehet képzelni. befecskendező,kompresszió,vezérmű jeladók is cserélve lettek,minden már több hétig volt mojolva az autón de semmi.
egy külföldi forumon azt olvasták a szerelőm, hogy érdemes lenne az összes trafót egybe mert vannak bizonyos sorszámúak amik gyári hibásak. és ebbe még gyári van.
most ezt akarom meglépni, de ha ez se oldja meg akkor a vezérlőegységemet kell kicserélni..
vélemények?? egy vezérlőegység csere az gondolom rengeteg mert csak gyáriba tudják.. plusz mennyibe kerülhet??
life is a suxxx


már írtam...
ha a trafó a szar, akkor diag írja. írtam, hogy cseréljétek meg egy másik trafóval. ha átviszi a hibát másik hengerbe, akkor egyértelmű.
jah és cserélni egyszerre mind a négyet!!!
amúgy nekem mielőtt behalt a 2-es hengerben lévő trafóm, előtte 2 x volt olyan, hogy indítás után nem indult el a henger, 3 alkalommal indítás után kb 400m múlva megadta végleg magát. többeknél így jelentkezett. nem tudom neked hogy bírja így.
mondom előbb keresztpróba.




így nincs hatással a többi... elvileg. írták fentebb a végfokot, bár én lehet nem anank mondanám, de lehetséges az is, mint hiba. illetve a trafóba menő kábelek ellenőrzése, csatik tüskéinek ellenőrzése. lehet nem kontaktol rendesen.




jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. július 19. csütörtök, 07:01


Azok a Végfokok benne vannak a motorvezérlőben, én meg annak hívom meg sokan mások is

YELLOW írta:
bbubbuka írta: próbáltuk másik trafóval is, akkor is csak a 4. hengeren van gyújtáskimaradás.
és csak a diag is ennyit ir.
ezért mondta a szerelőm. hogy mind a 4-et kellene!
nem tudom, szted?


YELLOW írta:
bbubbuka írta: Sziasztok!

Kezdek megörülni a bömösemmel kapcsolatban.
Van egy olyan hibám, hogy alapjáraton leáll a 4. hengerem.
Már volt nézve minden amit ellehet képzelni.
Voltam a gyári bmw szalonban is, hogy újra programozzák a vezérlőegységemet.
Azután 1000km-et mentem és addig szuper volt. Most megint elkezdte, néha csinálja néha nem. Van, hogy 5.dikbe csinálja 2000-es fordulatnál.
Néztek már mindent amit ellehet képzelni. befecskendező,kompresszió,vezérmű jeladók is cserélve lettek,minden már több hétig volt mojolva az autón de semmi.
egy külföldi forumon azt olvasták a szerelőm, hogy érdemes lenne az összes trafót egybe mert vannak bizonyos sorszámúak amik gyári hibásak. és ebbe még gyári van.
most ezt akarom meglépni, de ha ez se oldja meg akkor a vezérlőegységemet kell kicserélni..
vélemények?? egy vezérlőegység csere az gondolom rengeteg mert csak gyáriba tudják.. plusz mennyibe kerülhet??
life is a suxxx


már írtam...
ha a trafó a szar, akkor diag írja. írtam, hogy cseréljétek meg egy másik trafóval. ha átviszi a hibát másik hengerbe, akkor egyértelmű.
jah és cserélni egyszerre mind a négyet!!!
amúgy nekem mielőtt behalt a 2-es hengerben lévő trafóm, előtte 2 x volt olyan, hogy indítás után nem indult el a henger, 3 alkalommal indítás után kb 400m múlva megadta végleg magát. többeknél így jelentkezett. nem tudom neked hogy bírja így.
mondom előbb keresztpróba.




így nincs hatással a többi... elvileg. írták fentebb a végfokot, bár én lehet nem anank mondanám, de lehetséges az is, mint hiba. illetve a trafóba menő kábelek ellenőrzése, csatik tüskéinek ellenőrzése. lehet nem kontaktol rendesen.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2012. július 19. csütörtök, 06:35


bbubbuka írta: próbáltuk másik trafóval is, akkor is csak a 4. hengeren van gyújtáskimaradás.
és csak a diag is ennyit ir.
ezért mondta a szerelőm. hogy mind a 4-et kellene!
nem tudom, szted?


YELLOW írta:
bbubbuka írta: Sziasztok!

Kezdek megörülni a bömösemmel kapcsolatban.
Van egy olyan hibám, hogy alapjáraton leáll a 4. hengerem.
Már volt nézve minden amit ellehet képzelni.
Voltam a gyári bmw szalonban is, hogy újra programozzák a vezérlőegységemet.
Azután 1000km-et mentem és addig szuper volt. Most megint elkezdte, néha csinálja néha nem. Van, hogy 5.dikbe csinálja 2000-es fordulatnál.
Néztek már mindent amit ellehet képzelni. befecskendező,kompresszió,vezérmű jeladók is cserélve lettek,minden már több hétig volt mojolva az autón de semmi.
egy külföldi forumon azt olvasták a szerelőm, hogy érdemes lenne az összes trafót egybe mert vannak bizonyos sorszámúak amik gyári hibásak. és ebbe még gyári van.
most ezt akarom meglépni, de ha ez se oldja meg akkor a vezérlőegységemet kell kicserélni..
vélemények?? egy vezérlőegység csere az gondolom rengeteg mert csak gyáriba tudják.. plusz mennyibe kerülhet??
life is a suxxx


már írtam...
ha a trafó a szar, akkor diag írja. írtam, hogy cseréljétek meg egy másik trafóval. ha átviszi a hibát másik hengerbe, akkor egyértelmű.
jah és cserélni egyszerre mind a négyet!!!
amúgy nekem mielőtt behalt a 2-es hengerben lévő trafóm, előtte 2 x volt olyan, hogy indítás után nem indult el a henger, 3 alkalommal indítás után kb 400m múlva megadta végleg magát. többeknél így jelentkezett. nem tudom neked hogy bírja így.
mondom előbb keresztpróba.




így nincs hatással a többi... elvileg. írták fentebb a végfokot, bár én lehet nem anank mondanám, de lehetséges az is, mint hiba. illetve a trafóba menő kábelek ellenőrzése, csatik tüskéinek ellenőrzése. lehet nem kontaktol rendesen.

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. július 18. szerda, 22:51


Sopron