John fórum hozzászólásai

John Elküldve: 2017-08-15 13:07 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok.Van ez a funkció:"HEIMLEUCHTEN" (Follow me home igen) amikor bezárást meg előzően ha hátra húzom a refi karját világít kb 30 mp-ig a tompított,át tudom progizni hogy a rombusz gomnyomására is fel világítson mondjuk a ködlámpa?

John Elküldve: 2017-08-15 00:16 DIS

Tano írta:
John írta: Sziasztok.Látom ez már régi téma,egy kérdésem viszont lenne.A Dis többet tud mint az Inpa,Ncs expert (Dummy),vagy pedig semmivel se tud többet?


Lényegében ugyanazt tudja, csak más kezelőfelülettel. Talán valamivel felhasználóbarátabb, csak beüzemelni macerásabb ha nem képfájlból dolgozol.
Szerintem manapság már érdemesebb az utódját az ISTA-t használni.

Köszönöm,épp ezért kérdezem mert töltöttem le Dis-t viszont bénának érzem magam mert nem könnyű legalábbis nekem aktiválni,de akkor nem is erőltetem.Mi az az Ista? (Dis utódja most már tudom de mégis.)

John Elküldve: 2017-08-15 00:07 DIS

Sziasztok.Látom ez már régi téma,egy kérdésem viszont lenne.A Dis többet tud mint az Inpa,Ncs expert (Dummy),vagy pedig semmivel se tud többet?

John Elküldve: 2017-08-14 21:05 Nem tudom mi a baja az autómnak

BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
bricktopm írta:
hil írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
Az egyik abs szenzor tegyük fel. És a kézifék miért világíthat sárgán?


ha így együtt sárgán világít az azt jelenti, hogy a rendszer inaktív. ha a gombbal kapcsolod ki (DSC hosszan nyomva), ABS akkor is van. tehát mint írtam biztosítékok ellenőrzése. esetleg próbáld ki, hogy az ABS működik-e. ha nem, akkor valószínű szenzor rossz. ha mutat sebességet, akkor a bal hátsót kizárhatjuk. de a diag konkrétan megmondja.



A diagnosztizálást nem tudom megoldani, mert még nincs hibakód olvasóm. Ráadásul videot kellett néznem, hol található a biztosíték tábla Még új nálam a kocsi, próbálom felfedezni, mi hol található. Megnézem a biztosítékokat, aztán majd meglátjuk. Kicsit parázok, hogy elcseszek valamit a kocsin, ha útrakelek vele. Azt hiszem rendelnem kell egy hibakódolvasót ebayről... :S

Szia,
mindenképpen hiba olvasással kéne kezdeni. Van egy erre vonatkozó javítási leírásom feltéve az oldalra (ha nem a jeladó a hibás).
bye: hil

ez most komoly? ha nincs hibakód olvasód, akkor jársz tovább az autóval, vagy nem, ahelyett, hogy elvinnéd egy szerelőhöz?
egyébként az autóval lehet járni, csak ne vadulj. mert nem fogja megvédeni magát a hülyeségeddel szemben. (értsd jól)


Köszi az infokat, Nem szoktam vadulni a kocsival, szóval megfogadom tanácsod! Természetesen hétfőn az lesz az első, hogy elviszem szerelőhöz! Csak ugye hétvégén nem dolgozik a szerelő. Hibakód olvasót meg veszek minél előbb!


Szerk.: bricktopm: Akkor az ebayes vásárlás felejtős! Köszi Neked is!









Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.



Szia/Sziasztok

Elvittem kedden az autószerelőhöz a kocsit, és ugyanazt állapította meg a szerelő amit ti is mondtatok: A motor azért világított sárgán, mert az egyik gyujtótrafó rossz, ki kell cserélni. Az ABS jeladó pedig hiányzott a kocsiból! :O Én csak azt nem értem, hogy vásárlás előtt én elvittem ehhez a szerelőhöz, és rádugta gépre a kocsit, majd mondta, hogy minden rendben a kocsival! Kérdeztem is tőle, ha bármi baja lenne a kocsinak, akkor ő azt látná? Azt mondta hogy igen, nyugodjak meg, nincs baja a kocsinak! Ez volt közel egy hónapja. A kocsi átíratása rá másfél hétre történt, a tulajdonomban tehát kb két és fél hete van. Ez alatt az idő alatt közel 100 KM-t mentem vele, és ez idő alatt négy lámpa is kigyulladt! Az ABS, a motor, az aolaj és a féklámpa. Mindegyik sárgán világított! A kérdés pedig az: Ha ezek a hibák már akkor is megvoltak, miért nem látta ő akkor, mikor én vásároltam a kocsit és elvittem hozzá átnézetni??? Lehetséges az, hogy gépre dugva nem mutatja ki neki a program, hogy valami hiányzik? Nem értem én ezt...


