Medvedisznoman fórum hozzászólásai

Medvedisznoman Elküldve: 2014-03-27 15:33 elektromos ablakemelõ_

Sziasztok!
Be lehet tanítani műszer nélkül az ablakot, hogy zárásra felhúzódjon? Köszi a segítséget előre is!

Medvedisznoman Elküldve: 2014-03-27 14:35 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

Sziasztok! Vezetőoldalon a háttámlám nem fűt, az ülőlap rendben van. Volna tippetek, hogy hol érdemes elkezdeni a keresgélést? Lehet hogy a stekker csúszott csak szét, vagy valami, azokat merre találom? Külön van egyáltalán stekkere a háttámlának és az ülőlapnak? Köszi előre is a hozzászólásokat!

Medvedisznoman Elküldve: 2014-02-21 12:19 Mi lehet a baj?

Neo954 írta:
Medvedisznoman írta:
Neo954 írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Az előbb csinált egy ilyet az autó, hogy lekapcsolta a műszerfal világítást jó 10-15 másodpercre és lenullázta az összes számlálót (napi km, átl.fogy, átl.seb, óra). A fűtést és a rádiót nem kapcsolta le és a tempomatot sem piszkálta. Rezzenéstelenül ment tovább az autó, mindössze ennyi történt, még egy hibalámpa sem villant fel. Mi a szösz lehetett?
Köszi a segítséget előre is!


nem mászkáltál a titkos menüben véletlen? mart van ott reset menüpont, ami pont ezt csinálja.


Épp az autópályán közlekedtem, tehát nem.
Azt sem tudom hogy kell oda belépni.


Szia!

Vagy csatlakozó kontakthiba, vagy valahol kidörzsölődött a kábel és letestel, vagy zárlatot okoz.
Ki kell venni a műszeregységet, és le kell ellenőrizni a kábeleket, csatlakozókat.

Üdv.:Neo


Köszi szépen, utánajárok. Kell-e félnem attól, hogy emiatt megáll az autó?


Nem tudom, eddig nem állt meg,talán ezután sem fog?!


Jogos, bár eddig csak egyszer csinálta. De akkor nem fosok. Köszi a segítséget!

Medvedisznoman Elküldve: 2014-02-21 11:42 Mi lehet a baj?

Neo954 írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Az előbb csinált egy ilyet az autó, hogy lekapcsolta a műszerfal világítást jó 10-15 másodpercre és lenullázta az összes számlálót (napi km, átl.fogy, átl.seb, óra). A fűtést és a rádiót nem kapcsolta le és a tempomatot sem piszkálta. Rezzenéstelenül ment tovább az autó, mindössze ennyi történt, még egy hibalámpa sem villant fel. Mi a szösz lehetett?
Köszi a segítséget előre is!


nem mászkáltál a titkos menüben véletlen? mart van ott reset menüpont, ami pont ezt csinálja.


Épp az autópályán közlekedtem, tehát nem.
Azt sem tudom hogy kell oda belépni.


Szia!

Vagy csatlakozó kontakthiba, vagy valahol kidörzsölődött a kábel és letestel, vagy zárlatot okoz.
Ki kell venni a műszeregységet, és le kell ellenőrizni a kábeleket, csatlakozókat.

Üdv.:Neo


Köszi szépen, utánajárok. Kell-e félnem attól, hogy emiatt megáll az autó?

Medvedisznoman Elküldve: 2014-02-21 11:30 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Az előbb csinált egy ilyet az autó, hogy lekapcsolta a műszerfal világítást jó 10-15 másodpercre és lenullázta az összes számlálót (napi km, átl.fogy, átl.seb, óra). A fűtést és a rádiót nem kapcsolta le és a tempomatot sem piszkálta. Rezzenéstelenül ment tovább az autó, mindössze ennyi történt, még egy hibalámpa sem villant fel. Mi a szösz lehetett?
Köszi a segítséget előre is!


nem mászkáltál a titkos menüben véletlen? mart van ott reset menüpont, ami pont ezt csinálja.


