Medvedisznoman fórum hozzászólásai

Medvedisznoman Elküldve: 2014-06-27 21:34 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
Sword írta:
YELLOW írta:
Sword írta:
YELLOW írta: kék füst = olajégés. olaj pedig csak akkor ég, ha bekerül az égéstérbe, ami két 3 helyen tud.
1. hengerfejtömítés. de valószínű inkább kartelgáz lenne nagyobb, minthogy az olaj menjen be ott, ahol ereszt a tömítés.
2. szelepszár szimmering
3. dugattyú gyűrűk
ezért írtam ezeket korábban.


Okééé! Ezzel egyet értek, és így is van. Csak azt hittem 10ezer alatt eszik meg neki ennyi olajat. Benéztem....


ezt most nem neked írtam, hanem Medvének, mert ő azt mondja, hogy nem az, mert hidegen nem csinálja. akkor ez egy X-akták lesz...




Akkor végülis nem írtam hülyeséget ezzel: "ha a szimmering lenne, akkor indításkor egyből füstölne, ha pedig gyűrű, akkor mindig", ugye?


szerintem nem feltétlen függ össze. így nem tudom meleg hatására hogyan változnak a dolgok, lehet akkor tágul úgy valami, hogy mellette beszedi az olajat. hidegen ezért nem csinálja. mellesleg nagyobb fordulaton tudja jobban felkapni az olajat.


Igen, ez a melegedéses dolog logikus, a furcsa viszont az, hogy ha pörgetem akkor nem füstöl. Mármint autópályán 1000km egyhuzamban és egy deka füst nem volt. Másnap amikor csak városban botorkáltam, akkor meg jött a füst. Faszom az egészbe, felcsapok kalóznak!

Medvedisznoman Elküldve: 2014-06-27 16:24 Mi lehet a baj?

Sword írta:
YELLOW írta:
Sword írta:
YELLOW írta: kék füst = olajégés. olaj pedig csak akkor ég, ha bekerül az égéstérbe, ami két 3 helyen tud.
1. hengerfejtömítés. de valószínű inkább kartelgáz lenne nagyobb, minthogy az olaj menjen be ott, ahol ereszt a tömítés.
2. szelepszár szimmering
3. dugattyú gyűrűk
ezért írtam ezeket korábban.


Okééé! Ezzel egyet értek, és így is van. Csak azt hittem 10ezer alatt eszik meg neki ennyi olajat. Benéztem....


ezt most nem neked írtam, hanem Medvének, mert ő azt mondja, hogy nem az, mert hidegen nem csinálja. akkor ez egy X-akták lesz...




Akkor végülis nem írtam hülyeséget ezzel: "ha a szimmering lenne, akkor indításkor egyből füstölne, ha pedig gyűrű, akkor mindig", ugye?

Medvedisznoman Elküldve: 2014-06-27 13:35 Business rádió kérdés

csbalu írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Business fejen hogy lehet kikapcsolni azt a funkciót, hogy a közlekedési hírekre kapcsoljon?



Amikor azon az állomáson van amira állandóan átkapcsol, keresd meg a TP felirat alatti gombot és nyomd meg. Ha eltűnik a csillag akkor nem fogja többet csinálni!


Köszönöm!

Medvedisznoman Elküldve: 2014-06-27 10:46 Business rádió kérdés

Sziasztok!
Business fejen hogy lehet kikapcsolni azt a funkciót, hogy a közlekedési hírekre kapcsoljon?

Medvedisznoman Elküldve: 2014-06-27 10:23 Mi lehet a baj?

Sword írta:
Medvedisznoman írta:
Sword írta:
Medvedisznoman írta:
Sword írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Olyan gondom van, hogy melegen hosszab alpjárati pöfögés vagy városi araszolgatás után/közben kéken füstöl az autó. Olajfogyasztás fél-egy liter/1000km. Hidegindításnál és amikor pörgetve van akkor nem csinálja, így szerintem az olajlehúzó és a szelepszár szimering kilőve. Okozhatja-e a tüneteket a kartelgáz szűrő/szabályzó membrános kutyafüle? Megpróbálok csatolni videót.


nagyon sok. miért zárod ki? voltak cserélve? nem neked írtam haverról, akinek ugyanez a motorja volt és hasonló miatt, az egész motort már 75ezernél fel kellett újítani.
véelményem szerint ez nem kartergázas téma, ami még mindig nem kartel!


