tusi_ fórum hozzászólásai

tusi_ Elküldve: 2016-06-13 10:50 Mi lehet a baj?



Megtudja nekem mondani valaki, hogy ezek mit jelentenek? Keresgelesem alapjan az ESP, ABS, Fek szarkodik es van egy motor problema, megemelkedett emisszios ertekekkel.
Koszi a segitseget.

tusi_ Elküldve: 2016-06-02 12:46 320d Motor

Kiolvasva. Turbo vagy AGR.
Mivel csak meleg motornal jelentkezik, lehet, hogy az AGR szelepem ragadt be es nem tud zarni, hanem mindig felig nyitva van?

Varom, hogy visszahivjanak a szervibol, hogy vihetem-e holnap

tusi_ Elküldve: 2016-05-28 17:50 320d Motor

YELLOW írta:
tusi_ írta:
YELLOW írta:
tusi_ írta: Sziasztok.
Ma elhoztam az uj kocsimat, egy 320d-t 2011-bol.
A gondom vele, hogy minden 2 inditas utan nincs teljesitmenyem. Feljon egy sarga motorlampa, bimbammozik a kocsi es 2e felett nem megy egyaltalan. Nemtudtam megelozni egy valami suzukit az autopalyan. Gyorsan lealltam egy pihenobe , gyujtas ki, kulcs kivesz es hagytam 5 percig allni. Majd vissza a palyara es leszakitotta a fejemet, 210re ugy felugrott hogy nem gyoztem kovetni. Aztan megalltunk bevasarolni, hazafele menet megint feljott a lampa, de mar alacsonyabb fordulaton es szinte fel percenkent. Aztan leallitottam, kipakoltuk a cuccokat es lealltam a pincebe es megint rendesen megy a verda. Most ez mi lehet? Vezermutengely szenzor? Turbo? Nem kap zabot?
Koszi a tavgyogyitast.


ezek komoly kérdések? hát ez annyi minden lehet, amivel marhára nem leszel előrébb. ha leírnak ide 20 lehetőséget, akkor átnézed az összeset?
vidd el BMW gyári szintű diagra, aztán olvassatok hibát. INPA, BMW Scanner, vagy még gyáribb. univerzális dobhat és fog is dobni false hibát. ha nem akarod húzni az időt, ezzel kezdd!


Ezzel fogom kezdeni, mert a kocsi 2 ev Euro Plusz Garis, nem fogok neki allni reszelgetni egy garis kocsit. viszont meg nincs atjelentve a kocsi a nevemre, ideiglenes rendszamom van, csak ennek elintezese utan tudok menni a BMW-hez. Kerdesem arra iranyult, hogy mehetek-e vele igy, vagy inkabb hivjak ki hozza valakit. Nem akarom legyalulni a motort mig odaerek.
A kerdesek komolyak, ellenkezo esetben lenne szmajli utana.


hát ott a végén a szmájli távgyógyítás, tehát mintha Te sem gondoltad komolyan. illetve mást kérdeztél, nem azt, hogy használhatod-e így tovább. mert ez egy újabb kérdés. de ennek megválaszolása dettó. nem tudjuk mi a hibája. a leírás alapján én azt mondanám használd, hiszen megy, csak kisebb teljesítménnyel néha. a motor járása jó, így nem nagyon lehet komoly mechanikai gond. de erre mindenképp diag után lehetne értelmeset mondani.


En valami kornyezetvedelmi bizbaszra gondolok, megvaltozott a kibocsajtas merteke. Most lett szerviz es muszaki csinalva rajta, megint elbenaztak valamit a fritzek

tusi_ Elküldve: 2016-05-28 17:14 320d Motor

YELLOW írta:
tusi_ írta: Sziasztok.
Ma elhoztam az uj kocsimat, egy 320d-t 2011-bol.
A gondom vele, hogy minden 2 inditas utan nincs teljesitmenyem. Feljon egy sarga motorlampa, bimbammozik a kocsi es 2e felett nem megy egyaltalan. Nemtudtam megelozni egy valami suzukit az autopalyan. Gyorsan lealltam egy pihenobe , gyujtas ki, kulcs kivesz es hagytam 5 percig allni. Majd vissza a palyara es leszakitotta a fejemet, 210re ugy felugrott hogy nem gyoztem kovetni. Aztan megalltunk bevasarolni, hazafele menet megint feljott a lampa, de mar alacsonyabb fordulaton es szinte fel percenkent. Aztan leallitottam, kipakoltuk a cuccokat es lealltam a pincebe es megint rendesen megy a verda. Most ez mi lehet? Vezermutengely szenzor? Turbo? Nem kap zabot?
Koszi a tavgyogyitast.


