RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2012. június 14. csütörtök, 17:27


valter320d írta:
jons írta:
valter320d írta: Szép jó estét minden kedves fórumozónak !!!
Megvettem a kocsit egy kicsit járt a kezemben a kormány oda vissza fékezésnél,gondoltam szar a tárcsa!
Elvittem felszabályoztattam(értéken belüli 21,4mm)
Megszünt a remegés........de a jobb oldali kerék felnin lényegesen több a fékpor mint a másik oldalin!
Jobban dolgozna a munkahenger az egyik oldalon???
Ebböl kifolyólag néha érzek egy minimális rángást ismét!
Ennyire szétbarmolná a féktuskó a tárcsát???



be van szorulva a munkahenger. Mozog, fékez, de néha megragad. Én is most fogom megcsinálni.


De akkor ettöl van a rángás is mikor rálépek a fékre?


Igen, vegyél hozzá javító szettet nem nagy összeg, az enyém munkahengerem szétesett és befogott a fék az út kellős közepén keresztbe álltam



valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. június 14. csütörtök, 17:24


jons írta:
valter320d írta: Szép jó estét minden kedves fórumozónak !!!
Megvettem a kocsit egy kicsit járt a kezemben a kormány oda vissza fékezésnél,gondoltam szar a tárcsa!
Elvittem felszabályoztattam(értéken belüli 21,4mm)
Megszünt a remegés........de a jobb oldali kerék felnin lényegesen több a fékpor mint a másik oldalin!
Jobban dolgozna a munkahenger az egyik oldalon???
Ebböl kifolyólag néha érzek egy minimális rángást ismét!
Ennyire szétbarmolná a féktuskó a tárcsát???



be van szorulva a munkahenger. Mozog, fékez, de néha megragad. Én is most fogom megcsinálni.


De akkor ettöl van a rángás is mikor rálépek a fékre?

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. június 12. kedd, 08:14


valter320d írta: Szép jó estét minden kedves fórumozónak !!!
Megvettem a kocsit egy kicsit járt a kezemben a kormány oda vissza fékezésnél,gondoltam szar a tárcsa!
Elvittem felszabályoztattam(értéken belüli 21,4mm)
Megszünt a remegés........de a jobb oldali kerék felnin lényegesen több a fékpor mint a másik oldalin!
Jobban dolgozna a munkahenger az egyik oldalon???
Ebböl kifolyólag néha érzek egy minimális rángást ismét!
Ennyire szétbarmolná a féktuskó a tárcsát???



be van szorulva a munkahenger. Mozog, fékez, de néha megragad. Én is most fogom megcsinálni.


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. június 11. hétfő, 23:09


Szép jó estét minden kedves fórumozónak !!!
Megvettem a kocsit egy kicsit járt a kezemben a kormány oda vissza fékezésnél,gondoltam szar a tárcsa!
Elvittem felszabályoztattam(értéken belüli 21,4mm)
Megszünt a remegés........de a jobb oldali kerék felnin lényegesen több a fékpor mint a másik oldalin!
Jobban dolgozna a munkahenger az egyik oldalon???
Ebböl kifolyólag néha érzek egy minimális rángást ismét!
Ennyire szétbarmolná a féktuskó a tárcsát???

kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2012. május 05. szombat, 11:07


Sziasztok!

Nekem is gondom volt a kézifékkel,illetve esetemben cserés volt az összes tárcsa,betét,kézifékpofa és kopásjelző. Még tavaly mindenből ATE-t vettem annyival megspékelve,hogy előre ATE PowerDisc került. Szóval a lényeg,hogy nekem is gyengus volt a kézifék az új cuccokkal is,de ez az én hibámból eredt. Magától értetődne,hogy összerakásnál fullra vissza kell tekerni a kézifék bowdent,beállítani azt a bizonyos menetes utánállítót és csak ezután feszíteni a bowdenen. Én csak minimálisan tekertem vissza a bowdent és volt a baj! Remélem hasznos infó volt valakinek.

Üdv.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. május 04. péntek, 19:48


hancurozo írta:
csbalu írta: Nem néz ki egy vészes műveletnek, majd ha lesz 1-2 szabad órám megnézem. Köszönöm a segítséget! Tárcsafékbetétből milyet ajánlasz hátra? Normális árkategóriában gondolkodom persze.



