Ez egy archivált weboldal! bővebben

státusz kleroo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2011. július 05. kedd, 19:49


InsectKiller írta:
kleroo írta: ...
Hahura mennyiért pakolná fel egy nepper ezt a kocsit?

Képek a kocsiról:ennyire nem brutálisan mocskos mint a képeken,mert a fényviszonyok eléggé kiemelik a foltokat.De tény,hogy a makulátlantól kb 672354fényévre van
képek: 320de46


Letöltöttem a képeket, megnéztem, de semmilyen pozitív jelző nem jut az eszembe a képek láttán. Én nem tudom, hogy egyáltalán ilyen autót ki fog megvenni? Ebből mire normális autót faragsz, többe fog kerülni, mintha megvennél most egy olyat, ami normálisan néz ki.
Nem akarok befolyásolni meg semmi, de én biztos meg nem venném!!!!!


Hát igen. Énis így látom.Sok értelme nincs,mert hemzseg a kisebb nagyobb hibáktól.
Abban maradtam "magammal",hogy ha tesztvezetésen tetszik,és 1 millióért odaadják netán,ami azért elég csekély összeg egy hazai vásárlású nem rommátört e46ért,akkor talán belevágok a lecsóba.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. július 05. kedd, 19:50

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2011. július 05. kedd, 19:21


kleroo írta: Pár napja volt alkalmam 20 percet eltölteni a kocsival,aminek a gondolatával egy jó ideje szenvedek
Úgy néz ki stabilizálódik a válasz,ami nemleges.Az utóbbi időben valahogy nagyon le lett lakva szegényke.Hemzseg az apróbb-nagyobb hibáktól.
Hibák listája nagyjából: sebváltó elég pudingos,mintha francia kocsi lenne.sebességbe rakva is elég nagy holtjátéka van,és elég nyúlós.Az a tipikus "tésztakeverő" effekt.Jobbról nem húzza vissza középállásba kart.Lehet,hogy ezzel van összefüggésben,nem tudom. Vezető ülés erősen koszos,bal oldal kidörzsölt kicsit felszakadt.anyós ülés magasságállítója tropa,és az a műanyag konzol eléggé nyüszög amikor fészkelődök az ülésen.Jobb első ajtó hangszóró rácsa betört. Hátsó ülés is erősen elkoszolt.A bal oldali ajtó tövében lévő bőr "tömb" igencsak gyűrött,okát nem értem. A hátsó hamutartó szanaszét lett rugdosva ez szerintem nem nagyon jön le tisztítással.
Bal első index repedt. A búrák közepesen mattak. első féktárcsának már egész nagy, saccra 1-1.5mm-es válla van.

És ez csak 20per eredménye volt,hogy csak a kocsi elejét,jobb oldalát tudtam megközelíteni.Megyek majd vele jópár karikát, és ha a futómű remekel,a kuplung masszív,és a motor sem ráz,zúg, akkor talán megveszem.

Végső segítségkérés: A fent felsorolt hibák milyen összegekből orvosolhatóak.Féktárcsa+fékpofa csere ár,indexbúra ár, hamutartó ár, 2új első ülés,vagy azok javítása.
Kicsit le is hangolt,hogy ennyire elhanyagolt a kocsi bele.De ettől még tudom,hogy gondosan szervizelt.Viszont nemigazán adnék érte 1.2-1.3at amit korábban már vizionáltam. 1misi kereken viszont szerintem azért vicc kategória egy e46ért. Így esetleg 1.1et adnék érte,ha a tesztúton jónak vélem a futóművet,hajtást,motort.
Ez reális ár lenne?
Hahura mennyiért pakolná fel egy nepper ezt a kocsit?

Képek a kocsiról:ennyire nem brutálisan mocskos mint a képeken,mert a fényviszonyok eléggé kiemelik a foltokat.De tény,hogy a makulátlantól kb 672354fényévre van
képek: 320de46


Letöltöttem a képeket, megnéztem, de semmilyen pozitív jelző nem jut az eszembe a képek láttán. Én nem tudom, hogy egyáltalán ilyen autót ki fog megvenni? Ebből mire normális autót faragsz, többe fog kerülni, mintha megvennél most egy olyat, ami normálisan néz ki.
Nem akarok befolyásolni meg semmi, de én biztos meg nem venném!!!!!

státusz kleroo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2011. július 05. kedd, 18:22


Pár napja volt alkalmam 20 percet eltölteni a kocsival,aminek a gondolatával egy jó ideje szenvedek
Úgy néz ki stabilizálódik a válasz,ami nemleges.Az utóbbi időben valahogy nagyon le lett lakva szegényke.Hemzseg az apróbb-nagyobb hibáktól.
Hibák listája nagyjából: sebváltó elég pudingos,mintha francia kocsi lenne.sebességbe rakva is elég nagy holtjátéka van,és elég nyúlós.Az a tipikus "tésztakeverő" effekt.Jobbról nem húzza vissza középállásba kart.Lehet,hogy ezzel van összefüggésben,nem tudom. Vezető ülés erősen koszos,bal oldal kidörzsölt kicsit felszakadt.anyós ülés magasságállítója tropa,és az a műanyag konzol eléggé nyüszög amikor fészkelődök az ülésen.Jobb első ajtó hangszóró rácsa betört. Hátsó ülés is erősen elkoszolt.A bal oldali ajtó tövében lévő bőr "tömb" igencsak gyűrött,okát nem értem. A hátsó hamutartó szanaszét lett rugdosva ez szerintem nem nagyon jön le tisztítással.
Bal első index repedt. A búrák közepesen mattak. első féktárcsának már egész nagy, saccra 1-1.5mm-es válla van.

