Pitykoo fórum hozzászólásai

Pitykoo Elküldve: 2016-02-04 19:16 Torpanás

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali! Sajna utolért engem is a torpanás gond!
Viszont nekem új a légtömegmérőm, és eddig nem csinált ilyet!
Az elmúlt pár napban vettem észre, hogy 1-be és csak ott, amikor elindulnék nagy lendülettel (majdhogynem lepadlózva) akkor egy picit megindul és utána megtorpan aztán ha átesett ezen, megyen rendesen.
Találkoztatok már ilyennel?! Valami tipp?!
Előre is köszönöm!


ne padlózd le...
most azért ne gondolja már senki azt, hogy egy benzines vagy dízel motor, úgy fog menni mint egy villany autó. nem fog egyenletesen gyorsulni. hiába adsz túl nagy gázt, ha az autó súlya miatt nem bírja meghajtani. most ezt jobban nem tudom elmondani.
viszont lehet megcsúszott a kuplungod. vagy a fordulatszámon is láttad a torpanást?
lehet üzemanyagtól is, párás levegőtől. mondjuk Te mindenen rögtön parázol azt tudom, de szerintem ne izgulj. főleg ha hideg motor esetén van ez. szerintem.


Sejtettem, hogy a "padló" szó lesz a lényeg!
Tudom, hogy nem f1-es autó, de nem csinálta eddig és mindig üzem meleg motornál szokta csinálni. Ilyenkor rendesen előrebólintok a torpanás miatt!
Máskor ha odalépek szépen megindul egyenletesen. Csak zavar!
Amm.... ja, engem egy kis elváltozás is zavar sajna! Észreveszek mindent...


jah hogy előre is bólintasz? az tényleg durva...


Mintha belefékeznék közben... ( DE nem! )

Pitykoo Elküldve: 2016-02-04 18:56 Torpanás

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali! Sajna utolért engem is a torpanás gond!
Viszont nekem új a légtömegmérőm, és eddig nem csinált ilyet!
Az elmúlt pár napban vettem észre, hogy 1-be és csak ott, amikor elindulnék nagy lendülettel (majdhogynem lepadlózva) akkor egy picit megindul és utána megtorpan aztán ha átesett ezen, megyen rendesen.
Találkoztatok már ilyennel?! Valami tipp?!
Előre is köszönöm!


ne padlózd le...
most azért ne gondolja már senki azt, hogy egy benzines vagy dízel motor, úgy fog menni mint egy villany autó. nem fog egyenletesen gyorsulni. hiába adsz túl nagy gázt, ha az autó súlya miatt nem bírja meghajtani. most ezt jobban nem tudom elmondani.
viszont lehet megcsúszott a kuplungod. vagy a fordulatszámon is láttad a torpanást?
lehet üzemanyagtól is, párás levegőtől. mondjuk Te mindenen rögtön parázol azt tudom, de szerintem ne izgulj. főleg ha hideg motor esetén van ez. szerintem.


Sejtettem, hogy a "padló" szó lesz a lényeg!
Tudom, hogy nem f1-es autó, de nem csinálta eddig és mindig üzem meleg motornál szokta csinálni. Ilyenkor rendesen előrebólintok a torpanás miatt!
Máskor ha odalépek szépen megindul egyenletesen. Csak zavar!
Amm.... ja, engem egy kis elváltozás is zavar sajna! Észreveszek mindent...

Pitykoo Elküldve: 2016-02-04 18:27 Torpanás

Hali! Sajna utolért engem is a torpanás gond!
Viszont nekem új a légtömegmérőm, és eddig nem csinált ilyet!
Az elmúlt pár napban vettem észre, hogy 1-be és csak ott, amikor elindulnék nagy lendülettel (majdhogynem lepadlózva) akkor egy picit megindul és utána megtorpan aztán ha átesett ezen, megyen rendesen.
Találkoztatok már ilyennel?! Valami tipp?!
Előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-04 18:16 Társalgó

Pitykoo Elküldve: 2016-02-03 21:35 Ékszíj tárcsa

Peti1012 írta:
Pitykoo írta:
Peti1012 írta:
Pitykoo írta:
Peti1012 írta: Hali! Most kèszülök cserèlni az èkszíjakat görgöt stb. nèztem csomó videot meg minden de mind angol! Mirre figyeljek oda? Vagy csak simán le szedem ès teszem fel azúj cumot?