Nem vészes művelet,de ha válla van akkor a kerékcsavar lyukán át vissza kell állítani a kézfék utánállítójat. (vagy letéped a betétet a pofákról)
Nem szeretnék ajánlani semmit. Nagyon pénztárca és forrás függő az ár. (mindenki más márkára esküszik és nem szeretnék senki pénztárcájában turkálni)


Jól mondod. Nekem úgy kellett leütni a helyéről az egész tárcsát, mert máshogy nem volt hajlandó lejönni.



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. május 04. péntek, 18:42


csbalu írta: Nem néz ki egy vészes műveletnek, majd ha lesz 1-2 szabad órám megnézem. Köszönöm a segítséget! Tárcsafékbetétből milyet ajánlasz hátra? Normális árkategóriában gondolkodom persze.



Nem vészes művelet,de ha válla van akkor a kerékcsavar lyukán át vissza kell állítani a kézfék utánállítójat. (vagy letéped a betétet a pofákról)
Nem szeretnék ajánlani semmit. Nagyon pénztárca és forrás függő az ár. (mindenki más márkára esküszik és nem szeretnék senki pénztárcájában turkálni)


csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. május 04. péntek, 18:25


hancurozo írta:
csbalu írta:
hancurozo írta:
csbalu írta: Egy ilyen szakszerű választ vártam, köszönöm!
Mi a fenétől kophat ez el ennyire? Valaki ezzel fékezett, vagy megtett vele pár 100km-et behuzott kézifékkel? Nem tudom elképzelni.. nekem az eddigi autóimnál mindig a bowden nyúlt meg.



A bowden is megnyúlik, de akkor teljesen (ütközésig) behúzva sem fog a kézifék (vagy nem működik az utánállító). Ha nem tudod ütközésig húzni és nem fog akkor más a hiba. Szerelésnél addig nem szabad a bowdent feszíteni míg az utánállító be nem áll. A 4-es a képen: http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=40


Tudom ütközésig húzni és akkor éppen csak annyira fog hogy megtartsa az autót, simán el tudok vele indulni, szerintem bowden lesz a hibás. Utánállítót hol találom az autón? Még alá sem feküdtem annyira új a szerzemény. Szerelésben jártas vagyok nem egy motorcserét és egyéb nagy operációt csináltam már más típusokon, de BMW-ben 0 tapasztalatom van.



A tárcsában a képen a 4-es. Olyan, mint a régi dobfékes autóké. Leveszed a hátsó féktárcsát és megtalálod. (itt a féktárcsa belső része maga a dobfék)


Nem néz ki egy vészes műveletnek, majd ha lesz 1-2 szabad órám megnézem. Köszönöm a segítséget! Tárcsafékbetétből milyet ajánlasz hátra? Normális árkategóriában gondolkodom persze.



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. május 04. péntek, 18:05


csbalu írta:
hancurozo írta:
csbalu írta: Egy ilyen szakszerű választ vártam, köszönöm!
Mi a fenétől kophat ez el ennyire? Valaki ezzel fékezett, vagy megtett vele pár 100km-et behuzott kézifékkel? Nem tudom elképzelni.. nekem az eddigi autóimnál mindig a bowden nyúlt meg.



A bowden is megnyúlik, de akkor teljesen (ütközésig) behúzva sem fog a kézifék (vagy nem működik az utánállító). Ha nem tudod ütközésig húzni és nem fog akkor más a hiba. Szerelésnél addig nem szabad a bowdent feszíteni míg az utánállító be nem áll. A 4-es a képen: http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=40


Tudom ütközésig húzni és akkor éppen csak annyira fog hogy megtartsa az autót, simán el tudok vele indulni, szerintem bowden lesz a hibás. Utánállítót hol találom az autón? Még alá sem feküdtem annyira új a szerzemény. Szerelésben jártas vagyok nem egy motorcserét és egyéb nagy operációt csináltam már más típusokon, de BMW-ben 0 tapasztalatom van.



A tárcsában a képen a 4-es. Olyan, mint a régi dobfékes autóké. Leveszed a hátsó féktárcsát és megtalálod. (itt a féktárcsa belső része maga a dobfék)

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. május 04. péntek, 18:00


hancurozo írta:
csbalu írta: Egy ilyen szakszerű választ vártam, köszönöm!
Mi a fenétől kophat ez el ennyire? Valaki ezzel fékezett, vagy megtett vele pár 100km-et behuzott kézifékkel? Nem tudom elképzelni.. nekem az eddigi autóimnál mindig a bowden nyúlt meg.



