b_imi fórum hozzászólásai

b_imi Elküldve: 2016-01-28 22:25 Beázás!!!

Bitu79 írta: Megoldottam a problémát.Igaz,h. 14 óra melóm volt vele kb.
Ha rendesen megcsinálja az ember,sok idejét elveszi...
Főleg h. ne bacca össze a fényezést,és ne tépje el a párazárót...

Annyi ragacs volt az ajtókon(2 hátsón),meg a párazárókon kb,mint az öklöm duplája!
Negyed kg kb...

Mind kettő hátsó ajtóm engedte be kicsit a vizet...

Múltkor a régire tettem fel még egy kis butilt...,mivel lusta voltam leszedni a régit.
Sokan mondták,hogy nem kell azt leszedni...

Leszedtem a karosszériáról,és a párazáróról is a régi butilt.Ezután zsírtalanítottam a karosszériát,majd újraragasztottam a párazárót új butillal.A zsírtalanítás,és a régi butil eltávolítása nagyon fontos!10x2 mm-es szalagot használtam,amit a párazáróra ragasztottam fel előbb,aztán a helyére illesztettem az ajtón a párazárót.Ezután az összes ajtó patentot is kicseréltem.Most nem csöpög sehonnét sem víz.Csak ahol kell neki!Az ajtó alján lévő kifolyónál.Egy pici helyen beszakadt a párazáró,amikor operáltam le az ajtóról.Eléggé beszartam.De megoldottam.A kis szakadást befedtem butil tapasszal belülről,ahol ugye nem látszik.Amikor a helyén volt minden,azért még a párazáró rányomkodása mellett még utána rá is melegítettem,hogy tuti biztos legyen a dolog,és úgy is jól rányomkodtam.A lényeg,hogy most minden fasza.De ez nagyon sok időm elvette!
Nem röhögni. Ezt igazából jól megcsinálni nem kis meló...


Ezt meg lehet úgy is oldani, hogy az alsó élét a párazárónak felragasztod FBS-el. Így még szerelhető, mert lehajtható a fólia, de többet nem ázik be az tuti.

Más. Miért nyomsz egy rakat entert minden hozzászólásod végére?

b_imi Elküldve: 2016-01-28 08:11 kettõstömegü lendkerék

asbi írta:
b_imi írta: Kettőstömegű lendkerék, kuplung csere kipipálva Már ráfért, és remélem egy jó darabig nem is kell vele foglalkozni
A szervizekről meg annyit: jan. 19. óta várom, hogy egy órán belül majd visszahívlak az időponttal...


LUK került a tiédbe is? Nekem is aktuális lesz a dolog év vége felé, szépet csattan már leállításkor.


Igen, LUK szettet raktunk be. A csavarokat is vedd meg hozzá, mert azokat is cserélni kell és nincs benne a szettben.

b_imi Elküldve: 2016-01-27 19:19 kettõstömegü lendkerék

YELLOW írta:
b_imi írta: Kettőstömegű lendkerék, kuplung csere kipipálva Már ráfért, és remélem egy jó darabig nem is kell vele foglalkozni
A szervizekről meg annyit: jan. 19. óta várom, hogy egy órán belül majd visszahívlak az időponttal...


ha egyszer sok a munkájuk...
számolhatnák s szerviz díjakat is így, 8 napi munka = 1 óra


Na igen

b_imi Elküldve: 2016-01-27 19:11 kettõstömegü lendkerék

Kettőstömegű lendkerék, kuplung csere kipipálva Már ráfért, és remélem egy jó darabig nem is kell vele foglalkozni
A szervizekről meg annyit: jan. 19. óta várom, hogy egy órán belül majd visszahívlak az időponttal...