ezek komoly kérdések? hát ez annyi minden lehet, amivel marhára nem leszel előrébb. ha leírnak ide 20 lehetőséget, akkor átnézed az összeset?
vidd el BMW gyári szintű diagra, aztán olvassatok hibát. INPA, BMW Scanner, vagy még gyáribb. univerzális dobhat és fog is dobni false hibát. ha nem akarod húzni az időt, ezzel kezdd!


Ezzel fogom kezdeni, mert a kocsi 2 ev Euro Plusz Garis, nem fogok neki allni reszelgetni egy garis kocsit. viszont meg nincs atjelentve a kocsi a nevemre, ideiglenes rendszamom van, csak ennek elintezese utan tudok menni a BMW-hez. Kerdesem arra iranyult, hogy mehetek-e vele igy, vagy inkabb hivjak ki hozza valakit. Nem akarom legyalulni a motort mig odaerek.
A kerdesek komolyak, ellenkezo esetben lenne szmajli utana.

tusi_ Elküldve: 2016-05-28 16:13 320d Motor

Sziasztok.
Ma elhoztam az uj kocsimat, egy 320d-t 2011-bol.
A gondom vele, hogy minden 2 inditas utan nincs teljesitmenyem. Feljon egy sarga motorlampa, bimbammozik a kocsi es 2e felett nem megy egyaltalan. Nemtudtam megelozni egy valami suzukit az autopalyan. Gyorsan lealltam egy pihenobe , gyujtas ki, kulcs kivesz es hagytam 5 percig allni. Majd vissza a palyara es leszakitotta a fejemet, 210re ugy felugrott hogy nem gyoztem kovetni. Aztan megalltunk bevasarolni, hazafele menet megint feljott a lampa, de mar alacsonyabb fordulaton es szinte fel percenkent. Aztan leallitottam, kipakoltuk a cuccokat es lealltam a pincebe es megint rendesen megy a verda. Most ez mi lehet? Vezermutengely szenzor? Turbo? Nem kap zabot?
Koszi a tavgyogyitast.

tusi_ Elküldve: 2016-05-18 00:35 320d Motor

Bankos írta:
Tano írta:
Bankos írta: Üdv.
E90 320d "fleet"->mit jelentene?


Szerintem a faceliftre célzott...


BMW 320 d Fleet Touring de több ilyen hirdetés is van.
A fleet az "flottát" jelent. De nem hiszem h flotta auto lenne,
10ből 9 hez oda van irva h fleet.


"Fleet Editionen wurden stets für Flottenlösungen entwickelt.
Das heisst Firmenwagen mit besonderen Konditionen, teils vorgegebenen Standard-Ausstattungen und, vor allem, verbrauchsgünstiger programmierten aber auch PS-schwächeren Motoren."

Flotta megoldasokra fejlesztett verda. A motorja gyengebb de kevesebbet eszik igy olcsobba a biztositasa es az ado.

tusi_ Elküldve: 2016-05-12 12:55 320d Motor

atomanti86 írta: Sziasztok
Felnyitott motorháztetőnél látszik 1 pici füst a motor(150 lovas) hátuljától és az utastérben is érezni.Valami tipp?EGR?van benne utólagos DPF esetleg lehet annyira berakódva hogy amiatt jön vissza a füst?az autóról annyit hogy 2 évig állt,0 km ezalatt..


