Medvedisznoman fórum hozzászólásai

Medvedisznoman Elküldve: 2014-04-15 11:48 xenon próbléma.

YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Az első xenon szintező-jeladóm megadta magát, így kicseréltem egy e39-ből bontottra. Ez teljesen megegyezik az e46-éval, annyi különbséggel, hogy a kar az e39-ben 90 fokkal odébb áll mint a 46-ban és ott is "dolgozik". Nem tudom hogy ez így mennyire érthető, de mindegy is. A kérdés az lenne, hogy szoftveresen megadható-e egy alaphelyzet a kütyünek, avagy konfigurálható-e?
Köszi előre is!


ez van amikor a bontós mindent rásóz az emberre, csak adjon el valamit.
amúgy nem lehet a kart átfordítani?


Ugyanaz a gyári száma mindkettőnek (1 093 697), utánajártam, mielőtt megvettem. A kar ragasztva van a poti tengelyére, csak roncsolással lehetne átfordítani.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-04-15 02:03 xenon próbléma.

Sziasztok!
Az első xenon szintező-jeladóm megadta magát, így kicseréltem egy e39-ből bontottra. Ez teljesen megegyezik az e46-éval, annyi különbséggel, hogy a kar az e39-ben 90 fokkal odébb áll mint a 46-ban és ott is "dolgozik". Nem tudom hogy ez így mennyire érthető, de mindegy is. A kérdés az lenne, hogy szoftveresen megadható-e egy alaphelyzet a kütyünek, avagy konfigurálható-e?
Köszi előre is!

Medvedisznoman Elküldve: 2014-03-27 23:43 Polír

jons írta:
MattM325 írta:
Tényleg szépek a munkáid, látom alaposan beleástad magad a szakágba.
Múlt héten azt mondta nekem valaki, hogy polírt követő kb. 1-1,5 év múlva előjönnek a hologrammok. Ez igaz lehet?


Nem igaz.
Ha megnézed a leírást amit készítettem, akkor az első fázis végén a durvázás után jelenik meg a hologram és a második fázis végéig meg is marad. De el lehet fedni wax-szal. Így a polírozás kész van 1,5-2 óra alatt, a 6 óra helyett. Egyszóval, ha rendesen odafigyelve csinálják a polírt, akkor nem lesz hologramos akkor sem, ha a wax már nincs a kocsin.

Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Nem ismerem a polírozás korlátait, ezért megkérdezném a szakértő uraktól, hogy olyat lehet-e csinálni, hogy egy nem túl szépre sikerült fényezést (narancsos, látszik alatta a csiszolás nyoma, porszem okozta kicsi kráterek, emellett 4-5-600, sőt 1000 mikronos rétegvastagság) helyre lehet-e hozni polírozással?


Szerintem nem lehet. Ezt be kell csiszolni, füllerezni stb. Az alatta lévő látható csiszolásnyom miatt a fénytörés mindig megmarad, mert már a rétegvastagság ugyanakkora a barázda mélyebb. De én nem vagyok fényező sajnos.

http://prohardver.hu/tema/auto..._1-50.html
Itt kérdezz rá, mert itt van szakember aki tud segíteni a kérdés megválaszolásában.







Köszönöm, holnap utánajárok. Vállalsz egyébként ilyen munkákat -mármint polírozást-, vagy csak ismerősöknek? Ha visszaolvasnék pár oldalt biztos meg lenne a válasz, de így most egyszerűbb. Egyébként ha csak narancsbőrről lenne szó az vajon eltüntethető lenne?


Medvedisznoman Elküldve: 2014-03-27 21:22 elektromos ablakemelõ_

YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Szóval a kérdésem az lenne, hogy Szekszárd-Budapest vonalon foglalkozik-e valaki ezzel, ugyanis többször megszívtam már vele - többek között ma is -, hogy lehúzva maradt az ablak, vagy ami még viccesebb, hogy a zsebemben nyomódott a nyitás gomb és az összes ablakot lehúzta/kinyitotta, amit csak órákkal később vettem észre.


jah az más. egy gombnymásra nem húzza fel, csak ha nyomva tartod. bár van aki állítja megoldható, nekem nem sikerült.
tehát akkor kulcson hosszan nyomva a nyitás/zárás gombot úgy mozog az ablak. én erre gondoltam. akkor más nem állítható.