b_imi Elküldve: 2016-01-23 21:08 Izzítás vezérlõ

tikass írta: Nos előző történetem ez év januárjában folytatódott, 1-én amikor is dezsavű szerűen ismét szarul indult a kocsi(szintén -9)! de már korábban észrevetetm hogy 0 fok körül sem olyan határzott az indulás mint volt! na mondom akkor lehet beszartak a gyertyák megint!? nos rászánom magam, vettem megint gyertyát, mondom most BERUT vezszek, az a gyári, hátha jobb lesz, gyertyák kint, próbálom egy vezetékkel, faszán ahogy kell izzik, mondom akkor ez biztos jó még, hát mind a 4 jó volt!! mondom az ördög már megint rendeset szart! szétszedtem és nem ez a baj. akkor mi marad, relé v vezérlő, avagy biztosíték. biztosíték jó! méregetem, mi jön a pipán, 5-6 volt vagy még kevesebb feszültség. akkor itt mondom meglesz a baj, mivel mind a 4 egyforma, valószínű a vezérlő. Nos itt jegyezném meg aki teheti mindenképpen diagnosztikával kezdje, mert sokat lehet vele spórolni(időt!!). nos mivel nekem nem volt, így gondoltam megyek tovább leveszem megnézem, igenám de motortérből fentről LEHETETLEN! Csak lentről burkolatokat lebontva, lehet levenni. így mivel nem aknán álltam, kocsi össze, irány haverhoz aknára. Így is lett, lentről viszonylag könnyen levehető, két csavar, és két stekker. nos felbontás után, ami kis melegítéssel, szikével csavarhúzóval abszolválható. Ami fogadott egy átlátszó zselés anyaggal beöntve a kis áramkör, és a kis merev vezetékek látszólag a helyükön, viszont senkit ne tévesszen meg mert nekem az összes levolt törve a helyéről!!! kipucolni egy fogkefével a legjobb azt a részt ahova majd forrasztani fogunk, nem sértjük meg vele a nyákot. Ami ezütös anyag a csatlakozók lábain van, nem forrasztható, nem cin! azt sajnos mindenkinek ÓVATOSAN lekell csiszolni amig egy kis halvány vöröses sárgás kis rezet nem látni, különben nem futja a cin! itt ezeket egy kis csaposküszörüvel a legjobb de fokozott ovatossággal a nyákra ügyelve! Egy kis darab új vezetéket készítsünk a régiek helyett, azt beforrasztani, vmi tömítőpasztával kinyomni, fedél rá, szintén kis pasztával, fel a helyére és ÖRÜLNI!! Nos mikor kész lett ki is olvastuk, ami mutatta is a 4 gyertyahibát, és magát a modult is, ami nem csoda, mivel a vezérlő bejövő vezetékei is levoltak törve. hiba törölve,többet nem jött vissza, és azóta már -17ben is indul, ahogy az első dugó holtpontra ér! Végezetül pár kép még!
Összegzésül, vagy a gyertyák, vagy a vezérlő a hibás, nincsenek általában nagy képletek, de legegyszerűbb rögtön teszterrel kiolvasni, sokat segíthet, és időt pénzt spórolhat! Remélem hasznos volt, valakinek tudtam a történeteimmel újat mondani, segíteni.



Az izzítógyertya névleges feszültsége 5 volt!
Jó ez a forrasztgatás, csak pont a védelem szűnt meg. Nem hiába készül úgy a gyárban. Majd ha lángol a motortér nem lesz őszinte a mosolyod.

b_imi Elküldve: 2016-01-22 23:17 Egyenetlen alapjárat

ArkyCsaba írta:
b_imi írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok.Következő a problémám a vassal: elindítom jár szépen semmi gond,aztán elindulok minden ok lassítás(nem fékkel csak ki üresbe) alapjárat leesik majd helyreáll,aztán megint.egészen addig míg meg nem állok.Ha már áll a kocsi nem csinálja.Ezenfelül csak a kék mező és a teljesen fel nem melegedett(mutató középen) vízhőfok között és csak és kizárólag ha esik vagy nagyon párás az idő!
Mi okozhat ilyet?
Vákumcsövek rendben,kartergázszűrő is,nemrég takarítottam alapjáratit,légtömegmérőt,folytószelepet.Most cserélem majd az olajbetöltő sapkát,mintha ott picit tolná az olajat.De nem hinném,hogy ez ilyen mértékben befolyásolná a működést.Vagy mégis?