A bowden is megnyúlik, de akkor teljesen (ütközésig) behúzva sem fog a kézifék (vagy nem működik az utánállító). Ha nem tudod ütközésig húzni és nem fog akkor más a hiba. Szerelésnél addig nem szabad a bowdent feszíteni míg az utánállító be nem áll. A 4-es a képen: http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=40


Tudom ütközésig húzni és akkor éppen csak annyira fog hogy megtartsa az autót, simán el tudok vele indulni, szerintem bowden lesz a hibás. Utánállítót hol találom az autón? Még alá sem feküdtem annyira új a szerzemény. Szerelésben jártas vagyok nem egy motorcserét és egyéb nagy operációt csináltam már más típusokon, de BMW-ben 0 tapasztalatom van.



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. május 04. péntek, 17:56


csbalu írta: Egy ilyen szakszerű választ vártam, köszönöm!
Mi a fenétől kophat ez el ennyire? Valaki ezzel fékezett, vagy megtett vele pár 100km-et behuzott kézifékkel? Nem tudom elképzelni.. nekem az eddigi autóimnál mindig a bowden nyúlt meg.



A bowden is megnyúlik, de akkor teljesen (ütközésig) behúzva sem fog a kézifék (vagy nem működik az utánállító). Ha nem tudod ütközésig húzni és nem fog akkor más a hiba. Szerelésnél addig nem szabad a bowdent feszíteni míg az utánállító be nem áll. A 4-es a képen: http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=40

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. május 04. péntek, 17:47


hancurozo írta:
csbalu írta: Sziasztok!

Eléggé gyengén fog a 320d touringom kéziféke, csak teljesen kicsit "erősen" behúzva fogja meg az autót. Mik a lehetőségek? Bovden állítás lehetséges? A hátsó fékbetétek lassan csereérettek, okozhatja ez a hibát? Melyik betétet ajánljátok hátra és milyen árban leledzik? Kopásjelző betéttel együtt cserélendő? A kocsi még nem jelzi hogy kopott lenne a fék.


Az hátsó üzemi fék (tárcsa), és a kézifék (dobfék) külön van. A kézifék betéteinek kopását nem fogja jelezni. (azt a féktárcsa kerékagyra húzott részének a belső felében találod) A bowden feszítésével nem fogsz sokat elérni. Inkább nézd meg a pofák állapotát. (vagy nagyon kopott, vagy fel van "üvegesedve")


Egy ilyen szakszerű választ vártam, köszönöm!
Mi a fenétől kophat ez el ennyire? Valaki ezzel fékezett, vagy megtett vele pár 100km-et behuzott kézifékkel? Nem tudom elképzelni.. nekem az eddigi autóimnál mindig a bowden nyúlt meg.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 04. péntek, 17:48

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. május 04. péntek, 17:33


csbalu írta: Sziasztok!

Eléggé gyengén fog a 320d touringom kéziféke, csak teljesen kicsit "erősen" behúzva fogja meg az autót. Mik a lehetőségek? Bovden állítás lehetséges? A hátsó fékbetétek lassan csereérettek, okozhatja ez a hibát? Melyik betétet ajánljátok hátra és milyen árban leledzik? Kopásjelző betéttel együtt cserélendő? A kocsi még nem jelzi hogy kopott lenne a fék.


Az hátsó üzemi fék (tárcsa), és a kézifék (dobfék) külön van. A kézifék betéteinek kopását nem fogja jelezni. (azt a féktárcsa kerékagyra húzott részének a belső felében találod) A bowden feszítésével nem fogsz sokat elérni. Inkább nézd meg a pofák állapotát. (vagy nagyon kopott, vagy fel van "üvegesedve")

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. május 04. péntek, 17:16


Sziasztok!

Eléggé gyengén fog a 320d touringom kéziféke, csak teljesen kicsit "erősen" behúzva fogja meg az autót. Mik a lehetőségek? Bovden állítás lehetséges? A hátsó fékbetétek lassan csereérettek, okozhatja ez a hibát? Melyik betétet ajánljátok hátra és milyen árban leledzik? Kopásjelző betéttel együtt cserélendő? A kocsi még nem jelzi hogy kopott lenne a fék.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2005

státusz bmw320i

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2011. május 23. hétfő, 18:10


anubisz írta:
Főleg ha 10-ből 8 hozzászólás tele van ilyen hibákkal. Ha gyorsan írok valamit, nem fogom minden félre ütésemet ellenőrizni.Ha ennyire zavar,majd te itt vagy nekünk,javítgatod utánunk sok sikert hozzá.


Ezt nem félreütésnek hívják, hanem tudatlanságnak.

Azt akarod mondani, hogy véletlenül minden igekötő után nyomsz egy szóközt? Hihető







Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. május 23. hétfő, 18:13