vannak hibák, amiket ha kitörölnek, csak km-ek múlva térnek vissza. mondjuk ha nincs ABS szenzor az pont nem ilyen.
akitől vetted az autót az nem ismerhette ezt a szerelőt? lehet le volt vele beszélve, hogy mondja azt minden rendben.
gondolom fizettél az átnézésért, így én azt mondanám neki, hogy ha akkor nem vette észre, akkor ingyen végzi el a javításokat. persze ezt csak akkor mond, ha az alkatrészeket ha ő veszi már megmondta az árakat, mert akkor annyival többet mondana úgyis, ne járjon rosszul.
bár nekem a bizalmam oda volna ezek után.


A mai napig nem térek magamhoz, hogy az IStenbe lehetséges az, hogy 160-180km-rel arrébb lévő eladók ismerik ezt a szerelőt! Igazából én mondtam nekik, hogy a helybéli autószerelőhöz fogom elvinni az autót. Elhozták, átnézettem, de már az első kétpercben kiderült, hogy van egy szélhámos közös ismerősük! Na mindegy.. Szóval lehet valami sántít itt a dologban...

Na mindegy. Visszatérve: A holtponti jeladó + abs szenzor összesen 38K + 8k beszerelési díj. Ha minden jól megy, akkor a hét második felében már kész is lesz au autó.

Egyébként én azt nem értem: Ha valamelyik jeladó hiányzik a kocsiból, annak nem kéne jeleznie, mikor rákötöm a gépet? És mi van akkor, ha azt a jeladót azért szerelték ki, hogy ne mutassa, hogy gáz van a hátsó felfüggesztéssel, vagy fékkel??? :O Ez hajnalba félálmomba jutott eszembe! :O Lehetséges ez? Ha nem is pont az abs-nél, de valamelyik elektronikát vagy érzékelőt ki lehet úgy kötni/venni, hogy az ne jelezze a hibát?

Félreértés ne essen: Én nem szétberhelni akarok egy E46-ot és úgy eladni, előbb köpöm szembe magam kétszer, minthogy bármit is átvágjak!

Csak kezdek parázni, mi van akkor, ha a jeladó beszerelése után jönnek a piros hibalámpák és a drágábbnál drágább alkatrészek... :S


Melyik vezérlőből olvasod a hibát?
Asc-t külön vezérlőből kell, Inpánál a Chassis/Asc/Dsc-ből olvasd.

John Elküldve: 2017-08-13 15:39 kettõstömegü lendkerék

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.


Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )


addig nem kell bántani amíg nincs baja. egyébként nagyon sok más márkánál is próbálgatják cserélgetni simára.
vagy esetleg ha kuplung csere lesz, akkor rámenni. de ha nincs baja, akkor felesleges.


Rendben,köszi.El kell adni a fenébe megszabadulni tőle ha úgy lesz,vajon mennyiért kelhetne el?


ha válaszolt, akkor a [per_quote] után üss már egy ENTER-t legalább. komolyan leírtam érthetően amoda. te nem ütsz, a másik teleüti ENTER-rel.
a másik. használt kettőstömegűt eladni? szerintem nem sokan mernék megvenni. hiába drága az új. de én szerintem ezzel ne számolj, hogy ebből bevételed lesz, mert nehéz lesz eladni. amíg működik, nem szabad hozzányúlni. ha meg rossz lesz, akkor kinek adnád el? lehet neked hozzá sem kell nyúlni, mert sosem lesz baja. bár valamiért feljött neked a téma, előjött.

Ütöttem Enter-t,most ok? Mivel a kuplung előbb utóbb idővel cserés lesz de a kettős később megy tönkre tán eladható? ) (Tudod,mint amikor valaki Fl-utánira alakítja a motorháztetőt és az Fl-előtti géptetőt eladja abból lesz pénze )


most jó.
de a géptető az más. az nem egy rizikós mozgó, kopó alkatrész. 100ezer körül komplett motort kapni, mint a tiéd. nem tudom egy bontott kettőstömegűért ennek fényében mennyit adnának. én semmit, de ez én vagyok.
ha be lenne vizsgáltatva és papír volna róla, hogy jó, akkor sem hiszem, hogy túl sokért menne el. régebben sok kettőstömegűt hirdettek dízelhez, mostanra alig látni, nem véletlen, szerintem senki nem rizikózik.


