m_attila fórum hozzászólásai

m_attila Elküldve: 2013-11-28 10:56 Autóvásárlás

[quote="Darius"]
Medvedisznoman írta:
Darius írta:
Medvedisznoman írta:
Superpippo írta:
Darius írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Továbbra is autókeresőben vagyok, így nem mondanék le a segítségetekről. A hasonló cipőben járó fórumozóktól kérdezném, hogy a következő autók közül, megnézte-e már valaki valamelyiket és ha igen, akkor mik a tapasztalatok, érdemes-e megnézni őket élőben? Nem lustaságból kérdezem, csak ezek az autók 100-120km-re vannak tőlem és ha előre tudom, hogy le vannak lakva, akkor el sem indulok.
A link neve
A link neve
A link neve
Köszönöm előre is!


Szerintem az ezüst állapotban nem ér fel a másik kettővel.Plusz nem is szervízkönyves,ami nem jelenti az hogy rossz,de azért jobb ha van vmi amin vezetve vannak a szervizek és az alkatrész cseréket.A lilás őszintének tűnik nagyon.Érdekes lehet.A fekete meg csodaszép,bár ezekről az ujabb valvetronicos benzinesekről én személy szerint nem sok jót hallottam.Én is befürödtem egy garantált 110ezer kmeres valvetronicossal.A CI 150lovassa szétüthetetlen.


Az ezüst az olyan boyraceres..Az szerintem felejtős, a fekete nem 20i hanem 18i, mivel 143 lovas. Az első lilás színű szerintem az megér egy misét egyetértek a Darius kollégával.Sok sikert!


Nagyon köszönöm az észrevételeket, nagyjából egy véleményen vagyunk az autókról.
A fekete tulajánál voltam már egy másik autó miatt ugyanúgy 318i volt és ugyanúgy 320i-ként hírdette szándékosan, azt mondta azért, mert az emberek nem tudják, hogy ez is két literes. Teljesítményre amúgy nem rossz ez a motor, számomra legalábbis pont megfelelő. Technikailag viszont laikus vagyok és nem sokat tudok a motorokról.


Tipikus nepper hozzáállás,szerintem hanyagold vagy nagyon nézesd át,főleg mert az újabb valvetronicos motor miatt,mert az tud szopóroller lenni nekem elhiheted.Én sima 150lovas 320i ben gondolkodnék továbbra is!Azok a motorok megbízhatóak,és minden "faluban" szerelhetőek.A fogyasztása is jó.Persze te döntöd el.De mint minden autóvásárlásnál nagyon nézd át.Ezek új korukba 8-9-10 milliós autók voltak.




Mi volt a baj a valvetronikkal, ha meg szabad tudni?





Láncvezető kellett bele h ne ugorjon el a vezérlés ezenkívül gyújtótrafó,abs jeladó főtengely jeladó,folyamatos elektronikai hibák...Pörgős motor volt szerettem,de az állandó hibák miatt hamar eladó sorba került.Nem beszéllek le róla,de nézesd át rendesen!remélem tudtam segíteni.


Nekem is 18ci van (143) semmi bajom nincs vele, jól megy relatív keveset fogyaszt. 163000km van benne (valós)!
A vezérlés részét érdemes rendbe tenni vásárláskor aztán ámen!

m_attila Elküldve: 2013-11-27 00:21 Autóvásárlás

Szemy írta: Kedves Attila!

Egy 200.000 km-t futott auto az mar erösen a hasznalt kategoria. Ha tulnyomo többsegben autopalyan hasznaltak, akkor esetleg kedvezöbb terhelesi spektrumot kapott, bar mondjuk egy nemet autopalya, ami tele van dugoval es ebböl kifolyolag rendszeresen kell gyorsitani-lassitnai-erösen fekezni, sem lesz olyan kedvezö, mint ahogy azt az ember gondolna elöször.

En elsösorban a müszaki tartalomra gonolok a hasznalt autonal: ha az ember belegondol mennyi mozgo/forgo/csillapito/tömitö alkatresz van az autoban, es ezek 200.000 km-en keresztül folyamatosan (valahogy) terhelve vannak, akkor müszaki erzek nelkül is sejthetö, hogy ezek bizony nem lesznek olyanok, mint amikor az auto kigördült a gyarbol. Ezen tulmenöen az auton valoszinüleg lesz jo nehany kavicsfelverödes, ha csak at nem fenyeztek a kritikus reszeket es a szelvedöt is ki nem csereltek. Ez persze termeszetes es nem hiba, hiszen az auto hasznalva volt, de pont emiatt nem lesz olyan, mint egy uj (vagy nagyon keveset hasznalt) auto!

Eppen ezert a mondjuk 30.000 km-t futott auto, a 120.00 km-t futott auto es a 250.000 km-t futott auto között lennie kell különbsegnek (a müszaki tartalomban mindenkeppen), meg ha az elsöre nem is nagyon latszik.

