sanyesz001
autója adatai
Széria: X3
Típus: E83
Kivitel: SAV
Modell: X3 3.0d
Évjárat: 2004

státusz sanyesz001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. december 20. péntek, 07:34


Sziasztok,
Reméltem hogy az első hozzászolás nem problémával fog kezdődni na de muszály.
VAn nekem 2004 X3 3.0d kicsi kocsim. A jelenség a következő:
Városban a hűtővíz felmegy üzemi hőfokra lassan.(araszolgatás stb)
amint kilépek a városból a hőfokmutató elindul vissza tehát autópályán 130 ebben az időben (-1) már hül is ki a kocsi. ha felkapcsolom neki jobban a fűtést tolja be a meleget és szépen lassan megy le a mutató.
Most ugye ebből egyenesen következik cseréld ki a termosztátot. mert az a baj. Ki lett cserélve már a második új Gyári van benne 1 hónapon belül, plusz a kicsi azt hiszem agr v, egr termosztát nem tudom a pontos nevét nem lényeg.
Nem tudom ezek után létezik-e hogy a második termosztát is rossz?
nem vagyok autószerelő de ha végig gondolom akkor nem lehet más hiszen ez egy zárt rendszer.a kocsi nem melegszik túl tartja szépen viszont menetszélben meg jól lehül.
gyárilag nem zsalus az auto.
nyilván ez most jelentkezett mert eddig jó idő volt .
h valakinek van építő jellegű ötlete azt szívsen veszem mert így hosszú utakon teljesen haza fogom vágni ha nem sikerül valamit csinálni vele...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz Bobi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. december 04. szerda, 09:03


Sziasztok!

Remélem tudtok segíteni nekem! Azzal a problémával küszködök e46 318i-mel, hogy kupakcsere óta a váltó jobb oldalának a közepénél elkezdett csöpög a hűtőfolyadékom és nem tudom, hogy mi engedhet és miért! Nagy figyelmet fordítottam a légtelenítésre, de valami azon a részen nem igazán bírja a strapát! Mikor beállok szerelgetni az utcáról és megemelem akkor szabály szerűen csöpög, viszont ha rátöltök és alapjáraton járatom max fűtéssel akkor már nem. Volt e esetleg valakinek hasonló problémája?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 05. kedd, 18:51


Puli írta:
YELLOW írta:
Puli írta:
Kipróbálom, mert most megnéztem! Egész délelőtt állt a kocsi, és így hidegen teljesen lent van a pálca,mintha nem is lenne víz benn... .. Akkor most kell majd feltöltenem!



így van töltesz bele. aztán beindítod. hagyod melegedni. aztán lehet légteleníteni, már adidg is, amíg csak a kiskör megy. nem kell levenni a sapkát, csak fel lazítani, vagy rátenni a saját súlya nyom annyit. utána visszazársz mindent , fűtést rányitni., oszt próbálni üzemire melegíteni az autót, majd ha üzemi megállsz és járó motornál szintén. csak ugye óvatosan. valószínű másnapra megint alacsony lesz a víz. ezt közben finoman csorgatva is önthetedbele, de én pl vagy 10x öntöttem utána. kétnaponta mindig légtelenítettem. mert másnap néztem és mindig lent volt a szint. mármint az úszó csutkán lent, érdekes a jelző még nem jelzett bent, hogy alacsony lenne. mondjuk aztán már mindig csak üzem melegen légtelenítettem rajta...


:S Töltögettem szépen a vizet, és légtelenítettem,ahogy le van írva! De csak nem normalizálódik a helyzet! Hidegen ma is bejelez a szint! Valahol szökhet? De hol?


Nekem is már utána kellett töltenem, igaz nem ilyen sokat. Viszem majd a szerelőmhöz mondta egyből a hiba forrását. Az elöregedett vízcsövek engedik át magukon a vizet, ( elporladnak) szépen átszivárog rajtuk. Általában csak egy ponton szokott, de cseréli egyben az összeset újra. Nincs értelme egyesével. 20 papír lesz az alkatrész + munkadíj.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. november 05. kedd, 17:02


Puli írta:
YELLOW írta:
Puli írta:
Kipróbálom, mert most megnéztem! Egész délelőtt állt a kocsi, és így hidegen teljesen lent van a pálca,mintha nem is lenne víz benn... .. Akkor most kell majd feltöltenem!



