- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E90 LCI
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 2009
Elküldve: 2008. január 31. csütörtök, 16:09
Meg lehet spórolni simán.
Elküldve: 2008. január 31. csütörtök, 16:09
Elküldve: 2008. január 31. csütörtök, 15:39
Elküldve: 2007. november 23. péntek, 18:54
Elküldve: 2007. november 23. péntek, 17:37
Tiba írta: Nem lehet, hogy nagyobb volt a cipõd talpa?
Elküldve: 2007. november 21. szerda, 20:44
alfatone írta: A kopásjelzõ mûanyag felülete ledörzsölõdik, ezért jelez be. Azt nem lehet javítani, ki kell cserélni a betéttel együtt.
Elküldve: 2007. november 21. szerda, 20:39
Elküldve: 2007. november 21. szerda, 20:15
Elküldve: 2007. november 21. szerda, 18:49
alfatone írta: Érdekes tapasztalat, hogy a fék pont ugyanott fog. Ez az elsõ autó amin ezt tapaszatlom, pedig minden dugattyút legalább 2cm-rel kellett visszább nyomni. Az E36 is fentebb fogott, de úgylátszik itt a szervó teljesen kiküszöböli ezt a jelenséget.
Elküldve: 2007. november 21. szerda, 17:44
Elküldve: 2007. november 21. szerda, 15:16
Elküldve: 2007. november 21. szerda, 15:13
Elküldve: 2007. november 21. szerda, 15:04
Elküldve: 2007. november 13. kedd, 20:14
alfatone írta:Ferko írta:alfatone írta: Érdekes tapasztalat, hogy a fék pont ugyanott fog. Ez az elsõ autó amin ezt tapaszatlom, pedig minden dugattyút legalább 2cm-rel kellett visszább nyomni. Az E36 is fentebb fogott, de úgylátszik itt a szervó teljesen kiküszöböli ezt a jelenséget.
Ez érdekes amit írsz, mert gyakorlatilag a fékpedál útja attól függ, hogy
a fõfékhenger dugattyújának mekora útra van szüksége ahhoz hogy a munkahengerek dugattyúi nekifeszítsék a fékbetéteket a féktárcsáknak.
( természetesen ha nincs levegõ a rendszerben )
És ez pedig attól függ hogy mekkorák a hézagok a tárcsák és a betétek között.
A hézag pedig attól lesz ahogy a féktárcsa visszapofozza egy kicsit a betéteket ezenfelül még a tömítõ munkahenger karmantyúnak rugalmassága is szorgalmazza ezt.
Bizony ha pedig kezdenek a munkahengerek szorulni, a hézag nem tud kialakulni ezért van az ,hogy amikor elindulsz még hallod a surlódó hangot egy darabig amig a hézag kialakul.
Úgyhogy igazán nem értem mitõl lenne más a nyomáspont a fékpedálon.
Hát eddig két régebbi autómon feljebb került a nyomáspont betétcsere után, de ezen most nem. Csak határozottabban fog.
Elküldve: 2007. november 13. kedd, 19:47
Ferko írta:alfatone írta: Érdekes tapasztalat, hogy a fék pont ugyanott fog. Ez az elsõ autó amin ezt tapaszatlom, pedig minden dugattyút legalább 2cm-rel kellett visszább nyomni. Az E36 is fentebb fogott, de úgylátszik itt a szervó teljesen kiküszöböli ezt a jelenséget.
Ez érdekes amit írsz, mert gyakorlatilag a fékpedál útja attól függ, hogy
a fõfékhenger dugattyújának mekora útra van szüksége ahhoz hogy a munkahengerek dugattyúi nekifeszítsék a fékbetéteket a féktárcsáknak.
( természetesen ha nincs levegõ a rendszerben )
És ez pedig attól függ hogy mekkorák a hézagok a tárcsák és a betétek között.
A hézag pedig attól lesz ahogy a féktárcsa visszapofozza egy kicsit a betéteket ezenfelül még a tömítõ munkahenger karmantyúnak rugalmassága is szorgalmazza ezt.
Bizony ha pedig kezdenek a munkahengerek szorulni, a hézag nem tud kialakulni ezért van az ,hogy amikor elindulsz még hallod a surlódó hangot egy darabig amig a hézag kialakul.
Úgyhogy igazán nem értem mitõl lenne más a nyomáspont a fékpedálon.
Elküldve: 2007. november 13. kedd, 19:02