Ez egy archivált weboldal! bővebben

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. július 06. szerda, 15:47


Szia

Vedd meg az enyém

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ap-4867414


Coyote írta:
csanad09 írta: sziasztok! még nincs bmw-m, de most nézegetek autókat és hát a bmw-k mindig is vonzottak. most egy vw golf II van ami már vagy 22 éves néztem használtautó hirdetéseket és találtam egy 95-ös 318 tds bmw-t. nagyon tetszik, minden rendben vele a leírás szerint. milyen ez a típus? milyen hibái jöhetnek elő? milyen árban vannak az alkatrészek hozzá és a javíttatás? nem ismerem a bmw-ket, tudnátok esetleg jobbat ajánlani? használtan kéne olyan 400ezer forint körül.
ha esetleg volt már erről szó, akkor bocsánat, nem olvastam vissza oldalakat, láttam sok van ebben a témában.


Majd az E36-tulajok megmondják neked a pontos választ, de annyi infóm nekem is van, hogy '95-ös évjárat esetén (16 éves autóról beszélünk) nem kell számolnod extra felárral szervíz esetén, csak azért, mert BMW. 16 éves autót nem szokás már BMW szervízbe vinni, tehát a presztízs óradíj felejtős, bontott alkatrészből meg megkockáztatom, hogy a méltán népszerű Golf II-nél is jobb az ellátottsága. Ha futja rá, talán megéri megvenned egy második példányt is, donornak...

Ugyanakkor a félmillió alatti dízeltől én nagyon félnék (ismerem a problémát, mert barátnőmnek 500.000 körül vettünk autót, és BMW-t is néztem). Ha ezeknek baja van, akkor hiába a bontott alkatrész, lehet, hogy így is kidobsz rá kétszázezret, ami egyáltalán nem durva költség, de azért az autó árához viszonyítva nagyon is durva. Ha motorgenerálról van szó, akkor meg a bontott alkatrész örökös hibaforrás lehet...
Én ebben az árkategóriában inkább benzinest választanék, bár megértem azt is, ha a fogyasztással szeretnél spórolni. De akkor lehet, hogy inkább egy olcsóbb márkát választanék, mert mire egy BMW eljut a 400.000-es értékig, addigra szerintem sokkal többet és durvábbat kap, mint pl. egy családi Vectra vagy Passat. A BMW-t általában naponta vezetni és szerelemből veszik az emberek, nem szükségautónak, vagy családi nyaralós dromedárnak. Szerintem nagy kockázatot vállalsz, bár ha a Golf II-t is tisztességesen el tudtad tartani, és nem 400.000-ig ér a takaród, akkor hajrá! Élményt veszel, az biztos.




státusz kleroo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2011. július 06. szerda, 15:41


Köszönöm mindenkinek.
95%,hogy nem veszem meg. Sokat segített a véleményetek,mert én elég elfogult vagyok a kocsival,és jobban elnézném a hibáit.
Akkor 1évig minden fityinget félreteszek,és 2misi körül veszek egy pompás állapotú facelift előtti e46ot. Lehetőleg a 330d-t (grafitszürke fényezés,világoszürke kárpit,fekete műszerfal,ezüst díszcsíkokkal.Full extra.Ez lenne az álmom
De ezzel is megbékélnék ha itt állna : 330d)

csanad09 !!
Én maximálisan ajánlanám neked az offos 3-as Golfot.Szerintem még mai szemmel is kiváló,minősége beltere van,szép designnal,tipikus kiváló németes minőségérzettel(puffano,élvezetes ajtóhang,finom anyagok,csillapított kapaszkodók,és ilyesmik).Helykínálat jó. És az 1.9es TD motor(75le/150nm) a világból is kimegy 4-5literes fogyival Esetleg a TDI verzió(90le) de erről nincs személyes tapasztalat.
Ha meg kell puttony,akkor vento!!!!
Szerintem nincs alternatívája ezeknek a verdáknak. Egy bajuk van,hogy a benzines motorok nem vlaami vadállaotk,és a futómű is érzékeny a szar utakra. De én csak ajánlani tudom.

De az E36 is bombajó kocsi.De szerintem az zsebbenyúlósabb ilyen alacsony vásárlási árnál.És nehezebb is lehet találni nem széthajtott/nem tc példányt

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. július 06. szerda, 11:08


csanad09 írta: sziasztok! még nincs bmw-m, de most nézegetek autókat és hát a bmw-k mindig is vonzottak. most egy vw golf II van ami már vagy 22 éves néztem használtautó hirdetéseket és találtam egy 95-ös 318 tds bmw-t. nagyon tetszik, minden rendben vele a leírás szerint. milyen ez a típus? milyen hibái jöhetnek elő? milyen árban vannak az alkatrészek hozzá és a javíttatás? nem ismerem a bmw-ket, tudnátok esetleg jobbat ajánlani? használtan kéne olyan 400ezer forint körül.
ha esetleg volt már erről szó, akkor bocsánat, nem olvastam vissza oldalakat, láttam sok van ebben a témában.


