MattM325 fórum hozzászólásai

MattM325 Elküldve: 2015-02-05 12:28 Differenciálmû

Pitykoo írta: Hali!
Újra beteszem mert nagyon zavaró és tényleg nem tudom mi lehet a baj!

Valaki valami ötlet, hogy miért jöhet hátulról dübbenő hang váltáskor??!
(difi szilentek cserélve, kardámtartó cserélve)
Köszi!


Szerelőhöz nem akarod még betenni?

Ui.: Difit nézzétek meg.

MattM325 Elküldve: 2015-01-29 16:06 E46 futómű állítás

Methos írta:
Robin68 írta:
Rick25 írta: Sziasztok!

Tud valaki mondani Budapesten jó futóműállítót aki nem húz le de jól dolgozik?
Az első futóművet kellene beállítani lengéscsillapító csere miatt.

Üdv!


Budaörs nem jó? Én oda hordom.
Oláh Attila
Korrekt és megbízható.


Sima autoklub pár ezerért megcsinálja....


Ha az se baj ha értenek is hozzá: OTT Szerviz



MattM325 Elküldve: 2015-01-27 15:55 Differenciálmû

Szebii írta: 6-os igen, az szep akkor a tied 130-140nel mar boven 3000felett van es hangos is nem?
Erzesre jobban gyorsul csak meg nem szoktam meg mert idaig 100folott huztam a 3.-at most meg 80 korul kell Videonak egyelore nem sok ertelme lenne mert 245-os nyari gumim van es 100felett is kapar


Örülök, hogy összejött!
DSC hogy viseli a sperrt?

MattM325 Elküldve: 2015-01-27 10:29 Üzemanyag fogyasztás

batigol09 írta: Sziasztok!

Városban 9-10 literes fogyasztás normális 2.0d aut esetében? Tavasszal-nyáron beéri 6-7 literrel is. Vagy nézessem meg, mert "történt" valami... (Tudom hogy tél van, de nincs minusz 20) Nálatok hogy esznek a gépek?
köszi a segítséget


Aggodalomra nincs okod.

MattM325 Elküldve: 2015-01-26 08:35 alufelni

InsaneWombat írta: Sziasztok!

Valaki esetleg tudna tippeket adni, hogy milyen felni márkákat érdemes nézegetni? Hallottam olyan véleményeket, hogy az olasz és kínai típusok mindenképp kerülendőek. AEZ német márkáról mi a véleményetek?



Ha teheted nézz gyárit.

MattM325 Elküldve: 2015-01-26 08:10 Turbo-intercooler-kipufogó-chip

szosz07 írta:
Adagólos facelift elötti még. a 30d turboja se jó rá? akkor azt hiszem marad a chip



Miért nem mentél az autóval egy kört mielőtt megveszed? Vagy akkor még 30d volt?

MattM325 Elküldve: 2015-01-22 14:01 Differenciálmû

Szebii írta: En fele ennyibol csinaltattam az enyemet, hetfon vagy kedden lesz elvileg beszerelve akkor majd velemenyt is tudok irni


Mintának le kellett adnod az eredetit? Tudnak több félét is csinálni, áttétel/zárás?
Én is tervezem a sperrt még tavasz előtt.

MattM325 Elküldve: 2015-01-21 16:29 M3 vásárlás

mgerihun írta:
YELLOW írta:
mgerihun írta: Itt egy példa, ami miatt még nincs a seggem alatt M3. A V6-os biturbos remapped 335D iszonyatosan erős, 400 lóerő és 700+nm azért nem vicc, 900HP-s GT-R eknek van hasonló nyomatéka. Hangja sem rossz, alapjáraton hallatszik csak, hogy Diesel és széthajtva is megáll 13-14liternél, normálon 7,5 liter. Kérdés, hogy pályán mit tud M3 ellen. A nagy nyomaték segít kanyarokból kijönni, és ugyan úgy ott van I Drive alatta.

https://www.youtube.com/watch?v=OHWe07iKx3g


most már másodszor emlegetsz V6-ot BMW esetében. hogy míííííí?
nincs V6! az sor6!


Igaz, soros, hathengeres, nem olvasom vissza néha, és csak gépelek, sooory De azért értitek a gondom? M3 vagy 335D. És most ne azért M3 mert M-es BMW, hanem tényleges indoklást. Azt még senki nem adott. :


Igaz itt csak 335i az "ellen" A link neve
Ha két ennyire különböző autó közül nem tudod eldönteni, hogy melyiket vedd, jobb ha elfelejted az M3-t.
Mod: De magát a BMW-t is... "V6, GT-R. remapped..." Pff

MattM325 Elküldve: 2015-01-15 10:21 Motorolaj

ivlo írta: Egy rövidke kérdés(A minap kollegám kölcsön kérte a gépjárművemet) állítása szerint az olaj szintet akarta ellenőrzini indulás előtt, Amikor is kitépte a nívó pálca vezetőjét(remélem érthetően írtam), Amikor megnéztem már az olaj nagyrésze távozott a vadászmezőkre. Ezzel mit lehetne tenni? Finnországban vagyok és tudnom kéne aránylag az okát hogy eltudjam vinni a szervízbe. Az említett autó egy 330d e46 184 lóerős.