Azért, mert ha a szimering lenne, akkor indításkor egyből füstölne, ha pedig gyűrű, akkor mindig, de nem ezt teszi.
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
A háttérben anyám hívja a kutyát, hogy meg ne fulladjon

Amúgy nem nekem írtál erről


Nekem most volt a 645ci-n egy szelepfedél tömítés, olajcsere, pollen szűrő, levegő szűrő csere. A kocsit elhoztam és utána vittem is vissza mert a klíma benzinszagot fújt be. Soha nem füstölt, de járatás közben levették a pollenszűrőt, a kocsi utána totál így füstölt. Visszarakták majd azonnal egyre kevesebb lett a füst, és megszűnt egy 20 km pár jókora padlózás után. Szervizben az mondták, h az okozta... Mi a fene okozhat ilyet? Vagy az elektronika megzavarodik benne? Azért nyugtalan vagyok... Bár hozzá teszem most tényleg nem füstöl, bár a benzinszag vagy amivel eltávolították az olajcseppeket annak a szaga még mindig megvan.


Érdekes. Amugy nálam is közvetlenül a legutóbbi olajcsere után kezdődött.


Vitesd el egy szervizbe, tegyék fel egy gépre és nullázanak ki mindent belőle. Nekem ezt tanácsolta egy bmw-s.


És bejött? Ez a sok elektonika basszus...


Én még nem vittem el, mert utána már nem füstölt. De bakker, mi köze van a pollenszűrőnek a füstöléshez.? Ha nem a szemem előtt történik nem hiszem el. Amint levették...A kocsi füstbe borult... visszarakták...után a füstölt még, de sokkal enyhébben, láthatóan elkezdett megszűnni. Egy-egy gázfröccsnél jött egy-egy nagyobb füst, plusz mintha a benzint köpte volna. És szépen elkezdett kitisztulni a rendszer. Mondanom sem kellett, tiszta ideg voltam, egyből arra gondoltam, hogy szarul raktak vissza valamit. Olajszint ellenőrzés azonnal, ott sem volt probléma. Csak is valami elektronikai hiba lehetett. És akkor hívtam fel egy Bmw-s szervizest, és ő tanácsolta ezt. Bár ami idegesít még, ez a benzin, hígító szag. Pedig a pollenszűrők tiszták voltak. Mondták hogy folyt benzin szerelés közben a blokkra és azt érezhetem...Várok vele egy hetet, ha nem múlik el ez a szag, visszaviszem .....


Felfoghatatlan. És az még hagyján, de mennyire ciki amikor araszolsz a rakparton a szép autóddal és dől belőle a füst, mögötted meg sorra fulladnak meg az emberek

Medvedisznoman Elküldve: 2014-06-26 21:56 Mi lehet a baj?

Sword írta:
Medvedisznoman írta:
Sword írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Olyan gondom van, hogy melegen hosszab alpjárati pöfögés vagy városi araszolgatás után/közben kéken füstöl az autó. Olajfogyasztás fél-egy liter/1000km. Hidegindításnál és amikor pörgetve van akkor nem csinálja, így szerintem az olajlehúzó és a szelepszár szimering kilőve. Okozhatja-e a tüneteket a kartelgáz szűrő/szabályzó membrános kutyafüle? Megpróbálok csatolni videót.


nagyon sok. miért zárod ki? voltak cserélve? nem neked írtam haverról, akinek ugyanez a motorja volt és hasonló miatt, az egész motort már 75ezernél fel kellett újítani.
véelményem szerint ez nem kartergázas téma, ami még mindig nem kartel!


Azért, mert ha a szimering lenne, akkor indításkor egyből füstölne, ha pedig gyűrű, akkor mindig, de nem ezt teszi.
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
A háttérben anyám hívja a kutyát, hogy meg ne fulladjon

Amúgy nem nekem írtál erről


Nekem most volt a 645ci-n egy szelepfedél tömítés, olajcsere, pollen szűrő, levegő szűrő csere. A kocsit elhoztam és utána vittem is vissza mert a klíma benzinszagot fújt be. Soha nem füstölt, de járatás közben levették a pollenszűrőt, a kocsi utána totál így füstölt. Visszarakták majd azonnal egyre kevesebb lett a füst, és megszűnt egy 20 km pár jókora padlózás után. Szervizben az mondták, h az okozta... Mi a fene okozhat ilyet? Vagy az elektronika megzavarodik benne? Azért nyugtalan vagyok... Bár hozzá teszem most tényleg nem füstöl, bár a benzinszag vagy amivel eltávolították az olajcseppeket annak a szaga még mindig megvan.


Érdekes. Amugy nálam is közvetlenül a legutóbbi olajcsere után kezdődött.


Vitesd el egy szervizbe, tegyék fel egy gépre és nullázanak ki mindent belőle. Nekem ezt tanácsolta egy bmw-s.


És bejött? Ez a sok elektonika basszus...

Medvedisznoman Elküldve: 2014-06-26 20:47 Mi lehet a baj?