Majd az E36-tulajok megmondják neked a pontos választ, de annyi infóm nekem is van, hogy '95-ös évjárat esetén (16 éves autóról beszélünk) nem kell számolnod extra felárral szervíz esetén, csak azért, mert BMW. 16 éves autót nem szokás már BMW szervízbe vinni, tehát a presztízs óradíj felejtős, bontott alkatrészből meg megkockáztatom, hogy a méltán népszerű Golf II-nél is jobb az ellátottsága. Ha futja rá, talán megéri megvenned egy második példányt is, donornak...

Ugyanakkor a félmillió alatti dízeltől én nagyon félnék (ismerem a problémát, mert barátnőmnek 500.000 körül vettünk autót, és BMW-t is néztem). Ha ezeknek baja van, akkor hiába a bontott alkatrész, lehet, hogy így is kidobsz rá kétszázezret, ami egyáltalán nem durva költség, de azért az autó árához viszonyítva nagyon is durva. Ha motorgenerálról van szó, akkor meg a bontott alkatrész örökös hibaforrás lehet...
Én ebben az árkategóriában inkább benzinest választanék, bár megértem azt is, ha a fogyasztással szeretnél spórolni. De akkor lehet, hogy inkább egy olcsóbb márkát választanék, mert mire egy BMW eljut a 400.000-es értékig, addigra szerintem sokkal többet és durvábbat kap, mint pl. egy családi Vectra vagy Passat. A BMW-t általában naponta vezetni és szerelemből veszik az emberek, nem szükségautónak, vagy családi nyaralós dromedárnak. Szerintem nagy kockázatot vállalsz, bár ha a Golf II-t is tisztességesen el tudtad tartani, és nem 400.000-ig ér a takaród, akkor hajrá! Élményt veszel, az biztos.

státusz csanad09

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2011. július 06. szerda, 09:40


sziasztok! még nincs bmw-m, de most nézegetek autókat és hát a bmw-k mindig is vonzottak. most egy vw golf II van ami már vagy 22 éves néztem használtautó hirdetéseket és találtam egy 95-ös 318 tds bmw-t. nagyon tetszik, minden rendben vele a leírás szerint. milyen ez a típus? milyen hibái jöhetnek elő? milyen árban vannak az alkatrészek hozzá és a javíttatás? nem ismerem a bmw-ket, tudnátok esetleg jobbat ajánlani? használtan kéne olyan 400ezer forint körül.
ha esetleg volt már erről szó, akkor bocsánat, nem olvastam vissza oldalakat, láttam sok van ebben a témában.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 06. szerda, 09:42

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2011. július 05. kedd, 22:15


anubisz írta:
kempelen írta:
kleroo írta:
Képek a kocsiról:ennyire nem brutálisan mocskos mint a képeken,mert a fényviszonyok eléggé kiemelik a foltokat.De tény,hogy a makulátlantól kb 672354fényévre van
képek: 320de46


Tény hogy ennek az autónak az értéke inkább csak materiális. Az anyagáron kívül nemigen emeli az értékét semmi.

De ha mazochista vagy...

(mazochista: a megkínzatásban, a szenvedésben, önkínzásban kéjelgő v. örömét találó személy)


Német bontókban,szebb belső kárpitos kocsikat lehet látni. Ebbe belese mernék ülni,mert koszos lenne a gatyám Ráadásul világos kárpit. Minden hiba rikít messziről.

Hát erre nehéz mit mondani
Úgy felejtsd el ahogy van.
A kérdőjeles 1 misi a fanatikusokat megszégyenítő 'tulajdonos hölgynek' lenne hízelgő...


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 05. kedd, 21:29


kempelen írta:
kleroo írta:
Képek a kocsiról:ennyire nem brutálisan mocskos mint a képeken,mert a fényviszonyok eléggé kiemelik a foltokat.De tény,hogy a makulátlantól kb 672354fényévre van
képek: 320de46


Tény hogy ennek az autónak az értéke inkább csak materiális. Az anyagáron kívül nemigen emeli az értékét semmi.

De ha mazochista vagy...

(mazochista: a megkínzatásban, a szenvedésben, önkínzásban kéjelgő v. örömét találó személy)


Német bontókban,szebb belső kárpitos kocsikat lehet látni. Ebbe belese mernék ülni,mert koszos lenne a gatyám Ráadásul világos kárpit. Minden hiba rikít messziről.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. július 05. kedd, 21:31

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. július 05. kedd, 21:27


kleroo írta:
Képek a kocsiról:ennyire nem brutálisan mocskos mint a képeken,mert a fényviszonyok eléggé kiemelik a foltokat.De tény,hogy a makulátlantól kb 672354fényévre van
képek: 320de46


Tény hogy ennek az autónak az értéke inkább csak materiális. Az anyagáron kívül nemigen emeli az értékét semmi.

De ha mazochista vagy...

