MattM325 fórum hozzászólásai

MattM325 Elküldve: 2014-12-05 10:39 Autóvásárlás

krissz írta:
Tomi88 írta: Sziasztok!
2001-2003 közötti 325i-t szeretnék vásárolni, de a kinézett példány 2-3 liter olajat eszik 10 ezer kilométerenként, de ezen kívül nincs baja. Már hallottam róla, hogy ezek a motorok 200 ezer km felett elkezdik enni az olajat, de szeretnék segítséget kérni abban, hogy ez mekkora probléma? Gondolok itt arra, hogy sok autó új korától képes ennyit fogyasztani. Esetleg hónapokon belül végzetes baja lehet a motornak? Valaki használ ilyen típust, ekkora fogyasztással? Más esetben kikeresném a választ a fórumon, de most nagyon sürgőssé vált a dolog. Kérem, aki tud segítsen! Köszönöm!


Nekem ugyan 20i van, de ugyanaz az M54 motorcsalád. Csipegeti az olajat, 6ezer km-t mentem vele olajcsere óta, azóta minimálisan változott az olajszint, de nem igényel még rátöltést. Szerintem az a mennyiség nagyon sok, vagy elfolyik vagy megeszi, egyik se jobb a másiknál. Melyik ez a kocsi? Sok 25i-t nem láttam mostanság.


Feltételezve, hogy a füstölést, fagyállót már végigjártátok, nem kell megijedni tőle.
Nekem is volt ilyesmi olajfogyasztásom, nálam az olajszűrőház tömítés csere megoldotta, azóta nem kell öntögetnem. Castrol (eredeti) olajat ette, mindegy mi volt és az olajszintjelzőm is megbolondult.

MattM325 Elküldve: 2014-10-21 08:13 Mi lehet a baj?_

Bura írta: Sziasztok,
Bár nekem még nincs BMW -m, a páromnak már sikerült pár hete egy 2009 es 116i babyBMW-t vásárolnunk... Az alábbi hibajelnégeket produkálja a kocsi: 1, alapjáraton vibrál az első világítás, 2, menet közben folyamatos "sipoló" hangot ad valami. Először a fékre gondoltam de egyenlőre ott nem találtam semmi rendelleneset. Felemelve nem szorulnak, és fékezéskor sem változik a hang. 3, a alapjáraton a fojtószelep folyamatosan "kerreg", a csonkon érezni hogy rángatózik maga szelep. Van valakinek ötlete mi lehet a baja? Előre is köszönöm!


Valószínűleg generátor. Fojtószelep kerregést nem tudom, az lehet, hogy normális.

MattM325 Elküldve: 2014-08-14 15:39 Légtömegmérõ

Zoli200 írta:
MattM325 írta:
Kristen76 írta:
Zoli200 írta:
Zolee írta:
Robin68 írta:
Kristen76 írta: Sziasztok.
Máma bementem az alkatrész boltba és vittem magammal a BOSCH légtömegmérőmet is. A szám alapján nem volt raktáron Bosch csak ezen 2 fajta:Meat&dorial 53.000. vagy UNIX 28.000.

Esetleg tudnátok segíteni, hogy most melyiket vegyem meg, vagy tudtok ajánlani egy oldalt ahol tudok venni bele BOSCH-t.

Kérdezd meg itt. Én már vettem tőlük pár dolgot és korrekt.


Én is rendeltem tőlük, bátran ajánlom a kollégát!




Hali Unix-nál 63 000 a Bosch csak viszonyítási alapként írtam .


Sziasztok. A kékfeher.hu oldalról ezt kaptamierburg,(gyári beszállító),38000ft
Azt hiszem ez megfelelne.


Csak hiszed. Bosch vagy gyári különben szopsz vele. Boscht is megkapod 38e körül.



Hol lehet Bosch-t ilyen olcsón beszerezni?


Lángba néztem.0280217124

MattM325 Elküldve: 2014-08-14 14:24 Légtömegmérõ

Kristen76 írta:
Zoli200 írta:
Zolee írta:
Robin68 írta:
Kristen76 írta: Sziasztok.
Máma bementem az alkatrész boltba és vittem magammal a BOSCH légtömegmérőmet is. A szám alapján nem volt raktáron Bosch csak ezen 2 fajta:Meat&dorial 53.000. vagy UNIX 28.000.

Esetleg tudnátok segíteni, hogy most melyiket vegyem meg, vagy tudtok ajánlani egy oldalt ahol tudok venni bele BOSCH-t.

