Medvedisznoman fórum hozzászólásai

Medvedisznoman Elküldve: 2016-02-12 20:54 Belsõ





kínából pedig 20Ft-ért lehet venni darabját Magic Eraser, varázs szivacs, varázs radír
elég jó cucc. ha nedvesebb, jobban kopik, de jobban csúszik. és tényleg olyankor nem kell szinte erőt sem kifejteni.
[/quote]

Az akkor még jobb.

Medvedisznoman Elküldve: 2016-02-12 17:00 Belsõ

Medvedisznoman írta: Heló!
Ma egy kicsit kisérleteztem egy speckó szivaccsal az üléseken. Eddig csak retkes cipőn bizonyított, gondoltam a beltérben sem okoz kárt.
Előtte:

Közben:

Utána:

Ha valakit érdekel, akkor Suprawisch Schmutz Radier Schwamme a neve és az Aldiban lehet kapni.



És csak hogy egy kicsit dicsekedjek, ez egy 236000km-t futott autó gyári (nem felújított) vezetőülése.

Medvedisznoman Elküldve: 2016-02-12 16:57 Belsõ

Heló!
Ma egy kicsit kisérleteztem egy speckó szivaccsal az üléseken. Eddig csak retkes cipőn bizonyított, gondoltam a beltérben sem okoz kárt.
Előtte:

Közben:

Utána:

Ha valakit érdekel, akkor Suprawisch Schmutz Radier Schwamme a neve és az Aldiban lehet kapni.

Medvedisznoman Elküldve: 2016-02-12 16:50 Belsõ

Papika írta: Sziasztok!

Egy kérdésem lenne, most raknám be a könyöklős boxot az autómba.
Viszont előtte más kiadás volt benne. Ez ugye nem lehet akadály?
Oda lehet fogatni simán a padlóhoz a könyöklő alsó vázát? bár nem láttam csavarnak helyet, ezért furcsa ez az egész.

Előre is köszönöm.

Üdv, András


Szia!
Mit értesz más kiadás alatt? Nem könyöklő volt benne, hanem csak tárolórekeszek?
Ha csak ez a helyzet, akkor bele fog passzolni a könyöklő, nem lesz gond vele. Majd egy előre kivágott kárpitot ki kell venned, meg fogod látni, és az alatt vannak a csavarhelyek ha jól emlékszem.
Sok sikert!

Medvedisznoman Elküldve: 2016-02-12 10:58 Elsõ lámpák

YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Biztos többeknek van problémája a lámpák párásodásával, illetve annak kiszárításával.
A héten kipróbáltam, hogy egy - a cipősdobozokban is megtalálható - szilika-gél tasakot ragasztottam kétoldalú ragasztószalaggal a reflektor izzó mögötti kupakra. A pára két nap alatt teljesen eltűnt. Nyilván a párásodás okát nem szünteti meg, viszont ez talán a legkényelmesebb módja a lámpa kiszárításának, mivel egy perc alatt megvan.
Arra azonban érdemes odafigyelni, hogy a szilika-gél előbb utóbb telítődik, ilyenkor érdemes cserélni (vagy megcsinálni rendesen a lámpatest tömítését).


vagy szórjunk bele "rizsát" nem? (nyáron kis is párolódik) 2 nap alatt nekem is kiszárad az, ami bepárásodott magától is. na jó nem mindig


Számítottam rád!


próbáltam nem okozni csalódást melóhelyen annyi szilika gél van, hogy csak na. de több féle kivitelben is, tehát ami nem csak gél. ilyen elég jó méretes zacsikban. mármint nem cipős méretben. hanem kb 5-10x nagyobbak.
viszont szerintem vigyázni kell. mi azért tesztelgettük vízben. ha elég párát bevesz, akkor tud csúnyán is kinézni. pl volt olyan, hogy teleszorták a zsebem. mentem, még a budiban is az pergett belőlem, aztán csak úgy csapkodott ki, ahogy érte a víz. durrant a másik poros változat, vagyis apróra darált szilika szerű, az meg összeáll keménnyé, mint az Intul a bakterházban a gombóc


Ennél jobb hasonlatot magam sem írhattam volna.
Azért a cipősdobozos zsákocskát mondtam, mert a legtöbb háztartásban ilyen formában fordul elő.
Ezt amúgy nagyon értettem, hogy mi történt a szilikával a zsebedben?


nem a zsebembe. csak ebleszórták "pojénból". aztán a wc-n, ahogy pergett le rólam, és beleesett a vízbe, akkor pattogott. nem mind, de jó sok. a másik fajta, ami örlemény, az konkrétan valami anyag, nem ilyen mű valami, az meg ilyen kikeményedett valamivé áll össze. felveszi a nedvességet, aztán... úgy marad.