Nezd meg, hogy a vakupumpad nem ereszti-e az olajat. 318i nel pont a kipufogo felett van es csepeg az olaj ra.

tusi_ Elküldve: 2016-03-22 13:17 Vezérműlánc

sutius írta:
tusi_ írta:
sutius írta:
tusi_ írta:
sutius írta:
tusi_ írta: Nyaron kicsereltetem a lancot a kocsiban. Ugyan meg nincs hangja, de lassan 200e km lesz benne es azert nem akarok aggodni, hogy valamikor elszakad.
A kerdesem, mit erdemes ilyenkor egyutt cserelni, hamar meg van bontva? Gondolok itt olajpumpa, vizpumpa, fötengeyl szimering elol....

milyen motorod van? N46B20?

Huppsz, igen a folytott.

nekem N42B18 van, majdnem ugyanaz. szelepfedél tömités, vákumpompa tömités, főtengely szimering elől, ha esetleg régen voltak cserélve a görgők, feszitők akkor azokat is...
de persze ha a pénztárca engedi lehet vizpumpa is


Köszi szepen. Vakumpumpat csereltem kompletten 3 honapja, mert folyott
Vizpumpa itt nem elektronyos? Megnezetem a sraccal, ha gyanus akkor csere.
Milyen gergöre gondolsz?


ezekre gondoltam ekszij
ha mar ugyis ki kell szedd az ekszijtarcsat, erdemes ezeket is megnezni...


Woww. Köszi.

tusi_ Elküldve: 2016-03-22 11:34 Vezérműlánc

sutius írta:
tusi_ írta:
sutius írta:
tusi_ írta: Nyaron kicsereltetem a lancot a kocsiban. Ugyan meg nincs hangja, de lassan 200e km lesz benne es azert nem akarok aggodni, hogy valamikor elszakad.
A kerdesem, mit erdemes ilyenkor egyutt cserelni, hamar meg van bontva? Gondolok itt olajpumpa, vizpumpa, fötengeyl szimering elol....

milyen motorod van? N46B20?

Huppsz, igen a folytott.

nekem N42B18 van, majdnem ugyanaz. szelepfedél tömités, vákumpompa tömités, főtengely szimering elől, ha esetleg régen voltak cserélve a görgők, feszitők akkor azokat is...
de persze ha a pénztárca engedi lehet vizpumpa is


Köszi szepen. Vakumpumpat csereltem kompletten 3 honapja, mert folyott
Vizpumpa itt nem elektronyos? Megnezetem a sraccal, ha gyanus akkor csere.
Milyen gergöre gondolsz?

tusi_ Elküldve: 2016-03-21 15:22 Vezérműlánc

sutius írta:
tusi_ írta: Nyaron kicsereltetem a lancot a kocsiban. Ugyan meg nincs hangja, de lassan 200e km lesz benne es azert nem akarok aggodni, hogy valamikor elszakad.
A kerdesem, mit erdemes ilyenkor egyutt cserelni, hamar meg van bontva? Gondolok itt olajpumpa, vizpumpa, fötengeyl szimering elol....

milyen motorod van? N46B20?

Huppsz, igen a folytott.

tusi_ Elküldve: 2016-03-21 11:04 Vezérműlánc

Nyaron kicsereltetem a lancot a kocsiban. Ugyan meg nincs hangja, de lassan 200e km lesz benne es azert nem akarok aggodni, hogy valamikor elszakad.
A kerdesem, mit erdemes ilyenkor egyutt cserelni, hamar meg van bontva? Gondolok itt olajpumpa, vizpumpa, fötengeyl szimering elol....

tusi_ Elküldve: 2016-03-15 09:39 kettõstömegü lendkerék

Kabi írta:
lantika írta:
Kabi írta:
b_imi írta:
Kabi írta:

Ok, kösz. A gondom csak az, hogy most húsvétig nem megyek haza, így lehet itt németben kellene kicseréltetnem. nem akarok így elindulni a kocsival 800km-re. Megvehetőek ezek az alkatrészek ebay-ről, vagy menjek be szervizbe és cseréltessem ki úgy, hogy ők szerzik be a szükséges dolgokat. Igaz gondolom ebben az esetben nem lenne olcsó a csere.


