Ez egy archivált weboldal! bővebben

státusz Bandy0000

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:26


Coyote írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta: Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...



Van már autód?
Ha igen, akkor biztosan tudod, hogy megvásárolni sokkal könnyebb egy autót, mint fenntartani - márpedig ez hatványozottan igaz az 1 millió alatti BMW-kre. Elképzelhető, hogy többet kell majd ráköltened, mint a vételár.
Szerintem ha pár százezer Ftból szeretnél megbízható autót, akkor elvegyél egy jó japán gépet.

Ha viszont ragaszkodsz a hátsókerekes BMWhez ebben az árkategóriában, akkor készülj kiadásokra. Mindenképp benzineset válassz.

Egyetlen kérésem hadd legyen: ne csinálj belőle hülyegyerek-autót homasitás cuccokkal, fast&furious mintára. Ne alázz meg ezzel egy BMW-t.

Remélem hogy a csinosítás alatt nem márkaidegen tuningot, hanem rendbehozatalt értettél


persze én nem akarom agyon tuningolni azért akaorok bmw t mert ez már eleve tetszik ahogy kinéz merciket rühellem szóval a csinosítás alatt felújítást értettem mármint fényezés vagy akármi mert igazából mennyi a fenntartás kb? mi a drága a műszaki biztosítás vagy eleve más? mert egy 318 nál ugye kis motor és nem tom számít e valamit


Ami biztos költség és kiszámítható, az a biztosítás. Neked BMWre A0-ban nem lesz olcsó. Aztán jönnek az olajcserék, gumicserék, pár tízezer Ft-os karbantartások, és ugye a benzin, ami rettentő drága mulatság.
Ha ezeket mind összeadod, akkor 20-30000 km éves futás esetén már túl is lépted a milliós határt.

És akkor még nem raktad rendbe az autót, nem vettél rá semmi extrát, csak használtad.

hát már kezdem kapizsgálni de a biztosítást az tmáshogy akarom....mert pl tudsz konkrétumot mondani hogy egy olajcsere mennyibe fáj kb és mennyi km-enként kell megcsinálni? mert ezt nem lehet mondjuk szerelővel csinálntatni? v csak márkaszervízbe?


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:23


Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta: Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...



Van már autód?
Ha igen, akkor biztosan tudod, hogy megvásárolni sokkal könnyebb egy autót, mint fenntartani - márpedig ez hatványozottan igaz az 1 millió alatti BMW-kre. Elképzelhető, hogy többet kell majd ráköltened, mint a vételár.
Szerintem ha pár százezer Ftból szeretnél megbízható autót, akkor elvegyél egy jó japán gépet.

Ha viszont ragaszkodsz a hátsókerekes BMWhez ebben az árkategóriában, akkor készülj kiadásokra. Mindenképp benzineset válassz.

Egyetlen kérésem hadd legyen: ne csinálj belőle hülyegyerek-autót homasitás cuccokkal, fast&furious mintára. Ne alázz meg ezzel egy BMW-t.

Remélem hogy a csinosítás alatt nem márkaidegen tuningot, hanem rendbehozatalt értettél


persze én nem akarom agyon tuningolni azért akaorok bmw t mert ez már eleve tetszik ahogy kinéz merciket rühellem szóval a csinosítás alatt felújítást értettem mármint fényezés vagy akármi mert igazából mennyi a fenntartás kb? mi a drága a műszaki biztosítás vagy eleve más? mert egy 318 nál ugye kis motor és nem tom számít e valamit


Ami biztos költség és kiszámítható, az a biztosítás. Neked BMWre A0-ban nem lesz olcsó. Aztán jönnek az olajcserék, gumicserék, pár tízezer Ft-os karbantartások, és ugye a benzin, ami rettentő drága mulatság.
Ha ezeket mind összeadod, akkor 20-30000 km éves futás esetén már túl is lépted a milliós határt.

És akkor még nem raktad rendbe az autót, nem vettél rá semmi extrát, csak használtad.

státusz Bandy0000

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:16


Coyote írta:
Bandy0000 írta: Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...



