Medvedisznoman fórum hozzászólásai

Medvedisznoman Elküldve: 2014-02-11 12:39 xenon próbléma.

tomy1228 írta:
Medvedisznoman írta:
ember84 írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Most vettem észre, hogy a balos xenonom lilásan világít. Tegnap még fehér volt. Mi lehet a kínja? Köszönöm.


Annyi a baja,hogy ki fog egni a xenon izzod!Csereld,es jó lessz


Végre valami jó hír
Köszönöm szépen! Milyen izzót ajánlotok azon belül, hogy márkás legyen? Esetleg valami konkrét?



Philips d2s 4300k a gyári,de itt irták már hogy az osram nightbreaker is elég fasza,bár ez lényegesen drágább is


Ez a Philips teljesen jó lesz. Köszönöm

Medvedisznoman Elküldve: 2014-02-10 20:59 xenon próbléma.

ember84 írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Most vettem észre, hogy a balos xenonom lilásan világít. Tegnap még fehér volt. Mi lehet a kínja? Köszönöm.


Annyi a baja,hogy ki fog egni a xenon izzod!Csereld,es jó lessz


Végre valami jó hír
Köszönöm szépen! Milyen izzót ajánlotok azon belül, hogy márkás legyen? Esetleg valami konkrét?

Medvedisznoman Elküldve: 2014-02-10 20:20 xenon próbléma.

Sziasztok! Most vettem észre, hogy a balos xenonom lilásan világít. Tegnap még fehér volt. Mi lehet a kínja? Köszönöm.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-01-31 11:52 Autóvásárlás

hancurozo írta:
Medvedisznoman írta:
verebke20 írta: Mit gondoltok erröl a tipusról már beszéltem a sráccal végig ütött könyv leinformálható valóban M packet-es?---- összességében a tipus elönye vagy hibái?!

A link neve



Szia!
Én ugyanettől a fazontól vettem az enyémet. Az tuti, hogy szépen ki van glancolva, az enyémben még még most csúszik minden a szilikontól.
Jól nézd meg mindenesetre mielőtt megveszed, sőt nézesd át egy szervízzel és ezt előre dumáld le velük, hogy mész. Én ezt kihagytam és amikor csak úgy betoppantunk egy műhelybe, akkor persze nem volt épp kapacitásuk. Ettől függetlenül megvettem, mert nagyon egyben volt a vas, de utólag átgondolva megpróbálhattam volna egy másik műhelyt is, akkor azért egy-két dolog kiderült volna, amit csak utólag vettem észre. Azért meg nem bántam a vételt, csak mostani fejjel, már másképp csinálnám. A mondandóm lényege, hogy azért ő is csak kereskedő és nem mind arany ami fénylik.



Így már talán jó lesz.


Kicsit bénáztam

Medvedisznoman Elküldve: 2014-01-31 11:32 Autóvásárlás

csbalu írta:
verebke20 írta: Mit gondoltok erröl a tipusról már beszéltem a sráccal végig ütött könyv leinformálható valóban M packet-es?---- összességében a tipus elönye vagy hibái?!

A link neve



Szia!
Én ugyanettől a fazontól vettem az enyémet. Az tuti, hogy szépen ki van glancolva, az enyémben még még most csúszik minden a szilikontól.
Jól nézd meg mindenesetre mielőtt megveszed, sőt nézesd át egy szervízzel és ezt előre dumáld le velük, hogy mész. Én ezt kihagytam és amikor csak úgy betoppantunk egy műhelybe, akkor persze nem volt épp kapacitásuk. Ettől függetlenül megvettem, mert nagyon egyben volt a vas, de utólag átgondolva megpróbálhattam volna egy másik műhelyt is, akkor azért egy-két dolog kiderült volna, amit csak utólag vettem észre. Azért meg nem bántam a vételt, csak mostani fejjel, már másképp csinálnám. A mondandóm lényege, hogy azért ő is csak kereskedő és nem mind arany ami fénylik.