Sword írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Olyan gondom van, hogy melegen hosszab alpjárati pöfögés vagy városi araszolgatás után/közben kéken füstöl az autó. Olajfogyasztás fél-egy liter/1000km. Hidegindításnál és amikor pörgetve van akkor nem csinálja, így szerintem az olajlehúzó és a szelepszár szimering kilőve. Okozhatja-e a tüneteket a kartelgáz szűrő/szabályzó membrános kutyafüle? Megpróbálok csatolni videót.


nagyon sok. miért zárod ki? voltak cserélve? nem neked írtam haverról, akinek ugyanez a motorja volt és hasonló miatt, az egész motort már 75ezernél fel kellett újítani.
véelményem szerint ez nem kartergázas téma, ami még mindig nem kartel!


Azért, mert ha a szimering lenne, akkor indításkor egyből füstölne, ha pedig gyűrű, akkor mindig, de nem ezt teszi.
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
A háttérben anyám hívja a kutyát, hogy meg ne fulladjon

Amúgy nem nekem írtál erről


Nekem most volt a 645ci-n egy szelepfedél tömítés, olajcsere, pollen szűrő, levegő szűrő csere. A kocsit elhoztam és utána vittem is vissza mert a klíma benzinszagot fújt be. Soha nem füstölt, de járatás közben levették a pollenszűrőt, a kocsi utána totál így füstölt. Visszarakták majd azonnal egyre kevesebb lett a füst, és megszűnt egy 20 km pár jókora padlózás után. Szervizben az mondták, h az okozta... Mi a fene okozhat ilyet? Vagy az elektronika megzavarodik benne? Azért nyugtalan vagyok... Bár hozzá teszem most tényleg nem füstöl, bár a benzinszag vagy amivel eltávolították az olajcseppeket annak a szaga még mindig megvan.


Érdekes. Amugy nálam is közvetlenül a legutóbbi olajcsere után kezdődött.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-06-26 17:31 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Olyan gondom van, hogy melegen hosszab alpjárati pöfögés vagy városi araszolgatás után/közben kéken füstöl az autó. Olajfogyasztás fél-egy liter/1000km. Hidegindításnál és amikor pörgetve van akkor nem csinálja, így szerintem az olajlehúzó és a szelepszár szimering kilőve. Okozhatja-e a tüneteket a kartelgáz szűrő/szabályzó membrános kutyafüle? Megpróbálok csatolni videót.


nagyon sok. miért zárod ki? voltak cserélve? nem neked írtam haverról, akinek ugyanez a motorja volt és hasonló miatt, az egész motort már 75ezernél fel kellett újítani.
véelményem szerint ez nem kartergázas téma, ami még mindig nem kartel!


Azért, mert ha a szimering lenne, akkor indításkor egyből füstölne, ha pedig gyűrű, akkor mindig, de nem ezt teszi.
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
A háttérben anyám hívja a kutyát, hogy meg ne fulladjon

Amúgy nem nekem írtál erről

Medvedisznoman Elküldve: 2014-06-26 14:28 Mi lehet a baj?

Sziasztok! Olyan gondom van, hogy melegen hosszab alpjárati pöfögés vagy városi araszolgatás után/közben kéken füstöl az autó. Olajfogyasztás fél-egy liter/1000km. Hidegindításnál és amikor pörgetve van akkor nem csinálja, így szerintem az olajlehúzó és a szelepszár szimering kilőve. Okozhatja-e a tüneteket a kartelgáz szűrő/szabályzó membrános kutyafüle? Megpróbálok csatolni videót.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-05-13 22:45 318-320-323-328i fogyasztás - melyiket?

Medvedisznoman írta:
JBGame írta:
Pocses írta:
duend írta:
Pocses írta:
duend írta: Sziasztok!

2002-es 318i-s tulajokat kérdeznék, hogy mennyit fogyaszt az autójuk 100-110-es tempónál tempomattal?
Köszönettel:
Endre


Szia!

Bratyómé igaz 2004-es 318i 143 LE 7 L alatt elgurul.

Üdv.: Pocses





Köszönöm szépen, én is 143LE-s változatot szeretnék venni.


Nincs mit. Szépen szól forgatva, jól kilehet vele lépni.


Szia! Nekem 94-es 318ti van és állítólag tegyem össze a kezemet a 10-es átlagért vegyesben mondjuk autómata. Esetleg valaki még megnyugtatna, hogy jó annak a 10?


Szia! A leírt körülmények között az enyém pillanatnyi fogyasztása 6l körül szokott lenni (sík úton, szélcsendben).



Az átlagom 9,5l vegyesben (kábé fele város) automatával.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-05-13 22:43 318-320-323-328i fogyasztás - melyiket?

JBGame írta:
Pocses írta:
duend írta:
Pocses írta:
duend írta: Sziasztok!