(mazochista: a megkínzatásban, a szenvedésben, önkínzásban kéjelgő v. örömét találó személy)


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 05. kedd, 20:50


Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
InsectKiller írta:
kleroo írta: Pár napja volt alkalmam 20 percet eltölteni a kocsival,aminek a gondolatával egy jó ideje szenvedek
Úgy néz ki stabilizálódik a válasz,ami nemleges.Az utóbbi időben valahogy nagyon le lett lakva szegényke.Hemzseg az apróbb-nagyobb hibáktól.
Hibák listája nagyjából: sebváltó elég pudingos,mintha francia kocsi lenne.sebességbe rakva is elég nagy holtjátéka van,és elég nyúlós.Az a tipikus "tésztakeverő" effekt.Jobbról nem húzza vissza középállásba kart.Lehet,hogy ezzel van összefüggésben,nem tudom. Vezető ülés erősen koszos,bal oldal kidörzsölt kicsit felszakadt.anyós ülés magasságállítója tropa,és az a műanyag konzol eléggé nyüszög amikor fészkelődök az ülésen.Jobb első ajtó hangszóró rácsa betört. Hátsó ülés is erősen elkoszolt.A bal oldali ajtó tövében lévő bőr "tömb" igencsak gyűrött,okát nem értem. A hátsó hamutartó szanaszét lett rugdosva ez szerintem nem nagyon jön le tisztítással.
Bal első index repedt. A búrák közepesen mattak. első féktárcsának már egész nagy, saccra 1-1.5mm-es válla van.

És ez csak 20per eredménye volt,hogy csak a kocsi elejét,jobb oldalát tudtam megközelíteni.Megyek majd vele jópár karikát, és ha a futómű remekel,a kuplung masszív,és a motor sem ráz,zúg, akkor talán megveszem.

Végső segítségkérés: A fent felsorolt hibák milyen összegekből orvosolhatóak.Féktárcsa+fékpofa csere ár,indexbúra ár, hamutartó ár, 2új első ülés,vagy azok javítása.
Kicsit le is hangolt,hogy ennyire elhanyagolt a kocsi bele.De ettől még tudom,hogy gondosan szervizelt.Viszont nemigazán adnék érte 1.2-1.3at amit korábban már vizionáltam. 1misi kereken viszont szerintem azért vicc kategória egy e46ért. Így esetleg 1.1et adnék érte,ha a tesztúton jónak vélem a futóművet,hajtást,motort.
Ez reális ár lenne?
Hahura mennyiért pakolná fel egy nepper ezt a kocsit?

Képek a kocsiról:ennyire nem brutálisan mocskos mint a képeken,mert a fényviszonyok eléggé kiemelik a foltokat.De tény,hogy a makulátlantól kb 672354fényévre van
képek: 320de46


Letöltöttem a képeket, megnéztem, de semmilyen pozitív jelző nem jut az eszembe a képek láttán. Én nem tudom, hogy egyáltalán ilyen autót ki fog megvenni? Ebből mire normális autót faragsz, többe fog kerülni, mintha megvennél most egy olyat, ami normálisan néz ki.
Nem akarok befolyásolni meg semmi, de én biztos meg nem venném!!!!!


Az ülések borzalmasak.Szerintem azokat újra kel huzatni. Gondolom a váltót,kuplungot is szét kel szedetned,ha ilyen savanyú.Természetesen a nem látható hibákat is kalkuláld be. Meg ami az első pár hónapban előjön. Hibakódokat kiolvastad belőle? lehet van benne egy Bibliányi na ez csak vicc. Én azt is megnézném. Ott nemcsak a hamust kel cserélned,alul a konzolt, amibe belemegy. Ha nem lehet rendbehozni.


Hát,tényleg elég okádék ez az ''autó'' 1 millióért BMW E46-ot? Ne már. Neked kicsit se gyanús? Az ok,hogy így néz ki ami borzalmas,de mi lehet belülről? Azonnal gépre kéne tenni és megnézni,ahogy azt már írták itt is. Én tuti nem venném meg,inkább gyűjtenék még,mert csak bosszúságod lesz ezzel a kocsival. Bero


Az a gond,hogy elhiszitek,aki így leéli a kocsiját,az halálra gondozza a motort,váltót? Na nemá azt ti sem hiszitek Csak annyi gondozást végeznek,hogy használható legyen a kocsi,azt jól van. Főleg dízel. Ha gondod lesz vele,az bizony nagy gond lesz többnyire.


Ki hiszi azt,hogy gondozva van a motor/váltó?


Ő írta. (Kicsit le is hangolt,hogy ennyire elhanyagolt a kocsi bele.De ettől még tudom,hogy gondosan szervizelt.) biztos ismeri a kocsit.



Ja,tényleg Biztos


Egy biztos,az én véleményem: ha megveszed,úgy vedd meg hogy hosszútávon tartsd meg,mert 1 millád biztos rá fog menni,így apránként,ha nem lesznek nagyon komoly motorhibák. Akkor pedig nem éri meg eladni,ha rendbe hozod,mert úgysem fizeti azt meg senki.Meg lehet ezt csinálni szépen,de ugye nem lesz olcsó. Ott a kárpit 70% dobós,az mindjárt egy komolyabb összeg.Ha zavarnak a karcos műanyag dolgok,az is csere. Kerék nem díszből kopik félre. Van ott mit állítgatni,javítgatni.Ha ezt nem figyelte az előző tulaj,hogy félre kopik a gumi,hát hogy dogozhatta a motort odaadóan.Meg a váltó,lityeg,lötyög, és az sem zavarta.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. július 05. kedd, 20:46


kleroo írta:
Képek a kocsiról:ennyire nem brutálisan mocskos mint a képeken,mert a fényviszonyok eléggé kiemelik a foltokat.De tény,hogy a makulátlantól kb 672354fényévre van
képek: 320de46


én még ilyen lelakott autót nem láttam, fater off horgászós szarja is szebben néz ki, pedig abban 20 kiló homok is lehet...
600ezret futott autó nem néz így ki BMW-ből.
bocsásd meg amit fogalmazni fogok, de a nőnek a fejét benyomnám egy budiba és ráhúznék.
egy fillért nem adnék érte az tutti.
hát majdnem eret vágtam...



