b_imi Elküldve: 2016-01-28 22:25 Beázás!!!
Bitu79 írta: Megoldottam a problémát.Igaz,h. 14 óra melóm volt vele kb.
Ha rendesen megcsinálja az ember,sok idejét elveszi...
Főleg h. ne bacca össze a fényezést,és ne tépje el a párazárót...
Annyi ragacs volt az ajtókon(2 hátsón),meg a párazárókon kb,mint az öklöm duplája!
Negyed kg kb...
Mind kettő hátsó ajtóm engedte be kicsit a vizet...
Múltkor a régire tettem fel még egy kis butilt...,mivel lusta voltam leszedni a régit.
Sokan mondták,hogy nem kell azt leszedni...
Leszedtem a karosszériáról,és a párazáróról is a régi butilt.Ezután zsírtalanítottam a karosszériát,majd újraragasztottam a párazárót új butillal.A zsírtalanítás,és a régi butil eltávolítása nagyon fontos!10x2 mm-es szalagot használtam,amit a párazáróra ragasztottam fel előbb,aztán a helyére illesztettem az ajtón a párazárót.Ezután az összes ajtó patentot is kicseréltem.Most nem csöpög sehonnét sem víz.Csak ahol kell neki!Az ajtó alján lévő kifolyónál.Egy pici helyen beszakadt a párazáró,amikor operáltam le az ajtóról.Eléggé beszartam.De megoldottam.A kis szakadást befedtem butil tapasszal belülről,ahol ugye nem látszik.Amikor a helyén volt minden,azért még a párazáró rányomkodása mellett még utána rá is melegítettem,hogy tuti biztos legyen a dolog,és úgy is jól rányomkodtam.A lényeg,hogy most minden fasza.De ez nagyon sok időm elvette!
Nem röhögni.Ezt igazából jól megcsinálni nem kis meló...
Ezt meg lehet úgy is oldani, hogy az alsó élét a párazárónak felragasztod FBS-el. Így még szerelhető, mert lehajtható a fólia, de többet nem ázik be az tuti.
Más. Miért nyomsz egy rakat entert minden hozzászólásod végére?