Sztem nem bonyolult művelet csak oda kell figyelni! A hosszborda jól a helyén legyen és a feszítők is. Márkára szíjtárcsa: Corteco, szíj: Contitech. Görgőt én Magneti Marellit teszek be, nekem bevált. És még az SKF se lehet rossz...


Akkor nem kell semilyen nyilat figyelni vagy ilyesmi mert hallotam már annyi mindent!
Règi görgő le új fel rezgès csillapitó ès ennyi?
Lègyszi egy kis felvilágositást!


Ezt a tds-t nem ismerem, de gondolom a vezérlése lánc! az egy másik dolog! Ezeket csak a szíjas dolgokra írtam mint a vízpumpa, generátor..stb.
A vezérléshez majd aki ért csak ír valamit...


Igen láncos csak a sok barom el bizonytalanitott ezèrt irok ide meg azèrt mert hülyesèget nem akarok csinálni!


A sima szíjas dolgokat sztem nem lehet elrontani, de hátha ír még valaki és jobban biztos leszel a dologban!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-03 21:20 Ékszíj tárcsa

Peti1012 írta:
Pitykoo írta:
Peti1012 írta: Hali! Most kèszülök cserèlni az èkszíjakat görgöt stb. nèztem csomó videot meg minden de mind angol! Mirre figyeljek oda? Vagy csak simán le szedem ès teszem fel azúj cumot?


Sztem nem bonyolult művelet csak oda kell figyelni! A hosszborda jól a helyén legyen és a feszítők is. Márkára szíjtárcsa: Corteco, szíj: Contitech. Görgőt én Magneti Marellit teszek be, nekem bevált. És még az SKF se lehet rossz...


Akkor nem kell semilyen nyilat figyelni vagy ilyesmi mert hallotam már annyi mindent!
Règi görgő le új fel rezgès csillapitó ès ennyi?
Lègyszi egy kis felvilágositást!


Ezt a tds-t nem ismerem, de gondolom a vezérlése lánc! az egy másik dolog! Ezeket csak a szíjas dolgokra írtam mint a vízpumpa, generátor..stb.
A vezérléshez majd aki ért csak ír valamit...

Pitykoo Elküldve: 2016-02-03 20:46 Elsõ lámpák

Rodnanr1 írta: Sziasztok!
Gondolom volt már hasonló kérdés csak én nem találtam rá, ezért teszem fel (esetleg újra). Nemrég vettem egy 2008-as e92-es coupét és a bal első lámpa folyton párásodik. Pénteken kiszárították a márkaszervízben és nem találtak rajta hibát. Valószínüleg a motormosásnál nyomhattak bele egy kis vizet. Hétvégi eső után ismét tiszta pára. Addig oké, hogy újra ki lesz száritva, de az a kérdésem, hogy hol lehet/szokott tömítetlen lenni? Megoldásra van javaslatotok? Azt sem tartom kizártnak, hogy levehető a lámpabúra (ránézésre igen, de nem vagyok egy nagy autószerelő...) Szerintetek? Mert ha igen akkor ott keresném először a víz útját.
Köszönöm ha tudtok segíteni!


Ennek sajna nem ismerem a buráját, de e46-nál a búra alatti tömítés illetve ahogy az izó foglalatot ki lehet tekerni pl. az indexnél abba is van egy tömítés és ha az rossz akkor szokott párásodni!
Ezeket nézd át hátha ott lesz a hiba valahol...
Vagy átnézni nincs e valami hajszálrepedés rajta kő által...

Pitykoo Elküldve: 2016-02-03 20:42 Ékszíj tárcsa

Peti1012 írta: Hali! Most kèszülök cserèlni az èkszíjakat görgöt stb. nèztem csomó videot meg minden de mind angol! Mirre figyeljek oda? Vagy csak simán le szedem ès teszem fel azúj cumot?


Sztem nem bonyolult művelet csak oda kell figyelni! A hosszborda jól a helyén legyen és a feszítők is. Márkára szíjtárcsa: Corteco, szíj: Contitech. Görgőt én Magneti Marellit teszek be, nekem bevált. És még az SKF se lehet rossz...