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. július 05. kedd, 20:40


anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
InsectKiller írta:
kleroo írta: Pár napja volt alkalmam 20 percet eltölteni a kocsival,aminek a gondolatával egy jó ideje szenvedek
Úgy néz ki stabilizálódik a válasz,ami nemleges.Az utóbbi időben valahogy nagyon le lett lakva szegényke.Hemzseg az apróbb-nagyobb hibáktól.
Hibák listája nagyjából: sebváltó elég pudingos,mintha francia kocsi lenne.sebességbe rakva is elég nagy holtjátéka van,és elég nyúlós.Az a tipikus "tésztakeverő" effekt.Jobbról nem húzza vissza középállásba kart.Lehet,hogy ezzel van összefüggésben,nem tudom. Vezető ülés erősen koszos,bal oldal kidörzsölt kicsit felszakadt.anyós ülés magasságállítója tropa,és az a műanyag konzol eléggé nyüszög amikor fészkelődök az ülésen.Jobb első ajtó hangszóró rácsa betört. Hátsó ülés is erősen elkoszolt.A bal oldali ajtó tövében lévő bőr "tömb" igencsak gyűrött,okát nem értem. A hátsó hamutartó szanaszét lett rugdosva ez szerintem nem nagyon jön le tisztítással.
Bal első index repedt. A búrák közepesen mattak. első féktárcsának már egész nagy, saccra 1-1.5mm-es válla van.

És ez csak 20per eredménye volt,hogy csak a kocsi elejét,jobb oldalát tudtam megközelíteni.Megyek majd vele jópár karikát, és ha a futómű remekel,a kuplung masszív,és a motor sem ráz,zúg, akkor talán megveszem.

Végső segítségkérés: A fent felsorolt hibák milyen összegekből orvosolhatóak.Féktárcsa+fékpofa csere ár,indexbúra ár, hamutartó ár, 2új első ülés,vagy azok javítása.
Kicsit le is hangolt,hogy ennyire elhanyagolt a kocsi bele.De ettől még tudom,hogy gondosan szervizelt.Viszont nemigazán adnék érte 1.2-1.3at amit korábban már vizionáltam. 1misi kereken viszont szerintem azért vicc kategória egy e46ért. Így esetleg 1.1et adnék érte,ha a tesztúton jónak vélem a futóművet,hajtást,motort.
Ez reális ár lenne?
Hahura mennyiért pakolná fel egy nepper ezt a kocsit?

Képek a kocsiról:ennyire nem brutálisan mocskos mint a képeken,mert a fényviszonyok eléggé kiemelik a foltokat.De tény,hogy a makulátlantól kb 672354fényévre van
képek: 320de46


Letöltöttem a képeket, megnéztem, de semmilyen pozitív jelző nem jut az eszembe a képek láttán. Én nem tudom, hogy egyáltalán ilyen autót ki fog megvenni? Ebből mire normális autót faragsz, többe fog kerülni, mintha megvennél most egy olyat, ami normálisan néz ki.
Nem akarok befolyásolni meg semmi, de én biztos meg nem venném!!!!!


Az ülések borzalmasak.Szerintem azokat újra kel huzatni. Gondolom a váltót,kuplungot is szét kel szedetned,ha ilyen savanyú.Természetesen a nem látható hibákat is kalkuláld be. Meg ami az első pár hónapban előjön. Hibakódokat kiolvastad belőle? lehet van benne egy Bibliányi na ez csak vicc. Én azt is megnézném. Ott nemcsak a hamust kel cserélned,alul a konzolt, amibe belemegy. Ha nem lehet rendbehozni.


Hát,tényleg elég okádék ez az ''autó'' 1 millióért BMW E46-ot? Ne már. Neked kicsit se gyanús? Az ok,hogy így néz ki ami borzalmas,de mi lehet belülről? Azonnal gépre kéne tenni és megnézni,ahogy azt már írták itt is. Én tuti nem venném meg,inkább gyűjtenék még,mert csak bosszúságod lesz ezzel a kocsival. Bero


Az a gond,hogy elhiszitek,aki így leéli a kocsiját,az halálra gondozza a motort,váltót? Na nemá azt ti sem hiszitek Csak annyi gondozást végeznek,hogy használható legyen a kocsi,azt jól van. Főleg dízel. Ha gondod lesz vele,az bizony nagy gond lesz többnyire.


Ki hiszi azt,hogy gondozva van a motor/váltó?


Ő írta. (Kicsit le is hangolt,hogy ennyire elhanyagolt a kocsi bele.De ettől még tudom,hogy gondosan szervizelt.) biztos ismeri a kocsit.



