ignasow fórum hozzászólásai

ignasow Elküldve: 2012-11-05 16:14 Mi lehet a baj?

BarG írta:
ignasow írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy a motorba nem jut elég gázolaj, szűrő új ( Bosch) diagnosztika nem mutat semmit, hibatároló üres, a porlasztócsúcsokat újíttattam fel amikor megvettem de már előtte sem ment úgy ahogy kéne, turbót megnézettem de semmi baja, 4000-es fordulatig kipörgetve sem jön ki füst csak forró levegő! Előző gazdája beszélt valamit eladásnál hogy keveset eszik (Bc: 5.2/100Km) mert vissza lett állítgatva valami de nem értem az ilyen miért nem vesz egy 1.6-os szívó dezsőt....

Valaki segítsen hol kezdjem, mert már elegem van, hogy komolyabb Ladák aláznak ? Így csak égetem a márkát Adagolóshoz vigyem? vagy programoztassam újra az ECU-t? Mibe nyúlhattak bele ezek?


Olyannál kezd, aki bele tud nézni az agyába és tudja, hogy mit kéne látnia, valamint ha olyat lát, ami szerinte nem jó, azt át tudja írni olyanra, ami jó.


Leírom ide mi volt a HIBA hátha ezzel segítek másoknak is. Diagnosztika után is csak az derült ki, hogy iszonyat csökkent teljesítménnyel dolgozik az autó de fent említettem, hogy minden megfelelően működik és a szűrő is új stb. Úgy döntöttünk bele nézünk a tankba mi az ábra ott, hát mondanom se kell kegyetlen állapotok uralkodtak, vastagon kocsonyás fekete anyag borította az üzemanyag szivattyút és környékét! Kitisztítottuk és láss csodát kiszabadult kb. 60 lóerő! Érdemes megnézetni! Üdv.

ignasow Elküldve: 2012-11-04 10:39 Mi lehet a baj?

Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy a motorba nem jut elég gázolaj, szűrő új ( Bosch) diagnosztika nem mutat semmit, hibatároló üres, a porlasztócsúcsokat újíttattam fel amikor megvettem de már előtte sem ment úgy ahogy kéne, turbót megnézettem de semmi baja, 4000-es fordulatig kipörgetve sem jön ki füst csak forró levegő! Előző gazdája beszélt valamit eladásnál hogy keveset eszik (Bc: 5.2/100Km) mert vissza lett állítgatva valami de nem értem az ilyen miért nem vesz egy 1.6-os szívó dezsőt....

Valaki segítsen hol kezdjem, mert már elegem van, hogy komolyabb Ladák aláznak ? Így csak égetem a márkát Adagolóshoz vigyem? vagy programoztassam újra az ECU-t? Mibe nyúlhattak bele ezek?

ignasow Elküldve: 2012-10-29 21:31 bmw diagnosztika

Sziasztok. Tud valaki diagnosztikával foglalkozó szakembert? Csak profi szerelő érdekel.
Bp. 17ker. 10.ker Gödöllő környéke lenne közel nekem. Üdv.

ignasow Elküldve: 2012-10-22 14:03 Mi lehet a baj?

Sziasztok. 320D-m 2500 alatt nem húz, ki lettek benne cserélve a porlasztócsúcsok, szűrők, olaj, adagoló is jó, légnyomás érzékelő is új. Turbó normális állapotú. Okozhatja ezt szerintetek a légtömegmérő hibája?

ignasow Elküldve: 2012-10-14 07:08 Turbo

Sziasztok. Szeretnék ebay-ről turbo középrészt rendelni a kocsimhoz M47D20 a motorkódja (136LE), de a turbók közt csak a 150lovas M47TU-hoz ír. Kérdésem az lenne, hogy megvehetem a 150 lovas 320D középrészét a 136 lovasba?

ignasow Elküldve: 2012-10-10 17:31 hûtõ

Sziasztok. Tudja valaki hogyan lehet leszedni a hűtőventilátor motorjáról a venti lapátot tartó 3 ágú öntvényt? Menetes vagy le kell melegíteni? Csapágy tönkrement és cserélnénk de itt megakadtam......Üdv.

Sikerült csapágyat cserélnem a ventilátor motorjában, zsír lett nem zúg többé!

ignasow Elküldve: 2012-10-08 20:32 Légtömegmérõ

Sziasztok! A napokban rátettük diagra az autót és nem mutatott hibát, viszont ha nincs visszadugva a csati a légtömegmérőre nem történik változás, ugyanolyan gyengécske.Létezik szerintetek, hogy a diag nem látja a hibát? Üdv.

ignasow Elküldve: 2012-10-02 04:06 Fûtõventillátor

Real írta: És az mitől van, hogy leállítás, és kulcs kihúzás(!) után pár mp múlva elkezd forogni a ventilátor? Múltkor, egy hétvége alatt csontra leszívta az akksit. Ez is süni? Fűtőventilátor előtét-ellenállás a hivatalos neve? Vagy klímavezérlő? Mert sehogy nem találom a Bárdinál, sem a Unixnál...