Szemy



Az első mondatoddal nem, (ezt bizonyítani is tudom, kuplung lendkerék ..stb láttuk, mert kivettük a motort) a többivel igen.

m_attila Elküldve: 2013-11-26 22:58 Autóvásárlás

Szemy írta:
zoliika írta:
hancurozo írta: http://www.vezess.hu/hirek/roh...ora/48228/


Nem tudom,hogy már megint miért döbbentem le,pedig már rájöttem ill. tapasztaltam,hogy semmi sem lehetetlenTörtént ez pár napja,hogy egyik volt kollégám autót vett.2010 .nov. szervízkönyvel első tulaj, M.o-i ahol végig volt szervizelve és vásárolva újonnan ott is lett eladva használtan.e-90 grafit szürke 320d rogyásig extrával 248E KM-EL A poén több mint 5 hónapig árulták,mert sokalták a kedves vevők a km-t.3,8m forintocska volt,tökéletes és makulátlan állapotban van az autó "de sok a km sajnos" idióta beidegződés,de ha vissza lett volna pörgetve biztos 6 milláért eladták volna 2 hét alatt.
Igazából nem is ez az érdekes.........3 éves az autó levonunk belőle 5 hónapot az 31 hónap és ez 248.000 km és ez itthon nálunkpafffff....Évi 96.000km!!!!!!


Szia!

Ne haragudj, de sajnos most ellent kell mondjak Neked. Az evi majd' 100.000 km futasteljesitmeny nem csak Magyarorszagon, hanem a vilag barmely tajan borzasztoan soknak szamit. Mivel Nemetorszagban is megfordulsz, gondolom tisztaban vagy azzal, hogy 150.000 km-töl nagyobb futasteljesitmenyü autot a nemetek nem nagyon vesznek (leszamitva a nagyon "csoringereket" es az egyetemistakat). Söt, az ilyen autokat szinte csak kereskedöknek (föleg külföldi kereskedöknek) lehet eladni.

Egy 250.000 km-t futott autorol azert azt allitani, hogy tökeletes es makulatlan allapotban van inkabb elfogultsag mintsem realitas. A müszaki vegzettsegü tagok jol ismerik a kifaradasi görbeket (Wöhler-diagramm, Smith-diagramm, ...), amiknek a tengelyen az igenybeveteli ciklusok szama szerepel. Ez egyenes aranyban van a megtett km-ekkel. A BMW 240.000 km-re teszteli az autoit, becslesük szerint ez atlagosan 10 evi hasznalat. Tehat a megvasarolt auto futomüve, motorja es hajtaslanca mar annyi igenybevetelt latott a majdnem 3 ev alatt, mint egy "atlagos" futasteljesitmenyü 10 ev alatt. Arrol nem is beszelve, hogy mar a BMW tesztel lebiztositott tartomanyatt is elhagyta az auto.

Meg egyszer hangsulyozom, hogy nem bantasbol irom es nem akarok senkit sem megbantani, de azert ne csinaljunk mar ugy, a 250-300 ezer km-t futott auto ugyanolyan szuper müszaki es esztetikai allapotban van, mint az uj.

A piacon (meg Nemetorszagban is) vannak joval kisebb futasteljesitmenyü hasznalt autok is, csak azoknak az arat igen megkerik. Kerem szepen, a jot meg kell fizetni.

Szemy


Üdv Urak

Egy autópályás 200.000 km es autó új autó..!
Ez már nagyon sokszor bebizonyosodott, sportbőr kopás mentesen, csak egy példa a sok egyéb alkatrész közül..ha visszahajtanánk 90 re simán elhinném, pedig pár kocsit láttam már

m_attila Elküldve: 2013-11-21 22:37 Üzemanyag fogyasztás

Bima írta:
nickname írta:
m_attila írta:
haka írta:
MattM325 írta:
vitomi24 írta: Hello!
Gondoltam megosztom veletek fogyasztásom,hátha valaki kedvet kap diesel üzemü gèpjárművèt èlvezhetö 6 hengeres benzinesre cserèlni.
Szóval a tipus:e90 325i m sport automata(2007)
Város(ahol leginkább használom):15.2 liter(5-5km megyek)
Országut:8.5 liter 130-140km\h tempomat
225\40 18
255\35 18


Én már rég kedvet kaptam

E46 325Ci SMG 6 sebesség

Város: Nem tudom, mert ott nem használom, de hasonló helyzetben, 12.8l volt a fogyi, 320d 150le - 9l/100km
Autópálya: 140-150km/h 8,5-9l között. /320d 150le: 7-8l között.
Országút: 75-120km/h 7,5-8l /320d 6-6.5l
Melóba járás 15km-re: 3 perc autóút, 10 perc dugó, 5 perc autópálya 120-170km/h között.
Így 10.8l/100km ugyanez 320d 8-8.5l
Minden adatot rátankolással mértem, mindkét autó hibamentes.
Összességében a városi fogyasztás az, ahol lényegesen nagy különbség van. Átlag 2 literért nem éri meg NEKEM a diesel. Viszont CR nem való városba, az a halála!!!

