Ez egy archivált weboldal! bővebben

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2011. július 01. péntek, 13:34


kleroo írta:
kleroo írta:
YELLOW írta:
kleroo írta: Köszönöm a véleményeket.
Mivel elég egybehangzóak,mindenképpen megfontolom.
Úgy tűnik elég lehangoló képet sikerült róla festenem .
Azért ez túlzás. Szimplán csak látszik rajta,hogy 10-11 éves, és (ügyes)női tulaja volt. Messze nem lelakott. Az én autómra is hiába vigyázok mint a szemem fényére,előfordult már 1-2 megoldhatatlan szituáció/véletlen,aminek során 1-2 karc rákerült.

Szóval a kocsi alapvetően szép,jó,nem véletlenül akarok lecsapni rá.Hisz így van garantált előélet,garantált futásteljesítmény,és 4 éve ismerem az autót,az összes hibának ismerem az okát. Érdemesebb lenne ezt megvennem,mint egy másikat drágábbért ami a franc tudja milyen előélettel bír az elmúlt 10-12 év alatt. Újabb fél évet meg nem akarok kutatni...

Szóval egy ártipp azért lenne? A létező összes negatív tényezőt leírtam ami negatívan befolyásolhatja az árát.Ezért is lett ilyen lesújtó,de tényleg elég patent azért a verda .
Egyedül a motortól félek nagyon.Mert nem tudom mire számítsak,mit megy még el.Mint írtam eddig semmilyen baja nem volt, nem kellett hozzányúlni.
A többi apró hiba annyira nem izgat,nem nehéz kipofozni,illetve ha nem pofozom ki, a attól még kiválóan működik az autó.
De árban hogy kéne megegyezni? Van 350k-m; az én offos kocsim pedig 1.2-1.3 között megy el talán.100 az átírás.Tehát 1.4 fölé nem nagyon kéne csúszni.De nem tudom,hogy ez már túl kevés-e,és nem lehúzás....

Szóval ti árban hová tennétek?


hát jó lenne kép ügyileg látni. az tény, hogy ez az adagolós motor, lényegesen kevesebb a meghibásodás lehetősége, és olcsóbb is javítani. a km alapján és női tulaj, talán kuplung csere lehetséges. tudni kelelne járt-e rendesen szervízbe, cserélték-e a szűrőket? jó lenne tudni mennyire eszi az olajat. hideg indítások+női sofőr hideg pince garázs... ez a turbónak sem jó. ha 1 milláért el tudod hozni, akkor szerintem az jó. lehet ha látnám, azt mondanám, hogy az 1.2 is jó. sajnos a dízel BMW-k árai, de a benyásoké is, nagyon alacsonyan vannak, amik nem reálisak.


A női sofőr kérdés egyébként nem negatív tényező.Inkább csak a végett írtam,hogy mennyire van igazán karban tartva. Mert egy BMW "buzi" férfi tulajnál akár a szőnyegről is lehetne enni. Én legalábbis nagyon háklis vagyok minden koszra.Csak lábrázás után szállhatnak be hozzám .
Tényleg nagyon jól vezet.De mivel sokat futott városban,és azért hiába vezet jól,valaki,csak terheli a motort ha pincegarázsból kell kiállnia.
Van pár képem róla,amit telóval lövöldöztem magamnak itthoni gondolkodásra,ect.
Inkább csak a felszereltségi szint látszik rajta.
De ez az 1.2,esetleg 1.1 jó is lenne,mert lenne kb 300am megcsinálni az esetleges hibákat a meghajtásban.Tényleg ennyire alacsonyak már az árak? Nálam nagy 1.5-1.8nak van betudva ez a típus 2000-2001-ről. Bár tény ami tény, rombolja az árat rendesen a sok apróbb-nagyobb hiba.

http://data.hu/get/3985289/320d.rar


No a pár kép alapján 1 misi felé vagy 1.2 misi felé tolódik az ár?