Ja,tényleg Biztos

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 05. kedd, 20:37


Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
InsectKiller írta:
kleroo írta: Pár napja volt alkalmam 20 percet eltölteni a kocsival,aminek a gondolatával egy jó ideje szenvedek
Úgy néz ki stabilizálódik a válasz,ami nemleges.Az utóbbi időben valahogy nagyon le lett lakva szegényke.Hemzseg az apróbb-nagyobb hibáktól.
Hibák listája nagyjából: sebváltó elég pudingos,mintha francia kocsi lenne.sebességbe rakva is elég nagy holtjátéka van,és elég nyúlós.Az a tipikus "tésztakeverő" effekt.Jobbról nem húzza vissza középállásba kart.Lehet,hogy ezzel van összefüggésben,nem tudom. Vezető ülés erősen koszos,bal oldal kidörzsölt kicsit felszakadt.anyós ülés magasságállítója tropa,és az a műanyag konzol eléggé nyüszög amikor fészkelődök az ülésen.Jobb első ajtó hangszóró rácsa betört. Hátsó ülés is erősen elkoszolt.A bal oldali ajtó tövében lévő bőr "tömb" igencsak gyűrött,okát nem értem. A hátsó hamutartó szanaszét lett rugdosva ez szerintem nem nagyon jön le tisztítással.
Bal első index repedt. A búrák közepesen mattak. első féktárcsának már egész nagy, saccra 1-1.5mm-es válla van.

És ez csak 20per eredménye volt,hogy csak a kocsi elejét,jobb oldalát tudtam megközelíteni.Megyek majd vele jópár karikát, és ha a futómű remekel,a kuplung masszív,és a motor sem ráz,zúg, akkor talán megveszem.

Végső segítségkérés: A fent felsorolt hibák milyen összegekből orvosolhatóak.Féktárcsa+fékpofa csere ár,indexbúra ár, hamutartó ár, 2új első ülés,vagy azok javítása.
Kicsit le is hangolt,hogy ennyire elhanyagolt a kocsi bele.De ettől még tudom,hogy gondosan szervizelt.Viszont nemigazán adnék érte 1.2-1.3at amit korábban már vizionáltam. 1misi kereken viszont szerintem azért vicc kategória egy e46ért. Így esetleg 1.1et adnék érte,ha a tesztúton jónak vélem a futóművet,hajtást,motort.
Ez reális ár lenne?
Hahura mennyiért pakolná fel egy nepper ezt a kocsit?

Képek a kocsiról:ennyire nem brutálisan mocskos mint a képeken,mert a fényviszonyok eléggé kiemelik a foltokat.De tény,hogy a makulátlantól kb 672354fényévre van
képek: 320de46


Letöltöttem a képeket, megnéztem, de semmilyen pozitív jelző nem jut az eszembe a képek láttán. Én nem tudom, hogy egyáltalán ilyen autót ki fog megvenni? Ebből mire normális autót faragsz, többe fog kerülni, mintha megvennél most egy olyat, ami normálisan néz ki.
Nem akarok befolyásolni meg semmi, de én biztos meg nem venném!!!!!


Az ülések borzalmasak.Szerintem azokat újra kel huzatni. Gondolom a váltót,kuplungot is szét kel szedetned,ha ilyen savanyú.Természetesen a nem látható hibákat is kalkuláld be. Meg ami az első pár hónapban előjön. Hibakódokat kiolvastad belőle? lehet van benne egy Bibliányi na ez csak vicc. Én azt is megnézném. Ott nemcsak a hamust kel cserélned,alul a konzolt, amibe belemegy. Ha nem lehet rendbehozni.


Hát,tényleg elég okádék ez az ''autó'' 1 millióért BMW E46-ot? Ne már. Neked kicsit se gyanús? Az ok,hogy így néz ki ami borzalmas,de mi lehet belülről? Azonnal gépre kéne tenni és megnézni,ahogy azt már írták itt is. Én tuti nem venném meg,inkább gyűjtenék még,mert csak bosszúságod lesz ezzel a kocsival. Bero


Az a gond,hogy elhiszitek,aki így leéli a kocsiját,az halálra gondozza a motort,váltót? Na nemá azt ti sem hiszitek Csak annyi gondozást végeznek,hogy használható legyen a kocsi,azt jól van. Főleg dízel. Ha gondod lesz vele,az bizony nagy gond lesz többnyire.


Ki hiszi azt,hogy gondozva van a motor/váltó?


Ő írta. (Kicsit le is hangolt,hogy ennyire elhanyagolt a kocsi bele.De ettől még tudom,hogy gondosan szervizelt.) biztos ismeri a kocsit.