Kérdezd meg itt. Én már vettem tőlük pár dolgot és korrekt.


Én is rendeltem tőlük, bátran ajánlom a kollégát!




Hali Unix-nál 63 000 a Bosch csak viszonyítási alapként írtam .


Sziasztok. A kékfeher.hu oldalról ezt kaptamierburg,(gyári beszállító),38000ft
Azt hiszem ez megfelelne.


Csak hiszed. Bosch vagy gyári különben szopsz vele. Boscht is megkapod 38e körül.

MattM325 Elküldve: 2014-08-07 18:15 Féktárcsa és fékbetét

Pocses írta:
szervizparts írta: Sziasztok

Én csak azért írok hogy ajánljam nektek az oldalaimat.

Autófelszerelés,szervizalkatrész:
www.autofelszereles.eu

Autóalkatrész,szervizalkatrész:
www.szervizparts.hu

Rakjátok el a kedvencekbe soha nem lehet tudni mikor kellenek.

Hali


Szia!

Anonymus reklámozol, nem csak én, hanem sokan mások sem kedvelik szerintem az ilyet, bár lehet tévedek, és csak engem zavar. Nekem van kedvezményem 46%-os az egyik alkatrész "bótba" így köszönöm nem tartok igényt ezekre.

Üdv.: Pocses




Főleg, hogy google szerint a puszta közepén van.

MattM325 Elküldve: 2014-07-31 09:52 Dadogo Remego Motor

szotakdavid írta:
MattM325 írta:
Az egész fórum elvan cseszve,



Ha számodra nem megfelelő ez a fórum,nem kötelező ide írni.Van éppen elég új fórum facebookon ott biztos nincsen ilyen probléma!Egyébként azon vagyunk h törölgessük a hülyeségeket és a nem oda illő dolgokat.


Tudod nincs fa**bukkom, nem szeretem ha megfigyelnek. De, hogy nyugtod legyen, nem írok többet és akkor kevesebb hülyeséget kell törölgetned.

MattM325 Elküldve: 2014-07-31 09:30 Dadogo Remego Motor

YELLOW írta:
az a baj a motorkódos dologgal, hogy az is tiszta hülyeség lenne. mármint így is van olyan topic, hogy lehet nem pont ez a neve, de 320d kombi csomagtérajtó. mér csak a 20d-nek van és csak a kombinak van csomagtérajtaja? kb minden egyes csavarnak lehetne topic-ot nyitni, minden motorhoz, minden karosszéria változathoz és lenne máris milliárd topic
na igen a helyesírás meg pláne. oké én is mellégépelek, de ha megnyitok egy topic-ot, legalább 3x átolvasom a címet, és úgy nyitom meg, hogy az jó legyen, könnyen kereshető. nem mondom hogy nekem nem volt vak topic nyitásom, de hát jó pap is holtig...
én többször beszéltem már ez ügyben az illetékessel, hogy ne 10-20 komment legyen a limit. legyen fél év, 50 komment, esetleg mellé ami felülírja, hogy ha aktív az ember (tehát nem csak akkor jön, amikor kínja van és azt sem tudja mi van), akkor 2 hónap aktívitás után nyithasson. jó ha úgy nézzük ez akár kib@szás is sok újjal, akinek lehet tényleg sürgősen kellene valami. de ehehz pl a keresőt kellene jól összehangolni. vagy topicnyitáskor ahogy írja be a topic címét a delikvens, rögtön egy kereső mutassa is, hogy miylen hasonló témájú topic-ok vannak már, és akkor lehet ha észreveszi, hogy van neki is tetsző akkor már nem nyit újat. persze így is lenne olyan, aki DE!
tehát hiába van egy M47 kategória, ha azon belül pl kasztnival kérdez valaki. akkor az úgyanúgy duplikálva meg legyen mindeegyikben. de ugye azonos topic címek sem lehetnek, tehát motor kat.-on belül pl ajtó címmel lenne valami, akkor abba is bele kell rakni a motorkódot,pl: M47 ajtó, M43 ajtó. mert mindenki megy a rögtön a motor megfelelő topic-ba. de ez azért sem jó még, mert egyik helyen már 20 x kibeszélik, mivel több dízeles van, a másik helyen meg senki. és ha enm hazsnálják a keresőt, akkor b@szva vagyon az egész megint. szóval értitek.