én is csatlakoznék az előttem szólókhoz, az hogyha nő-é volt előzőekben az autó az nem gond csak, csak általában sokba kerül tudom az enyémről..én a 3ik tulaj vagyok az eljő tulaj nő volt és már az előző tulaj is jelezte hogy mennyi mindent kellett kicserélni az autóban miatta..
ez lehet belső és lehet motori dolgok..én kompletten kidobáltam a belsejét, mert még a kormányom is műköröm nyomos volt..sokba volt..de ez az autó hapsi-é volt..ez biztos nézegetem, a képeket és 1 nő nem rakja fel a telefon tartót pont kéz magasságba..inkább le ba...sza az anyós ülésre..
ezzel kedveskedve párjának amikor az meglátja a kiszakadt ülést( a műkörömtől)..de ez hapsi autója volt és azért ha 1 alapos mosást kapna és 1 jó polirt akkor értékelhető lenne..már csak a motor az ami fontos..mert autóbuzi az sajnos nem volt..az látszik a képen..vagy csak nem volt ideje lemosni fényképezés előtt..ha az a tipus aki nem foglalkozik az autójával akkor a porlasztókkal biztos hogy lesz v.mi gebasz..aki odafigyel az autójára annak minden patent..én azt mondom hogy a külsőt lehet javítani, meg az utas teret, na de a motor legyen patent..igaz hogy ezeket a motorokat több száz ezer km-re tervezték de sajnos nem kicsike hazánkba ahol manapság tömegesen foglalják le őket illegális benzin csempészet miatt..tehát nincs más mint előre..sok sikert kívánok hozzá...és nagy figyelmet..


státusz kleroo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2011. július 01. péntek, 12:17


kleroo írta:
YELLOW írta:
kleroo írta: Köszönöm a véleményeket.
Mivel elég egybehangzóak,mindenképpen megfontolom.
Úgy tűnik elég lehangoló képet sikerült róla festenem .
Azért ez túlzás. Szimplán csak látszik rajta,hogy 10-11 éves, és (ügyes)női tulaja volt. Messze nem lelakott. Az én autómra is hiába vigyázok mint a szemem fényére,előfordult már 1-2 megoldhatatlan szituáció/véletlen,aminek során 1-2 karc rákerült.

Szóval a kocsi alapvetően szép,jó,nem véletlenül akarok lecsapni rá.Hisz így van garantált előélet,garantált futásteljesítmény,és 4 éve ismerem az autót,az összes hibának ismerem az okát. Érdemesebb lenne ezt megvennem,mint egy másikat drágábbért ami a franc tudja milyen előélettel bír az elmúlt 10-12 év alatt. Újabb fél évet meg nem akarok kutatni...

Szóval egy ártipp azért lenne? A létező összes negatív tényezőt leírtam ami negatívan befolyásolhatja az árát.Ezért is lett ilyen lesújtó,de tényleg elég patent azért a verda .
Egyedül a motortól félek nagyon.Mert nem tudom mire számítsak,mit megy még el.Mint írtam eddig semmilyen baja nem volt, nem kellett hozzányúlni.
A többi apró hiba annyira nem izgat,nem nehéz kipofozni,illetve ha nem pofozom ki, a attól még kiválóan működik az autó.
De árban hogy kéne megegyezni? Van 350k-m; az én offos kocsim pedig 1.2-1.3 között megy el talán.100 az átírás.Tehát 1.4 fölé nem nagyon kéne csúszni.De nem tudom,hogy ez már túl kevés-e,és nem lehúzás....

Szóval ti árban hová tennétek?


hát jó lenne kép ügyileg látni. az tény, hogy ez az adagolós motor, lényegesen kevesebb a meghibásodás lehetősége, és olcsóbb is javítani. a km alapján és női tulaj, talán kuplung csere lehetséges. tudni kelelne járt-e rendesen szervízbe, cserélték-e a szűrőket? jó lenne tudni mennyire eszi az olajat. hideg indítások+női sofőr hideg pince garázs... ez a turbónak sem jó. ha 1 milláért el tudod hozni, akkor szerintem az jó. lehet ha látnám, azt mondanám, hogy az 1.2 is jó. sajnos a dízel BMW-k árai, de a benyásoké is, nagyon alacsonyan vannak, amik nem reálisak.


