hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. november 07. szerda, 20:04


gampetibor írta: Sziasztok!
Kerékcsere során észrevettem, hogy a fékcsöveim teljesen be vannak repedezve.
LEhet kapni darabra ilyen csöveket, vagy vegyek két métert és vágjam be?


Szia!
Ezt ugye nem gondoltad komolyan?????

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 07. szerda, 19:04


gampetibor írta: Sziasztok!
Kerékcsere során észrevettem, hogy a fékcsöveim teljesen be vannak repedezve.
LEhet kapni darabra ilyen csöveket, vagy vegyek két métert és vágjam be?


http://www.schmiedmann.hu/3432...reses.aspx


gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2012. november 07. szerda, 18:51


Sziasztok!
Kerékcsere során észrevettem, hogy a fékcsöveim teljesen be vannak repedezve.
LEhet kapni darabra ilyen csöveket, vagy vegyek két métert és vágjam be?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. szeptember 29. szombat, 18:03


Alesi írta:
Koszi, vegulis igazad van. Ha kicsit rendezodik az anyagi helyzetem, beruhazok 2 uj gyari tarcsara


Pont akciós a BMW-nél:




Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. szeptember 29. szombat, 17:35


Szemy írta:
Alesi írta:
Milan írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Az olasz szerpentines nyaralas ota nagy sebessegnel fekezeskor egy picit raz az auto. Futomuveshez elvittem, centiroztak, futomuvet allitottak igy annak semmi baja, marad az, hogy a fektarcsa lett hullamosra rallyzva. Ez azert kellemetlen, mert kb 15e km-rel ezelott lett a teljes fekrendszer vadiuj Textarokra cserelve.

Kerdes, hogy van ertelme ezeket szabalyoztatni, vagy torodjek bele, hogy ez ilyen marad, amig nem cserelek tarcsat?



Az a baj, hogy ha anyagában nagyon elvetemedik, hiába esztergáltatod, nem lesz jó
soha. Én ugyanígy beszoptam ate powerdisk, kb 100 km volt a tárcsában, a munkahenger gondolt egyet megszorult, kész.
3x volt sztergálva, 2 különböző májsztrónál, utóbbinál még az agy része is kívül-belül
és a mai napig nem 100-as, felemelem, megforgatom a kereket és hallom még mindig hogy
cisssz-cisssz-cisssz. Beleuntam, lesz@rom. Pedig fékezésnél nem rángat, bár nem
szoktam akkorákat fékezni hogy liluljon mert nem száguldozok, de mégis valahol
csak bosszant.
Egy esélyt adj neki azért, nem tart sokáig levenni sem, és kb. 1500 ft-ért megcsinálják, hátha...


Akkor asszem en ugrok "Beleuntam, leszarom" reszre. Bar nekem rangat egy kicsit fekezeskor, de nem eletveszelyes, ami meg a legkevesbe hianyzik az meg most pont az, hogy megint fekekre kelljen koltenem.


Szia!

A fektarcsadat valoszinüleg nem sikerült tökeletesen hökezelni a gyartas folyaman, es emiatt a "marado feszültsegek" a hö hatasara eldeformaltak azt. Fel lehet szabalyoztatni ugyan, de semmi garancia nincs ra, hogy kesöbb nem fog ismet elöjönni a hullamosodas. Ez olyan szerencse dolga. Viszont a fekezeskor razo kormany sajnos nem idealis allapota egy alomszep BMW-nek.

Sajnos en is pont ugyanigy jartam annak idejen az ATE fektarcsakkal azzal a különbseggel, hogy nekem meg olaszorszagi rallyzas sem kellett hozza, sima varosi hasznalat mellett (intenziv fekezes nelkül) 3-4 honap utan elöjött a kormanyrazas. Esztergalyozas utan ismet hibatlan lett, nagy volt az örömöm mindaddig, amig 5-6 honap mulva ismet elkezdte razni a kormanyt. Mivel ekkor mar hirdettem az autot, nem foglalkoztam a hibaval tovabb. Engem igen zavart a jelenseg, ha nem adtam volna el az autot, akkor tuti vili fix tarcsacsere következett volna, meghozza eredeti BMW-re.