Az baj. Jó lett volna pedig, mert ez így elég tré.


szerintem nem olyan nagy baj. gondold el, ablak le,kiszállsz, msz az autótól nyomod a gombot 1x, ablak elindul fel, közben valaki benyúl, becsípődésgátló érzékel, ablak vissza lemegy. már rámolható a gép.
viszont hogy nyomva kell tartanod, nem tudsz olyan messzire menni és közben úgyis figyelned kell. viszont arra jó, hogy nyáron megállsz egy kávézónál leengedett ablakkal, jön egy nyári zápor, de a teraszról kényelmesen fel tudod huzatni az ablakot, nem kell odamenned, nem ázik be.


Van előnye az tény, csak megszoktam az előző autónál és szerettem.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-03-27 21:02 elektromos ablakemelõ_

YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Szóval a kérdésem az lenne, hogy Szekszárd-Budapest vonalon foglalkozik-e valaki ezzel, ugyanis többször megszívtam már vele - többek között ma is -, hogy lehúzva maradt az ablak, vagy ami még viccesebb, hogy a zsebemben nyomódott a nyitás gomb és az összes ablakot lehúzta/kinyitotta, amit csak órákkal később vettem észre.


jah az más. egy gombnymásra nem húzza fel, csak ha nyomva tartod. bár van aki állítja megoldható, nekem nem sikerült.
tehát akkor kulcson hosszan nyomva a nyitás/zárás gombot úgy mozog az ablak. én erre gondoltam. akkor más nem állítható.


Az baj. Jó lett volna pedig, mert ez így elég tré.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-03-27 21:00 Polír

Sziasztok!
Nem ismerem a polírozás korlátait, ezért megkérdezném a szakértő uraktól, hogy olyat lehet-e csinálni, hogy egy nem túl szépre sikerült fényezést (narancsos, látszik alatta a csiszolás nyoma, porszem okozta kicsi kráterek, emellett 4-5-600, sőt 1000 mikronos rétegvastagság) helyre lehet-e hozni polírozással?

Medvedisznoman Elküldve: 2014-03-27 20:49 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

kempelen írta:
Medvedisznoman írta:
kempelen írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Vezetőoldalon a háttámlám nem fűt, az ülőlap rendben van. Volna tippetek, hogy hol érdemes elkezdeni a keresgélést? Lehet hogy a stekker csúszott csak szét, vagy valami, azokat merre találom? Külön van egyáltalán stekkere a háttámlának és az ülőlapnak? Köszi előre is a hozzászólásokat!


Szia!

En ugy gondolom, hogy a fütöszäl tört meg! Nem valoszinü, hogy külön lenne stekker az ülölaphoz, es a hättämlähoz is, hisz egyszerre melegit mindkettö... (jol müködö ällapotban )


Köszönöm szépen a gyors választ! Ha a szál törik meg akkor rögtön az egész felület fűtése megszűnik? Nem tudom, hogy hogy van kötve pontosan, de végülis elképzelhető. Foglalkozik valaki ennek a javításával/cseréjével? Nem nyúlnék hozzá, ha nem muszáj, mert félek, hogy kárt teszek a kárpitban, meg hát nem értek hozzá na...



Szerintem nem ugy kell elkepzelni, mint gyerekkorunk karäcsonyfaizzoit, hogyha egy kieg, akkor az egesz nem eg. Többször lättam mär telen olyan hätsoablak fütest, ami csak pär csikban päramentesitett, ott, ahol megtört, nem ment toväbb a "meleg"... Gondolom az ülesfütesnel is ez lehet a helyzet. Lehet, hogy egy hozzäertö megtalälja azt a pontot, ahol megtört, es megtudja forrasztani, erröl mär nem tudok nyilatkozni.


Én is úgy gondolom, hogy nem sorbakötött fűtőszálak vannak, hanem párhuzamosan, így ha egy meg is szakad, a többi attól még fűt. Ha megtalálnám a stekkert, onnan bele lehetne mérni, azzal kicsit előrébb lennék. Szerintem a probléma a betápban lehet inkább.