A női sofőr kérdés egyébként nem negatív tényező.Inkább csak a végett írtam,hogy mennyire van igazán karban tartva. Mert egy BMW "buzi" férfi tulajnál akár a szőnyegről is lehetne enni. Én legalábbis nagyon háklis vagyok minden koszra.Csak lábrázás után szállhatnak be hozzám .
Tényleg nagyon jól vezet.De mivel sokat futott városban,és azért hiába vezet jól,valaki,csak terheli a motort ha pincegarázsból kell kiállnia.
Van pár képem róla,amit telóval lövöldöztem magamnak itthoni gondolkodásra,ect.
Inkább csak a felszereltségi szint látszik rajta.
De ez az 1.2,esetleg 1.1 jó is lenne,mert lenne kb 300am megcsinálni az esetleges hibákat a meghajtásban.Tényleg ennyire alacsonyak már az árak? Nálam nagy 1.5-1.8nak van betudva ez a típus 2000-2001-ről. Bár tény ami tény, rombolja az árat rendesen a sok apróbb-nagyobb hiba.

http://data.hu/get/3985289/320d.rar


No a pár kép alapján 1 misi felé vagy 1.2 misi felé tolódik az ár?



státusz csavitouring

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2011. július 01. péntek, 07:55


YELLOW írta:
csavitouring írta: Jó reggelt kívánok!

Kérlek véleményezzétek ezt az autót:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-4892185

Köszönöm szépen


azt hiszem nem véletlen nincs kiírva a km... az ülésen is látszik, ha az anyósülés oylan kopott, akkor a vezetőjé? ebbe 400ezer körül biztos van km


Köszönöm szépen, még reggel van és nem látok, igazad van és még a gázpedálnál is ki van szakadva. Nehéz lesz így autót vennem


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. július 01. péntek, 07:34


csavitouring írta: Jó reggelt kívánok!

Kérlek véleményezzétek ezt az autót:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-4892185

Köszönöm szépen


azt hiszem nem véletlen nincs kiírva a km... az ülésen is látszik, ha az anyósülés oylan kopott, akkor a vezetőjé? ebbe 400ezer körül biztos van km



státusz csavitouring

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2011. július 01. péntek, 07:19


Jó reggelt kívánok!

Kérlek véleményezzétek ezt az autót:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-4892185

Köszönöm szépen

státusz kleroo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2011. június 30. csütörtök, 11:19


YELLOW írta:
kleroo írta: Köszönöm a véleményeket.
Mivel elég egybehangzóak,mindenképpen megfontolom.
Úgy tűnik elég lehangoló képet sikerült róla festenem .
Azért ez túlzás. Szimplán csak látszik rajta,hogy 10-11 éves, és (ügyes)női tulaja volt. Messze nem lelakott. Az én autómra is hiába vigyázok mint a szemem fényére,előfordult már 1-2 megoldhatatlan szituáció/véletlen,aminek során 1-2 karc rákerült.

Szóval a kocsi alapvetően szép,jó,nem véletlenül akarok lecsapni rá.Hisz így van garantált előélet,garantált futásteljesítmény,és 4 éve ismerem az autót,az összes hibának ismerem az okát. Érdemesebb lenne ezt megvennem,mint egy másikat drágábbért ami a franc tudja milyen előélettel bír az elmúlt 10-12 év alatt. Újabb fél évet meg nem akarok kutatni...

Szóval egy ártipp azért lenne? A létező összes negatív tényezőt leírtam ami negatívan befolyásolhatja az árát.Ezért is lett ilyen lesújtó,de tényleg elég patent azért a verda .
Egyedül a motortól félek nagyon.Mert nem tudom mire számítsak,mit megy még el.Mint írtam eddig semmilyen baja nem volt, nem kellett hozzányúlni.
A többi apró hiba annyira nem izgat,nem nehéz kipofozni,illetve ha nem pofozom ki, a attól még kiválóan működik az autó.
De árban hogy kéne megegyezni? Van 350k-m; az én offos kocsim pedig 1.2-1.3 között megy el talán.100 az átírás.Tehát 1.4 fölé nem nagyon kéne csúszni.De nem tudom,hogy ez már túl kevés-e,és nem lehúzás....