És ez csak 20per eredménye volt,hogy csak a kocsi elejét,jobb oldalát tudtam megközelíteni.Megyek majd vele jópár karikát, és ha a futómű remekel,a kuplung masszív,és a motor sem ráz,zúg, akkor talán megveszem.

Végső segítségkérés: A fent felsorolt hibák milyen összegekből orvosolhatóak.Féktárcsa+fékpofa csere ár,indexbúra ár, hamutartó ár, 2új első ülés,vagy azok javítása.
Kicsit le is hangolt,hogy ennyire elhanyagolt a kocsi bele.De ettől még tudom,hogy gondosan szervizelt.Viszont nemigazán adnék érte 1.2-1.3at amit korábban már vizionáltam. 1misi kereken viszont szerintem azért vicc kategória egy e46ért. Így esetleg 1.1et adnék érte,ha a tesztúton jónak vélem a futóművet,hajtást,motort.
Ez reális ár lenne?
Hahura mennyiért pakolná fel egy nepper ezt a kocsit?

Képek a kocsiról:ennyire nem brutálisan mocskos mint a képeken,mert a fényviszonyok eléggé kiemelik a foltokat.De tény,hogy a makulátlantól kb 672354fényévre van
képek: 320de46

státusz kleroo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2011. július 01. péntek, 17:37


YELLOW írta:
kleroo írta:
YELLOW írta:

én azt mondom legyél pofátlan,...


Meglátjuk mi lesz ebből a sztoriból
1.4 fölött nem veszem meg,mert akkor inkább várok vele,és valami ultrabrutál patika modellre gyűjtök 2misi körül.


vagy lehet nem csak a lányát kell boldoggá tenned, hanem a mamát is, és akkor megkapod olcsóbban


Látom tetszik a felállás



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. július 01. péntek, 17:28


kleroo írta:
YELLOW írta:

én azt mondom legyél pofátlan,...


Meglátjuk mi lesz ebből a sztoriból
1.4 fölött nem veszem meg,mert akkor inkább várok vele,és valami ultrabrutál patika modellre gyűjtök 2misi körül.


vagy lehet nem csak a lányát kell boldoggá tenned, hanem a mamát is, és akkor megkapod olcsóbban



státusz kleroo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2011. július 01. péntek, 17:27


YELLOW írta:

én azt mondom legyél pofátlan,...


Meglátjuk mi lesz ebből a sztoriból
1.4 fölött nem veszem meg,mert akkor inkább várok vele,és valami ultrabrutál patika modellre gyűjtök 2misi körül.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. július 01. péntek, 17:13


kleroo írta:
Nehéz a döntés.Van egy nagyon jó állapotú offos autóm(ford focus 1.8 ghia,ami az e46 kisöccsének mondható,mert szintén a vezetés örömére van kihegyezve,csak épp olcsóbban,olcsóbb anyagokból) Ez elmenne 1.2-1.3 körül.Van itthon 360ezer KP-m.
Fél év van hátra egyetemből.És pont most jött a semmiből,hogy eladnák a bömöst,mert kell egy telepjáró lovat húzni,ect.
És a nagy baj,hogy imádom a kocsit,de kisgyerekkorom óta a facelift előtti e46ért rajongok.Szóval nagyon necces a dolog.És itt kerestem egy kis segítséget,hogy miként döntsek.Mert ha kellően olcsón megvenném,korrekt áron,úgy hogy marad 150k-m esetleges hibákra,akkor bele mernék vágni.És fél év múlva már zsebben a diploma és vmilyen meló is lesz már,szóval minden a "helyére" kerülne.
Pont fordulóponton jött ez a lehetőség. Mert ha most kezdeném a sulit,akkor el sem gondolkodnék rajta,mert értelmetlen lenne még azért is gürcölni,hogy egy bmw-t fenntartsak.
De így talán vállalható.Rossz esetben van 1.520000am az egészre.-100.000 az átírási procedúra.-120.000 a felmerülő komoly hibákra. Tehát 1.3ért elhozhatnám .De a legjobb 1.2 lenne,mert 220ezerből azért már csak megoldok bármit.Azért nem roncs.
Csak azzal tényleg nem vagyok képben,hogy szemétség-e a részemről ennyit ajánlani érte.
Konkrét árak még nincsenek.A hölgy meglepiként fog szombaton kapni egy tiguant.És én addigra nem azt a akrom mondai,hogy "őőő lehet érdekelne a bömös",hanem egy konkrét,reális,megfontolt ajánlattal előállni,amit nem én találtam ki hasraütve,hanem más e46,bmw tulajok,akik képben vannak


én azt mondom legyél pofátlan, és ajánlj érte 1 misit, vagy 1.1-et. az asszony úgyis csak kapja a segge alá a verdákat nem hiszem, hogy számít neki mennyiért adja el. jelen pillanatban meg úgyis a lányát boldogítod. szal ez a legkevesebb, hogy xaré-hugyé eladja neked


státusz kleroo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2011. július 01. péntek, 15:43


Qucsy írta:
kleroo írta:
Qucsy írta:
kleroo írta:
Qucsy írta:
én is csatlakoznék az előttem szólókhoz, az hogyha nő-é volt ....