Nem, en ugy velem, hogy addig füt, amig a szäl serülesmentes, es ahol megtört, onnantol pedig nem füt. A karäcsonyfaizzosat azert irtam, mert szeritnem ha vhol megtörik, attol meg füt, de csak a töresig füt. Remelem a többiek kijavitanak, ha hülyeseget hadovälunk!


A hátlap ülésfűtés csatlakozója az ülés alá van rögzítve. Az ülés nagy csatlakozójába megy közvetlenül az ülőlap csatlakozója és erről van leválasztva egy kisebb csatival a hátlapé. De a lényeg, hogy minden csatlakozó az ülés alatt található.



Köszi szépen! Könnyen hozzáférhető a csatlakozó? Sose néztem még.


Maximálisra kell emelni az ülésmagasságot, bár ez nem 100% megoldás főleg ha nem fér a kezed az ülés alá így sem.
Második lehetőség kicsavarni az ülést rögzítő négy csavart és hátradönteni az ülést. Akkor könnyedén hozzáférsz az aljához.



Köszönöm szépen! Majd beszámolok az eredményről, hátha van tanulsága az esetnek.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-03-27 20:47 elektromos ablakemelõ_

YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Be lehet tanítani műszer nélkül az ablakot, hogy zárásra felhúzódjon? Köszi a segítséget előre is!


nem


Hanem?



mit hanem?
kérdezted "műszer" nélkül betanítható-e. írtam, hogy nem! tehát ebből következik, hogy "műszerrel" tanítható be. kapíse?


Én kérek elnézést! Inkább nem kérdezek többet.


Egyébként jogos, valóban ez volt a kérdés...



én csak próbálok normális lenni, hogy tőszavakban válaszolok, nem 20km szöveget írni, mert az sem jó. hiába mondom, azért írok mindent körül annyira, hogy mindenki megércse (direkt). jó volt a kérdés egyszerű a válasz. ha bővebben érdekel úgy kell felrakni a kérdést. sokszor ez a baj, és ebből elsznek szöveg piramisok, hogy valaki kérdez valamit. megkapja a választ, aztáne szébe jut azt is meg akarja kérdezni, vagy az előzőhöz lenne még valami, holott egy kommentbe is betehetné, csak nem gondolja végig mit akar kérdezni, csak rögtön de mán jelleg. ez most nem enked szól, szóval ne vedd magadra. csak nem csodálkozom már azon, hogy az embereket milyen könnyű megvezetni, mert fogalmazás, szövegértés nulla. én meg már annyira egyértelmáen akarom néha, hogy én magam is belezavarodok.

én gondoltam, hogy mire lennél még kíváncsi mit várnál még, direkt nem írtam le. talán ezzel lehet majd motíválni a következő kérdésednél

szóval kérdezzél nyugodtan, csak előtte jól gondold meg


Igazad van. Szóval a kérdésem az lenne, hogy Szekszárd-Budapest vonalon foglalkozik-e valaki ezzel, ugyanis többször megszívtam már vele - többek között ma is -, hogy lehúzva maradt az ablak, vagy ami még viccesebb, hogy a zsebemben nyomódott a nyitás gomb és az összes ablakot lehúzta/kinyitotta, amit csak órákkal később vettem észre.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-03-27 16:44 elektromos ablakemelõ_

Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Be lehet tanítani műszer nélkül az ablakot, hogy zárásra felhúzódjon? Köszi a segítséget előre is!


nem


Hanem?



mit hanem?
kérdezted "műszer" nélkül betanítható-e. írtam, hogy nem! tehát ebből következik, hogy "műszerrel" tanítható be. kapíse?


Én kérek elnézést! Inkább nem kérdezek többet.


Egyébként jogos, valóban ez volt a kérdés...

Medvedisznoman Elküldve: 2014-03-27 16:40 elektromos ablakemelõ_

YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Be lehet tanítani műszer nélkül az ablakot, hogy zárásra felhúzódjon? Köszi a segítséget előre is!


nem


Hanem?



mit hanem?
kérdezted "műszer" nélkül betanítható-e. írtam, hogy nem! tehát ebből következik, hogy "műszerrel" tanítható be. kapíse?


Én kérek elnézést! Inkább nem kérdezek többet.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-03-27 16:28 elektromos ablakemelõ_

YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Be lehet tanítani műszer nélkül az ablakot, hogy zárásra felhúzódjon? Köszi a segítséget előre is!


nem


Hanem?

