ignasow fórum hozzászólásai

ignasow Elküldve: 2013-06-05 19:59 Mi lehet a baj?

Neo954 írta:
ignasow írta: Sziasztok! Tegnap az M3-as autópályán szétdurrant a tágulástartály a 320D-ben, szerintetek mi lehet a baj? Üdv.


Szia!
A tartály kupakjában is van egy szelep, (vagy fel tudja nyomni a kupakot a nyomás) ami ezt hivatott megakadályozni, és egy csövön keresztűl a szabadba engedi a nagynyomású gőzt. Neked az nem működött, és ezért szétnyomta a tartályt.
Mennyire volt meleg a motor?
Üdv.:Neo


Középen állt a mutató, aztán egyszer csak elkezdett felmenni, gondolom a vízhiány miatt!
Közben szét lett szedve a termosztátház és kivette a szerelő a termosztátot, mert rendeltem egy újat és most jön a lényeg: - a vízhőfok mutató ugyanúgy beáll középre termosztát nélkül mint termosztáttal- ilyet még nem láttam..... szerinted????

ignasow Elküldve: 2013-06-05 00:19 Mi lehet a baj?

Sziasztok! Tegnap az M3-as autópályán szétdurrant a tágulástartály a 320D-ben, szerintetek mi lehet a baj? Üdv.

ignasow Elküldve: 2013-02-03 10:37 hátsó ablaktörlő

anubisz írta:
anubisz írta:
ignasow írta:
Tano írta:
ignasow írta: Ok megnézem! A reléje merre van? ahol a motorvezérlő?


Ige, abban a dobozban van ez is.


Köszi az infot, egyébként honnan lehet egy ilyen relét beszerezni? ki kell csak húzni? vagy forrasztás meg minden? Üdv.


Nem a 4 es az? fordítás szerint ablakmosó kettős relé.


igen az a reléje , megnéztem a javítási útmutatóba, de a GM is vezérli az egészet, nem biztos a motor a gond, ha a relé jó lesz, lehet a GM ed szarakodik!!


Wiper and washer system
The wiper and washer functions in E46
vehicles are controlled by the ZKE V
general module (GM V). Driver input to
the system is via the multi-function
stalk switch to the right of the steering
column.
Operational faults in the wiper/washer
system will set Diagnostic Trouble
Codes (DTCs) which can be accessed
through BMW scan tools DIS or MoDiC.
The components of the wiper/washer
system are described below. Some
functions or components are optional,
as indicated.
Wiper/washer stalk switch. The system
has four wiper settings for the
windshield at the steering column stalk
switch.


Köszi mindenkinek!

ignasow Elküldve: 2013-02-03 00:00 hátsó ablaktörlő

Tano írta:
ignasow írta: Ok megnézem! A reléje merre van? ahol a motorvezérlő?


Ige, abban a dobozban van ez is.


Köszi az infot, egyébként honnan lehet egy ilyen relét beszerezni? ki kell csak húzni? vagy forrasztás meg minden? Üdv.

ignasow Elküldve: 2013-02-02 21:11 hátsó ablaktörlő

jrtom írta:
ignasow írta: Sziasztok! Nekem az első ablaktörlővel van gond, vagy töröl vagy nem, ez most kapcsoló hiba vagy a motor kuka szerintetek? Ablakmosó spricni is hol megy, hol nem.......
Volt már valakinek hasonló problémája? 2000 évj. E46 320D


Elöször nézd meg a reléjét, lehet az van beégve. Aztán lehet maga a motor is.


Ok megnézem! A reléje merre van? ahol a motorvezérlő?

ignasow Elküldve: 2013-02-02 17:08 hátsó ablaktörlő

Sziasztok! Nekem az első ablaktörlővel van gond, vagy töröl vagy nem, ez most kapcsoló hiba vagy a motor kuka szerintetek? Ablakmosó spricni is hol megy, hol nem.......
Volt már valakinek hasonló problémája? 2000 évj. E46 320D

ignasow Elküldve: 2012-12-27 09:54 hûtõ

vikti írta:
ignasow írta:
vikti írta: Hi! Megint zavarok ...
Azzal,hogy van a hűtő és a motor között az a hűtőzsalu ami vákuumra nyit. Működik is de tiszta fordítva, ha begyujtom hidegen a motrot, akkor egyből kinyit. És csak leállításnál zár vissza. Ennek nemúgy kéne működnie, hogy ha bemelegedett a víz akkor nyit ki és akkor áramolhasson ott a levegő,hidegmotornál meg zárva maradnia?


Üdv. Azt is egy elektromos vákuum szabályzó szelep működteti, lehet az szórakozik... vákuum csöveket csekkold le nincs egy felcserélve... vagy diag.


Azokat is átnéztem, mind jó is, nemlátni semmi hibát diaggal is működik csak nemtudom h miert forditva...