Nő tulaja volt.Pontos előéletét tudom,mert a párom édesanyja kapta vadonat újonnan.
És pontosan tudom hogyan használja.
Magyarul mondva kurvajól vezet.Szerintem sokan néznének egy nagyot itt a fórumon is,hogy mennyire frankón,ügyesen vezet.A kuplungot is tökéletesen kezeli.Az viszont tény,hogy a nők 95% tényleg botrányosan vezet.És a kocsikhoz való hozzáállás....
Itt inkább csak az ár lenne a kérdés.Mert az nagy előny,hogy a kocsi pontos előéletét ismerem, sőt 6éves kora óta pedig néha-néha utas is voltam benne.
És a használt piacot nézve, főleg bömbiket,lehet hogy drágábban vennék egy jónak tűnő,ám de 300ról visszatekert rojtosra tört,javíthatatlan vackot,amit már 5 tulaj tiport.
Így pontosan tisztában vagyok a hibákkal,amit te is írtál,hogy kis szorgalom és pénz és ki lehet pofozni a kocsit. csak motorikusan ne legyen vele nagy probléma még 1 évig(addigra összegyűlne bőven elég pénz az esetleges szervízre)


amennyiben ismered az autó előéletét, sőt ismered magát az autót is akkor gond 1 szál se..én biztos hogy beújítanám magamnak..

De mennyiiérrt
Az itt a kérdés Mert sejtelmem sincs az áráról. Hahun van már 1.1től,de akár 1.7-8ig is elkúsznak az árak.Ezért írtam ide,a kocsi összes baját leírva amit tudok,illetve a felhasználási körülményeket ami alapján lehet következtetni a hibákra.(a kuplung sajna esélyes)

Az én offos típusomnál tudom melyik egyed mennyit érhet. Gondolom "nálatok" is így van


mivel az egész cselekmény rokoni szálon fút...és tudva az esedékes problémákat az autón én amondó vagyok ha eltudod hozni 1.1-1.2-ért akkor hozd...bár az árak igazad van igen csak 1.8-1.9 mozognak..de azért vegyük figyelembe a korát és az esedékes problémákat
..a lakásom előtt van vagy 3-4 autókereskedés..itt is megtalálhatóak ezek a tipusok bár igaz többsége 2004-2005-ös évjárat és igen csak 2.5-2.7 millió körül járnak.. mérlegeld az autóra szánt pénzt és a leendő költségeket és annak alapján dönts..
mrt lehet hogy jobban jársz ha 1 fiatalabbat veszel..de semmire nem akarlak rábeszélni nem látok bele a pénz tárcádba és a javítandó költségekbe..

Nehéz a döntés.Van egy nagyon jó állapotú offos autóm(ford focus 1.8 ghia,ami az e46 kisöccsének mondható,mert szintén a vezetés örömére van kihegyezve,csak épp olcsóbban,olcsóbb anyagokból) Ez elmenne 1.2-1.3 körül.Van itthon 360ezer KP-m.
Fél év van hátra egyetemből.És pont most jött a semmiből,hogy eladnák a bömöst,mert kell egy telepjáró lovat húzni,ect.
És a nagy baj,hogy imádom a kocsit,de kisgyerekkorom óta a facelift előtti e46ért rajongok.Szóval nagyon necces a dolog.És itt kerestem egy kis segítséget,hogy miként döntsek.Mert ha kellően olcsón megvenném,korrekt áron,úgy hogy marad 150k-m esetleges hibákra,akkor bele mernék vágni.És fél év múlva már zsebben a diploma és vmilyen meló is lesz már,szóval minden a "helyére" kerülne.
Pont fordulóponton jött ez a lehetőség. Mert ha most kezdeném a sulit,akkor el sem gondolkodnék rajta,mert értelmetlen lenne még azért is gürcölni,hogy egy bmw-t fenntartsak.
De így talán vállalható.Rossz esetben van 1.520000am az egészre.-100.000 az átírási procedúra.-120.000 a felmerülő komoly hibákra. Tehát 1.3ért elhozhatnám .De a legjobb 1.2 lenne,mert 220ezerből azért már csak megoldok bármit.Azért nem roncs.
Csak azzal tényleg nem vagyok képben,hogy szemétség-e a részemről ennyit ajánlani érte.
Konkrét árak még nincsenek.A hölgy meglepiként fog szombaton kapni egy tiguant.És én addigra nem azt a akrom mondai,hogy "őőő lehet érdekelne a bömös",hanem egy konkrét,reális,megfontolt ajánlattal előállni,amit nem én találtam ki hasraütve,hanem más e46,bmw tulajok,akik képben vannak

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2011. július 01. péntek, 15:22


kleroo írta:
Qucsy írta:
kleroo írta:
Qucsy írta:
én is csatlakoznék az előttem szólókhoz, az hogyha nő-é volt ....