Ja és a kerékméret: 325ci: 225/40r18-255/35r18, 320d: 225/45r17



Hmm nekem azért jóval kevesebbet fogyaszt a 320 150le hála isten.
Autópálya: 130-170 6.1l (mondjuk van benne 90km országút is)
Melóba járás: 33km ebből kb 20 perc dugó, 10-15 perc autóút/autópálya 20 perc város 6.4 - 6.9l
Én se a mutató alapján mérek 7-et még nem mértem

Valaki még leírhatná, mert én pályáztam eddig még arra, hogy ha minden rendbekerül, meg esetleg kap egy kis tuningot, akkor lejebb megy 6 alá, csak a móka kedvért.





áá a 20d 150 le városban 5.5 eszik nekem volt 3 , 8.5-9


n47s városi fogyasztás 9.2 gyári adat 6.9 ...


20D stabil 7,6 - 8 literrel el van, full városban nálam 225 40/18 gumikkal.

Most megcsinálom a téli tesztet 205 55/16 gumikkal



hello!
az enyém 20d 150le városban 6.2 l
városon kívül 100 km/h 4.9 l
pályán 140 km/h 5.2 l

igaz meg van chippelve, egr lekötve



egy 150 lovas 20d M47n nem 6.2 eszik városba
fogadunk?
feldobom a forgalmim

m_attila Elküldve: 2013-11-21 22:02 Autóvásárlás

YELLOW írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:
bmw320d4 írta:
Neo954 írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
havernak volt 25d E39-ben, hallod belül, de kívül is alig hallottam, hogy dízel. vagyis belül semmi hang. mondjuk ő automatával sokat szívott el is adta, vagyis vissza adta a banknak amíg nem volt saját autóm, előtte rokonságban sokat vezettem, főleg dízelt. nem volt nekem azokkal bajom, de árút szállítottunk. nekem valahogy nem jön be sajátnak, de háét ez olyan, valaki az ét csokit szereti valaki a tejeset. illetve az új dízelek nagyon kényesek mindenre, a régi autók, 90-es évjárat elején ezért jobbak szerintem.
az a baj az új benyásokat is elkezdték túlbonyolítani, éljen a downsizing, kis motor turbo, stb.


Ja, a TDS soha nem volt hengerfejes 2 hetente, nem kellett rá adagoló minden hónapban és az olaj sem folyt belőle patakokban, mi? Ha ingyen adnának sem kéne...



Ez egy f@szság!
Nem lesz hengerfejes önmagától egyik sem, az adagolót szakemberre kell bízni, a tömítést meg ki kell cserélni ha folyik az olaj! Ennyi!
A net tele van rémtörténetekkel a TDS-ekről, nálam még egy sem jelentkezett, igaz vigyázok is a motorra.
340ezer kilométer van benne!
Üdv.:Neo


Értem


És az n47 en sem szakad a lánc és reped a blokk

Yellow??

Mire kényesek az új dieselek?


mindenre üzemanyag, olaj. itt arra gondolok, hogy sokan még mindig azért vesznek dízelt, mert tudnak szerezni gázolajat. úgy gondolom ezeknél a porlasztóknál már enm mindegy. az átlag felhazsnáló 30ezrenként viszi szervízbe, ami szerintem megint csak nem jó, az olajcserére nézve. és az a abj mire normális emberhez kerülne, már bacva vagyon minden. én ezért gondolom így. de most nem csak a dízel, mint írtam a benyások is. túl vannak bonyolítva feleslegesen, lehet direkt, hogy többet kelljen szervízben költeni, meg az ál környezetvédelem mizéria. lehet nem kellene ebben a fórumban, de ha dízel, akkor 85-95 közötti merci, audi dízel.



Úgy érted, hogy az autókat "feleslegesen" túlbonyolítják?


igen. minél több plussz alkatrész, ami nagyobb meghibásodást eredményezhet, egy több kötelezően cserélendő alkatrész. így mindig kell alkatrász gyártás utánpótlásra. illetve nagy része mint írtam környezetvédelmi homokságok miatt van, aminek semmi értelme, de benne van, ha kiveszik belőle sem okoz semmit, viszont ha bedöglik akkor igen. iylenekre gondolok.


És a környezetvédelem nem fontos?

Mikor kivesztek a motorból alkatrészeket mert ez sem kell meg az sem..úgy gondoljátok nyertetek..pedig nem a Világ vesztett

m_attila Elküldve: 2013-11-21 21:54 Autóvásárlás

YELLOW írta:
m_attila írta:
bmw320d4 írta:
Neo954 írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
havernak volt 25d E39-ben, hallod belül, de kívül is alig hallottam, hogy dízel. vagyis belül semmi hang. mondjuk ő automatával sokat szívott el is adta, vagyis vissza adta a banknak amíg nem volt saját autóm, előtte rokonságban sokat vezettem, főleg dízelt. nem volt nekem azokkal bajom, de árút szállítottunk. nekem valahogy nem jön be sajátnak, de háét ez olyan, valaki az ét csokit szereti valaki a tejeset. illetve az új dízelek nagyon kényesek mindenre, a régi autók, 90-es évjárat elején ezért jobbak szerintem.
az a baj az új benyásokat is elkezdték túlbonyolítani, éljen a downsizing, kis motor turbo, stb.