Medvedisznoman Elküldve: 2014-03-27 16:25 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

kempelen írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Vezetőoldalon a háttámlám nem fűt, az ülőlap rendben van. Volna tippetek, hogy hol érdemes elkezdeni a keresgélést? Lehet hogy a stekker csúszott csak szét, vagy valami, azokat merre találom? Külön van egyáltalán stekkere a háttámlának és az ülőlapnak? Köszi előre is a hozzászólásokat!


Szia!

En ugy gondolom, hogy a fütöszäl tört meg! Nem valoszinü, hogy külön lenne stekker az ülölaphoz, es a hättämlähoz is, hisz egyszerre melegit mindkettö... (jol müködö ällapotban )


Köszönöm szépen a gyors választ! Ha a szál törik meg akkor rögtön az egész felület fűtése megszűnik? Nem tudom, hogy hogy van kötve pontosan, de végülis elképzelhető. Foglalkozik valaki ennek a javításával/cseréjével? Nem nyúlnék hozzá, ha nem muszáj, mert félek, hogy kárt teszek a kárpitban, meg hát nem értek hozzá na...



Szerintem nem ugy kell elkepzelni, mint gyerekkorunk karäcsonyfaizzoit, hogyha egy kieg, akkor az egesz nem eg. Többször lättam mär telen olyan hätsoablak fütest, ami csak pär csikban päramentesitett, ott, ahol megtört, nem ment toväbb a "meleg"... Gondolom az ülesfütesnel is ez lehet a helyzet. Lehet, hogy egy hozzäertö megtalälja azt a pontot, ahol megtört, es megtudja forrasztani, erröl mär nem tudok nyilatkozni.


Én is úgy gondolom, hogy nem sorbakötött fűtőszálak vannak, hanem párhuzamosan, így ha egy meg is szakad, a többi attól még fűt. Ha megtalálnám a stekkert, onnan bele lehetne mérni, azzal kicsit előrébb lennék. Szerintem a probléma a betápban lehet inkább.


Nem, en ugy velem, hogy addig füt, amig a szäl serülesmentes, es ahol megtört, onnantol pedig nem füt. A karäcsonyfaizzosat azert irtam, mert szeritnem ha vhol megtörik, attol meg füt, de csak a töresig füt. Remelem a többiek kijavitanak, ha hülyeseget hadovälunk!


A hátlap ülésfűtés csatlakozója az ülés alá van rögzítve. Az ülés nagy csatlakozójába megy közvetlenül az ülőlap csatlakozója és erről van leválasztva egy kisebb csatival a hátlapé. De a lényeg, hogy minden csatlakozó az ülés alatt található.



Köszi szépen! Könnyen hozzáférhető a csatlakozó? Sose néztem még.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-03-27 16:23 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

duend írta:
Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Vezetőoldalon a háttámlám nem fűt, az ülőlap rendben van. Volna tippetek, hogy hol érdemes elkezdeni a keresgélést? Lehet hogy a stekker csúszott csak szét, vagy valami, azokat merre találom? Külön van egyáltalán stekkere a háttámlának és az ülőlapnak? Köszi előre is a hozzászólásokat!


Szia!

En ugy gondolom, hogy a fütöszäl tört meg! Nem valoszinü, hogy külön lenne stekker az ülölaphoz, es a hättämlähoz is, hisz egyszerre melegit mindkettö... (jol müködö ällapotban )


Köszönöm szépen a gyors választ! Ha a szál törik meg akkor rögtön az egész felület fűtése megszűnik? Nem tudom, hogy hogy van kötve pontosan, de végülis elképzelhető. Foglalkozik valaki ennek a javításával/cseréjével? Nem nyúlnék hozzá, ha nem muszáj, mert félek, hogy kárt teszek a kárpitban, meg hát nem értek hozzá na...



Szerintem nem ugy kell elkepzelni, mint gyerekkorunk karäcsonyfaizzoit, hogyha egy kieg, akkor az egesz nem eg. Többször lättam mär telen olyan hätsoablak fütest, ami csak pär csikban päramentesitett, ott, ahol megtört, nem ment toväbb a "meleg"... Gondolom az ülesfütesnel is ez lehet a helyzet. Lehet, hogy egy hozzäertö megtalälja azt a pontot, ahol megtört, es megtudja forrasztani, erröl mär nem tudok nyilatkozni.