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. július 05. kedd, 20:33


anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
InsectKiller írta:
kleroo írta: Pár napja volt alkalmam 20 percet eltölteni a kocsival,aminek a gondolatával egy jó ideje szenvedek
Úgy néz ki stabilizálódik a válasz,ami nemleges.Az utóbbi időben valahogy nagyon le lett lakva szegényke.Hemzseg az apróbb-nagyobb hibáktól.
Hibák listája nagyjából: sebváltó elég pudingos,mintha francia kocsi lenne.sebességbe rakva is elég nagy holtjátéka van,és elég nyúlós.Az a tipikus "tésztakeverő" effekt.Jobbról nem húzza vissza középállásba kart.Lehet,hogy ezzel van összefüggésben,nem tudom. Vezető ülés erősen koszos,bal oldal kidörzsölt kicsit felszakadt.anyós ülés magasságállítója tropa,és az a műanyag konzol eléggé nyüszög amikor fészkelődök az ülésen.Jobb első ajtó hangszóró rácsa betört. Hátsó ülés is erősen elkoszolt.A bal oldali ajtó tövében lévő bőr "tömb" igencsak gyűrött,okát nem értem. A hátsó hamutartó szanaszét lett rugdosva ez szerintem nem nagyon jön le tisztítással.
Bal első index repedt. A búrák közepesen mattak. első féktárcsának már egész nagy, saccra 1-1.5mm-es válla van.

És ez csak 20per eredménye volt,hogy csak a kocsi elejét,jobb oldalát tudtam megközelíteni.Megyek majd vele jópár karikát, és ha a futómű remekel,a kuplung masszív,és a motor sem ráz,zúg, akkor talán megveszem.

Végső segítségkérés: A fent felsorolt hibák milyen összegekből orvosolhatóak.Féktárcsa+fékpofa csere ár,indexbúra ár, hamutartó ár, 2új első ülés,vagy azok javítása.
Kicsit le is hangolt,hogy ennyire elhanyagolt a kocsi bele.De ettől még tudom,hogy gondosan szervizelt.Viszont nemigazán adnék érte 1.2-1.3at amit korábban már vizionáltam. 1misi kereken viszont szerintem azért vicc kategória egy e46ért. Így esetleg 1.1et adnék érte,ha a tesztúton jónak vélem a futóművet,hajtást,motort.
Ez reális ár lenne?
Hahura mennyiért pakolná fel egy nepper ezt a kocsit?

Képek a kocsiról:ennyire nem brutálisan mocskos mint a képeken,mert a fényviszonyok eléggé kiemelik a foltokat.De tény,hogy a makulátlantól kb 672354fényévre van
képek: 320de46


Letöltöttem a képeket, megnéztem, de semmilyen pozitív jelző nem jut az eszembe a képek láttán. Én nem tudom, hogy egyáltalán ilyen autót ki fog megvenni? Ebből mire normális autót faragsz, többe fog kerülni, mintha megvennél most egy olyat, ami normálisan néz ki.
Nem akarok befolyásolni meg semmi, de én biztos meg nem venném!!!!!


Az ülések borzalmasak.Szerintem azokat újra kel huzatni. Gondolom a váltót,kuplungot is szét kel szedetned,ha ilyen savanyú.Természetesen a nem látható hibákat is kalkuláld be. Meg ami az első pár hónapban előjön. Hibakódokat kiolvastad belőle? lehet van benne egy Bibliányi na ez csak vicc. Én azt is megnézném. Ott nemcsak a hamust kel cserélned,alul a konzolt, amibe belemegy. Ha nem lehet rendbehozni.


Hát,tényleg elég okádék ez az ''autó'' 1 millióért BMW E46-ot? Ne már. Neked kicsit se gyanús? Az ok,hogy így néz ki ami borzalmas,de mi lehet belülről? Azonnal gépre kéne tenni és megnézni,ahogy azt már írták itt is. Én tuti nem venném meg,inkább gyűjtenék még,mert csak bosszúságod lesz ezzel a kocsival. Bero


Az a gond,hogy elhiszitek,aki így leéli a kocsiját,az halálra gondozza a motort,váltót? Na nemá azt ti sem hiszitek Csak annyi gondozást végeznek,hogy használható legyen a kocsi,azt jól van. Főleg dízel. Ha gondod lesz vele,az bizony nagy gond lesz többnyire.


Ki hiszi azt,hogy gondozva van a motor/váltó?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 05. kedd, 20:25


Bero írta:
anubisz írta:
InsectKiller írta:
kleroo írta: Pár napja volt alkalmam 20 percet eltölteni a kocsival,aminek a gondolatával egy jó ideje szenvedek
Úgy néz ki stabilizálódik a válasz,ami nemleges.Az utóbbi időben valahogy nagyon le lett lakva szegényke.Hemzseg az apróbb-nagyobb hibáktól.
Hibák listája nagyjából: sebváltó elég pudingos,mintha francia kocsi lenne.sebességbe rakva is elég nagy holtjátéka van,és elég nyúlós.Az a tipikus "tésztakeverő" effekt.Jobbról nem húzza vissza középállásba kart.Lehet,hogy ezzel van összefüggésben,nem tudom. Vezető ülés erősen koszos,bal oldal kidörzsölt kicsit felszakadt.anyós ülés magasságállítója tropa,és az a műanyag konzol eléggé nyüszög amikor fészkelődök az ülésen.Jobb első ajtó hangszóró rácsa betört. Hátsó ülés is erősen elkoszolt.A bal oldali ajtó tövében lévő bőr "tömb" igencsak gyűrött,okát nem értem. A hátsó hamutartó szanaszét lett rugdosva ez szerintem nem nagyon jön le tisztítással.
Bal első index repedt. A búrák közepesen mattak. első féktárcsának már egész nagy, saccra 1-1.5mm-es válla van.