Szóval ti árban hová tennétek?


hát jó lenne kép ügyileg látni. az tény, hogy ez az adagolós motor, lényegesen kevesebb a meghibásodás lehetősége, és olcsóbb is javítani. a km alapján és női tulaj, talán kuplung csere lehetséges. tudni kelelne járt-e rendesen szervízbe, cserélték-e a szűrőket? jó lenne tudni mennyire eszi az olajat. hideg indítások+női sofőr hideg pince garázs... ez a turbónak sem jó. ha 1 milláért el tudod hozni, akkor szerintem az jó. lehet ha látnám, azt mondanám, hogy az 1.2 is jó. sajnos a dízel BMW-k árai, de a benyásoké is, nagyon alacsonyan vannak, amik nem reálisak.


A női sofőr kérdés egyébként nem negatív tényező.Inkább csak a végett írtam,hogy mennyire van igazán karban tartva. Mert egy BMW "buzi" férfi tulajnál akár a szőnyegről is lehetne enni. Én legalábbis nagyon háklis vagyok minden koszra.Csak lábrázás után szállhatnak be hozzám .
Tényleg nagyon jól vezet.De mivel sokat futott városban,és azért hiába vezet jól,valaki,csak terheli a motort ha pincegarázsból kell kiállnia.
Van pár képem róla,amit telóval lövöldöztem magamnak itthoni gondolkodásra,ect.
Inkább csak a felszereltségi szint látszik rajta.
De ez az 1.2,esetleg 1.1 jó is lenne,mert lenne kb 300am megcsinálni az esetleges hibákat a meghajtásban.Tényleg ennyire alacsonyak már az árak? Nálam nagy 1.5-1.8nak van betudva ez a típus 2000-2001-ről. Bár tény ami tény, rombolja az árat rendesen a sok apróbb-nagyobb hiba.

http://data.hu/get/3985289/320d.rar


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. június 29. szerda, 15:18


kleroo írta: Köszönöm a véleményeket.
Mivel elég egybehangzóak,mindenképpen megfontolom.
Úgy tűnik elég lehangoló képet sikerült róla festenem .
Azért ez túlzás. Szimplán csak látszik rajta,hogy 10-11 éves, és (ügyes)női tulaja volt. Messze nem lelakott. Az én autómra is hiába vigyázok mint a szemem fényére,előfordult már 1-2 megoldhatatlan szituáció/véletlen,aminek során 1-2 karc rákerült.

Szóval a kocsi alapvetően szép,jó,nem véletlenül akarok lecsapni rá.Hisz így van garantált előélet,garantált futásteljesítmény,és 4 éve ismerem az autót,az összes hibának ismerem az okát. Érdemesebb lenne ezt megvennem,mint egy másikat drágábbért ami a franc tudja milyen előélettel bír az elmúlt 10-12 év alatt. Újabb fél évet meg nem akarok kutatni...

Szóval egy ártipp azért lenne? A létező összes negatív tényezőt leírtam ami negatívan befolyásolhatja az árát.Ezért is lett ilyen lesújtó,de tényleg elég patent azért a verda .
Egyedül a motortól félek nagyon.Mert nem tudom mire számítsak,mit megy még el.Mint írtam eddig semmilyen baja nem volt, nem kellett hozzányúlni.
A többi apró hiba annyira nem izgat,nem nehéz kipofozni,illetve ha nem pofozom ki, a attól még kiválóan működik az autó.
De árban hogy kéne megegyezni? Van 350k-m; az én offos kocsim pedig 1.2-1.3 között megy el talán.100 az átírás.Tehát 1.4 fölé nem nagyon kéne csúszni.De nem tudom,hogy ez már túl kevés-e,és nem lehúzás....

Szóval ti árban hová tennétek?


hát jó lenne kép ügyileg látni. az tény, hogy ez az adagolós motor, lényegesen kevesebb a meghibásodás lehetősége, és olcsóbb is javítani. a km alapján és női tulaj, talán kuplung csere lehetséges. tudni kelelne járt-e rendesen szervízbe, cserélték-e a szűrőket? jó lenne tudni mennyire eszi az olajat. hideg indítások+női sofőr hideg pince garázs... ez a turbónak sem jó. ha 1 milláért el tudod hozni, akkor szerintem az jó. lehet ha látnám, azt mondanám, hogy az 1.2 is jó. sajnos a dízel BMW-k árai, de a benyásoké is, nagyon alacsonyan vannak, amik nem reálisak.