Épp az autópályán közlekedtem, tehát nem.
Azt sem tudom hogy kell oda belépni.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-02-21 00:53 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
Az előbb csinált egy ilyet az autó, hogy lekapcsolta a műszerfal világítást jó 10-15 másodpercre és lenullázta az összes számlálót (napi km, átl.fogy, átl.seb, óra). A fűtést és a rádiót nem kapcsolta le és a tempomatot sem piszkálta. Rezzenéstelenül ment tovább az autó, mindössze ennyi történt, még egy hibalámpa sem villant fel. Mi a szösz lehetett?
Köszi a segítséget előre is!

Medvedisznoman Elküldve: 2014-02-14 23:35 Xenonlámpa

anubisz írta:
Medvedisznoman írta:
anubisz írta: Szólsz valakinek akinek van kedvezménye a Bárdiban, 40,50 % és fillérekért veszel egy ujjat.


Igazad van, felesleges tökölni vele, ezt én is tudom. Az a baj, hogy műszaki ember lévén becsületbeli ügyet csinálok az ilyenekből


Tudom, én is szeretek bütykölni, meg is csinálok amit lehet, de ezt csak úgy tudod, ha van hasonlítási alapod egy ép, de mivel nincs így csak az időd pocsékolod, különben secc,perc meg tudnád csinálni.
Ha meg szerzel egy épet,akkor nem fogod szétszedni, hanem berakod. Ezt rakd el tartalékba, ha veszel egyet és bevállalod azt szétszeded, és ezt is megcsinálod, lesz egy tartalékba.

http://bmwfans.info/parts-cata...ol_sensor/


Igazából nem akarom szétszedni, csak arra lennék kíváncsi, hogy (kiszerelt) alaphelyzetben a szenzor melyik lábain hány Ohmot kéne tudnom mérni. Ha ez az adat meg lenne, akkor oda tudnám tekerni a tengelyt, ragasztó aztán hadd szóljon. Legalábbis a tervem ez lenne. Aztán, ha nem sikerül, akkor jöhet az új.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-02-14 23:16 Xenonlámpa

anubisz írta: Szólsz valakinek akinek van kedvezménye a Bárdiban, 40,50 % és fillérekért veszel egy ujjat.


Igazad van, felesleges tökölni vele, ezt én is tudom. Az a baj, hogy műszaki ember lévén becsületbeli ügyet csinálok az ilyenekből

Medvedisznoman Elküldve: 2014-02-14 23:10 Xenonlámpa

anubisz írta: Van pozíciója a tengelynek, vagy ellenállás nélkül teljesen körbepörög? mert ha igen akkor nem tudod majd beállítani, újat vegyél, csak akkor tudod a jó állásba ragasztani, ha mondjuk valami rugós, és a tengely vissza áll egy pozícióba, ha körbe pörög, akkor dobd ki, úgyse tudod hol állt normálisan.


Van némi ellenállása, bár végállása nincs, és alaphelyzetbe sem ugrik vissza. Igaz, nem is tudom, hogy kéne-e neki. Most jut eszembe, hogy a lehet, hogy a hátsó is ugyanolyan, akkor viszont az támpontot adhat az ügyben.


Medvedisznoman Elküldve: 2014-02-14 23:07 Xenonlámpa

Medvedisznoman írta:
anubisz írta:
Medvedisznoman írta:
anubisz írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Beillesztem ide is, hátha...
Az van, hogy az első lengőkaron lévő xenon szintező jeladómnak a "karja" és a tengely közti rögzítés megadta magát, így a szintezés nem működik. Maga a tengely nem szorult meg, forog szépen és kis szerencsével még szabályozni is képes, csak mivel már össze-vissza lett forgatva nem tudom, hogy hol volt az alaphelyzete. Nem ismerem a lelki világát a jeladónak ezért szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy alaphelyzetben melyik lábakon milyen villamos mennyiséget kell tudni mérni, milyen értéknél tudom, hogy az az alaphelyzete a tengelynek. Ha ez meglesz, akkor valamilyen módom megpróbálom rögzíteni a kart a tengelyhez. Még annyi, hogy utóbbinak nincs végállása. Kéne, hogy legyen? Remélem, hogy nem volt nagyon kesze-kusza a sztori.
Köszi a segítséget előre is!