Ja, a TDS soha nem volt hengerfejes 2 hetente, nem kellett rá adagoló minden hónapban és az olaj sem folyt belőle patakokban, mi? Ha ingyen adnának sem kéne...



Ez egy f@szság!
Nem lesz hengerfejes önmagától egyik sem, az adagolót szakemberre kell bízni, a tömítést meg ki kell cserélni ha folyik az olaj! Ennyi!
A net tele van rémtörténetekkel a TDS-ekről, nálam még egy sem jelentkezett, igaz vigyázok is a motorra.
340ezer kilométer van benne!
Üdv.:Neo


Értem


És az n47 en sem szakad a lánc és reped a blokk

Yellow??

Mire kényesek az új dieselek?


mindenre üzemanyag, olaj. itt arra gondolok, hogy sokan még mindig azért vesznek dízelt, mert tudnak szerezni gázolajat. úgy gondolom ezeknél a porlasztóknál már enm mindegy. az átlag felhazsnáló 30ezrenként viszi szervízbe, ami szerintem megint csak nem jó, az olajcserére nézve. és az a abj mire normális emberhez kerülne, már bacva vagyon minden. én ezért gondolom így. de most nem csak a dízel, mint írtam a benyások is. túl vannak bonyolítva feleslegesen, lehet direkt, hogy többet kelljen szervízben költeni, meg az ál környezetvédelem mizéria. lehet nem kellene ebben a fórumban, de ha dízel, akkor 85-95 közötti merci, audi dízel.



Úgy érted, hogy az autókat "feleslegesen" túlbonyolítják?

m_attila Elküldve: 2013-11-21 21:50 Üzemanyag fogyasztás

haka írta:
MattM325 írta:
vitomi24 írta: Hello!
Gondoltam megosztom veletek fogyasztásom,hátha valaki kedvet kap diesel üzemü gèpjárművèt èlvezhetö 6 hengeres benzinesre cserèlni.
Szóval a tipus:e90 325i m sport automata(2007)
Város(ahol leginkább használom):15.2 liter(5-5km megyek)
Országut:8.5 liter 130-140km\h tempomat
225\40 18
255\35 18


Én már rég kedvet kaptam

E46 325Ci SMG 6 sebesség

Város: Nem tudom, mert ott nem használom, de hasonló helyzetben, 12.8l volt a fogyi, 320d 150le - 9l/100km
Autópálya: 140-150km/h 8,5-9l között. /320d 150le: 7-8l között.
Országút: 75-120km/h 7,5-8l /320d 6-6.5l
Melóba járás 15km-re: 3 perc autóút, 10 perc dugó, 5 perc autópálya 120-170km/h között.
Így 10.8l/100km ugyanez 320d 8-8.5l
Minden adatot rátankolással mértem, mindkét autó hibamentes.
Összességében a városi fogyasztás az, ahol lényegesen nagy különbség van. Átlag 2 literért nem éri meg NEKEM a diesel. Viszont CR nem való városba, az a halála!!!

Ja és a kerékméret: 325ci: 225/40r18-255/35r18, 320d: 225/45r17



Hmm nekem azért jóval kevesebbet fogyaszt a 320 150le hála isten.
Autópálya: 130-170 6.1l (mondjuk van benne 90km országút is)
Melóba járás: 33km ebből kb 20 perc dugó, 10-15 perc autóút/autópálya 20 perc város 6.4 - 6.9l
Én se a mutató alapján mérek 7-et még nem mértem

Valaki még leírhatná, mert én pályáztam eddig még arra, hogy ha minden rendbekerül, meg esetleg kap egy kis tuningot, akkor lejebb megy 6 alá, csak a móka kedvért.





áá a 20d 150 le városban 5.5 eszik nekem volt 3 , 8.5-9


n47s városi fogyasztás 9.2 gyári adat 6.9 ...

m_attila Elküldve: 2013-11-21 21:37 Autóvásárlás

bmw320d4 írta:
Neo954 írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
havernak volt 25d E39-ben, hallod belül, de kívül is alig hallottam, hogy dízel. vagyis belül semmi hang. mondjuk ő automatával sokat szívott el is adta, vagyis vissza adta a banknak amíg nem volt saját autóm, előtte rokonságban sokat vezettem, főleg dízelt. nem volt nekem azokkal bajom, de árút szállítottunk. nekem valahogy nem jön be sajátnak, de háét ez olyan, valaki az ét csokit szereti valaki a tejeset. illetve az új dízelek nagyon kényesek mindenre, a régi autók, 90-es évjárat elején ezért jobbak szerintem.
az a baj az új benyásokat is elkezdték túlbonyolítani, éljen a downsizing, kis motor turbo, stb.