Igazad van de a Diesel-ben megy tönkre hamarabb,enyémbe meg alig van nyomaték tovább kéne élnie


éppen ezért nem kell hozzányúlni

Ok

John Elküldve: 2017-08-13 15:11 kettõstömegü lendkerék

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.


Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )


addig nem kell bántani amíg nincs baja. egyébként nagyon sok más márkánál is próbálgatják cserélgetni simára.
vagy esetleg ha kuplung csere lesz, akkor rámenni. de ha nincs baja, akkor felesleges.


Rendben,köszi.El kell adni a fenébe megszabadulni tőle ha úgy lesz,vajon mennyiért kelhetne el?


ha válaszolt, akkor a [per_quote] után üss már egy ENTER-t legalább. komolyan leírtam érthetően amoda. te nem ütsz, a másik teleüti ENTER-rel.
a másik. használt kettőstömegűt eladni? szerintem nem sokan mernék megvenni. hiába drága az új. de én szerintem ezzel ne számolj, hogy ebből bevételed lesz, mert nehéz lesz eladni. amíg működik, nem szabad hozzányúlni. ha meg rossz lesz, akkor kinek adnád el? lehet neked hozzá sem kell nyúlni, mert sosem lesz baja. bár valamiért feljött neked a téma, előjött.

Ütöttem Enter-t,most ok? Mivel a kuplung előbb utóbb idővel cserés lesz de a kettős később megy tönkre tán eladható? ) (Tudod,mint amikor valaki Fl-utánira alakítja a motorháztetőt és az Fl-előtti géptetőt eladja abból lesz pénze )


most jó.
de a géptető az más. az nem egy rizikós mozgó, kopó alkatrész. 100ezer körül komplett motort kapni, mint a tiéd. nem tudom egy bontott kettőstömegűért ennek fényében mennyit adnának. én semmit, de ez én vagyok.
ha be lenne vizsgáltatva és papír volna róla, hogy jó, akkor sem hiszem, hogy túl sokért menne el. régebben sok kettőstömegűt hirdettek dízelhez, mostanra alig látni, nem véletlen, szerintem senki nem rizikózik.

Igazad van de a Diesel-ben megy tönkre hamarabb,enyémbe meg alig van nyomaték tovább kéne élnie

John Elküldve: 2017-08-13 14:32 kettõstömegü lendkerék

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.


Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )


addig nem kell bántani amíg nincs baja. egyébként nagyon sok más márkánál is próbálgatják cserélgetni simára.
vagy esetleg ha kuplung csere lesz, akkor rámenni. de ha nincs baja, akkor felesleges.


Rendben,köszi.El kell adni a fenébe megszabadulni tőle ha úgy lesz,vajon mennyiért kelhetne el?


ha válaszolt, akkor a [per_quote] után üss már egy ENTER-t legalább. komolyan leírtam érthetően amoda. te nem ütsz, a másik teleüti ENTER-rel.
a másik. használt kettőstömegűt eladni? szerintem nem sokan mernék megvenni. hiába drága az új. de én szerintem ezzel ne számolj, hogy ebből bevételed lesz, mert nehéz lesz eladni. amíg működik, nem szabad hozzányúlni. ha meg rossz lesz, akkor kinek adnád el? lehet neked hozzá sem kell nyúlni, mert sosem lesz baja. bár valamiért feljött neked a téma, előjött.

Ütöttem Enter-t,most ok? Mivel a kuplung előbb utóbb idővel cserés lesz de a kettős később megy tönkre tán eladható? ) (Tudod,mint amikor valaki Fl-utánira alakítja a motorháztetőt és az Fl-előtti géptetőt eladja abból lesz pénze )

John Elküldve: 2017-08-13 13:42 kettõstömegü lendkerék

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.


Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )


addig nem kell bántani amíg nincs baja. egyébként nagyon sok más márkánál is próbálgatják cserélgetni simára.
vagy esetleg ha kuplung csere lesz, akkor rámenni. de ha nincs baja, akkor felesleges.
Rendben,köszi.El kell adni a fenébe megszabadulni tőle ha úgy lesz,vajon mennyiért kelhetne el?

John Elküldve: 2017-08-13 12:50 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.
Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )

John Elküldve: 2017-08-13 00:10 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
John írta:
BarG írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.


M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.

De, abban is van!

M43b16tu-ban ami 1.6 miért lenne,nem a b19-ben maximum?

A realoem szerint az 1.6-os,illetve az 1.9-es mocisban sincs kettőstömegű ha jól néztem.