Ja értem. Az a másik meg a macskaalom lesz

Medvedisznoman Elküldve: 2016-02-11 22:38 Elsõ lámpák

Tomi88 írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Biztos többeknek van problémája a lámpák párásodásával, illetve annak kiszárításával.
A héten kipróbáltam, hogy egy - a cipősdobozokban is megtalálható - szilika-gél tasakot ragasztottam kétoldalú ragasztószalaggal a reflektor izzó mögötti kupakra. A pára két nap alatt teljesen eltűnt. Nyilván a párásodás okát nem szünteti meg, viszont ez talán a legkényelmesebb módja a lámpa kiszárításának, mivel egy perc alatt megvan.
Arra azonban érdemes odafigyelni, hogy a szilika-gél előbb utóbb telítődik, ilyenkor érdemes cserélni (vagy megcsinálni rendesen a lámpatest tömítését).


Szia!

Én megrendeltem a gyári tömítéseket, amik reményeim szerint hamarosan bekerülnek és megszüntetik a problémát. Ellenőrizni fogom az izzók foglalatát, meg a mögöttük lévő kupakokat is, hogy rendesen zárnak-e.

Ha esetleg tudtok még olyan részt, ahol tömítetlen lehet a lámpa, örülnék ha megírnátok, mert szeretném véglegesen felszámolni a pára témát.


Rohadt egy dolog a pára, akárhol betalál
Nekem hirtelen a tömítés jutott eszembe a búra és alámpatest között, de ha még nem volt szétszedve/törve/sérülve, akkor azt kizárhatjuk szerintem.

Medvedisznoman Elküldve: 2016-02-11 22:34 Elsõ lámpák

YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Biztos többeknek van problémája a lámpák párásodásával, illetve annak kiszárításával.
A héten kipróbáltam, hogy egy - a cipősdobozokban is megtalálható - szilika-gél tasakot ragasztottam kétoldalú ragasztószalaggal a reflektor izzó mögötti kupakra. A pára két nap alatt teljesen eltűnt. Nyilván a párásodás okát nem szünteti meg, viszont ez talán a legkényelmesebb módja a lámpa kiszárításának, mivel egy perc alatt megvan.
Arra azonban érdemes odafigyelni, hogy a szilika-gél előbb utóbb telítődik, ilyenkor érdemes cserélni (vagy megcsinálni rendesen a lámpatest tömítését).


vagy szórjunk bele "rizsát" nem? (nyáron kis is párolódik) 2 nap alatt nekem is kiszárad az, ami bepárásodott magától is. na jó nem mindig


Számítottam rád!


próbáltam nem okozni csalódást melóhelyen annyi szilika gél van, hogy csak na. de több féle kivitelben is, tehát ami nem csak gél. ilyen elég jó méretes zacsikban. mármint nem cipős méretben. hanem kb 5-10x nagyobbak.
viszont szerintem vigyázni kell. mi azért tesztelgettük vízben. ha elég párát bevesz, akkor tud csúnyán is kinézni. pl volt olyan, hogy teleszorták a zsebem. mentem, még a budiban is az pergett belőlem, aztán csak úgy csapkodott ki, ahogy érte a víz. durrant a másik poros változat, vagyis apróra darált szilika szerű, az meg összeáll keménnyé, mint az Intul a bakterházban a gombóc


Ennél jobb hasonlatot magam sem írhattam volna.
Azért a cipősdobozos zsákocskát mondtam, mert a legtöbb háztartásban ilyen formában fordul elő.
Ezt amúgy nagyon értettem, hogy mi történt a szilikával a zsebedben?

Medvedisznoman Elküldve: 2016-02-11 22:28 Megvegyem? Vegyek ilyet?