2002-es 318i-s tulajokat kérdeznék, hogy mennyit fogyaszt az autójuk 100-110-es tempónál tempomattal?
Köszönettel:
Endre


Szia!

Bratyómé igaz 2004-es 318i 143 LE 7 L alatt elgurul.

Üdv.: Pocses





Köszönöm szépen, én is 143LE-s változatot szeretnék venni.


Nincs mit. Szépen szól forgatva, jól kilehet vele lépni.


Szia! Nekem 94-es 318ti van és állítólag tegyem össze a kezemet a 10-es átlagért vegyesben mondjuk autómata. Esetleg valaki még megnyugtatna, hogy jó annak a 10?


Szia! A leírt körülmények között az enyém pillanatnyi fogyasztása 6l körül szokott lenni (sík úton, szélcsendben).

Medvedisznoman Elküldve: 2014-04-15 13:22 xenon próbléma.

MattM325 írta:
Medvedisznoman írta:
MattM325 írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
kundof1 írta: Az enyém se szintez ujabban már mindig, csak nagyon ritkán, meg ugyveszem észre h nemvisz akkorát a xenon, mint amekkorát elvártam tőle, de ha ráadom a gyujtást helyzetjelzőre rakom akkor hallom h mozgatja a foncsort...lehet h be van állva nálam is!
És mennyibe kerül egy ilyen szintező?


Az utángyártott (Febi) 25ezer körül van, a gyári majdnem a duplája. Én bontottat vettem 5000+ postáért.


oké 5+posta. és tudod használni? nem. akkor?
szerintem tákolni kell. de nekem rémlik valami, hogy azt a kart mintha át lehetne fordítani vagy ilyesmi.


Bár úgy lenne, de nem lehet.


Én 14-ért vettem Vemo-t


Igen, nemrég még volt ilyen is, de újabban már csak a Febi van sajnos.
Te sem tudod, hogy lehet-e konfigurálni? Csak betetted és jó is volt?



Csak be kell tenni és jó. Én még tudok ilyen Vemot, vagy megadom a címet, hogy hol.




Köszönöm, rendes vagy! körbejárom ezt a konfigurálás dogot aztán ha nem jutok semmire akkor el fogom kérni a címet.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-04-15 12:45 xenon próbléma.

MattM325 írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
kundof1 írta: Az enyém se szintez ujabban már mindig, csak nagyon ritkán, meg ugyveszem észre h nemvisz akkorát a xenon, mint amekkorát elvártam tőle, de ha ráadom a gyujtást helyzetjelzőre rakom akkor hallom h mozgatja a foncsort...lehet h be van állva nálam is!
És mennyibe kerül egy ilyen szintező?


Az utángyártott (Febi) 25ezer körül van, a gyári majdnem a duplája. Én bontottat vettem 5000+ postáért.


oké 5+posta. és tudod használni? nem. akkor?
szerintem tákolni kell. de nekem rémlik valami, hogy azt a kart mintha át lehetne fordítani vagy ilyesmi.


Bár úgy lenne, de nem lehet.


Én 14-ért vettem Vemo-t


Igen, nemrég még volt ilyen is, de újabban már csak a Febi van sajnos.
Te sem tudod, hogy lehet-e konfigurálni? Csak betetted és jó is volt?

Medvedisznoman Elküldve: 2014-04-15 12:12 xenon próbléma.

YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
kundof1 írta: Az enyém se szintez ujabban már mindig, csak nagyon ritkán, meg ugyveszem észre h nemvisz akkorát a xenon, mint amekkorát elvártam tőle, de ha ráadom a gyujtást helyzetjelzőre rakom akkor hallom h mozgatja a foncsort...lehet h be van állva nálam is!
És mennyibe kerül egy ilyen szintező?


Az utángyártott (Febi) 25ezer körül van, a gyári majdnem a duplája. Én bontottat vettem 5000+ postáért.


oké 5+posta. és tudod használni? nem. akkor?
szerintem tákolni kell. de nekem rémlik valami, hogy azt a kart mintha át lehetne fordítani vagy ilyesmi.


Bár úgy lenne, de nem lehet.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-04-15 11:49 xenon próbléma.

kundof1 írta: Az enyém se szintez ujabban már mindig, csak nagyon ritkán, meg ugyveszem észre h nemvisz akkorát a xenon, mint amekkorát elvártam tőle, de ha ráadom a gyujtást helyzetjelzőre rakom akkor hallom h mozgatja a foncsort...lehet h be van állva nálam is!
És mennyibe kerül egy ilyen szintező?


Az utángyártott (Febi) 25ezer körül van, a gyári majdnem a duplája. Én bontottat vettem 5000+ postáért.