státusz kleroo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2011. június 29. szerda, 14:53


Köszönöm a véleményeket.
Mivel elég egybehangzóak,mindenképpen megfontolom.
Úgy tűnik elég lehangoló képet sikerült róla festenem .
Azért ez túlzás. Szimplán csak látszik rajta,hogy 10-11 éves, és (ügyes)női tulaja volt. Messze nem lelakott. Az én autómra is hiába vigyázok mint a szemem fényére,előfordult már 1-2 megoldhatatlan szituáció/véletlen,aminek során 1-2 karc rákerült.

Szóval a kocsi alapvetően szép,jó,nem véletlenül akarok lecsapni rá.Hisz így van garantált előélet,garantált futásteljesítmény,és 4 éve ismerem az autót,az összes hibának ismerem az okát. Érdemesebb lenne ezt megvennem,mint egy másikat drágábbért ami a franc tudja milyen előélettel bír az elmúlt 10-12 év alatt. Újabb fél évet meg nem akarok kutatni...

Szóval egy ártipp azért lenne? A létező összes negatív tényezőt leírtam ami negatívan befolyásolhatja az árát.Ezért is lett ilyen lesújtó,de tényleg elég patent azért a verda .
Egyedül a motortól félek nagyon.Mert nem tudom mire számítsak,mit megy még el.Mint írtam eddig semmilyen baja nem volt, nem kellett hozzányúlni.
A többi apró hiba annyira nem izgat,nem nehéz kipofozni,illetve ha nem pofozom ki, a attól még kiválóan működik az autó.
De árban hogy kéne megegyezni? Van 350k-m; az én offos kocsim pedig 1.2-1.3 között megy el talán.100 az átírás.Tehát 1.4 fölé nem nagyon kéne csúszni.De nem tudom,hogy ez már túl kevés-e,és nem lehúzás....

Szóval ti árban hová tennétek?


borigabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz borigabi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2011. június 29. szerda, 09:39


YELLOW írta:
borigabi írta:
kleroo írta: Szép estét!
Korábban már írtam a kérdést,de nem jött rá válasz:
Fontos lenne beárazni,mert napirendre került a dolog,és már nem spekuláció.És mivel baráti alapon menne,ezért nem akarjuk lehúzni egymást. És a hahun elég cifra gépek vannak,nomeg fene se tudja hogy 1.2misiért mit kap az ember,mégha ugynaz a tipus/motor is.
Kérlek segítsetek :
Az alábbi bmw sacc/kb értéke érdekelne:
2000-es (HNT-xxx rendszám)
320D 100kw
sötétké kmetál
150e km
kisbalesetes(bal elejének nekirohantak jobbkéz miat... Erősen sérült az autó,de azért nem vészes,szépen helyrehozták,nem eszi a gumit,ect)
jópár helyen be van nyomva a kasztni(motorháztetőn kicsit,tetőn a szélvédő fölött eléggé.
Többnyire garázsban lakott
jobb hátsó sárvédő ív idén elkezdett rozsdálni.
apróbb karcok mindenfelé
első embléma lekopott(magától :O )
Beltérben apróbb kopások,egyik szék háttámlája kiszakítva.
Motorhoz még nem volt nyúlva.
Városi rohangálásra volt használva,pincegarázsból,így hidegmotor elég hamar kapta a nagy gázt...
futómű még nem zörög,pedig írtószar utakon kell szegénynek mennie.A 3.ker legszarabb szakaszain. Nem is értem,hogy nem kellett eddig még nagygenerál.
(1., magyar, női tulaj. Tehát gondos,szerette,de azért 10év alatt meglátszik rajta,hogy nem egy autóbuzi férfii volt a tulaj )
Ja ,és masszív lószag uralkodik benne,mert lovardába járós kocsi nagyrészt

Mennyit érne reális áron ez a kocsi?
(digitklíma;legalapabb,de alufelni 15col;bézs kárpit)



Szerintem felejtsd el ezt az autót...



szerintem az ára miatt nem tudja mit csináljon... én inkább fizetnék többet, de egy normális állapotú autót kapjak. mondjuk ha csak villogni kell és nem érdekel milyen putriban ülsz, akkor vedd meg.
eleve csoda, hogy a motorjához nem nyúltak a leírtak alapján. persze drágább autónál is előfordulhat, hogy utólag sokat költesz rá. de célszerű olyan embertől venni, aki valamilyen szinten igényes volt az autójával szemben.