Ezt úgy gondoltam, hogy van a főtéma pl. Motorikus problémák és azon belül motorkód de ha valaki itt kérdezne pl. 320d kombi csomagtérajtóval kapcsolatban, akkor az törlés, már csak azért is mert típust említ egy motorkódos témában, ami lehet M54=> E39, E60, E46, E85, E83, E36-Z3 és akkor csak ami épp eszembe jutott.

MattM325 Elküldve: 2014-07-30 15:53 Dadogo Remego Motor

batigol09 írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
MattM325 írta:
Olivier1982 írta: Sziasztok

Bmw E92 325i coupe (2006-os) 75.000km

A problema ma jelentkezett, elmentem bevasarolni addig minden oke, majd visszafele ahogy inditottam az autot, olyan volt mintha nem gyujtana dadogott, es nagyon remegett razkodott alapjaratom. Elvitte haverhez, hibakod szerint a 2-es coil hibas. Gyorsan vettem 6 ot meg gyergyakat is, mindent kicsereltunk es tovabbra is dadog es remeg, raz a motor. A hiba torolve lett a szamitogepebol, de 2 perc mulva ujra elojott, de ezuttal 1,3,5-os re irt hibat. Mi lehet a gond? Van valakinek otlete?


Első körben fals levegő esetleg légtömegmérő. Nézzetek élő adatokat de ne univerzális kütyükkel.



Csak azt nem értem miért kellett egy új topik és miért nem fért el ez ITT.... . Szaporodjanak csak az új 1-2 hozzászólásos topikok, nincs belőlük még elég.


ráadásul ékezet nélkül.... engem az jobban bosszant, még nehezebb legyen rákeresni


Visszatérő probléma! Az oldal karbantartói/készítői kategorizálják a topic -okat és ne lehessen bárkinek bármikor újat létrehozni. Ennyi az egész. Ha valaki írni szeretne vagy fél óráig keresi vagy nyilván "egyszerűbb" újat létrehozni...


Az egész fórum elvan cseszve, nem kéne jogot adni senkinek topiknyitásra illetve törölni kéne a fölösleget. A "mi lehet a baj"... című rovattal is az a baj, hogy túl általános, szintén semmit nem lehet megtalálni csak az adott alkalomkor jó később használhatatlan.
Legjobb lenne motorkód szerint témát nyitni úgy legalább senki sem fárasztaná fölöslegesen a szemeit pl a benzines hibákkal azok akiket a dízel érdekel pl., de az megint más téma, hogy itt nem szeretnek visszaolvasni.

MattM325 Elküldve: 2014-07-30 08:04 Dadogo Remego Motor

Olivier1982 írta: Sziasztok

Bmw E92 325i coupe (2006-os) 75.000km

A problema ma jelentkezett, elmentem bevasarolni addig minden oke, majd visszafele ahogy inditottam az autot, olyan volt mintha nem gyujtana dadogott, es nagyon remegett razkodott alapjaratom. Elvitte haverhez, hibakod szerint a 2-es coil hibas. Gyorsan vettem 6 ot meg gyergyakat is, mindent kicsereltunk es tovabbra is dadog es remeg, raz a motor. A hiba torolve lett a szamitogepebol, de 2 perc mulva ujra elojott, de ezuttal 1,3,5-os re irt hibat. Mi lehet a gond? Van valakinek otlete?


Első körben fals levegő esetleg légtömegmérő. Nézzetek élő adatokat de ne univerzális kütyükkel.

MattM325 Elküldve: 2014-07-29 14:32 Olajzabálás

YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
bigero írta:
oké, köszi az ötleteket, akkor liqui-t kap legközelebb


Esetleg Gyári Bmw olaj..


de miért? korábban is így gondoltad, vagy csak forgalmazó lettél?
egyéb fórumokon is szidják, talán hivatalos szervízből vennék, ha nem lenne arany árban ott, talán az biztos forrás és castrol van benne, de ennyi erővel castrol is vehető akkor. viszont túl sokan árulják civilben, meg akárhogy, tele a vatera, meg minden vele. kitudja ezek honnan szerzik? van akinek megnyugvás a gyári jelölésű olaj, olyan ez, mint a haribo gumicukor vs lidl-s Sugarland (http://divany.hu/alapkonyha/20...ukorteszt/). mindkettő első lett, de ha az összetevőket nézzük, a lidl-ösben semmi "E" jelzésű adalék, csupa természetes dolog a színezék és olcsóbb. remélem érthető a hasonlat.


Ki vesz vaterán olajat?


nagyon sokan.... de most mondhattamn volna racing bazárt, duen-t, stb. mindenhol ott vannak.