És ez csak 20per eredménye volt,hogy csak a kocsi elejét,jobb oldalát tudtam megközelíteni.Megyek majd vele jópár karikát, és ha a futómű remekel,a kuplung masszív,és a motor sem ráz,zúg, akkor talán megveszem.

Végső segítségkérés: A fent felsorolt hibák milyen összegekből orvosolhatóak.Féktárcsa+fékpofa csere ár,indexbúra ár, hamutartó ár, 2új első ülés,vagy azok javítása.
Kicsit le is hangolt,hogy ennyire elhanyagolt a kocsi bele.De ettől még tudom,hogy gondosan szervizelt.Viszont nemigazán adnék érte 1.2-1.3at amit korábban már vizionáltam. 1misi kereken viszont szerintem azért vicc kategória egy e46ért. Így esetleg 1.1et adnék érte,ha a tesztúton jónak vélem a futóművet,hajtást,motort.
Ez reális ár lenne?
Hahura mennyiért pakolná fel egy nepper ezt a kocsit?

Képek a kocsiról:ennyire nem brutálisan mocskos mint a képeken,mert a fényviszonyok eléggé kiemelik a foltokat.De tény,hogy a makulátlantól kb 672354fényévre van
képek: 320de46


Letöltöttem a képeket, megnéztem, de semmilyen pozitív jelző nem jut az eszembe a képek láttán. Én nem tudom, hogy egyáltalán ilyen autót ki fog megvenni? Ebből mire normális autót faragsz, többe fog kerülni, mintha megvennél most egy olyat, ami normálisan néz ki.
Nem akarok befolyásolni meg semmi, de én biztos meg nem venném!!!!!


Az ülések borzalmasak.Szerintem azokat újra kel huzatni. Gondolom a váltót,kuplungot is szét kel szedetned,ha ilyen savanyú.Természetesen a nem látható hibákat is kalkuláld be. Meg ami az első pár hónapban előjön. Hibakódokat kiolvastad belőle? lehet van benne egy Bibliányi na ez csak vicc. Én azt is megnézném. Ott nemcsak a hamust kel cserélned,alul a konzolt, amibe belemegy. Ha nem lehet rendbehozni.


Hát,tényleg elég okádék ez az ''autó'' 1 millióért BMW E46-ot? Ne már. Neked kicsit se gyanús? Az ok,hogy így néz ki ami borzalmas,de mi lehet belülről? Azonnal gépre kéne tenni és megnézni,ahogy azt már írták itt is. Én tuti nem venném meg,inkább gyűjtenék még,mert csak bosszúságod lesz ezzel a kocsival. Bero


Az a gond,hogy elhiszitek,aki így leéli a kocsiját,az halálra gondozza a motort,váltót? Na nemá azt ti sem hiszitek Csak annyi gondozást végeznek,hogy használható legyen a kocsi,azt jól van. Főleg dízel. Ha gondod lesz vele,az bizony nagy gond lesz többnyire.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. július 05. kedd, 20:12


anubisz írta:
InsectKiller írta:
kleroo írta: Pár napja volt alkalmam 20 percet eltölteni a kocsival,aminek a gondolatával egy jó ideje szenvedek
Úgy néz ki stabilizálódik a válasz,ami nemleges.Az utóbbi időben valahogy nagyon le lett lakva szegényke.Hemzseg az apróbb-nagyobb hibáktól.
Hibák listája nagyjából: sebváltó elég pudingos,mintha francia kocsi lenne.sebességbe rakva is elég nagy holtjátéka van,és elég nyúlós.Az a tipikus "tésztakeverő" effekt.Jobbról nem húzza vissza középállásba kart.Lehet,hogy ezzel van összefüggésben,nem tudom. Vezető ülés erősen koszos,bal oldal kidörzsölt kicsit felszakadt.anyós ülés magasságállítója tropa,és az a műanyag konzol eléggé nyüszög amikor fészkelődök az ülésen.Jobb első ajtó hangszóró rácsa betört. Hátsó ülés is erősen elkoszolt.A bal oldali ajtó tövében lévő bőr "tömb" igencsak gyűrött,okát nem értem. A hátsó hamutartó szanaszét lett rugdosva ez szerintem nem nagyon jön le tisztítással.
Bal első index repedt. A búrák közepesen mattak. első féktárcsának már egész nagy, saccra 1-1.5mm-es válla van.

És ez csak 20per eredménye volt,hogy csak a kocsi elejét,jobb oldalát tudtam megközelíteni.Megyek majd vele jópár karikát, és ha a futómű remekel,a kuplung masszív,és a motor sem ráz,zúg, akkor talán megveszem.

Végső segítségkérés: A fent felsorolt hibák milyen összegekből orvosolhatóak.Féktárcsa+fékpofa csere ár,indexbúra ár, hamutartó ár, 2új első ülés,vagy azok javítása.
Kicsit le is hangolt,hogy ennyire elhanyagolt a kocsi bele.De ettől még tudom,hogy gondosan szervizelt.Viszont nemigazán adnék érte 1.2-1.3at amit korábban már vizionáltam. 1misi kereken viszont szerintem azért vicc kategória egy e46ért. Így esetleg 1.1et adnék érte,ha a tesztúton jónak vélem a futóművet,hajtást,motort.
Ez reális ár lenne?
Hahura mennyiért pakolná fel egy nepper ezt a kocsit?