Pitykoo Elküldve: 2016-01-24 11:55 Vanos

szotakdavid írta:
Pitykoo írta: Hali!
Láttam Bitu79 megosztott videóját!
A kérdésem az lenne, hogy a videó alapján nem tűnik túl bonyolult műveletnek a felújítás!
Mivel semmit nem értek hozzá ezért kérdezem, hogy tényleg nem az vagy el lehet azért rontani rendesen ill. olvastam valahol, hogy utána be kell állítani, de itt se láttam hogy állított volna rajta valamit!
Szóval mi a helyzet ezzel?! Merjen nekivágni az ember vagy inkább bízza hozzáértő szakihoz?! Ill. ha nekivág mire kell figyelni?!
Előre is köszi!

http://www.szerszamkell.hu/bgs...4_m56_7246


Egy ilyennel akkor megoldható!?

Pitykoo Elküldve: 2016-01-24 11:33 Vanos

Hali!
Láttam Bitu79 megosztott videóját!
A kérdésem az lenne, hogy a videó alapján nem tűnik túl bonyolult műveletnek a felújítás!
Mivel semmit nem értek hozzá ezért kérdezem, hogy tényleg nem az vagy el lehet azért rontani rendesen ill. olvastam valahol, hogy utána be kell állítani, de itt se láttam hogy állított volna rajta valamit!
Szóval mi a helyzet ezzel?! Merjen nekivágni az ember vagy inkább bízza hozzáértő szakihoz?! Ill. ha nekivág mire kell figyelni?!
Előre is köszi!

Pitykoo Elküldve: 2016-01-20 20:43 izzítógyertya

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Atesz írta: Sziasztok!

Izzítógyertya csere előtt állok, meg szeretném kérdezni, szerintetek melyiket vegyem? NGK, Bosch, Denso, Beru? Tapasztalatok és vélemények?
És kérdésem lenne még, hogy mit jelent, hogy utánizzításra képes? Valamelyikhez oda van írva, valamelyikhez meg nem. Ha van különbség melyiket érdemesebb venni? 2004-es E46 320d 150Le.

Előre is köszönöm!


Nekem NGK Iridium van és tökéletesen jó...
A Bosch-t és a Denso-t ÉN nem sokba nézem...


de neked benzinesed van. benyásban NGK gyertya, Beru trafó. dízelben Beru vagy Bosch izzító.
az utóizzítást, meg a vezérlő csinálja szerintem. tudni nem tudom. bár lehet másabb maga az izzító gyertya is valamiben. az a biztos, ha olyan van benne, amihez odaírták, hogy tudja az utóizzítást.


Na azt nem is néztem, hogy neki nem benyás!!
Sorry! Akkor vissza az egész....

Áááá...most nézem az egész topicot benéztem...
Menni kéne már aludni, akkor nem írnét hülyeséget...

Pitykoo Elküldve: 2016-01-20 19:58 izzítógyertya

Atesz írta: Sziasztok!

Izzítógyertya csere előtt állok, meg szeretném kérdezni, szerintetek melyiket vegyem? NGK, Bosch, Denso, Beru? Tapasztalatok és vélemények?
És kérdésem lenne még, hogy mit jelent, hogy utánizzításra képes? Valamelyikhez oda van írva, valamelyikhez meg nem. Ha van különbség melyiket érdemesebb venni? 2004-es E46 320d 150Le.

Előre is köszönöm!


Nekem NGK Iridium van és tökéletesen jó...
A Bosch-t és a Denso-t ÉN nem sokba nézem...

Pitykoo Elküldve: 2016-01-19 20:46 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

xmann írta: Sziasztok!
Van egy BMW e36 1,6 benzin 1998-as évjáratú autóm és olyan gondom van, hogy eddig rövid távon használtam (kb 1 km távra minden nap kétszer) lakott területen, szóval az 5. fokozatot nem is használom szinte. Hétvégén viszont mentem vele messzebb és azt vettem észre, hogy 5. be nem húz. beteszem 5. sebességbe és nyomhatok akár padlógázt is nagyon nagyon gyengén gyorsul kb ilyen 10 másodperc alatt megy 500 fordulatot feljebb a fordulatszám mérő padlógázon. 4. be is erőtlenebb mint volt de ott még talán tűrhető. Mindeközben padlógázon a fogyasztás mérőm még a 15 literig se nagyon rúg ki holott régen egy intenzívebb gázadásnál simán kilengett 30 literig és onnan állt be. Amit még észrevettem hogy a motor olajom nivójából ha kihúzom a pálcát enyhe benzin szag csapja meg az orromat és ugyanez ha leveszem a motor olaj sapkáját. Az olajban habot vagy idegen anyagot nem látom ami hengerfejre utalna, és a motor olajam sem több mint ameddig felöntöttem novemberben mivel akkor esett át olajcserén. A többi sebesség fokozatban nem vettem észre erőtlenséget. Ötlet, hogy mi lehet? Holnap megy diagnosztikára csak már nagyon idegesít hogy mi lehet vele


Majd írd be a diag eredményét és úgy hátha pontosabb hibalehetőségeket lehet írni!
Sztem erőtlenség nem csak légtömeg miatt lehet!