Szemy


Koszi, vegulis igazad van. Ha kicsit rendezodik az anyagi helyzetem, beruhazok 2 uj gyari tarcsara

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2012. szeptember 29. szombat, 16:01


Alesi írta:
Milan írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Az olasz szerpentines nyaralas ota nagy sebessegnel fekezeskor egy picit raz az auto. Futomuveshez elvittem, centiroztak, futomuvet allitottak igy annak semmi baja, marad az, hogy a fektarcsa lett hullamosra rallyzva. Ez azert kellemetlen, mert kb 15e km-rel ezelott lett a teljes fekrendszer vadiuj Textarokra cserelve.

Kerdes, hogy van ertelme ezeket szabalyoztatni, vagy torodjek bele, hogy ez ilyen marad, amig nem cserelek tarcsat?



Az a baj, hogy ha anyagában nagyon elvetemedik, hiába esztergáltatod, nem lesz jó
soha. Én ugyanígy beszoptam ate powerdisk, kb 100 km volt a tárcsában, a munkahenger gondolt egyet megszorult, kész.
3x volt sztergálva, 2 különböző májsztrónál, utóbbinál még az agy része is kívül-belül
és a mai napig nem 100-as, felemelem, megforgatom a kereket és hallom még mindig hogy
cisssz-cisssz-cisssz. Beleuntam, lesz@rom. Pedig fékezésnél nem rángat, bár nem
szoktam akkorákat fékezni hogy liluljon mert nem száguldozok, de mégis valahol
csak bosszant.
Egy esélyt adj neki azért, nem tart sokáig levenni sem, és kb. 1500 ft-ért megcsinálják, hátha...


Akkor asszem en ugrok "Beleuntam, leszarom" reszre. Bar nekem rangat egy kicsit fekezeskor, de nem eletveszelyes, ami meg a legkevesbe hianyzik az meg most pont az, hogy megint fekekre kelljen koltenem.


Szia!

A fektarcsadat valoszinüleg nem sikerült tökeletesen hökezelni a gyartas folyaman, es emiatt a "marado feszültsegek" a hö hatasara eldeformaltak azt. Fel lehet szabalyoztatni ugyan, de semmi garancia nincs ra, hogy kesöbb nem fog ismet elöjönni a hullamosodas. Ez olyan szerencse dolga. Viszont a fekezeskor razo kormany sajnos nem idealis allapota egy alomszep BMW-nek.

Sajnos en is pont ugyanigy jartam annak idejen az ATE fektarcsakkal azzal a különbseggel, hogy nekem meg olaszorszagi rallyzas sem kellett hozza, sima varosi hasznalat mellett (intenziv fekezes nelkül) 3-4 honap utan elöjött a kormanyrazas. Esztergalyozas utan ismet hibatlan lett, nagy volt az örömöm mindaddig, amig 5-6 honap mulva ismet elkezdte razni a kormanyt. Mivel ekkor mar hirdettem az autot, nem foglalkoztam a hibaval tovabb. Engem igen zavart a jelenseg, ha nem adtam volna el az autot, akkor tuti vili fix tarcsacsere következett volna, meghozza eredeti BMW-re.

Szemy

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. szeptember 29. szombat, 15:39


Milan írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Az olasz szerpentines nyaralas ota nagy sebessegnel fekezeskor egy picit raz az auto. Futomuveshez elvittem, centiroztak, futomuvet allitottak igy annak semmi baja, marad az, hogy a fektarcsa lett hullamosra rallyzva. Ez azert kellemetlen, mert kb 15e km-rel ezelott lett a teljes fekrendszer vadiuj Textarokra cserelve.

Kerdes, hogy van ertelme ezeket szabalyoztatni, vagy torodjek bele, hogy ez ilyen marad, amig nem cserelek tarcsat?