Ja, a TDS soha nem volt hengerfejes 2 hetente, nem kellett rá adagoló minden hónapban és az olaj sem folyt belőle patakokban, mi? Ha ingyen adnának sem kéne...



Ez egy f@szság!
Nem lesz hengerfejes önmagától egyik sem, az adagolót szakemberre kell bízni, a tömítést meg ki kell cserélni ha folyik az olaj! Ennyi!
A net tele van rémtörténetekkel a TDS-ekről, nálam még egy sem jelentkezett, igaz vigyázok is a motorra.
340ezer kilométer van benne!
Üdv.:Neo


Értem


És az n47 en sem szakad a lánc és reped a blokk

Yellow??

Mire kényesek az új dieselek?

m_attila Elküldve: 2013-11-21 09:53 Autóvásárlás

YELLOW írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
gzu11 írta: Hali!

Én pont ebben a cipőben járok, mint Te!
Olyannyira, hogy éppen ma megyek megnézni és reményeim szerint megvenni is a kiszemelt E46 Coupét, csak én 320Cd-t néztem ki.

Én is jó ideje nézegetem a piacot, de az egész a kompromisszumokon múlik...

Vagy rászánsz egy kicsit többet, hogy egy megbízható állapotút vegyél vagy dacolsz a kockázattal, hogy olcsóbbat veszel, amire lehet többet kell költeni...
Persze a drágább vételnél is ki lehet fogni a rosszat, de éppen ezért kell vagy bevizsgáltatni, vagy "szakembert" vinni magaddal.
Bár véleményem szerint egy "szakember" nem állapít meg annyit az autóról a helyszínen ránézésre, mint egy állapotfelmérés bármilyen szervízben...

Éppen ezért, na meg persze azért is, mert a lakóhelyemtől 400km-re van a kiszemelt autó, és a szerelőmet nem tudom magammal vinni, vagy a kocsit a szerelőmnél bevizsgáltatni, döntöttem az állapotfelmérés mellett.

Győrben, a BMW A1-ben fogják bevizsgálni ma az autót. Nem olcsó mulatság, mert 32eFt, de azt mondták kb. 2,5-3 órás lesz, mivel megnézi egy villamosságis, egy fényező illetve egy autószerelő is az autót...

Ilyen tételnél szerintem ne sajnáld a pénzt, mert az autó tényleges állapotáról jobb képet kapsz véleményem szerint, mintha barátod, haverod, BMW speciálistának vallott akármelyik ismerősöd megnézi az autót.
Ezzel nem akarok ledegradálni senkit, de ha közel lenne hozzám az autó, megkérném az eladót, hogy az én szerelőm, a saját műhelyében vizsgálhassa be, és nem elcipelném magammal az embert, hogy ránézésre, mondja meg, hogy jó vagy nem...

Holnap leírom neked részletesen az állapotfelmérés teljes folyamtát, mert ma elég későn fogok hazaérni.

Én, az általad belinkeltek közül az 1. és a 3. versenyzőre nem pazarolnék időt...

A másik kettőt (piros 320Ci és a kék 323Ci), viszont érdemes lenne megnézni!

Viszont nézd meg azt is, hogy mennyi lesz a teljesítmény adó valamint a kötelező rájuk...

Kompromisszumokról lévén szó, nekem korábban ezt ajánlották (olyan ember, aki korábban vett tőle autót), de én Facelift-eset szeretnék:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...mi-7011957

Állítólag megbízható forrás, gyári M-Packet, kevés, de visszaellenőrízhető km futás, gyönyörű állapot és megbízható eladó!

A típusokat, hibákat nem igazán ismerem ezeknél a motoroknál, azok fejtegetését meghagyom a többieknek...

Sok sikert egyébként a vásárláshoz!

Üdv:
G.


pont a kéket? az a legrosszabb, üléseket figyelve van benne vagy 400+ezer km. ráadásul iszonyat csúnya a kárpit színe is. én inkább azt mondom ez még mindig nem az az árkategória, amibe a jó megbízható példányok vannak bár tudom van aki 900-ért is vett jó autót


Yellow !!!

Ebben 400 ezer ?? te normális vagy??

http://www.hasznaltauto.hu/aut...mi-7011957



nem erre gondoltam....
medvedisznoman írására válaszolt volna gzu11, és gzu11 írta, hogy amiket linkelt medvecsóka, abból ő a kékkel foglalkozna, ez e: http://www.hasznaltauto.hu/aut...cs-7384855
én erre írtam, hogy ebben sok van. én azt a linket nem is néztem amit gzu11 írt, de mind1.



elnézést

m_attila Elküldve: 2013-11-21 09:14 Autóvásárlás

nickname írta:
m_attila írta:
nickname írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
gzu11 írta: Hali!