Még mielőtt kicserélnéd az olajbetöltő sapkát, vedd ki belőle a tömítést, mosd el benzinben, rakd össze és jó lesz.


Hogy érted?megoldja a problémát vagy az olajat nem nyomja majd?Meg mindegy, már megvettem.

Az olajszivárgás megszűnik.

b_imi Elküldve: 2016-01-22 23:07 Egyenetlen alapjárat

ArkyCsaba írta: Sziasztok.Következő a problémám a vassal: elindítom jár szépen semmi gond,aztán elindulok minden ok lassítás(nem fékkel csak ki üresbe) alapjárat leesik majd helyreáll,aztán megint.egészen addig míg meg nem állok.Ha már áll a kocsi nem csinálja.Ezenfelül csak a kék mező és a teljesen fel nem melegedett(mutató középen) vízhőfok között és csak és kizárólag ha esik vagy nagyon párás az idő!
Mi okozhat ilyet?
Vákumcsövek rendben,kartergázszűrő is,nemrég takarítottam alapjáratit,légtömegmérőt,folytószelepet.Most cserélem majd az olajbetöltő sapkát,mintha ott picit tolná az olajat.De nem hinném,hogy ez ilyen mértékben befolyásolná a működést.Vagy mégis?


Még mielőtt kicserélnéd az olajbetöltő sapkát, vedd ki belőle a tömítést, mosd el benzinben, rakd össze és jó lesz.

b_imi Elküldve: 2016-01-19 14:25 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila

uniu írta: Szia!

A fedélzeti számítógép hibakódja szerint hibás a "Water valve with additional water pump" amely magyarul talán a vízszelep, kiegészítő vízpumpával lenne.
Az alkatrész száma: 64118369807

A gyári alkatrész ára, a kellemes 70-80eFt körül mozog.

A kérdésem az lenne, hogy vajon milyen nem gyári, de gyári minőségű beszállító termékét lenne érdemes megvásárolni ? Esetleg a gyári beszállító árulja-e az alkatrészt nem BMW plecsnivel ?

Az autó: E46, Sedan 316i, 2003-as, N40-es motorkóddal.

Előre is köszönöm a válaszokat.
Atis

Én először kiszerelném, szétszedném és megnézném mi a baja. Az enyém megszorult a kosz miatt. Kimostam és azóta is jó.

b_imi Elküldve: 2016-01-15 15:02 alufelni

Ati091 írta: Sziasztok!
Szeretnék érdeklődni, hogy E46 Compact-ra felrakható egy 7" széles 17-es 205/50 R17 gumival, 46-os ET-vel rendelkező BMW E87-es gyári alufelnije? Igazából az ET szám miatt félek hogy nem mutat jól az autón. Az igazság az, hogy egy kicsit messze van, és nem tudom csak úgy rá próbálni.
Ha jól tudom Styling 141


7JX17 ET:47 ezek a gyári méretek. Egy ET:35 biztos szebb lenne.

b_imi Elküldve: 2016-01-13 16:41 Tolató radar

Zolika1980 írta:
szotakdavid írta:
Zolika1980 írta: Sziasztok.

Gyári PDC van az autóban. Tolatáskor hosszan sípol és utána semmi. Gépre dugtuk,bal külső szenzor hibás frekvencia. Ok. Viszont 0fok alatt rendesen működik, jelez és nem hosszú sípolással indít. Valaki találkozott már ilyennel. Illetve nem ebbe a topicba való, de a gyári zene is ilyet produkál. Amíg hideg van az utastérben szól minden hangszóró rendesen, utána csak a jobb hátsó.

Ötlet valakinek?

Köszi


Navi vagy Hk van a kocsiban? Cseréld a pdc szenzort és jó lesz.