TomyMU írta: Köszönöm a segítségeket, és a cikket is, hasznos volt számomra, kb. énis ugyanilyen helyzetben voltam mikor eladtam a Golfot (650re volt feltéve, telefonba már ment az alkudozás hogy 550ért elviszik, volt olyan akik eljöttek és csak a hibákat keresték, amit ugye nem nagyon találtak, vagy ha volt leirtam, és 580... kiröhögtem őket és megköszöntem a fáradtságukat)

Visszatérve a témára, az 1est nem családi autónak venném természetesen, haveromnak amugy van egy 1es bömös, csak neki kicsit újabb mint amit belinkeltem (2013-as az övé), 1.6 benzin, és elég jól is megy szerintem mert vezettem már (vegyesbe kb. 6lityit eszik neki), de 2.0 benzinesben is gondolkodtam, mondjuk egy 6 sebességes váltóval, azt mondják legalább 1 literrel kevesebbet eszik a gép ha van egy 6. fokozat is. Nem vagyok az a széthajtós fajta, szóval elég lenne az 1.6, bár sokan mondták hogy gyenge, de hát kinek mi a gyenge Az 1.4-es motor után nekem biztos nem lesz az, de kipróbálom nagyobb motorral is, mondjuk a fogyasztás sosem az autón múlik, hanem a jobb lábon
A következő kérdésem, Pesten belül melyik BMW-s szervíz megbízható? (ahol mondjuk nem bunkók és lenézőek)


Remélem ez nem minősül majd tiltott marketingnek, én hozzájuk szoktam vinni és nagyon elégedett vagyok a munkájukkal. Pesten mást nem ismerek. Illetve hazudok, mert van még ez az úriember, akit szintén bátran ajánlok, bár nála csak egyszer voltam.
Esetleg olvasgasd a szervíz értékeléseket


Medvedisznoman Elküldve: 2016-02-11 14:50 Elsõ lámpák

YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Biztos többeknek van problémája a lámpák párásodásával, illetve annak kiszárításával.
A héten kipróbáltam, hogy egy - a cipősdobozokban is megtalálható - szilika-gél tasakot ragasztottam kétoldalú ragasztószalaggal a reflektor izzó mögötti kupakra. A pára két nap alatt teljesen eltűnt. Nyilván a párásodás okát nem szünteti meg, viszont ez talán a legkényelmesebb módja a lámpa kiszárításának, mivel egy perc alatt megvan.
Arra azonban érdemes odafigyelni, hogy a szilika-gél előbb utóbb telítődik, ilyenkor érdemes cserélni (vagy megcsinálni rendesen a lámpatest tömítését).


vagy szórjunk bele "rizsát" nem? (nyáron kis is párolódik) 2 nap alatt nekem is kiszárad az, ami bepárásodott magától is. na jó nem mindig


Számítottam rád!

Medvedisznoman Elküldve: 2016-02-11 12:25 Megvegyem? Vegyek ilyet?

TomyMU írta: Üdv mindenkinek! Frissen regisztrált vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni. BMW-t szeretnék venni, és érdekelne mire számíthatok. (egy IV-es Golfom volt) Benzinesben gondolkodom, mert évi 10-12 ezer km megtételére fölösleges dízelt venni, bár ha dízelt vennék úgyis többet mennék, de megmondom őszintén nagyon félek a dízeltől, mert ha valami tönkremegy nagyon zsebbe nyúlós, benzinesnél meg max gyertyát kell cserélni.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...tt-9325181

Ez a 3as szerintetek megér ennyit?

Illetve 1esben is gondolkodom, akinek van tapasztalata azzal kapcsolatban szívesen elolvasom.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-9736156

Maximum 2milliót szánok rá, érdekelne a véleményetek, előre is köszönöm.