Meg is érdemlik, költsék csak a különbözetet csapágyakra... Persze-persze olcsón adják és még keresnek is rajta. Érdekes, hogy mikor kijött az új rendelet az olajokra sok helyről eltűnt az olaj. Castrolt jobban fogyasztja, persze ki tudja mi van benne. Nekem nem eszi pedig M54 és 0W30...

MattM325 Elküldve: 2014-07-28 11:45 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
MattM325 írta:
krissz írta:
Prof írta:
SirToma írta:
lantika írta:
hil írta:
ute107 írta: Én eddig nem panaszkodtam a Zimmermann tárcsákra.
Na eljött az idő. Nagyobb fékezésnél elmelegedik, belilul. Érdekes, észrevehető kiemelt kopás nincs rajt, nem vállasodott, nem deformálódott, de ennek ellenére egy kalap szar lett.
20.000 km van benne...

Most agyalok, hogy mi legyen helyette...


Szia!
Én a Juridban nem csalódtam.
hil



Ha jol tudom az szällitotta hivatalosan a beteteket az E46 gyärtäsakor,szoval nem veletlen,hogy bejött neked.


Sziasztok.

Én most cseréltem betétet elöl,megint ate.nekem bevált a powerdisk,még mindig patent!

Tomi


JA törnek mint a ropi


ATE tárcsa erősített, ATE betét és ATE fékolaj! Príma mind!



Nekem is ATE van, powerdisk+ate ceramic betét. Nem rossz, bírja a nagyobb fékezéseket, de többet nem vennék ilyen tárcsát mert a marások miatt van egy hangja ami nem tetszik.


szerintem az a kerámia betét miatt van... nekem a power disc sima ate betéttel van, és semmi hangja nincs. én mindig a sikítástól parázok, ami leginkább suzuki betegség, de szerencsére semmi. egyszer volt valami, de nem tudom mi, vagy 2 nap hallottam, de azóta semmi. halk kis sípolás szerű.


Volt anno Brembo max tárcsám, szintén ilyen hangja volt és sima betéttel használtam, mondjuk csak erősebb fékezéseknél jön elő, viszont azokat jól bírja. Ettől független már csak gyárit fogok venni, de a betét tényleg bevált.


MattM325 Elküldve: 2014-07-28 08:34 Féktárcsa és fékbetét

krissz írta:
Prof írta:
SirToma írta:
lantika írta:
hil írta:
ute107 írta: Én eddig nem panaszkodtam a Zimmermann tárcsákra.
Na eljött az idő. Nagyobb fékezésnél elmelegedik, belilul. Érdekes, észrevehető kiemelt kopás nincs rajt, nem vállasodott, nem deformálódott, de ennek ellenére egy kalap szar lett.
20.000 km van benne...

Most agyalok, hogy mi legyen helyette...


Szia!
Én a Juridban nem csalódtam.
hil



Ha jol tudom az szällitotta hivatalosan a beteteket az E46 gyärtäsakor,szoval nem veletlen,hogy bejött neked.


Sziasztok.

Én most cseréltem betétet elöl,megint ate.nekem bevált a powerdisk,még mindig patent!

Tomi


JA törnek mint a ropi


ATE tárcsa erősített, ATE betét és ATE fékolaj! Príma mind!



Nekem is ATE van, powerdisk+ate ceramic betét. Nem rossz, bírja a nagyobb fékezéseket, de többet nem vennék ilyen tárcsát mert a marások miatt van egy hangja ami nem tetszik.

MattM325 Elküldve: 2014-07-16 18:04 Ennyit a szervízekrõl!!!

YELLOW írta:
blueman írta: Ma hoztam el a kocsimat egy off és bmw autókkal foglalkozó szervizestől, tudni szeretném, hogy mennyire fizettem jó árat.
-2db motortartó bak csere
-2db stabilizátor pálca + szilent
-szívósor tisztítás
-egr szelep tisztítás
-pillangószelep kiszedése, dugózása
-kartergázszűrő csere
-rádió csere
ezért fizettem 30 ezer forintot, az alkatrészeket én vittem.
ez mennyire számít jónak vagy épp rossznak?


szerintem! teljesen korrekt és jó ár.