Medvedisznoman Elküldve: 2014-01-24 20:39 Autóvásárlás

[quote="Szemy"]
hil írta: Szia!
Kb 1 éve akarok autót cserélni. Megrögzött benzines párti vagyok, így az öngyújtós szóba sem jöhet nálam. Már több 318-at megnéztem, majdnem megvettem, de a szerelők (mind BMW, vagy arra szakosodott szerelők voltak)nagyon lebeszélnek az N42 motorról. Én is olvasgattam ezekről nem keveset, a Valvetronik rendszer túlzottan el van bonyolítva, nagyon precízen megmunkált alkatrészekből épül fel, rengeteg a hiba lehetőség és azt mondták, ez a rendszer úgy 130000Km-t bír, után aranyárban csere szükséges. Ennél a motornál szokott a vezérlés átugrani még az utólagosan beépített, gyári átugrás gátló ellenére is. Láttam kiszerelt láncokat (nem keveset), láncvezetőket, hát bizony elég hitvány anyagból vannak. Egy jobb kerékpáron komolyabb láncot lehet látni, valamint nagyon hosszú is az a lánc. YouTubon sok videó található a lánc problémáról. Itt a fórumon is kérdeztem a tapasztalatokról, de senki sem válaszolt, bár nem gondolnám, hogy nincs itt senkinek sem N42b20 motorja. Nem tettem le a cseréről, továbbra is erre az autóra várok, de nem merem rászánni magam a nem kevés negatív tapasztalat miatt.
hil


Heló!
Az enyémben is ez van, túl sok tapasztalatom egyelőre nincs, eddig mindössze kb. 2000km-t tettem bele, viszont az talán segít valamit, hogy most 201000 van az órában.
Néhány kopó alkatrész kicserélése után a motor pompásan muzsikál. Hozzátenném, hogy jó eséllyel gondos gazdája volt már előttem is, csak BMW szervízbe hordta és végig vezette a szervízkönyvet.


Medvedisznoman Elküldve: 2014-01-24 15:48 Autóvásárlás

Totyasrac írta: Sziasztok!

Pár napja írtam, hogy én is E46-okat nézegetek, automatát, 318i vagy 320i érdekel (a limuzin vagy kombi közül mindegy, kupét annyira nem akarok).

Namost párnál belefutottam abba (mint pl. ennél, meg ennél is), hogy a leírás alapján tempomatos, de a kormányon nem találok gombokat ehhez. Elég sok ilyen van, lehet hogy bizonyos verzióknál máshonnét lehet szabályozni? Ha igen: honnét?

Előre is köszi a válaszokat!


Szia!
Én úgy tudom, hogy csak kormányról működik a tempomat, ha netán tévednék, akkor minden bizonnyal kijavítanak a többiek, bár ez esetben szinte biztos vagyok benne, hogy így van, hacsak nem valami utólagos sufnizás van, de ezt meg német autónál kétlem. Amúgy elvileg (ebben már nem vagyok annyira biztos) mindegyik tempomatossá varázsolható egy multikormány beszerzésével. A drágábbik igen szép darab. Nekem is ilyen motoros van, szintén automatával. Ha nem vagy adrenalinfüggő, akkor meg leszel vele elégedve.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-01-23 18:51 izzók / izzókészlet

hancurozo írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Agyalok rajta, hogy lecserélem a reflektor és ködlámpa izzómat SMD LED-re. Van valakinek tapasztalata a témában? Hány "k", hány W, ilyesmik.
Köszönöm

Ne tedd. Sem a vetített fény ereje, sem képe nem jó. Látványosan néz ki, de nem látsz vele semmit.(a közúti ellenőrzésnél a műszakid is ugorhat)


Meggyőztél!
Köszönöm

Medvedisznoman Elküldve: 2014-01-23 18:00 izzók / izzókészlet

Sziasztok!
Agyalok rajta, hogy lecserélem a reflektor és ködlámpa izzómat SMD LED-re. Van valakinek tapasztalata a témában? Hány "k", hány W, ilyesmik.
Köszönöm

Medvedisznoman Elküldve: 2014-01-20 14:19 váltó

szotakdavid írta:
Medvedisznoman írta:
szotakdavid írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Tudja valaki, hogy GM váltónak mennyi a teljes feltöltési olajmennyisége?


Nem fogod tudni leszedni úgy se!


Ja, nem is szeretném, a világért sem nyúlnék hozzá. Viszem olaj- és szűrőcserére és én viszem hozzá az anyagot, hogy tudjam, mi kerül bele. Ezért kérdezem...



6-7L-t vegyél


Köszönöm!

Medvedisznoman Elküldve: 2014-01-20 14:11 váltó

szotakdavid írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Tudja valaki, hogy GM váltónak mennyi a teljes feltöltési olajmennyisége?


Nem fogod tudni leszedni úgy se!


Ja, nem is szeretném, a világért sem nyúlnék hozzá. Viszem olaj- és szűrőcserére és én viszem hozzá az anyagot, hogy tudjam, mi kerül bele. Ezért kérdezem...