így van töltesz bele. aztán beindítod. hagyod melegedni. aztán lehet légteleníteni, már adidg is, amíg csak a kiskör megy. nem kell levenni a sapkát, csak fel lazítani, vagy rátenni a saját súlya nyom annyit. utána visszazársz mindent , fűtést rányitni., oszt próbálni üzemire melegíteni az autót, majd ha üzemi megállsz és járó motornál szintén. csak ugye óvatosan. valószínű másnapra megint alacsony lesz a víz. ezt közben finoman csorgatva is önthetedbele, de én pl vagy 10x öntöttem utána. kétnaponta mindig légtelenítettem. mert másnap néztem és mindig lent volt a szint. mármint az úszó csutkán lent, érdekes a jelző még nem jelzett bent, hogy alacsony lenne. mondjuk aztán már mindig csak üzem melegen légtelenítettem rajta...


:S Töltögettem szépen a vizet, és légtelenítettem,ahogy le van írva! De csak nem normalizálódik a helyzet! Hidegen ma is bejelez a szint! Valahol szökhet? De hol?


akkor csináld azt, hogy hidegen, mielőtt beindítanád a motort néz meg az úszót. ha valóban lent van, akkor töltsd fel, hogy az úszó kiemelkedjen. zátd vissza a tetejét, menj vele. másnap ugyanúgy nézd meg. nem kell most légtelenítened. csináld ezt addig, amg hidegen az úszó fent lesz. nekem is sokat kellett így utána öntenem, vagy 1-1,5 éve áll a szint.

Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2013. november 05. kedd, 12:56


YELLOW írta:
Puli írta:
Kipróbálom, mert most megnéztem! Egész délelőtt állt a kocsi, és így hidegen teljesen lent van a pálca,mintha nem is lenne víz benn... .. Akkor most kell majd feltöltenem!



így van töltesz bele. aztán beindítod. hagyod melegedni. aztán lehet légteleníteni, már adidg is, amíg csak a kiskör megy. nem kell levenni a sapkát, csak fel lazítani, vagy rátenni a saját súlya nyom annyit. utána visszazársz mindent , fűtést rányitni., oszt próbálni üzemire melegíteni az autót, majd ha üzemi megállsz és járó motornál szintén. csak ugye óvatosan. valószínű másnapra megint alacsony lesz a víz. ezt közben finoman csorgatva is önthetedbele, de én pl vagy 10x öntöttem utána. kétnaponta mindig légtelenítettem. mert másnap néztem és mindig lent volt a szint. mármint az úszó csutkán lent, érdekes a jelző még nem jelzett bent, hogy alacsony lenne. mondjuk aztán már mindig csak üzem melegen légtelenítettem rajta...


:S Töltögettem szépen a vizet, és légtelenítettem,ahogy le van írva! De csak nem normalizálódik a helyzet! Hidegen ma is bejelez a szint! Valahol szökhet? De hol?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz ganja71

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2013. október 29. kedd, 15:21


Pocses írta:
ganja71 írta: Sziasztok.

Lecseréltem a hűtővizet (e-46 1.6),lelégtelenítettem nagy nehezen,de a desztvíz-fagyálló
arányát sikerült elszámolnom :oopsgyenge lett az elegy). Szerintetek ha a kiegyenlítő
tartályból leengedek vizet,majd utánatöltöm fagyállóval,összekeveredik a benntmaradt cuccal? Vagy a kiegyenlítőböl csak lassan keveredik a hűtővel a folyadék,és jobb ha kezdem
előlröl az egész cserét?
Előre is köszi.

Üdv: Ganja71




Engedj le belőle, önts hozzá tömény koncentrátumot, ha nyit a termosztát összefog keveredni. Természetesen a légtelenítésre ügyelj.