Nem fixen van rögzítve a 2rész? van annak mozgása, a csuklón kívül?


A műanyag kar egy potmétert forgat, aminek a tengelyére van fixen rögzítve az előbb említett műanyag kar. Nálam ez a rögzítés engedett el, így a műanyag kar elforog a tengely körül, ahelyett, hogy forgatná azt.



Az szívás, mert akkor nem tudod melyik pozícióba volt a helyes rögzítése.Ebből lehet,hogy új alkatrész lesz, mert ha vissza ragasztod lehet nem fog szabályozni, vagy túl fog szabályozni, vagy pedig megnézel egy ugyan olyat, és abban az állásban ragasztod vissza, ahogy a másikon van,akkor biztos jó lesz, mert biztos van egy nyugalmi pozíciója a tengelynek, és logikus, hogy az a beszerelési állása, aztán a csukló rákötése után áll be a mérési pozícióba.

https://www.google.hu/search?q...mp;bih=720


Valóban ez lenne a jó, de esetemben a csukló állása nem releváns, mivel a tengely is mozdult (sokszor). Azt kéne megtudnom, hogy az hol állt, csak nehéz rávenni bárkit, hogy szedje szét és méregesse meg



Lehet amúgy, hogy tényleg új alkatrész lesz ebből, de gondoltam egy próbát mindenképpen megér, főleg, hogy az új gyári valami 27 uborka körül van. Az utángyártott csak 16, de az meg kitudja, hogy jó-e

Medvedisznoman Elküldve: 2014-02-14 23:05 Xenonlámpa

anubisz írta:
Medvedisznoman írta:
anubisz írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Beillesztem ide is, hátha...
Az van, hogy az első lengőkaron lévő xenon szintező jeladómnak a "karja" és a tengely közti rögzítés megadta magát, így a szintezés nem működik. Maga a tengely nem szorult meg, forog szépen és kis szerencsével még szabályozni is képes, csak mivel már össze-vissza lett forgatva nem tudom, hogy hol volt az alaphelyzete. Nem ismerem a lelki világát a jeladónak ezért szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy alaphelyzetben melyik lábakon milyen villamos mennyiséget kell tudni mérni, milyen értéknél tudom, hogy az az alaphelyzete a tengelynek. Ha ez meglesz, akkor valamilyen módom megpróbálom rögzíteni a kart a tengelyhez. Még annyi, hogy utóbbinak nincs végállása. Kéne, hogy legyen? Remélem, hogy nem volt nagyon kesze-kusza a sztori.
Köszi a segítséget előre is!


Nem fixen van rögzítve a 2rész? van annak mozgása, a csuklón kívül?


A műanyag kar egy potmétert forgat, aminek a tengelyére van fixen rögzítve az előbb említett műanyag kar. Nálam ez a rögzítés engedett el, így a műanyag kar elforog a tengely körül, ahelyett, hogy forgatná azt.



Az szívás, mert akkor nem tudod melyik pozícióba volt a helyes rögzítése.Ebből lehet,hogy új alkatrész lesz, mert ha vissza ragasztod lehet nem fog szabályozni, vagy túl fog szabályozni, vagy pedig megnézel egy ugyan olyat, és abban az állásban ragasztod vissza, ahogy a másikon van,akkor biztos jó lesz, mert biztos van egy nyugalmi pozíciója a tengelynek, és logikus, hogy az a beszerelési állása, aztán a csukló rákötése után áll be a mérési pozícióba.

https://www.google.hu/search?q...mp;bih=720


Valóban ez lenne a jó, de esetemben a csukló állása nem releváns, mivel a tengely is mozdult (sokszor). Azt kéne megtudnom, hogy az hol állt, csak nehéz rávenni bárkit, hogy szedje szét és méregesse meg