Én is erre gondoltam, hogy jobb elfelejteni egy ilyen autót, aminek eleve tudod, hogy így le van lakva, aggodalomra ad okot, hogy a motorhoz nem nyúltak, ez gyorsan kerülhet annyiba, mintha egy kulturált állapotút néz ki...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. június 29. szerda, 09:14


borigabi írta:
kleroo írta: Szép estét!
Korábban már írtam a kérdést,de nem jött rá válasz:
Fontos lenne beárazni,mert napirendre került a dolog,és már nem spekuláció.És mivel baráti alapon menne,ezért nem akarjuk lehúzni egymást. És a hahun elég cifra gépek vannak,nomeg fene se tudja hogy 1.2misiért mit kap az ember,mégha ugynaz a tipus/motor is.
Kérlek segítsetek :
Az alábbi bmw sacc/kb értéke érdekelne:
2000-es (HNT-xxx rendszám)
320D 100kw
sötétké kmetál
150e km
kisbalesetes(bal elejének nekirohantak jobbkéz miat... Erősen sérült az autó,de azért nem vészes,szépen helyrehozták,nem eszi a gumit,ect)
jópár helyen be van nyomva a kasztni(motorháztetőn kicsit,tetőn a szélvédő fölött eléggé.
Többnyire garázsban lakott
jobb hátsó sárvédő ív idén elkezdett rozsdálni.
apróbb karcok mindenfelé
első embléma lekopott(magától :O )
Beltérben apróbb kopások,egyik szék háttámlája kiszakítva.
Motorhoz még nem volt nyúlva.
Városi rohangálásra volt használva,pincegarázsból,így hidegmotor elég hamar kapta a nagy gázt...
futómű még nem zörög,pedig írtószar utakon kell szegénynek mennie.A 3.ker legszarabb szakaszain. Nem is értem,hogy nem kellett eddig még nagygenerál.
(1., magyar, női tulaj. Tehát gondos,szerette,de azért 10év alatt meglátszik rajta,hogy nem egy autóbuzi férfii volt a tulaj )
Ja ,és masszív lószag uralkodik benne,mert lovardába járós kocsi nagyrészt

Mennyit érne reális áron ez a kocsi?
(digitklíma;legalapabb,de alufelni 15col;bézs kárpit)



Szerintem felejtsd el ezt az autót...



szerintem az ára miatt nem tudja mit csináljon... én inkább fizetnék többet, de egy normális állapotú autót kapjak. mondjuk ha csak villogni kell és nem érdekel milyen putriban ülsz, akkor vedd meg.
eleve csoda, hogy a motorjához nem nyúltak a leírtak alapján. persze drágább autónál is előfordulhat, hogy utólag sokat költesz rá. de célszerű olyan embertől venni, aki valamilyen szinten igényes volt az autójával szemben.



borigabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz borigabi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2011. június 29. szerda, 06:53


kleroo írta: Szép estét!
Korábban már írtam a kérdést,de nem jött rá válasz:
Fontos lenne beárazni,mert napirendre került a dolog,és már nem spekuláció.És mivel baráti alapon menne,ezért nem akarjuk lehúzni egymást. És a hahun elég cifra gépek vannak,nomeg fene se tudja hogy 1.2misiért mit kap az ember,mégha ugynaz a tipus/motor is.
Kérlek segítsetek :
Az alábbi bmw sacc/kb értéke érdekelne:
2000-es (HNT-xxx rendszám)
320D 100kw
sötétké kmetál
150e km
kisbalesetes(bal elejének nekirohantak jobbkéz miat... Erősen sérült az autó,de azért nem vészes,szépen helyrehozták,nem eszi a gumit,ect)
jópár helyen be van nyomva a kasztni(motorháztetőn kicsit,tetőn a szélvédő fölött eléggé.
Többnyire garázsban lakott
jobb hátsó sárvédő ív idén elkezdett rozsdálni.
apróbb karcok mindenfelé
első embléma lekopott(magától :O )
Beltérben apróbb kopások,egyik szék háttámlája kiszakítva.
Motorhoz még nem volt nyúlva.
Városi rohangálásra volt használva,pincegarázsból,így hidegmotor elég hamar kapta a nagy gázt...
futómű még nem zörög,pedig írtószar utakon kell szegénynek mennie.A 3.ker legszarabb szakaszain. Nem is értem,hogy nem kellett eddig még nagygenerál.
(1., magyar, női tulaj. Tehát gondos,szerette,de azért 10év alatt meglátszik rajta,hogy nem egy autóbuzi férfii volt a tulaj )
Ja ,és masszív lószag uralkodik benne,mert lovardába járós kocsi nagyrészt