Nő tulaja volt.Pontos előéletét tudom,mert a párom édesanyja kapta vadonat újonnan.
És pontosan tudom hogyan használja.
Magyarul mondva kurvajól vezet.Szerintem sokan néznének egy nagyot itt a fórumon is,hogy mennyire frankón,ügyesen vezet.A kuplungot is tökéletesen kezeli.Az viszont tény,hogy a nők 95% tényleg botrányosan vezet.És a kocsikhoz való hozzáállás....
Itt inkább csak az ár lenne a kérdés.Mert az nagy előny,hogy a kocsi pontos előéletét ismerem, sőt 6éves kora óta pedig néha-néha utas is voltam benne.
És a használt piacot nézve, főleg bömbiket,lehet hogy drágábban vennék egy jónak tűnő,ám de 300ról visszatekert rojtosra tört,javíthatatlan vackot,amit már 5 tulaj tiport.
Így pontosan tisztában vagyok a hibákkal,amit te is írtál,hogy kis szorgalom és pénz és ki lehet pofozni a kocsit. csak motorikusan ne legyen vele nagy probléma még 1 évig(addigra összegyűlne bőven elég pénz az esetleges szervízre)


amennyiben ismered az autó előéletét, sőt ismered magát az autót is akkor gond 1 szál se..én biztos hogy beújítanám magamnak..

De mennyiiérrt
Az itt a kérdés Mert sejtelmem sincs az áráról. Hahun van már 1.1től,de akár 1.7-8ig is elkúsznak az árak.Ezért írtam ide,a kocsi összes baját leírva amit tudok,illetve a felhasználási körülményeket ami alapján lehet következtetni a hibákra.(a kuplung sajna esélyes)

Az én offos típusomnál tudom melyik egyed mennyit érhet. Gondolom "nálatok" is így van


mivel az egész cselekmény rokoni szálon fút...és tudva az esedékes problémákat az autón én amondó vagyok ha eltudod hozni 1.1-1.2-ért akkor hozd...bár az árak igazad van igen csak 1.8-1.9 mozognak..de azért vegyük figyelembe a korát és az esedékes problémákat
..a lakásom előtt van vagy 3-4 autókereskedés..itt is megtalálhatóak ezek a tipusok bár igaz többsége 2004-2005-ös évjárat és igen csak 2.5-2.7 millió körül járnak.. mérlegeld az autóra szánt pénzt és a leendő költségeket és annak alapján dönts..
mrt lehet hogy jobban jársz ha 1 fiatalabbat veszel..de semmire nem akarlak rábeszélni nem látok bele a pénz tárcádba és a javítandó költségekbe..

státusz kleroo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2011. július 01. péntek, 15:02


Qucsy írta:
kleroo írta:
Qucsy írta:
én is csatlakoznék az előttem szólókhoz, az hogyha nő-é volt ....


Nő tulaja volt.Pontos előéletét tudom,mert a párom édesanyja kapta vadonat újonnan.
És pontosan tudom hogyan használja.
Magyarul mondva kurvajól vezet.Szerintem sokan néznének egy nagyot itt a fórumon is,hogy mennyire frankón,ügyesen vezet.A kuplungot is tökéletesen kezeli.Az viszont tény,hogy a nők 95% tényleg botrányosan vezet.És a kocsikhoz való hozzáállás....
Itt inkább csak az ár lenne a kérdés.Mert az nagy előny,hogy a kocsi pontos előéletét ismerem, sőt 6éves kora óta pedig néha-néha utas is voltam benne.
És a használt piacot nézve, főleg bömbiket,lehet hogy drágábban vennék egy jónak tűnő,ám de 300ról visszatekert rojtosra tört,javíthatatlan vackot,amit már 5 tulaj tiport.
Így pontosan tisztában vagyok a hibákkal,amit te is írtál,hogy kis szorgalom és pénz és ki lehet pofozni a kocsit. csak motorikusan ne legyen vele nagy probléma még 1 évig(addigra összegyűlne bőven elég pénz az esetleges szervízre)


amennyiben ismered az autó előéletét, sőt ismered magát az autót is akkor gond 1 szál se..én biztos hogy beújítanám magamnak..

De mennyiiérrt
Az itt a kérdés Mert sejtelmem sincs az áráról. Hahun van már 1.1től,de akár 1.7-8ig is elkúsznak az árak.Ezért írtam ide,a kocsi összes baját leírva amit tudok,illetve a felhasználási körülményeket ami alapján lehet következtetni a hibákra.(a kuplung sajna esélyes)

Az én offos típusomnál tudom melyik egyed mennyit érhet. Gondolom "nálatok" is így van


Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2011. július 01. péntek, 14:50


kleroo írta:
Qucsy írta:
én is csatlakoznék az előttem szólókhoz, az hogyha nő-é volt ....


Nő tulaja volt.Pontos előéletét tudom,mert a párom édesanyja kapta vadonat újonnan.
És pontosan tudom hogyan használja.
Magyarul mondva kurvajól vezet.Szerintem sokan néznének egy nagyot itt a fórumon is,hogy mennyire frankón,ügyesen vezet.A kuplungot is tökéletesen kezeli.Az viszont tény,hogy a nők 95% tényleg botrányosan vezet.És a kocsikhoz való hozzáállás....
Itt inkább csak az ár lenne a kérdés.Mert az nagy előny,hogy a kocsi pontos előéletét ismerem, sőt 6éves kora óta pedig néha-néha utas is voltam benne.
És a használt piacot nézve, főleg bömbiket,lehet hogy drágábban vennék egy jónak tűnő,ám de 300ról visszatekert rojtosra tört,javíthatatlan vackot,amit már 5 tulaj tiport.
Így pontosan tisztában vagyok a hibákkal,amit te is írtál,hogy kis szorgalom és pénz és ki lehet pofozni a kocsit. csak motorikusan ne legyen vele nagy probléma még 1 évig(addigra összegyűlne bőven elég pénz az esetleges szervízre)


amennyiben ismered az autó előéletét, sőt ismered magát az autót is akkor gond 1 szál se..én biztos hogy beújítanám magamnak..

státusz kleroo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2011. július 01. péntek, 14:47


Qucsy írta:
én is csatlakoznék az előttem szólókhoz, az hogyha nő-é volt ....