Szia!
Szerintem jó a gondolat, hogy ilyen éves futáshoz inkább a benzines, mint a dízel. Én is pont ezek miatt félek a dízeltől. Azért kicsit optimista vagy ezzel a "max gyertyát kell cserélni" gondolkodással.
Ezer más probléma felmerülhet a benzineseknél is, de tény, hogy turbóval, adagolóval, nagynyomású szivattyúval meg porlasztókkal nem kell foglalkozni.
1-es szériával nem vagyok képben, nem ismerem az árakat, de azt gondolom, hogy egy jó állapotú hármasért nem feltétlen sok 1,7-1,8 millió, a lényeg, hogy valóban megkímélt legyen gondos tulajtól (de még jobb, ha fanatikustól ) és nagyon fontos, hogy tuningmentes legyen.
Ezért lehet hogy meg leszek köpködve, de a helyedben nem vennék kis köbcentiset, mert könnyen lehet, hogy meg fogod bánni. Fogyasztásban nem feltétlen jobb, de erőben - és ezzel együtt élményben - lényegesen kevesebbet fog nyújtani. Nekem is csak 2000ccm 4 henger, közlekedésre elég is, de azért sajnálom, hogy nem vettem 6 hengereset. Városban ez is megeszi a 11-12 litert, városon kívül viszont viszonylag gazdaságos (főúton 6-7, pályán 8 liter).
Az óraállás szerintem másodlagos, úgyis meg van tekerve, tényleg inkább az állapotát nézd, és ha lehetőséged van, akkor vétel előtt vidd el egy teljes állapotfelmérésre, lehetőleg BMW szervízbe (vagy BMW-re szakosodott műhelybe). Itt kb. 20ezerért átnézik az utolsó csavarig és dokumentálják az autó állapotát. Ha ezt megteszed, akkor minden tőled telhetőt megtettél, hogy elkerüld a lyukra futást.
Jól felszereltet keress, mert később hiányozhat, mondjuk egy tolatóradar, vagy egy ülésfűtés és utólag drága és macerás lesz felextrázni a gépet.
Ja, és nézz meg nagyon sok autót! A tizedik után már tudni fogod, hogy mire figyelj, addigra már túl leszel rengeteg, a képeken jól kinéző, jó szögből fotózott, "makulátlan állapotú, keveset futott" leharcolt hulladékon.
Segítség képpen itt egy remek írás innen a fórumól

Medvedisznoman Elküldve: 2016-02-11 11:15 Elsõ lámpák

Sziasztok!
Biztos többeknek van problémája a lámpák párásodásával, illetve annak kiszárításával.
A héten kipróbáltam, hogy egy - a cipősdobozokban is megtalálható - szilika-gél tasakot ragasztottam kétoldalú ragasztószalaggal a reflektor izzó mögötti kupakra. A pára két nap alatt teljesen eltűnt. Nyilván a párásodás okát nem szünteti meg, viszont ez talán a legkényelmesebb módja a lámpa kiszárításának, mivel egy perc alatt megvan.
Arra azonban érdemes odafigyelni, hogy a szilika-gél előbb utóbb telítődik, ilyenkor érdemes cserélni (vagy megcsinálni rendesen a lámpatest tömítését).

Medvedisznoman Elküldve: 2016-02-01 11:20 Akkumulátor

Bitu79 írta:
Medvedisznoman írta:
hil írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
E46 coupéból szeretném kivenni az akksit egy 24 órás töltögetésre. A coupénál azonban van az az érdekesség, hogy ajtó nyitáskor lejjebb húzza az ablakot, enélkül az ajtó nem nyitható. Szóval, ha nincs akksi, nem jön lejjebb az ablak, nincs beszállás, nem lehet kinyitni a motorteret és visszatenni az áramforrást. Én legalábbis erre jutottam kis eszemmel, de ha tévednék, akkor javítsatok ki. Létezik valami trükk, vagy okosság erre, a nyitva hagyott motorháztetőn és a lehúzva hagyott ablakon kívül? (Lakótelepen lakom és az eső is esik )
Köszönöm!


kinyitod a motorteret. lezárod az autót. kiveszed az akksit, majd lezárod a motorteret. ennyi. utána majd kulccsal tudod nyitni manuálisan az ajtót, majd a csomagteret, és visszaszerel.


Jó a gondolat, de az ablak ilyenkor is felhúzva marad és akku nélkül nem fog lejjebb jönni, ergo nem tudom majd kinyitni az ajtót. Ja, és az akksi a motortérben van. Ez a baj.

Szia!
Attól, hogy az ablak nem mozdul (coupe), az ajtó simán nyitható.




Sajnos nem. Ha nem jön lejjebb akkor elakad az ajtó fölötti díszlécben, ami alá bekúszik becsukás után.
Így


Szerintem manuálisan nyitható az autó.Csak a kulcsot kell elfordítani a zárban...
Becseszne ha így tervezték volna meg.


Valóban fura lenne. Biztos van rá valami okosság, de inkább óvatos vagyok. Valószínűleg ki lehet nyitni az ajtót tökig felhúzott ablakkal is, de azért nem örül neki. Kedves utasaim például nem szokták tudni, hogy illik megvárni amíg az ablak lejjebb jön, csak feltépik az ajtót, szerencsétlen ablak meg nyekken jó nagyokat, engem meg az ideg megß@sz.