Az a baj, hogy ha anyagában nagyon elvetemedik, hiába esztergáltatod, nem lesz jó
soha. Én ugyanígy beszoptam ate powerdisk, kb 100 km volt a tárcsában, a munkahenger gondolt egyet megszorult, kész.
3x volt sztergálva, 2 különböző májsztrónál, utóbbinál még az agy része is kívül-belül
és a mai napig nem 100-as, felemelem, megforgatom a kereket és hallom még mindig hogy
cisssz-cisssz-cisssz. Beleuntam, lesz@rom. Pedig fékezésnél nem rángat, bár nem
szoktam akkorákat fékezni hogy liluljon mert nem száguldozok, de mégis valahol
csak bosszant.
Egy esélyt adj neki azért, nem tart sokáig levenni sem, és kb. 1500 ft-ért megcsinálják, hátha...


Akkor asszem en ugrok "Beleuntam, leszarom" reszre. Bar nekem rangat egy kicsit fekezeskor, de nem eletveszelyes, ami meg a legkevesbe hianyzik az meg most pont az, hogy megint fekekre kelljen koltenem.


Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. szeptember 29. szombat, 15:38


vivaladiesel írta:
valter320d írta:

Jurid vagy Textar tárcsát ajánlom!


Egy szavazat a Textar-ra.


Koszi sracok, de pont, hogy a Textarral van a problemam

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. szeptember 29. szombat, 13:38


valter320d írta:

Jurid vagy Textar tárcsát ajánlom!


Egy szavazat a Textar-ra.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. szeptember 29. szombat, 11:15


Milan írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Az olasz szerpentines nyaralas ota nagy sebessegnel fekezeskor egy picit raz az auto. Futomuveshez elvittem, centiroztak, futomuvet allitottak igy annak semmi baja, marad az, hogy a fektarcsa lett hullamosra rallyzva. Ez azert kellemetlen, mert kb 15e km-rel ezelott lett a teljes fekrendszer vadiuj Textarokra cserelve.

Kerdes, hogy van ertelme ezeket szabalyoztatni, vagy torodjek bele, hogy ez ilyen marad, amig nem cserelek tarcsat?



Az a baj, hogy ha anyagában nagyon elvetemedik, hiába esztergáltatod, nem lesz jó
soha. Én ugyanígy beszoptam ate powerdisk, kb 100 km volt a tárcsában, a munkahenger gondolt egyet megszorult, kész.
3x volt sztergálva, 2 különböző májsztrónál, utóbbinál még az agy része is kívül-belül
és a mai napig nem 100-as, felemelem, megforgatom a kereket és hallom még mindig hogy
cisssz-cisssz-cisssz. Beleuntam, lesz@rom. Pedig fékezésnél nem rángat, bár nem
szoktam akkorákat fékezni hogy liluljon mert nem száguldozok, de mégis valahol
csak bosszant.
Egy esélyt adj neki azért, nem tart sokáig levenni sem, és kb. 1500 ft-ért megcsinálják, hátha...


Jurid vagy Textar tárcsát ajánlom!

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. szeptember 29. szombat, 10:26


Alesi írta: Sziasztok!

Az olasz szerpentines nyaralas ota nagy sebessegnel fekezeskor egy picit raz az auto. Futomuveshez elvittem, centiroztak, futomuvet allitottak igy annak semmi baja, marad az, hogy a fektarcsa lett hullamosra rallyzva. Ez azert kellemetlen, mert kb 15e km-rel ezelott lett a teljes fekrendszer vadiuj Textarokra cserelve.

Kerdes, hogy van ertelme ezeket szabalyoztatni, vagy torodjek bele, hogy ez ilyen marad, amig nem cserelek tarcsat?