Köszi . Üdv:Ganja71



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. október 29. kedd, 07:24


ganja71 írta: Sziasztok.

Lecseréltem a hűtővizet (e-46 1.6),lelégtelenítettem nagy nehezen,de a desztvíz-fagyálló
arányát sikerült elszámolnom :oopsgyenge lett az elegy). Szerintetek ha a kiegyenlítő
tartályból leengedek vizet,majd utánatöltöm fagyállóval,összekeveredik a benntmaradt cuccal? Vagy a kiegyenlítőböl csak lassan keveredik a hűtővel a folyadék,és jobb ha kezdem
előlröl az egész cserét?
Előre is köszi.

Üdv: Ganja71




Engedj le belőle, önts hozzá tömény koncentrátumot, ha nyit a termosztát összefog keveredni. Természetesen a légtelenítésre ügyelj.


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 19:21


ganja71 írta: Sziasztok.

Lecseréltem a hűtővizet (e-46 1.6),lelégtelenítettem nagy nehezen,de a desztvíz-fagyálló
arányát sikerült elszámolnom :oopsgyenge lett az elegy).


Mennyire lett gyenge az elegy?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz ganja71

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 19:12


Sziasztok.

Lecseréltem a hűtővizet (e-46 1.6),lelégtelenítettem nagy nehezen,de a desztvíz-fagyálló
arányát sikerült elszámolnom :oopsgyenge lett az elegy). Szerintetek ha a kiegyenlítő
tartályból leengedek vizet,majd utánatöltöm fagyállóval,összekeveredik a benntmaradt cuccal? Vagy a kiegyenlítőböl csak lassan keveredik a hűtővel a folyadék,és jobb ha kezdem
előlröl az egész cserét?
Előre is köszi.

Üdv: Ganja71




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. október 28. hétfő, 19:13

Bero
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2004

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2013. október 26. szombat, 18:40


---

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. október 26. szombat, 19:59

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. október 26. szombat, 16:02


jedematik írta:


A pumpa ki lett véve,nem törött,nem kopott,a tengelyen is fixen van,gyakorlatilag az jó.


[/quote]

és a kupakcsere meg volt?[/quote]
igen megvolt.
Most néztem,úgy hogy levettem a hűtöre menő csövet ami jön a hengerfejről és ráinditottam,de menet közben nem jön a viz a csőböl csak áll,vagy nagyon gyengén mozog.
Levettem a henger csonkjáról ugy azt a csövet és járatás közben bugyog a csőcsonkban lévő víz,de kifele nem nyomja a vizet,csak habzásszerüen bugyog.
Úgy néz ki csak hengerfejes?

[/quote]
Szia!
Lehet, hogy mégiscsak rossz az a vízpumpa?

hil


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1997

státusz jedematik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2013. október 26. szombat, 15:02


YELLOW írta:
jedematik írta:
m_attila írta:
jedematik írta:
YELLOW írta:
jedematik írta: Üdv mindenkinek a segítségeteket szeretném kérni!
316i felmelegszik a víz. Hűtöt cseréltem,Vízpumpa jó,ki lettvéve megnézve.Termosztát is jó de probának ki is lett véve és ugy.az.
Felmelegszik, és a csövek bekeményednek.Így melegen a hűtősapkát lassan meglazítva,rotyogva nyomja ki a vizet mig a nyomás el nem megy.
A tünetek alapján,hengerfejes lehet?
Segítsetek ha tudtok szivesen fogadok minden ötletet.
Köszi mindenkinek


egyik ismerős, hasonló kálváriában volt. igaz V8-as motorral. de már mindenre gondoltunk, aztán kiderült csak a kiegyenlítő tartálynak a sapkáját kellett cserélni, mert abban is van egy szelep.


oké köszi
Megprobálom azt is épp van másik kéznél!
Remélem megoldodik.


Cseréld ki a vízpumpát!


A pumpa ki lett véve,nem törött,nem kopott,a tengelyen is fixen van,gyakorlatilag az jó.