Medvedisznoman Elküldve: 2014-02-14 22:53 Xenonlámpa

anubisz írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Beillesztem ide is, hátha...
Az van, hogy az első lengőkaron lévő xenon szintező jeladómnak a "karja" és a tengely közti rögzítés megadta magát, így a szintezés nem működik. Maga a tengely nem szorult meg, forog szépen és kis szerencsével még szabályozni is képes, csak mivel már össze-vissza lett forgatva nem tudom, hogy hol volt az alaphelyzete. Nem ismerem a lelki világát a jeladónak ezért szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy alaphelyzetben melyik lábakon milyen villamos mennyiséget kell tudni mérni, milyen értéknél tudom, hogy az az alaphelyzete a tengelynek. Ha ez meglesz, akkor valamilyen módom megpróbálom rögzíteni a kart a tengelyhez. Még annyi, hogy utóbbinak nincs végállása. Kéne, hogy legyen? Remélem, hogy nem volt nagyon kesze-kusza a sztori.
Köszi a segítséget előre is!


Nem fixen van rögzítve a 2rész? van annak mozgása, a csuklón kívül?


A műanyag kar egy potmétert forgat, aminek a tengelyére van fixen rögzítve az előbb említett műanyag kar. Nálam ez a rögzítés engedett el, így a műanyag kar elforog a tengely körül, ahelyett, hogy forgatná azt.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-02-14 21:31 Xenonlámpa

Sziasztok! Beillesztem ide is, hátha...
Az van, hogy az első lengőkaron lévő xenon szintező jeladómnak a "karja" és a tengely közti rögzítés megadta magát, így a szintezés nem működik. Maga a tengely nem szorult meg, forog szépen és kis szerencsével még szabályozni is képes, csak mivel már össze-vissza lett forgatva nem tudom, hogy hol volt az alaphelyzete. Nem ismerem a lelki világát a jeladónak ezért szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy alaphelyzetben melyik lábakon milyen villamos mennyiséget kell tudni mérni, milyen értéknél tudom, hogy az az alaphelyzete a tengelynek. Ha ez meglesz, akkor valamilyen módom megpróbálom rögzíteni a kart a tengelyhez. Még annyi, hogy utóbbinak nincs végállása. Kéne, hogy legyen? Remélem, hogy nem volt nagyon kesze-kusza a sztori.
Köszi a segítséget előre is!

Medvedisznoman Elküldve: 2014-02-12 17:37 xenon próbléma.

Lehet, hogy nem ez a megfelelő topik, de témában közel áll, szóval...
Az van, hogy az első lengőkaron lévő xenon szintező jeladómnak a "karja" és a tengely közti összefogatás megadta magát, így a szintezés nem működik. Maga a tengely nem szorult meg, forog szépen és kis szerencsével még szabályozni is képes, csak mivel már össze-vissza lett forgatva nem tudom, hogy hol volt az alaphelyzete. Nem ismerem a lelki világát a jeladónak ezért szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy alaphelyzetben melyik lábakon milyen villamos mennyiséget kell tudni mérni, milyen értéknél tudom, hogy az az alaphelyzete a tengelynek. Ha ez meglesz, akkor valamilyen módom megpróbálom rögzíteni a kart a tengelyhez. Még annyi, hogy utóbbinak nincs végállása. Kéne, hogy legyen? Remélem, hogy nem volt nagyon kesze-kusza a sztori.
Köszi a segítséget előre is!

Medvedisznoman Elküldve: 2014-02-12 17:28 xenon próbléma.

Medvedisznoman írta:
tomy1228 írta:
Medvedisznoman írta:
ember84 írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Most vettem észre, hogy a balos xenonom lilásan világít. Tegnap még fehér volt. Mi lehet a kínja? Köszönöm.


Annyi a baja,hogy ki fog egni a xenon izzod!Csereld,es jó lessz


Végre valami jó hír
Köszönöm szépen! Milyen izzót ajánlotok azon belül, hogy márkás legyen? Esetleg valami konkrét?



Philips d2s 4300k a gyári,de itt irták már hogy az osram nightbreaker is elég fasza,bár ez lényegesen drágább is


Ez a Philips teljesen jó lesz. Köszönöm


És valóban jó lett...