Az a baj, hogy ha anyagában nagyon elvetemedik, hiába esztergáltatod, nem lesz jó
soha. Én ugyanígy beszoptam ate powerdisk, kb 100 km volt a tárcsában, a munkahenger gondolt egyet megszorult, kész.
3x volt sztergálva, 2 különböző májsztrónál, utóbbinál még az agy része is kívül-belül
és a mai napig nem 100-as, felemelem, megforgatom a kereket és hallom még mindig hogy
cisssz-cisssz-cisssz. Beleuntam, lesz@rom. Pedig fékezésnél nem rángat, bár nem
szoktam akkorákat fékezni hogy liluljon mert nem száguldozok, de mégis valahol
csak bosszant.
Egy esélyt adj neki azért, nem tart sokáig levenni sem, és kb. 1500 ft-ért megcsinálják, hátha...

veszkoo85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz veszkoo85

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 212

Elküldve: 2012. szeptember 29. szombat, 09:54


Alesi írta: Sziasztok!

Az olasz szerpentines nyaralas ota nagy sebessegnel fekezeskor egy picit raz az auto. Futomuveshez elvittem, centiroztak, futomuvet allitottak igy annak semmi baja, marad az, hogy a fektarcsa lett hullamosra rallyzva. Ez azert kellemetlen, mert kb 15e km-rel ezelott lett a teljes fekrendszer vadiuj Textarokra cserelve.

Kerdes, hogy van ertelme ezeket szabalyoztatni, vagy torodjek bele, hogy ez ilyen marad, amig nem cserelek tarcsat?


szia Alesi.

Lehet hogy jobban jársz ha lecseréled.Én is ugyanígy jártam fékezésnél rángat,lecseréltem ate power discre és megszűnt a rángás és még nem is volt elkopva..Amikor kicserélted jó lett bekoptatva,lehet hogy gyári hibás volt.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. szeptember 29. szombat, 09:49


Alesi írta: Sziasztok!

Az olasz szerpentines nyaralas ota nagy sebessegnel fekezeskor egy picit raz az auto. Futomuveshez elvittem, centiroztak, futomuvet allitottak igy annak semmi baja, marad az, hogy a fektarcsa lett hullamosra rallyzva. Ez azert kellemetlen, mert kb 15e km-rel ezelott lett a teljes fekrendszer vadiuj Textarokra cserelve.

Kerdes, hogy van ertelme ezeket szabalyoztatni, vagy torodjek bele, hogy ez ilyen marad, amig nem cserelek tarcsat?


mindent fel lehet szabályozni, ha elég neki az anyag, mármint van miből szabályozni. csak értelmes esztergályoshoz kell elvinni.
amúgy nekem az elején rázott a vadi új PowerDisc, mármint nem a legelején, hanem felrakás után 500 km múlva. pedig nem fékeztem el. pont tegnap figyelgettem, már nem ráz. lehet idő után kikopik belőle a hullám... bár hozzá teszem, a kereket megpörgetve egyáltalán nem ütött a tárcsa....

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. szeptember 29. szombat, 08:53


Sziasztok!

Az olasz szerpentines nyaralas ota nagy sebessegnel fekezeskor egy picit raz az auto. Futomuveshez elvittem, centiroztak, futomuvet allitottak igy annak semmi baja, marad az, hogy a fektarcsa lett hullamosra rallyzva. Ez azert kellemetlen, mert kb 15e km-rel ezelott lett a teljes fekrendszer vadiuj Textarokra cserelve.

Kerdes, hogy van ertelme ezeket szabalyoztatni, vagy torodjek bele, hogy ez ilyen marad, amig nem cserelek tarcsat?

TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2012. augusztus 15. szerda, 22:00


Sziasztok,

Valaki esetleg cserél már féklégtelenítő csavart?

Ma cseréltünk fékolajat az autómon, azonban a légtelenítő csavarok már igen
le vannak "nyalva". Némelyiket már csak patentfogóval lehetett megnyitni.

Gondoltam veszek 4db. gyárit,és kicserélem.
Ha nincs nyomás alatt a fék akkor csere közben max. gyengén szivárogni fog az
olaj ha jól gondolom.....

Ha van tapasztalat nagyon megköszönném!
-Man-