és a kupakcsere meg volt?

igen megvolt.
Most néztem,úgy hogy levettem a hűtöre menő csövet ami jön a hengerfejről és ráinditottam,de menet közben nem jön a viz a csőböl csak áll,vagy nagyon gyengén mozog.
Levettem a henger csonkjáról ugy azt a csövet és járatás közben bugyog a csőcsonkban lévő víz,de kifele nem nyomja a vizet,csak habzásszerüen bugyog.
Úgy néz ki csak hengerfejes?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. október 26. szombat, 13:23


jedematik írta:
m_attila írta:
jedematik írta:
YELLOW írta:
jedematik írta: Üdv mindenkinek a segítségeteket szeretném kérni!
316i felmelegszik a víz. Hűtöt cseréltem,Vízpumpa jó,ki lettvéve megnézve.Termosztát is jó de probának ki is lett véve és ugy.az.
Felmelegszik, és a csövek bekeményednek.Így melegen a hűtősapkát lassan meglazítva,rotyogva nyomja ki a vizet mig a nyomás el nem megy.
A tünetek alapján,hengerfejes lehet?
Segítsetek ha tudtok szivesen fogadok minden ötletet.
Köszi mindenkinek


egyik ismerős, hasonló kálváriában volt. igaz V8-as motorral. de már mindenre gondoltunk, aztán kiderült csak a kiegyenlítő tartálynak a sapkáját kellett cserélni, mert abban is van egy szelep.


oké köszi
Megprobálom azt is épp van másik kéznél!
Remélem megoldodik.


Cseréld ki a vízpumpát!


A pumpa ki lett véve,nem törött,nem kopott,a tengelyen is fixen van,gyakorlatilag az jó.




és a kupakcsere meg volt?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1997

státusz jedematik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2013. október 26. szombat, 09:47


m_attila írta:
jedematik írta:
YELLOW írta:
jedematik írta: Üdv mindenkinek a segítségeteket szeretném kérni!
316i felmelegszik a víz. Hűtöt cseréltem,Vízpumpa jó,ki lettvéve megnézve.Termosztát is jó de probának ki is lett véve és ugy.az.
Felmelegszik, és a csövek bekeményednek.Így melegen a hűtősapkát lassan meglazítva,rotyogva nyomja ki a vizet mig a nyomás el nem megy.
A tünetek alapján,hengerfejes lehet?
Segítsetek ha tudtok szivesen fogadok minden ötletet.
Köszi mindenkinek


egyik ismerős, hasonló kálváriában volt. igaz V8-as motorral. de már mindenre gondoltunk, aztán kiderült csak a kiegyenlítő tartálynak a sapkáját kellett cserélni, mert abban is van egy szelep.


oké köszi
Megprobálom azt is épp van másik kéznél!
Remélem megoldodik.


Cseréld ki a vízpumpát!


A pumpa ki lett véve,nem törött,nem kopott,a tengelyen is fixen van,gyakorlatilag az jó.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. október 26. szombat, 09:49

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. október 24. csütörtök, 21:46


jedematik írta:
YELLOW írta:
jedematik írta: Üdv mindenkinek a segítségeteket szeretném kérni!
316i felmelegszik a víz. Hűtöt cseréltem,Vízpumpa jó,ki lettvéve megnézve.Termosztát is jó de probának ki is lett véve és ugy.az.
Felmelegszik, és a csövek bekeményednek.Így melegen a hűtősapkát lassan meglazítva,rotyogva nyomja ki a vizet mig a nyomás el nem megy.
A tünetek alapján,hengerfejes lehet?
Segítsetek ha tudtok szivesen fogadok minden ötletet.
Köszi mindenkinek


egyik ismerős, hasonló kálváriában volt. igaz V8-as motorral. de már mindenre gondoltunk, aztán kiderült csak a kiegyenlítő tartálynak a sapkáját kellett cserélni, mert abban is van egy szelep.


oké köszi
Megprobálom azt is épp van másik kéznél!
Remélem megoldodik.


Cseréld ki a vízpumpát!