Mennyit érne reális áron ez a kocsi?
(digitklíma;legalapabb,de alufelni 15col;bézs kárpit)



Szerintem felejtsd el ezt az autót...



státusz kleroo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2011. június 28. kedd, 20:17


Szép estét!
Korábban már írtam a kérdést,de nem jött rá válasz:
Fontos lenne beárazni,mert napirendre került a dolog,és már nem spekuláció.És mivel baráti alapon menne,ezért nem akarjuk lehúzni egymást. És a hahun elég cifra gépek vannak,nomeg fene se tudja hogy 1.2misiért mit kap az ember,mégha ugynaz a tipus/motor is.
Kérlek segítsetek :
Az alábbi bmw sacc/kb értéke érdekelne:
2000-es (HNT-xxx rendszám)
320D 100kw
sötétké kmetál
150e km
kisbalesetes(bal elejének nekirohantak jobbkéz miat... Erősen sérült az autó,de azért nem vészes,szépen helyrehozták,nem eszi a gumit,ect)
jópár helyen be van nyomva a kasztni(motorháztetőn kicsit,tetőn a szélvédő fölött eléggé.
Többnyire garázsban lakott
jobb hátsó sárvédő ív idén elkezdett rozsdálni.
apróbb karcok mindenfelé
első embléma lekopott(magától :O )
Beltérben apróbb kopások,egyik szék háttámlája kiszakítva.
Motorhoz még nem volt nyúlva.
Városi rohangálásra volt használva,pincegarázsból,így hidegmotor elég hamar kapta a nagy gázt...
futómű még nem zörög,pedig írtószar utakon kell szegénynek mennie.A 3.ker legszarabb szakaszain. Nem is értem,hogy nem kellett eddig még nagygenerál.
(1., magyar, női tulaj. Tehát gondos,szerette,de azért 10év alatt meglátszik rajta,hogy nem egy autóbuzi férfii volt a tulaj )
Ja ,és masszív lószag uralkodik benne,mert lovardába járós kocsi nagyrészt

Mennyit érne reális áron ez a kocsi?
(digitklíma;legalapabb,de alufelni 15col;bézs kárpit)



Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2011. június 18. szombat, 13:15


YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta: nah valaki???

http://www.hasznaltauto.hu/aut...os-4862807



van ára...és csak ennyi kép van???


a leírást olvasd el!!!


jah igen Tisztelet annak aki ezt írta..a reggeli kis móka az már meg van teszik..YELLOW ez a te műved??


nem dehogyis... én jobbat írtam volna, de inkább off autókról



az a lényeg hogy jó pofa volt..

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. június 18. szombat, 13:04


Qucsy írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta: nah valaki???

http://www.hasznaltauto.hu/aut...os-4862807



van ára...és csak ennyi kép van???


a leírást olvasd el!!!


jah igen Tisztelet annak aki ezt írta..a reggeli kis móka az már meg van teszik..YELLOW ez a te műved??


nem dehogyis... én jobbat írtam volna, de inkább off autókról



Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2011. június 18. szombat, 07:59


YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta: nah valaki???

http://www.hasznaltauto.hu/aut...os-4862807



van ára...és csak ennyi kép van???


a leírást olvasd el!!!


jah igen Tisztelet annak aki ezt írta..a reggeli kis móka az már meg van teszik..YELLOW ez a te műved??