Nő tulaja volt.Pontos előéletét tudom,mert a párom édesanyja kapta vadonat újonnan.
És pontosan tudom hogyan használja.
Magyarul mondva kurvajól vezet.Szerintem sokan néznének egy nagyot itt a fórumon is,hogy mennyire frankón,ügyesen vezet.A kuplungot is tökéletesen kezeli.Az viszont tény,hogy a nők 95% tényleg botrányosan vezet.És a kocsikhoz való hozzáállás....
Itt inkább csak az ár lenne a kérdés.Mert az nagy előny,hogy a kocsi pontos előéletét ismerem, sőt 6éves kora óta pedig néha-néha utas is voltam benne.
És a használt piacot nézve, főleg bömbiket,lehet hogy drágábban vennék egy jónak tűnő,ám de 300ról visszatekert rojtosra tört,javíthatatlan vackot,amit már 5 tulaj tiport.
Így pontosan tisztában vagyok a hibákkal,amit te is írtál,hogy kis szorgalom és pénz és ki lehet pofozni a kocsit. csak motorikusan ne legyen vele nagy probléma még 1 évig(addigra összegyűlne bőven elég pénz az esetleges szervízre)


Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2011. július 01. péntek, 14:45


anubisz írta:
Qucsy írta:
kleroo írta:
kleroo írta:
YELLOW írta:
kleroo írta: Köszönöm a véleményeket.
Mivel elég egybehangzóak,mindenképpen megfontolom.
Úgy tűnik elég lehangoló képet sikerült róla festenem .
Azért ez túlzás. Szimplán csak látszik rajta,hogy 10-11 éves, és (ügyes)női tulaja volt. Messze nem lelakott. Az én autómra is hiába vigyázok mint a szemem fényére,előfordult már 1-2 megoldhatatlan szituáció/véletlen,aminek során 1-2 karc rákerült.

Szóval a kocsi alapvetően szép,jó,nem véletlenül akarok lecsapni rá.Hisz így van garantált előélet,garantált futásteljesítmény,és 4 éve ismerem az autót,az összes hibának ismerem az okát. Érdemesebb lenne ezt megvennem,mint egy másikat drágábbért ami a franc tudja milyen előélettel bír az elmúlt 10-12 év alatt. Újabb fél évet meg nem akarok kutatni...

Szóval egy ártipp azért lenne? A létező összes negatív tényezőt leírtam ami negatívan befolyásolhatja az árát.Ezért is lett ilyen lesújtó,de tényleg elég patent azért a verda .
Egyedül a motortól félek nagyon.Mert nem tudom mire számítsak,mit megy még el.Mint írtam eddig semmilyen baja nem volt, nem kellett hozzányúlni.
A többi apró hiba annyira nem izgat,nem nehéz kipofozni,illetve ha nem pofozom ki, a attól még kiválóan működik az autó.
De árban hogy kéne megegyezni? Van 350k-m; az én offos kocsim pedig 1.2-1.3 között megy el talán.100 az átírás.Tehát 1.4 fölé nem nagyon kéne csúszni.De nem tudom,hogy ez már túl kevés-e,és nem lehúzás....

Szóval ti árban hová tennétek?


hát jó lenne kép ügyileg látni. az tény, hogy ez az adagolós motor, lényegesen kevesebb a meghibásodás lehetősége, és olcsóbb is javítani. a km alapján és női tulaj, talán kuplung csere lehetséges. tudni kelelne járt-e rendesen szervízbe, cserélték-e a szűrőket? jó lenne tudni mennyire eszi az olajat. hideg indítások+női sofőr hideg pince garázs... ez a turbónak sem jó. ha 1 milláért el tudod hozni, akkor szerintem az jó. lehet ha látnám, azt mondanám, hogy az 1.2 is jó. sajnos a dízel BMW-k árai, de a benyásoké is, nagyon alacsonyan vannak, amik nem reálisak.


A női sofőr kérdés egyébként nem negatív tényező.Inkább csak a végett írtam,hogy mennyire van igazán karban tartva. Mert egy BMW "buzi" férfi tulajnál akár a szőnyegről is lehetne enni. Én legalábbis nagyon háklis vagyok minden koszra.Csak lábrázás után szállhatnak be hozzám .
Tényleg nagyon jól vezet.De mivel sokat futott városban,és azért hiába vezet jól,valaki,csak terheli a motort ha pincegarázsból kell kiállnia.
Van pár képem róla,amit telóval lövöldöztem magamnak itthoni gondolkodásra,ect.
Inkább csak a felszereltségi szint látszik rajta.
De ez az 1.2,esetleg 1.1 jó is lenne,mert lenne kb 300am megcsinálni az esetleges hibákat a meghajtásban.Tényleg ennyire alacsonyak már az árak? Nálam nagy 1.5-1.8nak van betudva ez a típus 2000-2001-ről. Bár tény ami tény, rombolja az árat rendesen a sok apróbb-nagyobb hiba.

http://data.hu/get/3985289/320d.rar


No a pár kép alapján 1 misi felé vagy 1.2 misi felé tolódik az ár?