Van már autód?
Ha igen, akkor biztosan tudod, hogy megvásárolni sokkal könnyebb egy autót, mint fenntartani - márpedig ez hatványozottan igaz az 1 millió alatti BMW-kre. Elképzelhető, hogy többet kell majd ráköltened, mint a vételár.
Szerintem ha pár százezer Ftból szeretnél megbízható autót, akkor elvegyél egy jó japán gépet.

Ha viszont ragaszkodsz a hátsókerekes BMWhez ebben az árkategóriában, akkor készülj kiadásokra. Mindenképp benzineset válassz.

Egyetlen kérésem hadd legyen: ne csinálj belőle hülyegyerek-autót homasitás cuccokkal, fast&furious mintára. Ne alázz meg ezzel egy BMW-t.

Remélem hogy a csinosítás alatt nem márkaidegen tuningot, hanem rendbehozatalt értettél


persze én nem akarom agyon tuningolni azért akaorok bmw t mert ez már eleve tetszik ahogy kinéz merciket rühellem szóval a csinosítás alatt felújítást értettem mármint fényezés vagy akármi mert igazából mennyi a fenntartás kb? mi a drága a műszaki biztosítás vagy eleve más? mert egy 318 nál ugye kis motor és nem tom számít e valamit


státusz Bandy0000

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:13


anubisz írta:
Bandy0000 írta: Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...


Nem árulok el titkot,minden attól függ,menyire van leélve,és menyi kess áll rendelkezésre. Mert ugye ha veszel 1 millióért,és még kettőt kel rákölteni,hát az nem jó üzlet. Főleg ha néha jónak kinéző kocsit vesz az ember,reális áron,és arra is kel néha költeni,vagy egy millát apránként. Minden Relatív. Persze az könnyen van,akinek van egy kintről hozott ugyanolyan bontani való,vagy egy lopott és csak át kel pakolni a cuccokat

Már csak a profi fényezés fél milla.


Hát igazából első kocsi lenne Egy bmw 316-318-320i körül gondolkoztam de ien 10 en pár éves mert az 1 millió alatt is kapható és hát jobban megérné ha kintről hoznék be? fene tudja h itt vagy ott vigyáznak a kocsira jobban

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:09


Bandy0000 írta: Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...


Nem árulok el titkot,minden attól függ,menyire van leélve,és menyi kess áll rendelkezésre. Mert ugye ha veszel 1 millióért,és még kettőt kel rákölteni,hát az nem jó üzlet. Főleg ha néha jónak kinéző kocsit vesz az ember,reális áron,és arra is kel néha költeni,vagy egy millát apránként. Minden Relatív. Persze az könnyen van,akinek van egy kintről hozott ugyanolyan bontani való,vagy egy lopott és csak át kel pakolni a cuccokat

Már csak a profi fényezés fél milla.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:11

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:05


Bandy0000 írta: Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...



Van már autód?
Ha igen, akkor biztosan tudod, hogy megvásárolni sokkal könnyebb egy autót, mint fenntartani - márpedig ez hatványozottan igaz az 1 millió alatti BMW-kre. Elképzelhető, hogy többet kell majd ráköltened, mint a vételár.
Szerintem ha pár százezer Ftból szeretnél megbízható autót, akkor elvegyél egy jó japán gépet.

Ha viszont ragaszkodsz a hátsókerekes BMWhez ebben az árkategóriában, akkor készülj kiadásokra. Mindenképp benzineset válassz.

Egyetlen kérésem hadd legyen: ne csinálj belőle hülyegyerek-autót homasitás cuccokkal, fast&furious mintára. Ne alázz meg ezzel egy BMW-t.

Remélem hogy a csinosítás alatt nem márkaidegen tuningot, hanem rendbehozatalt értettél

státusz Bandy0000

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 21:42


Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. július 31. vasárnap, 15:18


anubisz írta:
YELLOW írta:
Lacko320d írta:
Persze a 137000 km-t én is mondtam az ismerősömnek, hogy ne kezelje tény ként a fotók se árulnak el sokat, tőlünk messze van ahoz, hogy így elinduljunk megnézni, kérünk még több fotót (műszerfal, kormány, ülések, stb.) a szalonnal beszélt a haver, nem ők árulják, bizományban van, de megnézték állítólag jó állapotú.