Képek a kocsiról:ennyire nem brutálisan mocskos mint a képeken,mert a fényviszonyok eléggé kiemelik a foltokat.De tény,hogy a makulátlantól kb 672354fényévre van
képek: 320de46


Letöltöttem a képeket, megnéztem, de semmilyen pozitív jelző nem jut az eszembe a képek láttán. Én nem tudom, hogy egyáltalán ilyen autót ki fog megvenni? Ebből mire normális autót faragsz, többe fog kerülni, mintha megvennél most egy olyat, ami normálisan néz ki.
Nem akarok befolyásolni meg semmi, de én biztos meg nem venném!!!!!


Az ülések borzalmasak.Szerintem azokat újra kel huzatni. Gondolom a váltót,kuplungot is szét kel szedetned,ha ilyen savanyú.Természetesen a nem látható hibákat is kalkuláld be. Meg ami az első pár hónapban előjön. Hibakódokat kiolvastad belőle? lehet van benne egy Bibliányi na ez csak vicc. Én azt is megnézném. Ott nemcsak a hamust kel cserélned,alul a konzolt, amibe belemegy. Ha nem lehet rendbehozni.


Hát,tényleg elég okádék ez az ''autó'' 1 millióért BMW E46-ot? Ne már. Neked kicsit se gyanús? Az ok,hogy így néz ki ami borzalmas,de mi lehet belülről? Azonnal gépre kéne tenni és megnézni,ahogy azt már írták itt is. Én tuti nem venném meg,inkább gyűjtenék még,mert csak bosszúságod lesz ezzel a kocsival. Bero

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 05. kedd, 19:51


InsectKiller írta:
kleroo írta: Pár napja volt alkalmam 20 percet eltölteni a kocsival,aminek a gondolatával egy jó ideje szenvedek
Úgy néz ki stabilizálódik a válasz,ami nemleges.Az utóbbi időben valahogy nagyon le lett lakva szegényke.Hemzseg az apróbb-nagyobb hibáktól.
Hibák listája nagyjából: sebváltó elég pudingos,mintha francia kocsi lenne.sebességbe rakva is elég nagy holtjátéka van,és elég nyúlós.Az a tipikus "tésztakeverő" effekt.Jobbról nem húzza vissza középállásba kart.Lehet,hogy ezzel van összefüggésben,nem tudom. Vezető ülés erősen koszos,bal oldal kidörzsölt kicsit felszakadt.anyós ülés magasságállítója tropa,és az a műanyag konzol eléggé nyüszög amikor fészkelődök az ülésen.Jobb első ajtó hangszóró rácsa betört. Hátsó ülés is erősen elkoszolt.A bal oldali ajtó tövében lévő bőr "tömb" igencsak gyűrött,okát nem értem. A hátsó hamutartó szanaszét lett rugdosva ez szerintem nem nagyon jön le tisztítással.
Bal első index repedt. A búrák közepesen mattak. első féktárcsának már egész nagy, saccra 1-1.5mm-es válla van.

És ez csak 20per eredménye volt,hogy csak a kocsi elejét,jobb oldalát tudtam megközelíteni.Megyek majd vele jópár karikát, és ha a futómű remekel,a kuplung masszív,és a motor sem ráz,zúg, akkor talán megveszem.

Végső segítségkérés: A fent felsorolt hibák milyen összegekből orvosolhatóak.Féktárcsa+fékpofa csere ár,indexbúra ár, hamutartó ár, 2új első ülés,vagy azok javítása.
Kicsit le is hangolt,hogy ennyire elhanyagolt a kocsi bele.De ettől még tudom,hogy gondosan szervizelt.Viszont nemigazán adnék érte 1.2-1.3at amit korábban már vizionáltam. 1misi kereken viszont szerintem azért vicc kategória egy e46ért. Így esetleg 1.1et adnék érte,ha a tesztúton jónak vélem a futóművet,hajtást,motort.
Ez reális ár lenne?
Hahura mennyiért pakolná fel egy nepper ezt a kocsit?

Képek a kocsiról:ennyire nem brutálisan mocskos mint a képeken,mert a fényviszonyok eléggé kiemelik a foltokat.De tény,hogy a makulátlantól kb 672354fényévre van
képek: 320de46


Letöltöttem a képeket, megnéztem, de semmilyen pozitív jelző nem jut az eszembe a képek láttán. Én nem tudom, hogy egyáltalán ilyen autót ki fog megvenni? Ebből mire normális autót faragsz, többe fog kerülni, mintha megvennél most egy olyat, ami normálisan néz ki.
Nem akarok befolyásolni meg semmi, de én biztos meg nem venném!!!!!


Az ülések borzalmasak.Szerintem azokat újra kel huzatni. Gondolom a váltót,kuplungot is szét kel szedetned,ha ilyen savanyú.Természetesen a nem látható hibákat is kalkuláld be. Meg ami az első pár hónapban előjön. Hibakódokat kiolvastad belőle? lehet van benne egy Bibliányi na ez csak vicc. Én azt is megnézném. Ott nemcsak a hamust kel cserélned,alul a konzolt, amibe belemegy. Ha nem lehet rendbehozni.