én is csatlakoznék az előttem szólókhoz, az hogyha nő-é volt előzőekben az autó az nem gond csak, csak általában sokba kerül tudom az enyémről..én a 3ik tulaj vagyok az eljő tulaj nő volt és már az előző tulaj is jelezte hogy mennyi mindent kellett kicserélni az autóban miatta..
ez lehet belső és lehet motori dolgok..én kompletten kidobáltam a belsejét, mert még a kormányom is műköröm nyomos volt..sokba volt..de ez az autó hapsi-é volt..ez biztos nézegetem, a képeket és 1 nő nem rakja fel a telefon tartót pont kéz magasságba..inkább le ba...sza az anyós ülésre..
ezzel kedveskedve párjának amikor az meglátja a kiszakadt ülést( a műkörömtől)..de ez hapsi autója volt és azért ha 1 alapos mosást kapna és 1 jó polirt akkor értékelhető lenne..már csak a motor az ami fontos..mert autóbuzi az sajnos nem volt..az látszik a képen..vagy csak nem volt ideje lemosni fényképezés előtt..ha az a tipus aki nem foglalkozik az autójával akkor a porlasztókkal biztos hogy lesz v.mi gebasz..aki odafigyel az autójára annak minden patent..én azt mondom hogy a külsőt lehet javítani, meg az utas teret, na de a motor legyen patent..igaz hogy ezeket a motorokat több száz ezer km-re tervezték de sajnos nem kicsike hazánkba ahol manapság tömegesen foglalják le őket illegális benzin csempészet miatt..tehát nincs más mint előre..sok sikert kívánok hozzá...és nagy figyelmet..


És még írják mindig,a kereskedők, hogy Női tulajdonostól. persze. Sokan nem láttak ezek szerint még női kocsit belűről. A legtöbb mint egy trágyadomb. Kézi váltó? jajaj,kuplung? jajaj mondtam már hogy az exemnek már kiabált a kocsi,hogy állítsa le,és engem hívott miért? Még eljött idáig,aztán 2 liter olaj utántöltése, de még mindig szárat volt a pálca vége.Hozzáteszem,1,4 motor, abba nem sok olaj megy.És még csak 15000 km volt a kocsiban.
Lényeg, hogy plüssmackó legyen vagy 4 a kocsiban ja, és tükrös napellenző !!!!





csajom autóját most vittem el festőhöz mert elszégyellte rajta magát a festét és rozsdává változott..látatlanban azt mondta 50 ezer mikor meglátta csak annyit mondott..kevés lesz azaz 500 ezer..

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2011. július 01. péntek, 14:34


anubisz írta:
Qucsy írta:
kleroo írta:
kleroo írta:
YELLOW írta:
kleroo írta: Köszönöm a véleményeket.
Mivel elég egybehangzóak,mindenképpen megfontolom.
Úgy tűnik elég lehangoló képet sikerült róla festenem .
Azért ez túlzás. Szimplán csak látszik rajta,hogy 10-11 éves, és (ügyes)női tulaja volt. Messze nem lelakott. Az én autómra is hiába vigyázok mint a szemem fényére,előfordult már 1-2 megoldhatatlan szituáció/véletlen,aminek során 1-2 karc rákerült.

Szóval a kocsi alapvetően szép,jó,nem véletlenül akarok lecsapni rá.Hisz így van garantált előélet,garantált futásteljesítmény,és 4 éve ismerem az autót,az összes hibának ismerem az okát. Érdemesebb lenne ezt megvennem,mint egy másikat drágábbért ami a franc tudja milyen előélettel bír az elmúlt 10-12 év alatt. Újabb fél évet meg nem akarok kutatni...

Szóval egy ártipp azért lenne? A létező összes negatív tényezőt leírtam ami negatívan befolyásolhatja az árát.Ezért is lett ilyen lesújtó,de tényleg elég patent azért a verda .
Egyedül a motortól félek nagyon.Mert nem tudom mire számítsak,mit megy még el.Mint írtam eddig semmilyen baja nem volt, nem kellett hozzányúlni.
A többi apró hiba annyira nem izgat,nem nehéz kipofozni,illetve ha nem pofozom ki, a attól még kiválóan működik az autó.
De árban hogy kéne megegyezni? Van 350k-m; az én offos kocsim pedig 1.2-1.3 között megy el talán.100 az átírás.Tehát 1.4 fölé nem nagyon kéne csúszni.De nem tudom,hogy ez már túl kevés-e,és nem lehúzás....

Szóval ti árban hová tennétek?


hát jó lenne kép ügyileg látni. az tény, hogy ez az adagolós motor, lényegesen kevesebb a meghibásodás lehetősége, és olcsóbb is javítani. a km alapján és női tulaj, talán kuplung csere lehetséges. tudni kelelne járt-e rendesen szervízbe, cserélték-e a szűrőket? jó lenne tudni mennyire eszi az olajat. hideg indítások+női sofőr hideg pince garázs... ez a turbónak sem jó. ha 1 milláért el tudod hozni, akkor szerintem az jó. lehet ha látnám, azt mondanám, hogy az 1.2 is jó. sajnos a dízel BMW-k árai, de a benyásoké is, nagyon alacsonyan vannak, amik nem reálisak.