Én pont ebben a cipőben járok, mint Te!
Olyannyira, hogy éppen ma megyek megnézni és reményeim szerint megvenni is a kiszemelt E46 Coupét, csak én 320Cd-t néztem ki.

Én is jó ideje nézegetem a piacot, de az egész a kompromisszumokon múlik...

Vagy rászánsz egy kicsit többet, hogy egy megbízható állapotút vegyél vagy dacolsz a kockázattal, hogy olcsóbbat veszel, amire lehet többet kell költeni...
Persze a drágább vételnél is ki lehet fogni a rosszat, de éppen ezért kell vagy bevizsgáltatni, vagy "szakembert" vinni magaddal.
Bár véleményem szerint egy "szakember" nem állapít meg annyit az autóról a helyszínen ránézésre, mint egy állapotfelmérés bármilyen szervízben...

Éppen ezért, na meg persze azért is, mert a lakóhelyemtől 400km-re van a kiszemelt autó, és a szerelőmet nem tudom magammal vinni, vagy a kocsit a szerelőmnél bevizsgáltatni, döntöttem az állapotfelmérés mellett.

Győrben, a BMW A1-ben fogják bevizsgálni ma az autót. Nem olcsó mulatság, mert 32eFt, de azt mondták kb. 2,5-3 órás lesz, mivel megnézi egy villamosságis, egy fényező illetve egy autószerelő is az autót...

Ilyen tételnél szerintem ne sajnáld a pénzt, mert az autó tényleges állapotáról jobb képet kapsz véleményem szerint, mintha barátod, haverod, BMW speciálistának vallott akármelyik ismerősöd megnézi az autót.
Ezzel nem akarok ledegradálni senkit, de ha közel lenne hozzám az autó, megkérném az eladót, hogy az én szerelőm, a saját műhelyében vizsgálhassa be, és nem elcipelném magammal az embert, hogy ránézésre, mondja meg, hogy jó vagy nem...

Holnap leírom neked részletesen az állapotfelmérés teljes folyamtát, mert ma elég későn fogok hazaérni.

Én, az általad belinkeltek közül az 1. és a 3. versenyzőre nem pazarolnék időt...

A másik kettőt (piros 320Ci és a kék 323Ci), viszont érdemes lenne megnézni!

Viszont nézd meg azt is, hogy mennyi lesz a teljesítmény adó valamint a kötelező rájuk...

Kompromisszumokról lévén szó, nekem korábban ezt ajánlották (olyan ember, aki korábban vett tőle autót), de én Facelift-eset szeretnék:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...mi-7011957

Állítólag megbízható forrás, gyári M-Packet, kevés, de visszaellenőrízhető km futás, gyönyörű állapot és megbízható eladó!

A típusokat, hibákat nem igazán ismerem ezeknél a motoroknál, azok fejtegetését meghagyom a többieknek...

Sok sikert egyébként a vásárláshoz!

Üdv:
G.


pont a kéket? az a legrosszabb, üléseket figyelve van benne vagy 400+ezer km. ráadásul iszonyat csúnya a kárpit színe is. én inkább azt mondom ez még mindig nem az az árkategória, amibe a jó megbízható példányok vannak bár tudom van aki 900-ért is vett jó autót


Yellow !!!

Ebben 400 ezer ?? te normális vagy??

http://www.hasznaltauto.hu/aut...mi-7011957



ez van amikor a balekok kinevezik magukat használt autó specialistának



De tudod mi a jó az egészbe, hogy nem tudom eladni mert 100-200 ezerrel drágább mint a többi pedig ez m csomagos és tényleg hibátlan! Hiába a valós km és a makulátlan állapot!
Volt egy srác aki megnézte ő korrekt volt elvileg le is szeretné foglalózni, és voltak telefonálók, volt akinek "gyanus" volt az autó, mert azt mondtam, hogy azért szeretném eladni, mert nincs rá szükségem, erre nem értette akkor miért van bent több km mint a hirdetésben, mondtam, mert használom.. ez gyanús volt..




A legtöbb embernek olcsó kozmetikázott ócskavas kell, ezért nem foglalkozok már használt autó kereskedelemmel. Mindenki okos , mindenki szakértő, interneten kiokosodott idióta.

Sajnos már kevés az az ember aki tények alapján vásárol autót.


Igen, illetve nagyon sok az ócskavas, és csábító árakkal, ezzel nehéz mit kezdeni.

m_attila Elküldve: 2013-11-21 08:52 Autóvásárlás

nickname írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
gzu11 írta: Hali!

Én pont ebben a cipőben járok, mint Te!
Olyannyira, hogy éppen ma megyek megnézni és reményeim szerint megvenni is a kiszemelt E46 Coupét, csak én 320Cd-t néztem ki.

Én is jó ideje nézegetem a piacot, de az egész a kompromisszumokon múlik...

