
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2001
Elküldve: 2011. július 01. péntek, 13:34
kleroo írta:kleroo írta:YELLOW írta:kleroo írta: Köszönöm a véleményeket.
Mivel elég egybehangzóak,mindenképpen megfontolom.
Úgy tűnik elég lehangoló képet sikerült róla festenem.
Azért ez túlzás. Szimplán csak látszik rajta,hogy 10-11 éves, és (ügyes)női tulaja volt. Messze nem lelakott. Az én autómra is hiába vigyázok mint a szemem fényére,előfordult már 1-2 megoldhatatlan szituáció/véletlen,aminek során 1-2 karc rákerült.
Szóval a kocsi alapvetően szép,jó,nem véletlenül akarok lecsapni rá.Hisz így van garantált előélet,garantált futásteljesítmény,és 4 éve ismerem az autót,az összes hibának ismerem az okát. Érdemesebb lenne ezt megvennem,mint egy másikat drágábbért ami a franc tudja milyen előélettel bír az elmúlt 10-12 év alatt. Újabb fél évet meg nem akarok kutatni...
Szóval egy ártipp azért lenne? A létező összes negatív tényezőt leírtam ami negatívan befolyásolhatja az árát.Ezért is lett ilyen lesújtó,de tényleg elég patent azért a verda.
Egyedül a motortól félek nagyon.Mert nem tudom mire számítsak,mit megy még el.Mint írtam eddig semmilyen baja nem volt, nem kellett hozzányúlni.
A többi apró hiba annyira nem izgat,nem nehéz kipofozni,illetve ha nem pofozom ki, a attól még kiválóan működik az autó.
De árban hogy kéne megegyezni? Van 350k-m; az én offos kocsim pedig 1.2-1.3 között megy el talán.100 az átírás.Tehát 1.4 fölé nem nagyon kéne csúszni.De nem tudom,hogy ez már túl kevés-e,és nem lehúzás....
Szóval ti árban hová tennétek?
hát jó lenne kép ügyileg látni. az tény, hogy ez az adagolós motor, lényegesen kevesebb a meghibásodás lehetősége, és olcsóbb is javítani. a km alapján és női tulaj, talán kuplung csere lehetséges. tudni kelelne járt-e rendesen szervízbe, cserélték-e a szűrőket? jó lenne tudni mennyire eszi az olajat. hideg indítások+női sofőr hideg pince garázs... ez a turbónak sem jó. ha 1 milláért el tudod hozni, akkor szerintem az jó. lehet ha látnám, azt mondanám, hogy az 1.2 is jó. sajnos a dízel BMW-k árai, de a benyásoké is, nagyon alacsonyan vannak, amik nem reálisak.
A női sofőr kérdés egyébként nem negatív tényező.Inkább csak a végett írtam,hogy mennyire van igazán karban tartva. Mert egy BMW "buzi" férfi tulajnál akár a szőnyegről is lehetne enni. Én legalábbis nagyon háklis vagyok minden koszra.Csak lábrázás után szállhatnak be hozzám.
Tényleg nagyon jól vezet.De mivel sokat futott városban,és azért hiába vezet jól,valaki,csak terheli a motort ha pincegarázsból kell kiállnia.
Van pár képem róla,amit telóval lövöldöztem magamnak itthoni gondolkodásra,ect.
Inkább csak a felszereltségi szint látszik rajta.
De ez az 1.2,esetleg 1.1 jó is lenne,mert lenne kb 300am megcsinálni az esetleges hibákat a meghajtásban.Tényleg ennyire alacsonyak már az árak? Nálam nagy 1.5-1.8nak van betudva ez a típus 2000-2001-ről. Bár tény ami tény, rombolja az árat rendesen a sok apróbb-nagyobb hiba.
http://data.hu/get/3985289/320d.rar
No a pár kép alapján 1 misi felé vagy 1.2 misi felé tolódik az ár?
én is csatlakoznék az előttem szólókhoz, az hogyha nő-é volt előzőekben az autó az nem gond csak, csak általában sokba kerül tudom az enyémről..én a 3ik tulaj vagyok az eljő tulaj nő volt és már az előző tulaj is jelezte hogy mennyi mindent kellett kicserélni az autóban miatta..
ez lehet belső és lehet motori dolgok..én kompletten kidobáltam a belsejét, mert még a kormányom is műköröm nyomos volt..sokba volt..de ez az autó hapsi-é volt..ez biztos nézegetem, a képeket és 1 nő nem rakja fel a telefon tartót pont kéz magasságba..inkább le ba...sza az anyós ülésre..
ezzel kedveskedve párjának amikor az meglátja a kiszakadt ülést( a műkörömtől)..de ez hapsi autója volt és azért ha 1 alapos mosást kapna és 1 jó polirt akkor értékelhető lenne..már csak a motor az ami fontos..mert autóbuzi az sajnos nem volt..az látszik a képen..vagy csak nem volt ideje lemosni fényképezés előtt..ha az a tipus aki nem foglalkozik az autójával akkor a porlasztókkal biztos hogy lesz v.mi gebasz..aki odafigyel az autójára annak minden patent..én azt mondom hogy a külsőt lehet javítani, meg az utas teret, na de a motor legyen patent..igaz hogy ezeket a motorokat több száz ezer km-re tervezték de sajnos nem kicsike hazánkba ahol manapság tömegesen foglalják le őket illegális benzin csempészet miatt..tehát nincs más mint előre..sok sikert kívánok hozzá...és nagy figyelmet..