Hátha ez segít: Hűtő:

ignasow Elküldve: 2012-12-26 22:25 hûtõ

vikti írta: Hi! Megint zavarok ...
Azzal,hogy van a hűtő és a motor között az a hűtőzsalu ami vákuumra nyit. Működik is de tiszta fordítva, ha begyujtom hidegen a motrot, akkor egyből kinyit. És csak leállításnál zár vissza. Ennek nemúgy kéne működnie, hogy ha bemelegedett a víz akkor nyit ki és akkor áramolhasson ott a levegő,hidegmotornál meg zárva maradnia?


Üdv. Azt is egy elektromos vákuum szabályzó szelep működteti, lehet az szórakozik... vákuum csöveket csekkold le nincs egy felcserélve... vagy diag.

ignasow Elküldve: 2012-12-24 18:50 Boldog Karácsonyt



Mindenkinek kívánok minimum egy ilyen szépséget a fa alá

Kellemes Ünnepeket!

ignasow Elküldve: 2012-12-09 17:13 Fûtés - Klíma

Tano írta:
viroszt írta: És hogy légtelenítettétek a rendszert mert mondanak többféle verziót is?!


A legbiztosabb verzió szerintem az, amit a gyár előírt.


Mi is így, ahogy Tano mutatja csak nekem ez megvan papíron. Tuti sikerül nem nehéz feladat, de azért ne forrázd le magad

ignasow Elküldve: 2012-12-08 19:15 Fûtés - Klíma

viroszt írta: Hello belefutottam egy olyan problémába (E46 323i 1999) hogy alapjáraton nincs fűtés üzemi hőfokon, fordulaton pedig van minél nagyobb a fordulat annál jobb a fűtés például ha megyek 2 km-t megállok jár a motor akkor még meleget fúj és szépen elkezd hűlni a levegő amit befúj.
A termosztátot már kicseréltem de nem javult a helyzet. Remélem valaki tud segíteni hogy mi lehet a probléma. Előre is köszi.



Szeva. Nekem egyszer volt hasonló problémám hűtő csere után, le volt levegősödve a fűtésem. Légtelenítettünk és megjavult. Hátha nálad is ez.... de nem tudom, vannak itt nagyobb szakik is.

ignasow Elküldve: 2012-12-08 18:56 E46 TÍPUSHIBÁK

YELLOW írta:
westsidergang írta: Először is üdvözlök minden Fanatikust.

Nekem olyan gondom lenne az E46-os 320D-vel, hogy 99.9%-ban emelkedőn olyan minta "tiltana", visszafogja valami, illetve nem megy kihagy a motor. Ez alatt azt értem, miszerint általában emelkedőn különböző sebességfokozatban és különböző sebességnél is egyenletes gázadásnál egyszer csak nem megy kihagy, ilyenkor a jobbik eset az, hogy játszok a gázpedállal és erőre kap megy úgy mint előtte a rosszabb variáció az, hogy nem megy ha padlóig nyomom a gázpedált akkor sem csak csökken a sebesség és ilyenkor vissza kell kapcsolnom egy sebességfokozatot és akkor indul el. Nézelődtem sok fórumban de kimondottan ilyen problémával, illetve a megoldásával nem találkoztam (lehet hogy én vagyok a béna) pedig azt hallottam, hogy ez típus hiba. Nagyon nagyon szépen kérnélek benneteket ha valaki tud megoldást az kérem írjon mert már nagyon sokat "szarakodtam" vele és ha valakinek votl már ilyen problémája biztos tudja, hogy milyen rossz is az ha nem megy valami...Kérlek segítsetek.

Volt már szerelőnél is de pontosan Ők sem tudják, volt cserélve a turbó nyomás szenzor és a turbo geomátriáján most állítottak mert szorult. A turbóval nincs baj a szerelő szerint Hála Istennek. Előre is köszönöm a válaszokat megoldásokat. Üdv.


állítsd már magad baszod


Mi lenne ha befejeződne ez a hiszti gyerekek?! Ember te meg vidd el diagnosztikára a kocsit, így sok időt és sok vesződést megspórolsz......

ignasow Elküldve: 2012-12-02 19:50 Segítsetek!

tucsok írta: sziasztok meg tudnatok mondani hogy kb mennyibe kerul egy airbag control modul E60 tipushoz koszi



Erre gondoltál?
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-...0292667129

ignasow Elküldve: 2012-11-16 16:37 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
ignasow írta: Sziasztok. Hátsó féktárcsákat szeretnék cserélni (2000 évj. E46 320D 136Le) az autó teljesen gyári, a kérdésem az lenne, hogy mekkora tárcsa való bele 276mm a gyári?

Üdv.


ha hátul is hűtött, akkor 276mm, ha sima tárcsa, akkor 280mm


Köszi Yellow!

ignasow Elküldve: 2012-11-16 16:33 Féktárcsa és fékbetét

Sziasztok. Hátsó féktárcsákat szeretnék cserélni (2000 évj. E46 320D 136Le) az autó teljesen gyári, a kérdésem az lenne, hogy mekkora tárcsa való bele 276mm a gyári?

Üdv.