Vagy rászánsz egy kicsit többet, hogy egy megbízható állapotút vegyél vagy dacolsz a kockázattal, hogy olcsóbbat veszel, amire lehet többet kell költeni...
Persze a drágább vételnél is ki lehet fogni a rosszat, de éppen ezért kell vagy bevizsgáltatni, vagy "szakembert" vinni magaddal.
Bár véleményem szerint egy "szakember" nem állapít meg annyit az autóról a helyszínen ránézésre, mint egy állapotfelmérés bármilyen szervízben...

Éppen ezért, na meg persze azért is, mert a lakóhelyemtől 400km-re van a kiszemelt autó, és a szerelőmet nem tudom magammal vinni, vagy a kocsit a szerelőmnél bevizsgáltatni, döntöttem az állapotfelmérés mellett.

Győrben, a BMW A1-ben fogják bevizsgálni ma az autót. Nem olcsó mulatság, mert 32eFt, de azt mondták kb. 2,5-3 órás lesz, mivel megnézi egy villamosságis, egy fényező illetve egy autószerelő is az autót...

Ilyen tételnél szerintem ne sajnáld a pénzt, mert az autó tényleges állapotáról jobb képet kapsz véleményem szerint, mintha barátod, haverod, BMW speciálistának vallott akármelyik ismerősöd megnézi az autót.
Ezzel nem akarok ledegradálni senkit, de ha közel lenne hozzám az autó, megkérném az eladót, hogy az én szerelőm, a saját műhelyében vizsgálhassa be, és nem elcipelném magammal az embert, hogy ránézésre, mondja meg, hogy jó vagy nem...

Holnap leírom neked részletesen az állapotfelmérés teljes folyamtát, mert ma elég későn fogok hazaérni.

Én, az általad belinkeltek közül az 1. és a 3. versenyzőre nem pazarolnék időt...

A másik kettőt (piros 320Ci és a kék 323Ci), viszont érdemes lenne megnézni!

Viszont nézd meg azt is, hogy mennyi lesz a teljesítmény adó valamint a kötelező rájuk...

Kompromisszumokról lévén szó, nekem korábban ezt ajánlották (olyan ember, aki korábban vett tőle autót), de én Facelift-eset szeretnék:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...mi-7011957

Állítólag megbízható forrás, gyári M-Packet, kevés, de visszaellenőrízhető km futás, gyönyörű állapot és megbízható eladó!

A típusokat, hibákat nem igazán ismerem ezeknél a motoroknál, azok fejtegetését meghagyom a többieknek...

Sok sikert egyébként a vásárláshoz!

Üdv:
G.


pont a kéket? az a legrosszabb, üléseket figyelve van benne vagy 400+ezer km. ráadásul iszonyat csúnya a kárpit színe is. én inkább azt mondom ez még mindig nem az az árkategória, amibe a jó megbízható példányok vannak bár tudom van aki 900-ért is vett jó autót


Yellow !!!

Ebben 400 ezer ?? te normális vagy??

http://www.hasznaltauto.hu/aut...mi-7011957



ez van amikor a balekok kinevezik magukat használt autó specialistának



De tudod mi a jó az egészbe, hogy nem tudom eladni mert 100-200 ezerrel drágább mint a többi pedig ez m csomagos és tényleg hibátlan! Hiába a valós km és a makulátlan állapot!
Volt egy srác aki megnézte ő korrekt volt elvileg le is szeretné foglalózni, és voltak telefonálók, volt akinek "gyanus" volt az autó, mert azt mondtam, hogy azért szeretném eladni, mert nincs rá szükségem, erre nem értette akkor miért van bent több km mint a hirdetésben, mondtam, mert használom.. ez gyanús volt..


m_attila Elküldve: 2013-11-21 08:46 Autóvásárlás

YELLOW írta:
gzu11 írta: Hali!

Én pont ebben a cipőben járok, mint Te!
Olyannyira, hogy éppen ma megyek megnézni és reményeim szerint megvenni is a kiszemelt E46 Coupét, csak én 320Cd-t néztem ki.

Én is jó ideje nézegetem a piacot, de az egész a kompromisszumokon múlik...

Vagy rászánsz egy kicsit többet, hogy egy megbízható állapotút vegyél vagy dacolsz a kockázattal, hogy olcsóbbat veszel, amire lehet többet kell költeni...
Persze a drágább vételnél is ki lehet fogni a rosszat, de éppen ezért kell vagy bevizsgáltatni, vagy "szakembert" vinni magaddal.
Bár véleményem szerint egy "szakember" nem állapít meg annyit az autóról a helyszínen ránézésre, mint egy állapotfelmérés bármilyen szervízben...

Éppen ezért, na meg persze azért is, mert a lakóhelyemtől 400km-re van a kiszemelt autó, és a szerelőmet nem tudom magammal vinni, vagy a kocsit a szerelőmnél bevizsgáltatni, döntöttem az állapotfelmérés mellett.