A női sofőr kérdés egyébként nem negatív tényező.Inkább csak a végett írtam,hogy mennyire van igazán karban tartva. Mert egy BMW "buzi" férfi tulajnál akár a szőnyegről is lehetne enni. Én legalábbis nagyon háklis vagyok minden koszra.Csak lábrázás után szállhatnak be hozzám .
Tényleg nagyon jól vezet.De mivel sokat futott városban,és azért hiába vezet jól,valaki,csak terheli a motort ha pincegarázsból kell kiállnia.
Van pár képem róla,amit telóval lövöldöztem magamnak itthoni gondolkodásra,ect.
Inkább csak a felszereltségi szint látszik rajta.
De ez az 1.2,esetleg 1.1 jó is lenne,mert lenne kb 300am megcsinálni az esetleges hibákat a meghajtásban.Tényleg ennyire alacsonyak már az árak? Nálam nagy 1.5-1.8nak van betudva ez a típus 2000-2001-ről. Bár tény ami tény, rombolja az árat rendesen a sok apróbb-nagyobb hiba.

http://data.hu/get/3985289/320d.rar


No a pár kép alapján 1 misi felé vagy 1.2 misi felé tolódik az ár?



én is csatlakoznék az előttem szólókhoz, az hogyha nő-é volt előzőekben az autó az nem gond csak, csak általában sokba kerül tudom az enyémről..én a 3ik tulaj vagyok az eljő tulaj nő volt és már az előző tulaj is jelezte hogy mennyi mindent kellett kicserélni az autóban miatta..
ez lehet belső és lehet motori dolgok..én kompletten kidobáltam a belsejét, mert még a kormányom is műköröm nyomos volt..sokba volt..de ez az autó hapsi-é volt..ez biztos nézegetem, a képeket és 1 nő nem rakja fel a telefon tartót pont kéz magasságba..inkább le ba...sza az anyós ülésre..
ezzel kedveskedve párjának amikor az meglátja a kiszakadt ülést( a műkörömtől)..de ez hapsi autója volt és azért ha 1 alapos mosást kapna és 1 jó polirt akkor értékelhető lenne..már csak a motor az ami fontos..mert autóbuzi az sajnos nem volt..az látszik a képen..vagy csak nem volt ideje lemosni fényképezés előtt..ha az a tipus aki nem foglalkozik az autójával akkor a porlasztókkal biztos hogy lesz v.mi gebasz..aki odafigyel az autójára annak minden patent..én azt mondom hogy a külsőt lehet javítani, meg az utas teret, na de a motor legyen patent..igaz hogy ezeket a motorokat több száz ezer km-re tervezték de sajnos nem kicsike hazánkba ahol manapság tömegesen foglalják le őket illegális benzin csempészet miatt..tehát nincs más mint előre..sok sikert kívánok hozzá...és nagy figyelmet..


És még írják mindig,a kereskedők, hogy Női tulajdonostól. persze. Sokan nem láttak ezek szerint még női kocsit belűről. A legtöbb mint egy trágyadomb. Kézi váltó? jajaj,kuplung? jajaj mondtam már hogy az exemnek már kiabált a kocsi,hogy állítsa le,és engem hívott miért? Még eljött idáig,aztán 2 liter olaj utántöltése, de még mindig szárat volt a pálca vége.Hozzáteszem,1,4 motor, abba nem sok olaj megy.És még csak 15000 km volt a kocsiban.
Lényeg, hogy plüssmackó legyen vagy 4 a kocsiban



én most tetem vissza a tolatószenzorokat az autóba mert csajom a saját autómmal akart elütni rükvercben..és erre csak az volt a válasz mikor megkérdeztem mi volt ez??csak annyi nem láttalak..2 órára adtam oda neki az autómat...a műkörmös kutya istennyila beleborulva..minimum 3 táska a 3 ülésen..mekis kajamaradék az első ülésen..jah és amit tetszik nagyon..ribimobilt csinált belőle..az anyós ülésnél a műszerfal dekorcsikomat és az ajtó diszlécemet fényeztetni kellett vinni mert ugye a műköröm akkor jó ah lehet vele kopogni..na adok én majd nektek..

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 01. péntek, 14:29


Qucsy írta:
kleroo írta:
kleroo írta:
YELLOW írta:
kleroo írta: Köszönöm a véleményeket.
Mivel elég egybehangzóak,mindenképpen megfontolom.
Úgy tűnik elég lehangoló képet sikerült róla festenem .
Azért ez túlzás. Szimplán csak látszik rajta,hogy 10-11 éves, és (ügyes)női tulaja volt. Messze nem lelakott. Az én autómra is hiába vigyázok mint a szemem fényére,előfordult már 1-2 megoldhatatlan szituáció/véletlen,aminek során 1-2 karc rákerült.

Szóval a kocsi alapvetően szép,jó,nem véletlenül akarok lecsapni rá.Hisz így van garantált előélet,garantált futásteljesítmény,és 4 éve ismerem az autót,az összes hibának ismerem az okát. Érdemesebb lenne ezt megvennem,mint egy másikat drágábbért ami a franc tudja milyen előélettel bír az elmúlt 10-12 év alatt. Újabb fél évet meg nem akarok kutatni...