Én is úgy gondolom, hogy nem sorbakötött fűtőszálak vannak, hanem párhuzamosan, így ha egy meg is szakad, a többi attól még fűt. Ha megtalálnám a stekkert, onnan bele lehetne mérni, azzal kicsit előrébb lennék. Szerintem a probléma a betápban lehet inkább.


Nem, en ugy velem, hogy addig füt, amig a szäl serülesmentes, es ahol megtört, onnantol pedig nem füt. A karäcsonyfaizzosat azert irtam, mert szeritnem ha vhol megtörik, attol meg füt, de csak a töresig füt. Remelem a többiek kijavitanak, ha hülyeseget hadovälunk!


Az áram sajnos nem pont így működik, de ha így is van, akkor is kéne hogy legyen valamennyi fűtés a felüet egy részén. Úgy néztem hogy hálószerűen futnak a szálak, így szerintem egy szakadás csak egy kis területen eredményezne fűtéshiányt. De hamarosan biztos jön valaki aki elmagyarázza

Medvedisznoman Elküldve: 2014-03-27 15:56 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

duend írta:
Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Vezetőoldalon a háttámlám nem fűt, az ülőlap rendben van. Volna tippetek, hogy hol érdemes elkezdeni a keresgélést? Lehet hogy a stekker csúszott csak szét, vagy valami, azokat merre találom? Külön van egyáltalán stekkere a háttámlának és az ülőlapnak? Köszi előre is a hozzászólásokat!


Szia!

En ugy gondolom, hogy a fütöszäl tört meg! Nem valoszinü, hogy külön lenne stekker az ülölaphoz, es a hättämlähoz is, hisz egyszerre melegit mindkettö... (jol müködö ällapotban )


Köszönöm szépen a gyors választ! Ha a szál törik meg akkor rögtön az egész felület fűtése megszűnik? Nem tudom, hogy hogy van kötve pontosan, de végülis elképzelhető. Foglalkozik valaki ennek a javításával/cseréjével? Nem nyúlnék hozzá, ha nem muszáj, mert félek, hogy kárt teszek a kárpitban, meg hát nem értek hozzá na...



Szerintem nem ugy kell elkepzelni, mint gyerekkorunk karäcsonyfaizzoit, hogyha egy kieg, akkor az egesz nem eg. Többször lättam mär telen olyan hätsoablak fütest, ami csak pär csikban päramentesitett, ott, ahol megtört, nem ment toväbb a "meleg"... Gondolom az ülesfütesnel is ez lehet a helyzet. Lehet, hogy egy hozzäertö megtalälja azt a pontot, ahol megtört, es megtudja forrasztani, erröl mär nem tudok nyilatkozni.


Én is úgy gondolom, hogy nem sorbakötött fűtőszálak vannak, hanem párhuzamosan, így ha egy meg is szakad, a többi attól még fűt. Ha megtalálnám a stekkert, onnan bele lehetne mérni, azzal kicsit előrébb lennék. Szerintem a probléma a betápban lehet inkább.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-03-27 15:37 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

duend írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Vezetőoldalon a háttámlám nem fűt, az ülőlap rendben van. Volna tippetek, hogy hol érdemes elkezdeni a keresgélést? Lehet hogy a stekker csúszott csak szét, vagy valami, azokat merre találom? Külön van egyáltalán stekkere a háttámlának és az ülőlapnak? Köszi előre is a hozzászólásokat!


Szia!

En ugy gondolom, hogy a fütöszäl tört meg! Nem valoszinü, hogy külön lenne stekker az ülölaphoz, es a hättämlähoz is, hisz egyszerre melegit mindkettö... (jol müködö ällapotban )


Köszönöm szépen a gyors választ! Ha a szál törik meg akkor rögtön az egész felület fűtése megszűnik? Nem tudom, hogy hogy van kötve pontosan, de végülis elképzelhető. Foglalkozik valaki ennek a javításával/cseréjével? Nem nyúlnék hozzá, ha nem muszáj, mert félek, hogy kárt teszek a kárpitban, meg hát nem értek hozzá na...