Győrben, a BMW A1-ben fogják bevizsgálni ma az autót. Nem olcsó mulatság, mert 32eFt, de azt mondták kb. 2,5-3 órás lesz, mivel megnézi egy villamosságis, egy fényező illetve egy autószerelő is az autót...

Ilyen tételnél szerintem ne sajnáld a pénzt, mert az autó tényleges állapotáról jobb képet kapsz véleményem szerint, mintha barátod, haverod, BMW speciálistának vallott akármelyik ismerősöd megnézi az autót.
Ezzel nem akarok ledegradálni senkit, de ha közel lenne hozzám az autó, megkérném az eladót, hogy az én szerelőm, a saját műhelyében vizsgálhassa be, és nem elcipelném magammal az embert, hogy ránézésre, mondja meg, hogy jó vagy nem...

Holnap leírom neked részletesen az állapotfelmérés teljes folyamtát, mert ma elég későn fogok hazaérni.

Én, az általad belinkeltek közül az 1. és a 3. versenyzőre nem pazarolnék időt...

A másik kettőt (piros 320Ci és a kék 323Ci), viszont érdemes lenne megnézni!

Viszont nézd meg azt is, hogy mennyi lesz a teljesítmény adó valamint a kötelező rájuk...

Kompromisszumokról lévén szó, nekem korábban ezt ajánlották (olyan ember, aki korábban vett tőle autót), de én Facelift-eset szeretnék:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...mi-7011957

Állítólag megbízható forrás, gyári M-Packet, kevés, de visszaellenőrízhető km futás, gyönyörű állapot és megbízható eladó!

A típusokat, hibákat nem igazán ismerem ezeknél a motoroknál, azok fejtegetését meghagyom a többieknek...

Sok sikert egyébként a vásárláshoz!

Üdv:
G.


pont a kéket? az a legrosszabb, üléseket figyelve van benne vagy 400+ezer km. ráadásul iszonyat csúnya a kárpit színe is. én inkább azt mondom ez még mindig nem az az árkategória, amibe a jó megbízható példányok vannak bár tudom van aki 900-ért is vett jó autót


Yellow !!!

Ebben 400 ezer ?? te normális vagy??

http://www.hasznaltauto.hu/aut...mi-7011957

m_attila Elküldve: 2013-11-19 15:38 Autóvásárlás

jlaci74 írta:
robben írta: Sziasztok! Én még új vagyok a fórumon. Olvasgattam az előzményeket is. De még mindig bizonytalan vagyok 1-2 dologban.

Jelenleg egy 2006-os, Lagunám van 2.2 DCI motorral. Nyáron szeretnék megválni tőle és átülni egy BMW-be. Amit szeretnék az egy 2009-es évjárat feletti E90, 320D. De még nem volt olyan akiket megkérdeztem hogy na ebből melyik a jobb. Ha jól értesültem a N10-es kódú motorok a rosszabbak?!

Kérném a ti tanácsotokat, hogy melyik a jobb a 163 vagy a 177 lóerős?! Mik a típushibák a ( befecskendező,turbó,lendkerék hármason kívül ) ? Várom a segítségeteket.


Nem hinném, hogy az említett " befecskendező,turbó,lendkerék hármas " típushiba lenne, ezek előfordulnak bármelyik más típusnál is, inkább felhasználás / felhasználó függő, hogy mennyit bírnak.
A kérdezett motorról itt találsz egy részletesebb leírást :
http://www.lezo.hu/szerkezetta...MW-N47.pdf


A 177 lovas motornál, ajánlatos a vezérműlánc szett cseréje, ha nem szerepel az szerviztörténetében, ha 2009.1 előtti a modell, főtengelycsere is előírt!

m_attila Elküldve: 2013-10-30 20:32 Autóvásárlás

jencispy írta:
jencispy írta: Ahogy ti látjátok, kint sem valami rózsás a helyzet.
de legalább van választék, mert itthon semmi.
Kinti vásárlással az a bajom, h nem tudom elvinni márkaszervizbe átnézetni.
Meg h nem tudok németül... Fel sem tudom hívni a hirdetőket.
Ilyet szeretnék, ilyen áron...


Szóval itt a kocsi, bár nem az a hirdetés amit linkeltem, de hasonló.
Köszönöm m_attila-nak a segítséget!!
Az M futómű a 250LE motorral egy álom.
Az automatában sem csalódtam.
Egyelőre csak pályáztam vele, de keresek lehetőséget egy kis szerpentinezésre
Majd teszek még fel képeket, csak most nagyon sok a munka, nincs időm semmire.


m_attila Elküldve: 2013-10-30 20:23 angel eye

jencispy írta: Az e90 e91 LCI -ben a "nappali világítás"
megfelel a nappali mnetfény Daytime Running Lights (DRL) szabályozásnak?
Nappal használhatom ezt?
Csak mert elég halványan világít.



meg