Medvedisznoman Elküldve: 2016-01-31 16:52 Akkumulátor

hil írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
E46 coupéból szeretném kivenni az akksit egy 24 órás töltögetésre. A coupénál azonban van az az érdekesség, hogy ajtó nyitáskor lejjebb húzza az ablakot, enélkül az ajtó nem nyitható. Szóval, ha nincs akksi, nem jön lejjebb az ablak, nincs beszállás, nem lehet kinyitni a motorteret és visszatenni az áramforrást. Én legalábbis erre jutottam kis eszemmel, de ha tévednék, akkor javítsatok ki. Létezik valami trükk, vagy okosság erre, a nyitva hagyott motorháztetőn és a lehúzva hagyott ablakon kívül? (Lakótelepen lakom és az eső is esik )
Köszönöm!


kinyitod a motorteret. lezárod az autót. kiveszed az akksit, majd lezárod a motorteret. ennyi. utána majd kulccsal tudod nyitni manuálisan az ajtót, majd a csomagteret, és visszaszerel.


Jó a gondolat, de az ablak ilyenkor is felhúzva marad és akku nélkül nem fog lejjebb jönni, ergo nem tudom majd kinyitni az ajtót. Ja, és az akksi a motortérben van. Ez a baj.

Szia!
Attól, hogy az ablak nem mozdul (coupe), az ajtó simán nyitható.




Sajnos nem. Ha nem jön lejjebb akkor elakad az ajtó fölötti díszlécben, ami alá bekúszik becsukás után.
Így

Medvedisznoman Elküldve: 2016-01-31 16:36 Akkumulátor

YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
E46 coupéból szeretném kivenni az akksit egy 24 órás töltögetésre. A coupénál azonban van az az érdekesség, hogy ajtó nyitáskor lejjebb húzza az ablakot, enélkül az ajtó nem nyitható. Szóval, ha nincs akksi, nem jön lejjebb az ablak, nincs beszállás, nem lehet kinyitni a motorteret és visszatenni az áramforrást. Én legalábbis erre jutottam kis eszemmel, de ha tévednék, akkor javítsatok ki. Létezik valami trükk, vagy okosság erre, a nyitva hagyott motorháztetőn és a lehúzva hagyott ablakon kívül? (Lakótelepen lakom és az eső is esik )
Köszönöm!


kinyitod a motorteret. lezárod az autót. kiveszed az akksit, majd lezárod a motorteret. ennyi. utána majd kulccsal tudod nyitni manuálisan az ajtót, majd a csomagteret, és visszaszerel.


Jó a gondolat, de az ablak ilyenkor is felhúzva marad és akku nélkül nem fog lejjebb jönni, ergo nem tudom majd kinyitni az ajtót. Ja, és az akksi a motortérben van. Ez a baj.


jah vágom igaz.
ő szerezz ideiglenesen egy csere akksit, ha tudsz



Az is jó ötlet.
Vagy megvárom a jóidőt és picit lehúzva hagyom az ablakot.
Mindenesetre köszi a segítséget!
Kellemes vasárnapot mindenkinek!

Medvedisznoman Elküldve: 2016-01-31 16:25 Akkumulátor

YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
E46 coupéból szeretném kivenni az akksit egy 24 órás töltögetésre. A coupénál azonban van az az érdekesség, hogy ajtó nyitáskor lejjebb húzza az ablakot, enélkül az ajtó nem nyitható. Szóval, ha nincs akksi, nem jön lejjebb az ablak, nincs beszállás, nem lehet kinyitni a motorteret és visszatenni az áramforrást. Én legalábbis erre jutottam kis eszemmel, de ha tévednék, akkor javítsatok ki. Létezik valami trükk, vagy okosság erre, a nyitva hagyott motorháztetőn és a lehúzva hagyott ablakon kívül? (Lakótelepen lakom és az eső is esik )
Köszönöm!


kinyitod a motorteret. lezárod az autót. kiveszed az akksit, majd lezárod a motorteret. ennyi. utána majd kulccsal tudod nyitni manuálisan az ajtót, majd a csomagteret, és visszaszerel.


Jó a gondolat, de az ablak ilyenkor is felhúzva marad és akku nélkül nem fog lejjebb jönni, ergo nem tudom majd kinyitni az ajtót. Ja, és az akksi a motortérben van. Ez a baj.