Azt néztem én is,de valami twin-nek írja de szerintem kis nyomatékosba miért lenne a kis 105 pacijával?



Ha véletlen mégis lenne benne kettőstömegű(realoem szerint nincs)akkor sem gond,mert a benzinesekbe szerintem soha nem megy tönkre. A vibráció csökkentése végett találták ki.Főleg ilyen kényelmi dolog.Benzinesekbe nem is nagyon van haszna,hisz nem remegnek úgy,mint a dieselek.

Meg hát úgy tudom attól is függ mekkora a nyomaték viszont a benyás csak fordulaton adja le a Diesel meg alacsony fordulaton,szóval akkor sima van benne? (Ha nincs benne az csak jó,a kettős ott kezdődik hogy 4-kiló....)

Szerintem sima van benne.


Nem a nyomaték miatt van kéttömegű lendkerék, hanem a járásegyenetlenség simítására. Viszont a nyomaték teszi tönkre.
Ebben
nyakamat rá hogy nincs kettős,vagy tévedek?


Nincs,de nem is azért írta.
Tudom hogy nem rosszból írta,én sem úgy értettem

John Elküldve: 2017-08-12 22:55 Karosszéria (javítás?)

BarG írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.


M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.

De, abban is van!

M43b16tu-ban ami 1.6 miért lenne,nem a b19-ben maximum?

A realoem szerint az 1.6-os,illetve az 1.9-es mocisban sincs kettőstömegű ha jól néztem.

Azt néztem én is,de valami twin-nek írja de szerintem kis nyomatékosba miért lenne a kis 105 pacijával?



Ha véletlen mégis lenne benne kettőstömegű(realoem szerint nincs)akkor sem gond,mert a benzinesekbe szerintem soha nem megy tönkre. A vibráció csökkentése végett találták ki.Főleg ilyen kényelmi dolog.Benzinesekbe nem is nagyon van haszna,hisz nem remegnek úgy,mint a dieselek.

Meg hát úgy tudom attól is függ mekkora a nyomaték viszont a benyás csak fordulaton adja le a Diesel meg alacsony fordulaton,szóval akkor sima van benne? (Ha nincs benne az csak jó,a kettős ott kezdődik hogy 4-kiló....)

Szerintem sima van benne.


Nem a nyomaték miatt van kéttömegű lendkerék, hanem a járásegyenetlenség simítására. Viszont a nyomaték teszi tönkre.
Ebben
nyakamat rá hogy nincs kettős,vagy tévedek?

John Elküldve: 2017-08-12 21:16 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.


M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.

De, abban is van!

M43b16tu-ban ami 1.6 miért lenne,nem a b19-ben maximum?

A realoem szerint az 1.6-os,illetve az 1.9-es mocisban sincs kettőstömegű ha jól néztem.

Azt néztem én is,de valami twin-nek írja de szerintem kis nyomatékosba miért lenne a kis 105 pacijával?



Ha véletlen mégis lenne benne kettőstömegű(realoem szerint nincs)akkor sem gond,mert a benzinesekbe szerintem soha nem megy tönkre. A vibráció csökkentése végett találták ki.Főleg ilyen kényelmi dolog.Benzinesekbe nem is nagyon van haszna,hisz nem remegnek úgy,mint a dieselek.

Meg hát úgy tudom attól is függ mekkora a nyomaték viszont a benyás csak fordulaton adja le a Diesel meg alacsony fordulaton,szóval akkor sima van benne? (Ha nincs benne az csak jó,a kettős ott kezdődik hogy 4-kiló....)

John Elküldve: 2017-08-12 20:49 Karosszéria (javítás?)

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.


M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.

De, abban is van!

M43b16tu-ban ami 1.6 miért lenne,nem a b19-ben maximum?

A realoem szerint az 1.6-os,illetve az 1.9-es mocisban sincs kettőstömegű ha jól néztem.

Azt néztem én is,de valami twin-nek írja de szerintem kis nyomatékosba miért lenne a kis 105 pacijával?



John Elküldve: 2017-08-12 20:48 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
John írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.


M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.

De, abban is van!

M43b16tu-ban ami 1.6 miért lenne,nem a b19-ben maximum?

A realoem szerint az 1.6-os,illetve az 1.9-es mocisban sincs kettőstömegű ha jól néztem.

Azt néztem én is,de valami twin-nek írja de szerintem kis nyomatékosba miért lenne a kis 105 pacijával?

John Elküldve: 2017-08-12 20:14 Karosszéria (javítás?)

hil írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.


M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.

De, abban is van!

M43b16tu-ban ami 1.6 miért lenne,nem a b19-ben maximum?