Nem hinném, hogy akkora probléma lenne azzal a lendkerékkel. Egy kis remegés az indulásnál még nem akkora baj. De nyilván a Te döntésed és a pénztárcád.
Én megnézetném egy szakértő szerelővel, mielőtt a cseréről döntök.


szerintem lesz ott már gond, mert pl ha kuplung pedálra kicsit rálépek, akkor rázza a lábam, ami meg a kinyomócsapágy hibája, ha jól tudom. de persze, megnézetem szerelővel, majd mondanak rá valamit.


Arra azert keszülj fel,hogy ha nem märkaszervizbe akarod magyarföldön vinni a kocsit,hanem Toth Jänos maszek mühelyebe,akkor a rendszämod lättän 2-3-szoros lesz a szorzo a munkadilyon. Ez tapasztalat.


München környékén lakok, találtam már itt pár jónak mondott műhelyt, várok ajánlatokra, hogy mennyiért csinálnák meg. Ahogy írtam is, nem akarok így hazamenni vele, ki fogom "németföldön" cseréltetni Egyébként fura, mert ma pl egyáltalán nem csinálta ezt a rángatós mókát. De nem lepődök meg, hogy ki kell cserélni, amikor megvettem a kocsit, már akkor is sejtettem, hogy ez elő fog jönni.


Grüß Gott,

szerintem otthon csinaltasd meg, ha meg birja. En is München környeken lakom, de itt semmit nem csinaltatok. Eddigi tapsztalat az borzalmas es nem csak az arakat tekintve. Slampos munka, magas dijak, hosszu varakozasi ido...
A kuplung rangatas meg normalis sajnos, enyem is rangat neha, nagyobb gazzal kell sajnos indulni. Ha viszont ratett labbal is remeg akkor ok. De annyit szvsz meg elmegy, hogy haza menj, kb 750km.

http://www.motor-talk.de/forum...26168.html

Tschüss


tusi_ Elküldve: 2016-02-15 17:00 Motor-váltó

PetiE90 írta: Sziasztok!

2006-os E90 316-os autóm van. Imádom, de jó lenne egy erősebb... Eladni semmikép nem szeretném. Az E90 325i motorját nagyon nagy vállalkozás belevarázsolni? Miket kellene még cserélni, a motoron, vezérlő elektronikán, váltón kívül? Futómű, fék?

Köszönöm!


Ezen en is atmentem. Nagyon nem eri meg. Motor, difi, fekek .... A leghuzosabb az elektronika. Eddgi 100% ban azt a valaszt kaptam, hogy el kell adni, es venni egy olyat, amilyet szeretnel. Ha 325i, akkor egy 325i-t.
Olcsobban kijosz, nem beszelve arrol, hogy eladhato a kocsid kesobb. Az ilyen barkacsoltak nem szivesen veszik meg.
De ha mar barkacs, akkor inkabb 330i. Aztan jon a barkacs a 335i-re, majd M3....
Felejtsd el es elvezd a mostanit

tusi_ Elküldve: 2016-01-22 09:22 manuális váltó

YELLOW írta:
tusi_ írta: http://www.motor-talk.de/forum...50213.html

nemetul tudoknak ajanlom. Mindenki szenved tole, mind1 mit cserelsz, akkor is ilyen. Meg kell szokni. Allitolag az F30-ban mar javitottak.


akkor ideje volt, éppen időben, csak pár szériát gyártottak így
én viszont most is cak azt tudom mondani, hogy az ATF olaj óta egyszer sema kadt 1-esben, vagyis mindig sikerült könnyen betenni oda. manuál olajjal nekem is rosszalkodott.


Nekem nagyon ritkan csinalja, de akkor hidegen-melegen tokmind1 mi van odakünn. A bosszanto csak az, hogy MINDIG piros lampanal, nem a garazsban, nem parkolasnal... csakis a piros lampanal. Lehet hogy lampa lazas, megpedig piroslampalazas

tusi_ Elküldve: 2016-01-21 16:49 manuális váltó

http://www.motor-talk.de/forum...50213.html

nemetul tudoknak ajanlom. Mindenki szenved tole, mind1 mit cserelsz, akkor is ilyen. Meg kell szokni. Allitolag az F30-ban mar javitottak.