én is hozzászólnék. írta itt valaki nagy bölcsen, hogy kis motor, biztos nem volt kímélve. miért ne lenne? ha tudja a tulaj, hogy úgysem megy nem áll le vele raccsingolni. pont a nagy motorosokat nem szokták kímélni. de ez soför függő, ha nem kis hülyegyereké volt, akkor nem hiszem, hogy nyúzva lett volna. persze biztos nem szeretnél aggódni (Anubisz) a tiéd miatt, az biztos nem volt hajtva...

a másik. én most azt mondom hihető a km! én az ülésről és a lábtérből mondom ezt. bár amikor néztem a képeket, elgondolkoztam, hogy mintha cserélve lennének az ülések.

a puding próbája az evés. lehet messze van, én is sokat utaztam, az ország másik végére. ha ez tetszik és nincs közelebb olyan, ami tetszene, akkor bizony el kell menni megnézni. vagy ha van valaki a közelében ismerős, akkor kérd meg.



Azért ne felejtsük el,hogy az enyém automata,és a 200 at 4000 fordulaton viszi. Tönkre tehetetlen,ha csak jég hidegen,télen nem nyomod neki állandóan,vagy olaj nélkül használod,és 3 év alatt, vagy 2 milliót költöttem rá,ha valami rossz volt az csere. Aki hosszútávra veszi az autót az mindig megkíméli,aki csak pár hónapig,1-2 évig használ egy,egy autót,azok gyilkolják.Leélik,aztán kicsit megbütykölik,eladják,alattad meg szétesik,ők meg vesznek ujjat. Egy BMW-nél ritka a motor szétkopás,2-300 ezer körül, akármilyen motor van benne,ha csak nem tényleg olaj n,és víz nélkül nem használták.Inkább a túrbókat élik le,és mindent ami futómű,és a kerékkel kapcsolatos.
Télen be sem kapcsolom a fűtést,amíg középen nem áll a mutató,még ha -10 fok van,akkor sem,az meg kizárt,hogy nyomjam neki addig.



200-at 4000-es fordulaton?! Te JÓ ISTEN, így szétforgatni azt a szerencsétlen motort!!! Ezt jobb lesz, ha titkolod, mert egy ilyen szétforgatott motorú, tropa autót már tuti nem lehet eladni (200 km/h - 3600 ford/perc)

Komolyra fordítva: nem tudom, mi ez a XXXXXX-ság a motorfordulat körül. Mert egyáltalán nem ez a probléma önmagában. A probléma az, ha egy autó eltöltött 150e km-t úgy, hogy sose forgatták 2500 fölé, majd jön az új tulaj és pirosig tekeri a mutatót, merthát van egy fasza megkímélt autója, akkor nyugodtan törhet is valami. Ha egyszer beszoktattak egy gépet egy tartományra, akkor azon a tartományon kívül nem fog szeretni működni. De ha a teljes tartományt használták az elejétől kezdve, akkor a fordulatszám önmagában nem jelenthet problémát. A zöldkártyán is azok a motorok szoktak megpukkannni, amiket nagyon kímélt a gazdájuk.
Van egy amerikai mondás: one redline a day keeps the mechanic away!
A falábbal történő vezetést ne keverjük össze a forgatással.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 31. vasárnap, 12:47


YELLOW írta:
Lacko320d írta:
Persze a 137000 km-t én is mondtam az ismerősömnek, hogy ne kezelje tény ként a fotók se árulnak el sokat, tőlünk messze van ahoz, hogy így elinduljunk megnézni, kérünk még több fotót (műszerfal, kormány, ülések, stb.) a szalonnal beszélt a haver, nem ők árulják, bizományban van, de megnézték állítólag jó állapotú.