Medvedisznoman Elküldve: 2014-01-20 13:59 váltó

Sziasztok!
Tudja valaki, hogy GM váltónak mennyi a teljes feltöltési olajmennyisége?

Medvedisznoman Elküldve: 2014-01-17 11:40 Mi lehet a baj?

Neo954 írta:
Medvedisznoman írta:
Neo954 írta:
Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta:
Neo954 írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok.
E46 318ci automatánál olyan gondom van, hogy intenzívebb kigyorsítás után kivillan a DSC és az ABS hibalámpája, ezzel egyidőben lekapcsol a rádió és a klíma. Mindez tart 2-3 másodpercig, utána a jelzések eltűnnek, a rádió visszajön. Ezen kívül semmit sem befolyásol a jelenség, az autó simán megy, nem torpan meg. Bár a leutóbbi más egy kicsit kajakabb volt, akkor 10-15 másodpercig tartott a történet, pedig akkor épp lassítottam. A rádió és a klíma ki-be kapcsolgatott, ráadásul a múszerfalon a váltó fokozatvisszajezője mellett megjent egy fogaskerék, benne egy felkiáltójel. A váltó is furán viselkedett utána, eléggé csúsztatott indulásnál, és a fokozatok között is lassabb volt a váltás. Leállítás és újraindítás után a jelenség megszűnt a hibajellel együtt.
Van valakinek ötlete?
Köszi előre is


Szia!
Az első az valamilyen elektronikai hiba lehet, kábel kidörzsölődés, vagy kontakt. Esetleg generátor.

A második már rosszabb ha a fogaskerék világít akkor a váltó olajnyomás, szivattyú, vagy váltóelektronika lehet. Mindenképp nézesd meg a váltód szakemberrel!

Üdv.:Neo


Köszönöm szépen, megfogadom!



Sziasztok!
Megoldódott a probléma, gondoltam megosztom a tapasztalatot, hátha máson is segít. Neo, igazad volt, a bűnös a generátor volt. Szénkefék már alig voltak, a csúszógyűrű sem volt túl pompás. Ezek cseréje, és természetesen csapágyazás + szabadonfutó (totál be volt állva) csere óta a jelenség megszűnt. Az automata váltó hibajel szintén a feszültség ellátás bizonytalanságából adódott. Ismételten köszönöm a segítő hozzászólásokat!


Örülök, hogy sikerült megoldani a problémát!


Úgy fest, elkiabáltam a dolgot, továbbra is jelentkezik a tünet, igaz ritkábban, mint eddig. Nálam okosabb és tapasztaltabb emberek szerint a fesz-szabályzó lesz a ludas, ugyanis a gyári(!) műszer szerint van ilyen hiba hogy ABS fesz alacsony, meg magas. Egyenlőre szerintem még várok ezzel, ugyanis az említett eszköz nem olcsó, utángyártottat állítólag nem szereti. Nem is ez a gond, szívesen kicserélem én, csak ha meg mégsem ez a baj, akkor kidobtam a pénzt az ablakon. Véleményeket továbbra is szívesen fogadom. Köszi



Szia!

Az embereidnek igaza van! Nálam is néha bevillan az ABS lámpa, főként indításnál mikor az akkumulátor a leginkább szenved.
Sajna elég ritkán hajtom az autót mostanság, és emiatt egyre sűrűbben világít, de ha megyek vele hosszabb úton megszűnik a jelenség egy időre.
Lehet nekem is döglődik a generátorom, de egyenlőre indul rendesen, majd ha már gyengélkedik rámérek a dolgokra.

Próbálj meg bontott generátort szerezni, szerintem lényegesen olcsóbban megúszod, és a másikat meg felújíttatod ha lesz rá keret és ha kifingik akkor csak leemeled a polcról.

Üdv.:Neo


A generátort már fel lett újítva (csúszógyűrű, szénkefe, csapágyak, szabadonfutó), épp csak a fesz-szabályzó nem lett cserélve. Mivel az akkumulátor is fiatalka, ezért nagyon én sem tudok másra gondolni. Amit a meghajtásról mondtál az viszont elgondolkodtatott, nagyon nyugdíjasan vezetek, lehet, hogy az sem ártana, ha néha megpörgetném tartósabban, még ha nem is ez a probléma forrása.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-01-17 11:17 Mi lehet a baj?