Igen, nagy naci van a kocsiban. (A hk mi lenne?)
Pdc szenzor csere ha minden jól megy, a hétvégén.




Harman-Kardon

b_imi Elküldve: 2016-01-12 22:27 Az ilyenek se tesznek jót a BMW-sek megítélésének

Bitu79 írta: Elég csak olvasni a fórumot,hogy megy az oltás ezerrel.Ez sem tesz jót a BMW-sek megítélésének...


Ideje lenne már csinálni egy szűrőt erre a fórumra, mert lassan olyan lesz, mint a fészbuk. Valaki csak azért jár ide, hogy minden témában hozzászóljon, függetlenül attól ért-e hozzá, vagy sem. Jó játék, csak szart se ér.

b_imi Elküldve: 2016-01-12 22:17 Termosztát

David8985 írta: Hali gyerekek. 320d e90-ben elvileg a szerelőm szerint nem jo a termosztátom. Hány fokos a normál üzemi hőfoka ennek a kocsinak?? A mért adatok szerint 70-74 c fok felé nem ment a hőfok. Ez valóban annak a jele h cserélni kell a termosztátot??ha cserélni kell akkor valóvan 2 db termosztát van ebben az autóban?? Mert elvileg van 1 az egr-nél is. Köszi előre is skacok.


Megérett a cserére. 88-90˘C között van az ideális hőfok. Igen kettő van és célszerű mind a kettőt cserélni.

b_imi Elküldve: 2016-01-05 17:58 Nem tudom mi a baja az autómnak

raul227 írta:
Most vettem ilyet spuri-adalek.hu/content/view/15/37/
60 literhez. Elvileg azt mondta a kutas, hogy ez jó dermedes ellen is. Évek óta használja. Vélemények? Bocsi nem tudok linket úgy beszurni telorol vagyok.


Komolyan nem értem, minek kutyulni a szar üzemanyagot még adalékkal, amikor itthon normális kúton, minőségi üzemanyagot lehet venni. Ráadásul minek reszkírozni egy olyan autónál, ami normál körülmények között simán elmegy 6 l-es átlaggal? Aztán meg jön a szívás, mert tönkremennek az alkatrészek, a végén meg az, hogy szar a márka...

b_imi Elküldve: 2016-01-04 14:27 Társalgó

YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta: Üdv, ti hány fok alatt tankoltok jobb minőségű dieselt?


én sosem... nincs ilyen problémám


Nekem meg nem kell minden 600 km utän a kutra menni,emelkedön felfele tudom a belsö sävot hasznälni ugy,hogy senkit sem tartok fel,es 160-näl csak 6 litert eszik


az jó, mert nekem sem kell 600km útán kútra menni, max ha negyed körül tankolok
itthon pedig max 130-al tudok menni, de általában max 90 szokott lenni és ott az enyém valóban el van 6 literből bőven.
160-nál 6 litert??? ezen felkacagtan most értem én, hogy be akartál oltani heccből, de magad is sikerült

szerk.: csak szólok a télapó sem létezik



Én a tavalyi szezont szinte végig prémium dízellel autóztam(20E km)
Először szinte semmi változás, csak kevesebb füst és csendesebb hang. Ám kb. a tizedik tankolás után már csökkent a fogyasztás is. Az átlag lement 5,3 - 5,5-re. Most a hidegben, tegnap 6,1 volt. Ez így elég jónak néz ki.

b_imi Elküldve: 2015-12-22 22:08 kézifék állítás

Bitu79 írta: Ma mentem egy hosszebb utat az autóval.Érdekes,most nem adja már a hangot.Biztosan a pára,meg a víz miatt csinálja hidegben.Ugye a féktárcsákon is lesz kis rozsda pl.autómosás után.Gondolom a kéziféknél belül a dobban is ugyanez játszódik le.Csak én mindent meghallok...


Be kell állítani rendesen és akkor tök mindegy van-e pára, víz, hideg, vagy meleg, mert nincs hangja. Ennyi.