én is hozzászólnék. írta itt valaki nagy bölcsen, hogy kis motor, biztos nem volt kímélve. miért ne lenne? ha tudja a tulaj, hogy úgysem megy nem áll le vele raccsingolni. pont a nagy motorosokat nem szokták kímélni. de ez soför függő, ha nem kis hülyegyereké volt, akkor nem hiszem, hogy nyúzva lett volna. persze biztos nem szeretnél aggódni (Anubisz) a tiéd miatt, az biztos nem volt hajtva...

a másik. én most azt mondom hihető a km! én az ülésről és a lábtérből mondom ezt. bár amikor néztem a képeket, elgondolkoztam, hogy mintha cserélve lennének az ülések.

a puding próbája az evés. lehet messze van, én is sokat utaztam, az ország másik végére. ha ez tetszik és nincs közelebb olyan, ami tetszene, akkor bizony el kell menni megnézni. vagy ha van valaki a közelében ismerős, akkor kérd meg.



Azért ne felejtsük el,hogy az enyém automata,és a 200 at 4000 fordulaton viszi. Tönkre tehetetlen,ha csak jég hidegen,télen nem nyomod neki állandóan,vagy olaj nélkül használod,és 3 év alatt, vagy 2 milliót költöttem rá,ha valami rossz volt az csere. Aki hosszútávra veszi az autót az mindig megkíméli,aki csak pár hónapig,1-2 évig használ egy,egy autót,azok gyilkolják.Leélik,aztán kicsit megbütykölik,eladják,alattad meg szétesik,ők meg vesznek ujjat. Egy BMW-nél ritka a motor szétkopás,2-300 ezer körül, akármilyen motor van benne,ha csak nem tényleg olaj n,és víz nélkül nem használták.Inkább a túrbókat élik le,és mindent ami futómű,és a kerékkel kapcsolatos.
Télen be sem kapcsolom a fűtést,amíg középen nem áll a mutató,még ha -10 fok van,akkor sem,az meg kizárt,hogy nyomjam neki addig.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 31. vasárnap, 12:51

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2011. július 31. vasárnap, 10:01


részben egyetértek veled, mi tudjuk mire való az autónk és mennyit bír..
csak sokan nem ,mert ha tudnák ,akkor bizony nem lenne ennyi lepusztított, szétforgatott motoros autó a piacon, amit utána drágán lehet csak felújítani.
de abban természetesen egyetértek, ez csak elméleti fejtegetés, ki kell próbálni.. és minden kiderül.

Idézet:

én is hozzászólnék. írta itt valaki nagy bölcsen, hogy kis motor, biztos nem volt kímélve. miért ne lenne? ha tudja a tulaj,






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 31. vasárnap, 10:02

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. július 30. szombat, 11:05


Lacko320d írta:
Persze a 137000 km-t én is mondtam az ismerősömnek, hogy ne kezelje tény ként a fotók se árulnak el sokat, tőlünk messze van ahoz, hogy így elinduljunk megnézni, kérünk még több fotót (műszerfal, kormány, ülések, stb.) a szalonnal beszélt a haver, nem ők árulják, bizományban van, de megnézték állítólag jó állapotú.


én is hozzászólnék. írta itt valaki nagy bölcsen, hogy kis motor, biztos nem volt kímélve. miért ne lenne? ha tudja a tulaj, hogy úgysem megy nem áll le vele raccsingolni. pont a nagy motorosokat nem szokták kímélni. de ez soför függő, ha nem kis hülyegyereké volt, akkor nem hiszem, hogy nyúzva lett volna. persze biztos nem szeretnél aggódni (Anubisz) a tiéd miatt, az biztos nem volt hajtva...

a másik. én most azt mondom hihető a km! én az ülésről és a lábtérből mondom ezt. bár amikor néztem a képeket, elgondolkoztam, hogy mintha cserélve lennének az ülések.

a puding próbája az evés. lehet messze van, én is sokat utaztam, az ország másik végére. ha ez tetszik és nincs közelebb olyan, ami tetszene, akkor bizony el kell menni megnézni. vagy ha van valaki a közelében ismerős, akkor kérd meg.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Lacko320d

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2011. július 30. szombat, 10:20


[quote="anubisz"]
Zotyi30d írta:
anubisz írta:
lalada írta: hát... ez a picike motor valszeg nem megkímélve volt.. nem ajánlanám.