Neo954 írta:
Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta:
Neo954 írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok.
E46 318ci automatánál olyan gondom van, hogy intenzívebb kigyorsítás után kivillan a DSC és az ABS hibalámpája, ezzel egyidőben lekapcsol a rádió és a klíma. Mindez tart 2-3 másodpercig, utána a jelzések eltűnnek, a rádió visszajön. Ezen kívül semmit sem befolyásol a jelenség, az autó simán megy, nem torpan meg. Bár a leutóbbi más egy kicsit kajakabb volt, akkor 10-15 másodpercig tartott a történet, pedig akkor épp lassítottam. A rádió és a klíma ki-be kapcsolgatott, ráadásul a múszerfalon a váltó fokozatvisszajezője mellett megjent egy fogaskerék, benne egy felkiáltójel. A váltó is furán viselkedett utána, eléggé csúsztatott indulásnál, és a fokozatok között is lassabb volt a váltás. Leállítás és újraindítás után a jelenség megszűnt a hibajellel együtt.
Van valakinek ötlete?
Köszi előre is


Szia!
Az első az valamilyen elektronikai hiba lehet, kábel kidörzsölődés, vagy kontakt. Esetleg generátor.

A második már rosszabb ha a fogaskerék világít akkor a váltó olajnyomás, szivattyú, vagy váltóelektronika lehet. Mindenképp nézesd meg a váltód szakemberrel!

Üdv.:Neo


Köszönöm szépen, megfogadom!



Sziasztok!
Megoldódott a probléma, gondoltam megosztom a tapasztalatot, hátha máson is segít. Neo, igazad volt, a bűnös a generátor volt. Szénkefék már alig voltak, a csúszógyűrű sem volt túl pompás. Ezek cseréje, és természetesen csapágyazás + szabadonfutó (totál be volt állva) csere óta a jelenség megszűnt. Az automata váltó hibajel szintén a feszültség ellátás bizonytalanságából adódott. Ismételten köszönöm a segítő hozzászólásokat!


Örülök, hogy sikerült megoldani a problémát!


Úgy fest, elkiabáltam a dolgot, továbbra is jelentkezik a tünet, igaz ritkábban, mint eddig. Nálam okosabb és tapasztaltabb emberek szerint a fesz-szabályzó lesz a ludas, ugyanis a gyári(!) műszer szerint van ilyen hiba hogy ABS fesz alacsony, meg magas. Egyenlőre szerintem még várok ezzel, ugyanis az említett eszköz nem olcsó, utángyártottat állítólag nem szereti. Nem is ez a gond, szívesen kicserélem én, csak ha meg mégsem ez a baj, akkor kidobtam a pénzt az ablakon. Véleményeket továbbra is szívesen fogadom. Köszi

Medvedisznoman Elküldve: 2014-01-12 19:31 Mi lehet a baj?

Medvedisznoman írta:
Neo954 írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok.
E46 318ci automatánál olyan gondom van, hogy intenzívebb kigyorsítás után kivillan a DSC és az ABS hibalámpája, ezzel egyidőben lekapcsol a rádió és a klíma. Mindez tart 2-3 másodpercig, utána a jelzések eltűnnek, a rádió visszajön. Ezen kívül semmit sem befolyásol a jelenség, az autó simán megy, nem torpan meg. Bár a leutóbbi más egy kicsit kajakabb volt, akkor 10-15 másodpercig tartott a történet, pedig akkor épp lassítottam. A rádió és a klíma ki-be kapcsolgatott, ráadásul a múszerfalon a váltó fokozatvisszajezője mellett megjent egy fogaskerék, benne egy felkiáltójel. A váltó is furán viselkedett utána, eléggé csúsztatott indulásnál, és a fokozatok között is lassabb volt a váltás. Leállítás és újraindítás után a jelenség megszűnt a hibajellel együtt.
Van valakinek ötlete?
Köszi előre is


Szia!
Az első az valamilyen elektronikai hiba lehet, kábel kidörzsölődés, vagy kontakt. Esetleg generátor.

A második már rosszabb ha a fogaskerék világít akkor a váltó olajnyomás, szivattyú, vagy váltóelektronika lehet. Mindenképp nézesd meg a váltód szakemberrel!

Üdv.:Neo


Köszönöm szépen, megfogadom!



Sziasztok!
Megoldódott a probléma, gondoltam megosztom a tapasztalatot, hátha máson is segít. Neo, igazad volt, a bűnös a generátor volt. Szénkefék már alig voltak, a csúszógyűrű sem volt túl pompás. Ezek cseréje, és természetesen csapágyazás + szabadonfutó (totál be volt állva) csere óta a jelenség megszűnt. Az automata váltó hibajel szintén a feszültség ellátás bizonytalanságából adódott. Ismételten köszönöm a segítő hozzászólásokat!