ÓCSÓÓÓÓ

MattM325 Elküldve: 2014-07-14 12:04 Légtömegmérõ

anubisz írta:
MattM325 írta:
pneurob írta:
anubisz írta: Mivel hidegen indítás után marha szarúl jár a motor kb 1,2 percig,tömegmérőt lehúzva és úgy indítva meg tökéletesen, ma lehúzott tömegmérővel mentem egy rövid távot.
Hát nálam ez a trükk nem jön be. Motor az szépen jár, de amint le van húzva a tömegmérő, azonnal a váltóhoz írja ki a kis fogaskereket, tehát oda ír hibát,gondoltam megnézem már mi a pálya.
Hát a váltó nem tökéletes lehúzott tömegmérővel, valahogy összefüggésbe van a működésével. Vált meg minden, de minden váltás után rúg egyet, minden fokozatba.
Visszadugva meg tökéletes.
Hát úgy gondolom ezt azért többet nem próbálgatom.
Valaki aki ért hozzá meg tudná mondani, ha veszek tömegmérőt kel majd programozni? Természetesen vagy Hellát, vagy VDO mert nem szeretnék 70,80 ezret kiadni, hogy aztán még szervizbe is járjak vele,ahol el vakargatják még vagy 20 ezerért.
Akkor már jobban járok, ha mindjárt náluk veszem és rakatom be, és legalább van rá biztos garancia.
Köszönöm.

Meyle az milyen? Bírja, vagy ezt inkább hagyjuk? Ez mégse egy futómű alkatrész.


Meyle-t ne vegyél, mi is visszaküldtük mindet. Bosch, Hella esetleg VDO jöhet szóba.


CSAK VDO vagy gyári(akár bontott), a többi sosem lesz jó. Benzinesben amúgy nagyon ritka, hogy tönkremegy, szinte sosem kell cserélni.
Csati lehúzása nem ér semmit, nekem pl. lehúzás után 5 percel már letiltja a fojtószelepet is.


Köszönöm a tanácsokat. Nálam nagyon szarúl jár reggel a motor 1000 től 650,700 ig amíg be nem áll a fordulat,utána már jó, de ha lehúzom és úgy indíttok akkor meg tökéletes. Én se járok vele úgy, csak kipróbáltam. Nekem az automata váltóhoz ír be azonnal hibát, egyből megjelenik a fogaskerék ikon.
Azt hiszem előbb kipróbálok egy bontottat, gyárit. Az még kérdés hol jutok hozzá egy ilyenhez.


Az enyém eltört, Kaszától rendeltem postán. Szerintem valami más okozza a hibát. Olvastasd ki valakivel (lehetőleg ne a Polltomékal) aztán majd kiderül. Akár fals levegőt is szívhat vagy az üzemanyagnyomással is lehetnek problémák.

MattM325 Elküldve: 2014-07-13 12:08 Légtömegmérõ

pneurob írta:
anubisz írta: Mivel hidegen indítás után marha szarúl jár a motor kb 1,2 percig,tömegmérőt lehúzva és úgy indítva meg tökéletesen, ma lehúzott tömegmérővel mentem egy rövid távot.
Hát nálam ez a trükk nem jön be. Motor az szépen jár, de amint le van húzva a tömegmérő, azonnal a váltóhoz írja ki a kis fogaskereket, tehát oda ír hibát,gondoltam megnézem már mi a pálya.
Hát a váltó nem tökéletes lehúzott tömegmérővel, valahogy összefüggésbe van a működésével. Vált meg minden, de minden váltás után rúg egyet, minden fokozatba.
Visszadugva meg tökéletes.
Hát úgy gondolom ezt azért többet nem próbálgatom.
Valaki aki ért hozzá meg tudná mondani, ha veszek tömegmérőt kel majd programozni? Természetesen vagy Hellát, vagy VDO mert nem szeretnék 70,80 ezret kiadni, hogy aztán még szervizbe is járjak vele,ahol el vakargatják még vagy 20 ezerért.
Akkor már jobban járok, ha mindjárt náluk veszem és rakatom be, és legalább van rá biztos garancia.
Köszönöm.

Meyle az milyen? Bírja, vagy ezt inkább hagyjuk? Ez mégse egy futómű alkatrész.


Meyle-t ne vegyél, mi is visszaküldtük mindet. Bosch, Hella esetleg VDO jöhet szóba.


CSAK VDO vagy gyári(akár bontott), a többi sosem lesz jó. Benzinesben amúgy nagyon ritka, hogy tönkremegy, szinte sosem kell cserélni.
Csati lehúzása nem ér semmit, nekem pl. lehúzás után 5 percel már letiltja a fojtószelepet is.