Hello. A bárdinál az elektromos alkatrészek közt a vezérlők pont alatt van asszem. Amugy ez okozza azt, hogy önálló életet él a ventilátor, kicseréled és minden ok lesz

ignasow Elküldve: 2012-09-29 16:23 320d Motor

bmw320d4 írta:
ignasow írta: Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy egy 136 LE-s E46 320-ben a Bosch Vp44 adagolót lehet állítani, hogy többet kapjon az autó? Üdv.


Szia!


Csak szoftveresen állítható 10%-al több mennyiség, de kormolni fog tőle.


Ok, köszi! Azért kérdezem, mert elég gyenge a gép, nem rég vettem de haveré 2x ennyit tud és alap 320d motor mind2. Megnézettem, turbóm jó, cooler okés, légtömegmérő és a map szenzor új, vákuumcsövek újak, porlasztócsúcsok fel lettek újítva. Már fogalmam sincs mi lehet.........

ignasow Elküldve: 2012-09-29 12:44 Fûtõventillátor

Sziasztok! Nem régen cseréltük ki a sünit, minden okés volt egy darabig, de pár napja hol megy a fűtő ventilátor hol nem, nem lüktet nem pulzál, egyszerűen vagy megy vagy nem....
Mi lehet a baj?

ignasow Elküldve: 2012-09-29 11:02 320d Motor

Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy egy 136 LE-s E46 320-ben a Bosch Vp44 adagolót lehet állítani, hogy többet kapjon az autó? Üdv.

ignasow Elküldve: 2012-09-28 09:18 angel eye

YELLOW írta:
ignasow írta:
YELLOW írta:
ignasow írta: Üdv. Tudja valaki miért villannak fel 5x 6x az angel eye karikák a kocsiban mikor ráadom a gyújtást? De csak először, utána világít szépen.
Hidegteszt miatt lehet? Az inverterek újak benne, ma cseréltem.



kédésedben a válasz.... hidegteszt


Köszi akkor jól sejtettem. Már csak azt kéne tudni, hogy nem fogja e hazavágni a karikákat?




a karikákat nem hiszem, max az invertert... diaggal ki lehet kapcsoltatni ezt a tesztet


Köszi

ignasow Elküldve: 2012-09-28 09:11 angel eye

YELLOW írta:
ignasow írta: Üdv. Tudja valaki miért villannak fel 5x 6x az angel eye karikák a kocsiban mikor ráadom a gyújtást? De csak először, utána világít szépen.
Hidegteszt miatt lehet? Az inverterek újak benne, ma cseréltem.



kédésedben a válasz.... hidegteszt


Köszi akkor jól sejtettem. Már csak azt kéne tudni, hogy nem fogja e hazavágni a karikákat?


ignasow Elküldve: 2012-09-27 21:17 angel eye

Üdv. Tudja valaki miért villannak fel 5x 6x az angel eye karikák a kocsiban mikor ráadom a gyújtást? De csak először, utána világít szépen.
Hidegteszt miatt lehet? Az inverterek újak benne, ma cseréltem.

ignasow Elküldve: 2012-09-27 21:10 Motor-váltó

valter320d írta:
ignasow írta:
vivaladiesel írta:
karesch írta: Sziasztok!

Teljesen új tagként szeretnék segítséget kérni. Egy E46 320d-m van, 2002-es 181.000 km-rel. Hátramenetben és egyesben a kuplung felengedése közben remeg az autó. Utánanéztem itt és külföldi fórumokban, és többféle lehetséges indokot is találtam (váltócsapágy, lendkerék, stb.), de egyik sem tűnt egyértelműnek a leírás alapján. A lendkerék mint ok ellen szól, hogy nem tapasztalok furcsa hangot az autó indításakor/leállításakor.

Volt valakinek hasonló problémája, vagy tapasztalata?

Köszönettel,


Ha alapjáraton is rázza a kasznit + leállításkor is akkor motortartó bak csere.
Ha nem akkor elképzelhető, hogy el van kopva a kuplungtárcsa?!

Motortartó bakból csak minőségit vegyél mert a gagyi nem lesz tartós...


CSáó! Nekem induláskor csinálta ugyanezt, Hardy tárcsa volt a ludas a kardánnál alul! egy tizesből megvolt a csere.

Szia nekem is ugyanezt csinálja,mi végigzongoráztuk a hardy cserélve van az nem lehet,alapjáraton nem rázza az autót nem motortartó,nem csattog dübben leállításkor,nem lendkerék.....csak mikor elindulsz és terhelés éri.Kuplungszett valszinü hogy meglazultak a szegecsek a tárcsán,vagy hajlottak a villák a szerkezeten,az is lehet hogy hullámos a nyomólap.

Még egy valami lehet sztem, a váltó végében a csapágy, egyszer volt szerencsém ilyet látni, de nyomozni kell inkábbmint mindent újra cseréljen az ember