Lacko320d írta: Sziasztok! Egyik sporttársamat érdekli az alábbi autó tudtok róla valami infót ill. a vélemény is érdekel, ha ismeritek a gépet Köszi :Laci


http://www.hasznaltauto.hu/aut...an-4971736




Mondjuk 2000-es autótól mit vársz.Azért új motort ne várjunk egy 10 éves kocsitól.Kel méretni egy kompressziót aztán kiderül menyire van elkopva. Szerviz árulja,fel kel emeltetni,meg kel nézni mindent rajta,attól még lehet hogy nincs vele semmi gond,bár egy 11 éves kocsiba 137000, hát nem tudom,én 130 -at raktam az enyémbe 3 év alatt,és nem vagyok utazó ügynök.



Kevés a lóerő


Tiedhez képest biztos


Persze a 137000 km-t én is mondtam az ismerősömnek, hogy ne kezelje tény ként a fotók se árulnak el sokat, tőlünk messze van ahoz, hogy így elinduljunk megnézni, kérünk még több fotót (műszerfal, kormány, ülések, stb.) a szalonnal beszélt a haver, nem ők árulják, bizományban van, de megnézték állítólag jó állapotú.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 29. péntek, 23:51


[quote="Zotyi30d"]
anubisz írta:
lalada írta: hát... ez a picike motor valszeg nem megkímélve volt.. nem ajánlanám.

Lacko320d írta: Sziasztok! Egyik sporttársamat érdekli az alábbi autó tudtok róla valami infót ill. a vélemény is érdekel, ha ismeritek a gépet Köszi :Laci


http://www.hasznaltauto.hu/aut...an-4971736




Mondjuk 2000-es autótól mit vársz.Azért új motort ne várjunk egy 10 éves kocsitól.Kel méretni egy kompressziót aztán kiderül menyire van elkopva. Szerviz árulja,fel kel emeltetni,meg kel nézni mindent rajta,attól még lehet hogy nincs vele semmi gond,bár egy 11 éves kocsiba 137000, hát nem tudom,én 130 -at raktam az enyémbe 3 év alatt,és nem vagyok utazó ügynök.



Kevés a lóerő


Tiedhez képest biztos

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2011. július 29. péntek, 23:06


[quote="anubisz"]
lalada írta: hát... ez a picike motor valszeg nem megkímélve volt.. nem ajánlanám.

Lacko320d írta: Sziasztok! Egyik sporttársamat érdekli az alábbi autó tudtok róla valami infót ill. a vélemény is érdekel, ha ismeritek a gépet Köszi :Laci


http://www.hasznaltauto.hu/aut...an-4971736




Mondjuk 2000-es autótól mit vársz.Azért új motort ne várjunk egy 10 éves kocsitól.Kel méretni egy kompressziót aztán kiderül menyire van elkopva. Szerviz árulja,fel kel emeltetni,meg kel nézni mindent rajta,attól még lehet hogy nincs vele semmi gond,bár egy 11 éves kocsiba 137000, hát nem tudom,én 130 -at raktam az enyémbe 3 év alatt,és nem vagyok utazó ügynök.



Kevés a lóerő

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 29. péntek, 21:47


[quote="lalada"]hát... ez a picike motor valszeg nem megkímélve volt.. nem ajánlanám.

Lacko320d írta: Sziasztok! Egyik sporttársamat érdekli az alábbi autó tudtok róla valami infót ill. a vélemény is érdekel, ha ismeritek a gépet Köszi :Laci


http://www.hasznaltauto.hu/aut...an-4971736




Mondjuk 2000-es autótól mit vársz.Azért új motort ne várjunk egy 10 éves kocsitól.Kel méretni egy kompressziót aztán kiderül menyire van elkopva. Szerviz árulja,fel kel emeltetni,meg kel nézni mindent rajta,attól még lehet hogy nincs vele semmi gond,bár egy 11 éves kocsiba 137000, hát nem tudom,én 130 -at raktam az enyémbe 3 év alatt,és nem vagyok utazó ügynök.