Pitykoo Elküldve: 2016-01-19 20:16 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE

Hali!
320i-be mennyi kilométerenként érdemes kartergázszűrőt cserélni, vagy tisztítani?!
Ill. az összes csővel együtt kell cserélni vagy esetleg elég a szűrőt?!
Előre is köszi!

Pitykoo Elküldve: 2016-01-18 17:26 Ültetés

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
ArkyCsaba írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Pitykoo írta:
Valamelyest engem is érdekel a téma, mert tervbe van véve egy ésszerű ültetés!
A hátulja az szépen megvan már mivel rugót kellett cserélnem benne de az eleje nincs!
Majd oda kellesz vennem rugót hogy szép legyen...
A kérdésem az lenne viszont, hogy műszaki vizsgán nem akad fel az autó?! Rátud menni a fékpadra rendesen?!


Nyilvan az allithatovan en sem porig terveznem letenni hanem dekorativan beallitani.. Aztan vizsgan mehet feljebb..
Ezelott 1-es swiftem volt 35/35-os rugokkal es a padrol valo tavozaskor inkabb oda se neztem.
A bmw-nek meg meg annal is kisebb a hasmagassaga.
Kivancsi lennek en is ra.


na akkor figyeljetek. nekem elől-hátul -35mm ültetve, mint már írtam jó párszor. műszakin a fékpadra beállva éppen nem ér le a lökös. de olyan szinten, hogy a pötsöm nem tenném oda. M-tech első lökös van, de úgy tudom nincs lentebb, mint a gyári. talán annyi, hogy picivel hosszabb, az első lippe szerű cucc miatt. a fékpadra is úgy van beengedve, hogy kézivel, csak még szinte úgyis berántja. azt nem tudom, hogy gynegült-e a rugó és esetleg többet ül már, de nem hiszem. mert a csápossal mindig ugyanaz a szitu, illetve már két műszakin is néztem ezt a lökös leérést. szóval őszintén ha 40-es ültetés lenne, már koppanna. persze azt nem tudom van-e különbség a fékpadokban azt nem tudom, nyilván valami szabvány vonatkozik rá.
de tudom sok autóval be sem állnak, bár mostanában nem hiszem van még ilyen.


Nekem 40-40 et van ültetve de még nem ér le csak a koptató.
Tavaly voltam papíroztatni(TÜV-öt itt se fogadják el,saját van).A mérés szerint elöl még 15mm mehetett volna hátul 20.(Amit még ők elfogadnak)Én már lejjebb nem raknám.


én bánom, hogy nem csináltam képet róla mennyire volt lent. a vizsgáztató csinált bár ha felkerül a nyári, lehet beugrok és beállok egy kép erejéig.
itt 2x voltam már, mindkét esetben így nézett ki. máshol nekem volt ennyire drasztikus. ezért gyanítom, hogy lehet neme gyforma a fékpad mindenhol. voltam kamionos cégnél, ahol vizsgáztattak, illetve másik helyen 2x szintén. mindegyik hivatalos vizsgáztatóhely.
rendesen féltem, amikor beesett a helyére az autó, hogy mikor hallom a reccsenést. ha benne van, kb 1-2centi volt ott, de ugye amikor belehuppan, ugye mozog, csillapít ott minden az is lesüllyed ott. mondom nem kizárt, hogy a gyári lökössel jobb a helyzet. de pl ezen a vizsgáztató állomáson, egy hasonlóan ültetett 407-es pözsó orra fennakad az biztos, amilyen 60 centid túlnyúlása van az orrának


Akkor az a biztosabb ha elöl csak -35mm ültet az ember....
És te Yellow milyen rugót tettél előre pontosan amivel ennyit ült le?!


így vettem. H&R


Na akkor ennek utána nézek!