Kellemetlen. Ha már ekkorát hibáztál, hogy kiadtad az autót a kezedből (ugye van egy mondás...), nem történt tragédia... vissza kell nyomni egy új O gyűrűvel és tenni bele egy csavart amit valaki feleslegesnek tartott.

MattM325 Elküldve: 2015-01-15 09:52 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Marton86 írta:
Pocses írta:
Marton86 írta: Köszönöm szépen! Ha megyek megnézni előtte írok neked privát üzenetet a szerelő miatt. Már pedig mennem kell mert eladtam az autóm és most kéne is venni, de nem akarom elsietni.

Márton


Oké de időben, akkor megadom a tel.számom felhívsz egyeztetünk miután beszéltél az eladóval, én meg beszélek Attilával a szerelőmmel, azt odaviszed hozzá, és nem lesz "macskazsák" a vas.


Köszönöm!


Rétegmérőt ne vidd, ránézésre az egész eleje utángyártott.

MattM325 Elküldve: 2015-01-13 11:55 Differenciálmû

YELLOW írta:
Striker írta:
YELLOW írta:
Striker írta:
Ez így tényleg gázos :S esetleg tudtok valami másét?


én mégmindig nem értem, hogy minek ennyire görcsösen? 20d. tök felesleges. gondolom nem drift versenyre akarsz menni 20d-vel. akkor meg minek? hóban lehet játszani sima diffivel is, de még szárazon is, akinek nincs szíve
de ha ennyire akarod, akkor elviszed valami szakihoz, összehegeszti neked, oszt csók


Ne stresszelj azon hogy én mit és miért akarok. Érdekel a téma és ezért! De én meg azt nem értem hogy érdemlegesen nem tudtál hozzászolni akk mit fikázol?


én nem stresszelek...


Azért egy 20d-ben van elég nyomaték ahhoz, hogy ne tudj felmenni egy emelkedőn. Volt nekem 20i-m sperres/ nem sperres és ég és föld a kettő. Nem kell erőgép hozzá, hogy legyen értelme. Nekem is projektben van a 25Ci alá.

Egyébként az összkerekes SUVosok is sokszor csak pislognak, hogy mért nem megy fel az autó kis baby emelkedőn... Na erre találták ki a SPERR-t.

MattM325 Elküldve: 2015-01-13 08:14 Motor-váltó

jrtom írta:
pj10 írta: Sziasztok,
a 2003-as 316i touringom egy vezérlés csere előtt áll, eltört a lánckifeszítő és a lánc átugrott...(N42-es motor), de szerencsére a motor nem sérült. Volt már valakinek ilyen problémája?kb mennyire számítsak árban?


Ha átugrott a lánc akkor tuti hengerfej felújítás, szelepek görbültek.


Ez nem feltétlen igaz.

MattM325 Elküldve: 2015-01-06 09:06 E46 hátsó dob

Pocses írta:
tbenyo írta: Egy gyors válaszra lenne szükségem. Rohad a hátsó dobom, találtam egy Remust használtan olcsóbb mint az uj gyári. Kérdés: Mindegy hogy milyen e45-oson volt? Vagy van a 4 hengeres és a hathengeresek között különbség? Vagy hol a határ?


Szerintem vegyél gyárit, ha van kedvezményed valamelyik "bótba" akkor már 20 pénz alatt megkapod, azt nincs vakerászás vele műszaki vizsgánál.
Én unixba 16610- ért vettem bosal márkájút.


Azért a GYÁRIT NE keverjétek az Olasz utángyártottal, főleg ne unixossal. Gyárihoz tegyél még egy 0-t, az árhoz és tartóssághoz/hanghoz is.

MattM325 Elküldve: 2015-01-06 08:36 Akkumulátor

jokerface írta: Hát ahol én néztem,a legtöbb üzletben 120€ körül van az ára.
Biztos,hogy ez a fajta van? MXS 10
Csak azért,mert van belöle gyengébb kategóriás is. Ha annyiért meg tuttad venni,akkor azóta deréken felment az ára
Köszi a véleményed



Én ezt használom: A link neve. Alkalmas AGM akkumulátor töltésére is. Ennél jobb szerintem nem kell.

MattM325 Elküldve: 2014-12-30 10:57 Felni javítás, hol érdemes, mik a tapasztalatok?

notoriusbg írta: Vigasztaljatok meg kérlek, most nézem, mit műveltek a költöztetők a nyári felnimmel... Patika, gyári állapotú styling 44 volt, 2 hónapja vettem itt a fórumon, még fel sem tettem...


Valamelyik vadbarom meg a színén csúsztatva tolta odébb a garázsban Pedig full jófej voltam velük és külön kértem, hogy a felnikre vigyázzanak, a többit, tévét, bútorokat leszarom, csak a felniknek ne legyen bajuk...

Újra kell lakkoztatnom, nincs mese.
Nyugtassatok meg, ugye meg tudják csinálni úgy, hogy ugyanúgy nézzen ki, mint a gyári lakkozás?
Pest környékén kihez vigyem, felnijavitas.eu?
Köszi!


Csakis oda!