Szóval egy ártipp azért lenne? A létező összes negatív tényezőt leírtam ami negatívan befolyásolhatja az árát.Ezért is lett ilyen lesújtó,de tényleg elég patent azért a verda .
Egyedül a motortól félek nagyon.Mert nem tudom mire számítsak,mit megy még el.Mint írtam eddig semmilyen baja nem volt, nem kellett hozzányúlni.
A többi apró hiba annyira nem izgat,nem nehéz kipofozni,illetve ha nem pofozom ki, a attól még kiválóan működik az autó.
De árban hogy kéne megegyezni? Van 350k-m; az én offos kocsim pedig 1.2-1.3 között megy el talán.100 az átírás.Tehát 1.4 fölé nem nagyon kéne csúszni.De nem tudom,hogy ez már túl kevés-e,és nem lehúzás....

Szóval ti árban hová tennétek?


hát jó lenne kép ügyileg látni. az tény, hogy ez az adagolós motor, lényegesen kevesebb a meghibásodás lehetősége, és olcsóbb is javítani. a km alapján és női tulaj, talán kuplung csere lehetséges. tudni kelelne járt-e rendesen szervízbe, cserélték-e a szűrőket? jó lenne tudni mennyire eszi az olajat. hideg indítások+női sofőr hideg pince garázs... ez a turbónak sem jó. ha 1 milláért el tudod hozni, akkor szerintem az jó. lehet ha látnám, azt mondanám, hogy az 1.2 is jó. sajnos a dízel BMW-k árai, de a benyásoké is, nagyon alacsonyan vannak, amik nem reálisak.


A női sofőr kérdés egyébként nem negatív tényező.Inkább csak a végett írtam,hogy mennyire van igazán karban tartva. Mert egy BMW "buzi" férfi tulajnál akár a szőnyegről is lehetne enni. Én legalábbis nagyon háklis vagyok minden koszra.Csak lábrázás után szállhatnak be hozzám .
Tényleg nagyon jól vezet.De mivel sokat futott városban,és azért hiába vezet jól,valaki,csak terheli a motort ha pincegarázsból kell kiállnia.
Van pár képem róla,amit telóval lövöldöztem magamnak itthoni gondolkodásra,ect.
Inkább csak a felszereltségi szint látszik rajta.
De ez az 1.2,esetleg 1.1 jó is lenne,mert lenne kb 300am megcsinálni az esetleges hibákat a meghajtásban.Tényleg ennyire alacsonyak már az árak? Nálam nagy 1.5-1.8nak van betudva ez a típus 2000-2001-ről. Bár tény ami tény, rombolja az árat rendesen a sok apróbb-nagyobb hiba.

http://data.hu/get/3985289/320d.rar


No a pár kép alapján 1 misi felé vagy 1.2 misi felé tolódik az ár?



én is csatlakoznék az előttem szólókhoz, az hogyha nő-é volt előzőekben az autó az nem gond csak, csak általában sokba kerül tudom az enyémről..én a 3ik tulaj vagyok az eljő tulaj nő volt és már az előző tulaj is jelezte hogy mennyi mindent kellett kicserélni az autóban miatta..
ez lehet belső és lehet motori dolgok..én kompletten kidobáltam a belsejét, mert még a kormányom is műköröm nyomos volt..sokba volt..de ez az autó hapsi-é volt..ez biztos nézegetem, a képeket és 1 nő nem rakja fel a telefon tartót pont kéz magasságba..inkább le ba...sza az anyós ülésre..
ezzel kedveskedve párjának amikor az meglátja a kiszakadt ülést( a műkörömtől)..de ez hapsi autója volt és azért ha 1 alapos mosást kapna és 1 jó polirt akkor értékelhető lenne..már csak a motor az ami fontos..mert autóbuzi az sajnos nem volt..az látszik a képen..vagy csak nem volt ideje lemosni fényképezés előtt..ha az a tipus aki nem foglalkozik az autójával akkor a porlasztókkal biztos hogy lesz v.mi gebasz..aki odafigyel az autójára annak minden patent..én azt mondom hogy a külsőt lehet javítani, meg az utas teret, na de a motor legyen patent..igaz hogy ezeket a motorokat több száz ezer km-re tervezték de sajnos nem kicsike hazánkba ahol manapság tömegesen foglalják le őket illegális benzin csempészet miatt..tehát nincs más mint előre..sok sikert kívánok hozzá...és nagy figyelmet..


És még írják mindig,a kereskedők, hogy Női tulajdonostól. persze. Sokan nem láttak ezek szerint még női kocsit belűről. A legtöbb mint egy trágyadomb. Kézi váltó? jajaj,kuplung? jajaj mondtam már hogy az exemnek már kiabált a kocsi,hogy állítsa le,és engem hívott miért? Még eljött idáig,aztán 2 liter olaj utántöltése, de még mindig szárat volt a pálca vége.Hozzáteszem,1,4 motor, abba nem sok olaj megy.És még csak 15000 km volt a kocsiban.
Lényeg, hogy plüssmackó legyen vagy 4 a kocsiban ja, és tükrös napellenző !!!!





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. július 01. péntek, 14:31